Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - ReMoTe

Oldalak: 1 [2] 3 4
16
Segítségkérés / Halál után "spec poz"
« Dátum: 2012. Július 28. - 18:25:42 »
Hali...kellene nekem egy függvény az on player death-hoz,hogy ha a player meghal,akkor az új körig spec pozícióban marad és nyomon követheti a játékot...

17
Segítségkérés / ÖParancsra create npc
« Dátum: 2012. Július 18. - 08:06:11 »
Sziasztok...
Kellene nekem egy olyan,hogy ha beírom hogy /asd akkor tõlem 1 méterre,keletkezik egy npc,ami fekszik...
Megoldható?

18
Segítségkérés / Életkor átírás
« Dátum: 2012. Július 14. - 17:38:26 »
Sziasztok...kéne nekem egy olyan parancs,ami átírja a player életkorát...
Segíítség képpen itt van egy parancs,amivel admin tudja átírni és ezt kellene úgy hogy akár-ki
 
 if(strcmp(cmd, \"/kor\", true) == 0)
{
     if(IsPlayerConnected(playerid))
     {
   tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
   {
    SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /kor [JátékosID/NévRészlet] [kor]\");
    return 1;
   }
   new playa;
   new age;
   playa = ReturnUser(tmp);
   tmp = strtok(cmdtext, idx);
   age = strval(tmp);
   if (Admin(playerid, 3))
   {
       if(IsPlayerConnected(playa))
       {
           if(playa != INVALID_PLAYER_ID)
           {
     if(playa != INVALID_PLAYER_ID)
           {
      PlayerInfo[playa][pAge] = age;
      GetPlayerName(playa, giveplayer, sizeof(giveplayer));
      GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
      format(string, 256, \"<< FõAdmin %s beállította %s életkorát erre: %d >>\", sendername,giveplayer,age);
      SendFAdminMessage(COLOR_FOADMIN,string);
      new nev[32];
      GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
      new h,mi,s,y,m,d;
      getdate(y,m,d);
      gettime(h,mi,s);
      format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s beállította %s életkorát erre: %d\",y,m,d,h,mi,s,nev,giveplayer,age);
      LoOoG(stringx);
     }
    }
   }
   else
   {
    SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Nem vagy fõadmin!\");
   }
  }
  return 1;
}

19
Segítségkérés / if GetVehicleHealth()
« Dátum: 2012. Július 14. - 14:19:48 »
Sziasztok :smokin:
Egy olyan kellene nekem,hogy egy parancs végén,esetemben a /vizsgáztat lekérdezi a kocsi életét és a megatottak alapján jegyet ad...
namost,én ezt így csináltam:
 
   if GetVehicleHealth(vehicleid, 900<1000)
{
    GameTextForPlayer(targetid, \"5-os!\", 3000, 4);
       SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Sikeresen vizsgáztattál! A vizsgázó jegye: 5-ös! Rangot léphet!\");
       SendClientMessage(targetid, 0xFF0000AA, \"Sikeresen le vizsgáztál! A jegyed: 5-ös! Rangot léphetsz!\");
}

 
A pirossal jelölt errorozik: if GetVehicleHealth(vehicleid, 900<1000)
Hogyan lehetne javítani?

20
Segítségkérés / VehicleSpeed kérdés..[megvalósítható?]
« Dátum: 2012. Július 14. - 10:02:17 »
Sziasztok
Megvalósítható az,hogy ha a plyaer eléri kocsival a 90km/h-t és le lassul 30km/h-ra akkor ki ír egy bizonyos szöveget,de ha a player el éri a 30km/h-t (nem 90km/h-ról lassul le) akkor nem írja ki?

21
Szkript kérések / [RégiScript]Megvan Valakinek?
« Dátum: 2012. Július 10. - 10:43:03 »
Hellotok!
Egy http://gtaforum.hu/index.php/topic,5941.msg55471.html#msg55471<-ilyen FS-t keresek!
Csak ennek nem jó a letöltõ linkje!Ezért kérlek titeket hátha nektek van..:Akinek van linkeljen kérem szépen!

22
Segítségkérés / 2 rp-s kérdés :)
« Dátum: 2012. Július 10. - 09:13:59 »
Hali...kellene nekem egy olyan script,ha megnyomunk egy tetszõleges gombot akkor indexel valamerre (ezt mondjuk object-el lehetne megoldani,vagy lámpa villogással...)
Megy egy olyan,hogy ha eléri a player a 80km/h-t és le leassul 30km/h-ra akkor egy tetszõleges dolgot ír (SendClientMessage) de ha csak úgy (nem 80km/h-ról) lassul 30km/h-ra akkor ne történjen ez meg...
Megoldható?

23
SA-MP: Szerverfejlesztés / Killstrake
« Dátum: 2012. Július 09. - 13:32:45 »
KillStreak:
Mód elejére?:
new killstreak[MAX_PLAYERS];

 
Ahová akarod:
 
stock HandleKS(playerid, killerid)
{
     killstreak[playerid] = 0;
     killstreak[killerid] ++;
     new msg1[64], msg2[64], name1[MAX_PLAYER_NAME], name2[MAX_PLAYER_NAME];
     GetPlayerName(playerid, name1, strlen(name1));
     GetPlayerName(playerid, name2, strlen(name2));
     format(msg1, strlen(msg1), \"%s ide,hog ymit írjon ha \'befejezte\' a kill strake-t vagyis meghalt\", name2, name1);
     format(msg2, strlen(msg2), \"%s <-hogy ki %i<- és hogy hanyadik killstreak-nél jár\", name2, killstreak[killerid]);
     SendClientMessageToAll(-1, msg1);
     SendClientMessageToAll(-1, msg2);
     switch(killstreak[killerid])
     {
          case 3:
          {
               //Mit kapjon ha megöl egymás után 3 embert
          }
          case 6:
          {
               //Mit kapjon ha megöl egymás után 6 embert
          }
          case 9:  //A számok átírásával változtathatod,hogy hány embert kelljen a jualomért megölni :)
          {
               //Mit kapjon ha megöl egymás után 9 embert
          }
     }
     return 1;
}

 
Csak akkor ad jutalmat,ha TÉNYLEGESEN fejen lövöd,nem pedig hason :)

24
Segítségkérés / TextDraw készítés :)
« Dátum: 2012. Július 08. - 10:12:05 »
Sziasztok!
Kellene nekem ehhez a scripthez:
 
function UpdateSpeed()
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
if(!IsPlayerInAnyVehicle(i)) continue;
if(GetVehicleSpeed(GetPlayerVehicleID(i)) > 30)
{
    if(pWarned) continue;
    pWarned = true;
    GameTextForPlayer(playerid, \"A MOTOR FULLAD!\", 3000, 1);
           SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Vigyázz a motor migyárt lefuladd! Nyomd meg a SPACE gombot!\");
           DieTimer = SetTimerEx(\"motor\", 3000, false, \"d\", i);
}
}
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
if(!IsPlayerInAnyVehicle(i)) continue;
if(GetVehicleSpeed(GetPlayerVehicleID(i)) > 60)
{
    if(pWarned) continue;
    pWarned = true;
    GameTextForPlayer(playerid, \"A MOTOR FULLAD!\", 3000, 1);
           SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Vigyázz a motor migyárt lefuladd! Nyomd meg a SPACE gombot!\");
           DieTimer = SetTimerEx(\"motor\", 3000, false, \"d\", i);
}
}
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
if(!IsPlayerInAnyVehicle(i)) continue;
if(GetVehicleSpeed(GetPlayerVehicleID(i)) > 90)
{
    if(pWarned) continue;
    pWarned = true;
    GameTextForPlayer(playerid, \"A MOTOR FULLAD!\", 3000, 1);
           SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Vigyázz a motor migyárt lefuladd! Nyomd meg a SPACE gombot!\");
           DieTimer = SetTimerEx(\"motor\", 3000, false, \"d\", i);
}
}
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
if(!IsPlayerInAnyVehicle(i)) continue;
if(GetVehicleSpeed(GetPlayerVehicleID(i)) > 120)
{
    if(pWarned) continue;
    pWarned = true;
    GameTextForPlayer(playerid, \"A MOTOR FULLAD!\", 3000, 1);
           SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Vigyázz a motor migyárt lefuladd! Nyomd meg a SPACE gombot!\");
           DieTimer = SetTimerEx(\"motor\", 3000, false, \"d\", i);
}
}
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
if(!IsPlayerInAnyVehicle(i)) continue;
if(GetVehicleSpeed(GetPlayerVehicleID(i)) > 150)
{
    if(pWarned) continue;
    pWarned = true;
    GameTextForPlayer(playerid, \"A MOTOR FULLAD!\", 3000, 1);
           SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Vigyázz a motor migyárt lefuladd! Nyomd meg a SPACE gombot!\");
           DieTimer = SetTimerEx(\"motor\", 3000, false, \"d\", i);
}
}
}

 
(A script csak egy részét illesztettem be, az illetéktelen kezek elõl [csak ez a rész a lényeg])
Egy olyan,hogy amikor a kocsi sebessége 30km/h
(
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
if(!IsPlayerInAnyVehicle(i)) continue;
if(GetVehicleSpeed(GetPlayerVehicleID(i)) > 30)
{
    if(pWarned) continue;
    pWarned = true;
    GameTextForPlayer(playerid, \"A MOTOR FULLAD!\", 3000, 1);
           SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Vigyázz a motor migyárt lefuladd! Nyomd meg a SPACE gombot!\");
           DieTimer = SetTimerEx(\"motor\", 3000, false, \"d\", i);
}
}

)
Akkor egy TextDraw,a jobb alsó sarokban írja: Váltó:1-es és így tovább ahogy a scriptben látni :)
Elõre kössz: REMOTE :)

25
Segítségkérés / Ezt hogyan javítsam?
« Dátum: 2012. Július 08. - 09:51:12 »
Hali :)
Kaptam egy error-t ennél a sornál:
if(newkeys == KEY_SPRINT) KillTimer(motor), pWarned[playerid] = false;
Error:error 076: syntax error in the expression, or invalid function call
Mi a gond? :)

26
Munkaerő keresése / Maper keresetik,egy aáltaálon "kis" mapoláshoz
« Dátum: 2012. Július 07. - 17:22:19 »
Hali...az OxfordRPG-re kellene nekem egy bíróságot mapolni,egy másik interiorba! (nem a 0-ásba)
Ha valaki be mapolja,azt meg köszönném :)

27
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Törölve
« Dátum: 2012. Július 07. - 17:20:40 »
Törölve

28
Segítségkérés / Script átalakítása
« Dátum: 2012. Július 07. - 09:59:16 »
Hello...ebbe a script,be kellene beilleszteni egy ilyet:
Ha a kocsi sebessége eléri a 30km/h-t akkor GameTextForPlayer \"Válts!!\" ha nem vált 10-mp-n belül,lefullad a motor :)
A váltáshoz használt gomb a script-be: KEY_FIRE =Bal klikk :)
 
#include <a_samp>
#define Loop(%0,%1) \\
for(new %0; %0 != %1; %0++) // Macro :)
 
#define GEAR_KEY KEY_FIRE // Váltáshoz használandó gomb
new
timer[MAX_PLAYERS], // Idõzítõ
Text: GearInfo[MAX_PLAYERS], // R N D
Text: Speedo[MAX_PLAYERS], // Sebmérõ
Text: General[5], // Struktúra
Text: Gear[6], //
cGear[MAX_VEHICLES], // current gear
warn[MAX_VEHICLES], // Sebesség magas/alacsony
gul[MAX_VEHICLES] //
;
 
forward ShiftFunction(playerid);
public OnFilterScriptInit()
{
General[0] = TextDrawCreate(554.000000, 414.000000, \"_\");
TextDrawBackgroundColor(General[0], 255);
TextDrawFont(General[0], 1);
TextDrawLetterSize(General[0], 0.500000, 2.599999);
TextDrawColor(General[0], -1);
TextDrawSetOutline(General[0], 0);
TextDrawSetProportional(General[0], 1);
TextDrawSetShadow(General[0], 1);
TextDrawUseBox(General[0], 1);
TextDrawBoxColor(General[0], 70);
TextDrawTextSize(General[0], 628.000000, 0.000000);
General[1] = TextDrawCreate(554.000000, 440.000000, \"_\");
TextDrawBackgroundColor(General[1], 255);
TextDrawFont(General[1], 1);
TextDrawLetterSize(General[1], 0.500000, -0.300000);
TextDrawColor(General[1], -1);
TextDrawSetOutline(General[1], 0);
TextDrawSetProportional(General[1], 1);
TextDrawSetShadow(General[1], 1);
TextDrawUseBox(General[1], 1);
TextDrawBoxColor(General[1], 120);
TextDrawTextSize(General[1], 628.000000, 0.000000);
General[2] = TextDrawCreate(554.000000, 414.000000, \"_\");
TextDrawBackgroundColor(General[2], 255);
TextDrawFont(General[2], 1);
TextDrawLetterSize(General[2], 0.500000, -0.300000);
TextDrawColor(General[2], -1);
TextDrawSetOutline(General[2], 0);
TextDrawSetProportional(General[2], 1);
TextDrawSetShadow(General[2], 1);
TextDrawUseBox(General[2], 1);
TextDrawBoxColor(General[2], 120);
TextDrawTextSize(General[2], 628.000000, 0.000000);
General[3] = TextDrawCreate(631.000000, 414.000000, \"_\");
TextDrawBackgroundColor(General[3], 255);
TextDrawFont(General[3], 1);
TextDrawLetterSize(General[3], 0.500000, 2.599999);
TextDrawColor(General[3], -1);
TextDrawSetOutline(General[3], 0);
TextDrawSetProportional(General[3], 1);
TextDrawSetShadow(General[3], 1);
TextDrawUseBox(General[3], 1);
TextDrawBoxColor(General[3], 120);
TextDrawTextSize(General[3], 629.000000, 0.000000);
General[4] = TextDrawCreate(554.000000, 414.000000, \"_\");
TextDrawBackgroundColor(General[4], 255);
TextDrawFont(General[4], 1);
TextDrawLetterSize(General[4], 0.500000, 2.599999);
TextDrawColor(General[4], -1);
TextDrawSetOutline(General[4], 0);
TextDrawSetProportional(General[4], 1);
TextDrawSetShadow(General[4], 1);
TextDrawUseBox(General[4], 1);
TextDrawBoxColor(General[4], 120);
TextDrawTextSize(General[4], 550.000000, 0.000000);
Gear[0] = TextDrawCreate(558.000000, 430.000000, \"_\");
TextDrawBackgroundColor(Gear[0], 255);
TextDrawFont(Gear[0], 1);
TextDrawLetterSize(Gear[0], 0.500000, 0.399999);
TextDrawColor(Gear[0], -1);
TextDrawSetOutline(Gear[0], 0);
TextDrawSetProportional(Gear[0], 1);
TextDrawSetShadow(Gear[0], 1);
TextDrawUseBox(Gear[0], 1);
TextDrawBoxColor(Gear[0], -1);
TextDrawTextSize(Gear[0], 553.000000, 0.000000);
Gear[1] = TextDrawCreate(562.000000, 427.399993, \"_\");
TextDrawBackgroundColor(Gear[1], 255);
TextDrawFont(Gear[1], 1);
TextDrawLetterSize(Gear[1], 0.549999, 0.699999);
TextDrawColor(Gear[1], -1);
TextDrawSetOutline(Gear[1], 0);
TextDrawSetProportional(Gear[1], 1);
TextDrawSetShadow(Gear[1], 1);
TextDrawUseBox(Gear[1], 1);
TextDrawBoxColor(Gear[1], -151807233);
TextDrawTextSize(Gear[1], 557.000000, 0.000000);
Gear[2] = TextDrawCreate(566.000000, 424.600006, \"_\");
TextDrawBackgroundColor(Gear[2], 255);
TextDrawFont(Gear[2], 1);
TextDrawLetterSize(Gear[2], 0.549999, 1.000000);
TextDrawColor(Gear[2], -1);
TextDrawSetOutline(Gear[2], 0);
TextDrawSetProportional(Gear[2], 1);
TextDrawSetShadow(Gear[2], 1);
TextDrawUseBox(Gear[2], 1);
TextDrawBoxColor(Gear[2], -1823745);
TextDrawTextSize(Gear[2], 561.000000, 0.000000);
Gear[3] = TextDrawCreate(570.000000, 422.000000, \"_\");
TextDrawBackgroundColor(Gear[3], 255);
TextDrawFont(Gear[3], 1);
TextDrawLetterSize(Gear[3], 0.549999, 1.300000);
TextDrawColor(Gear[3], -1);
TextDrawSetOutline(Gear[3], 0);
TextDrawSetProportional(Gear[3], 1);
TextDrawSetShadow(Gear[3], 1);
TextDrawUseBox(Gear[3], 1);
TextDrawBoxColor(Gear[3], -1813566465);
TextDrawTextSize(Gear[3], 565.000000, 0.000000);
Gear[4] = TextDrawCreate(574.000000, 419.299987, \"_\");
TextDrawBackgroundColor(Gear[4], 255);
TextDrawFont(Gear[4], 1);
TextDrawLetterSize(Gear[4], 0.549999, 1.600000);
TextDrawColor(Gear[4], -1);
TextDrawSetOutline(Gear[4], 0);
TextDrawSetProportional(Gear[4], 1);
TextDrawSetShadow(Gear[4], 1);
TextDrawUseBox(Gear[4], 1);
TextDrawBoxColor(Gear[4], -1813566465);
TextDrawTextSize(Gear[4], 569.000000, 0.000000);
Gear[5] = TextDrawCreate(578.000000, 417.299987, \"_\");
TextDrawBackgroundColor(Gear[5], 255);
TextDrawFont(Gear[5], 1);
TextDrawLetterSize(Gear[5], 0.549999, 1.800000);
TextDrawColor(Gear[5], -1);
TextDrawSetOutline(Gear[5], 0);
TextDrawSetProportional(Gear[5], 1);
TextDrawSetShadow(Gear[5], 1);
TextDrawUseBox(Gear[5], 1);
TextDrawBoxColor(Gear[5], -16776961);
TextDrawTextSize(Gear[5], 573.000000, 0.000000);
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"Sebességváltó rendszer by ReMoTe\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
KillTimer(timer[playerid]);
TextDrawDestroy(GearInfo[playerid]);
TextDrawDestroy(Speedo[playerid]);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    GearInfo[playerid] = TextDrawCreate(596.000000, 425.000000, \"~w~R ~g~~h~N ~w~D\");
TextDrawBackgroundColor(GearInfo[playerid], 255);
TextDrawFont(GearInfo[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(GearInfo[playerid], 0.320000, 1.299999);
TextDrawColor(GearInfo[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(GearInfo[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(GearInfo[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(GearInfo[playerid], 1);
Speedo[playerid] = TextDrawCreate(579.000000, 414.000000, \"255 ~w~km/h\");
TextDrawBackgroundColor(Speedo[playerid], 0x000000FF);
TextDrawFont(Speedo[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(Speedo[playerid], 0.170000, 0.799999);
TextDrawColor(Speedo[playerid], 0xA803D0FF);
TextDrawSetOutline(Speedo[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(Speedo[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(Speedo[playerid], 1);
    timer[playerid] = SetTimerEx(\"ShiftFunction\",150,true,\"i\",playerid);
return 1;
}
stock GetSpeed(playerid)
{
new Float:ST[3];
GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid),ST[0],ST[1],ST[2]);
return floatround(1.61*floatsqroot(floatpower(floatabs(ST[0]), 2.0) + floatpower(floatabs(ST[1]), 2.0) + floatpower(floatabs(ST[2]), 2.0)) * 100.3);
}
public ShiftFunction(playerid)
{
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
static
    Float: Speed,
    string[24],
   veh,
   model;
veh = GetPlayerVehicleID(playerid),
model = GetVehicleModel(veh);
if(model == 481 || model == 510 || model == 509) return 1; // Motorok
Loop(x, 5) TextDrawShowForPlayer(playerid, General
  • );

if(!IsVehicleDrivingBackwards(veh))
{
   Speed = GetSpeed(playerid);
   format(string, sizeof(string), \"%0.0f ~w~km/h\", Speed);
   TextDrawSetString(Speedo[playerid], string);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, Speedo[playerid]);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]);
   switch(cGear[veh])
   {
      case 6:
      {
         if(Speed > 180)
          {
              Loop(s, 6) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear);
              gul[veh]=6;
              warn[veh]=0;
              TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~6\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]);
            return 1;
         }
         else if(Speed > 165)
          {
              Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear);
              Loop(s, 5) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear);
              gul[veh]=5;
            warn[veh]=0;
              TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~6\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]);
                    return 1;
         }
         else if(Speed > 160)
          {
              Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear);
              Loop(s, 4) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear);
              gul[veh]=4;
              warn[veh]=0;
              TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~6\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]);
                    return 1;
         }
         else if(Speed > 155)
          {
              Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear);
              Loop(s, 3) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear);
              gul[veh]=3;
              warn[veh]=0;
              TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~6\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]);
                    return 1;
         }
         else if(Speed > 150)
          {
              Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear);
              Loop(s, 2) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear);
              gul[veh]=2;
              warn[veh]=0;
              TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~6\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]);
                    return 1;
         }
         else if(Speed > 130)
          {
              Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear);
              Loop(s, 1) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear);
              gul[veh]=1;
              warn[veh]=0;
                TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~6\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]);
                    return 1;
         }
         else if(Speed < 130)
          {
              warn[veh]++;
             if(warn[veh]==20)
             {
               cGear[veh]--;
               warn[veh]=0;
            }
              Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear);
              Loop(s, 1) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear);
              gul[veh]=1;
              TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~g~~h~N ~w~6\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]);
                    return 1;
         }
      }
      case 5:
      {
         if(Speed > 150)
          {
              Loop(s, 6) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear);
             warn[veh]++;
             if(warn[veh]==15)
             {
               cGear[veh]++;
               SlowenVehicle(veh, 1.5);
               warn[veh]=0;
            }
            gul[veh]=6;
            TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~5\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]);
                    return 1;
         }
         else if(Speed > 135)
          {
              Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear);
              Loop(s, 5) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear);
              gul[veh]=5;
              warn[veh]=0;
              TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~5\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]);
                    return 1;
         }
         else if(Speed > 130)
          {
              Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear);
              Loop(s, 4) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear);
              gul[veh]=4;
            warn[veh]=0;
              TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~5\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]);
                    return 1;
         }
         else if(Speed > 125)
          {
              Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear);
              Loop(s, 3) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear);
              gul[veh]=3;
              warn[veh]=0;
              TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~5\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]);
                    return 1;
         }
         else if(Speed > 120)
          {
              Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear);
              Loop(s, 2) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear);
              gul[veh]=2;
              TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~5\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]);
                    return 1;
         }
         else if(Speed < 120)
          {
              warn[veh]++;
             if(warn[veh]==20)
             {
               cGear[veh]--;
               warn[veh]=0;
            }
              Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear);
              Loop(s, 1) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear);
              gul[veh]=1;
              TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~g~~h~N ~w~5\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]);
                    return 1;
         }
      }
      case 4:
      {
         if(Speed > 120)
          {
              Loop(s, 6) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear);
             warn[veh]++;
             if(warn[veh]==15)
             {
               cGear[veh]++;
               SlowenVehicle(veh, 1.5);
               warn[veh]=0;
            }
            gul[veh]=6;
            TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~4\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]);
                    return 1;
         }
         else if(Speed > 110)
          {
              Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear);
              Loop(s, 5) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear);
              gul[veh]=5;
              TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~4\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]);
                    return 1;
         }
         else if(Speed > 105)
          {
              Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear);
              Loop(s, 4) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear);
              gul[veh]=4;
              warn[veh]=0;
              TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~4\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]);
                    return 1;
         }
         else if(Speed > 100)
          {
              Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear);
              Loop(s, 3) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear);
              gul[veh]=3;
              warn[veh]=0;
              TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~4\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]);
                    return 1;
         }
         else if(Speed > 90)
          {
              Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear);
              Loop(s, 2) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear);
              gul[veh]=2;
              warn[veh]=0;
              TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~4\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]);
                    return 1;
         }
         else if(Speed < 90)
          {
              warn[veh]++;
             if(warn[veh]==20)
             {
               cGear[veh]--;
               warn[veh]=0;
            }
              Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear);
              Loop(s, 1) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear);
              gul[veh]=1;
              TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~g~~h~N ~w~4\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]);
                    return 1;
         }
      }
      case 3:
      {
         if(Speed > 90)
          {
              Loop(s, 6) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear);
             warn[veh]++;
             if(warn[veh]==15)
             {
               cGear[veh]++;
               SlowenVehicle(veh, 1.5);
               warn[veh]=0;
            }
            gul[veh]=6;
            TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~3\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]);
                    return 1;
         }
         else if(Speed > 80)
          {
              Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear);
              Loop(s, 5) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear);
              gul[veh]=5;
              warn[veh]=0;
              TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~3\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]);
                    return 1;
         }
         else if(Speed > 75)
          {
              Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear);
              Loop(s, 4) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear);
              gul[veh]=4;
              warn[veh]=0;
              TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~3\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]);
                    return 1;
         }
         else if(Speed > 70)
          {
              Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear);
              Loop(s, 3) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear);
              gul[veh]=3;
              warn[veh]=0;
              TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~3\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]);
                    return 1;
         }
         else if(Speed > 60)
          {
              Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear);
              Loop(s, 2) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear);
              gul[veh]=2;
              warn[veh]=0;
              TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~3\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]);
                    return 1;
         }
         else if(Speed < 60)
          {
              warn[veh]++;
             if(warn[veh]==20)
             {
               cGear[veh]--;
               warn[veh]=0;
            }
              Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear);
              Loop(s, 1) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear);
              gul[veh]=1;
              TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~g~~h~N ~w~3\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]);
                    return 1;
         }
      }
      case 2:
      {
         if(Speed > 60)
          {
              Loop(s, 6) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear);
             warn[veh]++;
             if(warn[veh]==15)
             {
               cGear[veh]++;
               SlowenVehicle(veh, 1.5);
               warn[veh]=0;
            }
            gul[veh]=6;
            TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~2\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]);
                    return 1;
         }
         else if(Speed > 50)
          {
              Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear);
              Loop(s, 5) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear);
              gul[veh]=5;
              warn[veh]=0;
              TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~2\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]);
                    return 1;
         }
         else if(Speed > 45)
          {
              Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear);
              Loop(s, 4) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear);
              gul[veh]=4;
              warn[veh]=0;
              TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~2\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]);
                    return 1;
         }
         else if(Speed > 40)
          {
              Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear);
              Loop(s, 3) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear);
              gul[veh]=3;
              warn[veh]=0;
              TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~2\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]);
                    return 1;
         }
         else if(Speed > 30)
          {
              Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear);
              Loop(s, 2) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear);
              gul[veh]=2;
              warn[veh]=0;
              TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~2\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]);
                    return 1;
         }
         else if(Speed < 30)
          {
              warn[veh]++;
             if(warn[veh]==20)
             {
               cGear[veh]--;
               warn[veh]=0;
            }
              Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear);
              Loop(s, 1) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear);
              gul[veh]=1;
              TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~g~~h~N ~w~2\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]);
                    return 1;
         }
      }
      case 1:
      {
          if(Speed > 30)
          {
              Loop(s, 6) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear);
             warn[veh]++;
             if(warn[veh]==15)
             {
               cGear[veh]++;
               SlowenVehicle(veh, 1.5);
               warn[veh]=0;
            }
            gul[veh]=6;
            TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~1\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]);
                    return 1;
         }
         else if(Speed > 20)
          {
              Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear);
              Loop(s, 5) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear);
              gul[veh]=5;
              warn[veh]=0;
              TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~1\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]);
                    return 1;
         }
         else if(Speed > 15)
          {
              Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear);
              Loop(s, 4) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear);
              gul[veh]=4;
              warn[veh]=0;
              TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~1\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]);
                    return 1;
         }
         else if(Speed > 10)
          {
              Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear);
              Loop(s, 3) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear);
              gul[veh]=3;
              warn[veh]=0;
              TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~1\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]);
                    return 1;
         }
         else if(Speed > 5)
          {
              Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear);
              Loop(s, 2) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear);
              gul[veh]=2;
              warn[veh]=0;
              TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~w~N ~g~~h~1\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]);
                    return 1;
         }
         else if(Speed > 0)
          {
              Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear);
              Loop(s, 1) TextDrawShowForPlayer(playerid, Gear);
              gul[veh]=1;
              warn[veh]=0;
              TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~w~R ~g~~h~N ~w~Állsz\"), TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]);
                    return 1;
         }
         }
   }
}
else
{
    cGear[veh]=1;
   Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear);
            TextDrawSetString(GearInfo[playerid], \"~g~~h~R ~w~N D\");
            TextDrawSetString(Speedo[playerid], \"- ~w~km/h\");
            TextDrawShowForPlayer(playerid, Speedo[playerid]);
   TextDrawShowForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]);
            return 1;
}
}
else
{
Loop(x, 5) TextDrawHideForPlayer(playerid, General
  • );

TextDrawHideForPlayer(playerid, Speedo[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, GearInfo[playerid]);
Loop(s, 6) TextDrawHideForPlayer(playerid, Gear);
}
return 1;
}
 
stock IsVehicleDrivingBackwards(vehicleid) // By Joker
{
static
Float:Float[3]
;
if(GetVehicleVelocity(vehicleid, Float[1], Float[2], Float[0]))
{
GetVehicleZAngle(vehicleid, Float[0]);
if(Float[0] < 90)
{
   if(Float[1] > 0 && Float[2] < 0) return true;
}
else if(Float[0] < 180)
{
   if(Float[1] > 0 && Float[2] > 0) return true;
}
else if(Float[0] < 270)
{
   if(Float[1] < 0 && Float[2] > 0) return true;
}
else if(Float[1] < 0 && Float[2] < 0) return true;
}
return false;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) cGear[GetPlayerVehicleID(playerid)]=1;
return 1;
}
stock SlowenVehicle(vid,Float:howmuch)
{
    static Float:T[3];
GetVehicleVelocity(vid, T[0], T[1], T[2]);
    return
   SetVehicleVelocity(vid,T[0] / howmuch , T[1] / howmuch , T[2]);
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
    if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
    {
    new veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(newkeys & GEAR_KEY)
{
    if(cGear[veh] !=6)
    {
               if(gul[veh] == 4 || gul[veh] == 5)
      {
         cGear[veh]++;
         gul[veh]=1;
         warn[veh]=0;
      }
               else if(gul[veh] == 6 || gul[veh] == 3)
               {
                   cGear[veh]++;
                   warn[veh]=0;
                   gul[veh]=1;
                   SlowenVehicle(veh,1.3);
      }
   }
}
}
return 1;
}

29
Segítségkérés / Sebesség lekérése
« Dátum: 2012. Július 07. - 09:46:29 »
Hogyan kérhetném le a sebességet kocsiknál? pl ha 20km/h és beírom /tele akkor elteleportál valahova,de ha nincs 20km/h-n azt írja \"nem vagy elég gyors a teleporthoz\" és nem tudsz 20km/h-nál tovább gyorsulni

30
Szkript kérések / Kisállat rendszer :)
« Dátum: 2012. Július 07. - 09:32:14 »
Kellene nekem egy kisállat rendszer,mely így nézne ki:
pl:lenne állatbolt bemész és veszel egy állatot õt othon dobná ki de kellene neki venni kaját is meg stb. és mondjuk belenne állitva hogy 15óránként megéhezik.Aztán belehetne állitani azt hogy mindenhová kövessen.meg játszani vele stb.
Meg,hogy ha beírjuk pl.: /támad akkor megtámadja a legközelebbi embert,annak kiírja,hogy megtámadott egy kisállat és levett X életet (ez változó lenne,hogy mennyit pl.:állattól függõen)

Oldalak: 1 [2] 3 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal