Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Chris_Antonio

Oldalak: 1 [2]
16
RP/RPG kérések / PPC Housing Házrendszer Segítség Kérés!
« Dátum: 2012. November 21. - 16:09:51 »
Üdv Van a PPC_Housing házrendszere. Van olyan hogy /housemenu feljön egy dialog és van ott olyan hogy, Ház Frissítése. A ház frissítésben lévõ menüpontban vannak a házak interiorjai. Az a problémám az összes interior-t 0$-ban lehett megvenni. Abban kérem a segítségeteket hogy, hogyan tudnám az interiorokat beállítani úgy hogy, mindegyiknek külön ára legyen és ha, valaki megveszi levonja a pénzt.
A segítséget elõre köszönöm! Jutalom 10 Plusz!

17
RP/RPG kérések / Új Textdraw Rádióhoz Segítség Kérés!
« Dátum: 2012. November 20. - 21:45:16 »
Üdv!
Szeretnék Segítséget Kérni. Van egy rádióm /rádió vagy /radio parancsal hívható elõ a dialógusa. Kiválasztom a listából a rádiót Például: Rádió 1.
Ez után ki írja hogy az Audiostream betölti xyz [rádió 1] linkjét. betölti és mûködni mûködik viszont ki írja alul a bal alsó sarokba melyik szám játszódik éppen és ki a szám elõadója. Elég Hülye a ki írása. Nos Szeretném megváltoztatni ennek a textdrawját Illetve át tenném egy másik pozicióba majd. Ebben kéne a segítségetek! Aki segítene nekem az kap 10 db pluszocskát. Elõre köszönöm!

18
RP/RPG kérések / RCON bejelentkezés Segítség Kérés!
« Dátum: 2012. November 17. - 21:14:27 »
Szeretném Segítségeteket Kérni Egy RCON-nal kapcsolatos Dologban! Az OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success) Parancsom alatt már szerepel olyan mi történik ha rosszul írom be az RCON-t és beadja egy szövegben hogy, rosszul léptem be.
Parancsa:
 
   if(!success)
    {
        new pip[16];
        new string[176];
        for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
        {
            if(IsPlayerConnected(i))
            {
            GetPlayerIp(i, pip, sizeof(pip));
            if(!strcmp(ip, pip, true))
            {
                new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
         GetPlayerName(i, sendername, MAX_PLAYER_NAME);
         new h,mi,s,y,m,d;
         getdate(y,m,d);
         gettime(h,mi,s);
                if(LogingAttempts != 2)
                {
            format(string, sizeof(string), \"FIGYELMEZTETÉS!!!: %s megpróbált belépni az RCON ba!\", sendername);
                        ABroadCast(COLOR_LIGHTRED,string , 1);
            format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] FIGYELMEZTETES!!!: %s megprobalt belepni az RCON ba!\", y,m,d,h,mi,s, sendername);
            LogingAttempts ++;
            PlayerSuspicious = 1;
            PlayerGotSpottedRecently = 1;
            SetTimerEx(\"ResetAcWarn\", 300000, 0, \"i\", i);
                        LoOoG(stringx);
            }

 
Én Pedig Szeretnék Egy Olyat Kérni hogy, ha belépek a helyes RCON jelszóval be adjon egy üzenetet. A Jutalom 5 Db Plusz!

19
RP/RPG kérések / Ház Szint Bug
« Dátum: 2012. November 16. - 17:47:36 »
Üdv Az A Problémám Mikor Beírom A /hazmenu parancsot akkor ha, lefrissíteném a házat akkor azt írja a ház elérte a maximum szintet pedig csak 1-es a ház csak... a Maximum szint 10. Még a dialogot se nyitja meg. Ebben kéne a segítség. Jutalom 2 db pluszocska.
Kódrész:
 
       }
    case 1: // Upgrade the house
{
   // Only the house-owner can use this option
   if (House_PlayerIsOwner(playerid, HouseID) == 1)
   {
        // Check if it\'s possible to upgrade further
      if (AHouseData[HouseID][HouseLevel] < AHouseData[HouseID][HouseMaxLevel])
      {
         // Add only the upgrades above the current house-level to the upgradelist
         for (new i = AHouseData[HouseID][HouseLevel] + 1; i <= AHouseData[HouseID][HouseMaxLevel]; i++)
         {
             Counter++; // Add 1 to the counter each time an upgrade is added to the upgradelist
             UpgradePrice = ((AHouseData[HouseID][HousePrice] * Counter) / 100) * HouseUpgradePercent;
             // Add the upgrade-info in green if the player can afford it, and in red if he cannot afford it
            if (INT_GetPlayerMoney(playerid) >= UpgradePrice)
               format(UpgradeList, 2000, \"%s{00FF00}%s (szint %i)\\t\\t$%i\\n\", UpgradeList, AHouseInteriors[interiorName], i, UpgradePrice);
            else
               format(UpgradeList, 2000, \"%s{FF0000}%s (szint %i)\\t\\t$%i\\n\", UpgradeList, AHouseInteriors[interiorName], i, UpgradePrice);
            // Show another dialog to let the player select which upgrade he wants for his house
            ShowPlayerDialog(playerid, DialogUpgradeHouse, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válaszd ki a frissítést:\", UpgradeList, \"Kiválaszt\", \"Mégsem\");
          }
      }
      else
             SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FF0000}A házad elérte a maximum szintet, többé nem tudsz használni frissítéseket.\");
   }
   else
            SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{FF0000}Csak a ház tulajdonosa tudja használni ezt az opciót.\");
    }

 
Ez PPC_Housing Ház Rendszerében van.

20
RP/RPG kérések / Szögesdrót Bug!
« Dátum: 2012. November 10. - 18:36:20 »
Üdv Azzal A Próblémával Fordulok Hozzátok hogy, Lerakom a szögesdrótomat. Áthajt rajta egy jármû és nem pukkan ki a kereke.
Erre várok megoldásokat! Jutalom Plusszocskák!
Kódrészek:
 
   if(IsPlayerConnected(playerid)) return 0;
{
       if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
       {
           for(new i = 0; i < sizeof(SpikeInfo); i++)
            {
                if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, SpikeInfo[sX], SpikeInfo[sY], SpikeInfo[sZ]))
               {
                    if(SpikeInfo[sCreated] == 1)
                    {
                        new panels, ajtok, fenyek, tires;
                        new carid = GetPlayerVehicleID(playerid);
               GetVehicleDamageStatus(carid, panels, ajtok, fenyek, tires);
               tires = encode_tires(1, 1, 1, 1);
               UpdateVehicleDamageStatus(carid, panels, ajtok, fenyek, tires);
                    }
                }
            }
        }
}
return 0;
}

 

stock CreateStrip(Float:x,Float:y,Float:z,Float:Angle)
{
    for(new i = 0; i < sizeof(SpikeInfo); i++)
     {
         if(SpikeInfo[sCreated] == 0)
         {
            SpikeInfo[sCreated]=1;
            SpikeInfo[sX]=x;
            SpikeInfo[sY]=y;
            SpikeInfo[sZ]=z-0.7;
            SpikeInfo[sObject] = CreateObject(2899, x, y, z-0.9, 0, 0, Angle-90);
}
     }
return 0;
}
stock DeleteClosestStrip(playerid)
{
    for(new i = 0; i < sizeof(SpikeInfo); i++)
     {
         if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, SpikeInfo[sX], SpikeInfo[sY], SpikeInfo[sZ]))
        {
             if(SpikeInfo[sCreated] == 1)
            {
                SpikeInfo[sCreated]=0;
                SpikeInfo[sX]=0.0;
                SpikeInfo[sY]=0.0;
                SpikeInfo[sZ]=0.0;
                DestroyObject(SpikeInfo[sObject]);
             }
         }
     }
    return 0;
}
encode_tires(tires1, tires2, tires3, tires4) {
return tires1 | (tires2 << 1) | (tires3 << 2) | (tires4 << 3);
}

 

   if(strcmp(cmd, \"/szögesdrót-le\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/szogesdrot-le\", true) == 0)
    {
    if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4)
        {
            new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz,Float:ploca;
          GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz);
          GetPlayerFacingAngle(playerid,ploca);
           CreateStrip(plocx,plocy,plocz,ploca);
          return 1;
}
}
if(strcmp(cmd, \"/szögesdrót-fel\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/szogesdrot-fel\", true) == 0)
{
if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4)
{
           DeleteClosestStrip(playerid);
       return 1;
}
}

 

enum sInfo
{
    sCreated,
    Float:sX,
    Float:sY,
    Float:sZ,
    sObject,
};
new SpikeInfo[MAX_SPIKESTRIPS][sInfo];

 

#define MAX_SPIKESTRIPS 200

 
A Kódokat nem sorrendbe írtam! A megoldásokra lennék csak kíváncsi elõre köszönöm!

21
RP/RPG kérések / /animok /börtön bug
« Dátum: 2012. November 06. - 19:10:19 »
Üdv az a problémám hogy, mikor berakok egy illetõt a börtönbe akkor beírom a parancsot.
Például Beírom hogy /börtön 800 6
Akkor Nem ID 6 playert rakja a börtönbe hanem valaki mást. Ebben A Bugban kéne a Segítség A Jutalom Persze Jár Pluszocska!!!
Kódrész:
 
   if(strcmp(cmd, \"/börtön\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/borton\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /börtön [idõtartam] [indok]\");
      return 1;
   }
   new time = strval(tmp);
   if(time < 30 || time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Az idõtartam 30 másodperc és 2000 másodperc között legyen\"); return 1; }
   new suspect = GetClosestPlayer(playerid);
   new giveplayername[MAX_PLAYER_NAME];
   GetPlayerName(giveplayerid, giveplayername, sizeof(giveplayername));
   new length = strlen(cmdtext);
   while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \'))
   {
   idx++;
   }
   new offset = idx;
   new result[64];
   while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1)))
   {
   result[idx - offset] = cmdtext[idx];
   idx++;
   }
   result[idx - offset] = EOS;
   if(!strlen(result))
   {
   SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /börtön [idõtartam] [indok]\");
   return 1;
   }
   if(IsPlayerConnected(suspect))
   {
       if(PlayerToPoint(6.0, playerid, -1301.0054,2708.2629,50.1141))
       {
                if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,suspect) < 5)
                {
                    if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 2 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 2)
            {
                         if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Kadét rangal nem tudsz lecsukni senkit!\"); return 1; }
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 2) if(time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Õrmester (katonáknak 2es) ranggal csak 2000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; }
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 3) if(time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Zászlós (katonáknak 3as) ranggal csak 2000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; }
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 4) if(time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Hadmagy (katonáknak 4es) ranggal csak 2000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; }
               if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 5) if(time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ezredes (katonáknak 5ös) ranggal csak 2000 mp-re tudsz lecsukni!\"); return 1; }
               if(PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4) if(time > 2000) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Mivel S.W.A.T tag vagy ezért 2000 másodpercig tudsz lecsukni!\"); return 1; }
               SafeResetPlayerWeapons(suspect);
               new nev[32];
               GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
               format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s lecsukott téged %d másodpercre | Oka: %s\", nev, time,result);
               SendClientMessage(suspect, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
               PlayerInfo[playerid][XP] += time/20;
               PlayerInfo[playerid][Penz] += (time/20)*25;
               SafeGivePlayerMoney(playerid, (time/20)*25);
               varoskassza -= (time/20)*25;
               format(stringx, sizeof(stringx), \"Lecsuktad %s %d másodpercre! Kaptál %d XP-t és %d$-t!\", rag(giveplayername,3), time, time/20, (time/20)*25);
               SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
               format(stringx, sizeof(stringx),\"<< %s rendõr lecsukta %s %d másodpercre | Oka: %s >>\", nev, rag(giveplayername,3), time,result);
               ABroadCast(COLOR_ADMIN,stringx,2);
               new h,mi,s,y,m,d;
               getdate(y,m,d);
               gettime(h,mi,s);
               format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s rendõr lecsukta %s %d másodpercre | Oka: %s\",y,m,d,h,mi,s, nev, rag(giveplayername,3), time,result);
               LoOoG(stringx);
               if(PlayerToPoint(6.0, playerid, -1301.0054,2708.2629,50.1141)) SetPlayerVirtualWorld(suspect,0);
               new randomj;
               randomj = random(sizeof(RandomJailSpawn));
               SetPlayerPos(suspect, RandomJailSpawn[randomj][0], RandomJailSpawn[randomj][1], RandomJailSpawn[randomj][2]);
               SetPlayerInterior(suspect, 0);
               PlayerInfo[suspect][pJailTime] = time;
               PlayerInfo[suspect][pJailed] = 3;
               PlayerCuffed[suspect] = 0;
               PlayerCuffedTime[suspect] = 0;
               TogglePlayerControllable(suspect,1);
               ClearAnimations(giveplayerid);
            }
            else
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy rendõr.\");
            }
         }
      }
      else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a börtönnél.\");
   }
   else
   {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs senki a közelben.\");
      return 1;
   }
}
return 1;
}

 
2. Problémám /animok parancs....Bugol....beírom a parancsot ki is listázza az animációkat de ki írja nincs ilyen parancs vagy rosszul írtam be ennek a javításában kérnék segítséget még ezért is jár a pluszocska!
Animok Kódrész:
 
//---------------------------------[Animok]-----------------------//
if(JustDied[playerid] == 0)
{
if(strcmp(cmd, \"/animok\", true) == 0)
{
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s megnézte a szerveren elérhetõ animok listáját.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
LoOoG(stringx);
    SendClientMessage(playerid, 0x000000, \"________________________________________________________________________________________________________________________\");
    SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW2,\" /fallback /injured /push /handsup /bomb /lookout /részeg /getarrested /sup /leül2 /táraz /fekszik /fekszik2\");
        SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW2,\"/kosár /headbutt /medic /spray /rabol /taichi /csók /telófelvesz /telólerak /crossarms /eszik /ráfog\");
        SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW2,\"/deal /crack /fall /smoke /leül /beszél /tánc /lowbodypush/fucku /strip /hide /rókázik  /bat /highthrow\");
        SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW2,\"/koface /akick /kostomach /rollfall /carjacked1 /carjacked2 /rcarjack1 /rcarjack2 /lcarjack1 /lcarjack2\");
        SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW2,\"/lifejump /exhaust /leftslap /carlock /hoodfrisked /lightcig /röhög /tapcig /box /bíztat\");
        SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW2,\"/kiabál /késel /cop /elbow /kneekick /airkick /gkick /gpunch /fstance /lowthrow /finger\");
        SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW2,\"/pisil /lean /fut /hoki\");
        SendClientMessage(playerid, 0x000000, \"________________________________________________________________________________________________________________________\");
}
if(strcmp(cmd, \"/pisil\", true) == 0)
{
        SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_PISSING);
        PlayerInfo[playerid][szuksegtimer2] = 1;
        return 1;
    }
if(strcmp(cmd, \"/carjacked1\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"CAR_jackedLHS\",4.0,0,1,1,1,0);
         return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/carjacked2\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"CAR_jackedRHS\",4.0,0,1,1,1,0);
         return 1;
    }
   if(strcmp(cmd, \"/handsup\", true) == 0)
 {
ApplyAnimation(playerid, \"ROB_BANK\",\"SHP_HandsUp_Scr\", 4.0, 0, 1, 1, 1, 0);
        return 1;
    }
   if(strcmp(cmd, \"/telófelvesz\", true) == 0)
 {
SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_USECELLPHONE);
        return 1;
    }
   if(strcmp(cmd, \"/telólerak\", true) == 0)
 {
SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_STOPUSECELLPHONE);
        return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/részeg\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/reszeg\", true) == 0)
{
ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"WALK_DRUNK\",4.1,1,1,1,1,1);
return 1;
    }
       if (strcmp(\"/bomb\", cmdtext, true) == 0)
{
ClearAnimations(playerid);
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0); // Place Bomb
return 1;
}
       if (strcmp(\"/getarrested\", cmdtext, true) == 0)
{
      ApplyAnimation(playerid,\"ped\", \"ARRESTgun\", 4.0, 0, 1, 1, 1, -1); // Gun Arrest
  return 1;
    }
       if (strcmp(\"/röhög\", cmdtext, true) == 0 || strcmp(\"/rohog\", cmdtext, true) == 0)
{
          ApplyAnimation(playerid, \"RAPPING\", \"Laugh_01\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0); // Laugh
  return 1;
}
       if (strcmp(\"/lookout\", cmdtext, true) == 0)
{
          ApplyAnimation(playerid, \"SHOP\", \"ROB_Shifty\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0); // Rob Lookout
  return 1;
}
       if (strcmp(\"/rabol\", cmdtext, true) == 0)
{
          ApplyAnimation(playerid, \"SHOP\", \"ROB_Loop_Threat\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); // Rob
  return 1;
}
       if (strcmp(\"/crossarms\", cmdtext, true) == 0)
{
          ApplyAnimation(playerid, \"COP_AMBIENT\", \"Coplook_loop\", 4.0, 0, 1, 1, 1, -1); // Arms crossed
  return 1;
}
       if (strcmp(\"/fekszik\", cmdtext, true) == 0)
{
          ApplyAnimation(playerid,\"BEACH\", \"bather\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); // Lay down
  return 1;
    }
       if (strcmp(\"/hide\", cmdtext, true) == 0)
{
          ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"cower\", 3.0, 1, 0, 0, 0, 0); // Taking Cover
  return 1;
}
       if (strcmp(\"/rókázik\", cmdtext, true) == 0 || strcmp(\"/rokazik\", cmdtext, true) == 0)
{
      ApplyAnimation(playerid, \"FOOD\", \"EAT_Vomit_P\", 3.0, 0, 0, 0, 0, 0); // Vomit BAH!
  return 1;
}
       if (strcmp(\"/eszik\", cmdtext, true) == 0)
{
      ApplyAnimation(playerid, \"FOOD\", \"EAT_Burger\", 3.0, 0, 0, 0, 0, 0); // Eat Burger
  return 1;
}
       if (strcmp(\"/wave\", cmdtext, true) == 0)
{
      ApplyAnimation(playerid, \"ON_LOOKERS\", \"wave_loop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); // Wave
  return 1;
}
       if (strcmp(\"/slapass\", cmdtext, true) == 0)
{
         ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"sweet_ass_slap\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0); // Ass Slapping
   return 1;
}
       if (strcmp(\"/deal\", cmdtext, true) == 0)
{
          ApplyAnimation(playerid, \"DEALER\", \"DEALER_DEAL\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0); // Deal Drugs
  return 1;
}
       if (strcmp(\"/crack\", cmdtext, true) == 0)
{
          ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); // Dieing of Crack
  return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/smoke\", true) == 0)
    {
        if (!strlen(cmdtext[7])) return SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"HASZNÁLAT: /smoke [1-4]\");
       switch (cmdtext[7])
       {
           case \'1\': ApplyAnimation(playerid,\"SMOKING\", \"M_smklean_loop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); // male
           case \'2\': ApplyAnimation(playerid,\"SMOKING\", \"F_smklean_loop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); //female
           case \'3\': ApplyAnimation(playerid,\"SMOKING\",\"M_smkstnd_loop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); // standing-fucked
           case \'4\': ApplyAnimation(playerid,\"SMOKING\",\"M_smk_out\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); // standing
           default: SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"HASZNÁLAT: /smoke [1-4]\");
       }
       return 1;
    }
       if (strcmp(\"/leül\", cmdtext, true) == 0 || strcmp(\"/leul\", cmdtext, true) == 0)
{
          ApplyAnimation(playerid,\"BEACH\", \"ParkSit_M_loop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); // Sit
  return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/beszél\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/beszel\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"IDLE_CHAT\",4.0,1,0,0,1,1);
         return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/fucku\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"fucku\",4.0,0,0,0,0,0);
         return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/taichi\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid,\"PARK\",\"Tai_Chi_Loop\",4.0,1,0,0,0,0);
         return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/leül2\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/leul2\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"SEAT_down\",4.1,0,1,1,1,0);
         return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/fall\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"KO_skid_front\",4.1,0,1,1,1,0);
         return 1;
    }
    if(strcmp(cmd, \"/fallback\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid, \"PED\",\"FLOOR_hit_f\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
         return 1;
    }
        if(strcmp(cmd, \"/csók\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/csok\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid, \"KISSING\", \"Playa_Kiss_02\", 3.0, 1, 1, 1, 1, 0);
         return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/injured\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
         return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/sup\", true) == 0)
    {
        if (!strlen(cmdtext[5])) return SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"HASZNÁLAT: /sup [1-3]\");
       switch (cmdtext[5])
       {
           case \'1\': ApplyAnimation(playerid,\"GANGS\",\"hndshkba\",4.0,0,0,0,0,0);
            case \'2\': ApplyAnimation(playerid,\"GANGS\",\"hndshkda\",4.0,0,0,0,0,0);
            case \'3\': ApplyAnimation(playerid,\"GANGS\",\"hndshkfa_swt\",4.0,0,0,0,0,0);
           default: SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"HASZNÁLAT: /sup [1-3]\");
       }
       return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/rap\", true) == 0)
    {
        if (!strlen(cmdtext[5])) return SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"HASZNÁLAT: /rap [1-4]\");
       switch (cmdtext[5])
       {
           case \'1\': ApplyAnimation(playerid,\"RAPPING\",\"RAP_A_Loop\",4.0,1,0,0,0,0);
           case \'2\': ApplyAnimation(playerid,\"RAPPING\",\"RAP_C_Loop\",4.0,1,0,0,0,0);
           case \'3\': ApplyAnimation(playerid,\"GANGS\",\"prtial_gngtlkD\",4.0,1,0,0,0,0);
           case \'4\': ApplyAnimation(playerid,\"GANGS\",\"prtial_gngtlkH\",4.0,1,0,0,1,1);
           default: SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"HASZNÁLAT: /rap [1-4]\");
       }
       return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/push\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid,\"GANGS\",\"shake_cara\",4.0,0,0,0,0,0);
         return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/akick\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid,\"POLICE\",\"Door_Kick\",4.0,0,0,0,0,0);
         return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/lowbodypush\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid,\"GANGS\",\"shake_carSH\",4.0,0,0,0,0,0);
         return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/spray\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid,\"SPRAYCAN\",\"spraycan_full\",4.0,0,0,0,0,0);
         return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/headbutt\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid,\"WAYFARER\",\"WF_Fwd\",4.0,0,0,0,0,0);
         return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/medic\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid,\"MEDIC\",\"CPR\",4.0,0,0,0,0,0);
         return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/koface\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"KO_shot_face\",4.0,0,1,1,1,0);
         return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/kostomach\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"KO_shot_stom\",4.0,0,1,1,1,0);
         return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/lifejump\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"EV_dive\",4.0,0,1,1,1,0);
         return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/exhaust\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"IDLE_tired\",3.0,1,0,0,0,0);
         return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/leftslap\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"BIKE_elbowL\",4.0,0,0,0,0,0);
         return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/rollfall\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"BIKE_fallR\",4.0,0,1,1,1,0);
         return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/carlock\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"CAR_doorlocked_LHS\",4.0,0,0,0,0,0);
         return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/rcarjack1\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"CAR_pulloutL_LHS\",4.0,0,0,0,0,0);
         return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/lcarjack1\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"CAR_pulloutL_RHS\",4.0,0,0,0,0,0);
         return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/rcarjack2\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"CAR_pullout_LHS\",4.0,0,0,0,0,0);
         return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/lcarjack2\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"CAR_pullout_RHS\",4.0,0,0,0,0,0);
         return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/hoodfrisked\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid,\"POLICE\",\"crm_drgbst_01\",4.0,0,1,1,1,0);
         return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/lightcig\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid,\"SMOKING\",\"M_smk_in\",3.0,0,0,0,0,0);
         return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/tapcig\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid,\"SMOKING\",\"M_smk_tap\",3.0,0,0,0,0,0);
         return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/bat\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid,\"BASEBALL\",\"Bat_IDLE\",4.0,1,1,1,1,0);
         return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/box\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid,\"GYMNASIUM\",\"GYMshadowbox\",4.0,1,1,1,1,0);
         return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/fekszik2\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid,\"SUNBATHE\",\"Lay_Bac_in\",3.0,0,1,1,1,0);
         return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/bíztat\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/biztat\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid,\"RIOT\",\"RIOT_CHANT\",4.0,1,1,1,1,0);
         return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/finger\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid,\"RIOT\",\"RIOT_FUKU\",2.0,0,0,0,0,0);
         return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/kiabál\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/kiabal\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid,\"RIOT\",\"RIOT_shout\",4.0,1,0,0,0,0);
         return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/cop\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid,\"SWORD\",\"sword_block\",50.0,0,1,1,1,1);
         return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/elbow\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid,\"FIGHT_D\",\"FightD_3\",4.0,0,1,1,0,0);
         return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/kneekick\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid,\"FIGHT_D\",\"FightD_2\",4.0,0,1,1,0,0);
         return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/fstance\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid,\"FIGHT_D\",\"FightD_IDLE\",4.0,1,1,1,1,0);
         return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/gpunch\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid,\"FIGHT_B\",\"FightB_G\",4.0,0,0,0,0,0);
         return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/airkick\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid,\"FIGHT_C\",\"FightC_M\",4.0,0,1,1,0,0);
         return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/gkick\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid,\"FIGHT_D\",\"FightD_G\",4.0,0,0,0,0,0);
         return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/lowthrow\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid,\"GRENADE\",\"WEAPON_throwu\",3.0,0,0,0,0,0);
         return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/highthrow\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid,\"GRENADE\",\"WEAPON_throw\",4.0,0,0,0,0,0);
         return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/dealstance\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid,\"DEALER\",\"DEALER_IDLE\",4.0,1,0,0,0,0);
         return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/késel\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/kesel\", true) == 0)
    {
        if (!strlen(cmdtext[7])) return SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"HASZNÁLAT: /késel [1-4]\");
       switch (cmdtext[7])
       {
           case \'1\': ApplyAnimation(playerid,\"KNIFE\",\"KILL_Knife_Ped_Damage\",4.0,0,1,1,1,0);
           case \'2\': ApplyAnimation(playerid,\"KNIFE\",\"KILL_Knife_Ped_Die\",4.0,0,1,1,1,0);
           case \'3\': ApplyAnimation(playerid,\"KNIFE\",\"KILL_Knife_Player\",4.0,0,0,0,0,0);
           case \'4\': ApplyAnimation(playerid,\"KNIFE\",\"KILL_Partial\",4.0,0,1,1,1,1);
           default: SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"HASZNÁLAT: /késel [1-4]\");
       }
       return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/kosár\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/kosar\", true) == 0)
    {
        if (!strlen(cmdtext[8])) return SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"HASZNÁLAT: /kosár [1-6]\");
       switch (cmdtext[8])
       {
           case \'1\': ApplyAnimation(playerid,\"BSKTBALL\",\"BBALL_idleloop\",4.0,1,0,0,0,0);
           case \'2\': ApplyAnimation(playerid,\"BSKTBALL\",\"BBALL_Jump_Shot\",4.0,0,0,0,0,0);
           case \'3\': ApplyAnimation(playerid,\"BSKTBALL\",\"BBALL_pickup\",4.0,0,0,0,0,0);
           case \'4\': ApplyAnimation(playerid,\"BSKTBALL\",\"BBALL_run\",4.1,1,1,1,1,1);
           case \'5\': ApplyAnimation(playerid,\"BSKTBALL\",\"BBALL_def_loop\",4.0,1,0,0,0,0);
           case \'6\': ApplyAnimation(playerid,\"BSKTBALL\",\"BBALL_Dnk\",4.0,1,0,0,0,0);
           default: SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"HASZNÁLAT: /kosár [1-6]\");
       }
       return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/táraz\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/taraz\", true) == 0)
    {
          if (strcmp(\"deagle\",cmdtext[8],true) == 0)
          {
            ApplyAnimation(playerid,\"COLT45\",\"colt45_reload\",4.0,0,0,0,0,1);
    }
    else if (strcmp(\"smg\",cmdtext[8],true) == 0 || strcmp(\"ak\",cmdtext[8],true) == 0 || strcmp(\"m4\",cmdtext[8],true) == 0)
          {
            ApplyAnimation(playerid,\"UZI\",\"UZI_reload\",4.0,0,0,0,0,0);
    }
       return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/gwalk\", true) == 0)
    {
        if (!strlen(cmdtext[6])) return SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"HASZNÁLAT: /gwalk [1/2]\");
        new style = strval(cmdtext[6]);
          if (style == 1)
          {
            ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"WALK_gang1\",4.1,1,1,1,1,1);
    }
    else if (style == 2)
          {
            ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"WALK_gang2\",4.1,1,1,1,1,1);
    }
          else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"HASZNÁLAT: /gwalk [1/2]\");
       return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/ráfog\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/rafog\", true) == 0)
    {
        if (!strlen(cmdtext[5])) return SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"HASZNÁLAT:: /ráfog [1-3]\");
       switch (cmdtext[5])
       {
           case \'1\': ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"gang_gunstand\",4.0,1,1,1,1,1);
           case \'2\': ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"Driveby_L\",4.0,0,1,1,1,1);
           case \'3\': ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"Driveby_R\",4.0,0,1,1,1,1);
           default: SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"HASZNÁLAT: /ráfog [1-3]\");
       }
       return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/lean\", true) == 0)
    {
        if (!strlen(cmdtext[6])) return SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"HASZNÁLAT: /lean [1-2]\");
       switch (cmdtext[6])
       {
           case \'1\': ApplyAnimation(playerid,\"GANGS\",\"leanIDLE\",4.0,0,1,1,1,0);
           case \'2\': ApplyAnimation(playerid,\"MISC\",\"Plyrlean_loop\",4.0,0,1,1,1,0);
           default: SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"HASZNÁLAT: /lean [1-2]\");
       }
       return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/fut\", true) == 0)
    {
ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"sprint_civi\",1, 1, 1, 1, 1, 1);
       return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/clear\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid, \"CARRY\", \"crry_prtial\", 1.0, 0, 0, 0, 0, 0);
         return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/strip\", true) == 0)
    {
        if (!strlen(cmdtext[7])) return SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"HASZNÁLAT: /strip [A-G]\");
       switch (cmdtext[7])
       {
           case \'a\', \'A\': ApplyAnimation(playerid,\"STRIP\", \"strip_A\", 4.1, 1, 1, 1, 1, 1 );
           case \'b\', \'B\': ApplyAnimation(playerid,\"STRIP\", \"strip_B\", 4.1, 1, 1, 1, 1, 1 );
           case \'c\', \'C\': ApplyAnimation(playerid,\"STRIP\", \"strip_C\", 4.1, 1, 1, 1, 1, 1 );
           case \'d\', \'D\': ApplyAnimation(playerid,\"STRIP\", \"strip_D\", 4.1, 1, 1, 1, 1, 1 );
           case \'e\', \'E\': ApplyAnimation(playerid,\"STRIP\", \"strip_E\", 4.1, 1, 1, 1, 1, 1 );
           case \'f\', \'F\': ApplyAnimation(playerid,\"STRIP\", \"strip_F\", 4.1, 1, 1, 1, 1, 1 );
           case \'g\', \'G\': ApplyAnimation(playerid,\"STRIP\", \"strip_G\", 4.1, 1, 1, 1, 1, 1 );
           default: SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"HASZNÁLAT: /strip [A-G]\");
       }
       return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/inbedright\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid,\"INT_HOUSE\",\"BED_Loop_R\",4.0,1,0,0,0,0);
         return 1;
    }
       if(strcmp(cmd, \"/inbedleft\", true) == 0)
{
 ApplyAnimation(playerid,\"INT_HOUSE\",\"BED_Loop_L\",4.0,1,0,0,0,0);
         return 1;
    }
   if(strcmp(cmd, \"/tánc\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/tanc\", true) == 0)
 {
            tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp)) {
      SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"HASZNÁLAT: /tánc [style 1-4]\");
      return 1;
   }
   new dancestyle;
   dancestyle = strval(tmp);
   if(dancestyle < 1 || dancestyle > 4) {
       SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"HASZNÁLAT: /tánc [style 1-4]\");
       return 1;
   }
   if(dancestyle == 1) {
       SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1);
   } else if(dancestyle == 2) {
       SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE2);
   } else if(dancestyle == 3) {
       SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE3);
   } else if(dancestyle == 4) {
       SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE4);
   }
        return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/hoki\", true) == 0)
{
ApplyAnimation(playerid, \"PAULNMAC\", \"wank_loop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
}
if(strcmp(cmd, \"/leállít\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/leallit\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
   {
      if(engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)])
          {
              if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER)
         {
            return 1;
         }
         if(IsAnOwnableCar(idcar))
         {
             if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == idcar) { }
            //else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == idcar) { }
            //else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey3] == idcar) { }
            else { return 1; }
         }
         if(pveh == 510 || pveh == 462 || pveh == 481 || pveh == 509)
         {
            return 1;
         }
         if(idcar == 59 || idcar == 60)
         {
            return 1;
         }
         if(IsAHarvest(idcar))
         {
             return 1;
         }
         if(Halaszhajo(idcar))
         {
             return 1;
         }
         if(IsAPlane(idcar))
         {
             return 1;
         }
         if(IsASweeper(idcar))
         {
             return 1;
         }
         engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = false;
         //RemovePlayerFromVehicle(playerid);
         TogglePlayerControllable(playerid, 0);
         GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
         format(string, sizeof(string), \"* %s leállítja a motort\", sendername);
         ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
         gEngine[playerid] = 0;
         SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), OFF, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
         return 1;
      }
   }
    }
    return 1;
}

22
RP/RPG kérések / Fizetési Rendszer bug
« Dátum: 2012. November 01. - 21:56:41 »
Üdv A Következõ a problémám vannak a fõnökös munkák például rendõr taxi stb.
Az a problémám hogy bugos a fizetési rendszer és a rendõr nem kapja meg a rendes fizetését. Aki segít a javításában kap 4 pluszt! Elõre is köszönöm!
Kódrészlet:
 
public OtherTimer()
{
new Float:maxspeed = 175.0;
    new plname[MAX_PLAYER_NAME];
new string[256];
new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;
GlobalHackCheck();
    for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(IsPlayerConnected(i))
    {
   if(GetPlayerState(i) == 1) { CheckForWalkingTeleport(i); }
       if(PlayerInfo[AFK] == 0)
       {
           PlayerInfo[idomp]++;
      if(PlayerInfo[idomp] == 60)
      {
          PlayerInfo[idomp] = 0;
          PlayerInfo[idoperc]++;
      }
      if(PlayerInfo[idoperc] == 60)
      {
          PlayerInfo[idoperc] = 0;
          PlayerInfo[idoora]++;
                     new xpkap = (PlayerInfo[pLevel]*10)/2;
          PlayerInfo[XP] += xpkap;
          SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, \" \");
          SendClientMessage(i,COLOR_RED, \"<<<--------------------------------------------------------------------------------------------->>>\");
          format(stringx, sizeof(stringx), \"Órát léptél. Kaptál %d XP-t. Játszott órák száma: %d\", xpkap,PlayerInfo[idoora]);
          SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
          if(PlayerInfo[pJob] == 28)
          {
              varoskassza -= 80*PlayerInfo[pLevel];
             format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ és %d XP\", 80*PlayerInfo[pLevel], PlayerInfo[pLevel]*8);
             SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
             PlayerInfo[Penz] = 80*PlayerInfo[pLevel];
             SafeGivePlayerMoney(i, 80*PlayerInfo[pLevel]);
             PlayerInfo[XP] += PlayerInfo[pLevel]*8;
             Savevaroskassza();
          }
          if(PlayerInfo[pJob] == 27)
          {
              varoskassza -= 80*PlayerInfo[pLevel];
             format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ és %d XP\", 80*PlayerInfo[pLevel], PlayerInfo[pLevel]*8);
             SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
             PlayerInfo[Penz] += 80*PlayerInfo[pLevel];
             SafeGivePlayerMoney(i, 80*PlayerInfo[pLevel]);
             PlayerInfo[XP] += PlayerInfo[pLevel]*8;
             Savevaroskassza();
          }
          if(PlayerInfo[pMember] == 4 || PlayerInfo[pLeader] == 4)
          {
              if(PlayerInfo[pRank] == 1)
              {
                  new fizetes = mentofizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new mentoxp = PlayerInfo[pLevel]*12;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ és %d XP\", fizetes, mentoxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += mentoxp;
                Savevaroskassza();
            }
            if(PlayerInfo[pRank] == 2)
              {
                  new fizetes = mentofizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new mentoxp = PlayerInfo[pLevel]*13;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ és %d XP\", fizetes, mentoxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += mentoxp;
                Savevaroskassza();
            }
            if(PlayerInfo[pRank] == 3)
              {
                  new fizetes = mentofizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new mentoxp = PlayerInfo[pLevel]*14;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ és %d XP\", fizetes, mentoxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += mentoxp;
                Savevaroskassza();
            }
            if(PlayerInfo[pRank] == 4)
              {
                  new fizetes = mentofizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new mentoxp = PlayerInfo[pLevel]*15;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ és %d XP\", fizetes, mentoxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += mentoxp;
                Savevaroskassza();
            }
            if(PlayerInfo[pRank] == 5)
              {
                  new fizetes = mentofizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new mentoxp = PlayerInfo[pLevel]*16;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ és %d XP\", fizetes, mentoxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += mentoxp;
                Savevaroskassza();
            }
            if(PlayerInfo[pRank] >= 6)
              {
                  new fizetes = mentofizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new mentoxp = PlayerInfo[pLevel]*18;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ és %d XP\", fizetes, mentoxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += mentoxp;
                Savevaroskassza();
            }
         }
          if(PlayerInfo[pMember] == 4 || PlayerInfo[pLeader] == 4)
          {
              if(PlayerInfo[pRank] == 1)
              {
                  new fizetes = mentofizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new mentoxp = PlayerInfo[pLevel]*12;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ és %d XP\", fizetes, mentoxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += mentoxp;
                Savevaroskassza();
            }
            if(PlayerInfo[pRank] == 2)
              {
                  new fizetes = mentofizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new mentoxp = PlayerInfo[pLevel]*13;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ és %d XP\", fizetes, mentoxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += mentoxp;
                Savevaroskassza();
            }
            if(PlayerInfo[pRank] == 3)
              {
                  new fizetes = mentofizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new mentoxp = PlayerInfo[pLevel]*14;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ és %d XP\", fizetes, mentoxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += mentoxp;
                Savevaroskassza();
            }
            if(PlayerInfo[pRank] == 4)
              {
                  new fizetes = mentofizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new mentoxp = PlayerInfo[pLevel]*15;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, mentoxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += mentoxp;
                Savevaroskassza();
            }
            if(PlayerInfo[pRank] == 5)
              {
                  new fizetes = mentofizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new mentoxp = PlayerInfo[pLevel]*16;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, mentoxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += mentoxp;
                Savevaroskassza();
            }
            if(PlayerInfo[pRank] == 6)
              {
                  new fizetes = mentofizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new mentoxp = PlayerInfo[pLevel]*18;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, mentoxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += mentoxp;
                Savevaroskassza();
            }
         }
          if(PlayerInfo[pMember] == 1 || PlayerInfo[pLeader] == 1)
          {
            if(PlayerInfo[pRank] == 1)
            {
                new fizetes = rendorfizu*PlayerInfo[pLevel];
               varoskassza -= fizetes;
                 new rendorxp = PlayerInfo[pLevel]*12;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, rendorxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += rendorxp;
                Savevaroskassza();
            }
            if(PlayerInfo[pRank] == 2)
            {
                new fizetes = rendorfizu*PlayerInfo[pLevel];
               varoskassza -= fizetes;
                 new rendorxp = PlayerInfo[pLevel]*13;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, rendorxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += rendorxp;
                Savevaroskassza();
            }
            if(PlayerInfo[pRank] == 3)
            {
                new fizetes = rendorfizu*PlayerInfo[pLevel];
               varoskassza -= fizetes;
                 new rendorxp = PlayerInfo[pLevel]*14;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, rendorxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += rendorxp;
                Savevaroskassza();
            }
            if(PlayerInfo[pRank] == 4)
            {
                new fizetes = rendorfizu*PlayerInfo[pLevel];
               varoskassza -= fizetes;
                 new rendorxp = PlayerInfo[pLevel]*15;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, rendorxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += rendorxp;
                Savevaroskassza();
            }
            if(PlayerInfo[pRank] == 5)
            {
                new fizetes = rendorfizu*PlayerInfo[pLevel];
               varoskassza -= fizetes;
                 new rendorxp = PlayerInfo[pLevel]*16;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, rendorxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += rendorxp;
                Savevaroskassza();
            }
            if(PlayerInfo[pRank] == 6)
            {
                new fizetes = rendorfizu*PlayerInfo[pLevel];
               varoskassza -= fizetes;
                 new rendorxp = PlayerInfo[pLevel]*18;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, rendorxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += rendorxp;
                Savevaroskassza();
            }
          }
                    if(PlayerInfo[pMember] == 9 || PlayerInfo[pLeader] == 9)
          {
              if(PlayerInfo[pRank] == 1)
              {
                  new fizetes = radiofizu*PlayerInfo[pLevel];
                   varoskassza -= fizetes;
                 new radioxp = PlayerInfo[pLevel]*24;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, radioxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += radioxp;
                Savevaroskassza();
             }
             if(PlayerInfo[pRank] == 2)
              {
                  new fizetes = radiofizu*PlayerInfo[pLevel];
                   varoskassza -= fizetes;
                 new radioxp = PlayerInfo[pLevel]*25;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, radioxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += radioxp;
                Savevaroskassza();
             }
             if(PlayerInfo[pRank] == 3)
              {
                  new fizetes = radiofizu*PlayerInfo[pLevel];
                   varoskassza -= fizetes;
                 new radioxp = PlayerInfo[pLevel]*26;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, radioxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += radioxp;
                Savevaroskassza();
             }
             if(PlayerInfo[pRank] == 4)
              {
                  new fizetes = radiofizu*PlayerInfo[pLevel];
                   varoskassza -= fizetes;
                 new radioxp = PlayerInfo[pLevel]*27;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, radioxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += radioxp;
                Savevaroskassza();
             }
             if(PlayerInfo[pRank] == 5)
              {
                  new fizetes = radiofizu*PlayerInfo[pLevel];
                   varoskassza -= fizetes;
                 new radioxp = PlayerInfo[pLevel]*28;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Rádiós Fizetés: %d$ + %d XP\", fizetes, radioxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += radioxp;
                Savevaroskassza();
             }
             if(PlayerInfo[pRank] == 6)
              {
                  new fizetes = radiofizu*PlayerInfo[pLevel];
                   varoskassza -= fizetes;
                 new radioxp = PlayerInfo[pLevel]*30;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Rádiós Fizetés: %d$ + %d XP\", fizetes, radioxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += radioxp;
                Savevaroskassza();
             }
         }
          if(PlayerInfo[pMember] == 17 || PlayerInfo[pLeader] == 17)
          {
              if(PlayerInfo[pRank] == 1)
              {
                  new fizetes = szerelofizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new szereloxp = PlayerInfo[pLevel]*12;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Szerelõ Fizetés: %d$ + %d XP\", fizetes, szereloxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += szereloxp;
                Savevaroskassza();
             }
             if(PlayerInfo[pRank] == 2)
              {
                  new fizetes = szerelofizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new szereloxp = PlayerInfo[pLevel]*13;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, szereloxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += szereloxp;
                Savevaroskassza();
             }
             if(PlayerInfo[pRank] == 3)
              {
                  new fizetes = szerelofizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new szereloxp = PlayerInfo[pLevel]*14;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, szereloxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += szereloxp;
                Savevaroskassza();
             }
             if(PlayerInfo[pRank] == 4)
              {
                  new fizetes = szerelofizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new szereloxp = PlayerInfo[pLevel]*15;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, szereloxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += szereloxp;
                Savevaroskassza();
             }
             if(PlayerInfo[pRank] == 5)
              {
                  new fizetes = szerelofizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new szereloxp = PlayerInfo[pLevel]*16;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, szereloxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += szereloxp;
                Savevaroskassza();
             }
             if(PlayerInfo[pRank] == 6)
              {
                  new fizetes = szerelofizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new szereloxp = PlayerInfo[pLevel]*18;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, szereloxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += szereloxp;
                Savevaroskassza();
             }
          }
          if(PlayerInfo[pMember] == 10 || PlayerInfo[pLeader] == 10)
          {
              if(PlayerInfo[pRank] == 1)
              {
                  new fizetes = taxifizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new taxixp = PlayerInfo[pLevel]*12;
                 format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, taxixp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += taxixp;
                Savevaroskassza();
             }
             if(PlayerInfo[pRank] == 2)
              {
                  new fizetes = taxifizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new taxixp = PlayerInfo[pLevel]*13;
                 format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, taxixp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += taxixp;
                Savevaroskassza();
             }
             if(PlayerInfo[pRank] == 3)
              {
                  new fizetes = taxifizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new taxixp = PlayerInfo[pLevel]*14;
                 format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, taxixp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += taxixp;
                Savevaroskassza();
             }
             if(PlayerInfo[pRank] == 4)
              {
                  new fizetes = taxifizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new taxixp = PlayerInfo[pLevel]*15;
                 format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, taxixp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += taxixp;
                Savevaroskassza();
             }
             if(PlayerInfo[pRank] == 5)
              {
                  new fizetes = taxifizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new taxixp = PlayerInfo[pLevel]*16;
                 format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, taxixp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += taxixp;
                Savevaroskassza();
             }
             if(PlayerInfo[pRank] == 6)
              {
                  new fizetes = taxifizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new taxixp = PlayerInfo[pLevel]*18;
                 format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, taxixp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += taxixp;
                Savevaroskassza();
             }
          }
          if(PlayerInfo[pMember] == 5)
          {
              new fizetes = taxifizu*PlayerInfo[pLevel];
              varoskassza -= fizetes;
              new papxp = PlayerInfo[pLevel]*12;
              format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes,papxp);
             SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
             PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
             PlayerInfo[XP] += papxp;
             Savevaroskassza();
          }
          if(PlayerInfo[pLeader] == 5)
          {
              new fizetes = taxifizu*PlayerInfo[pLevel];
              varoskassza -= fizetes;
              new papxp = PlayerInfo[pLevel]*18;
              format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes,papxp);
             SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
             PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
             PlayerInfo[XP] += papxp;
             Savevaroskassza();
          }

23
RP/RPG kérések / Útzár és Szögesdrót lerakási gond
« Dátum: 2012. Október 27. - 18:08:33 »
Üdv!
Az a problémám a parancs jó és a lerakás is egy szempontból. Viszont mikor én lerakok egy útzárat és  a társam is lerak 1 útzárat az én útzáram és szögesdrótom eltûnik! Ezt hogy oldhatnám meg? Itt az útzár és a szögesdrót parancs kódrésze!
Aki segítene annak adok 2 db pluszt. Úgy szeretném hogy minden játékos tudjon lerakni egyett és azt fel tudja szedni amit õ lerakot. Elõre is köszönöm!
Kódrész:
   
if(strcmp(cmd, \"/szögesdrót-le\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/szogesdrot-le\", true) == 0)
    {
        if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4)
        {
            if(szogesdrot == true) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Figyelem.Már raktak le szögesdrótot, ha leraksz mégegyet, a régit nem lehet felvenni.\"), szogesdrot = false;
            szogesdrot = true;
            GetPlayerPos(playerid, xxx, yyy, zzz);
            DestroyObject(drot);
            drot = CreateObject(2899, xxx+1, yyy, zzz-0.9, 0.0, 0.0, 0.0);
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Leraktál egy szögesdrótot. Felvenni a /szögesdrót-fel paranccsal tudod.\");
            return 1;
        }
    }
    if(strcmp(cmd, \"/szögesdrót-fel\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/szogesdrot-fel\", true) == 0)
    {
        if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 ||  PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4)
        {
            szogesdrot = false;
            DestroyObject(drot);
            SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Felszedtél egy szögesdrótot!\");
            return 1;
        }
    }
    if(strcmp(cmd, \"/útzár-le\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/utzar-le\", true) == 0)
    {
        if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4)
        {
            if(utlezaras == true)
            utlezaras = true;
            GetPlayerPos(playerid,xxxx,yyyy,zzzz);
            DestroyObject(utzar);
            SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Leraktál egy útzárat. Felvenni a /útzár-fel paranccsal tudodd!\");
            utzar = CreateObject(973, xxxx+1, yyyy, zzzz-0.4, 0.0, 0.0, 90.0);
            return 1;
        }
    }
    if(strcmp(cmd, \"/útzár-fel\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/utzar-fel\", true) == 0)
    {
        if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4)
        {
            if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,4.0, xxxx,yyyy,zzzz))
            {
                utlezaras = false;
                SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Felszedtél egy útzárat!\");
                DestroyObject(utzar);
                return 1;
            }
        }
    }

24
RP/RPG kérések / Szögesdrót és útzár probléma!
« Dátum: 2012. Október 25. - 19:34:21 »
Üdv!
2 problémával fordulok ismét hozzátok. A parancs hibátlanul mûködik viszont van egy-két hátul ütõje ami nem igazán jó! Ebben kérném a segítségeteket.
1. Szeretném ha egy ember több szögesdrótot és útzárat tudna lerakni. ebben kéne segíteni.
2. Az objectek túl nagyok és nincs már ötletem hogy kicsinyíthetném a két objectet hogy, 1 sávba pont kiférjen az útzár vagy a szögesdrót!!!
Aki segít annak megy a Plusz és elõre is Köszönöm neki!!!!
Itt Vannak A Kódrészek:
 
new bool:szogesdrot, drot, Float:xxx, Float:yyy, Float:zzz, Float:Fordulas;
new bool:utlezaras, utzar, Float:xxxx, Float:yyyy, Float:zzzz, Float:Elfordulas;   
 
            if(strcmp(cmd, \"/szögesdrót-le\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/szogesdrot-le\", true) == 0)
    {
        if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1)
        {
            if(szogesdrot == true) return SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Figyelem.Már raktak le szögesdrótot, ha leraksz mégegyet, a régit nem lehet felvenni.\"), szogesdrot = false;
            szogesdrot = true;
            GetPlayerPos(playerid, xxx, yyy, zzz);
            GetPlayerFacingAngle(playerid, Fordulas);
            DestroyObject(drot);
            drot = CreateObject(2892, xxx, yyy, zzz-1, 0.0, 0.0, Fordulas);
            SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Leraktál egy szögesdrótot. Felvenni a /szögesdrót-fel paranccsal tudod.\");
            return 1;
        }
    }
   
    if(strcmp(cmd, \"/szögesdrót-fel\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/szogesdrot-fel\", true) == 0)
    {
        if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1)
        {
            szogesdrot = false;
            DestroyObject(drot);
            SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Felszedtél egy szögesdrótot.\");
            return 1;
        }
    }
    if(strcmp(cmd, \"/útzár-le\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/utzar-le\", true) == 0)
    {
        if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1)
        {
            if(utlezaras == true) return SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Figyelem.Már raktak le útzárat, ha leraksz mégegyet, a régit nem lehet felvenni.\"), utlezaras = false;
            utlezaras = true;
            GetPlayerPos(playerid, xxxx, yyyy, zzzz);
            GetPlayerFacingAngle(playerid, Elfordulas);
            DestroyObject(utzar);
            utzar = CreateObject(973, xxxx, yyyy, zzzz, 0.0, 0.0, Elfordulas);
            SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Leraktál egy útzárat. Felvenni a /útzár-fel paranccsal tudod.\");
            return 1;
        }
    }
    if(strcmp(cmd, \"/útzár-fel\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/utzar-fel\", true) == 0)
    {
        if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1)
        {
            utlezaras = false;
            DestroyObject(utzar);
            SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Felszedtél egy útzárat.\");
            return 1;
        }
    }
 
 

                {
                    new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
                    new panels, ajtok, fenyek, tires;
                    GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, ajtok, fenyek, tires);
                    if(szogesdrot == true && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, xxx, yyy, zzz) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, ajtok, fenyek, 15), SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Rámentél egy szögesdrótra, a kerekeid kilyukadtak.\");
                }

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Október 27. - 11:08:12 )

warning 225: unreachable code
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
Ez az public OnPlayerUpdate függvény része.
Aki Segít Annak Köszönöm És Adok Pluszocskát
1 Warning.
Kódrész:
 
format(var, 64, \"NewsSkill=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pNewsSkill]);fwrite(hFile, var);
                format(var, 64, \"DrugsSkill=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pDrugsSkill]);fwrite(hFile, var);
                format(var, 64, \"CookSkill=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pCookSkill]);fwrite(hFile, var);
                format(var, 64, \"FishSkill=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pFishSkill]);fwrite(hFile, var);
                format(var, 64, \"pSHealth=%.1f\\n\",PlayerInfo[playerid][pSHealth]);fwrite(hFile, var);
                GetPlayerHealth(playerid,PlayerInfo[playerid][pHealth]);
                {
                    new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
                    new panels, ajtok, fenyek, tires;
                    GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, ajtok, fenyek, tires);
                    if(szogesdrot == true && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, xxx, yyy, zzz) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, ajtok, fenyek, 15), SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Rámentél egy szögesdrótra, a kerekeid kilyukadtak.\");
                    return 1;
                }
                format(var, 64, \"pHealth=%.1f\\n\",PlayerInfo[playerid][pHealth]);fwrite(hFile, var);
                format(var, 64, \"Int=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pInt]);fwrite(hFile, var);
                format(var, 64, \"Local=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pLocal]);fwrite(hFile, var);
                format(var, 64, \"Team=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pTeam]);fwrite(hFile, var);
                format(var, 64, \"Model=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pModel]);fwrite(hFile, var);
                format(var, 64, \"PhoneNr=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pPnumber]);fwrite(hFile, var);
                format(var, 64, \"Car=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pPcarkey]);fwrite(hFile, var);
                format(var, 64, \"Car2=%d\\n\",PlayerInfo[playerid][pPcarkey2]);fwrite(hFile, var);

25
RP/RPG kérések / /megjavit bug
« Dátum: 2012. Október 24. - 21:00:57 »
Üdv! lenne 1 problémám egy parancsal. Az illetõ használja a parancsot és megjavítja a jármûvet ez eddig oké. elvonja az adott pénzt ez is rendben van. Viszont mikor kevesebb a pénze mint a javítás átmegy a pénze minusz számjegyûbe.
ez csak a /megjavit parancsnál csinálja.
itt a kód:
 
if(strcmp(cmd, \"/megjavít\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/megjavit\", true) == 0)
    {
                if(IsPlayerConnected(playerid))
                {
                    if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 17)
                    {
                        new repaircar = GetClosestCar(playerid);
                        if(GetDistanceToCar(playerid,repaircar) < 5)
                        {
                            new Float:vehhealth;
                            GetVehicleHealth(repaircar, vehhealth);
                            if(vehhealth <= 980)
                            {
                                GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                                format(stringx, sizeof(stringx), \"Megjavítottál egy autót és kaptál 300 XP pontot.\");
                                SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, stringx);
                                SetVehicleHealth(repaircar, 1000.0);
                                RepairVehicle(repaircar);
                                PlayerInfo[playerid][XP] += 300;
                                PlayerInfo[playerid][Penz] -= 5000;
                                SafeGivePlayerMoney(playerid, -5000);
                                varoskassza += 5000;
                                Savevaroskassza();
                                SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED, \"Megjavítottad a jármûvet! 5000$ volt az anyagi ár.\");
                                new nev[32];
                                GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                                format(string, sizeof(string), \"* %s megjavított egy kocsit.\", nev);
                                ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                                SetPlayerChatBubble(playerid, \"megjavított egy kocsit.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                                new h,mi,s,y,m,d;
                                getdate(y,m,d);
                                gettime(h,mi,s);
                                format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s megjavított egy kocsit.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
                                LoOoG(stringx);
                            } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"A kocsi még egész jó állapotban van.\");
                        } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Menj meszebb a jármûhöz.\");
                    } else SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy szerelõ!\");
                }
                return 1;
            }

26
RP/RPG kérések / /jogsiad / el, /warn / /warn-el probléma
« Dátum: 2012. Október 14. - 13:19:54 »
 if(strcmp(cmd, \"/jogsiad\", true) == 0)
           {
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
    if(Admin(playerid, 1))
    {
         tmp = strtok(cmdtext, idx);
         if(!strlen(tmp))
         {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /jogsiad [JátékosID/NévRészlet]\");
            return 1;
         }
         new para1;
         para1 = ReturnUser(tmp);
         tmp = strtok(cmdtext, idx);
          if(IsPlayerConnected(para1))
          {
          GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
         GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
                    format(string, sizeof(string), \"%s átadta neked a jogosítványt.\",sendername );
         SendClientMessage(para1, COLOR_LIGHTBLUE, string);
         format(string, sizeof(string), \"%s kapott töled jogosítványt.\",giveplayer);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
         PlayerInfo[para1][pCarLic] = 1;
         PlayerInfo[para1][pFlyLic] = 1;
         PlayerInfo[para1][pBoatLic] = 1;
         new nev[32];
         GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
         new h,mi,s,y,m,d;
         getdate(y,m,d);
         gettime(h,mi,s);
         GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
         format(string, sizeof(string), \"<< Admin %s adott %s jogosítványt! >>\", sendername, rag(giveplayer,2));
         SendAdminMessage(COLOR_ADMIN,string);
         format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s adott %s jogosítványt.\",y,m,d,h,mi,s,nev,rag(giveplayer,2));
         LoOoG(stringx);
          }
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy admin!\");
}
return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/jogsiel\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
    if(Admin(playerid, 1))
    {
         tmp = strtok(cmdtext, idx);
         if(!strlen(tmp))
         {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /jogsiel [JátékosID/NévRészlet]\");
            return 1;
         }
         new para1;
         para1 = ReturnUser(tmp);
         tmp = strtok(cmdtext, idx);
          if(IsPlayerConnected(para1))
          {
          GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
         GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
                    format(string, sizeof(string), \"%s elvette a jogosítványod.\",sendername );
         SendClientMessage(para1, COLOR_LIGHTBLUE, string);
         format(string, sizeof(string), \"Elveted %s-tól/tõl a jogosítványt.\",giveplayer);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
         PlayerInfo[para1][pCarLic] = 0;
         PlayerInfo[para1][pFlyLic] = 0;
         PlayerInfo[para1][pBoatLic] = 0;
         new nev[32];
         GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
         new h,mi,s,y,m,d;
         getdate(y,m,d);
         gettime(h,mi,s);
         GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
         format(string, sizeof(string), \"<< Admin %s elvette %s jogosítványát! >>\", sendername, rag(giveplayer,2));
         SendAdminMessage(COLOR_ADMIN,string);
         format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s elvette %s jogosítványát.\",y,m,d,h,mi,s,nev,rag(giveplayer,2));
         LoOoG(stringx);
          }
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy admin!\");
}
return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/vanekresz\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
    if(Admin(playerid, 1))
    {
         tmp = strtok(cmdtext, idx);
         if(!strlen(tmp))
         {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /vanekresz [JátékosID/NévRészlet]\");
            return 1;
         }
         new para1;
         para1 = ReturnUser(tmp);
         tmp = strtok(cmdtext, idx);
          if(IsPlayerConnected(para1))
          {
          new text[40];
         if(PlayerInfo[para1][pKressz] == 1) { text = \"letette\"; } else { text = \"nem tette le\"; }
                    format(string, sizeof(string), \"* %s a kresz vizsgát.\",text );
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
          }
   }
   else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy admin!\");
}
return 1;
 

if(strcmp(cmd, \"/warn\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   tmp = strtok(cmdtext, idx);
   giveplayerid = strval(tmp);
   if(Admin(playerid, 1))
   {
         if(PlayerInfo[giveplayerid][pAdmin] < PlayerInfo[playerid][pAdmin])
          {
          new length = strlen(cmdtext);
          new year, month,day;
         getdate(year, month, day);
         while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \')) {
         idx++;
         }
         new offset = idx;
          new result[64];
         while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1))) {
         result[idx - offset] = cmdtext[idx];
         idx++;
         }
         result[idx - offset] = EOS;
         if(!strlen(result))
         {
            if(strlen(tmp) == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"HASZNÁLAT: /warn [JátékosID/NévRészlet] [indok]\");
         }
          GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
         GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
         if(PlayerInfo[giveplayerid][pWarns] >= 5)
         {
             format(string, sizeof(string), \"%s bannolva a rendszer által, INDOK: Meglett az 5 figyelmeztetés!\",  giveplayer, result);
            SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTRED, string);
            PlayerInfo[giveplayerid][pLocked] = 1;
            Ban(giveplayerid);
            format(string, sizeof(string), \"%s bannolva a rendszer által, INDOK: Meglett az 5 figyelmeztetés!(%d-%d-%d)\",  giveplayer, result, year, month,day);
            BanLog(string);
            return 1;
         }
          format(string, sizeof(string), \"%s figyelmeztette %s, INDOK: %s [Figyelmeztetések: %d/5]\",sendername, rag(giveplayer,3), result,PlayerInfo[giveplayerid][pWarns]);
         SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTRED, string);
         format(string, sizeof(stringx), \"%s-t figyelmeztette %s, INDOK: %s [Figyelmeztetések: %d/5] (%d-%d-%d)\",giveplayer, sendername,(result),PlayerInfo[giveplayerid][pWarns], year, month,day);
         WarnLog(string);
         PlayerInfo[giveplayerid][pWarns] += 1;
         new nev[32];
         GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
         new h,mi,s,y,m,d;
         getdate(y,m,d);
         gettime(h,mi,s);
         format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s figyelmeztette %s, INDOK: %s [Figyelmeztetések: %d/5]\",y,m,d,h,mi,s,nev, rag(giveplayer,3), result,PlayerInfo[giveplayerid][pWarns]);
         LoOoG(stringx);
         return 1;
         }
         else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"Nagyobb admint nem warnolhatsz!\");
   }
}
}
if(strcmp(cmd, \"/warn-el\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /warn-el [JátékosID/NévRészlet]\");
      return 1;
   }
   giveplayerid = strval(tmp);
   if(Admin(playerid, 3))
   {
      if(PlayerInfo[giveplayerid][pAdmin] < PlayerInfo[playerid][pAdmin])
       {
          GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
         GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
          format(string, sizeof(string), \"%s elvette a figyelmesztetését %s [Figyelmeztetések: %d/5]\",sendername, rag(giveplayer,3),PlayerInfo[giveplayerid][pWarns]);
         SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTRED, string);
         PlayerInfo[giveplayerid][pWarns] -= 1;
         new nev[32];
         GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
         new h,mi,s,y,m,d;
         getdate(y,m,d);
         gettime(h,mi,s);
         format(string, sizeof(stringx), \"%s-tõl %s elvett 1 figyelmeztetést [Figyelmeztetések: %d/5] (%d-%d-%d)\",giveplayer, sendername,PlayerInfo[giveplayerid][pWarns], y, m,d);
         WarnLog(string);
         format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s figyelmeztette %s [Figyelmeztetések: %d/5]\",y,m,d,h,mi,s,nev, rag(giveplayer,3),PlayerInfo[giveplayerid][pWarns]);
         LoOoG(stringx);
         return 1;
      }
      else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"Nagyobb admintól nem veheted el a warnt!\");
   }
}
return 1;
}

27
RP/RPG kérések / Oxford RPG Scriptfiles Mappája
« Dátum: 2012. Szeptember 26. - 20:43:54 »
Sziasztok Kellene Nekem Az Oxford RPG Scriptfiles Mappája. A DTRPG scripfiles mappájával sajnos nem teljesen mûködik a szerver. Aki tudd segíteni  írjon vagy vegyen fel skype-ra!
Skype:chris__antonio.
Elõre Köszönöm!

Oldalak: 1 [2]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal