Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 16
Segítségkérés / Halál után "spec poz"« Dátum: 2012. Július 28. - 18:25:42 »
Hali...kellene nekem egy függvény az on player death-hoz,hogy ha a player meghal,akkor az új körig spec pozícióban marad és nyomon követheti a játékot...
17
Segítségkérés / ÖParancsra create npc« Dátum: 2012. Július 18. - 08:06:11 »
Sziasztok...
Kellene nekem egy olyan,hogy ha beírom hogy /asd akkor tõlem 1 méterre,keletkezik egy npc,ami fekszik... Megoldható? 18
Segítségkérés / Életkor átírás« Dátum: 2012. Július 14. - 17:38:26 »
Sziasztok...kéne nekem egy olyan parancs,ami átírja a player életkorát...
Segíítség képpen itt van egy parancs,amivel admin tudja átírni és ezt kellene úgy hogy akár-ki if(strcmp(cmd, \"/kor\", true) == 0) 19
Segítségkérés / if GetVehicleHealth()« Dátum: 2012. Július 14. - 14:19:48 »
Sziasztok :smokin:
Egy olyan kellene nekem,hogy egy parancs végén,esetemben a /vizsgáztat lekérdezi a kocsi életét és a megatottak alapján jegyet ad... namost,én ezt így csináltam: if GetVehicleHealth(vehicleid, 900<1000) A pirossal jelölt errorozik: if GetVehicleHealth(vehicleid, 900<1000) Hogyan lehetne javítani? 20
Segítségkérés / VehicleSpeed kérdés..[megvalósítható?]« Dátum: 2012. Július 14. - 10:02:17 »
Sziasztok
Megvalósítható az,hogy ha a plyaer eléri kocsival a 90km/h-t és le lassul 30km/h-ra akkor ki ír egy bizonyos szöveget,de ha a player el éri a 30km/h-t (nem 90km/h-ról lassul le) akkor nem írja ki? 21
Szkript kérések / [RégiScript]Megvan Valakinek?« Dátum: 2012. Július 10. - 10:43:03 »
Hellotok!
Egy http://gtaforum.hu/index.php/topic,5941.msg55471.html#msg55471<-ilyen FS-t keresek! Csak ennek nem jó a letöltõ linkje!Ezért kérlek titeket hátha nektek van..:Akinek van linkeljen kérem szépen! 22
Segítségkérés / 2 rp-s kérdés :)« Dátum: 2012. Július 10. - 09:13:59 »
Hali...kellene nekem egy olyan script,ha megnyomunk egy tetszõleges gombot akkor indexel valamerre (ezt mondjuk object-el lehetne megoldani,vagy lámpa villogással...)
Megy egy olyan,hogy ha eléri a player a 80km/h-t és le leassul 30km/h-ra akkor egy tetszõleges dolgot ír (SendClientMessage) de ha csak úgy (nem 80km/h-ról) lassul 30km/h-ra akkor ne történjen ez meg... Megoldható? 23
SA-MP: Szerverfejlesztés / Killstrake« Dátum: 2012. Július 09. - 13:32:45 »
KillStreak:
Mód elejére?: new killstreak[MAX_PLAYERS]; Ahová akarod: stock HandleKS(playerid, killerid) Csak akkor ad jutalmat,ha TÉNYLEGESEN fejen lövöd,nem pedig hason 24
Segítségkérés / TextDraw készítés :)« Dátum: 2012. Július 08. - 10:12:05 »
Sziasztok!
Kellene nekem ehhez a scripthez: function UpdateSpeed() (A script csak egy részét illesztettem be, az illetéktelen kezek elõl [csak ez a rész a lényeg]) Egy olyan,hogy amikor a kocsi sebessége 30km/h ( for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) ) Akkor egy TextDraw,a jobb alsó sarokban írja: Váltó:1-es és így tovább ahogy a scriptben látni Elõre kössz: REMOTE 25
Segítségkérés / Ezt hogyan javítsam?« Dátum: 2012. Július 08. - 09:51:12 »
Hali
Kaptam egy error-t ennél a sornál: if(newkeys == KEY_SPRINT) KillTimer(motor), pWarned[playerid] = false; Error:error 076: syntax error in the expression, or invalid function call Mi a gond? 26
Munkaerő keresése / Maper keresetik,egy aáltaálon "kis" mapoláshoz« Dátum: 2012. Július 07. - 17:22:19 »
Hali...az OxfordRPG-re kellene nekem egy bíróságot mapolni,egy másik interiorba! (nem a 0-ásba)
Ha valaki be mapolja,azt meg köszönném 28
Segítségkérés / Script átalakítása« Dátum: 2012. Július 07. - 09:59:16 »
Hello...ebbe a script,be kellene beilleszteni egy ilyet:
Ha a kocsi sebessége eléri a 30km/h-t akkor GameTextForPlayer \"Válts!!\" ha nem vált 10-mp-n belül,lefullad a motor A váltáshoz használt gomb a script-be: KEY_FIRE =Bal klikk #include <a_samp>
if(!IsVehicleDrivingBackwards(veh)) { Speed = GetSpeed(playerid); format(string, sizeof(string), \"%0.0f ~w~km/h\", Speed); TextDrawSetString(Speedo[playerid], string); TextDrawShowForPlayer(playerid, Speedo[playerid]); TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); switch(cGear[veh]) { case 6: { if(Speed > 180) { Loop(s, 6) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=6; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~6\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 165) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 5) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=5; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~6\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 160) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 4) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=4; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~6\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 155) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 3) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=3; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~6\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 150) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 2) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=2; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~6\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 130) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 1) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=1; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~6\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed < 130) { warn[veh]++; if(warn[veh]==20) { cGear[veh]--; warn[veh]=0; } Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 1) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=1; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~g~~h~N ~w~6\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } } case 5: { if(Speed > 150) { Loop(s, 6) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear warn[veh]++; if(warn[veh]==15) { cGear[veh]++; SlowenVehicle(veh, 1.5); warn[veh]=0; } gul[veh]=6; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~5\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 135) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 5) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=5; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~5\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 130) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 4) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=4; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~5\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 125) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 3) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=3; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~5\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 120) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 2) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=2; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~5\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed < 120) { warn[veh]++; if(warn[veh]==20) { cGear[veh]--; warn[veh]=0; } Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 1) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=1; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~g~~h~N ~w~5\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } } case 4: { if(Speed > 120) { Loop(s, 6) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear warn[veh]++; if(warn[veh]==15) { cGear[veh]++; SlowenVehicle(veh, 1.5); warn[veh]=0; } gul[veh]=6; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~4\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 110) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 5) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=5; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~4\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 105) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 4) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=4; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~4\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 100) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 3) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=3; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~4\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 90) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 2) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=2; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~4\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed < 90) { warn[veh]++; if(warn[veh]==20) { cGear[veh]--; warn[veh]=0; } Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 1) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=1; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~g~~h~N ~w~4\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } } case 3: { if(Speed > 90) { Loop(s, 6) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear warn[veh]++; if(warn[veh]==15) { cGear[veh]++; SlowenVehicle(veh, 1.5); warn[veh]=0; } gul[veh]=6; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~3\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 80) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 5) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=5; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~3\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 75) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 4) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=4; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~3\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 70) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 3) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=3; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~3\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 60) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 2) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=2; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~3\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed < 60) { warn[veh]++; if(warn[veh]==20) { cGear[veh]--; warn[veh]=0; } Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 1) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=1; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~g~~h~N ~w~3\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } } case 2: { if(Speed > 60) { Loop(s, 6) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear warn[veh]++; if(warn[veh]==15) { cGear[veh]++; SlowenVehicle(veh, 1.5); warn[veh]=0; } gul[veh]=6; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~2\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 50) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 5) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=5; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~2\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 45) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 4) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=4; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~2\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 40) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 3) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=3; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~2\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 30) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 2) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=2; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~2\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed < 30) { warn[veh]++; if(warn[veh]==20) { cGear[veh]--; warn[veh]=0; } Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 1) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=1; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~g~~h~N ~w~2\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } } case 1: { if(Speed > 30) { Loop(s, 6) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear warn[veh]++; if(warn[veh]==15) { cGear[veh]++; SlowenVehicle(veh, 1.5); warn[veh]=0; } gul[veh]=6; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~1\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 20) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 5) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=5; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~1\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 15) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 4) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=4; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~1\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 10) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 3) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=3; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~1\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 5) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 2) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=2; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~1\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } else if(Speed > 0) { Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear Loop(s, 1) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear gul[veh]=1; warn[veh]=0; TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~g~~h~N ~w~Állsz\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } } } } else { cGear[veh]=1; Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~g~~h~R ~w~N D\"); TextDrawSetString(Speedo[playerid], \"- ~w~km/h\"); TextDrawShowForPlayer(playerid, Speedo[playerid]); TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); return 1; } } else { Loop(x, 5) TextDrawHideForPlayer(playerid, General
TextDrawHideForPlayer(playerid, Speedo[playerid]); TextDrawHideForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]); Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear } return 1; } stock IsVehicleDrivingBackwards(vehicleid) // By Joker { static Float:Float[3] ; if(GetVehicleVelocity(vehicleid, Float[1], Float[2], Float[0])) { GetVehicleZAngle(vehicleid, Float[0]); if(Float[0] < 90) { if(Float[1] > 0 && Float[2] < 0) return true; } else if(Float[0] < 180) { if(Float[1] > 0 && Float[2] > 0) return true; } else if(Float[0] < 270) { if(Float[1] < 0 && Float[2] > 0) return true; } else if(Float[1] < 0 && Float[2] < 0) return true; } return false; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) cGear[GetPlayerVehicleID(playerid)]=1; return 1; } stock SlowenVehicle(vid,Float:howmuch) { static Float:T[3]; GetVehicleVelocity(vid, T[0], T[1], T[2]); return SetVehicleVelocity(vid,T[0] / howmuch , T[1] / howmuch , T[2]); } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) { new veh = GetPlayerVehicleID(playerid); if(newkeys & GEAR_KEY) { if(cGear[veh] !=6) { if(gul[veh] == 4 || gul[veh] == 5) { cGear[veh]++; gul[veh]=1; warn[veh]=0; } else if(gul[veh] == 6 || gul[veh] == 3) { cGear[veh]++; warn[veh]=0; gul[veh]=1; SlowenVehicle(veh,1.3); } } } } return 1; } 29
Segítségkérés / Sebesség lekérése« Dátum: 2012. Július 07. - 09:46:29 »
Hogyan kérhetném le a sebességet kocsiknál? pl ha 20km/h és beírom /tele akkor elteleportál valahova,de ha nincs 20km/h-n azt írja \"nem vagy elég gyors a teleporthoz\" és nem tudsz 20km/h-nál tovább gyorsulni
30
Szkript kérések / Kisállat rendszer :)« Dátum: 2012. Július 07. - 09:32:14 »
Kellene nekem egy kisállat rendszer,mely így nézne ki:
pl:lenne állatbolt bemész és veszel egy állatot õt othon dobná ki de kellene neki venni kaját is meg stb. és mondjuk belenne állitva hogy 15óránként megéhezik.Aztán belehetne állitani azt hogy mindenhová kövessen.meg játszani vele stb. Meg,hogy ha beírjuk pl.: /támad akkor megtámadja a legközelebbi embert,annak kiírja,hogy megtámadott egy kisállat és levett X életet (ez változó lenne,hogy mennyit pl.:állattól függõen) |