Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - rcsbakos2

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10
106
RP/RPG kérések / /lampa parancs!
« Dátum: 2013. Július 13. - 23:49:23 »
Hellotok kerestem keresõbe /lampa parancsot,de nem találtam valaki segítene?:S
code lényege annyi hogy beírja xy hogy /fsz akkor felkapcsol és ha megint beírja hogy /fsz akkor kikapcsol a lámpa a kocsin!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. Július 14. - 01:45:53 )

megoldottam ezért zárom bocsánat!

107
Segítségkérés / infobar!
« Dátum: 2013. Július 13. - 22:44:10 »
valaki segítene?:\'D nem értem semennyire ezt->
http://sampforum.hu/index.php?topic=6507.0

108
Munkaerő keresése / $ucK Life RolePlay szerver scriptert keres!
« Dátum: 2013. Július 13. - 17:08:40 »
Üdv kedves olvasó!
Akkor a szerverrõl pár mondtad:
Ennek a szervernek a lényege a 75%-os roleplay szint!A Szerver El Quabardosban,Las Payadasban,és Fort Carsonban játszódik,a mappolást én csinálom!
Magas színvonalú szervert szeretnék létrehozni,adminok +16 minimum! Adminsegéd nincs a szerveren,mert van amikor visszaélnek vele!
A szerver 1-500slotig futtatható mert teljes szervergépet bérlek.
Frakicók:rendõr,mentõs,polgárõr,katona,rádiós,szerelõ,tûzoltó.
Illegális frakicók:RTM,GM(gettómaffia),Aztecas,
Munkák:
kéményseprõ
út tisztító
favágó
fagyi árus
villanyszerelõ
szállító munka
pizzás munka
postás munka
A Szerveren minden segítõ(mapper scripter stb.) neve fel lesz tüntetve!Ha a mód nem futtbe amit teljesen kétlek ,akkor a módot a scripter kapja meg,de ez akkor is érvényes hogy ha nem tudom/tudjuk a szerver fizetni!
Amit a segítségedért kapsz:-->Mindent meg kapsz mit szeretnél!!!!!
Amit szeretnék/kérnék:minimum 1,5 éves pawno tudás,életkor nem számít,mert nem a korodtól fogod tudni!!!!!
Elérhetõséget nem írok mert:\"Az elérhetõséget PM-ben beszéljétek meg!\"

109
RP/RPG kérések / Kocsi zárás és kinyítás..
« Dátum: 2013. Július 13. - 16:24:14 »
hellotok lenne egy olyan code kérésem aminek annyi a lényege
hogy oda áll a player a kocsi mellé valami cmd-t beír és a kocsi zárját kikapcsolja és kitudja nyitni,és elindítani is
[mod]Máskor normális nevet adj a témádnak![/mod]

110
RP/RPG kérések / Textdrawos százaél jelzõ[Code]kérés
« Dátum: 2013. Július 12. - 18:54:45 »
hellotok valaki tud adni egy olyan linket ahol megtalálom hogy lehet sávos százalékjelzõt csinálni?mint cryrpg-nél a betöltésnél!

111
RP/RPG kérések / >>kiadó lakás<<[CODE]kérés!
« Dátum: 2013. Július 12. - 17:44:21 »
hellotok egy olyan code-t szeretnék kérni aminek az a lényege hogy ember kibérel egy lakókocsit/házat és amikor feljön akkor ott spawnol,és példáúl ez 3napig tart és levesz érte 5000ft-t

112
Szkript kérések / Kocsi leáll!code kérés!
« Dátum: 2013. Július 11. - 17:36:53 »
hellotok lenne egy olyan kérésem,aminek az a lényege hogy megnyomja a player(játékos) a shiftet(jump)gombot és leáll a kocsi!:D

113
Segítségkérés / kocsi gond
« Dátum: 2013. Július 09. - 19:24:53 »
hellotok lenne egy olyan bajom hogy, egyik haverom használta /vehtöröl és az összes kocsi eltünt és most kicseréltem a scriptfile okat és még mindig nem ajda vissza a kocsikat?
mit tegyek?

114
Segítségkérés / kapu gond
« Dátum: 2013. Július 08. - 18:55:44 »

       new kapupd;
 
       kapupd = CreateDynamicObject(969 ,-506.5363, 2597.2871, 52.4972);///zárt állapot
 
if(strcmp(cmdtext, \"/pdnyit\", true) == 0)
        {
        MoveDynamicObject(kapupd,-506.3364, 2606.2087, 52.4972,0.5);///nyitott
        return 1;
        }
        if(strcmp(cmdtext, \"/pdzar\", true) == 0)
        {
        MoveDynamicObject(kapupd,-506.3364, 2606.2087, 52.4972,0.5);//nyitott
        return 1;
}

 
miért nem jó?:S

115
Segítségkérés / szerver nem indul
« Dátum: 2013. Július 07. - 21:25:26 »

116
Szkript kérések / kapui
« Dátum: 2013. Július 07. - 13:42:24 »
(969 ,-506.5363, 2597.2871, 52.4972)//zárt
(969,-506.3364, 2606.2087, 52.4972)//nyit :DD
 
//---- . Jelszavas Ajtó Area51 környékén (kezdõknek). Készítette: BoOy
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define DIALOG_PASS 3423
#define JELSZO \"Példa1345\" //Írd be a tetszõleges jelszavadat...
new Kapu;
new checkpick1;
new checkpick2;
new Nyitva;
public OnFilterScriptInit()
{
    Kapu = CreateObject(971, 213.86644, 1875.39343, 12.16784,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
        CreateObject(2886, 209.83719, 1876.43262, 13.58393,   0.00000, 0.00000, 90.00000);
    CreateObject(2886, 209.46373, 1874.66895, 13.58390,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
        checkpick1 = CreatePickup(1239, 2,209.50102, 1873.96338, 12.99174);
        checkpick2 = CreatePickup(1239, 2,210.32538, 1876.55420, 12.99174);
        return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
        return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
    if(pickupid == checkpick1 || pickupid == checkpick2)
        {
            ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_PASS,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Jelszavas Ajtó\",\"Az ajtó zárva! Kérlek írd be a jelszót!\",\"Megad\",\"Mégse\");
        }
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
        if(Nyitva == 1)
        {
                if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, 210.6729,1876.1299,13.1406))
                {
                        MoveObject(Kapu,213.86644, 1875.39343,12.16784,2);
                        Nyitva = 0;
                        return 1;
                }
        }
        return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
        if(dialogid == DIALOG_PASS)
        {
            if(response)
            {
                if(Check(playerid,inputtext))
                {
                    SendClientMessage(playerid,-1,\"Jelszó megadva! Sikeres belépés..\");
                                MoveObject(Kapu,213.86644, 1875.39343,6.3958,1.5);
                                Nyitva = 1;
                        }
                        else
                        {
                            ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_PASS,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Jelszavas Ajtó\",\"HIBA: Rossz jelszót adtál meg!\",\"Megad\",\"Mégse\");
                        }
                }
            return 1;
        }
        return 1;
}
forward Check(playerid, const password[]);
public Check(playerid, const password[])
{
        if(!strcmp(password, JELSZO, false)) return 1;
        return 0;
}

Hellotok segítene valaki hogy hova kell beilleszteni a fent található kapukat?mert nagyon nem értem!
ezek azok amiket kikéne cserélni :
(969 ,-506.5363, 2597.2871, 52.4972)//zárt
(969,-506.3364, 2606.2087, 52.4972)//nyit :DD

117
Szkript kérések / sziréna command
« Dátum: 2013. Július 06. - 23:28:34 »
   if (strcmp(\"/villogo1\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {
        if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1)
            {
       
                new objectid = CreateObject(19419, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
                AttachObjectToVehicle(objectid, GetPlayerVehicleID(playerid), 0.000000, -0.379999, 0.919999, 0.000000, 0.000000, 0.000000);
                SendClientMessage(playerid, -1, \"Bekapcsolatad a villogót a kocsin!\");
                return 1;
   }
   else SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy rendõr!\");
}

 
hellotok van ez a codom!és azt szeretném hogyha le is tudnám szedni az objectet a kocsiról!

118
Segítségkérés / command
« Dátum: 2013. Július 06. - 22:48:33 »
Hellotok csináltam \"sziréna\" codot,és az a kérdésem hogy hogy tudom levenni a kocsirol az objectet?:S

119
Segítségkérés / útzár probléma
« Dátum: 2013. Július 06. - 13:17:12 »
// Top of your script
#define MAX_ROADBLOCKS 85 // Can be anything you want, but don\'t go over the top.
// Search enum in your script and add this:
enum rInfo
{
    sCreated,
    Float:sX,
    Float:sY,
    Float:sZ,
    sObject,
};
new Roadblocks[MAX_ROADBLOCKS][rInfo];
// Place this under OnPlayerCommandText
if(strcmp(cmd, \"/crb\", true) == 0)
        {
            if(IsPlayerConnected(playerid) && IsACop(playerid) || IsPlayerAdmin(playerid))
        {
                        tmp = strtok(cmdtext, idx);
                        if(!strlen(tmp))
                        {
                                SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"USAGE: /crb [Roadblock ID]\");
                                SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Available Roadblocks:\");
                                SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"| 1: Small Roadblock\");
                                SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"| 2: Medium Roadblock\");
                                SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"| 3: Big Roadblock\");
                                SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"| 3: Cone\");
                                return 1;
                        }
            new rb = strval(tmp);
            if (rb == 1)
                        {
                                PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0);
                                new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz,Float:ploca;
                        GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz);
                        GetPlayerFacingAngle(playerid,ploca);
                        CreateRoadblock(1459,plocx,plocy,plocz,ploca);
                        format(string,sizeof(string),\"[HQ]: Officer %s has placed a Roadblock(1) at his position, over.\",GPN(playerid));
                        SendRadioMessage(1,COLOR_BLUE,string);
                        GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Roadblock ~b~Placed!\",3000,1);
                                return 1;
                        }
                        else if (rb == 2)
                        {
                                PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0);
                                new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz,Float:ploca;
                        GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz);
                        GetPlayerFacingAngle(playerid,ploca);
                        CreateRoadblock(978,plocx,plocy,plocz+0.6,ploca);
                        format(string,sizeof(string),\"[HQ]: Officer %s has placed a Roadblock(2) at his position, over.\",GPN(playerid));
                        SendRadioMessage(1,COLOR_BLUE,string);
                        GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Roadblock ~b~Placed!\",3000,1);
                                return 1;
                        }
                        else if (rb == 3)
                        {
                                PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0);
                                new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz,Float:ploca;
                        GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz);
                        GetPlayerFacingAngle(playerid,ploca);
                        CreateRoadblock(981,plocx,plocy,plocz+0.9,ploca+180);
                        format(string,sizeof(string),\"[HQ]: Officer %s has placed a Roadblock(3) at his position, over.\",GPN(playerid));
                        SendRadioMessage(1,COLOR_BLUE,string);
                        GameTextForPlayer(playerid,\"~w~útzár ~g~letéve!\",3000,1);
                        SetPlayerPos(playerid, plocx, plocy+1.3, plocz);
                                return 1;
                        }
                        else if (rb == 4)
                        {
                                PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0);
                                new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz,Float:ploca;
                        GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz);
                        GetPlayerFacingAngle(playerid,ploca);
                        CreateRoadblock(1238,plocx,plocy,plocz+0.2,ploca);
                        format(string,sizeof(string),\"[HQ]: Officer %s has placed a Traffic Cone(1) at his position, over.\",GPN(playerid));
                        SendRadioMessage(1,COLOR_BLUE,string);
                        GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Cone útzár ~g~letéve!\",3000,1);
                                return 1;
                        }
                        /*else if (rb == 4)
                        {
                                PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0);
                                new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz,Float:ploca;
                        GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz);
                        GetPlayerFacingAngle(playerid,ploca);
                        CreateRoadblock(1425,plocx,plocy,plocz+0.6,ploca);
                        format(string,sizeof(string),\"[HQ]: Officer %s has placed a Detour Sign(4) at his position, over.\",GPN(playerid));
                        SendRadioMessage(1,COLOR_BLUE,string);
                        GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Sign ~g~Placed!\",3000,1);
                                return 1;
                        }
                        else if (rb == 5)
                        {
                                PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0);
                                new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz,Float:ploca;
                        GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz);
                        GetPlayerFacingAngle(playerid,ploca);
                        CreateRoadblock(3265,plocx,plocy,plocz-0.5,ploca);
                        format(string,sizeof(string),\"[HQ]: Officer %s has placed a Will Be Sign(5) at his position, over.\",GPN(playerid));
                        SendRadioMessage(1,COLOR_BLUE,string);
                        GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Sign ~g~Placed!\",3000,1);
                                return 1;
                        }
                        else if (rb == 6)
                        {
                                PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0);
                                new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz,Float:ploca;
                        GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz);
                        GetPlayerFacingAngle(playerid,ploca);
                        CreateRoadblock(3091,plocx,plocy,plocz+0.5,ploca+180);
                        format(string,sizeof(string),\"[HQ]: Officer %s has placed a Line Closed Sign(6) at his position, over.\",GPN(playerid));
                        SendRadioMessage(1,COLOR_BLUE,string);
                        GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Sign ~g~Placed!\",3000,1);
                                return 1;
                        }*/
                }
            return 1;
        }
        else if (strcmp(cmd,\"/rrb\",true) == 0)
        {
            if(IsPlayerConnected(playerid) && IsACop(playerid) || IsPlayerAdmin(playerid))
        {
                DeleteClosestRoadblock(playerid);
                format(string,sizeof(string),\"[HQ]: Officer %s az útzár törölve\",GPN(playerid));
                SendRadioMessage(1,COLOR_BLUE,string);
                GameTextForPlayer(playerid,\"~w~útzár ~r~törölve!\",3000,1);
                }
            return 1;
        }
        else if (strcmp(cmd,\"/rrball\",true) == 0)
        {
            if(IsPlayerConnected(playerid) && IsACop(playerid) || IsPlayerAdmin(playerid))
        {
                        if(PlayerInfo[playerid][pRank] >= 6 || IsPlayerAdmin(playerid)) // This being the default Chief rank in LA-RP change if neccesary.
                        {
                        DeleteAllRoadblocks(playerid);
                        format(string,sizeof(string),\"[HQ]:  %s összes útzár ötörlve a körzetedbõl!\",GPN(playerid));
                        SendRadioMessage(1,COLOR_BLUE,string);
                        GameTextForPlayer(playerid,\"~b~Összes ~w~útzár ~r~törölve\",3000,1);
                        }
                }
            return 1;
        }
// Place this under your script
stock CreateRoadblock(Object,Float:x,Float:y,Float:z,Float:Angle)
{
    for(new i = 0; i < sizeof(Roadblocks); i++)
        {
            if(Roadblocks[sCreated] == 0)
            {
            Roadblocks[sCreated] = 1;
            Roadblocks[sX] = x;
            Roadblocks[sY] = y;
            Roadblocks[sZ] = z-0.7;
            Roadblocks[sObject] = CreateDynamicObject(Object, x, y, z-0.9, 0, 0, Angle);
                return 1;
            }
        }
        return 0;
}
stock DeleteAllRoadblocks(playerid)
{
    for(new i = 0; i < sizeof(Roadblocks); i++)
        {
            if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 100, Roadblocks[sX], Roadblocks[sY], Roadblocks[sZ]))
        {
                    if(Roadblocks[sCreated] == 1)
                    {
                        Roadblocks[sCreated] = 0;
                    Roadblocks[sX] = 0.0;
                    Roadblocks[sY] = 0.0;
                    Roadblocks[sZ] = 0.0;
                    DestroyDynamicObject(Roadblocks[sObject]);
                    }
            }
        }
    return 0;
}
stock DeleteClosestRoadblock(playerid)
{
    for(new i = 0; i < sizeof(Roadblocks); i++)
        {
            if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, Roadblocks[sX], Roadblocks[sY], Roadblocks[sZ]))
        {
                if(Roadblocks[sCreated] == 1)
            {
                Roadblocks[sCreated] = 0;
                Roadblocks[sX] = 0.0;
                Roadblocks[sY] = 0.0;
                Roadblocks[sZ] = 0.0;
                DestroyDynamicObject(Roadblocks[sObject]);
                return 1;
                }
            }
        }
    return 0;
}

 
miért fagy ti kõle a pawno:?:|

120
Szkript kérések / kérés egyveleg!
« Dátum: 2013. Július 05. - 21:56:13 »
Hellotok lenne pár kérdésem és kérésem!
1.öm van ugye a samp-ba a gázgránát.az nem sebez semmit,ez alapból így van 0.3xbe?
Ha nem akkor légyszíves írd le hogy hogy tudom kiszedni vagy berakni hogy sebezzen!
2.hogy tudok interiorba tp-zni vagy létrehozni?
3.las payadas rpg-modba hogy tudom frakicóhoz kötni a comandokat?!((próbáltam sokféle modón de nem jött össsze))
4.valaki tud playerobjectatacher editort ami még mûködik?
5.valaki tud útzáras scriptet((ennek még nem néztem utána szóval kihagyható))
6.valaki tud valami értelmes npc creatort?ami tud üzenni is?((nem találtam értelmeset vagy nem volt jó amit találtam))
7.öm las payadas rpg módba a spawnoló kocsi idjét átírtam leadja de a rendõr nem tud beszálni az mitõl lehet?:O)))
Ennyi lenne köszönöm elõre is a válaszokat!

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal