Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - nagynorbi

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12
121
Off Telep / Milyen telefonjaid voltak eddig?
« Dátum: 2012. augusztus 27. - 16:35:37 »
Lehet hogy már volt ilyen téma, kerestem, de nem találtam. Szerintem érthetõ mire gondoltam. :)
Nokia 3310 --> Sagem My400 --> Sagem My411v --> Sony Ericsson W800i --> Sony Ericsson V630 --> Sony Ericsson W660i --> Sony Ericsson G502 --> Sony ERicsson W900i --> Samsung Galaxy Spica --> Sony Ericsson C902

122
Akárki, akármit mond, érdekes, és félelmetes dolgokat lehet megtalálni rajta. Nem tudom hogy FAKE-e, vagy sem, azért szerintem másnak is tetszeni fog. Állítólag olyan dolgokat véstek kõtáblákba több ezer évvel ezelõtt, mint például az áram, az ûrhajók, vagy éppen a leszállás miatt keletkezõ forró gázok.
http://kilenc.blog.hu/

123
Off Telep / Kinek van fent már a Windows 8? És milyen?
« Dátum: 2012. augusztus 23. - 11:29:43 »
Megvagytok vele elégedve? Fut rendesen? Játékokat, képes futtatni?

124
Off Telep / Véleményem az ateizmussal, és sátánizmussal kapcsolatban
« Dátum: 2012. augusztus 23. - 11:16:49 »
STOP!
Itt javarészt a sátánizmust hasonlítom össze a kereszténységgel. Ha nem veszi be a gyomrod, akkor hagyd ki.



Az én elméletem a következõ: Isten nem létezik, vagy legalábbis nem úgy, ahogy sokan gondoljuk. Hol volt Isten, 9/11-én? Hol volt Isten, amikor egy ember hibája miatt több százan haltak meg, egy balesetben? Hol volt Isten akkor, amikor Csernobilben megtörtént a baj?
 
A válasz: Sehol. Egyszerûsítsük le egy kicsit a dolgokat: A hit szerint, van egy ember, aki mindenki felett áll, és döntéseket hoz. Lehet hozzászólni, és állítólag, meg is hallgatja a mondásokat. Ezzel szemben nem segít a szenvedõkön, és a mindennapi kenyeret sem Õ keresi meg, hanem az, aki eljár érte dolgozni. Összefoglalva imádjunk egy olyan embert, akit még soha, senki fia nem látott.
Nem beszélve arról, hogy az egész Biblia tele van ellentmondásokkal. (Elismerem, hogy nem ismerem, sõt, soha nem is olvastam. Ismerõseimtõl, internetrõl.
 A kereszténység monoteista vallás, mégis vannak érdekes dolgok.
 
Hány Isten van?
 
„az Úr, a mi Istenünk, egy úr!” (5Móz. 6.4) 
,,Kicsoda az istenek közt olyan, mint te Uram? Kicsoda olyan, mint te, szentséggel dicsõ, félelemmel dícsérendõ és csudatévõ?” (2Móz. 15.11)
 

Üdvözölünk-e?


 

Eféz. 2,8―9 „Mert kegyelembõl tartattatok meg ... Nem cselekedetekbõl”
Jak. 2,24 „Látjátok tehát, hogy cselekedetekbõl igazul meg az ember, és nem csupán hitbõl”
További ellentmondások: http://www.szabadgondolkodo.hu/ateizmus/vallaskritika/bibliai-ellentmondasok.php


Térjünk át kicsit a sátánizmusra.
,,A LaVey-i sátánizmus a modern-ateista, a Bal Kéz Útját követõ (jelen esetben részben a zsidó és keresztény mitológiára épülõ) vallások egyike. Ezen sátánizmus lényege az egyén fontossága, a létezés és az élet tisztelete a felsõbb hatalmak helyett; az egyént tekinti önmaga istenének.\"
E-szerint sokan tudtuk nélkül válnak sátánistává, hiszen ha magadat imádod, a sátánt imádod, ami te magad vagy. Lehetsz Ateista is, ha visszakövetjük, akkor is sátánista vagy. Az emberek elromlanak, nem tisztelnek semmit, és senkit, csak magukat. Íme a sátánizmus egyik alaptörvénye: „Tégy úgy másokkal, miként õk tesznek veled”
 
Az élet mint érték
 
,,A sátánista számára az élet a legnagyobb érték. Az élet értelmetlen kioltása komoly bûn. Az egyetlen eset, mikor az említett szabály felülíródik, ha a sátánista saját élete és épsége a tét. Az élet tiszteletébõl fakad a tény, hogy a sátánista nagy becsben tartja a csecsemõket és az állatokat, mint a világ által meg nem rontott lényeket (bár az állatok megölése szükségszerû, védekezés vagy élelemszerzés céljából). Ugyancsak ez az oka, hogy a sátánista tiszteli mások életét is, mindaddig, míg e tiszteletben õ maga is részesül a másik fél részérõl.\"
 
A kilenc sátáni kinyilatkoztatás:
 



Sátán élvezetet képvisel az önmegtartóztatással szemben.
Sátán életet képvisel a szellemi vágyálmokkal szemben.
Sátán szeplõtlen bölcsességet képvisel az álszent önámítás helyett.
Sátán kedvességet képvisel az arra érdemesekkel szemben, a szeretet hálátlanokra való pazarlása helyett.
Sátán bosszúállást képvisel, ahelyett, hogy odafordítanánk a másik orcánkat.
Sátán felelõsséget képvisel a felelõsek iránt, ahelyett, hogy lelki vámpírok aggasszák.
Sátán az embert, mint egy, az állatok közül valót képvisel – néha jobb, de többnyire rosszabb a négy lábon járóknál –, aki „istentõl való lelki és szellemi fejlõdése” révén valamennyi élõlény legveszélyesebbje lett.
Sátán a bûnösnek nevezett dolgokat hirdeti, mert ezek vezetnek a testi, szellemi vagy érzelmi kielégüléshez.
Sátán az egyház legjobb barátja, hisz az neki köszönheti, hogy még mûködhet.
 

A sátánizmus tizenegy törvénye
 



A Sátán Egyháza által hirdetett törvények (a földi sátánizmus tizenegy törvénye):
Ne adj tanácsot, hacsak meg nem kérnek rá.
Ne beszélj a gondjaidról másoknak, hacsak nem vagy biztos, hogy igazán hallani akarják.
Más birtokán tanúsíts tiszteletet, különben ne menj oda.
Ha birtokodon egy vendég bosszant, kegyetlenül és kímélet nélkül bánj el vele.
Ne közeledj senkihez szexuálisan, hacsak nem kapsz erre jelzést.
Ne vedd el, ami másé, hacsak nem terhes számára, és könyörög hogy megszabadítsd tõle.
Ismerd el a mágia hatalmát, ha sikerrel használtad vágyaid eléréséhez. Ha tagadod a mágia hatalmát, miután hozzá fordultál, elveszíted mindazt, mit általa szereztél.
Ne panaszkodj olyasmiért, aminek nem kéne alávetned magad.
Ne árts kisgyermekeknek.
Ne ölj nem-emberi állatot, hacsak rád nem támad, vagy élelemre nincs szükséged.
Ha nyílt területen jársz, ne háborgass senkit. Ha téged háborgat valaki, kérd meg, hogy hagyja abba. Ha nem fejezi be, pusztítsd el!
 
,,A Sátánizmus azok számára hirdet jóindulatot, akik megérdemlik, ahelyett, hogy hálátlanokra pazarolnánk. Nem szerethetsz mindenkit, ostobaság azt képzelni, hogy igen. Ha mindent és mindenkit szeretsz, elveszted a természetes választások elõnyét és az emberi értékek nagyon rossz megítélõjévé válsz. A dolgok, ha túl szabadon használjuk õket, elveszítik igazi jelentésük. Éppen ezért a Sátánista úgy gondolja, szeresd erõteljesen azokat, akik megérdemlik, de sose fordítsd a másik orcádat is az ellenséged felé! A szeretet egyike az ember által átélt legerõsebb érzelmeknek: a másik a gyûlölet.\" forrás: Lucifer könyve - A megvilágosodás 5: Szeretet, és gyûlölet
Félre értések elkerülése érdekében: Ateista vagyok, nem hiszek se a bukott angyal, se Isten létezésében. Nem tartom a sátánizmus alaptörvényeit, csakúgy mind ahogy a kereszténység törvényeit sem. Ez csak egy személyes vélemény, ami összefoglalja azt, hogy az Ateisták, akarotkun kívül is Sátánistává válhatnak, ahogy a keresztények is.
Egy kis érdekesség:



A 666.-ik posztom egy Sátánizmussal kapcsolatos témába ment, a 1111.-edik pedig színtén. A 11-es sok hit szerint egy nagyon baljós szám.
Az okkultisták számára ez egy baljós szám. Rejtettet veszélyekre, árulásra figyelmeztet. Szimbóluma az „az ökölbe szorított kéz” és a „fátyolos oroszlán”, s az olyan ember, akit roppant nehéz legyõzni.

A fentek szerint\" az ökölbe szorított kéz\", arra utal, hogy dühösek leszünk, valamiért; a \"fátyolos szemû oroszlán\" pedig azt, hogy a hatalmasok nem látják a jövõt; bizonytalan a látásuk.

 
Forrás: Wikipédia, satanbiblia.blog.hu

125
Hangszerek és előadók / Személyes kedvencek
« Dátum: 2012. augusztus 22. - 08:53:12 »
Láttam hogy Kevi csinált egy ilyen témát, és belegondoltam, miért ne? Hátha olyat mutatok egyeseknek, amit még nem ismertek, de mégis könnyen megszeretnek. :)
 

 

 

 

Status Quo: In The Army Now
Rush - Tom Sawyer
 

Ayreon - Loser
 

 

 

 

 

Accept - Metal Heart
 

 

Alice Cooper - Schools Out
Led Zeppelin-Stairway to Heaven
 

So Sind Wir Kategorie C
 

 

 

 

 

ÉS végül, de nem utolsó sorban, egy dubstep. Régen nagyon sokat hallgattam, most a rock vette át a helyét, de ezt a zenét nagyon szeretem, fõleg azért, mert igazi hangszeren is játszanak benne.
 

Persze van még rengeteg, amit szeretek, de ezeket biztosan nem fogom elfeledni.
Illetve nem csak rockot hallgatok:
Scary Movie Eminem ft Royce Da 5\'9\"
 

 

 

 

Kottonmouth Kings \"Pack Ur Bowls\"
 

 

 

 

 

126
GTA V: Alap információk / GTA V - Mire vagy a legjobban kíváncsi?
« Dátum: 2012. augusztus 21. - 12:12:59 »
Szerintem érthetõ a kérdés. Engem a map, és a zenék érdekelnek a legjobban. A GTA IV-ben, nem alkottak akkorát, mint a SA-ban. Remélem itt már kicsit jobban átgondolva, jobb zenéket raknak be. Tény, hogy SA régebben játszódik, mint az IV, de napjainkban is vannak jó slágerek.. Na meg azért régit is elég sok rádió játszik. ( Szerencsére )
Illetve még arra, hogy oldották meg a térképet.

127
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:PDSS R.I.P
« Dátum: 2012. augusztus 15. - 10:01:56 »
máma

128
Képek / Videók / Ez mi az isten? Drog szimulátor?:D
« Dátum: 2012. augusztus 14. - 19:00:18 »

129
Off Telep / Vatera: Ez mi a franc?:O
« Dátum: 2012. augusztus 03. - 22:31:28 »
Ma elég furcsa dolgot tapasztaltam.. Tudjátok eladó az iPodom, beszélgettem egy darabig az egyik licitálóval, akivel ég soha nem volt dolgom. Abban egyeztünk meg, hogy megveszi 15-ért, de nem tudtam hol kell villámárat állítani.
Miután ezt leírtam neki, kaptam egy SMS-t egy ismeretlen számról, és ez állt benne: Holnap hívlak, töröld az iPodot. (ÉS a licitáló neve)-
Majd oda írta a termékhez, hogy  \"ok köszi akkor kihagyom\"
Honnan tudhatja a számom?:O
Ha most törlöm, nagy valószínûséggel kizárnak a vateráról csalás miatt.. Mit tegyek?
http://elektronika.vatera.hu/hordozhato_audiolejatszo/mp3_mp4_mp5_lejatszo/ipod_touch_32gb_2_gen_kishibas_1618665206.html

130
Leírások/Útmutatók/Segítség / Nagyon hasznos, FPS nõvelõ tutorial
« Dátum: 2012. augusztus 03. - 15:50:54 »
Üdv. A õ fórumuk szabályzata tiltja, hogy kimásoljam, és erkölcsileg tényleg nem lenne helyes, még ha feltüntetném a nevet akkor se.
http://forum.iv-multiplayer.com/index.php/topic,53.0.html
Rengeteg hasznos információt, tippet, programot szerezhetsz ebbõl a témából. Garantáltan segít, nálam is meglepõ eredménye születtek.

131
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:megvan a phoenixRP
« Dátum: 2012. augusztus 01. - 23:28:51 »
:facepalm:

132
IV: Multiplayer / IV:MP 0.1 RC1
« Dátum: 2012. augusztus 01. - 14:17:56 »
Kijött az elsõ, stabil verzió, rengeteg hihetetlen újdonsággal!



more stable, more features, more fun
Introducing IV:MP 0.1 RC1
In the past year I did not really expect to write this but well, we are finally releasing the first stable version of IV:MP 0.1.
It has been hard months, not only for the team, but also for the community. IV:MP often stood at the edge of failure but in the end it seems to have all gone well.
Before I want to talk about the new features I would like to thank several people for what they have done:
Cameron: For hosting our servers and being the guy, who always did something if you asked him for.
jenksta: For developing IV:MP for years and creating the base this version now uses. I hope to see you more active in the future, not only as developer, but also as a friend who had a lot of fun with us, not only on the IRC.
adamix: For being our russian guy who might be a bit lazy, but also helped a lot on IV:MP development. Also thanks to you for what you did in the vip IRC chan in order to cheer us up sometimes.
FRi: For saving IV:MP by becoming the new active developer. Without you IV:MP would probably not even exist anymore. Thank you for all.
MiniYoda: For having so many plans which did not always succeed (yet). Anways, thank you for all the parties, girls and for being our legal guy.
The community: For being so patient, for helping us testing and also for commiting your patches to IV:MP. You are the reason this mod is still made so enjoy this release.
Let us talk about IV:MP 0.1 RC1 now. This release ends the mark of support for IV:MP 0.1 Beta 1 and IV:MP 0.1 T3 R2. Please note that both masterlists have been already shut down and it is advised to upgrade to IV:MP 0.1 RC1.
As the changelog from 0.1 Beta 1 to 0.1 RC1 is pretty long it is not included in this post. However you can view the whole changelog by clicking here.
Last but not least the whole team wishes you lots of fun with this new version. Please not that most of your scripts need to be adapted in order to work properly with IV:MP 0.1 RC1. For more information consult our wiki.
Please note that this is a release canditate, which means that this version may still contain bugs, but is usable for the daily use. Also this release canditate does not support serials as Beta 1 did. Please note that this feature will be provided in the upcoming RC2 release. In addition to that, CEGUI bugs may occur as we still need some feedback about it in order to fix everything.
It is also advised to look at the new terms of use, which feature important rules for commercial server hosting.
Any legal questions related to our new terms of use which are sent to us by PM are not going to be answered. Please write us an email instead (adress provided in the license file).
 
Már tesztelem is, a teljes changelogért katt ide:



Changes from 0.1 T3 to 0.1 RC1
___________________________________________________
New scripting events (serverside):
* playerJoin
* playerKeyPress
* vehicleEntryRequest
* vehicleEntryCancelled
* vehicleEntryComplete
* vehicleExitRequest
* vehicleExitComplete
* vehicleForcefulExit
* playerShot
* headMove
* vehicleDamage
* vehicleDeath
* vehicleRespawn
New scripting functions (serverside):
* setPlayerDucking
* setPlayerInvincible
* respawnPlayer
* setPlayerCameraPos
* setPlayerCameraLookAt
* resetPlayerCamera
* attachPlayerCameraToPlayer
* attachPlayerCameraToVehicle
* setPlayerVehicleFollowMode
* setPlayerFollowVehicleOffset
* togglePlayerHelmet
* triggerPlayerPoliceReport
* triggerPlayerGameSound
* triggerPlayerMissionSound
* forcePlayerPlayAnimation
* requestPlayerAnimations
* fadePlayerScreenIn
* fadePlayerScreenOut
* blockPlayerDropWeaponsAtDeath
* blockPlayerWeaponScroll
* displayHudNotification
* setPlayerAmmoInClip
* setPlayerAmmo
* setPlayerUseMobilePhone
* sayPlayerSpeech
* letPlayerDriveAutomaticAtCoords
* getVehicleDirtLevel
* getVehicleSirenState
* getVehicleEngineState
* setVehicleEngineState
* setVehicleLights
* getVehicleLights
* setVehicleTaxiLights
* getVehicleTaxiLights
* repairVehicleWindows
* repairVehicleWheels
* setVehicleAlarm
* markVehicleAsActorVehicle
* controlCarDoors
* attachObjectToVehicle
* attachObjectToPlayer
* setCheckpointType
* getCheckpointType
* setCheckpointPosition
* getCheckpointPosition
* setCheckpointTargetPosition
* getCheckpointTargetPosition
* setCheckpointRadius
* getCheckpointRadius
* setBlipName
* getBlipName
* switchBlipIcon
* switchBlipIconForPlayer
* createPlayerBlip
* deletePlayerBlip
* togglePlayerBlipShortRange
* togglePlayerBlipDisplay
* actorWalkToCoordinatesForPlayer
* isActorValid
* getActorModel
* getActorCount
* getActorCoordinates
* getActorHeading
* setActorName
* getActorName
* toggleActorNametag
* setActorNametagColor
* getActorNametagColor
* toggleActorFrozen
* toggleActorHelmet
* warpActorIntoVehicle
* removeActorFromVehicle
* sayActorSpeech
* driveActorToCoordinates
* deleteAllActors
* isActorOnFoot
* getActorSeatId
* forceAnimationAtActor
* toggleActorBlip
* setPickupValue
* resetTrafficLightsPhaseDuration
* createFire
* deleteFire
* createExplosion
* forceWind
New scripting functions (clientside):
* isGameFocused
* setRadarZoom
* getScreenPositionFromWorldPosition
* getActorPosition
* isPlayerJackingAVehicle
* getPlayerWeaponSlot
* getPlayerAmmoInClip
* getVehicleDirtLevel
* isVehicleOccupied
* getVehicleOccupants
* getVehicleSirenState
* getVehicleEngineState
* GUI:setValue
* GUIMultiLineEditBox
* GUIProgressBar
* setPlayerDoorLockState
* drawLightWithRange
Removed scripting functions:
* getVehicleEngineHealth
* setVehicleEngineHealth
New:
* GTA files(handling etc.) hash check
* New filedownload and resource/script system
* Screenshot function, which works now perfect
* Added custom player name tags with healthbar
* Added the ability to disconnect from a server
* Added simple unoccupied vehicle sync
* Added new actor system
* Added aim sync
* Added custom loading screen
* Added new audioclient
* Added simple vehicle damage sync
* Added animation system
* Objects are now able to be attached to players and vehicles
* Fixed controlstate bugs
* Maxplayers has been increased to 48
* New chatinput made with CEGUI
Tweaks:
* Terminated 90% of all crashes
* IV:MP uses own install directory instead of GTA IV folder
* Own network module(more security)
* Added serverquery(now TCP (serverport + 1) instead of UDP)
* Fixed memory leaks and increased memory usage
* Lowered maximum streamed in checkpoints limit for performance reasons
* Renamed \'FPS and Tickrate\' settings option to \'Show FPS\'
* Disabled fake vehicles in the distance
* File check is now handled by the server instead of the client
* Updated RakNet
* Fixed crash when using /quit or \'Quit\' in the IV:MP menu
* New CEGUI style
* Changing player model no longer resets health and makes people lose their weapons
Changes from 0.1 T3 to 0.1 T3 R2
___________________________________________________
Fixes:
* fixed issue with helmet functions not being visible for other players
Changes from 0.1 T2 R2 to 0.1 T3
___________________________________________________
Fixes:
* disable ALL IO/System functions at clientside, because it is MAJOR security breach.
* hopefully fixed desync bugs related to vehicle streaming
* fix for removing event handlers
Tweaks:
* fixed copyright notice in server software
New events:
* givePlayerHelmet
* removePlayerHelmet
Changes from 0.1 T2 R2 to 0.1 T2 R3
___________________________________________________
New:
* Featured and Sponsored masterlist
* more messages for masterlist
Fixes:
* not being able to see other players in interiors
* servers sometimes not announcing on the masterlist
* fix for playerEnterVehicle
Tweaks:
* increased playerlimit to 32
* changed to mongoose web server, because it easier, powerful and opensource
New scripting functions:
* webRequest
Changes from 0.1 T2 to 0.1 T2 R2
___________________________________________________
Fixes:
* fixed the inet_ntop crash
Tweaks:
* backwards compatibility for older modules
Module SDK (R4):
* added unified functions for managers.
Changes from 0.1 T1 R2 to 0.1 T2
___________________________________________________
Fixes:
* fixed vehicles missing certain components
* fixed playerDeath event in cp.nut
* fixed nothing happening when people enter a checkpoint
* fixed client script gui elements not being hidden whilst not in game
* fixed triggerClientEvent always returns the last parameter instead of true or false
* fixed blips automaticly being red
* fixed a bug when you try to connect to a public server but set a password before in quick connect
* fixed getPlayerModel not working clientside
* fixed clientside timers
* fixed issues with togglePlayerControls and connecting to other servers
* fixed checkpoints not showing
Tweaks:
* renamed STATE_TYPE_EXITCAR to STATE_TYPE_EXITVEHICLE
* implemented STATE_TYPE_ENTERVEHICLE and STATE_TYPE_EXITVEHICLE
* improved squirrel\'s .tointeger() to work on hex numbers and accept up to 0xFFFFFFFF
* updated RakNet to version 4
* new menu background and replaced IV:MP logo
* maxplayers increased to 12
Module SDK (R4):
* added ability to use system managers/other structures from modules.
* added ability to use events
New scripting functions:
* getFPS
* getSerial (replaces Identity)
* getObjectModel
* setObjectCoordinates
* getObjectCoordinates
* setObjectRotation
* getObjectRotation
* getPickupModel
* getPickupType
* getPickupValue
* setPickupCoordinates
* getPickupCoordinates
* setPickupRotation
* getPickupRotation
* gui.setFont
* getPlayerColor (clientside)
New events:
* windowClose
Changes from 0.1 T1 to 0.1 T1 R2
___________________________________________________
Fixes:
* fixed crashing occuring on player connects
* fixed chat window still being shown in pause menu
Tweaks:
* changed enter passenger key to horn (Default value is \'G\', but if remapped in options then value is remapped key).
* lowered streamed in vehicle limit to 64 for performance reasons
New scripting functions:
* gui:setProperty
Changes from 0.1 Beta 1 to 0.1 T1
___________________________________________________
New:
* clientside scripting
* integrated webserver, can be replaced by an external one by using <httpserver/> in the config file
* command-line options for the server, see server --help
* synchronized weather
* synchronized time
* pickups
* indicators
* customizable fonts
* editable game scrollbars (Star Junction)
* synchronized traffic lights
* menu accessible without reconnecting
* About window
* new server inputs: loadclientscript, unloadclientscript, reloadclientscript, loadresource, unloadresource, reloadresource
* FPS display toggleable in menu
* bypass RGSC login window when starting the game
* ability to edit the chatbox style via settings
Tweaks:
* vehicle and player interpolation
* synced vehicle entrances&exit
* show netcode versions when authorization fails
* edited the cegui skin
* changed screenshot & crash dump dates to be year.month.day-hour.minute.second instead of hour.minute.second-day.month.year
* version identifier is semi-transparent
* timers are now a class
* nametag limit increased to 32 and added IDs to nametags
* disabled fake cars far away (lights at night)
* updated Squirrel to 3.0 RC1
* server uses full timestamps on logs
* removed the crash handler message box
* message boxes can be closed by clicking the \'x\' on them
* removed initial loading screens
* cutscene interiors
* updated scripts
* added param for removePlayerFromVehicle to exit a vehicle gracefully (not warping)
Fixes:
* fixed players being invisible in interiors
* fixed wrong position when player is passenger
* fixed death message spam
* fixed setPlayerTime (issue #333)
* fixed using strings longer than 255 characters in functions (issue #327)
* fixed setPlayerModel if player in vehicle (issue #342)
* fixed creating screenshots crashing in windowed mode
* fixed chat backgrounds being misaligned with formatting in messages while formatting is disabled
* fixed unfreeze when closing a message box (issue #356)
* fixed changing one player\'s skin changing the local player\'s skin for all players (issue #346)
* fixed checkpoint enter&leave events being called repeatingly
* fixed [Chat] messages in the server being shown when the event was cancelled
* fixed crash when no settings.xml present
* fixed startup crashes related to ivmp.set (issue #332)
* fixed toggleAutoAim setting the pay\'n\'spray option
* fixed password in checkboxes in the settings window (issue #364)
* fixed players not timing out, kick \"ghost\" players when the original players reconnect (same name, IP & hdd-serial)
* fixed ban times calculation, can exceed 24 days (issue #366), banPlayer takes seconds instead of milliseconds
* fixed crash when using xml::nodeAttribute for non-existant attributes (issue #378)
* fixes for the actor manager
* possibly fixed issues with Internet Explorer 9 Beta (might crash at the first time you open IV:MP, second time seems fine)
Increased Limits:
* blips: 1300
* vehicles, objects, checkpoints, pickups: 65534
* timers: none
Removed:
* default scoreboard (replaced with client-side script)
New scripting functions:
* getvehicleRotation
* setVehicleRotation
* setWeather
* getWeather
* setPlayerWeather
* getPlayerPreviousPadState
* setPlayerColor
* getPlayerColor
* setPlayerName
* getPlayerPing
* setPlayerClothes
* getPlayerClothes
* resetPlayerClothes
* isVehicleOccupied
* getVehicleOccupants
* setVehicleDirtLevel
* soudnVehicleHorn
* setVehicleSirenState
* setVehicleLocked
* getVehicleLocked
* setVehicleIndicators
* getVehicleIndicators
* triggerClientEvent
* triggerServerEvent
* getBlipCoordinates
* setBlipColor
* getBlipColor
* setBlipSize
* getBlipSize
* toggleBlipRoute
* toggleBlipShortRange
* createPickup
* deletePikcup
* getScripts
* getClientScripts
* getClientResources
* getScriptName
* loadScript
* unloadScript
* reloadScript
* loadClientScript
* unloadClientScript
* reloadClientScript
* loadClientResoruce
* unloadClientResoruce
* reloadClientResource
* timer
* timer::isActive
* timer::kill
* timer::setTraditionalBehavior
* setTime
* getTime
* setMinuteDuration
* getMinuteDuration
* setDayOfWeek
* getDayOfWeek
* addChatMessage
* setGameScrollbarText
* getGameScrollbarText
* setGameScrollBarColor
* getGameScrollBarColor
* guiToggleCursor
* isCursorVisible
* guiGetScreenSize
* guiDrawRectangle
* GUIFont
* GUIWindow
* GUIButton
* GUIEditBox
* GUICheckBox
* GUIImage
* GUIElement
* gui:getTextExtent
* gui:getFontHeight
* gui:drawText
* gui:setText
* gui:setSize
* gui:setPositon
* gui:setAlpha
* gui:setVisible
* gui:setParent
* gui:getName
* gui:getText
* gui:setRotation
* gui:isSelected
* toggleChatWindow
* isChatWindowVisible
* getCurrentAreaName
* getCurrentStreetName
* setVehicleComponent
* getVehicleComponents
* setVehicleVariation
* getVehicleVariation
Removed functions:
* setBlipColorForPlayer
* setTimer
* isTimerActive
* killTimer
* guiDrawText
* guiDrawTextForAll
* guiShowMessageBoxForAll
* setPlayerInterior
* getPlayerInterior
* getVehicleHeading
* setVehicleHeading
New events:
* playerChangePadState
* playerChangePadState
* frameRender
* keyPress
Command-line options for the server (override config options, if you have multiple config files only the first value is taken into account)
* --httpport - specifies web server port
* --maxplayers - max. players (limit: 32)
* --maxvehicles - max. vehicles (limit: 65534)
* --port - server port
* --weather - default weather (1-10)
* --autoaim - autoaim enabled? (true/false)
* --frequentevents - frequent events enabled? (true/false)
* --kickoldplayers - kick \"ghost\" players when player with same name, ip & serial joins (true/false)
* --listed - server is on the master list? (true/false)
* --paynspray - paynsprays enabled? (true/false)
* --silent - no output to the console? (true/false)
* --hostaddress - IP to listen on
* --hostname - server name
* --httpserver - external server url, leave blank for internal web server
* --logfile - file to log all output to (default: ivmp-svr.log)
* --password - server password (default: none)
Command-Line options - can be used multiple times (--script cp.nut --script whisper.nut), do not overwrite config options
* --clientresource - any client-resources you wish to load
* --clientscript - any client-scripts you wish to load
* --config - any config files you wish to load (if as command-line argument, settings.xml is not loaded implicitly)
* --module - modules to load
* --script - scripts to load on start up
 
Hivatalos link:
http://iv-multiplayer.com/ivmp-0-1-rc1
Majd jönnek tesz videók, stb, de még én is csak ismerkedem vele.
Viszont találtam egy olyna funkciót, hogy egy megadott helyre elmegy az NPC. De nem úgy, hogy fel kéne venni meg ilyenek, hanem a mapon egy bejelölt ponthoz, a kresz szabályait ismerve(piros lámpánál megáll, stb) elmegy. Alapból van is betéve egy buszvezetõ, és eddig nagyon állat..:D
Az autók deformálódását kivették, ugyanakkor a lökhárítók, lámpák, stb. törnek. Ez jó is, meg rossz is. Viszont egy csomó elõre berakott dolog nálam nem akar mûködni, például a /crateObject kifagyást okoz.
Még egy pár szomorító dolog: Rettentõen laggos, 1500-as pingje van a haveromnak, akinek tegnap 20-30 körül volt. Állítólag(nem próbáltam) többször fagy ki, mint a másik verzió...

133
Segítségkérés / Lerakott autó elmentése.
« Dátum: 2012. július 31. - 19:30:38 »
Sziasztok! Jelenleg egy IVMP szerveren dolgozom, amihez egyszerûen nincs alap, amibõl ötletet lehetne meríteni, az egyetlen hasznos dolog, egy bugoktól hemzsegõ admin rendszer.
Az érdekelne, hogy SAMP-on belül hogy néz ki egy ilyen script.
RP szerverre kellene, ha az admin /v-vel lerak egy kocsit, akkor az mentõdjön is oda.
Ami biztos hogy van IVMP-n belül:
http://forum.iv-multiplayer.com/index.php?topic=1053.0 (EasyINI)
Viszont nem találtam olyan függvényt, ami lehetõvé tenné azt, hogy ne szerkesszem az általam leírt dolgokat, hanem írjak hozzá.
keyExists(section, keyname)
setKey(section, keyname, keyvalue);
getKey(section, keyname);
Elõre is köszönöm.

134
Off Telep / GeForce 9600GT
« Dátum: 2012. július 29. - 22:46:51 »
GeForce 9600GT
 
\"22290d1291612333-geforce-9600-gt-graphic-card-geforce-9600-gt-graphic-card.jpg\"
Sziasztok! Mi a véleményetek róla? Megéri venni egy jó tápot, és még ezt 20 ezer forintból?

135
IV: Multiplayer / IV:MP 0.1 T4
« Dátum: 2012. július 18. - 11:52:59 »
Sziasztok! Boldog vagyok, ugyanis rátaláltam pár kiadott bétára, az említett dologgal kapcsolatban. Minden nem írok le, csak egy pár észrevételt:
48 lett a max playerszám, ami nagyon jó.
A fegyver szinkron szinte tökéletes.
Illetve hatalmas meglepetésemre, az autók törnek! De nem akárhogyan, ugyanis deformálódnak is. (Tehát teljesen az alapjátékhoz hasonlóan)
Készítettem egy rövidke videót, az indexrõl, és a sérülésrõl, illetve az új menürõl. Ami érdekes az az, hogy álló, használaton kívüli jármû is képes sérülni.
Szerintem már most, jobb mint a samp, pedig ez egy Nightly release. ami annyit tesz, hogy még a béta szintjét sem éri el. Ettõl függetlenül elég stabilnak mondható, bár a settingsre való kattintással, nem a videó állt meg, hanem a játék fagyott le.
Illetve itt a videó:
http://www.youtube.com/watch?v=RpmMGpAPJqw
Hozzá tettem még pár videót, amin egyik ismerõsömmel szórakozunk, nekem tetszett.. :)
http://www.youtube.com/watch?v=E9HZ_8zsDSE
http://www.youtube.com/watch?v=AflwIZrWhI0
Link: Letöltések!

Oldalak: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal