Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - BoSS

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14
121
Segítségkérés / Ha meg hall a player ne spawnoljon egybõl újra..
« Dátum: 2012. Május 21. - 16:53:24 »
Sziasztok..
Én egy TDM szerveren dolgozok,és Cunter Strikeosan szeretném meg csinálni.
Van két csapat legyen piros és kék most,és úgy szeretném pont Cunter Strikban van.
Ha meg hal valaki akkor addig ne spawnoljanak újra még az egész csapat nem ha lemg és addig,
tudják õket specelni.
Ez kivitelezhetõ valahogy?
Elõre is köszönöm a HELP-et

122
Segítségkérés / Dadmin bugok a parancsoknál
« Dátum: 2012. Május 15. - 19:45:02 »
Sziasztok,nem tudom másoknak is vannak-e ilyen gondjai mint nekem tehát ezeknél a parancsoknál jönnek elõ a hibák
 
CMD:kick(playerid, params[])
{
if(pi[playerid][admin] >= 1 || pi[playerid][as] == 1)
{
    if(pi[playerid][as] == 1)
{
   new id;
   new indok[64];
   if(sscanf(params,\"us\",id,indok)) return SendClientMessage(playerid,feher,\"Használat: /kick [id][indok]\");
   format(str, 128, \"-= %s ki lett rúgva %s által. |=| Indoklás: %s =-\", nev(id), nev(playerid), indok);
   SendClientMessageToAll(piros, str);
   Kick(id);
}
else if(pi[playerid][admin] >= 1)
{
   new id;
   new indok[64];
   if(sscanf(params,\"us\",id,indok)) return SendClientMessage(playerid,feher,\"Használat: /kick [id][indok]\");
   format(str, 128, \"-= %s ki lett rúgva %s által. |=| Indoklás: %s =-\", nev(id), pi[playerid][aname], indok);
   SendClientMessageToAll(piros, str);
   Kick(id);
}
} else { SendClientMessage(playerid, szurke, \"Nem vagy egyes szintû admin, vagy haladó adminsegéd.\"); }
return 1;
}
CMD:ban(playerid, params[])
{
if(pi[playerid][admin] >= 1)
{
new id;
new indok[64];
if(sscanf(params,\"us\",id,indok)) return SendClientMessage(playerid,feher,\"Használat: /ban [id][indok]\");
pi[id][ban] = 1;
format(str, 128, \"-= %s ki lett tiltva %s által. |=| Indoklás: %s =-\", nev(id), pi[playerid][aname], indok);
SendClientMessageToAll(piros, str);
Ban(id);
return 1;
} else { SendClientMessage(playerid, szurke, \"Nem vagy egyes szintû admin.\"); return 1; }
}
CMD:goto(playerid, params[])
{
if(pi[playerid][admin] >= 1 || pi[playerid][as] == 1)
{
    new id;
    if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid,feher,\"Használat: /goto [id]\");
new Float: X, Float: Y, Float: Z;
GetPlayerPos(id, X, Y, Z);
SetPlayerPos(playerid, X+2, Y, Z);
return 1;
} else { SendClientMessage(playerid, szurke, \"Nem vagy admin\"); return 1; }
}
CMD:get(playerid, params[])
{
if(pi[playerid][admin] >= 2)
{
    new id;
    if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid,feher,\"Használat: /get [id]\");
new Float: X, Float: Y, Float: Z;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
SetPlayerPos(id, X+2, Y, Z);
return 1;
} else { SendClientMessage(playerid, szurke, \"Nem vagy admin\"); return 1; }
}
CMD:spec(playerid,params[])
{
if(pi[playerid][admin] >= 1)
{
    new spec;
    if(sscanf(params,\"u\",spec)) return SendClientMessage(playerid, feher, \"Használat: /spec [id]\");
    TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
       PlayerSpectatePlayer(playerid, spec);
       SendClientMessage(playerid, feher, \"Megfigyelés bekapcsolva.\");
       SetPlayerInterior(playerid,GetPlayerInterior(spec));
       SetPlayerVirtualWorld(playerid, GetPlayerVirtualWorld(spec));
} else { SendClientMessage(playerid, piros, \"Nem vagy admin.\"); }
return 1;
}
CMD:specki(playerid)
{
if(pi[playerid][admin] >= 1)
{
    SendClientMessage(playerid, feher, \"Megfigyelés kikapcsolva.\");
    TogglePlayerSpectating(playerid, 0);
    SetPlayerInterior(playerid,0);
    SetPlayerPos(playerid,0,0,5);
} else { SendClientMessage(playerid, piros, \"Nem vagy admin.\"); }
return 1;
}

 
Tehát az a baj pl beírom,hogy /kick 1 Teszt (ez az 1-es id én voltam) DE Nem engem kickelt ki
Vagy pl beírtam,hogy /goto 0 és magamhoz nem dobott el sehova és a többinél is ezek a hibák léptek fel nálam..
Valaki tudja a megoldását?
Helpet elõre is köszönöm.

123
Segítségkérés / Öléskor a "score" 1-el nöljön...
« Dátum: 2012. Május 15. - 19:09:06 »
Sziasztok,azt szeretném meg kérdezni,hogy ha valaki meg öl egy playert annak 1-el nöljön a pontszáma ..és ha meg hal akkor pedig 1 pontal csökkenje vissza...
Segítséget elõre is köszönöm.

124
Segítségkérés / Szerveren player számláló rosszul számol
« Dátum: 2012. Május 13. - 12:06:34 »
Hy Az a bajom,hogy ha felmegyek egyedül akor ezt írja 1 / 64 de ha feljön a haverom akkor már 3 / 64
Ha lemegyek akkor megint 1 / 64 de ha vissza akkor megint 3 / 64 ezt valaki kitudná javítani?
Elõre is kösz a helpet
   
 
     new Text: mps;
      new pCount = 0;
      new maxplayers[ 128 ];   
      public OnGameModeInit() 
      {
mps = TextDrawCreate(88.000000, 320.000000, \"Jatekosok x - 64\");
TextDrawAlignment(mps, 2);
TextDrawBackgroundColor(mps, -16776961);
TextDrawFont(mps, 1);
TextDrawLetterSize(mps, 0.559997, 2.499999);
TextDrawColor(mps, 255);
TextDrawSetOutline(mps, 1);
TextDrawSetProportional(mps, 1);
      }
      public OnPlayerConnect(playerid) 
      { 
          for ( new g = 0; g < GetMaxPlayers( ); g++ ) if ( IsPlayerConnected ( g ) ) pCount++;
          format (maxplayers, sizeof ( maxplayers ), \"Jatekosok: %i / 30\", pCount ); 
          TextDrawSetString ( mps, maxplayers ); 
          TextDrawColor (mps,0xFF0000AA ); 
          TextDrawShowForPlayer (playerid, mps ); 
          return 1; 
      }       
       public OnPlayerDisConnect( playerid, reason ) 
      {
          for ( new g = 0; g < GetMaxPlayers( ); g++ ) if ( IsPlayerConnected ( g ) ) pCount--;
          format (maxplayers, sizeof ( maxplayers ), \"Jatekosok: %i / 30\", pCount );
          TextDrawSetString ( mps, maxplayers );
          TextDrawColor (mps,0xFF0000AA );
.
          TextDrawShowForPlayer (playerid, mps );
 
           return 1;
      }

125
Segítségkérés / TextDraw áthelyezése
« Dátum: 2012. Május 12. - 15:50:58 »
Hy,ismét azt szeretném,hogy töltöttem egy Speedometer scriptet angol forumról és a térképfölé szeretném átrakni
Ezt valaki meg tudná nekem csinálni mert én nem tudom átrakni oda sajnos
FS
 
#include <a_samp>
#include <YSI\\y_commands>
#define COLOR_KRED                                              0xFF0000FF
#define COLOR_YELLOW                                            0xFFFF00AA
forward RefuelVehicle(playerid);
forward FuelLower();
new Fuel[MAX_VEHICLES], bool: IsRefuelling[MAX_PLAYERS] = false, FuelPrice = 0;
new Text: sName[MAX_PLAYERS], Text: sSpeed[MAX_PLAYERS], Text: sState[MAX_PLAYERS], Text: sHealth[MAX_PLAYERS], Text: sFuel[MAX_PLAYERS];
new Vehicles[212][]=
{
{\"Landstalker\"},{\"Bravura\"},{\"Buffalo\"},{\"Linerunner\"},{\"Perrenial\"},{\"Sentinel\"}, {\"Dumper\"},{\"Firetruck\"},{\"Trashmaster\"},{\"Stretch\"},{\"Manana\"},{\"Infernus\"},{\"Voodoo\"},{\"Pony\"},{\"Mule\"},{\"Cheetah\"},{\"Ambulance\"},{\"Leviathan\"},{\"Moonbeam\"},{\"Esperanto\"},{\"Taxi\"},
{\"Washington\"},{\"Bobcat\"},{\"Mr. Whoopee\"},{\"BF. Injection\"},{\"Hunter\"},{\"Premier\"},{\"Enforcer\"},{\"Securicar\"},{\"Banshee\"},{\"Predator\"},{\"Bus\"},{\"Rhino\"},{\"Barracks\"},{\"Hotknife\"},{\"Article Trailer\"},{\"Previon\"},{\"Coach\"},{\"Cabbie\"},{\"Stallion\"},{\"Rumpo\"},{\"RC Bandit\"},{\"Romero\"},{\"Packer\"},{\"Monster\"},
{\"Admiral\"},{\"Squalo\"},{\"Seasparrow\"},{\"Pizzaboy\"},{\"Tram\"},{\"Article Trailer 2\"},{\"Turismo\"},{\"Speeder\"},{\"Reefer\"},{\"Tropic\"},{\"Flatbed\"},{\"Yankee\"},{\"Caddy\"},{\"Solair\"},{\"Berkley\'s RC Van\"},{\"Skimmer\"},{\"PCJ-600\"},{\"Faggio\"},{\"Freeway\"},{\"RC Baron\"},{\"RC Raider\"},{\"Glendale\"},{\"Oceanic\"},{\"Sanchez\"},
{\"Sparrow\"},{\"Patriot\"},{\"Quad\"},{\"Coastguard\"},{\"Dinghy\"},{\"Hermes\"},{\"Sabre\"},{\"Rustler\"},{\"ZR-350\"},{\"Walton\"},{\"Regina\"},{\"Comet\"},{\"BMX\"},{\"Burrito\"},{\"Camper\"},{\"Marquis\"},{\"Baggage\"},{\"Dozer\"},{\"Maverick\"},{\"News Chopper\"},{\"Rancher\"},{\"FBI Rancher\"},{\"Virgo\"},{\"Greenwood\"},{\"Jetmax\"},{\"Hotring\"},
{\"Sandking\"},{\"Blista Compact\"},{\"Police Maverick\"},{\"Boxville\"},{\"Benson\"},{\"Mesa\"},{\"RC Goblin\"},{\"Hotring Racer A\"},{\"Hotring Racer B\"},{\"Bloodring Banger\"},{\"Rancher\"},{\"Super GT\"},{\"Elegant\"},{\"Journey\"},{\"Bike\"},{\"Mountain Bike\"},{\"Beagle\"},{\"Cropdust\"},{\"Stunt\"},{\"Tanker\"},{\"Roadtrain\"},
{\"Nebula\"},{\"Majestic\"},{\"Buccaneer\"},{\"Shamal\"},{\"Hydra\"},{\"FCR-900\"},{\"NRG-500\"},{\"HPV1000\"},{\"Cement Truck\"},{\"Tow Truck\"},{\"Fortune\"},{\"Cadrona\"},{\"FBI Truck\"},{\"Willard\"},{\"Forklift\"},{\"Tractor\"},{\"Combine\"},{\"Feltzer\"},{\"Remington\"},{\"Slamvan\"},{\"Blade\"},{\"Freight\"},{\"Streak\"},{\"Vortex\"},
{\"Vincent\"},{\"Bullet\"},{\"Clover\"},{\"Sadler\"},{\"Firetruck LA\"},{\"Hustler\"},{\"Intruder\"},{\"Primo\"},{\"Cargobob\"},{\"Tampa\"},{\"Sunrise\"},{\"Merit\"},{\"Utility\"},{\"Nevada\"},{\"Yosemite\"},{\"Windsor\"},{\"Monster A\"},{\"Monster B\"},{\"Uranus\"},{\"Jester\"},{\"Sultan\"},{\"Stratum\"},{\"Elegy\"},{\"Raindance\"},
{\"RC Tiger\"},{\"Flash\"},{\"Tahoma\"},{\"Savanna\"},{\"Bandito\"},{\"Freight Flat\"},{\"Streak Carriage\"},{\"Kart\"},{\"Mower\"},{\"Dunerider\"},{\"Sweeper\"},{\"Broadway\"},{\"Tornado\"},{\"AT-400\"},{\"DFT-30\"},{\"Huntley\"},{\"Stafford\"},{\"BF-400\"},{\"Newsvan\"},{\"Tug\"},{\"Article Trailer 3\"},{\"Emperor\"},{\"Wayfarer\"},{\"Euros\"},{\"Mobile Hotdog\"},
{\"Club\"},{\"Freight Carriage\"},{\"Trailer 3\"},{\"Andromada\"},{\"Dodo\"},{\"RC Cam\"},{\"Launch\"},{\"Police Car (LSPD)\"},{\"Police Car (SFPD)\"},{\"Police Car (LVPD)\"},{\"Police Ranger\"},{\"Picador\"},{\"S.W.A.T Van\"},{\"Alpha\"},{\"Phoenix\"},{\"Glendale\"},{\"Sadler\"},{\"Luggage Trailer A\"},{\"Luggage Trailer B\"},{\"Stair Trailer\"},
{\"Boxville\"},{\"Farm Plow\"},{\"Utility Trailer\"}
};
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n\");
    print(\"  \\4\\4\\4\\4\\4\\4\\4\\4\\4\\4\\4\\4\\4\\4\");
print(\"  \\4 S32_Speedo \\4\");
print(\"  \\4 by         \\4\");
print(\"  \\4 System32   \\4\");
print(\"  \\4\\4\\4\\4\\4\\4\\4\\4\\4\\4\\4\\4\\4\\4\\n\");
    for(new v = 0; v < MAX_VEHICLES; v++) Fuel[v] = 100;
    SetTimer(\"FuelLower\", 20000, 1);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    sName[playerid] = TextDrawCreate(561.000000, 266.000000, \"Name\");
TextDrawAlignment(sName[playerid], 2);
TextDrawBackgroundColor(sName[playerid], 255);
TextDrawFont(sName[playerid], 2);
TextDrawLetterSize(sName[playerid], 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(sName[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(sName[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(sName[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(sName[playerid], 1);
sSpeed[playerid] = TextDrawCreate(561.000000, 280.000000, \"0 KM/H\");
TextDrawAlignment(sSpeed[playerid], 2);
TextDrawBackgroundColor(sSpeed[playerid], 255);
TextDrawFont(sSpeed[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(sSpeed[playerid], 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(sSpeed[playerid], 16711935);
TextDrawSetOutline(sSpeed[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(sSpeed[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(sSpeed[playerid], 1);
sState[playerid] = TextDrawCreate(539.000000, 295.000000, \"~r~R N D\");
TextDrawBackgroundColor(sState[playerid], 255);
TextDrawFont(sState[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(sState[playerid], 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(sState[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(sState[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(sState[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(sState[playerid], 1);
sHealth[playerid] = TextDrawCreate(537.000000, 309.000000, \"~g~| | |\");
TextDrawBackgroundColor(sHealth[playerid], 255);
TextDrawFont(sHealth[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(sHealth[playerid], 0.640000, 1.999999);
TextDrawColor(sHealth[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(sHealth[playerid], 1);
TextDrawSetProportional(sHealth[playerid], 1);
sFuel[playerid] = TextDrawCreate(565.000000, 324.000000, \".\");
TextDrawAlignment(sFuel[playerid], 2);
TextDrawBackgroundColor(sFuel[playerid], 255);
TextDrawFont(sFuel[playerid], 1);
TextDrawLetterSize(sFuel[playerid], 0.500000, 1.000000);
TextDrawColor(sFuel[playerid], -1);
TextDrawSetOutline(sFuel[playerid], 0);
TextDrawSetProportional(sFuel[playerid], 1);
TextDrawSetShadow(sFuel[playerid], 1);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
    new string[128], sname[50];
    if(oldstate-1 && newstate) TextDrawHideForPlayer(playerid, sName[playerid]); else if(newstate-1) TextDrawShowForPlayer(playerid, sName[playerid]), format(sname, sizeof(sname), \"%s\", Vehicles[GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) - 400]), TextDrawSetString(sName[playerid], sname);
    if(oldstate-1 && newstate) TextDrawHideForPlayer(playerid, sSpeed[playerid]); else if(newstate-1) TextDrawShowForPlayer(playerid, sSpeed[playerid]);
    if(oldstate-1 && newstate) TextDrawHideForPlayer(playerid, sState[playerid]); else if(newstate-1) TextDrawShowForPlayer(playerid, sState[playerid]);
    if(oldstate-1 && newstate) TextDrawHideForPlayer(playerid, sHealth[playerid]); else if(newstate-1) TextDrawShowForPlayer(playerid, sHealth[playerid]);
    if(oldstate-1 && newstate) TextDrawHideForPlayer(playerid, sFuel[playerid]); else if(newstate-1) TextDrawShowForPlayer(playerid, sFuel[playerid]), format(string, sizeof(string), \"%d\", Fuel[GetPlayerVehicleID(playerid)]), TextDrawSetString(sFuel[playerid], string);
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
    // Vehicle speed
new sspeed[16];
format(sspeed, sizeof(sspeed), \"%d KM/H\", GetSpeed(playerid));
TextDrawSetString(sSpeed[playerid], sspeed);
// Vehicle state
new Float: Pos[4];
GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
new keys, ud, lr;
GetPlayerKeys(playerid, keys, ud, lr);
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
   if(keys == KEY_JUMP) TextDrawSetString(sState[playerid], \"~w~R ~r~N D\");
   else if(keys == KEY_SPRINT) TextDrawSetString(sState[playerid], \"~r~R N ~w~D\");
   if(Pos[0] == 0.0 && Pos[1] == 0.0 && Pos[2] == 0.0) TextDrawSetString(sState[playerid], \"~r~R ~w~N ~r~D\");
}
// Vehicle health
new Float: vHealth;
GetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid), vHealth);
        if(vHealth > 700) TextDrawSetString(sHealth[playerid], \"~g~| | |\");
if(vHealth < 700) TextDrawSetString(sHealth[playerid], \"~r~| ~g~| |\");
if(vHealth < 400) TextDrawSetString(sHealth[playerid], \"~r~| | ~g~|\");
if(vHealth < 250) TextDrawSetString(sHealth[playerid], \"~r~| | |\");
}
return 1;
}
YCMD:refuel(playerid, params[], help)
{
#pragma unused help
#pragma unused params
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_KRED, \"You are not in an vehicle!\");
if(IsRefuelling[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid, COLOR_KRED, \"You are already refueling!\");
if(Fuel[GetPlayerVehicleID(playerid)] > 90) FuelPrice = 500;
if(Fuel[GetPlayerVehicleID(playerid)] > 80 && Fuel[GetPlayerVehicleID(playerid)] < 90) FuelPrice = 450;
if(Fuel[GetPlayerVehicleID(playerid)] > 70 && Fuel[GetPlayerVehicleID(playerid)] < 80) FuelPrice = 400;
if(Fuel[GetPlayerVehicleID(playerid)] > 60 && Fuel[GetPlayerVehicleID(playerid)] < 70) FuelPrice = 350;
if(Fuel[GetPlayerVehicleID(playerid)] > 50 && Fuel[GetPlayerVehicleID(playerid)] < 60) FuelPrice = 300;
if(Fuel[GetPlayerVehicleID(playerid)] > 40 && Fuel[GetPlayerVehicleID(playerid)] < 50) FuelPrice = 250;
if(Fuel[GetPlayerVehicleID(playerid)] > 30 && Fuel[GetPlayerVehicleID(playerid)] < 40) FuelPrice = 200;
if(Fuel[GetPlayerVehicleID(playerid)] > 20 && Fuel[GetPlayerVehicleID(playerid)] < 30) FuelPrice = 150;
if(Fuel[GetPlayerVehicleID(playerid)] > 10 && Fuel[GetPlayerVehicleID(playerid)] < 20) FuelPrice = 100;
if(Fuel[GetPlayerVehicleID(playerid)] < 10) FuelPrice = 50;
if(GetPlayerMoney(playerid) < FuelPrice) return SendClientMessage(playerid, COLOR_KRED, \"You don\'t have enough money!\");
IsRefuelling[playerid] = true;
SetCameraBehindPlayer(playerid);
TogglePlayerControllable(playerid, 0);
GameTextForPlayer(playerid, \"Refuelling...\", 1000, 5);
SetTimerEx(\"RefuelVehicle\", 5000, 0, \"d\", playerid);
return 1;
}
public RefuelVehicle(playerid)
{
new string[128];
    Fuel[GetPlayerVehicleID(playerid)] = Fuel[GetPlayerVehicleID(playerid)] = 100;
    IsRefuelling[playerid] = false;
    GivePlayerMoney(playerid, -FuelPrice);
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
    format(string, sizeof(string), \"Your vehicle is refuel! You paid $%d!\", FuelPrice);
    SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string);
    FuelPrice = 0;
return 1;
}
public FuelLower()
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
        if(IsRefuelling) continue;
        if(GetPlayerVehicleSeat(i) == 0)
{
            Fuel[GetPlayerVehicleID(i)] = Fuel[GetPlayerVehicleID(i)] - 1;
            if(Fuel[GetPlayerVehicleID(i)] < 1)
            {
                Fuel[GetPlayerVehicleID(i)] = 0;
                RemovePlayerFromVehicle(i);
                GameTextForPlayer(i, \"~r~Vehicle is out of ~w~fuel~r~!\", 5000, 5);
            }
        }
        new string[128];
format(string, sizeof(string), \"%d\", Fuel[GetPlayerVehicleID(i)]);
        TextDrawSetString(sFuel, string);
}
return 1;
}
stock GetSpeed(playerid)
{
new Float: Pos[4];
    GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), Pos[0], Pos[1], Pos[2]);
    return floatround(1.61 * floatsqroot(floatabs(floatpower(Pos[0] + Pos[1] + Pos[2], 2))) * 100);
}

126
Segítségkérés / Mutatványoknál ad pénzt
« Dátum: 2012. Május 12. - 15:25:03 »
Üdv ,tehát az a bajom hogy bármilyen mutatványt csinál (gondolok itt az ugaratásokra...)Arra ad pénzt,és ezt szeretném ki iktatni a modból
Ezt hogy tudom meg oldani?
Elõre is köszi.

127
Segítségkérés / Admin nick name "rendszer" Dadmin-hoz
« Dátum: 2012. Május 11. - 23:52:39 »
Sziasztok.
Azt szeretném,hogy Dadminhoz meg-e oldható hogy pl amikor /adadmin parancsot beírja a fõadmin vagy rcon admin,akkor ott lenne mellette így:használ /adadmin [id] [nickname]
és akkor nem lehetne tudni h ki az admin pl én mint BoSS adminok vagyok de ha beírják,hogy
/adminok akkor BoSS helyett \"Green\" nevet látnak.
és természetesen mentse a nevet ha resi van maradjanak meg :)
Ha meg oldható valaki meg csinálná nekem?
Elõre is köszönöm szépen.

128
Segítségkérés / Dadmin-nal nem müködnek a parancsok
« Dátum: 2012. Május 11. - 13:46:07 »
Üdv.Mitn a címben látható az a gondom ,hogy Dadminnál nem müködnek a parancsok
beírom pl /asay akkor kiírja hogy :használat /asay üzenet
sscanf ot frissítettem de nem vágom most mi van 03-en akarom futatni lehet az a baja?
Helpet elõre is köszi.

129
Szkript kérések / East vs West TDM / Admin rendszer kiszedése
« Dátum: 2012. Május 11. - 10:56:47 »
Sziasztok,meg szeretnék kérni valakit hogy ebbõl a modból nem-e szedné ki az admin rendszer és a regi rendszert is...Egy másikat szeretnék bele rakni,de nem tudom kiszedni mert egy csomó errort ír
Légyszíves valaki szedje ki.
Elõre is köszönöm a helpet
Link-Ez a mód lenne
http://sampforum.hu/index.php?topic=24900.0

130
Segítségkérés / Nem indúl a szerver.
« Dátum: 2012. Május 09. - 17:13:45 »
Üdv.
A szerverem nem fut és nem tudom,hogy miért...Tegnap mgé semmi baja nem volt mára meg már nem üzemel.
Webadminba azt írja hogy fut közbe a SA-MP-ban meg nem jelzi ki...
Írtam a Clans.husoknak de azok annyit írtak h õk nem nyúltak hozzá...
Logban ez van
[16:41:32]   Loaded.
[16:41:32]  Loaded 3 plugins.
[16:41:32]
[16:41:32] Ban list
[16:41:32] --------
[16:41:32]  Loaded: samp.ban
[16:41:32]
[16:41:32]
[16:41:32] Filterscripts
[16:41:32] ---------------
[16:41:32]   Loading filterscript \'Forint.amx\'...
[16:41:32] Textdraw file generated by
[16:41:32]     Zamaroht\'s textdraw editor was loaded.
[16:41:32]   Loaded 1 filterscripts.
[16:41:32] Script[gamemodes/citytdm.amx]: Run time error 19: \"File or function is not found\"
[16:41:32] Number of vehicle models: 0
Elõre is köszi a helpet.

131
Segítségkérés / 26 error a modban HELP
« Dátum: 2012. Május 06. - 09:10:47 »
Sziasztok,26 errort ír ki a mód ebben kérnék segítséget
 
C:\\DOCUME~1\\Rendszergazda\\Local Settings\\Temp\\Rar$DI00.094\\citytdm.pwn(692) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawDestroy\"
C:\\DOCUME~1\\Rendszergazda\\Local Settings\\Temp\\Rar$DI00.094\\citytdm.pwn(693) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawDestroy\"
C:\\DOCUME~1\\Rendszergazda\\Local Settings\\Temp\\Rar$DI00.094\\citytdm.pwn(694) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawDestroy\"
C:\\DOCUME~1\\Rendszergazda\\Local Settings\\Temp\\Rar$DI00.094\\citytdm.pwn(695) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawDestroy\"
C:\\DOCUME~1\\Rendszergazda\\Local Settings\\Temp\\Rar$DI00.094\\citytdm.pwn(696) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawDestroy\"
C:\\DOCUME~1\\Rendszergazda\\Local Settings\\Temp\\Rar$DI00.094\\citytdm.pwn(721) : error 017: undefined symbol \"CreatePlayerTextDraw\"
C:\\DOCUME~1\\Rendszergazda\\Local Settings\\Temp\\Rar$DI00.094\\citytdm.pwn(721) : warning 213: tag mismatch
C:\\DOCUME~1\\Rendszergazda\\Local Settings\\Temp\\Rar$DI00.094\\citytdm.pwn(722) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawFont\"
C:\\DOCUME~1\\Rendszergazda\\Local Settings\\Temp\\Rar$DI00.094\\citytdm.pwn(723) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawLetterSize\"
C:\\DOCUME~1\\Rendszergazda\\Local Settings\\Temp\\Rar$DI00.094\\citytdm.pwn(724) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawColor\"
C:\\DOCUME~1\\Rendszergazda\\Local Settings\\Temp\\Rar$DI00.094\\citytdm.pwn(725) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawSetOutline\"
C:\\DOCUME~1\\Rendszergazda\\Local Settings\\Temp\\Rar$DI00.094\\citytdm.pwn(726) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawSetProportional\"
C:\\DOCUME~1\\Rendszergazda\\Local Settings\\Temp\\Rar$DI00.094\\citytdm.pwn(727) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawSetShadow\"
C:\\DOCUME~1\\Rendszergazda\\Local Settings\\Temp\\Rar$DI00.094\\citytdm.pwn(737) : error 017: undefined symbol \"CreatePlayerTextDraw\"
C:\\DOCUME~1\\Rendszergazda\\Local Settings\\Temp\\Rar$DI00.094\\citytdm.pwn(737) : warning 213: tag mismatch
C:\\DOCUME~1\\Rendszergazda\\Local Settings\\Temp\\Rar$DI00.094\\citytdm.pwn(738) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawFont\"
C:\\DOCUME~1\\Rendszergazda\\Local Settings\\Temp\\Rar$DI00.094\\citytdm.pwn(739) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawLetterSize\"
C:\\DOCUME~1\\Rendszergazda\\Local Settings\\Temp\\Rar$DI00.094\\citytdm.pwn(740) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawColor\"
C:\\DOCUME~1\\Rendszergazda\\Local Settings\\Temp\\Rar$DI00.094\\citytdm.pwn(741) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawSetOutline\"
C:\\DOCUME~1\\Rendszergazda\\Local Settings\\Temp\\Rar$DI00.094\\citytdm.pwn(742) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawSetProportional\"
C:\\DOCUME~1\\Rendszergazda\\Local Settings\\Temp\\Rar$DI00.094\\citytdm.pwn(743) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawSetShadow\"
C:\\DOCUME~1\\Rendszergazda\\Local Settings\\Temp\\Rar$DI00.094\\citytdm.pwn(745) : error 017: undefined symbol \"CreatePlayerTextDraw\"
C:\\DOCUME~1\\Rendszergazda\\Local Settings\\Temp\\Rar$DI00.094\\citytdm.pwn(745) : warning 213: tag mismatch
C:\\DOCUME~1\\Rendszergazda\\Local Settings\\Temp\\Rar$DI00.094\\citytdm.pwn(746) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawLetterSize\"
C:\\DOCUME~1\\Rendszergazda\\Local Settings\\Temp\\Rar$DI00.094\\citytdm.pwn(747) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawUseBox\"
C:\\DOCUME~1\\Rendszergazda\\Local Settings\\Temp\\Rar$DI00.094\\citytdm.pwn(748) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawBoxColor\"
C:\\DOCUME~1\\Rendszergazda\\Local Settings\\Temp\\Rar$DI00.094\\citytdm.pwn(749) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawTextSize\"
C:\\DOCUME~1\\Rendszergazda\\Local Settings\\Temp\\Rar$DI00.094\\citytdm.pwn(750) : error 017: undefined symbol \"CreatePlayerTextDraw\"
C:\\DOCUME~1\\Rendszergazda\\Local Settings\\Temp\\Rar$DI00.094\\citytdm.pwn(750) : warning 213: tag mismatch
C:\\DOCUME~1\\Rendszergazda\\Local Settings\\Temp\\Rar$DI00.094\\citytdm.pwn(751) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawLetterSize\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
26 Errors.

132
Szkript kérések / Rendõr HQ Kérése (Ez nem script)
« Dátum: 2012. Május 01. - 14:05:01 »
Sziasztok elõször is elnézést,ha rossz helyre nyitottam nem találtam,hogy hol lehet mappot kérni.
Kérésem az lenne,hogy Egy rendõr Mapp kéne ami nem interioros hanem alap objectecbõl készül el.
Blueberybe vagy Palominoba de akár Montgomeryben is lehetne.
Nem kéne túl nagy map csak egy iroda és egy öltözõ kéne,de az kidolgozottan. :)
Amit szeretnék még bele ablakok amin kilehet látni,rendes ajtó ami nem pickupos csak simán be és kilehet rajta sétálni.
Elõre is köszönöm ha tud valaki segíteni :) ÉS ha rossz helyre nyitottam egy moderáto kérem helyezze át a jó helyre mert én nem találtam meg sajnos.

133
Segítségkérés / Autómatikus kapu help
« Dátum: 2012. Május 01. - 10:23:23 »
Sziasztok elkészítettem azzal amit GameStar rakott fel kapu kezelõ progit...
Ezt.
 
#include <a_samp>
new bool:open = false, gate, timer;
forward AutoCheck();
public OnFilterScriptInit()
{
    timer = SetTimer(\"AutoCheck\", 2500, 1);
    gate = CreateObject(983, 60.200000762939, -249.5, 1.2999999523163, 0.0000, 0.0000, 0.0000, 50.0);
    return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    KillTimer(timer);
    DestroyObject(gate);
    return 1;
}
public AutoCheck()
{
    new bool:o;
    for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++) if(IsPlayerConnected(i))
    {
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,8.0,60.200000762939, -249.5, 1.2999999523163))
        {
            o = true;
            if(!open) MoveObject(gate, 67.400001525879, -249.60000610352, 1.299, 2.0);
            break;
        }
    }
    if(!o && open) MoveObject(gate, 60.200000762939, -249.5, 1.2999999523163, 2.0);
    return 1;
}

 
DE berakom a modba így
 
new bool:open = false, gate, timer;
forward AutoCheck();
public OnFilterScriptExit()
{
    KillTimer(timer);
    DestroyObject(gate);
    return 1;
}
public AutoCheck()
{
    new bool:o;
    for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++) if(IsPlayerConnected(i))
    {
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,8.0,60.200000762939, -249.5, 1.2999999523163))
        {
            o = true;
            if(!open) MoveObject(gate, 67.400001525879, -249.60000610352, 1.299, 2.0);
            break;
        }
    }
    if(!o && open) MoveObject(gate, 60.200000762939, -249.5, 1.2999999523163, 2.0);
    return 1;
public OnGameModeInit()
{
    timer = SetTimer(\"AutoCheck\", 2500, 1);
    gate = CreateObject(983, 60.200000762939, -249.5, 1.2999999523163, 0.0000, 0.0000, 0.0000, 50.0);
    return 1;
}

 
Az a bajom,hogy a kapu object sem úgy áll ahogy beraktam a mappba,én keresztbe raktam itt meg ellentétesen van,és amikor kinyilik akkor azután nem zárodik vissza.
Mi a teendõ?Vagy mit és hol rontottam el?Esetleg kijavítanátok jóra?
Köszi elõre is a helpet.

134
Segítségkérés / KocsiVétel a WirtualWorld modban
« Dátum: 2012. Április 21. - 12:43:10 »
Sziasztok innen szedtem le ezt a modot,DT edit de hogy tudok benne létrehozni eladó kocsikat?
Tudnátok ebben segíteni nekem??
Elõre is köszönöm szépen.

135
Segítségkérés / PPC House System
« Dátum: 2012. Április 18. - 17:30:03 »
Sziasztok.
Ezzel a PPC house systemmel két kérdésem lenne
az elsõ:Meg lehet azt oldani,hogy egy player csak egy házat tudjon venni?
második: Az lenne hogy itt 1-10-ig vannak a szintek,de nálam mindegyiknél ugyan olyan interior van,ezeket nem lehet lecserélni már mint mindegyik szinthez írni egy interior idet?
Választ elõre is köszönöm.

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal