Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 16
Segítségkérés / Kifagy a szerver« Dátum: 2013. Augusztus 04. - 15:38:21 »
Jónapot.
A problem az hogy 50-bõl 1-szer a szerver leáll ha parancsot használok. Saját feldolgozó. Itt a feldolgozás része maga: strmid( g_Command, cmdtext, 1, (strfind(cmdtext, \" \") != -1) ? strfind(cmdtext, \" \") : strlen(cmdtext), sizeof(g_Command) ); What lehet a gond? Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. Augusztus 05. - 20:53:39 ) Valaki igazán írhatna. :| 17
Kérdések, Segítség / C++ Billentyû lekérése« Dátum: 2013. Augusztus 03. - 18:52:00 »
Hy!
Azzal a kérdéssel fordulok felétek hogy hogyan tudnám bekérni a leütött gombot a billentyûrõl. Az megvan hogy getch(), de ez csak akkor kér le ha az ablakra vagyok fókuszálva. Nekem úgy kell hogyha az ember használ mellette egy programot, úgy is csekkolja hogy pl megnyomtam a CTRL gombot. Pls help. ![]() 18
Általános / Map vagy nem Map?« Dátum: 2013. Július 27. - 22:14:36 »
Hy!
A kérdésem a következõ: Szerintetek melyik a jobb, ha egy szerveren van map, vagy nincs?(csak interior mapolt) Indokkal pls. 19
Segítségkérés / Nagyon nagy kavarodás« Dátum: 2013. Július 27. - 16:40:33 »
Nos, a SAMPANY fejlesztésénél eljutottam oda ahol szükség lenne egy SMS elküldéséhez.
Megcsináltam a kódot, a probléma a következõ: Meg van adva egy szöveg, amit elküld SMS-ben a játékosnak, mindig állandó. Ámbár a játékos valamelyiket kapja ezek közül: - semmi (null) - 49.00000 - ! A változó nem található. !! - Nagy ritkán pedig a rendes szöveg. Felfigyelhettetek a 3. lehetõségre, azt a szöveget akkor kellene visszaadnia ha az általam írt clnvar (auto tisztítható változók) egyik nemlétezõ változóját kérném ki, ámbár nem is használom az SMS alatt a clnvar-t. Másik érdekesség az, hogy mielõtt elküldöm az SMS-t, kiíratom a szöveget consoleba, és ott jó. Majd miután átadja a szöveget a \'SendSMS\' funckiónak, a szöveggel semmi nem történik, de megváltozik. A kód: Mikor még \'printf\'-be a normális szöveget írja: részlet: // ------------------------------ SendSMS: // ============================================================================= Már enyhén megõrülök.. valaki segíthetne. 20
Segítségkérés / MySQL nem mûködik« Dátum: 2013. Július 24. - 23:00:15 »
A gondom az hogy ma áltam neki a SAMPANY mysql-es részének, és a gond az hogy:
- Mysql log fájlja nem jön létre, hiába van a debug bekapcsolva. - Kifagy mikor az escape-t akarnám használni. Ha esetleg kihagyom az escape-t akkor null értékkel tér vissza. 21
Archívum / Mystic Gaming - SAMPANY GF« Dátum: 2013. Július 23. - 20:41:12 »![]() Napra pontosan 2013.07.23-án kezdtem el egyedül a módot írni annak reményében, hogy sikerül még egyszer létrehoznom egy olyan jó és minõségi munkát, mint a Future GF volt anno. Nézegettem a jelenleg futó szervereket, és nem találtam olyat, ami számomra megfelelõ lett volna. Egyik sem nyújtotta a megfelelõ játékélményt, a szabadságot, hogy ha nem dolgozok és még csak most kezdtem, akkor is élvezzem a játékot. Nem tudhatom, hogy ti mit szeretnétek, de azért van szátok illetve jelen esetben kezetek, hogy leírjátok kívánságaitokat. A mód nagy része a ti kívánságaitok szerint lesz megírva, a társaság nagyon is számít. Innen ered a szerver leendõ neve a SAMPANY. http://www.kephost.com/images4/2013/8/2/a1_2013_8_2_vhlys0p1mk.png[/img] Elsõ belépés Miután létrehoztuk karakterünket a weboldalon, az elsõ belépéskor lehetõségünk van választani hogy hogyan kezdjük a játékot. Az elsõ opció az hogy a városban születtünk, tehát ott laktunk eddig is. A sztori az hogy egy elég rosszul keresõ emberkét játszunk, egy motelben kezdünk, amit 5 napra kapunk meg. A játékos kap jogosítványt, kevéske kezdõpénzt, elõnyt kap a helyismeretes küldetésekben, bankszámlát, telefont illetve mint már említettem egy 5 napos motel szobát. Kezdéskor sorsolva kapunk egy alap munkát, de ezt bármikor válthatjuk. 10 perc a kötelezõ idõ amit egy munkánál dolgozni kell, és csak utána léphetünk ki onnan. A második opció a kezdésre az hogy autóval érkezünk a városba. Ilyenkor a játékos valahol a városon kívülre(nem messze) lesz helyezve és el kell indulnia a városba. Mikor a városba érünk nem sokkal rá lefullad az autó és a maradék rövid távot gyalog kell megtennünk a városi motelig. Elegendõ pénzt kapunk hogy 5 napra lefoglaljunk egy szobát. Ekkor kapunk SMS-t hogy a jármûvünket elvontatták és 4500$-ba kerül a szerelés. A jármû nem a miénk, de olcsóbban juthatunk immáron hozzá. Ez az egyik bónusz ami ehhez az opcióhoz tartozik, a többi a jogosítvány illetve a magasabb kezdõpénz. (Nem, nem 50$-al.) Miután odaértünk a szobánkhoz, akkor teljesítettük az elsõ küldetést és mentõdik a játék. Ha a játékos kilép mielõtt a szobához érne, kezdheti elõrõl. Start után elkezdhetjük az itteni életünket, vagy elvállalhatjuk a 2. küldetést. (/küldetés (kezd/info)) http://www.kephost.com/images4/2013/8/2/a1_2013_8_2_vhlys0p1mk.png[/img] Jármûvekrõl egy kicsit A jármûvek lehetnek benzinesek vagy dieselesek. Minden jármûbe típustól függõen fér x liter üzemanyag. A fogyasztás attól függ hogy mennyit megyünk, tehát nem idõt mér. Ezzel kapcsolatban tudatnám, hogy a benzin reális árak szerint lesz belõve, így nem fogod fullra tankolni 10 perc melóval. Viszont ami kompenzálja ezt az az, hogy lassan fogy a benzin. Egy embernek végtelen jármûve lehet, illetve annyi amennyit a pénze enged. A kulcsokat lehet másoltatni, így odaadni másnak. Eladni csak az adhatja el akinél ott van a jármû forgalmija és kulcsa. Ha még így sincs 100%-os képetek a rendszerrõl, csak emlékezzetek vissza a Future GF-esre, mert javarészt abból készült. http://www.kephost.com/images4/2013/8/2/a1_2013_8_2_vhlys0p1mk.png[/img] Adminisztrációs rendszer Jelenlegi állás szerint 3 adminszint megtalálható a szerveren. Az adminrendszer fõbb parancsait a Future GF módból operáltam ki, gondoltam ha már egyszer megírtam, valami haszna is legyen. A parancsokat majd listába foglalom ha végleges lesz. http://www.kephost.com/images4/2013/8/2/a1_2013_8_2_vhlys0p1mk.png[/img] Telefon rendszer A szerveren elérhetõ lesz egy egyedi telefon rendszer. SMS-t küldhetünk bárkinek a játékban. Egy telefon egyszerre 200 SMS-t tud eltárolni. Ha megtelik kezdi elõröl. Úgy is küldhetünk üzenetet ha a céljátékos nem on-line. A telefonálás egyszerû chatként elemként van bent 2 játékos között. Ha nem fogadunk egy hívást, arról értesülhetünk a /telefon hívások paranccsal. http://www.kephost.com/images4/2013/8/2/a1_2013_8_2_vhlys0p1mk.png[/img] A mapról A mapot razr készíti a SAMPANY számára. Remek munkát végez. A játéktér BaySide illetve Vice Island lesz, amibõl a 2. egy mapolt sziget. Az interiorok nagy része is mapolva lesz. http://www.kephost.com/images4/2013/8/2/a1_2013_8_2_vhlys0p1mk.png[/img] A csapat KROOK – Webmester + Adminisztrátor + Társtulaj. JBauer – Adminisztrátor. Oxsotus – SAMPANY Game Starter készítõ + C++ programer + Plugin készítõ razr – Moderátor + Adminisztrátor + Mapper. rayhassi – Segéd Scripter. RolePlay – Adminisztrátor. Fl0rian – Tulajdonos + Adminisztrátor. Mindenki más – Ötletgazda. http://www.kephost.com/images4/2013/8/2/a1_2013_8_2_vhlys0p1mk.png[/img] Karakter kezelés Karaktert a weboldalon hozhatunk létre. Egy felhasználónak 3 karaktere lehet. Illetve ez majd növelhetõ lesz, valamit kitalálok rá. Létrehozott karakterünket törölhetjük. Átnevezését igényelhetjük fórumon. Fontos tudni, hogy a név amivel csatlakozunk a szerverre, abszolút mindegy. A szerver nem figyeli, mivel külön be kell lépni a karakterünkbe. A /b-be a fórumon lévõ nevünk látható, illetve az adminisztrátorok beállíthatnak maguknak a fórumon külön admin nevet. http://www.kephost.com/images4/2013/8/2/a1_2013_8_2_vhlys0p1mk.png[/img] Mystic Gaming Szerverünk tagja a Mystic Gaming szervercsoportnak, ezáltal dedikált szerverhez és webtárhelyhez jut, amennyiben eleget tesz kötelezettségeinek. http://picture.mysticgaming.hu/logo1.png[/img] http://www.kephost.com/images4/2013/8/2/a1_2013_8_2_vhlys0p1mk.png[/img] Képek, videók 22
SA-MP: Szerverfejlesztés / Recept/Craft rendszer alap« Dátum: 2013. Július 04. - 15:08:45 »
Sziasztok!
Költözés miatt nem volt netem, ezért unalmamban programoztam. A lényeg hogy egy 3x3-as rácson tárgyakat elhelyezve különbözõ receptek szerint dolgokat lehet készíteni. (hasonlóképp mint a Minecraft nevû játékban) Az inc. csak a mechanizmust, a keresést hozzáadást tartalmazza, magát a kezelõfelületet nektek kell létrehozni, inventoryhoz csatlakoztatni stb.. Használható funkciói: Recept hozzáadása: addRecipe( name[], IDs[], {Float,_}:... ) name[] = A recept neve. IDs[] = Stringben megadva, a használt (3x3-mas kockában lévõ) négyzetek ID-je. {Float,_}:... = Ide írjuk a recept kívánt itemjeit. Figyelni kell a sorrendre. Tehát ha az IDs[]-be ezt írtuk: \"012\", és a recept itemjeihez pedig ezt: 1, 2, 3 -- akkor a 0-s helyre 1-es item kell. 1-es helyre 2-es item stb.. Példa: addRecipe( \"TNT\", \"012345678\", 1, 1, 1, 1, 2, 1, 1, 1, 1 ); -- Ezzel hozzáadtunk egy TNT nevû receptet, amihez középre kell raknunk egy 2-es azonosítójú tárgyat, és köré pedig 1-es tárgyakat. Vajon jó-e a recept amit a játékos kirakott?: returnRecipe( recipe[] ) Például egy barkácsasztalnál berakja az itemjeit a 3x3-mas kockába. Ezzel a funkcióval ellenõrizhetjük(pl. az onplayerupdate alatt) hogy valamilyen receptnek megfelel-e. Példa: returnRecipe( \"[0:1][1:1][2:1][3:1][4:2][5:1][6:1][7:1][8:1]\" ); A visszatérési értéke -1 vagy a recepet ID-je. ( -1 ha nem talált ) A fenti példánál a korábban létrehozott TNT receptet írtam le. Így azt fogja visszaadni. Nem vagyok vizuális.. ki kéne írni hogy hogy néz ki a receptem.. : printRecipe( recname[] ) A kívánt receptet rajzolja ki a consoleba. Nagy segítség annak aki nem vizuális típus. Példa: printRecipe( \"TNT\" ); A recept nevének lekérése ID alapján: getRecipeName( recipeid ) A recept nevének lekérése recept alapján: getItemNameFromRecipe( recipe[] ) Egyéb kérdésekért, beüzemelésre való segítségért itt írjatok. // Barkácsolás v1.0 Horváth \'Fl0rian\' Flórián 23
Általános / Ez csak számomra idegesítõ?« Dátum: 2013. Május 19. - 08:19:09 »
A legtöbb hamarosan nyíló szervernél látom hogy: \"sajnos lassan haladok egyedül\", \"egyedül nem megy\", \"több ember kéne\", \"lassan mennek a munkálatok\"... stb.
Nem értem a problémát, szerintem egyedül ezerszer gyorsabban lehet haladni mint csapatban.. nem kell a másikra hagyatkoznod, megvárnod hogy végez, megszoknod a programozási szokásait stb.. Olyan olcsó kifogás ez arra hogy az illetõnek hiányos a tudása hogy az hihetetlen.. Titeket nem szokott ez idegesíteni? Mi a véleményetek? 24
Segítségkérés / MySQL Escape átalakítja a szöveget« Dátum: 2013. Május 16. - 18:13:09 »
Helló!
A problémám az, hogy valami rejtélyes oknál fogva, a \"mysql_real_escape_string\" (mindegyik pluginnál) elég ergyán mûködik. A gond az hogy mikor kikérek egy adatot az adatbázistól, még normálisan escapeli a játékos nevét, de ha többször próbálok adatot lekérni mindig beleilleszt egy \'Ü\' karaktert, ezáltal nem kéri le az adatot. Adat lekérése: E: A stock a játékos adatát kéri, nem a karakterét, de a lényege ugyanez, ugyanígy mûködik. stock GetPlayerData( playerid, to_read[], size = sizeof(to_read), mit[] = \"nem\" ) Kiolvasás: stock LoadCharacter( playerid ) A gond nem az hogy Invalid Character értéket kapok.. hanem hogy azt az értéket kapják meg, amit elõször kiolvasok. Jelen esetben minden érték a \'money\' mezõ értéke. MySQL Log: [17:53:20] >> mysql_real_escape_string( Connection handle: 1 ) 25
Játékok / Metro 2035?« Dátum: 2013. Május 15. - 20:48:41 »
Hy!
Épp a M 2034-et viszem gépen, és a városban az egyik asztalon ezt találtam: Remélem ez egy utalás volt a közeli kijövetelre. ![]() Vélemény? 26
Pluginok és Programok / PONG Remake - Pascal« Dátum: 2013. Május 15. - 00:45:20 »
Ajánlott a forráskód kihelyezése is!
Ámbár nem helyezném ki. A programot unalomûzés végett csináltam. Szerintem egész jól sikerült várom a véleményeket ![]() (Lazarus, FPC) Letöltési link: Zene + EXE tömörítve. http://www.solidfiles.com/d/03bce38b84/ Irányítás: Egérrel, Szüneteltetés: P Képek: [hs width=300 height=300]http://kepfeltoltes.hu/130515/pong1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/hs] [hs width=300 height=300] http://kepfeltoltes.hu/130515/pong2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/hs] 27
Általános / SA:MP - Minecraft féle craftolás« Dátum: 2013. Január 06. - 16:17:09 »
Sziasztok. A kérdés: Lenne igény minecraft féle(3x3-as rácson való) craftolásra? Egyszerû recept hozzáadással stb.. [hs width=150 height=150] http://www.kephost.com/images4/2013/1/6/a1_2013_1_6_a3ihp11dw6.jpg[/hs] Minden \"négyezetnek\" van azonosítója. Eszerint lehet létrehozni új recepteket. Pl.:
A \"3012\" azt jelzi hogy milyen alakba kell rakosgatni a fenti fát, illetve vasakat. [hs width=150 height=150] http://www.kephost.com/images4/2013/1/6/a1_2013_1_6_ps3ze3h4fs.jpg[/hs] A script már kész, csak a grafikus része kellene (TextDraw).
28
Munkaerő keresése / TextDraw-os embert keresek« Dátum: 2013. Január 05. - 16:05:28 »
A most készülõ munkámhoz már csak a TextDraw elengedhetetlen.
Olyan ember kell aki belövi nekem a kattintás határát is.. mert nekem nincs türelmem hozzá. ![]() Tulajdonképpen csak pár négyzetet kéne rakni, akit érdekel az írjon. Pacsi. 29
Minecraft / Tekkit beüzemelés« Dátum: 2012. December 20. - 18:48:00 »
Sziasztok!
Már próbálkozom egy ideje a tutorialok alapján elindítani a Tekkit módját a Minecraft-nak.. Valami kitartó emberke elmagyarázhatná a dolgokat, és ha kérdezek válaszolhatna rá. Elõre is köszi. 30
Játékok / Command & Conquer 3 - Tiberium Wars (1.09)« Dátum: 2012. December 09. - 22:10:04 »
Tsá.
A kérdés az hogy nem szeretne-e valaki hamachin keresztül játszani egyet-kettõt? ![]() Ma már nem, majd a hét közben. ![]() |