Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - Yakuza™

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 10
16
Szkript kérések / Infernus spoiler
« Dátum: 2012. Augusztus 24. - 12:39:07 »
Hello!
Megcsinálná valaki,hogy az infernusra ráhelyez egy spoilert?
A kód is kéne, elõre is köszönöm...
Üdv,
Yakuza
Témára utaló név kitéve.

17
Segítségkérés / AttachObjectToVehicle
« Dátum: 2012. Augusztus 23. - 20:04:34 »
Helló, nem akarja felcsatolni az objectet az autóra,aki tudja mi a gond megcsinálná?
 
AttachObjectToVehicle(1097, kocsi, -0.01, -0.25, 0.84, 0.00, 0.00, 0.00);

18
Segítségkérés / Dini mentés probléma
« Dátum: 2012. Augusztus 22. - 10:46:34 »
Nem akarja elmenteni a következõt valamiért :(
Mikor csatlakozok a rangom ez: Received
 
CMD:setrank(playerid, params[])
{
    if(COD[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FF4646}>>>> {525252}DM Zónában vagy! Kilépéshez /exitdm {FF4646}<<<<\");
      if(PnDark[playerid][LoggedIn] == 1 && PnDark[playerid][VIPSzint] >= 1)
{
new Titulus[64 + 1];
new string[250];
new file[128];
new viptag[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, viptag, sizeof(viptag));
if(sscanf(params, \"s[64]\", Titulus)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{DDDDDD}>> Használat: {005c99}/setrank [Új rang]\");
if(strlen(Titulus) > 64) return 1;
format(file, sizeof(file), \"/nDark/Players/%s.ini\", viptag);
if(dini_Exists(file))
format(PnDark[playerid][VIPRank], (64), \" <%s>\", Titulus);
format(string,sizeof(string),\"{FF4646}>> AccServ: {57A433}Rang megváltoztatva! {FFFFFF}Rang: %s\",Titulus);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, string);
dini_Set(file,\"VIPRang\",Titulus);
}
else
{
SendClientMessage(playerid, -1, ONLYVIP);
}
return 1;
}

 
Valaki segítsen.

19
Segítségkérés / Mentés nem jó
« Dátum: 2012. Augusztus 21. - 23:34:34 »
Nem akarja elmenteni a következõt:
 
CMD:setrank(playerid, params[])
{
    if(COD[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{FF4646}>>>> {525252}DM Zónában vagy! Kilépéshez /exitdm {FF4646}<<<<\");
      if(PnDark[playerid][LoggedIn] == 1 && PnDark[playerid][VIPSzint] >= 1)
{
new Titulus[64 + 1];
new string[250];
new file[128];
new viptag[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, viptag, sizeof(viptag));
if(sscanf(params, \"s[64]\", Titulus)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{DDDDDD}>> Használat: {005c99}/setrank [Új rang]\");
if(strlen(Titulus) > 64) return 1;
format(file, sizeof(file), \"/nDark/Players/%s.ini\", viptag);
if(dini_Exists(file))
format(PnDark[playerid][VIPRank], (64), \" <%s>\", Titulus);
format(string,sizeof(string),\"{FF4646}>> AccServ: {57A433}Rang megváltoztatva! {FFFFFF}Rang: %s\",Titulus);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, string);
dini_Set(file,\"VIPRang\",Titulus);
}
else
{
SendClientMessage(playerid, -1, ONLYVIP);
}
return 1;
}

 
Valaki segítsen.

20
Segítségkérés / 1 perces timer
« Dátum: 2012. Augusztus 21. - 21:56:29 »
Hali
Hogy kell azt megcsinálni,hogy 1 percenként a bónusz autó pénzt adjon?

21
Segítségkérés / Ezekre mi a megoldás?
« Dátum: 2012. Augusztus 17. - 15:09:15 »
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(362) : warning 202: number of arguments does not match definition
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(363) : warning 202: number of arguments does not match definition
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(364) : warning 202: number of arguments does not match definition
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(365) : warning 202: number of arguments does not match definition
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(366) : warning 202: number of arguments does not match definition
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(414) : warning 219: local variable \"str\" shadows a variable at a preceding level
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(990) : warning 202: number of arguments does not match definition
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(991) : warning 202: number of arguments does not match definition
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(992) : warning 202: number of arguments does not match definition
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(993) : warning 202: number of arguments does not match definition
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(994) : warning 202: number of arguments does not match definition
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(1058) : warning 202: number of arguments does not match definition
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(1059) : warning 202: number of arguments does not match definition
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(1060) : warning 202: number of arguments does not match definition
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(1061) : warning 202: number of arguments does not match definition
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(1062) : warning 202: number of arguments does not match definition
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(1066) : warning 202: number of arguments does not match definition
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(1225) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"iName\"
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(1225) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"res22\"
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(1453) : warning 215: expression has no effect
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(1481) : warning 202: number of arguments does not match definition
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(1785) : warning 219: local variable \"str\" shadows a variable at a preceding level
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(1776) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"string\"
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(1936) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"string\"
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(1953) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"string\"
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(2009) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"string\"
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(2023) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"string\"
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(2150) : warning 219: local variable \"str\" shadows a variable at a preceding level
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(2145) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"string\"
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(2168) : warning 219: local variable \"str\" shadows a variable at a preceding level
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(2165) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"string\"
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(2978) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"file\"
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(3243) : warning 219: local variable \"engine\" shadows a variable at a preceding level
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(3243) : warning 219: local variable \"lights\" shadows a variable at a preceding level
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(3243) : warning 219: local variable \"alarm\" shadows a variable at a preceding level
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(3243) : warning 219: local variable \"doors\" shadows a variable at a preceding level
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(3243) : warning 219: local variable \"bonnet\" shadows a variable at a preceding level
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(3243) : warning 219: local variable \"boot\" shadows a variable at a preceding level
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(3243) : warning 219: local variable \"objective\" shadows a variable at a preceding level
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(3254) : warning 219: local variable \"engine\" shadows a variable at a preceding level
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(3254) : warning 219: local variable \"lights\" shadows a variable at a preceding level
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(3254) : warning 219: local variable \"alarm\" shadows a variable at a preceding level
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(3254) : warning 219: local variable \"doors\" shadows a variable at a preceding level
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(3254) : warning 219: local variable \"bonnet\" shadows a variable at a preceding level
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(3254) : warning 219: local variable \"boot\" shadows a variable at a preceding level
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(3254) : warning 219: local variable \"objective\" shadows a variable at a preceding level
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(4952) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"CarColor\")
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(3585) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"GoldpotActive\"
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(3585 -- 5154) : warning 203: symbol is never used: \"Query\"
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(3585 -- 5154) : warning 203: symbol is never used: \"gTeam\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
Header size:           7476 bytes
Code size:           329672 bytes
Data size:          2844924 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=5095 cells (20380 bytes)
Total requirements: 3198456 bytes
50 Warnings.

22
Segítségkérés / Ez mit jelent?
« Dátum: 2012. Augusztus 17. - 14:06:29 »
Header size:           7476 bytes
Code size:           329672 bytes
Data size:          3474924 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=5095 cells (20380 bytes)
Total requirements: 3828456 bytes

23
Segítségkérés / Leáll a szeró :S
« Dátum: 2012. Augusztus 17. - 13:45:58 »
Üdv, mikor bejelentkezek a szerón akkor leáll a szeró de nem ír semmilyen hibát :S

24
Segítségkérés / Dini segítség
« Dátum: 2012. Augusztus 17. - 11:11:10 »
Hiba:
 
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\nExtDark Stunting\\gamemodes\\NDARK.pwn(1071) : error 047: array sizes do not match, or destination array is too small

 
Sor:
 
PnDark[playerid][VIPRank] = dini_Get(file,\"VIPRang\");

 
Ha így írom:
 
dini_Get(file,\"VIPRang\");

 
          - Akkor nem olvassa be bejelentkezésnél...
          - VIPRang,VIPRangcolor,Color,Newname,Textcolor-t akarom de nem sikerül :S

25
\"ndark_freeroam_www.kepfeltoltes.hu_.png\"
 
---------------------------------- Lezárva -----------------------------------
Kérem egy moderátor/adminisztrátor törölje.

26
Segítségkérés / Hogy kell használni a dini_Set -t?
« Dátum: 2012. Augusztus 08. - 12:52:47 »
Hali, hogy kell a dini_Set -et használni?

27
Segítségkérés / Melyik a legjobb fájl kezelõ?
« Dátum: 2012. Augusztus 08. - 11:50:30 »
Gondolok itt: dini,mysql,..
Az kell amelyiket könnyen lehet használni...
+ Kellene egy tutorial is.

28
Kérdések, Segítség / Localhostra domain
« Dátum: 2012. Augusztus 07. - 11:16:25 »
Sziasztok.
Lehet localhostra domaint rakni?
Például: http://ipcimem.tk/Forum (Ez akkor ha másnak is odaadom az oldalt)
Ha magamnak: http://localhost.tk/Forum
Remélem lehet :D

29
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rank,Rankcolor,Textcolor,Namecolor
« Dátum: 2012. Augusztus 02. - 20:52:58 »
Üdv csináltam a vip rendszeremhez egy ilyen kis rankos módot :DD
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
new Rank[MAX_PLAYERS][64 + 1];
new RankColor[MAX_PLAYERS][64 + 1];
new NameColor[MAX_PLAYERS][64 + 1];
new TextColor[MAX_PLAYERS][64 + 1];
CMD:settextcolor(playerid, params[])
{
new TColor[64 + 1];
new string[250];
if(sscanf(params, \"s[64]\", TColor)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{DDDDDD}>> Használat: {005c99}/settextcolor [színkód (Például: 00FF00)]\");
if(strlen(TColor) > 64) return 1;
format(TextColor[playerid], (64), \"{%s}\", TColor);
format(string,sizeof(string),\"{DDDDDD}>> AccServ: {005c99}Rang színed beállítva!! Színkód: %s\",TColor);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, string);
return 1;
}
CMD:color(playerid, params[])
{
new NColor[64 + 1];
new string[250];
if(sscanf(params, \"s[64]\", NColor)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{DDDDDD}>> Használat: {005c99}/color [színkód (Például: FF0000)]\");
if(strlen(NColor) > 64) return 1;
format(NameColor[playerid], (64), \"{%s}\", NColor);
format(string,sizeof(string),\"{DDDDDD}>> AccServ: {005c99}Név szined beállítva!! Színkód: %s\",NColor);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, string);
return 1;
}
CMD:setrank(playerid, params[])
{
new Titulus[64 + 1];
new string[250];
new viptag[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, viptag, sizeof(viptag));
if(sscanf(params, \"s[64]\", Titulus)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{DDDDDD}>> Használat: {005c99}/setrank [Új rang]\");
if(strlen(Titulus) > 64) return 1;
format(Rank[playerid], (64), \" <%s>\", Titulus);
format(string,sizeof(string),\"{FF4646}>> AccServ: {57A433}Rang megváltoztatva! {FFFFFF}Rang: %s\",Titulus);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, string);
return 1;
}
CMD:setrankcolor(playerid, params[])
{
new Color[64 + 1];
new string[250];
if(sscanf(params, \"s[64]\", Color)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{DDDDDD}>> Használat: {005c99}/setrankcolor [színkód (Például: 00FF00)]\");
if(strlen(Color) > 64) return 1;
format(RankColor[playerid], (64), \"{%s}\", Color);
format(string,sizeof(string),\"{DDDDDD}>> AccServ: {005c99}Rang színed beállítva!! Színkód: %s\",Color);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, string);
return 1;
}

 
Szín kódot 0xFFFFFFAA (0x és az AA nem kell) tehát FFFFFF.
Innen tudsz színkódokat nézni: http://sampforum.hu/index.php?page=color

30
SA-MP: Szerverfejlesztés / Cannonn jogosítvány rendszerének frissítése
« Dátum: 2012. Július 31. - 19:29:08 »
Írta: Cannonn
Módosította: Én :D
Bele lett rakva,hogy csak akkor tudjon jármûbe beszállni ha van jogsija :)
Módosítási idõ: 3 perc
Kód:
 
#include a_samp
#include zcmd
#include sscanf
#include dini
#define hiba 0xff0000AA
#define jogsiar 50000 //Írd át annyira, amennyibe szeretnéd hogy kerüljön a jogsi!
#define jogsipos 1173.1691,1348.3265,10.9219 //Írd át arra, ahol szeretnéd hogy lehessen jogsit venni!
new nev1[MAX_PLAYER_NAME], nev2[MAX_PLAYER_NAME], jogsi;
CMD:jogsivesz(playerid, params[])
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, jogsipos)) {
new string[128];
GetPlayerName(playerid, nev2, sizeof(nev2));
format(string, sizeof(string), \"Jogositvanyok/%s.ini\", nev2);
if(fexist(string)){
   SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Már van jogosítványod!\");
}else{
     if(GetPlayerMoney(playerid) >= jogsiar)
  {
  SendClientMessage(playerid, 0x38FF06FF, \"Megvetted a jogosítványt!\" );
  SetPVarInt(playerid, \"Jogositvany\", 1);
  dini_Create(string);
  GivePlayerMoney(playerid, -jogsiar);
  }
  else
  {
  SendClientMessage(playerid, hiba, \"Nincs elegendõ pénzed a jogosítványhoz!!\" );
  }
  }
}else{
   SendClientMessage(playerid, 0x0088ffAA, \"Bejelöltük a térképeden a jogosítvány centrumot!\"); jogsi = SetPlayerCheckpoint(playerid, jogsipos, 3.0); }
return 1;
}
CMD:jogsimutat(playerid, params[])
{
new giveplayerid, string[128], string2[128];
if(sscanf(params, \"u\", giveplayerid)) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"Használd: /jogsimutat [játékos id]\");
if(giveplayerid == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"Nincs ilyen játékos!\");
GetPlayerName(playerid, nev1, sizeof(nev1));
SetPVarInt(playerid, \"Jogositvany\", 1);
format(string, sizeof string, \"| %s megmutatta a jogosítványát! |\",nev1);
SendClientMessage(giveplayerid,0x73ff00AA,string);
SendClientMessage(playerid, 0x00eeffAA, \"Megmutattad a jogosítványodat!\");
format(string2, sizeof(string2), \"Jogositvanyok/%s.ini\", nev1);
if(fexist(string2)){
   SendClientMessage(giveplayerid, 0xffaa00AA, \"Jogosítvány: {00ff09}van\");
}else{
   SendClientMessage(giveplayerid, 0xffaa00AA, \"Jogosítvány: {ff0000}nincs\"); }
return 1;
}
CMD:jogsielvesz(playerid, params[])
{
new giveplayerid, string[128], string2[128];
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"Hiba: Nem vagy rcon admin!\");
if(sscanf(params, \"u\", giveplayerid)) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"Használd: /jogsielvesz [játékos id]\");
if(giveplayerid == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"Hiba: Nincs ilyen játékos!\");
GetPlayerName(playerid, nev1, sizeof(nev1));
GetPlayerName(giveplayerid, nev2, sizeof(nev2));
format(string, sizeof string, \"%s elvette %s jogosítványát! \",nev1, nev2);
SendClientMessageToAll(0x00ffeaAA,string);
SetPVarInt(playerid, \"Jogositvany\", 0);
format(string2, sizeof(string2), \"Jogositvanyok/%s.ini\", nev2);
if(fexist(string2)){
   dini_Remove(string2);
}else{
   SendClientMessage(giveplayerid, 0xffbf00AA, \"A játékosnak nincs jogosítványa!\");}
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
if(IsPlayerInCheckpoint(playerid) == jogsi)
{
   SendClientMessage(playerid, 0xf7ff00AA, \"Ha jogosítványt szeretnél venni írd: /jogsivesz!\");
   DisablePlayerCheckpoint(playerid);
}
return 1;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
    if(GetPVarInt(playerid, \"Jogositvany\") == 0)
{
    SendClientMessage(playerid, hiba, \"Neked nincs jogosítványod! Menj és vegyél egyet! /jogsivesz\");
        ClearAnimations(playerid);
    return 0;
}
return 1;
}

Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal