Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Témák - BoSS

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14
106
Segítségkérés / Adminszolgálatba lépés gond.
« Dátum: 2012. Augusztus 10. - 18:39:55 »
Sziasztok.
Az a Gondom,hogy szoliba lépek de nem látom a játékosok nevét...
Ezt meg tudná oldani valaki,hogy lehessen látni?
 
new bool:Adminszolgalat[MAX_PLAYERS];
new Text3D: aszoli;
#define sárga   0xFFFF00FF //
#define zöld    0x00FF40FF //
#define piros   0xFF0000FF //
CMD:adminszoli(playerid, params[])
{
    new sendername[MAX_PLAYER_NAME];
new string[128];
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
    if (pInfo[playerid][Admin] >= 1)
{
    if(Adminszolgalat[playerid] == false)
    {
      aszoli = Create3DTextLabel(\"{FF0000}[survival]{778899} // Admin Szolgálatban \\\\\", sárga, 0.0, 0.0, 2.0, 100, 0, 1);
      Attach3DTextLabelToPlayer(aszoli, playerid, 0.0, 0.0, 0.4);
                 ShowNameTags( 0 );
                 GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                 SendClientMessageToAll(sárga, \"----->\");
      format(string, sizeof(string),      \"{FF0000}[ SURVIVAL ]{778899}Admin {FF0000}%s {778899}szolgálatba lépett!\", sendername);
      SendClientMessageToAll(sárga,string);
      SendClientMessageToAll(zöld, \"----->\");
      Adminszolgalat[playerid] = true;
      SetPlayerSkin(playerid, 149);
   }
   else if(Adminszolgalat[playerid] == true)
   {
      Delete3DTextLabel(aszoli);
          ShowNameTags( 1 );
                GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
          SendClientMessageToAll(zöld, \"----->\");
      format(string, sizeof(string), \"{FF0000}[ SURVIVAL ] Admin {FF0000}%s {778899}kilépett a szolgálatból!\", sendername);
      SendClientMessageToAll(sárga,string);
      SendClientMessageToAll(zöld, \"----->\");
      Adminszolgalat[playerid] = false;
      SetPlayerSkin(playerid, 2);
   }
}
else return SendClientMessage(playerid, piros, \"{FF0000}[ SURVIVAL ] Nem használhatod ezt a parancsot! [Min. adminszint: 1]\");
}
return 1;
}

 
Elõre is köszönöm

107
Segítségkérés / Halál utáni spawnolás
« Dátum: 2012. Augusztus 10. - 17:43:10 »
Hali all
Ha meg halok a szerveren annak a spawn helyét szeretném átrakni de nem találom,hogy hol kell
Valaki meg tudná mondani?
Elõre is köszi.

108
Segítségkérés / Nem mozog az NPC
« Dátum: 2012. Augusztus 05. - 10:40:04 »
Sziasztok még mingid nem tudom meg oldani,rájönni,hogy mi a baj.
Belép meg minden de egy helyben áll
-Gyalogos NPC
-Van regisztráció
-.Vannak kérdések,hogy hány éves stb...RP Teszt nincs csak pár kérdés.
Így van bent.
 
public OnPlayerRequestClass(playerid)
{
    if(IsPlayerNPC(playerid))return 1;
return 1;
}
forward OnPlayerReqpestSpawn(playerid);
public OnPlayerReqpestSpawn(playerid)
{
    if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1;
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1;
new jatekosneve[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, jatekosneve, sizeof(jatekosneve));
new nevellenorzes = strfind(jatekosneve, \"_\", true);
if(nevellenorzes == -1)
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A rendes nevedet használd kérlek pl: Kiss_Tamas!\");
Kick(playerid);
//===========================================//
GetPlayerIp( playerid, szPIP, sizeof( szPIP ) );
GetPlayerName( playerid, szName, sizeof( szName ) );
format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"{A80808}[ADMINÜZENET] %s(%d) Csatlakozott a szerverhez! {FFEEEE}IP: {3ACB3A}%s\", szName, playerid, szPIP );
foreach(Player, i)
{
if( pInfo[Admin] >= 1 )
{
SendClientMessage( i, -1, szFormat );
}
}
return 1;
}

109
Segítségkérés / NPS SEgítség(Feljön a szerverre,de egyhelyben áll)
« Dátum: 2012. Július 31. - 19:29:01 »
Sziasztok az a gondom,hogy feljön a szerverre az NPC de tovább nem.Elakad valahol nem  tudom mi a baj :/
Valaki tudna segíteni?

110
Segítségkérés / NPC Gondok nem jön fel a szerverre...
« Dátum: 2012. Július 30. - 16:45:17 »
Hello..
Nem jön fel a szerverre....
Pedig ezt beraktam npcmodesba
 
#define RECORDING \"Tomas_Hopkins\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 2 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
  StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
  return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 2 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
  public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
  public OnNPCExitVehicle ( )
  {
    StopRecordingPlayback ( );
    return 0;
  }
#else // Viszont ha gyalogos
  public OnNPCSpawn ( )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
#endif

 
ezt pedig az filterscriptbe
 
#include <a_samp>
new npcTomas;
public OnFilterScriptInit ( )
{
  ConnectNPC(\"ide azt írsz amit akarsz\", \"Tomas_Hopkins\");                                                                     //ide írod a recfile nevét (teszt) helyére
  npcTomas = AddPlayerClass(71,1618.3982,711.6606,15.6059,268.1924,0,0,0,0,0,0); // NPC             //ide írod a lementett koordinátát
  return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
  if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
  {
            new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
            GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
            if ( !strcmp ( npcname, \"npcTomas\", true ) )
            {
                        SetPlayerSkin(playerid, 71);                                                                               //ide írod a skin id-t amit szeretnél
            }
            return 1;
  }
  return 1;
}

 
és a rec felvételt is beraktam a helyére,beírtam hogy maxnpc 1 de nem jön fel a szerverre.
UI: ezt a warningot fsnél írja
 
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\Tomas.pwn(7) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"npcTomas\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Warning.

 
Elõre is köszi a helpet.

111
Segítségkérés / Közös Frakció chat létrehozása
« Dátum: 2012. Július 29. - 17:14:34 »
Sziasztok van két frakció...és azoknak van külön külön chatjük
még hozzá ez:
 
CMD:r(playerid, params[])
{
new szoveg[200], Elk[250];
if(pInfo[playerid][Frakcio] == BORTONOR)
{
    if(sscanf(params, \"s[200]\", szoveg)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /r < Frakció Rádió >\");
format(Elk, 200, \"[Rádió] %s Börtönõr: %s\", Nev(playerid), szoveg);
for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
   if(pInfo[Frakcio] == BORTONOR || pInfo[Frakcio] == BORTONORFONOK)
   {
      SendClientMessage(i, NARANCS, Elk);
   }
}
}
if(pInfo[playerid][Frakcio] == BORTONORFONOK)
{
    if(sscanf(params, \"s[200]\", szoveg)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /r < Frakció Rádió >\");
    format(Elk, 200, \"*[Rádió] %s Börtönõr Fõnök: %s\", Nev(playerid), szoveg);
   
    for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
   if(pInfo[Frakcio] == BORTONOR || pInfo[Frakcio] == BORTONORFONOK)
   {
      SendClientMessage(i, NARANCS, Elk);
   }
}
}
if(pInfo[playerid][Frakcio] == MENTOS)
{
    if(sscanf(params, \"s[200]\", szoveg)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /r < Frakció Rádió >\");
    format(Elk, 200, \"*[Rádió] %s Mentõs: %s\", Nev(playerid), szoveg);
    for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
   if(pInfo[Frakcio] == MENTOS || pInfo[Frakcio] == MFONOK)
   {
      SendClientMessage(i, NARANCS, Elk);
   }
}
}
if(pInfo[playerid][Frakcio] == MFONOK)
{
    if(sscanf(params, \"s[200]\", szoveg)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /r < Frakció Rádió >\");
    format(Elk, 200, \"*[Rádió] %s Mentõs Fõnök: %s\", Nev(playerid), szoveg);
    for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
   if(pInfo[Frakcio] == MENTOS || pInfo[Frakcio] == MFONOK)
   {
      SendClientMessage(i, NARANCS, Elk);
   }
}
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy egyik frakció tagja sem!\");
}
return 1;
}

 
Azt szeretném,hogy meg maradjon így külön viszont lenne egy közös is
 
CMD:rr  <--- ezzel a parancsal

 
Valaki meg utdná ezt csinálni? Elõre is köszi.

112
Segítségkérés / NPC segítség
« Dátum: 2012. Július 29. - 11:03:56 »
Sziasztok,csináltam egy REC felvételt szerveren,egy ilyen rekorder segítségével.
A Scripterfilesba rakta le a rec felvételt innen hogyan tovább?
rec felvételt beraktam az npcmodes-ba és azon belül recordinsgba
Most hogyan haladjak tovább,hogy a szerveren is mûködésbe lépjen?
Elõre is köszönöm a helpet.
Edit: Meg csináltam legalábbis asszem meg csináltam,de nem tudom,hogy mi a baj vagy,hogy hogy kell mert ez lenne elsõ NPC-m de nem jön fel a szerverre
 
#define RECORDING \"Nagy_Lajos\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 2 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
  StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
  return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
  public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
  public OnNPCExitVehicle ( )
  {
    StopRecordingPlayback ( );
    return 0;
  }
#else // Viszont ha gyalogos
  public OnNPCSpawn ( )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
#endif

113
Hali :D
/szemetvisz parancsnál kapok egy objectet és azt kéne,hogy ha elkezdek futni a karakter akkor ejtse el azt a tárgyat... ha meg oldható elõre is köszönöm szépen.
Itt a parancs
 
CMD:szemetvisz(playerid,params[])
{
if(pInfo[playerid][Munka] == SZEMETES)
{
if(szemetetvisz[playerid] == 0)
    {
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.5, 1628.2465,692.3661,11.8898))
        {
            if(kuka1 == 1)
            {
               SetPlayerCheckpoint(playerid, 1647.4519,676.3967,10.8203 ,2.0);
               SetPlayerAttachedObject(playerid,szemetviseles(playerid),1265,6,0.257000,-0.078999,-0.124999,0.000000,-113.899955,0.000000,1.000000,1.000000,1.000000);
                szemetetvisz[playerid] = 1;
                SetTimerEx(\"kuka11\", 120000, 0, \"%i\", playerid);
                kuka1 = 0;
                new s2[200];
         format(s2, 200, \"* %s kiszedte a szemetet egy kukábol\", Nev(playerid));
         ProxDetector( 15.0, playerid, s2, LILA, LILA, LILA, LILA, LILA);
         SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Kiszedted a szemett egy kukábol, el ne merd szórni!\");
      }else SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Ez a kuka még nincs tele.\");
   }
   else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.5, 1636.1866,690.5361,11.9175))
        {
            if(kuka2 == 1)
            {
               SetPlayerCheckpoint(playerid, 1647.4519,676.3967,10.8203 ,2.0);
               SetPlayerAttachedObject(playerid,szemetviseles(playerid),1265,6,0.257000,-0.078999,-0.124999,0.000000,-113.899955,0.000000,1.000000,1.000000,1.000000);
                szemetetvisz[playerid] = 1;
                SetTimerEx(\"kuka22\", 120000, 0, \"%i\", playerid);
                kuka2 = 0;
                new s2[200];
         format(s2, 200, \"* %s kiszedte a szemetet egy kukábol\", Nev(playerid));
         ProxDetector( 15.0, playerid, s2, LILA, LILA, LILA, LILA, LILA);
         SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Kiszedted a szemett egy kukábol, el ne merd szórni!\");
      }else SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Ez a kuka még nincs tele.\");
   }
   else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.5, 1622.5927,688.9702,12.0696))
        {
            if(kuka3 == 1)
            {
               SetPlayerCheckpoint(playerid, 1647.4519,676.3967,10.8203 ,2.0);
               SetPlayerAttachedObject(playerid,szemetviseles(playerid),1265,6,0.257000,-0.078999,-0.124999,0.000000,-113.899955,0.000000,1.000000,1.000000,1.000000);
                szemetetvisz[playerid] = 1;
                SetTimerEx(\"kuka33\", 120000, 0, \"%i\", playerid);
                kuka3 = 0;
                new s2[200];
         format(s2, 200, \"* %s kiszedte a szemetet egy kukábol\", Nev(playerid));
         ProxDetector( 15.0, playerid, s2, LILA, LILA, LILA, LILA, LILA);
         SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Kiszedted a szemett egy kukábol, el ne merd szórni!\");
      }else SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Ez a kuka még nincs tele.\");
   }
   else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.5, 1617.9436,676.7985,15.4154))
        {
            if(kuka4 == 1)
            {
               SetPlayerCheckpoint(playerid, 1647.4519,676.3967,10.8203 ,2.0);
               SetPlayerAttachedObject(playerid,szemetviseles(playerid),1265,6,0.257000,-0.078999,-0.124999,0.000000,-113.899955,0.000000,1.000000,1.000000,1.000000);
                szemetetvisz[playerid] = 1;
                SetTimerEx(\"kuka44\", 120000, 0, \"%i\", playerid);
                kuka4 = 0;
                new s2[200];
         format(s2, 200, \"* %s kiszedte a szemetet egy kukábol\", Nev(playerid));
         ProxDetector( 15.0, playerid, s2, LILA, LILA, LILA, LILA, LILA);
         SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Kiszedted a szemett egy kukábol, el ne merd szórni!\");
      }else SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Ez a kuka még nincs tele.\");
   }
   else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.5, 0.0,0.0,0.0))
        {
            if(kuka5 == 1)
            {
               SetPlayerCheckpoint(playerid, 1647.4519,676.3967,10.8203 ,2.0);
               SetPlayerAttachedObject(playerid,szemetviseles(playerid),1265,6,0.257000,-0.078999,-0.124999,0.000000,-113.899955,0.000000,1.000000,1.000000,1.000000);
                szemetetvisz[playerid] = 1;
                SetTimerEx(\"kuka55\", 120000, 0, \"%i\", playerid);
                kuka5 = 0;
                new s2[200];
         format(s2, 200, \"* %s kiszedte a szemetet egy kukábol\", Nev(playerid));
         ProxDetector( 15.0, playerid, s2, LILA, LILA, LILA, LILA, LILA);
         SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Kiszedted a szemett egy kukábol, el ne merd szórni!\");
      }else SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Ez a kuka még nincs tele.\");
   }
   else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.5, 0.0,0.0,0.0))
        {
            if(kuka6 == 1)
            {
               SetPlayerCheckpoint(playerid, 1647.4519,676.3967,10.8203 ,2.0);
               SetPlayerAttachedObject(playerid,szemetviseles(playerid),1265,6,0.257000,-0.078999,-0.124999,0.000000,-113.899955,0.000000,1.000000,1.000000,1.000000);
                szemetetvisz[playerid] = 1;
                SetTimerEx(\"kuka66\", 120000, 0, \"%i\", playerid);
                kuka6 = 0;
                new s2[200];
         format(s2, 200, \"* %s kiszedte a szemetet egy kukábol\", Nev(playerid));
         ProxDetector( 15.0, playerid, s2, LILA, LILA, LILA, LILA, LILA);
         SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Kiszedted a szemett egy kukábol, el ne merd szórni!\");
      }else SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Ez a kuka még nincs tele.\");
   }
   else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.5, 0.0,0.0,0.0))
        {
            if(kuka7 == 1)
            {
               SetPlayerCheckpoint(playerid, 1647.4519,676.3967,10.8203 ,2.0);
               SetPlayerAttachedObject(playerid,szemetviseles(playerid),1265,6,0.257000,-0.078999,-0.124999,0.000000,-113.899955,0.000000,1.000000,1.000000,1.000000);
                szemetetvisz[playerid] = 1;
                SetTimerEx(\"kuka77\", 120000, 0, \"%i\", playerid);
                kuka7 = 0;
                new s2[200];
         format(s2, 200, \"* %s kiszedte a szemetet egy kukábol\", Nev(playerid));
         ProxDetector( 15.0, playerid, s2, LILA, LILA, LILA, LILA, LILA);
         SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Kiszedted a szemett egy kukábol, el ne merd szórni!\");
      }else SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Ez a kuka még nincs tele.\");
   }
   else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.5, 0.0,0.0,0.0))
        {
            if(kuka8 == 1)
            {
               SetPlayerCheckpoint(playerid, 1647.4519,676.3967,10.8203 ,2.0);
               SetPlayerAttachedObject(playerid,szemetviseles(playerid),1265,6,0.257000,-0.078999,-0.124999,0.000000,-113.899955,0.000000,1.000000,1.000000,1.000000);
                szemetetvisz[playerid] = 1;
                SetTimerEx(\"kuka88\", 120000, 0, \"%i\", playerid);
                kuka8 = 0;
                new s2[200];
         format(s2, 200, \"* %s kiszedte a szemetet egy kukábol\", Nev(playerid));
         ProxDetector( 15.0, playerid, s2, LILA, LILA, LILA, LILA, LILA);
         SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Kiszedted a szemett egy kukábol, el ne merd szórni!\");
      }else SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Ez a kuka még nincs tele.\");
   }
   else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.5, 0.0,0.0,0.0))
        {
            if(kuka9 == 1)
            {
               SetPlayerCheckpoint(playerid, 1647.4519,676.3967,10.8203 ,2.0);
               SetPlayerAttachedObject(playerid,szemetviseles(playerid),1265,6,0.257000,-0.078999,-0.124999,0.000000,-113.899955,0.000000,1.000000,1.000000,1.000000);
                szemetetvisz[playerid] = 1;
                SetTimerEx(\"kuka99\", 120000, 0, \"%i\", playerid);
                kuka9 = 0;
                new s2[200];
         format(s2, 200, \"* %s kiszedte a szemetet egy kukábol\", Nev(playerid));
         ProxDetector( 15.0, playerid, s2, LILA, LILA, LILA, LILA, LILA);
         SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Kiszedted a szemett egy kukábol, el ne merd szórni!\");
      }else SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Ez a kuka még nincs tele.\");
   }
}else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Már fölvettél egy szemeteszsákot!\");
}else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy kukás!\");
return 1;
}

114
Segítségkérés / TextDraw Hiba
« Dátum: 2012. Július 28. - 16:28:19 »
Sziasztok van egy kis gondom a TextDrawommal...térkép felett kéne jeleznie de nem jelzi ki.
Ez lenne az ha tudtok benne segíteni azt meg köszöném :D
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define ZOLD 0x33AA33AA
forward Changecmds();
forward ChangeTextcmds (text[]);
new Text:Textcmds;
new TextcmdsCount = 0;
#define gamemodecount 11
#define ms 5000
#define websitecount 11
#define ms 5000
#define cmdscount 11
#define ms 5000
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
   SendClientMessage(playerid, ZOLD,\"Térkép felett találsz egy kis segítséget!\");
   return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Textcmds);
   return 1;
}
public ChangeTextcmds(text[])
{
   TextDrawHideForAll(Textcmds);
   TextDrawSetString(Textcmds,text);
   TextDrawShowForAll(Textcmds);
   return 1;
}
public Changecmds()
{
if(TextcmdsCount > cmdscount) TextcmdsCount = 0;
      switch(TextcmdsCount)
   {
       case 0:
       {
         ChangeTextcmds(\"Web:Hamarosan\");  // Ezeket átirhatod de csak ami kékkel van!!itt a /help
       }
       case 1:
       {
         ChangeTextcmds(\"Szervert a [clans.hu] biztositja\");
        }
        case 2:
       {
         ChangeTextcmds(\"Barmi gondod van /report\");
        }
        case 3:
       {
         ChangeTextcmds(\"/help\");
        }
       }
TextcmdsCount++;
}

115
Segítségkérés / Spawnoláskor mutat egy GTA-s képet
« Dátum: 2012. Július 28. - 14:51:17 »
Üdv tehát mikor beírom a jelszómat már akkor ott van egy kép...ezt hogy tudom kivenni?Vagy lecserélni másra?
Elõre is köszi

116
Segítségkérés / Player le és fel csatlakozás kijelzése adminoknak
« Dátum: 2012. Július 28. - 08:29:50 »
Üdv.Tehát egy olyan script kéne ami adminoknak jelzo hogy kijött fel...plusz fel csatlakozásnál az IP címét is kiírná Le csatlakozásnál meg az okát írná ki,ha meg oldható pl crash ,kifagyott vagy csak szimplán elment.
Elõre is köszönöm a HELP-et.

117
Segítségkérés / Adminrangok készítése
« Dátum: 2012. Július 25. - 19:31:51 »
Sziasztok van egy módom és abban van 3 admin szint még pedig ezek:
1-es
2-es
3-as
Ezeket szeretném,hogy ne így jelezze,hanem így
Kezdõ Admin
Haladó Admin
Fõadmin
A Segítségeteket elõre is köszönöm szépen.

118
Szkript kérések / tban (meg adott ideig bannol)
« Dátum: 2012. Június 03. - 14:17:03 »
Sziasztok,egy olyan script kéne ami pl:használat /tban perc
szóval kitilt egy adott ideig.
Elõre is köszönöm aki segít benne.

119
Archívum / Elite Warriors
« Dátum: 2012. Május 31. - 18:33:07 »
Sziasztok!
Beszeretném nektek mutatni a hamarosan nyíló DM/TDM szerverem.
Körülbelül 1 hónapja kezdtem el rajta dolgozni,igaz nem sokat haladtam,
mivel dolgozok is mellette,de amikor van egy kis szabadidõm dolgozok rajta!
Modról:
Leginkább Counter Strikera szeretném,hogy hasonlítson csak GTA filingben :)
Ha valaki meg hal nem fog egybõl újra spawnolni,hanem ha lejárt az 5 perc köridõ vagy ha,
meg halt az összes társa.
Mappok is timerhez lesznek állítva és változni fognak,Kb 25-30 percenként!
Két csapat lesz Katonák és Terroristák.
Terroristáknak szintén lesz feladatuk,lesz pár kijelölt hely ahova bombát kell letenniük és azt élesíteni.
(Még bõvülni fog más egyéb dolgokkal is HAMAROSAN hozzá csatolom)
A mód most jelenleg 20%-nál jár.
Jelenleg Dadmin rendszer fut,de már dolgozok egy saját rendszeren amihez MonsterGame-tõl kapok segítséget.
Szerver elérhetõsége --->  193.138.125.89:7782(Jelszóval védett)
Weboldal ---> HAMAROSAN
Kezdõ \"scripter\" vagyok elég sok segítséget kapok innen forumról is.Ezért köszönet akik segítettek eddig :)
Tehát szívesen vennék be segéd scriptereket 1-2 embert.
Aki jól tud mappolni az is jelentkezhet abból kb 3-4 ember is jöhet.
Ha valaki segíteni szeretne nekünk PM-be jelentkezzen.
Szerver adminjai:
(3)admin: BosS Scripter/Mapper
(3)admin: Example Mapper/Web
(3)admin: Lex Mapper/Web
 
Egyenlõre sziasztok,bõvíteni hetente fogom a leírást,és minden új dolgot közlök veletek.
Köszönöm,hogy elolvastad!

120
Segítségkérés / Szöveg írás objectre
« Dátum: 2012. Május 23. - 19:07:58 »
Üdv.
Õ ha jól tudom,meg lehet valahogy oldani,hogy objectekre írjunk saját szöveget.
Ezt,hogy lehet meg oldani?
Ha meg oldható,akkor még annyi kérdésem lenne,hogy kocsira is lehet írni saját szöveget?
Helpet elõre is köszönöm.

Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal