Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Fl0rian

Oldalak: 1 [2] 3 4
16
Segítségkérés / Kifagy a szerver
« Dátum: 2013. Augusztus 04. - 15:38:21 »
Jónapot.
A problem az hogy 50-bõl 1-szer a szerver leáll ha parancsot használok. Saját feldolgozó. Itt a feldolgozás része maga:
 
   strmid( g_Command, cmdtext, 1, (strfind(cmdtext, \" \") != -1) ? strfind(cmdtext, \" \") : strlen(cmdtext), sizeof(g_Command) );
strmid( g_Params, (strfind(cmdtext, \" \") != -1) ? cmdtext : \" \", (strfind(cmdtext, \" \") != -1) ? (strfind(cmdtext, \" \") + 1) : 0, (strfind(cmdtext, \" \") != -1) ? strlen(cmdtext) : 1, sizeof(g_Params) );

 
What lehet a gond?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. Augusztus 05. - 20:53:39 )

Valaki igazán írhatna. :|

17
Kérdések, Segítség / C++ Billentyû lekérése
« Dátum: 2013. Augusztus 03. - 18:52:00 »
Hy!
Azzal a kérdéssel fordulok felétek hogy hogyan tudnám bekérni a leütött gombot a billentyûrõl. Az megvan hogy getch(), de ez csak akkor kér le ha az ablakra vagyok fókuszálva. Nekem úgy kell hogyha az ember használ mellette egy programot, úgy is csekkolja hogy pl megnyomtam a CTRL gombot.
Pls help. :)

18
Általános / Map vagy nem Map?
« Dátum: 2013. Július 27. - 22:14:36 »
Hy!
A kérdésem a következõ:
Szerintetek melyik a jobb, ha egy szerveren van map, vagy nincs?(csak interior mapolt)
Indokkal pls.

19
Segítségkérés / Nagyon nagy kavarodás
« Dátum: 2013. Július 27. - 16:40:33 »
Nos, a SAMPANY fejlesztésénél eljutottam oda ahol szükség lenne egy SMS elküldéséhez.
Megcsináltam a kódot, a probléma a következõ:
Meg van adva egy szöveg, amit elküld SMS-ben a játékosnak, mindig állandó.
Ámbár a játékos valamelyiket kapja ezek közül:
- semmi (null)
- 49.00000
- ! A változó nem található. !!
- Nagy ritkán pedig a rendes szöveg.
Felfigyelhettetek a 3. lehetõségre, azt a szöveget akkor kellene visszaadnia ha az általam írt clnvar (auto tisztítható változók) egyik nemlétezõ változóját kérném ki, ámbár nem is használom az SMS alatt a clnvar-t.
Másik érdekesség az, hogy mielõtt elküldöm az SMS-t, kiíratom a szöveget consoleba, és ott jó.
Majd miután átadja a szöveget a \'SendSMS\' funckiónak, a szöveggel semmi nem történik, de megváltozik.
A kód:
Mikor még \'printf\'-be a normális szöveget írja:
részlet:
 
// ------------------------------
   new smsmsg[ 128 ];
   smsmsg = \"Az autóját elvontattuk, a szerelés díja 4500$. A szalonnál felveheti. : Sampany Szerelõ Vállalat\";
   printf( \"Message: %s\", smsmsg );
   SetTimerEx( \"SendSMS\", 8000 + random(3000), false, \"iis\", 0, playerid, smsmsg );
   SetPVarious( playerid, \"STVehicle Model\", valstrEx(VehicleInfo[vehicleid][Model]) );
   SetPVarious( playerid, \"Start Vehicle\", \"-1\" );
   // ------------------------------

 
SendSMS:
 
// =============================================================================
public SendSMS( from, playerid, sms_msg[] ) {
printf( \"SendSMS( %d, %d, %s );\", from, playerid, sms_msg );
new smsid = (-1);
for( new i; i < 200; i ++ ) {
    if( SMSDat[playerid][Day] == 0 ) {
   smsid = i;
   break;
}
}
if( smsid == (-1) ) smsid = 0;
    SMSDat[ playerid ][ smsid ][ Sender ] = from;
SMSDat[ playerid ][ smsid ][ Day ] = GetDay( );
format( SMSDat[playerid][smsid][Message],(128), \"%s\", sms_msg );
new msg[ 128 ];
format( msg, (128), \"A telefonod megcsörrent, kaptál egy SMS-t. {ffffff}(( /sms-megnéz %d ))\", smsid + 1 );
SendClientMessage( playerid, 0xc21111AA, msg );
PrintAction( playerid, \"kapott egy SMS-t\" );
return 1;
}
// =============================================================================

 
Már enyhén megõrülök.. valaki segíthetne.

20
Segítségkérés / MySQL nem mûködik
« Dátum: 2013. Július 24. - 23:00:15 »
A gondom az hogy ma áltam neki a SAMPANY mysql-es részének, és a gond az hogy:
 - Mysql log fájlja nem jön létre, hiába van a debug bekapcsolva.
 - Kifagy mikor az escape-t akarnám használni.
Ha esetleg kihagyom az escape-t akkor null értékkel tér vissza.

21
Archívum / Mystic Gaming - SAMPANY GF
« Dátum: 2013. Július 23. - 20:41:12 »
\"s5cafsme90dxbloussll.png\"
 


 


Napra pontosan 2013.07.23-án kezdtem el egyedül a módot írni annak reményében, hogy
sikerül még egyszer létrehoznom egy olyan jó és minõségi munkát, mint a Future GF volt anno.
Nézegettem a jelenleg futó szervereket, és nem találtam olyat, ami számomra megfelelõ lett volna.
Egyik sem nyújtotta a megfelelõ játékélményt, a szabadságot, hogy ha nem dolgozok és még csak
most kezdtem, akkor is élvezzem a játékot. Nem tudhatom, hogy ti mit szeretnétek, de azért van
szátok illetve jelen esetben kezetek, hogy leírjátok kívánságaitokat. A mód nagy része a ti
kívánságaitok szerint lesz megírva, a társaság nagyon is számít. Innen ered a szerver leendõ neve a
SAMPANY.
 
 

\"width=500
http://www.kephost.com/images4/2013/8/2/a1_2013_8_2_vhlys0p1mk.png[/img]
 

Elsõ belépés
 
Miután létrehoztuk karakterünket a weboldalon, az elsõ belépéskor lehetõségünk van választani hogy hogyan kezdjük a játékot. Az elsõ opció az hogy a városban születtünk, tehát ott laktunk eddig is. A sztori az hogy egy elég rosszul keresõ emberkét játszunk, egy motelben kezdünk, amit 5 napra kapunk meg. A játékos kap jogosítványt, kevéske kezdõpénzt, elõnyt kap a helyismeretes küldetésekben, bankszámlát, telefont illetve mint már említettem egy 5 napos motel szobát.

Kezdéskor sorsolva kapunk egy alap munkát, de ezt bármikor válthatjuk. 10 perc a kötelezõ idõ amit egy munkánál dolgozni kell, és csak utána léphetünk ki onnan. A második opció a kezdésre az hogy autóval érkezünk a városba. Ilyenkor a játékos valahol a városon kívülre(nem messze) lesz helyezve és el kell indulnia a városba. Mikor a városba érünk nem sokkal rá lefullad az autó és a maradék rövid távot gyalog kell megtennünk a városi motelig. Elegendõ pénzt kapunk hogy 5 napra lefoglaljunk egy szobát. Ekkor kapunk SMS-t hogy a jármûvünket elvontatták és 4500$-ba kerül a szerelés. A jármû nem a miénk, de olcsóbban juthatunk immáron hozzá. Ez az egyik bónusz ami ehhez az opcióhoz tartozik, a többi a jogosítvány illetve a magasabb kezdõpénz. (Nem, nem 50$-al.) Miután odaértünk a szobánkhoz, akkor teljesítettük az elsõ küldetést és mentõdik a játék. Ha a játékos kilép mielõtt a szobához érne, kezdheti elõrõl. Start után elkezdhetjük az itteni életünket, vagy elvállalhatjuk a 2. küldetést. (/küldetés (kezd/info))

 

\"width=500
http://www.kephost.com/images4/2013/8/2/a1_2013_8_2_vhlys0p1mk.png[/img]
 
 
Jármûvekrõl egy kicsit
 
A jármûvek lehetnek benzinesek vagy dieselesek. Minden jármûbe típustól függõen fér x liter üzemanyag. A fogyasztás attól függ hogy mennyit megyünk, tehát nem idõt mér. Ezzel kapcsolatban tudatnám, hogy a benzin reális árak szerint lesz belõve, így nem fogod fullra tankolni 10 perc melóval.

Viszont ami kompenzálja ezt az az, hogy lassan fogy a benzin. Egy embernek végtelen jármûve lehet, illetve annyi amennyit a pénze enged. A kulcsokat lehet másoltatni, így odaadni másnak. Eladni csak az adhatja el akinél ott van a jármû forgalmija és kulcsa. Ha még így sincs 100%-os képetek a rendszerrõl, csak emlékezzetek vissza a Future GF-esre, mert javarészt abból készült.

 

\"width=500
http://www.kephost.com/images4/2013/8/2/a1_2013_8_2_vhlys0p1mk.png[/img]
 
 
Adminisztrációs rendszer
 
Jelenlegi állás szerint 3 adminszint megtalálható a szerveren. Az adminrendszer fõbb parancsait a Future GF módból operáltam ki, gondoltam ha már egyszer megírtam, valami haszna is legyen. A parancsokat majd listába foglalom ha végleges lesz.
 

\"width=500
http://www.kephost.com/images4/2013/8/2/a1_2013_8_2_vhlys0p1mk.png[/img]
 
 
Telefon rendszer
 
A szerveren elérhetõ lesz egy egyedi telefon rendszer. SMS-t küldhetünk bárkinek a játékban. Egy telefon egyszerre 200 SMS-t tud eltárolni. Ha megtelik kezdi elõröl. Úgy is küldhetünk üzenetet ha a céljátékos nem on-line. A telefonálás egyszerû chatként elemként van bent 2 játékos között. Ha nem fogadunk egy hívást, arról értesülhetünk a /telefon hívások paranccsal.
 

\"width=500
http://www.kephost.com/images4/2013/8/2/a1_2013_8_2_vhlys0p1mk.png[/img]
 
 
A mapról
 
A mapot razr készíti a SAMPANY számára. Remek munkát végez. A játéktér BaySide illetve Vice Island lesz, amibõl a 2. egy mapolt sziget. Az interiorok nagy része is mapolva lesz.
 

\"width=500
http://www.kephost.com/images4/2013/8/2/a1_2013_8_2_vhlys0p1mk.png[/img]
 
 
A csapat
 


KROOK – Webmester + Adminisztrátor + Társtulaj.

JBauer – Adminisztrátor.


Oxsotus – SAMPANY Game Starter készítõ + C++ programer + Plugin készítõ


razr – Moderátor + Adminisztrátor + Mapper.


rayhassi – Segéd Scripter.


RolePlay – Adminisztrátor.


Fl0rian – Tulajdonos + Adminisztrátor.


Mindenki más – Ötletgazda.

 
 

\"width=500
http://www.kephost.com/images4/2013/8/2/a1_2013_8_2_vhlys0p1mk.png[/img]
 
 
Karakter kezelés
 
Karaktert a weboldalon hozhatunk létre. Egy felhasználónak 3 karaktere lehet. Illetve ez majd növelhetõ lesz, valamit kitalálok rá. Létrehozott karakterünket törölhetjük. Átnevezését igényelhetjük fórumon. Fontos tudni, hogy a név amivel csatlakozunk a szerverre, abszolút mindegy. A szerver nem figyeli, mivel külön be kell lépni a karakterünkbe. A /b-be a fórumon lévõ nevünk látható, illetve az adminisztrátorok beállíthatnak maguknak a fórumon külön admin nevet.
 

\"width=500
http://www.kephost.com/images4/2013/8/2/a1_2013_8_2_vhlys0p1mk.png[/img]
 
 
Mystic Gaming
 
Szerverünk tagja a Mystic Gaming szervercsoportnak, ezáltal dedikált szerverhez és webtárhelyhez jut, amennyiben eleget tesz kötelezettségeinek.
 

\"height=92\"
http://picture.mysticgaming.hu/logo1.png[/img]
 
 

\"width=500
http://www.kephost.com/images4/2013/8/2/a1_2013_8_2_vhlys0p1mk.png[/img]
 
 

Képek, videók
 

 
 


\"width=500
http://www.kephost.com/images4/2013/8/2/a1_2013_8_2_vhlys0p1mk.png[/img]
 
 
Szerver adatok
 


IP: Nem publikus

Állapot: Nyitva


Map: SMPNY MAP - Build v1.0


Mód: SMPCY1


Web:
http://sampany.tk/

22
SA-MP: Szerverfejlesztés / Recept/Craft rendszer alap
« Dátum: 2013. Július 04. - 15:08:45 »
Sziasztok!
Költözés miatt nem volt netem, ezért unalmamban programoztam.
A lényeg hogy egy 3x3-as rácson tárgyakat elhelyezve különbözõ receptek szerint dolgokat lehet készíteni. (hasonlóképp mint a Minecraft nevû játékban)
Az inc. csak a mechanizmust, a keresést hozzáadást tartalmazza, magát a kezelõfelületet nektek kell létrehozni, inventoryhoz csatlakoztatni stb..
Használható funkciói:
Recept hozzáadása:         addRecipe( name[], IDs[], {Float,_}:... )
name[] = A recept neve.
IDs[] = Stringben megadva, a használt (3x3-mas kockában lévõ) négyzetek ID-je.
{Float,_}:... = Ide írjuk a recept kívánt itemjeit. Figyelni kell a sorrendre. Tehát ha az IDs[]-be ezt írtuk: \"012\", és a recept itemjeihez pedig ezt: 1, 2, 3   -- akkor a 0-s helyre 1-es item kell. 1-es helyre 2-es item stb..
Példa:
addRecipe( \"TNT\", \"012345678\", 1, 1, 1, 1, 2, 1, 1, 1, 1 );  -- Ezzel hozzáadtunk egy TNT nevû receptet, amihez középre kell raknunk egy 2-es azonosítójú tárgyat, és köré pedig 1-es tárgyakat.
Vajon jó-e a recept amit a játékos kirakott?: returnRecipe( recipe[] )
Például egy barkácsasztalnál berakja az itemjeit a 3x3-mas kockába. Ezzel a funkcióval ellenõrizhetjük(pl. az onplayerupdate alatt) hogy valamilyen receptnek megfelel-e.
Példa:
returnRecipe( \"[0:1][1:1][2:1][3:1][4:2][5:1][6:1][7:1][8:1]\" );
A visszatérési értéke -1 vagy a recepet ID-je. ( -1 ha nem talált )
A fenti példánál a korábban létrehozott TNT receptet írtam le.
Így azt fogja visszaadni.
Nem vagyok vizuális.. ki kéne írni hogy hogy néz ki a receptem.. : printRecipe( recname[] )
A kívánt receptet rajzolja ki a consoleba. Nagy segítség annak aki nem vizuális típus.
Példa:
printRecipe( \"TNT\" );
A recept nevének lekérése ID alapján: getRecipeName( recipeid )
A recept nevének lekérése recept alapján: getItemNameFromRecipe( recipe[] )


Egyéb kérdésekért, beüzemelésre való segítségért itt írjatok.
 
// Barkácsolás v1.0                Horváth \'Fl0rian\' Flórián
#include < a_samp >
new recipes[ 256 ][ 128 ];
new recipename[ 256 ][ 24 ];
stock addRecipe( name[], IDs[], {Float,_}:... )
{
new recipeid = (-1);
for( new i = 0; i < 256; i ++ )
{
    if( strlen(recipes) ) continue;
recipeid = i;
break;
}
// --------------------------
new tempForm[ 128 ];
new id[ 9 ];
new spaces;
if( recipeid != (-1) )
{
    for( new i = 0; i < strlen(IDs); i ++ )
{
    format( tempForm, sizeof(tempForm), \"%s\", IDs );
   strdel( tempForm, i + 1, strlen(tempForm) );
   strdel( tempForm, 0, i );
    // ------------
   
    id[ i ] = strval( tempForm );
}
    for( new i = 2; i < numargs(); i ++ )
    {
        format( tempForm, sizeof(tempForm), \"[%d:%d]\", id[i - 2], getarg(i) );
   strins( recipes[recipeid], tempForm, strlen(recipes[recipeid]) );
    }
   
    format( recipename[recipeid], 24, \"%s\", name );
    // -----------------
   
    spaces = (80 - (29 + strlen(name))) / 2;
    format( tempForm, sizeof(tempForm), \"Recept(%s) sikeresen hozzáadva!\", name );
   
    for( new i = 0; i < spaces; i ++ )
    {
        strins( tempForm, \" \", 0 );
        strins( tempForm, \" \", strlen(tempForm) );
    }
   
    print( \" \" );
    print( tempForm );
    print( \" \" );
   
printRecipe( name );
    return recipeid;
}
return (-1);
}
stock returnRecipe( recipe[] )
{
new recipeid = (-1);
new ents[ 2 ][ 9 ][ 16 ];
new numen;
new bool: used[ 9 ];
new okay;
for( new p = 0; p < strlen(recipe); p ++ ) { if( recipe[p] == \']\' ) numen ++; }
splitSYS( recipe, ents[0], \']\' );
for( new i = 0; i < 256; i ++ )
{
    if( !strlen(recipes) ) continue;
    if( strlen(recipe) != strlen(recipes) ) continue;
// ---------------
splitSYS( recipes, ents[1], \']\' );
// ---------------
for( new k = 0; k < numen; k ++ )
{
   for( new j = 0; j < numen; j ++ )
   {
      if( !strcmp(ents[0][k], ents[1][j]) )
      {
         if( !used[k] )
         {
             okay ++;
             used[ k ] = true;
         }
      }
   }
}
if( okay != numen ) continue;
        recipeid = i;
        break;
}
// -----------------
return recipeid;
}
stock printRecipe( recname[] )
{
new mNum[ 9 ];
new tempForm[ 16 ];
new recipe[ 128 ];
for( new i = 0; i < 256; i ++ )
{
    if( !strcmp(recipename, recname) )
    {
   format( recipe, sizeof(recipe), \"%s\", recipes );
   break;
    }
}
// ------------
if( !strlen(recipe) )
{
    print( \" \" );
    printf( \"HIBA: A recept(%s) nem található!\", recname );
    print( \" \" );
   
    return 0;
}
// ------------
for( new i = 0; i < 9; i ++ )
{
    format( tempForm, sizeof(tempForm), \"[%d:\", i );
if( strfind(recipe, tempForm) != (-1) ) { mNum[ i ] = strval(recipe[strfind(recipe, tempForm) + 3]); }
}
new caption[ 80 ];
format( caption, sizeof(caption), \" ============================================================================== \" );
strdel( caption, 2, 2 + (strlen(recname) + 2 ) );
strins( caption, recname, strlen(caption) / 2 );
strins( caption, \" \", strfind(caption, recname) );
strins( caption, \" \", strfind(caption, recname) + strlen(recname) );
print( \" \" );
print( caption );
print( \" \" );
 
print( \"                                 |---|---|---|\" );
printf( \"                                 |%03d|%03d|%03d|\", mNum[0], mNum[1], mNum[2] );
print( \"                                 |---|---|---|\" );
printf( \"                                 |%03d|%03d|%03d|\", mNum[3], mNum[4], mNum[5] );
print( \"                                 |---|---|---|\" );
printf( \"                                 |%03d|%03d|%03d|\", mNum[6], mNum[7], mNum[8] );
    print( \"                                 |---|---|---|\" );
   
   
   
    print( \" \" );
    print( \" ============================================================================== \" );
print( \" \" );
return 1;
}
stock getRecipeName( recipeid )
{
new rName[ 24 ];
if( recipeid == -1 )
{
    rName = \"Ismeretlen\";
    return rName;
}
if( strlen(recipename[recipeid]) ) format( rName, sizeof(rName), \"%s\", recipename[recipeid] );
else rName = \"Ismeretlen\";
return rName;
}
stock getItemNameFromRecipe( recipe[] )
{
new rName[ 24 ];
new id = returnRecipe( recipe );
format( rName, sizeof(rName), \"%s\", getRecipeName(id) );
return rName;
}
stock splitSYS(const strsrc[], strdest[][], delimiter) { // Átírva az <inc.> részére.
new i, li;
new aNum;
new len;
while(i <= strlen(strsrc)){
    if(strsrc==delimiter || i==strlen(strsrc)){
        len = strmid(strdest[aNum], strsrc, li, i + 1, 128);
        strdest[aNum][len] = 0;
        li = i+1;
        aNum++;
}
i++;
}
return 1;
}

23
Általános / Ez csak számomra idegesítõ?
« Dátum: 2013. Május 19. - 08:19:09 »
A legtöbb hamarosan nyíló szervernél látom hogy: \"sajnos lassan haladok egyedül\", \"egyedül nem megy\", \"több ember kéne\", \"lassan mennek a munkálatok\"... stb.
Nem értem a problémát, szerintem egyedül ezerszer gyorsabban lehet haladni mint csapatban.. nem kell a másikra hagyatkoznod, megvárnod hogy végez, megszoknod a programozási szokásait stb..
Olyan olcsó kifogás ez arra hogy az illetõnek hiányos a tudása hogy az hihetetlen..
Titeket nem szokott ez idegesíteni? Mi a véleményetek?

24
Segítségkérés / MySQL Escape átalakítja a szöveget
« Dátum: 2013. Május 16. - 18:13:09 »
Helló!
A problémám az, hogy valami rejtélyes oknál fogva, a \"mysql_real_escape_string\" (mindegyik pluginnál)
elég ergyán mûködik. A gond az hogy mikor kikérek egy adatot az adatbázistól, még normálisan escapeli a játékos nevét, de ha többször próbálok adatot lekérni mindig beleilleszt egy \'Ü\' karaktert, ezáltal nem kéri le az adatot.
Adat lekérése:
E: A stock a játékos adatát kéri, nem a karakterét, de a lényege ugyanez, ugyanígy mûködik.
 
stock GetPlayerData( playerid, to_read[], size = sizeof(to_read), mit[] = \"nem\" )
{
new esced_playerName[ 24 + 1 ];
new temp_Name[ 24 + 1 ];
format( temp_Name, (24), \"%s\", PlayerName(playerid) );
mysql_real_escape_string( temp_Name, esced_playerName );
if( Compare(mit, \"nem\") )
{
       format( Query, sizeof(Query), \"SELECT * FROM `players` WHERE `name` = \'%s\'\", esced_playerName );
}
else
{
    format( Query, sizeof(Query), \"SELECT `%s` FROM `players` WHERE `name` = \'%s\'\", mit, esced_playerName );
}
mysql_query( Query );
mysql_store_result( );
    mysql_fetch_row_format( to_read, \"|\" );
mysql_free_result( );
if( strlen(to_read) < 1 )
{
    format( to_read, size, \"InvalidCharacter\" );
}
return true;
}

 
Kiolvasás:
 
stock LoadCharacter( playerid ) 
{
    new g_Temp[ 64 + 1 ];
   
    GetCharacterData( playerid, g_Temp, (64), \"money\" );
    playerInfo[ playerid ][ Penz ] = strval( g_Temp );
   
    GetCharacterData( playerid, g_Temp, (64), \"skin\" );
    playerInfo[ playerid ][ Skin ] = strval( g_Temp );
   
    GetCharacterData( playerid, g_Temp, (64), \"level\" );
    playerInfo[ playerid ][ Szint ] = strval( g_Temp );
    // -------------------------------------------------------------------------
   
    SetPlayerSkin( playerid, playerInfo[ playerid ][ Skin ] );
GivePlayerMoney( playerid, playerInfo[ playerid ][ Penz ] );
SetPlayerScore( playerid, playerInfo[ playerid ][ Szint ] );
   
return 1;
}

 
A gond nem az hogy Invalid Character értéket kapok.. hanem hogy azt az értéket kapják meg, amit elõször kiolvasok. Jelen esetben minden érték a \'money\' mezõ értéke.
MySQL Log:
 
[17:53:20] >> mysql_real_escape_string( Connection handle: 1 )
[17:53:21] CMySQLHandler::EscapeString(Horváth Flórián); - Escaped 15 characters to Horváth Flórián.
[17:53:21] >> mysql_query( Connection handle: 1 )
[17:53:21] CMySQLHandler::Query(SELECT `money` FROM `p_chars` WHERE `name` = \'Horváth Flórián\') - Successfully executed.
[17:53:21] >> mysql_store_result( Connection handle: 1 )
[17:53:21] CMySQLHandler::StoreResult() - Result was stored.
[17:53:21] >> mysql_fetch_row_format( Connection handle: 1 )
[17:53:21] CMySQLHandler::FetchRow() - Return: 1500
[17:53:21] >> mysql_free_result( Connection handle: 1 )
[17:53:21] CMySQLHandler::FreeResult() - Result was successfully free\'d.
[17:53:21] >> mysql_real_escape_string( Connection handle: 1 )
[17:53:21] CMySQLHandler::EscapeString(HorvátÜ Flórián); - Escaped 15 characters to HorvátÜ Flórián.
[17:53:21] >> mysql_query( Connection handle: 1 )
[17:53:21] CMySQLHandler::Query(SELECT `skin` FROM `p_chars` WHERE `name` = \'HorvátÜ Flórián\') - Successfully executed.
[17:53:21] >> mysql_store_result( Connection handle: 1 )
[17:53:21] CMySQLHandler::StoreResult() - Result was stored.
[17:53:21] >> mysql_fetch_row_format( Connection handle: 1 )
[17:53:21] >> mysql_free_result( Connection handle: 1 )
[17:53:21] CMySQLHandler::FreeResult() - Result was successfully free\'d.
[17:53:21] >> mysql_real_escape_string( Connection handle: 1 )
[17:53:21] CMySQLHandler::EscapeString(HÜrvátÜ Flórián); - Escaped 15 characters to HÜrvátÜ Flórián.
[17:53:21] >> mysql_query( Connection handle: 1 )
[17:53:21] CMySQLHandler::Query(SELECT `level` FROM `p_chars` WHERE `name` = \'HÜrvátÜ Flórián\') - Successfully executed.
[17:53:21] >> mysql_store_result( Connection handle: 1 )
[17:53:21] CMySQLHandler::StoreResult() - Result was stored.
[17:53:21] >> mysql_fetch_row_format( Connection handle: 1 )
[17:53:21] >> mysql_free_result( Connection handle: 1 )
[17:53:21] CMySQLHandler::FreeResult() - Result was successfully free\'d.

25
Játékok / Metro 2035?
« Dátum: 2013. Május 15. - 20:48:41 »
Hy!
Épp a M 2034-et viszem gépen, és a városban az egyik asztalon ezt találtam:
Remélem ez egy utalás volt a közeli kijövetelre. :D
Vélemény?
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130515/metro35_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]

26
Pluginok és Programok / PONG Remake - Pascal
« Dátum: 2013. Május 15. - 00:45:20 »
Ajánlott a forráskód kihelyezése is!
Ámbár nem helyezném ki.


A programot unalomûzés végett csináltam.
Szerintem egész jól sikerült várom a véleményeket :)
(Lazarus, FPC)
Letöltési link: Zene + EXE tömörítve.
http://www.solidfiles.com/d/03bce38b84/
Irányítás: Egérrel, Szüneteltetés: P
Képek:
[hs width=300 height=300]http://kepfeltoltes.hu/130515/pong1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/hs]
[hs width=300 height=300]
http://kepfeltoltes.hu/130515/pong2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/hs]

27
Általános / SA:MP - Minecraft féle craftolás
« Dátum: 2013. Január 06. - 16:17:09 »
Sziasztok.
A kérdés: Lenne igény minecraft féle(3x3-as rácson való) craftolásra?
Egyszerû recept hozzáadással stb..
 

[hs width=150 height=150]
http://www.kephost.com/images4/2013/1/6/a1_2013_1_6_a3ihp11dw6.jpg[/hs]
 

Minden \"négyezetnek\" van azonosítója.
Eszerint lehet létrehozni új recepteket.
Pl.:
 

new craftid;
#define  FA  (3)
#define  VAS  (4)
craftid = CraftItem( \"3012\", FA, VAS, VAS, VAS );
SetCraftedItemName( craftid, \"9MM\" );
SetCraftedItemAmount( craftid, 12 );

 
A \"3012\" azt jelzi hogy milyen alakba kell rakosgatni a fenti fát, illetve vasakat.
 

[hs width=150 height=150]
http://www.kephost.com/images4/2013/1/6/a1_2013_1_6_ps3ze3h4fs.jpg[/hs]
 


A script már kész, csak a grafikus része kellene (TextDraw).

28
Munkaerő keresése / TextDraw-os embert keresek
« Dátum: 2013. Január 05. - 16:05:28 »
A most készülõ munkámhoz már csak a TextDraw elengedhetetlen.
Olyan ember kell aki belövi nekem a kattintás határát is.. mert nekem nincs türelmem hozzá. :D
Tulajdonképpen csak pár négyzetet kéne rakni, akit érdekel az írjon.
Pacsi.

29
Minecraft / Tekkit beüzemelés
« Dátum: 2012. December 20. - 18:48:00 »
Sziasztok!
Már próbálkozom egy ideje a tutorialok alapján elindítani a Tekkit módját a Minecraft-nak..
Valami kitartó emberke elmagyarázhatná a dolgokat, és ha kérdezek válaszolhatna rá.
Elõre is köszi.

30
Játékok / Command & Conquer 3 - Tiberium Wars (1.09)
« Dátum: 2012. December 09. - 22:10:04 »
Tsá.
A kérdés az hogy nem szeretne-e valaki hamachin keresztül játszani egyet-kettõt? :D
Ma már nem, majd a hét közben. :D
 

Oldalak: 1 [2] 3 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal