Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - aprila44

Oldalak: 1 [2] 3
16
Hogyan lehet beállítani a streamelt, hogy egyszerre több objectet töltsön be?

17
Segítségkérés / Object crash, mit lehet ellene tenni?
« Dátum: 2012. Szeptember 09. - 09:48:16 »
Elkezdtem mappolni, a SA MP editorral. Abban van egy debig \"test\" mod, amiben kilehet probálni a mappot, nem kell külön gamemodba bemásolni meg stb.
Most az a baj, hogy nagyon sok egyforma objectbõl áll a mappom, és ha jármûbe szállok akkor crash.
1200 objectnél úgy nem fagyot ki, de már pontosan 1524 objectnél járok és már kifagy, pedig még a map negyede sincs kész.

18
Segítségkérés / Mappolás kérdés
« Dátum: 2012. Szeptember 03. - 13:51:38 »
Hogyan kell úgy, mappolni, hogy ne lehessen objectek \"mögé\" látni? pl:. leraksz egy utat, mondjuk a  nagy semmibe, akkor simán az út álé lehet nézni.

19
Segítségkérés / Reklámcsík készítése
« Dátum: 2012. Szeptember 01. - 11:18:02 »
Hogyan lehetne azt megoldani, hogy lenne egy fix színû háttér, és csak a rajta lévõ \"szöveg\" váltózna random idõnként.
Szeretném, ha kiírná, néha, hogy hanyadika, mennyi az idõ, hányan játszanak stb..

20
Segítségkérés / Adott virtuális világban tiltott fegyverek
« Dátum: 2012. Augusztus 29. - 10:14:40 »
Azt, hogyan lehet megoldani, hogy nullás(alap) virtuális világban, ne lehessen rakétavetõt meg hasonlókat használni. De mondjuk a második virtuális világban, meg lehessen azt használni.
Az lenne jó, ha nullás világban, törölné a tiltott fegyvert ha van nála, de második virtuális világban meg engedje, hogy nála legyen.

21
Segítségkérés / Ezt hogyan lehetne megoldani?
« Dátum: 2012. Augusztus 28. - 12:58:00 »
Hogyan lehetne megoldani azt, hogy skint, fegyvert, aktuális pozíciót, töltényszámot, életetszintett mentsen és visszalehetessen tölteni.
Ez azért kell nekem, amikor belép a játékos a dm-be, akkor mentsen el mindent, mert a dm-be elállítódik, új skin, új fegyverek stb.. és amikor kilép, akkor kapja meg a belépést következõ eredeti állapotot(skint, fegyvert, aktuális pozíciót, töltényszámot, életetszintet).

22
Segítségkérés / Nem indul el a SAMP amikor felépek egy szerverre!
« Dátum: 2012. Augusztus 23. - 21:21:53 »
De nem tölti be semmilyen szervert, és csak egyszerûen kifagy.
Pontosan ide.
Újraraktam az egész játékot semmi, még másik meghajtóra raktam úgy sem jó!
Windows 7 operációs rendszerem van.
Internet kapcsolatom tuti jó! Nincs fent cheat vagy hasonló fent!

23
Szkript kérések / Dialogban választható csapat dm
« Dátum: 2012. Augusztus 18. - 11:02:00 »
Szükségem lenne egy dm scripre.
A parancs /dm legyen utána jelenjen meg egy dialog amiben kilehet választani, hogy melyik csapatba legyünk. Rendörök és bünözök.
Ha egy rendõr hal meg akkor a rendõrségre spawnoljon újra, ha meg a bünözõ akkor meg a gettóba.
/exit dm-el lehessen kilépni a dm-bõl és kilépést követõen állítsa vissza a skint meg mindent.

24
Kérdésem az lenne, megoldható a dolog, akár Streamer használatával.
A szerveren azonos idõben elindulna egy verseny, de a két verseny másik virtuális világban játszódna.
A játékos pedig választhat, hogy melyik versenyen induljon.
Egy játékos csak az egyik versenyen vehetne részt.

25
Segítségkérés / Több munka saját chat-el - bug kijavítása
« Dátum: 2012. Július 23. - 11:17:34 »
danix99 és Cannonn készített egy scriptett, amit nagyon köszönök nekik de, van benne pár hiba:
-a munkachat-nél alapból ha beírom /radio valamilyen szöveg  kiírja, hogy /radio [szöveg], nem gond kijavítottam, és utána csak egy szót ír be pl:. /radio egy ketto, akkor már a \"ketto\" szót nem írja ki.
Röviden a hiba az, hogy egy szónál müködik a chat de több szónál már nem.
-a nevet rosszul kéri le, ki vállalt munkát pl:. \"(nemírja ki a nevet-t) rendõr lett!\"
 
#include a_samp
#include zcmd
#include sscanf
#include foreach
#define rendor 1
#define mentos 2
#define tuzolto 3
new Munka[MAX_PLAYERS];
new Simaskin[MAX_PLAYERS];
forward fizetes(playerid);
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SetTimerEx(\"fizetes\", 20*60000, true, \"i\", playerid);
return 1;
}
CMD:rendor(playerid)
{
new string[128], nev[MAX_PLAYER_NAME];
Simaskin[playerid] = GetPlayerSkin(playerid);
format(string, sizeof(string), \"%s rendõr lett!\", nev);
Munka[playerid] = rendor;
SendClientMessageToAll(-1, string);
SetPlayerSkin(playerid, 0); // Munkaskin
return 1;
}
CMD:mentos(playerid)
{
if(Munka[playerid] > 0) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Már dolgozol, elõbb mondj fel!\");
new string[128], nev[MAX_PLAYER_NAME];
Simaskin[playerid] = GetPlayerSkin(playerid);
format(string, sizeof(string), \"%s mentõs lett!\", nev);
Munka[playerid] = mentos;
SendClientMessageToAll(-1, string);
SetPlayerSkin(playerid, 0); // Munkaskin
return 1;
}
CMD:tuzoltos(playerid)
{
if(Munka[playerid] > 0) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Már dolgozol, elõbb mondj fel!\");
new string[128], nev[MAX_PLAYER_NAME];
Simaskin[playerid] = GetPlayerSkin(playerid);
format(string, sizeof(string), \"%s tûzoltós lett!\", nev);
Munka[playerid] = tuzolto;
SendClientMessageToAll(-1, string);
SetPlayerSkin(playerid, 0); // Munkaskin
return 1;
}
CMD:felmond(playerid)
{
if(Munka[playerid] > 0) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Már dolgozol, elõbb mondj fel!\");
new string[128], nev[MAX_PLAYER_NAME];
Simaskin[playerid] = GetPlayerSkin(playerid);
format(string, sizeof(string), \"%s felmondott!\", nev);
Munka[playerid] = 0;
SendClientMessageToAll(-1, string);
SetPlayerSkin(playerid, Simaskin[playerid]); // Alap skin
return 1;
}
CMD:munkahelp(playerid)
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"/rendor /mentos /tuzoltos | Felmondás: /felmond\");
return 1;
}
CMD:radio(playerid, params[])
{
new string[128], nev[MAX_PLAYER_NAME], szoveg[128];
if(sscanf(params, \"s[128]\", szoveg)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /radio [szöveg]\");
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
if(Munka[playerid] == rendor)
{
format(string, sizeof(string), \"Rendõr, %s mondja: %s\", nev, szoveg);
foreach(Player, i)
{
   if(Munka == rendor) return SendClientMessage(i, -1, string);
}
}
if(Munka[playerid] == mentos)
{
format(string, sizeof(string), \"Mentõs, %s mondja: %s\", nev, szoveg);
foreach(Player, i)
{
   if(Munka == mentos) return SendClientMessage(i, -1, string);
}
}
if(Munka[playerid] == tuzolto)
{
   format(string, sizeof(string), \"Tûzoltós, %s mondja: %s\", nev, szoveg);
foreach(Player, i)
{
   if(Munka == tuzolto) return SendClientMessage(i, -1, string);
}
}
if(Munka[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs munkád! Ha szeretnél /munkahelp!\");
return 1;
}
public fizetes(playerid)
{
if(Munka[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Ha dolgozni szeretnél nézd meg a munkákat. /munkahelp\");
GivePlayerMoney(playerid, 20000);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Megkaptad a fizetésedet! $20000\");
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(Munka[playerid] == rendor) SetPlayerPos(playerid, 2318.6741,2450.1377,10.8203); // Rendõr spawn
return 1;
}

26
Szkript kérések / Automatikus DM váltó
« Dátum: 2012. Július 22. - 11:36:04 »
Van öt dm mappom. Azt szeretném ha kétpercenként mapváltás lenne, és ha végigmentünk mind az öt mappon, akkor kezdõdjön elölrõl.
Továbbá, minden mapváltás közben legyen egy perc kezdési idõ, ekkora tudnának csatlakozni a játékosok. És ekkora egy percig megjelenne egy textdraw.
Közben ne lehessen csatlakozni a játékban, abban a két percben! Közben kijelezné azt a két percet is, hogy mennyi idõ van vissza.
És a meccs végén kiírná, hogy ki nyert: az nyer aki a legkevesebbszer halt meg.

27
Segítségkérés / Hogyan lehet lekérni, hogy DM hányan játszanak?
« Dátum: 2012. Július 20. - 11:20:11 »
Szeretném lekérni, és kiírni, így hogy hányan játszanak ebben az adott dm-ben:
\"Csatlakoztál a Sniper DM-hez! Kilépéshez: /exitdm (Jelenleg x vannak a DM-ben!)\"
Most ezt hogyan kell megcsinálni?
 
new: bool:DM[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    DM[playerid] = false;
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    DM[playerid] = false;
    return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/dm\") == 0 )
{
    if(DM[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid,\" Jelenleg DM zónában vagy! Kilépés /exitdm\");
    ResetPlayerWeapons(playerid);
    GivePlayerWeapon(playerid,34,1000);
    SetPlayerArmour(playerid, 100);
    SetPlayerPos(playerid,279.5034,1955.9962,17.6406);
    SendClientMessage(playerid,\"Csatlakoztál a Sniper DM-hez! Kilépéshez: /exitdm\");
    DM[playerid] = true;
    return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/exitdm\") == 0)
{
    if(DM[playerid] == false) return SendClientMessage(playerid,\"Nem vagy DM zónában!\");
    DM[playerid] = false;
    SendClientMessage(playerid,\"Sikeresen kiléptél a DM zónából!\");
    ResetPlayerWeapons(playerid);
    return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
        if(DM[playerid])
        {
            GivePlayerWeapon(playerid,34,1000);
            SetPlayerArmour(playerid, 100);
            SetPlayerPos(playerid,279.5034,1955.9962,17.6406);
        }
        return 1;
}

28
Van egy az egyszerû dm scriptem.
Hogyan lehet azt megoldani, hogy halál után arra  a koordinátára rakja ahol a dm van?
Hogyan lehet lekérni, hogy jelenleg hányan játszanak a dm-ben?
 
new: bool:DM[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    DM[playerid] = false;
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    DM[playerid] = false;
    return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/dm\") == 0 )
{
    if(DM[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid,\" Jelenleg DM zónában vagy! Kilépés /exitdm\");
    ResetPlayerWeapons(playerid);
    GivePlayerWeapon(playerid,34,1000);
    SetPlayerArmour(playerid, 100);
    SetPlayerPos(playerid,279.5034,1955.9962,17.6406);
    SendClientMessage(playerid,\"Csatlakoztál a Sniper DM-hez! Kilépéshez: /exitdm\");
    DM[playerid] = true;
    return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/exitdm\") == 0)
{
    if(DM[playerid] == false) return SendClientMessage(playerid,\"Nem vagy DM zónában!\");
    DM[playerid] = false;
    SendClientMessage(playerid,\"Sikeresen kiléptél a DM zónából!\");
    ResetPlayerWeapons(playerid);
    return 1;
}

29
Találtam itt egy scriptett: http://sampforum.hu/index.php?topic=4144.msg46809#msg46809
Ami szerintem jó kiindulás alap lehet az én rendõrõs munkámhoz.
Az a gond, hogy munka közben, halál után nem a rendõrállomáson spawnol újra hanem a gamemodomban lévõ helyekre.
Ezt hogy lehetne kijavítani?
Munka chat-et, hogyan lehet belerakni?
És azt hogyan lehet megoldani, hogy amikor kilép a munkából, akkor ne a rendõrõs skin legyen rajta, hanem az ami a munkába lépés elõtt volt?
Bocsánat a sok kérdésért.
 
//______________________________________________________________________________
//                  Taxi Script Készítõje: ALIEN
//                    Dátum:2010. Március. 30.
//                      Mindenjog fenntartva
//______________________________________________________________________________
#include <a_samp>
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define FILTERSCRIPT
#if defined FILTERSCRIPT
#define TEAM_CIVIL 1
#define TEAM_RENDOR 2
forward Money();
forward SavePos(playerid);
new gTeam[MAX_PLAYERS];
new name[MAX_PLAYER_NAME];
new money;
new iPlayerSkin[ MAX_PLAYERS ];
new Float: fPos[ MAX_PLAYERS ][ 4 ];
 
public Money()
{
    for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
    {
         if(gTeam == TEAM_RENDOR)
         {
             GivePlayerMoney(i, 50000);
             SendClientMessage(i, COLOR_WHITE, \"[FIZETÉS]: Meg kaptad a fizetésed. 50000$-t!\");
         }
    }
}
public OnFilterScriptInit()
{
print(\" Munka script Készítette: ALIEN\");
money = SetTimer(\"Money\", 700000, true);// Az értéket átírhatod kedvedre
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    KillTimer(money);
return 1;
}
#endif
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Taxi Script betõltés kész. by ALIEN\");
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    new tmp[256];
    new cmd[256];
    new string[256];
    new idx;
   
cmd = strtok(cmdtext, idx);
    tmp = strtok(cmdtext, idx);
 
//                                            MUNKA
if(strcmp(cmd, \"/rendor\", true) == 0)
{
   if(gTeam[playerid] == TEAM_CIVIL)
   {
      GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name));
      format(string, sizeof(string), \"Rendõr, %s szolgálatba állt!\", name);
          SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, string);
          gTeam[playerid] = TEAM_RENDOR;
          SetPlayerPos(playerid, 2318.6741,2450.1377,10.8203);
          SetPlayerSkin(playerid, 280);
          GivePlayerWeapon(playerid, 26, 500);
          iPlayerSkin[ playerid ] = GetPlayerSkin( playerid );
   GetPlayerPos( playerid, fPos[ playerid ][ 0 ], fPos[ playerid ][ 1 ], fPos[ playerid ][ 2 ] );
   GetPlayerFacingAngle( playerid, fPos[ playerid ][ 3 ] );
          } else {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Már rendõr vagy!\");
          }
          return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/rendorkilep\", true) == 0)
{
   DisablePlayerCheckpoint(playerid);
   SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Kiléptél!\");
   SetPlayerSkin( playerid, iPlayerSkin[ playerid ] );
   SetPlayerPos( playerid, fPos[ playerid ][ 0 ], fPos[ playerid ][ 1 ], fPos[ playerid ][ 2 ] );
   SetPlayerFacingAngle( playerid, fPos[ playerid ][ 3 ] );
           if(gTeam[playerid] == TEAM_RENDOR)
            {
               gTeam[playerid] = TEAM_CIVIL;
       } else {
       SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Most nincs munkád!\");
    }
          return 1;
}
return 0;
}
 

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    if(classid == 0 || classid == 1)
    {
        gTeam[playerid] = TEAM_CIVIL;
    }
}
 
public OnPlayerDeath(playerid)
{
gTeam[playerid] = TEAM_RENDOR;
SetPlayerPos(playerid, 2318.6741,2450.1377,10.8203);
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 500);
return 1;
}
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
gTeam[playerid] = TEAM_RENDOR;
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 500);
SetPlayerPos(playerid, 2318.6741,2450.1377,10.8203);
    return 1;
}
 
strtok(const string[], &index)
{
new length = strlen(string);
while ((index < length) && (string[index] <= \' \'))
{
index++;
}
new offset = index;
new result[20];
while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1)))
{
result[index - offset] = string[index];
index++;
}
result[index - offset] = EOS;
return result;
}

30
Szkript kérések / Több munka saját chat-el
« Dátum: 2012. Július 17. - 11:37:47 »
Kellene három munka, egy rendõrös, egy mentõs, és egy tûzoltós.
A munkából lehessen belépni és kilépni.
Mindegyik munka rendelkezzen saját munkachat-el. PL:.aki nem dolgozik az ne lássa egyik munka chat-et se, és aki pl:. rendörként dolgozik az ne lássa a többi munkachat-et.
A rendõr tûzoltót mentõst lehessen hívni, de nem úgy, hogy kirak egy chekpointott(chekpoint ne legyen benne!), hogy oda menjen, hanem:
/rendorhiv indok (oda beír valami szöveget, hogy ls parknál lelõttek vagy stb..)
Mindegyik munka 20 percenként kapjon 20 ezret.
A mentõs ha a játékos közelében van tudjon éltetett tölteni.

Oldalak: 1 [2] 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal