Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - Chris_Antonio
16
« Dátum: 2012. November 21. - 16:09:51 »
Üdv Van a PPC_Housing házrendszere. Van olyan hogy /housemenu feljön egy dialog és van ott olyan hogy, Ház Frissítése. A ház frissítésben lévõ menüpontban vannak a házak interiorjai. Az a problémám az összes interior-t 0$-ban lehett megvenni. Abban kérem a segítségeteket hogy, hogyan tudnám az interiorokat beállítani úgy hogy, mindegyiknek külön ára legyen és ha, valaki megveszi levonja a pénzt. A segítséget elõre köszönöm! Jutalom 10 Plusz!
17
« Dátum: 2012. November 20. - 21:45:16 »
Üdv! Szeretnék Segítséget Kérni. Van egy rádióm /rádió vagy /radio parancsal hívható elõ a dialógusa. Kiválasztom a listából a rádiót Például: Rádió 1. Ez után ki írja hogy az Audiostream betölti xyz [rádió 1] linkjét. betölti és mûködni mûködik viszont ki írja alul a bal alsó sarokba melyik szám játszódik éppen és ki a szám elõadója. Elég Hülye a ki írása. Nos Szeretném megváltoztatni ennek a textdrawját Illetve át tenném egy másik pozicióba majd. Ebben kéne a segítségetek! Aki segítene nekem az kap 10 db pluszocskát. Elõre köszönöm!
18
« Dátum: 2012. November 17. - 21:14:27 »
Szeretném Segítségeteket Kérni Egy RCON-nal kapcsolatos Dologban! Az OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success) Parancsom alatt már szerepel olyan mi történik ha rosszul írom be az RCON-t és beadja egy szövegben hogy, rosszul léptem be. Parancsa: if(!success) { new pip[16]; new string[176]; for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { GetPlayerIp(i, pip, sizeof(pip)); if(!strcmp(ip, pip, true)) { new sendername[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(i, sendername, MAX_PLAYER_NAME); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); if(LogingAttempts != 2) { format(string, sizeof(string), \"FIGYELMEZTETÉS!!!: %s megpróbált belépni az RCON ba!\", sendername); ABroadCast(COLOR_LIGHTRED,string , 1); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] FIGYELMEZTETES!!!: %s megprobalt belepni az RCON ba!\", y,m,d,h,mi,s, sendername); LogingAttempts ++; PlayerSuspicious = 1; PlayerGotSpottedRecently = 1; SetTimerEx(\"ResetAcWarn\", 300000, 0, \"i\", i); LoOoG(stringx); } Én Pedig Szeretnék Egy Olyat Kérni hogy, ha belépek a helyes RCON jelszóval be adjon egy üzenetet. A Jutalom 5 Db Plusz!
19
« Dátum: 2012. November 16. - 17:47:36 »
Üdv Az A Problémám Mikor Beírom A /hazmenu parancsot akkor ha, lefrissíteném a házat akkor azt írja a ház elérte a maximum szintet pedig csak 1-es a ház csak... a Maximum szint 10. Még a dialogot se nyitja meg. Ebben kéne a segítség. Jutalom 2 db pluszocska. Kódrész: } case 1: // Upgrade the house { // Only the house-owner can use this option if (House_PlayerIsOwner(playerid, HouseID) == 1) { // Check if it\'s possible to upgrade further if (AHouseData[HouseID][HouseLevel] < AHouseData[HouseID][HouseMaxLevel]) { // Add only the upgrades above the current house-level to the upgradelist for (new i = AHouseData[HouseID][HouseLevel] + 1; i <= AHouseData[HouseID][HouseMaxLevel]; i++) { Counter++; // Add 1 to the counter each time an upgrade is added to the upgradelist UpgradePrice = ((AHouseData[HouseID][HousePrice] * Counter) / 100) * HouseUpgradePercent; // Add the upgrade-info in green if the player can afford it, and in red if he cannot afford it if (INT_GetPlayerMoney(playerid) >= UpgradePrice) format(UpgradeList, 2000, \"%s{00FF00}%s (szint %i)\\t\\t$%i\\n\", UpgradeList, AHouseInteriors[interiorName], i, UpgradePrice); else format(UpgradeList, 2000, \"%s{FF0000}%s (szint %i)\\t\\t$%i\\n\", UpgradeList, AHouseInteriors[interiorName], i, UpgradePrice); // Show another dialog to let the player select which upgrade he wants for his house ShowPlayerDialog(playerid, DialogUpgradeHouse, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válaszd ki a frissítést:\", UpgradeList, \"Kiválaszt\", \"Mégsem\"); } } else SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FF0000}A házad elérte a maximum szintet, többé nem tudsz használni frissítéseket.\"); } else SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FF0000}Csak a ház tulajdonosa tudja használni ezt az opciót.\"); } Ez PPC_Housing Ház Rendszerében van.
20
« Dátum: 2012. November 10. - 18:36:20 »
Üdv Azzal A Próblémával Fordulok Hozzátok hogy, Lerakom a szögesdrótomat. Áthajt rajta egy jármû és nem pukkan ki a kereke. Erre várok megoldásokat! Jutalom Plusszocskák! Kódrészek: if(IsPlayerConnected(playerid)) return 0; { if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) { for(new i = 0; i < sizeof(SpikeInfo); i++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, SpikeInfo[sX], SpikeInfo[sY], SpikeInfo[sZ])) { if(SpikeInfo[sCreated] == 1) { new panels, ajtok, fenyek, tires; new carid = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleDamageStatus(carid, panels, ajtok, fenyek, tires); tires = encode_tires(1, 1, 1, 1); UpdateVehicleDamageStatus(carid, panels, ajtok, fenyek, tires); } } } } } return 0; } stock CreateStrip(Float:x,Float:y,Float:z,Float:Angle) { for(new i = 0; i < sizeof(SpikeInfo); i++) { if(SpikeInfo[sCreated] == 0) { SpikeInfo[sCreated]=1; SpikeInfo[sX]=x; SpikeInfo[sY]=y; SpikeInfo[sZ]=z-0.7; SpikeInfo[sObject] = CreateObject(2899, x, y, z-0.9, 0, 0, Angle-90); } } return 0; } stock DeleteClosestStrip(playerid) { for(new i = 0; i < sizeof(SpikeInfo); i++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, SpikeInfo[sX], SpikeInfo[sY], SpikeInfo[sZ])) { if(SpikeInfo[sCreated] == 1) { SpikeInfo[sCreated]=0; SpikeInfo[sX]=0.0; SpikeInfo[sY]=0.0; SpikeInfo[sZ]=0.0; DestroyObject(SpikeInfo[sObject]); } } } return 0; } encode_tires(tires1, tires2, tires3, tires4) { return tires1 | (tires2 << 1) | (tires3 << 2) | (tires4 << 3); }
if(strcmp(cmd, \"/szögesdrót-le\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/szogesdrot-le\", true) == 0) { if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4) { new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz,Float:ploca; GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz); GetPlayerFacingAngle(playerid,ploca); CreateStrip(plocx,plocy,plocz,ploca); return 1; } } if(strcmp(cmd, \"/szögesdrót-fel\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/szogesdrot-fel\", true) == 0) { if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4) { DeleteClosestStrip(playerid); return 1; } } enum sInfo { sCreated, Float:sX, Float:sY, Float:sZ, sObject, }; new SpikeInfo[MAX_SPIKESTRIPS][sInfo]; #define MAX_SPIKESTRIPS 200 A Kódokat nem sorrendbe írtam! A megoldásokra lennék csak kíváncsi elõre köszönöm!
21
« Dátum: 2012. November 06. - 19:10:19 »
Üdv az a problémám hogy, mikor berakok egy illetõt a börtönbe akkor beírom a parancsot. Például Beírom hogy /börtön 800 6 Akkor Nem ID 6 playert rakja a börtönbe hanem valaki mást. Ebben A Bugban kéne a Segítség A Jutalom Persze Jár Pluszocska!!! Kódrész: if(strcmp(cmd, \"/börtön\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/borton\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /börtön [idõtartam] [indok]\"); return 1; } new time = strval(tmp); if(time < 30 || time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Az idõtartam 30 másodperc és 2000 másodperc között legyen\"); return 1; } new suspect = GetClosestPlayer(playerid); new giveplayername[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(giveplayerid, giveplayername, sizeof(giveplayername)); new length = strlen(cmdtext); while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \')) { idx++; } new offset = idx; new result[64]; while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1))) { result[idx - offset] = cmdtext[idx]; idx++; } result[idx - offset] = EOS; if(!strlen(result)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /börtön [idõtartam] [indok]\"); return 1; } if(IsPlayerConnected(suspect)) { if(PlayerToPoint(6.0, playerid, -1301.0054,2708.2629,50.1141)) { if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,suspect) < 5) { if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 2 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 2) { if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Kadét rangal nem tudsz lecsukni senkit!\"); return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2) if(time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Õrmester (katonáknak 2es) ranggal csak 2000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3) if(time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Zászlós (katonáknak 3as) ranggal csak 2000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4) if(time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Hadmagy (katonáknak 4es) ranggal csak 2000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; } if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5) if(time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezredes (katonáknak 5ös) ranggal csak 2000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; } if(PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4) if(time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Mivel S.W.A.T tag vagy ezért 2000 másodpercig tudsz lecsukni!\"); return 1; } SafeResetPlayerWeapons(suspect); new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s lecsukott téged %d másodpercre | Oka: %s\", nev, time,result); SendClientMessage(suspect, COLOR_LIGHTBLUE, stringx); PlayerInfo[playerid][XP] += time/20; PlayerInfo[playerid][Penz] += (time/20)*25; SafeGivePlayerMoney(playerid, (time/20)*25); varoskassza -= (time/20)*25; format(stringx, sizeof(stringx), \"Lecsuktad %s %d másodpercre! Kaptál %d XP-t és %d$-t!\", rag(giveplayername,3), time, time/20, (time/20)*25); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx); format(stringx, sizeof(stringx),\"<< %s rendõr lecsukta %s %d másodpercre | Oka: %s >>\", nev, rag(giveplayername,3), time,result); ABroadCast(COLOR_ADMIN,stringx,2); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s rendõr lecsukta %s %d másodpercre | Oka: %s\",y,m,d,h,mi,s, nev, rag(giveplayername,3), time,result); LoOoG(stringx); if(PlayerToPoint(6.0, playerid, -1301.0054,2708.2629,50.1141)) SetPlayerVirtualWorld(suspect,0); new randomj; randomj = random(sizeof(RandomJailSpawn)); SetPlayerPos(suspect, RandomJailSpawn[randomj][0], RandomJailSpawn[randomj][1], RandomJailSpawn[randomj][2]); SetPlayerInterior(suspect, 0); PlayerInfo[suspect][pJailTime] = time; PlayerInfo[suspect][pJailed] = 3; PlayerCuffed[suspect] = 0; PlayerCuffedTime[suspect] = 0; TogglePlayerControllable(suspect,1); ClearAnimations(giveplayerid); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy rendõr.\"); } } } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a börtönnél.\"); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs senki a közelben.\"); return 1; } } return 1; } 2. Problémám /animok parancs....Bugol....beírom a parancsot ki is listázza az animációkat de ki írja nincs ilyen parancs vagy rosszul írtam be ennek a javításában kérnék segítséget még ezért is jár a pluszocska! Animok Kódrész: //---------------------------------[Animok]-----------------------// if(JustDied[playerid] == 0) { if(strcmp(cmd, \"/animok\", true) == 0) { new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s megnézte a szerveren elérhetõ animok listáját.\",y,m,d,h,mi,s,nev); LoOoG(stringx); SendClientMessage(playerid, 0x000000, \"________________________________________________________________________________________________________________________\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW2,\" /fallback /injured /push /handsup /bomb /lookout /részeg /getarrested /sup /leül2 /táraz /fekszik /fekszik2\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW2,\"/kosár /headbutt /medic /spray /rabol /taichi /csók /telófelvesz /telólerak /crossarms /eszik /ráfog\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW2,\"/deal /crack /fall /smoke /leül /beszél /tánc /lowbodypush/fucku /strip /hide /rókázik /bat /highthrow\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW2,\"/koface /akick /kostomach /rollfall /carjacked1 /carjacked2 /rcarjack1 /rcarjack2 /lcarjack1 /lcarjack2\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW2,\"/lifejump /exhaust /leftslap /carlock /hoodfrisked /lightcig /röhög /tapcig /box /bíztat\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW2,\"/kiabál /késel /cop /elbow /kneekick /airkick /gkick /gpunch /fstance /lowthrow /finger\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW2,\"/pisil /lean /fut /hoki\"); SendClientMessage(playerid, 0x000000, \"________________________________________________________________________________________________________________________\"); } if(strcmp(cmd, \"/pisil\", true) == 0) { SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_PISSING); PlayerInfo[playerid][szuksegtimer2] = 1; return 1; } if(strcmp(cmd, \"/carjacked1\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"CAR_jackedLHS\",4.0,0,1,1,1,0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/carjacked2\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"CAR_jackedRHS\",4.0,0,1,1,1,0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/handsup\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid, \"ROB_BANK\",\"SHP_HandsUp_Scr\", 4.0, 0, 1, 1, 1, 0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/telófelvesz\", true) == 0) { SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_USECELLPHONE); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/telólerak\", true) == 0) { SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_STOPUSECELLPHONE); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/részeg\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/reszeg\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"WALK_DRUNK\",4.1,1,1,1,1,1); return 1; } if (strcmp(\"/bomb\", cmdtext, true) == 0) { ClearAnimations(playerid); ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0); // Place Bomb return 1; } if (strcmp(\"/getarrested\", cmdtext, true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"ped\", \"ARRESTgun\", 4.0, 0, 1, 1, 1, -1); // Gun Arrest return 1; } if (strcmp(\"/röhög\", cmdtext, true) == 0 || strcmp(\"/rohog\", cmdtext, true) == 0) { ApplyAnimation(playerid, \"RAPPING\", \"Laugh_01\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0); // Laugh return 1; } if (strcmp(\"/lookout\", cmdtext, true) == 0) { ApplyAnimation(playerid, \"SHOP\", \"ROB_Shifty\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0); // Rob Lookout return 1; } if (strcmp(\"/rabol\", cmdtext, true) == 0) { ApplyAnimation(playerid, \"SHOP\", \"ROB_Loop_Threat\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); // Rob return 1; } if (strcmp(\"/crossarms\", cmdtext, true) == 0) { ApplyAnimation(playerid, \"COP_AMBIENT\", \"Coplook_loop\", 4.0, 0, 1, 1, 1, -1); // Arms crossed return 1; } if (strcmp(\"/fekszik\", cmdtext, true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"BEACH\", \"bather\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); // Lay down return 1; } if (strcmp(\"/hide\", cmdtext, true) == 0) { ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"cower\", 3.0, 1, 0, 0, 0, 0); // Taking Cover return 1; } if (strcmp(\"/rókázik\", cmdtext, true) == 0 || strcmp(\"/rokazik\", cmdtext, true) == 0) { ApplyAnimation(playerid, \"FOOD\", \"EAT_Vomit_P\", 3.0, 0, 0, 0, 0, 0); // Vomit BAH! return 1; } if (strcmp(\"/eszik\", cmdtext, true) == 0) { ApplyAnimation(playerid, \"FOOD\", \"EAT_Burger\", 3.0, 0, 0, 0, 0, 0); // Eat Burger return 1; } if (strcmp(\"/wave\", cmdtext, true) == 0) { ApplyAnimation(playerid, \"ON_LOOKERS\", \"wave_loop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); // Wave return 1; } if (strcmp(\"/slapass\", cmdtext, true) == 0) { ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"sweet_ass_slap\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0); // Ass Slapping return 1; } if (strcmp(\"/deal\", cmdtext, true) == 0) { ApplyAnimation(playerid, \"DEALER\", \"DEALER_DEAL\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0); // Deal Drugs return 1; } if (strcmp(\"/crack\", cmdtext, true) == 0) { ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); // Dieing of Crack return 1; } if(strcmp(cmd, \"/smoke\", true) == 0) { if (!strlen(cmdtext[7])) return SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"HASZNÁLAT: /smoke [1-4]\"); switch (cmdtext[7]) { case \'1\': ApplyAnimation(playerid,\"SMOKING\", \"M_smklean_loop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); // male case \'2\': ApplyAnimation(playerid,\"SMOKING\", \"F_smklean_loop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); //female case \'3\': ApplyAnimation(playerid,\"SMOKING\",\"M_smkstnd_loop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); // standing-fucked case \'4\': ApplyAnimation(playerid,\"SMOKING\",\"M_smk_out\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); // standing default: SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"HASZNÁLAT: /smoke [1-4]\"); } return 1; } if (strcmp(\"/leül\", cmdtext, true) == 0 || strcmp(\"/leul\", cmdtext, true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"BEACH\", \"ParkSit_M_loop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); // Sit return 1; } if(strcmp(cmd, \"/beszél\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/beszel\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"IDLE_CHAT\",4.0,1,0,0,1,1); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/fucku\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"fucku\",4.0,0,0,0,0,0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/taichi\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"PARK\",\"Tai_Chi_Loop\",4.0,1,0,0,0,0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/leül2\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/leul2\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"SEAT_down\",4.1,0,1,1,1,0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/fall\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"KO_skid_front\",4.1,0,1,1,1,0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/fallback\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid, \"PED\",\"FLOOR_hit_f\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/csók\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/csok\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid, \"KISSING\", \"Playa_Kiss_02\", 3.0, 1, 1, 1, 1, 0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/injured\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/sup\", true) == 0) { if (!strlen(cmdtext[5])) return SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"HASZNÁLAT: /sup [1-3]\"); switch (cmdtext[5]) { case \'1\': ApplyAnimation(playerid,\"GANGS\",\"hndshkba\",4.0,0,0,0,0,0); case \'2\': ApplyAnimation(playerid,\"GANGS\",\"hndshkda\",4.0,0,0,0,0,0); case \'3\': ApplyAnimation(playerid,\"GANGS\",\"hndshkfa_swt\",4.0,0,0,0,0,0); default: SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"HASZNÁLAT: /sup [1-3]\"); } return 1; } if(strcmp(cmd, \"/rap\", true) == 0) { if (!strlen(cmdtext[5])) return SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"HASZNÁLAT: /rap [1-4]\"); switch (cmdtext[5]) { case \'1\': ApplyAnimation(playerid,\"RAPPING\",\"RAP_A_Loop\",4.0,1,0,0,0,0); case \'2\': ApplyAnimation(playerid,\"RAPPING\",\"RAP_C_Loop\",4.0,1,0,0,0,0); case \'3\': ApplyAnimation(playerid,\"GANGS\",\"prtial_gngtlkD\",4.0,1,0,0,0,0); case \'4\': ApplyAnimation(playerid,\"GANGS\",\"prtial_gngtlkH\",4.0,1,0,0,1,1); default: SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"HASZNÁLAT: /rap [1-4]\"); } return 1; } if(strcmp(cmd, \"/push\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"GANGS\",\"shake_cara\",4.0,0,0,0,0,0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/akick\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"POLICE\",\"Door_Kick\",4.0,0,0,0,0,0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/lowbodypush\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"GANGS\",\"shake_carSH\",4.0,0,0,0,0,0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/spray\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"SPRAYCAN\",\"spraycan_full\",4.0,0,0,0,0,0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/headbutt\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"WAYFARER\",\"WF_Fwd\",4.0,0,0,0,0,0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/medic\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"MEDIC\",\"CPR\",4.0,0,0,0,0,0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/koface\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"KO_shot_face\",4.0,0,1,1,1,0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/kostomach\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"KO_shot_stom\",4.0,0,1,1,1,0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/lifejump\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"EV_dive\",4.0,0,1,1,1,0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/exhaust\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"IDLE_tired\",3.0,1,0,0,0,0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/leftslap\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"BIKE_elbowL\",4.0,0,0,0,0,0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/rollfall\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"BIKE_fallR\",4.0,0,1,1,1,0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/carlock\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"CAR_doorlocked_LHS\",4.0,0,0,0,0,0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/rcarjack1\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"CAR_pulloutL_LHS\",4.0,0,0,0,0,0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/lcarjack1\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"CAR_pulloutL_RHS\",4.0,0,0,0,0,0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/rcarjack2\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"CAR_pullout_LHS\",4.0,0,0,0,0,0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/lcarjack2\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"CAR_pullout_RHS\",4.0,0,0,0,0,0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/hoodfrisked\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"POLICE\",\"crm_drgbst_01\",4.0,0,1,1,1,0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/lightcig\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"SMOKING\",\"M_smk_in\",3.0,0,0,0,0,0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/tapcig\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"SMOKING\",\"M_smk_tap\",3.0,0,0,0,0,0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/bat\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"BASEBALL\",\"Bat_IDLE\",4.0,1,1,1,1,0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/box\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"GYMNASIUM\",\"GYMshadowbox\",4.0,1,1,1,1,0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/fekszik2\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"SUNBATHE\",\"Lay_Bac_in\",3.0,0,1,1,1,0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/bíztat\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/biztat\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"RIOT\",\"RIOT_CHANT\",4.0,1,1,1,1,0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/finger\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"RIOT\",\"RIOT_FUKU\",2.0,0,0,0,0,0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/kiabál\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/kiabal\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"RIOT\",\"RIOT_shout\",4.0,1,0,0,0,0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/cop\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"SWORD\",\"sword_block\",50.0,0,1,1,1,1); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/elbow\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"FIGHT_D\",\"FightD_3\",4.0,0,1,1,0,0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/kneekick\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"FIGHT_D\",\"FightD_2\",4.0,0,1,1,0,0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/fstance\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"FIGHT_D\",\"FightD_IDLE\",4.0,1,1,1,1,0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/gpunch\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"FIGHT_B\",\"FightB_G\",4.0,0,0,0,0,0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/airkick\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"FIGHT_C\",\"FightC_M\",4.0,0,1,1,0,0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/gkick\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"FIGHT_D\",\"FightD_G\",4.0,0,0,0,0,0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/lowthrow\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"GRENADE\",\"WEAPON_throwu\",3.0,0,0,0,0,0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/highthrow\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"GRENADE\",\"WEAPON_throw\",4.0,0,0,0,0,0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/dealstance\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"DEALER\",\"DEALER_IDLE\",4.0,1,0,0,0,0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/késel\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/kesel\", true) == 0) { if (!strlen(cmdtext[7])) return SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"HASZNÁLAT: /késel [1-4]\"); switch (cmdtext[7]) { case \'1\': ApplyAnimation(playerid,\"KNIFE\",\"KILL_Knife_Ped_Damage\",4.0,0,1,1,1,0); case \'2\': ApplyAnimation(playerid,\"KNIFE\",\"KILL_Knife_Ped_Die\",4.0,0,1,1,1,0); case \'3\': ApplyAnimation(playerid,\"KNIFE\",\"KILL_Knife_Player\",4.0,0,0,0,0,0); case \'4\': ApplyAnimation(playerid,\"KNIFE\",\"KILL_Partial\",4.0,0,1,1,1,1); default: SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"HASZNÁLAT: /késel [1-4]\"); } return 1; } if(strcmp(cmd, \"/kosár\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/kosar\", true) == 0) { if (!strlen(cmdtext[8])) return SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"HASZNÁLAT: /kosár [1-6]\"); switch (cmdtext[8]) { case \'1\': ApplyAnimation(playerid,\"BSKTBALL\",\"BBALL_idleloop\",4.0,1,0,0,0,0); case \'2\': ApplyAnimation(playerid,\"BSKTBALL\",\"BBALL_Jump_Shot\",4.0,0,0,0,0,0); case \'3\': ApplyAnimation(playerid,\"BSKTBALL\",\"BBALL_pickup\",4.0,0,0,0,0,0); case \'4\': ApplyAnimation(playerid,\"BSKTBALL\",\"BBALL_run\",4.1,1,1,1,1,1); case \'5\': ApplyAnimation(playerid,\"BSKTBALL\",\"BBALL_def_loop\",4.0,1,0,0,0,0); case \'6\': ApplyAnimation(playerid,\"BSKTBALL\",\"BBALL_Dnk\",4.0,1,0,0,0,0); default: SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"HASZNÁLAT: /kosár [1-6]\"); } return 1; } if(strcmp(cmd, \"/táraz\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/taraz\", true) == 0) { if (strcmp(\"deagle\",cmdtext[8],true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"COLT45\",\"colt45_reload\",4.0,0,0,0,0,1); } else if (strcmp(\"smg\",cmdtext[8],true) == 0 || strcmp(\"ak\",cmdtext[8],true) == 0 || strcmp(\"m4\",cmdtext[8],true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"UZI\",\"UZI_reload\",4.0,0,0,0,0,0); } return 1; } if(strcmp(cmd, \"/gwalk\", true) == 0) { if (!strlen(cmdtext[6])) return SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"HASZNÁLAT: /gwalk [1/2]\"); new style = strval(cmdtext[6]); if (style == 1) { ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"WALK_gang1\",4.1,1,1,1,1,1); } else if (style == 2) { ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"WALK_gang2\",4.1,1,1,1,1,1); } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"HASZNÁLAT: /gwalk [1/2]\"); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/ráfog\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/rafog\", true) == 0) { if (!strlen(cmdtext[5])) return SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"HASZNÁLAT:: /ráfog [1-3]\"); switch (cmdtext[5]) { case \'1\': ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"gang_gunstand\",4.0,1,1,1,1,1); case \'2\': ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"Driveby_L\",4.0,0,1,1,1,1); case \'3\': ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"Driveby_R\",4.0,0,1,1,1,1); default: SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"HASZNÁLAT: /ráfog [1-3]\"); } return 1; } if(strcmp(cmd, \"/lean\", true) == 0) { if (!strlen(cmdtext[6])) return SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"HASZNÁLAT: /lean [1-2]\"); switch (cmdtext[6]) { case \'1\': ApplyAnimation(playerid,\"GANGS\",\"leanIDLE\",4.0,0,1,1,1,0); case \'2\': ApplyAnimation(playerid,\"MISC\",\"Plyrlean_loop\",4.0,0,1,1,1,0); default: SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"HASZNÁLAT: /lean [1-2]\"); } return 1; } if(strcmp(cmd, \"/fut\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"sprint_civi\",1, 1, 1, 1, 1, 1); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/clear\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid, \"CARRY\", \"crry_prtial\", 1.0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/strip\", true) == 0) { if (!strlen(cmdtext[7])) return SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"HASZNÁLAT: /strip [A-G]\"); switch (cmdtext[7]) { case \'a\', \'A\': ApplyAnimation(playerid,\"STRIP\", \"strip_A\", 4.1, 1, 1, 1, 1, 1 ); case \'b\', \'B\': ApplyAnimation(playerid,\"STRIP\", \"strip_B\", 4.1, 1, 1, 1, 1, 1 ); case \'c\', \'C\': ApplyAnimation(playerid,\"STRIP\", \"strip_C\", 4.1, 1, 1, 1, 1, 1 ); case \'d\', \'D\': ApplyAnimation(playerid,\"STRIP\", \"strip_D\", 4.1, 1, 1, 1, 1, 1 ); case \'e\', \'E\': ApplyAnimation(playerid,\"STRIP\", \"strip_E\", 4.1, 1, 1, 1, 1, 1 ); case \'f\', \'F\': ApplyAnimation(playerid,\"STRIP\", \"strip_F\", 4.1, 1, 1, 1, 1, 1 ); case \'g\', \'G\': ApplyAnimation(playerid,\"STRIP\", \"strip_G\", 4.1, 1, 1, 1, 1, 1 ); default: SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"HASZNÁLAT: /strip [A-G]\"); } return 1; } if(strcmp(cmd, \"/inbedright\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"INT_HOUSE\",\"BED_Loop_R\",4.0,1,0,0,0,0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/inbedleft\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid,\"INT_HOUSE\",\"BED_Loop_L\",4.0,1,0,0,0,0); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/tánc\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/tanc\", true) == 0) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"HASZNÁLAT: /tánc [style 1-4]\"); return 1; } new dancestyle; dancestyle = strval(tmp); if(dancestyle < 1 || dancestyle > 4) { SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"HASZNÁLAT: /tánc [style 1-4]\"); return 1; } if(dancestyle == 1) { SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1); } else if(dancestyle == 2) { SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE2); } else if(dancestyle == 3) { SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE3); } else if(dancestyle == 4) { SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE4); } return 1; } if(strcmp(cmd, \"/hoki\", true) == 0) { ApplyAnimation(playerid, \"PAULNMAC\", \"wank_loop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); return 1; } } if(strcmp(cmd, \"/leállít\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/leallit\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)]) { if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER) { return 1; } if(IsAnOwnableCar(idcar)) { if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == idcar) { } //else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == idcar) { } //else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey3] == idcar) { } else { return 1; } } if(pveh == 510 || pveh == 462 || pveh == 481 || pveh == 509) { return 1; } if(idcar == 59 || idcar == 60) { return 1; } if(IsAHarvest(idcar)) { return 1; } if(Halaszhajo(idcar)) { return 1; } if(IsAPlane(idcar)) { return 1; } if(IsASweeper(idcar)) { return 1; } engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = false; //RemovePlayerFromVehicle(playerid); TogglePlayerControllable(playerid, 0); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), \"* %s leállítja a motort\", sendername); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); gEngine[playerid] = 0; SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), OFF, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); return 1; } } } return 1; }
22
« Dátum: 2012. November 01. - 21:56:41 »
Üdv A Következõ a problémám vannak a fõnökös munkák például rendõr taxi stb. Az a problémám hogy bugos a fizetési rendszer és a rendõr nem kapja meg a rendes fizetését. Aki segít a javításában kap 4 pluszt! Elõre is köszönöm! Kódrészlet: public OtherTimer() { new Float:maxspeed = 175.0; new plname[MAX_PLAYER_NAME]; new string[256]; new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz; GlobalHackCheck(); for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { if(GetPlayerState(i) == 1) { CheckForWalkingTeleport(i); } if(PlayerInfo[AFK] == 0) { PlayerInfo[idomp]++; if(PlayerInfo[idomp] == 60) { PlayerInfo[idomp] = 0; PlayerInfo[idoperc]++; } if(PlayerInfo[idoperc] == 60) { PlayerInfo[idoperc] = 0; PlayerInfo[idoora]++; new xpkap = (PlayerInfo[pLevel]*10)/2; PlayerInfo[XP] += xpkap; SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, \" \"); SendClientMessage(i,COLOR_RED, \"<<<--------------------------------------------------------------------------------------------->>>\"); format(stringx, sizeof(stringx), \"Órát léptél. Kaptál %d XP-t. Játszott órák száma: %d\", xpkap,PlayerInfo[idoora]); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); if(PlayerInfo[pJob] == 28) { varoskassza -= 80*PlayerInfo[pLevel]; format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ és %d XP\", 80*PlayerInfo[pLevel], PlayerInfo[pLevel]*; SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); PlayerInfo[Penz] = 80*PlayerInfo[pLevel]; SafeGivePlayerMoney(i, 80*PlayerInfo[pLevel]); PlayerInfo[XP] += PlayerInfo[pLevel]*8; Savevaroskassza(); } if(PlayerInfo[pJob] == 27) { varoskassza -= 80*PlayerInfo[pLevel]; format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ és %d XP\", 80*PlayerInfo[pLevel], PlayerInfo[pLevel]*; SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); PlayerInfo[Penz] += 80*PlayerInfo[pLevel]; SafeGivePlayerMoney(i, 80*PlayerInfo[pLevel]); PlayerInfo[XP] += PlayerInfo[pLevel]*8; Savevaroskassza(); } if(PlayerInfo[pMember] == 4 || PlayerInfo[pLeader] == 4) { if(PlayerInfo[pRank] == 1) { new fizetes = mentofizu*PlayerInfo[pLevel]; varoskassza -= fizetes; new mentoxp = PlayerInfo[pLevel]*12; format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ és %d XP\", fizetes, mentoxp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); PlayerInfo[bankPenz] += fizetes; PlayerInfo[XP] += mentoxp; Savevaroskassza(); } if(PlayerInfo[pRank] == 2) { new fizetes = mentofizu*PlayerInfo[pLevel]; varoskassza -= fizetes; new mentoxp = PlayerInfo[pLevel]*13; format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ és %d XP\", fizetes, mentoxp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); PlayerInfo[bankPenz] += fizetes; PlayerInfo[XP] += mentoxp; Savevaroskassza(); } if(PlayerInfo[pRank] == 3) { new fizetes = mentofizu*PlayerInfo[pLevel]; varoskassza -= fizetes; new mentoxp = PlayerInfo[pLevel]*14; format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ és %d XP\", fizetes, mentoxp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); PlayerInfo[bankPenz] += fizetes; PlayerInfo[XP] += mentoxp; Savevaroskassza(); } if(PlayerInfo[pRank] == 4) { new fizetes = mentofizu*PlayerInfo[pLevel]; varoskassza -= fizetes; new mentoxp = PlayerInfo[pLevel]*15; format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ és %d XP\", fizetes, mentoxp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); PlayerInfo[bankPenz] += fizetes; PlayerInfo[XP] += mentoxp; Savevaroskassza(); } if(PlayerInfo[pRank] == 5) { new fizetes = mentofizu*PlayerInfo[pLevel]; varoskassza -= fizetes; new mentoxp = PlayerInfo[pLevel]*16; format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ és %d XP\", fizetes, mentoxp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); PlayerInfo[bankPenz] += fizetes; PlayerInfo[XP] += mentoxp; Savevaroskassza(); } if(PlayerInfo[pRank] >= 6) { new fizetes = mentofizu*PlayerInfo[pLevel]; varoskassza -= fizetes; new mentoxp = PlayerInfo[pLevel]*18; format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ és %d XP\", fizetes, mentoxp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); PlayerInfo[bankPenz] += fizetes; PlayerInfo[XP] += mentoxp; Savevaroskassza(); } } if(PlayerInfo[pMember] == 4 || PlayerInfo[pLeader] == 4) { if(PlayerInfo[pRank] == 1) { new fizetes = mentofizu*PlayerInfo[pLevel]; varoskassza -= fizetes; new mentoxp = PlayerInfo[pLevel]*12; format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ és %d XP\", fizetes, mentoxp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); PlayerInfo[bankPenz] += fizetes; PlayerInfo[XP] += mentoxp; Savevaroskassza(); } if(PlayerInfo[pRank] == 2) { new fizetes = mentofizu*PlayerInfo[pLevel]; varoskassza -= fizetes; new mentoxp = PlayerInfo[pLevel]*13; format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ és %d XP\", fizetes, mentoxp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); PlayerInfo[bankPenz] += fizetes; PlayerInfo[XP] += mentoxp; Savevaroskassza(); } if(PlayerInfo[pRank] == 3) { new fizetes = mentofizu*PlayerInfo[pLevel]; varoskassza -= fizetes; new mentoxp = PlayerInfo[pLevel]*14; format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ és %d XP\", fizetes, mentoxp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); PlayerInfo[bankPenz] += fizetes; PlayerInfo[XP] += mentoxp; Savevaroskassza(); } if(PlayerInfo[pRank] == 4) { new fizetes = mentofizu*PlayerInfo[pLevel]; varoskassza -= fizetes; new mentoxp = PlayerInfo[pLevel]*15; format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, mentoxp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); PlayerInfo[bankPenz] += fizetes; PlayerInfo[XP] += mentoxp; Savevaroskassza(); } if(PlayerInfo[pRank] == 5) { new fizetes = mentofizu*PlayerInfo[pLevel]; varoskassza -= fizetes; new mentoxp = PlayerInfo[pLevel]*16; format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, mentoxp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); PlayerInfo[bankPenz] += fizetes; PlayerInfo[XP] += mentoxp; Savevaroskassza(); } if(PlayerInfo[pRank] == 6) { new fizetes = mentofizu*PlayerInfo[pLevel]; varoskassza -= fizetes; new mentoxp = PlayerInfo[pLevel]*18; format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, mentoxp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); PlayerInfo[bankPenz] += fizetes; PlayerInfo[XP] += mentoxp; Savevaroskassza(); } } if(PlayerInfo[pMember] == 1 || PlayerInfo[pLeader] == 1) { if(PlayerInfo[pRank] == 1) { new fizetes = rendorfizu*PlayerInfo[pLevel]; varoskassza -= fizetes; new rendorxp = PlayerInfo[pLevel]*12; format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, rendorxp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); PlayerInfo[bankPenz] += fizetes; PlayerInfo[XP] += rendorxp; Savevaroskassza(); } if(PlayerInfo[pRank] == 2) { new fizetes = rendorfizu*PlayerInfo[pLevel]; varoskassza -= fizetes; new rendorxp = PlayerInfo[pLevel]*13; format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, rendorxp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); PlayerInfo[bankPenz] += fizetes; PlayerInfo[XP] += rendorxp; Savevaroskassza(); } if(PlayerInfo[pRank] == 3) { new fizetes = rendorfizu*PlayerInfo[pLevel]; varoskassza -= fizetes; new rendorxp = PlayerInfo[pLevel]*14; format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, rendorxp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); PlayerInfo[bankPenz] += fizetes; PlayerInfo[XP] += rendorxp; Savevaroskassza(); } if(PlayerInfo[pRank] == 4) { new fizetes = rendorfizu*PlayerInfo[pLevel]; varoskassza -= fizetes; new rendorxp = PlayerInfo[pLevel]*15; format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, rendorxp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); PlayerInfo[bankPenz] += fizetes; PlayerInfo[XP] += rendorxp; Savevaroskassza(); } if(PlayerInfo[pRank] == 5) { new fizetes = rendorfizu*PlayerInfo[pLevel]; varoskassza -= fizetes; new rendorxp = PlayerInfo[pLevel]*16; format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, rendorxp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); PlayerInfo[bankPenz] += fizetes; PlayerInfo[XP] += rendorxp; Savevaroskassza(); } if(PlayerInfo[pRank] == 6) { new fizetes = rendorfizu*PlayerInfo[pLevel]; varoskassza -= fizetes; new rendorxp = PlayerInfo[pLevel]*18; format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, rendorxp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); PlayerInfo[bankPenz] += fizetes; PlayerInfo[XP] += rendorxp; Savevaroskassza(); } } if(PlayerInfo[pMember] == 9 || PlayerInfo[pLeader] == 9) { if(PlayerInfo[pRank] == 1) { new fizetes = radiofizu*PlayerInfo[pLevel]; varoskassza -= fizetes; new radioxp = PlayerInfo[pLevel]*24; format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, radioxp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); PlayerInfo[bankPenz] += fizetes; PlayerInfo[XP] += radioxp; Savevaroskassza(); } if(PlayerInfo[pRank] == 2) { new fizetes = radiofizu*PlayerInfo[pLevel]; varoskassza -= fizetes; new radioxp = PlayerInfo[pLevel]*25; format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, radioxp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); PlayerInfo[bankPenz] += fizetes; PlayerInfo[XP] += radioxp; Savevaroskassza(); } if(PlayerInfo[pRank] == 3) { new fizetes = radiofizu*PlayerInfo[pLevel]; varoskassza -= fizetes; new radioxp = PlayerInfo[pLevel]*26; format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, radioxp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); PlayerInfo[bankPenz] += fizetes; PlayerInfo[XP] += radioxp; Savevaroskassza(); } if(PlayerInfo[pRank] == 4) { new fizetes = radiofizu*PlayerInfo[pLevel]; varoskassza -= fizetes; new radioxp = PlayerInfo[pLevel]*27; format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, radioxp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); PlayerInfo[bankPenz] += fizetes; PlayerInfo[XP] += radioxp; Savevaroskassza(); } if(PlayerInfo[pRank] == 5) { new fizetes = radiofizu*PlayerInfo[pLevel]; varoskassza -= fizetes; new radioxp = PlayerInfo[pLevel]*28; format(stringx, sizeof(stringx), \"Rádiós Fizetés: %d$ + %d XP\", fizetes, radioxp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); PlayerInfo[bankPenz] += fizetes; PlayerInfo[XP] += radioxp; Savevaroskassza(); } if(PlayerInfo[pRank] == 6) { new fizetes = radiofizu*PlayerInfo[pLevel]; varoskassza -= fizetes; new radioxp = PlayerInfo[pLevel]*30; format(stringx, sizeof(stringx), \"Rádiós Fizetés: %d$ + %d XP\", fizetes, radioxp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); PlayerInfo[bankPenz] += fizetes; PlayerInfo[XP] += radioxp; Savevaroskassza(); } } if(PlayerInfo[pMember] == 17 || PlayerInfo[pLeader] == 17) { if(PlayerInfo[pRank] == 1) { new fizetes = szerelofizu*PlayerInfo[pLevel]; varoskassza -= fizetes; new szereloxp = PlayerInfo[pLevel]*12; format(stringx, sizeof(stringx), \"Szerelõ Fizetés: %d$ + %d XP\", fizetes, szereloxp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); PlayerInfo[bankPenz] += fizetes; PlayerInfo[XP] += szereloxp; Savevaroskassza(); } if(PlayerInfo[pRank] == 2) { new fizetes = szerelofizu*PlayerInfo[pLevel]; varoskassza -= fizetes; new szereloxp = PlayerInfo[pLevel]*13; format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, szereloxp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); PlayerInfo[bankPenz] += fizetes; PlayerInfo[XP] += szereloxp; Savevaroskassza(); } if(PlayerInfo[pRank] == 3) { new fizetes = szerelofizu*PlayerInfo[pLevel]; varoskassza -= fizetes; new szereloxp = PlayerInfo[pLevel]*14; format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, szereloxp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); PlayerInfo[bankPenz] += fizetes; PlayerInfo[XP] += szereloxp; Savevaroskassza(); } if(PlayerInfo[pRank] == 4) { new fizetes = szerelofizu*PlayerInfo[pLevel]; varoskassza -= fizetes; new szereloxp = PlayerInfo[pLevel]*15; format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, szereloxp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); PlayerInfo[bankPenz] += fizetes; PlayerInfo[XP] += szereloxp; Savevaroskassza(); } if(PlayerInfo[pRank] == 5) { new fizetes = szerelofizu*PlayerInfo[pLevel]; varoskassza -= fizetes; new szereloxp = PlayerInfo[pLevel]*16; format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, szereloxp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); PlayerInfo[bankPenz] += fizetes; PlayerInfo[XP] += szereloxp; Savevaroskassza(); } if(PlayerInfo[pRank] == 6) { new fizetes = szerelofizu*PlayerInfo[pLevel]; varoskassza -= fizetes; new szereloxp = PlayerInfo[pLevel]*18; format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, szereloxp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); PlayerInfo[bankPenz] += fizetes; PlayerInfo[XP] += szereloxp; Savevaroskassza(); } } if(PlayerInfo[pMember] == 10 || PlayerInfo[pLeader] == 10) { if(PlayerInfo[pRank] == 1) { new fizetes = taxifizu*PlayerInfo[pLevel]; varoskassza -= fizetes; new taxixp = PlayerInfo[pLevel]*12; format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, taxixp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); PlayerInfo[bankPenz] += fizetes; PlayerInfo[XP] += taxixp; Savevaroskassza(); } if(PlayerInfo[pRank] == 2) { new fizetes = taxifizu*PlayerInfo[pLevel]; varoskassza -= fizetes; new taxixp = PlayerInfo[pLevel]*13; format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, taxixp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); PlayerInfo[bankPenz] += fizetes; PlayerInfo[XP] += taxixp; Savevaroskassza(); } if(PlayerInfo[pRank] == 3) { new fizetes = taxifizu*PlayerInfo[pLevel]; varoskassza -= fizetes; new taxixp = PlayerInfo[pLevel]*14; format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, taxixp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); PlayerInfo[bankPenz] += fizetes; PlayerInfo[XP] += taxixp; Savevaroskassza(); } if(PlayerInfo[pRank] == 4) { new fizetes = taxifizu*PlayerInfo[pLevel]; varoskassza -= fizetes; new taxixp = PlayerInfo[pLevel]*15; format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, taxixp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); PlayerInfo[bankPenz] += fizetes; PlayerInfo[XP] += taxixp; Savevaroskassza(); } if(PlayerInfo[pRank] == 5) { new fizetes = taxifizu*PlayerInfo[pLevel]; varoskassza -= fizetes; new taxixp = PlayerInfo[pLevel]*16; format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, taxixp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); PlayerInfo[bankPenz] += fizetes; PlayerInfo[XP] += taxixp; Savevaroskassza(); } if(PlayerInfo[pRank] == 6) { new fizetes = taxifizu*PlayerInfo[pLevel]; varoskassza -= fizetes; new taxixp = PlayerInfo[pLevel]*18; format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, taxixp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); PlayerInfo[bankPenz] += fizetes; PlayerInfo[XP] += taxixp; Savevaroskassza(); } } if(PlayerInfo[pMember] == 5) { new fizetes = taxifizu*PlayerInfo[pLevel]; varoskassza -= fizetes; new papxp = PlayerInfo[pLevel]*12; format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes,papxp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); PlayerInfo[bankPenz] += fizetes; PlayerInfo[XP] += papxp; Savevaroskassza(); } if(PlayerInfo[pLeader] == 5) { new fizetes = taxifizu*PlayerInfo[pLevel]; varoskassza -= fizetes; new papxp = PlayerInfo[pLevel]*18; format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes,papxp); SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx); PlayerInfo[bankPenz] += fizetes; PlayerInfo[XP] += papxp; Savevaroskassza(); }
23
« Dátum: 2012. Október 27. - 18:08:33 »
Üdv! Az a problémám a parancs jó és a lerakás is egy szempontból. Viszont mikor én lerakok egy útzárat és a társam is lerak 1 útzárat az én útzáram és szögesdrótom eltûnik! Ezt hogy oldhatnám meg? Itt az útzár és a szögesdrót parancs kódrésze! Aki segítene annak adok 2 db pluszt. Úgy szeretném hogy minden játékos tudjon lerakni egyett és azt fel tudja szedni amit õ lerakot. Elõre is köszönöm! Kódrész: if(strcmp(cmd, \"/szögesdrót-le\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/szogesdrot-le\", true) == 0) { if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4) { if(szogesdrot == true) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Figyelem.Már raktak le szögesdrótot, ha leraksz mégegyet, a régit nem lehet felvenni.\"), szogesdrot = false; szogesdrot = true; GetPlayerPos(playerid, xxx, yyy, zzz); DestroyObject(drot); drot = CreateObject(2899, xxx+1, yyy, zzz-0.9, 0.0, 0.0, 0.0); SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Leraktál egy szögesdrótot. Felvenni a /szögesdrót-fel paranccsal tudod.\"); return 1; } } if(strcmp(cmd, \"/szögesdrót-fel\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/szogesdrot-fel\", true) == 0) { if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4) { szogesdrot = false; DestroyObject(drot); SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Felszedtél egy szögesdrótot!\"); return 1; } } if(strcmp(cmd, \"/útzár-le\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/utzar-le\", true) == 0) { if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4) { if(utlezaras == true) utlezaras = true; GetPlayerPos(playerid,xxxx,yyyy,zzzz); DestroyObject(utzar); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Leraktál egy útzárat. Felvenni a /útzár-fel paranccsal tudodd!\"); utzar = CreateObject(973, xxxx+1, yyyy, zzzz-0.4, 0.0, 0.0, 90.0); return 1; } } if(strcmp(cmd, \"/útzár-fel\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/utzar-fel\", true) == 0) { if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,4.0, xxxx,yyyy,zzzz)) { utlezaras = false; SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Felszedtél egy útzárat!\"); DestroyObject(utzar); return 1; } } }
24
« Dátum: 2012. Október 25. - 19:34:21 »
Üdv! 2 problémával fordulok ismét hozzátok. A parancs hibátlanul mûködik viszont van egy-két hátul ütõje ami nem igazán jó! Ebben kérném a segítségeteket. 1. Szeretném ha egy ember több szögesdrótot és útzárat tudna lerakni. ebben kéne segíteni. 2. Az objectek túl nagyok és nincs már ötletem hogy kicsinyíthetném a két objectet hogy, 1 sávba pont kiférjen az útzár vagy a szögesdrót!!! Aki segít annak megy a Plusz és elõre is Köszönöm neki!!!! Itt Vannak A Kódrészek: new bool:szogesdrot, drot, Float:xxx, Float:yyy, Float:zzz, Float:Fordulas; new bool:utlezaras, utzar, Float:xxxx, Float:yyyy, Float:zzzz, Float:Elfordulas; if(strcmp(cmd, \"/szögesdrót-le\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/szogesdrot-le\", true) == 0) { if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1) { if(szogesdrot == true) return SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Figyelem.Már raktak le szögesdrótot, ha leraksz mégegyet, a régit nem lehet felvenni.\"), szogesdrot = false; szogesdrot = true; GetPlayerPos(playerid, xxx, yyy, zzz); GetPlayerFacingAngle(playerid, Fordulas); DestroyObject(drot); drot = CreateObject(2892, xxx, yyy, zzz-1, 0.0, 0.0, Fordulas); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Leraktál egy szögesdrótot. Felvenni a /szögesdrót-fel paranccsal tudod.\"); return 1; } } if(strcmp(cmd, \"/szögesdrót-fel\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/szogesdrot-fel\", true) == 0) { if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1) { szogesdrot = false; DestroyObject(drot); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Felszedtél egy szögesdrótot.\"); return 1; } } if(strcmp(cmd, \"/útzár-le\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/utzar-le\", true) == 0) { if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1) { if(utlezaras == true) return SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Figyelem.Már raktak le útzárat, ha leraksz mégegyet, a régit nem lehet felvenni.\"), utlezaras = false; utlezaras = true; GetPlayerPos(playerid, xxxx, yyyy, zzzz); GetPlayerFacingAngle(playerid, Elfordulas); DestroyObject(utzar); utzar = CreateObject(973, xxxx, yyyy, zzzz, 0.0, 0.0, Elfordulas); SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Leraktál egy útzárat. Felvenni a /útzár-fel paranccsal tudod.\"); return 1; } } if(strcmp(cmd, \"/útzár-fel\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/utzar-fel\", true) == 0) { if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1) { utlezaras = false; DestroyObject(utzar); SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Felszedtél egy útzárat.\"); return 1; } }
{ new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); new panels, ajtok, fenyek, tires; GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, ajtok, fenyek, tires); if(szogesdrot == true && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, xxx, yyy, zzz) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, ajtok, fenyek, 15), SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Rámentél egy szögesdrótra, a kerekeid kilyukadtak.\"); } Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Október 27. - 11:08:12 )
warning 225: unreachable code Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase Ez az public OnPlayerUpdate függvény része. Aki Segít Annak Köszönöm És Adok Pluszocskát 1 Warning. Kódrész: format(var, 64, \"NewsSkill=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pNewsSkill]);fwrite(hFile, var); format(var, 64, \"DrugsSkill=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pDrugsSkill]);fwrite(hFile, var); format(var, 64, \"CookSkill=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pCookSkill]);fwrite(hFile, var); format(var, 64, \"FishSkill=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pFishSkill]);fwrite(hFile, var); format(var, 64, \"pSHealth=%.1f\\n\",PlayerInfo[playerid][pSHealth]);fwrite(hFile, var); GetPlayerHealth(playerid,PlayerInfo[playerid][pHealth]); { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); new panels, ajtok, fenyek, tires; GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, ajtok, fenyek, tires); if(szogesdrot == true && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, xxx, yyy, zzz) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, ajtok, fenyek, 15), SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Rámentél egy szögesdrótra, a kerekeid kilyukadtak.\"); return 1; } format(var, 64, \"pHealth=%.1f\\n\",PlayerInfo[playerid][pHealth]);fwrite(hFile, var); format(var, 64, \"Int=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pInt]);fwrite(hFile, var); format(var, 64, \"Local=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pLocal]);fwrite(hFile, var); format(var, 64, \"Team=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pTeam]);fwrite(hFile, var); format(var, 64, \"Model=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pModel]);fwrite(hFile, var); format(var, 64, \"PhoneNr=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pPnumber]);fwrite(hFile, var); format(var, 64, \"Car=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pPcarkey]);fwrite(hFile, var); format(var, 64, \"Car2=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pPcarkey2]);fwrite(hFile, var);
25
« Dátum: 2012. Október 24. - 21:00:57 »
Üdv! lenne 1 problémám egy parancsal. Az illetõ használja a parancsot és megjavítja a jármûvet ez eddig oké. elvonja az adott pénzt ez is rendben van. Viszont mikor kevesebb a pénze mint a javítás átmegy a pénze minusz számjegyûbe. ez csak a /megjavit parancsnál csinálja. itt a kód: if(strcmp(cmd, \"/megjavít\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/megjavit\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 17) { new repaircar = GetClosestCar(playerid); if(GetDistanceToCar(playerid,repaircar) < 5) { new Float:vehhealth; GetVehicleHealth(repaircar, vehhealth); if(vehhealth <= 980) { GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(stringx, sizeof(stringx), \"Megjavítottál egy autót és kaptál 300 XP pontot.\"); SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, stringx); SetVehicleHealth(repaircar, 1000.0); RepairVehicle(repaircar); PlayerInfo[playerid][XP] += 300; PlayerInfo[playerid][Penz] -= 5000; SafeGivePlayerMoney(playerid, -5000); varoskassza += 5000; Savevaroskassza(); SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED, \"Megjavítottad a jármûvet! 5000$ volt az anyagi ár.\"); new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(string, sizeof(string), \"* %s megjavított egy kocsit.\", nev); ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); SetPlayerChatBubble(playerid, \"megjavított egy kocsit.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s megjavított egy kocsit.\",y,m,d,h,mi,s,nev); LoOoG(stringx); } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"A kocsi még egész jó állapotban van.\"); } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Menj meszebb a jármûhöz.\"); } else SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy szerelõ!\"); } return 1; }
26
« Dátum: 2012. Október 14. - 13:19:54 »
if(strcmp(cmd, \"/jogsiad\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(Admin(playerid, 1)) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /jogsiad [JátékosID/NévRészlet]\"); return 1; } new para1; para1 = ReturnUser(tmp); tmp = strtok(cmdtext, idx); if(IsPlayerConnected(para1)) { GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer)); format(string, sizeof(string), \"%s átadta neked a jogosítványt.\",sendername ); SendClientMessage(para1, COLOR_LIGHTBLUE, string); format(string, sizeof(string), \"%s kapott töled jogosítványt.\",giveplayer); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string); PlayerInfo[para1][pCarLic] = 1; PlayerInfo[para1][pFlyLic] = 1; PlayerInfo[para1][pBoatLic] = 1; new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), \"<< Admin %s adott %s jogosítványt! >>\", sendername, rag(giveplayer,2)); SendAdminMessage(COLOR_ADMIN,string); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s adott %s jogosítványt.\",y,m,d,h,mi,s,nev,rag(giveplayer,2)); LoOoG(stringx); } } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy admin!\"); } return 1; } if(strcmp(cmd, \"/jogsiel\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(Admin(playerid, 1)) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /jogsiel [JátékosID/NévRészlet]\"); return 1; } new para1; para1 = ReturnUser(tmp); tmp = strtok(cmdtext, idx); if(IsPlayerConnected(para1)) { GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer)); format(string, sizeof(string), \"%s elvette a jogosítványod.\",sendername ); SendClientMessage(para1, COLOR_LIGHTBLUE, string); format(string, sizeof(string), \"Elveted %s-tól/tõl a jogosítványt.\",giveplayer); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string); PlayerInfo[para1][pCarLic] = 0; PlayerInfo[para1][pFlyLic] = 0; PlayerInfo[para1][pBoatLic] = 0; new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), \"<< Admin %s elvette %s jogosítványát! >>\", sendername, rag(giveplayer,2)); SendAdminMessage(COLOR_ADMIN,string); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s elvette %s jogosítványát.\",y,m,d,h,mi,s,nev,rag(giveplayer,2)); LoOoG(stringx); } } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy admin!\"); } return 1; } if(strcmp(cmd, \"/vanekresz\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { if(Admin(playerid, 1)) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /vanekresz [JátékosID/NévRészlet]\"); return 1; } new para1; para1 = ReturnUser(tmp); tmp = strtok(cmdtext, idx); if(IsPlayerConnected(para1)) { new text[40]; if(PlayerInfo[para1][pKressz] == 1) { text = \"letette\"; } else { text = \"nem tette le\"; } format(string, sizeof(string), \"* %s a kresz vizsgát.\",text ); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string); } } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy admin!\"); } return 1;
if(strcmp(cmd, \"/warn\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { tmp = strtok(cmdtext, idx); giveplayerid = strval(tmp); if(Admin(playerid, 1)) { if(PlayerInfo[giveplayerid][pAdmin] < PlayerInfo[playerid][pAdmin]) { new length = strlen(cmdtext); new year, month,day; getdate(year, month, day); while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \')) { idx++; } new offset = idx; new result[64]; while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1))) { result[idx - offset] = cmdtext[idx]; idx++; } result[idx - offset] = EOS; if(!strlen(result)) { if(strlen(tmp) == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"HASZNÁLAT: /warn [JátékosID/NévRészlet] [indok]\"); } GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); if(PlayerInfo[giveplayerid][pWarns] >= 5) { format(string, sizeof(string), \"%s bannolva a rendszer által, INDOK: Meglett az 5 figyelmeztetés!\", giveplayer, result); SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTRED, string); PlayerInfo[giveplayerid][pLocked] = 1; Ban(giveplayerid); format(string, sizeof(string), \"%s bannolva a rendszer által, INDOK: Meglett az 5 figyelmeztetés!(%d-%d-%d)\", giveplayer, result, year, month,day); BanLog(string); return 1; } format(string, sizeof(string), \"%s figyelmeztette %s, INDOK: %s [Figyelmeztetések: %d/5]\",sendername, rag(giveplayer,3), result,PlayerInfo[giveplayerid][pWarns]); SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTRED, string); format(string, sizeof(stringx), \"%s-t figyelmeztette %s, INDOK: %s [Figyelmeztetések: %d/5] (%d-%d-%d)\",giveplayer, sendername,(result),PlayerInfo[giveplayerid][pWarns], year, month,day); WarnLog(string); PlayerInfo[giveplayerid][pWarns] += 1; new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s figyelmeztette %s, INDOK: %s [Figyelmeztetések: %d/5]\",y,m,d,h,mi,s,nev, rag(giveplayer,3), result,PlayerInfo[giveplayerid][pWarns]); LoOoG(stringx); return 1; } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"Nagyobb admint nem warnolhatsz!\"); } } } if(strcmp(cmd, \"/warn-el\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /warn-el [JátékosID/NévRészlet]\"); return 1; } giveplayerid = strval(tmp); if(Admin(playerid, 3)) { if(PlayerInfo[giveplayerid][pAdmin] < PlayerInfo[playerid][pAdmin]) { GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), \"%s elvette a figyelmesztetését %s [Figyelmeztetések: %d/5]\",sendername, rag(giveplayer,3),PlayerInfo[giveplayerid][pWarns]); SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTRED, string); PlayerInfo[giveplayerid][pWarns] -= 1; new nev[32]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); new h,mi,s,y,m,d; getdate(y,m,d); gettime(h,mi,s); format(string, sizeof(stringx), \"%s-tõl %s elvett 1 figyelmeztetést [Figyelmeztetések: %d/5] (%d-%d-%d)\",giveplayer, sendername,PlayerInfo[giveplayerid][pWarns], y, m,d); WarnLog(string); format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s figyelmeztette %s [Figyelmeztetések: %d/5]\",y,m,d,h,mi,s,nev, rag(giveplayer,3),PlayerInfo[giveplayerid][pWarns]); LoOoG(stringx); return 1; } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"Nagyobb admintól nem veheted el a warnt!\"); } } return 1; }
27
« Dátum: 2012. Szeptember 26. - 20:43:54 »
Sziasztok Kellene Nekem Az Oxford RPG Scriptfiles Mappája. A DTRPG scripfiles mappájával sajnos nem teljesen mûködik a szerver. Aki tudd segíteni írjon vagy vegyen fel skype-ra! Skype:chris__antonio. Elõre Köszönöm!
|