Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Témák - BoSS
Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14
106
« Dátum: 2012. Augusztus 10. - 18:39:55 »
Sziasztok. Az a Gondom,hogy szoliba lépek de nem látom a játékosok nevét... Ezt meg tudná oldani valaki,hogy lehessen látni? new bool:Adminszolgalat[MAX_PLAYERS]; new Text3D: aszoli; #define sárga 0xFFFF00FF // #define zöld 0x00FF40FF // #define piros 0xFF0000FF // CMD:adminszoli(playerid, params[]) { new sendername[MAX_PLAYER_NAME]; new string[128]; if(IsPlayerConnected(playerid)) { if (pInfo[playerid][Admin] >= 1) { if(Adminszolgalat[playerid] == false) { aszoli = Create3DTextLabel(\"{FF0000}[survival]{778899} // Admin Szolgálatban \\\\\", sárga, 0.0, 0.0, 2.0, 100, 0, 1); Attach3DTextLabelToPlayer(aszoli, playerid, 0.0, 0.0, 0.4); ShowNameTags( 0 ); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); SendClientMessageToAll(sárga, \"----->\"); format(string, sizeof(string), \"{FF0000}[ SURVIVAL ]{778899}Admin {FF0000}%s {778899}szolgálatba lépett!\", sendername); SendClientMessageToAll(sárga,string); SendClientMessageToAll(zöld, \"----->\"); Adminszolgalat[playerid] = true; SetPlayerSkin(playerid, 149); } else if(Adminszolgalat[playerid] == true) { Delete3DTextLabel(aszoli); ShowNameTags( 1 ); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); SendClientMessageToAll(zöld, \"----->\"); format(string, sizeof(string), \"{FF0000}[ SURVIVAL ] Admin {FF0000}%s {778899}kilépett a szolgálatból!\", sendername); SendClientMessageToAll(sárga,string); SendClientMessageToAll(zöld, \"----->\"); Adminszolgalat[playerid] = false; SetPlayerSkin(playerid, 2); } } else return SendClientMessage(playerid, piros, \"{FF0000}[ SURVIVAL ] Nem használhatod ezt a parancsot! [Min. adminszint: 1]\"); } return 1; } Elõre is köszönöm
107
« Dátum: 2012. Augusztus 10. - 17:43:10 »
Hali all Ha meg halok a szerveren annak a spawn helyét szeretném átrakni de nem találom,hogy hol kell Valaki meg tudná mondani? Elõre is köszi.
108
« Dátum: 2012. Augusztus 05. - 10:40:04 »
Sziasztok még mingid nem tudom meg oldani,rájönni,hogy mi a baj. Belép meg minden de egy helyben áll -Gyalogos NPC -Van regisztráció -.Vannak kérdések,hogy hány éves stb...RP Teszt nincs csak pár kérdés. Így van bent. public OnPlayerRequestClass(playerid) { if(IsPlayerNPC(playerid))return 1; return 1; } forward OnPlayerReqpestSpawn(playerid); public OnPlayerReqpestSpawn(playerid) { if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1; return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1; new jatekosneve[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, jatekosneve, sizeof(jatekosneve)); new nevellenorzes = strfind(jatekosneve, \"_\", true); if(nevellenorzes == -1) { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A rendes nevedet használd kérlek pl: Kiss_Tamas!\"); Kick(playerid); //===========================================// GetPlayerIp( playerid, szPIP, sizeof( szPIP ) ); GetPlayerName( playerid, szName, sizeof( szName ) ); format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"{A80808}[ADMINÜZENET] %s(%d) Csatlakozott a szerverhez! {FFEEEE}IP: {3ACB3A}%s\", szName, playerid, szPIP ); foreach(Player, i) { if( pInfo[Admin] >= 1 ) { SendClientMessage( i, -1, szFormat ); } } return 1; }
109
« Dátum: 2012. Július 31. - 19:29:01 »
Sziasztok az a gondom,hogy feljön a szerverre az NPC de tovább nem.Elakad valahol nem tudom mi a baj :/ Valaki tudna segíteni?
110
« Dátum: 2012. Július 30. - 16:45:17 »
Hello.. Nem jön fel a szerverre.... Pedig ezt beraktam npcmodesba #define RECORDING \"Tomas_Hopkins\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél #define RECORDING_TYPE 2 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol #include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása public OnRecordingPlaybackEnd ( ) { StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING ); return 0; } #if RECORDING_TYPE == 2 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid ) { StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING ); return 0; } public OnNPCExitVehicle ( ) { StopRecordingPlayback ( ); return 0; } #else // Viszont ha gyalogos public OnNPCSpawn ( ) { StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING ); return 0; } #endif ezt pedig az filterscriptbe #include <a_samp> new npcTomas; public OnFilterScriptInit ( ) { ConnectNPC(\"ide azt írsz amit akarsz\", \"Tomas_Hopkins\"); //ide írod a recfile nevét (teszt) helyére npcTomas = AddPlayerClass(71,1618.3982,711.6606,15.6059,268.1924,0,0,0,0,0,0); // NPC //ide írod a lementett koordinátát return 1; } public OnPlayerSpawn ( playerid ) { if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) { new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); if ( !strcmp ( npcname, \"npcTomas\", true ) ) { SetPlayerSkin(playerid, 71); //ide írod a skin id-t amit szeretnél } return 1; } return 1; } és a rec felvételt is beraktam a helyére,beírtam hogy maxnpc 1 de nem jön fel a szerverre. UI: ezt a warningot fsnél írja C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\Tomas.pwn(7) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"npcTomas\" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Warning. Elõre is köszi a helpet.
111
« Dátum: 2012. Július 29. - 17:14:34 »
Sziasztok van két frakció...és azoknak van külön külön chatjük még hozzá ez: CMD:r(playerid, params[]) { new szoveg[200], Elk[250]; if(pInfo[playerid][Frakcio] == BORTONOR) { if(sscanf(params, \"s[200]\", szoveg)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /r < Frakció Rádió >\"); format(Elk, 200, \"[Rádió] %s Börtönõr: %s\", Nev(playerid), szoveg); for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(pInfo[Frakcio] == BORTONOR || pInfo[Frakcio] == BORTONORFONOK) { SendClientMessage(i, NARANCS, Elk); } } } if(pInfo[playerid][Frakcio] == BORTONORFONOK) { if(sscanf(params, \"s[200]\", szoveg)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /r < Frakció Rádió >\"); format(Elk, 200, \"*[Rádió] %s Börtönõr Fõnök: %s\", Nev(playerid), szoveg); for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(pInfo[Frakcio] == BORTONOR || pInfo[Frakcio] == BORTONORFONOK) { SendClientMessage(i, NARANCS, Elk); } } } if(pInfo[playerid][Frakcio] == MENTOS) { if(sscanf(params, \"s[200]\", szoveg)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /r < Frakció Rádió >\"); format(Elk, 200, \"*[Rádió] %s Mentõs: %s\", Nev(playerid), szoveg); for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(pInfo[Frakcio] == MENTOS || pInfo[Frakcio] == MFONOK) { SendClientMessage(i, NARANCS, Elk); } } } if(pInfo[playerid][Frakcio] == MFONOK) { if(sscanf(params, \"s[200]\", szoveg)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /r < Frakció Rádió >\"); format(Elk, 200, \"*[Rádió] %s Mentõs Fõnök: %s\", Nev(playerid), szoveg); for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(pInfo[Frakcio] == MENTOS || pInfo[Frakcio] == MFONOK) { SendClientMessage(i, NARANCS, Elk); } } } else { SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy egyik frakció tagja sem!\"); } return 1; } Azt szeretném,hogy meg maradjon így külön viszont lenne egy közös is CMD:rr <--- ezzel a parancsal Valaki meg utdná ezt csinálni? Elõre is köszi.
112
« Dátum: 2012. Július 29. - 11:03:56 »
Sziasztok,csináltam egy REC felvételt szerveren,egy ilyen rekorder segítségével. A Scripterfilesba rakta le a rec felvételt innen hogyan tovább? rec felvételt beraktam az npcmodes-ba és azon belül recordinsgba Most hogyan haladjak tovább,hogy a szerveren is mûködésbe lépjen? Elõre is köszönöm a helpet. Edit: Meg csináltam legalábbis asszem meg csináltam,de nem tudom,hogy mi a baj vagy,hogy hogy kell mert ez lenne elsõ NPC-m de nem jön fel a szerverre #define RECORDING \"Nagy_Lajos\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél #define RECORDING_TYPE 2 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol #include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása public OnRecordingPlaybackEnd ( ) { StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING ); return 0; } #if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid ) { StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING ); return 0; } public OnNPCExitVehicle ( ) { StopRecordingPlayback ( ); return 0; } #else // Viszont ha gyalogos public OnNPCSpawn ( ) { StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING ); return 0; } #endif
113
« Dátum: 2012. Július 28. - 17:01:10 »
Hali ![Vigyorog :D](https://gtakozosseg.hu/Smileys/aaron/cheesy.gif) /szemetvisz parancsnál kapok egy objectet és azt kéne,hogy ha elkezdek futni a karakter akkor ejtse el azt a tárgyat... ha meg oldható elõre is köszönöm szépen. Itt a parancs CMD:szemetvisz(playerid,params[]) { if(pInfo[playerid][Munka] == SZEMETES) { if(szemetetvisz[playerid] == 0) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.5, 1628.2465,692.3661,11.8898)) { if(kuka1 == 1) { SetPlayerCheckpoint(playerid, 1647.4519,676.3967,10.8203 ,2.0); SetPlayerAttachedObject(playerid,szemetviseles(playerid),1265,6,0.257000,-0.078999,-0.124999,0.000000,-113.899955,0.000000,1.000000,1.000000,1.000000); szemetetvisz[playerid] = 1; SetTimerEx(\"kuka11\", 120000, 0, \"%i\", playerid); kuka1 = 0; new s2[200]; format(s2, 200, \"* %s kiszedte a szemetet egy kukábol\", Nev(playerid)); ProxDetector( 15.0, playerid, s2, LILA, LILA, LILA, LILA, LILA); SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Kiszedted a szemett egy kukábol, el ne merd szórni!\"); }else SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Ez a kuka még nincs tele.\"); } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.5, 1636.1866,690.5361,11.9175)) { if(kuka2 == 1) { SetPlayerCheckpoint(playerid, 1647.4519,676.3967,10.8203 ,2.0); SetPlayerAttachedObject(playerid,szemetviseles(playerid),1265,6,0.257000,-0.078999,-0.124999,0.000000,-113.899955,0.000000,1.000000,1.000000,1.000000); szemetetvisz[playerid] = 1; SetTimerEx(\"kuka22\", 120000, 0, \"%i\", playerid); kuka2 = 0; new s2[200]; format(s2, 200, \"* %s kiszedte a szemetet egy kukábol\", Nev(playerid)); ProxDetector( 15.0, playerid, s2, LILA, LILA, LILA, LILA, LILA); SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Kiszedted a szemett egy kukábol, el ne merd szórni!\"); }else SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Ez a kuka még nincs tele.\"); } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.5, 1622.5927,688.9702,12.0696)) { if(kuka3 == 1) { SetPlayerCheckpoint(playerid, 1647.4519,676.3967,10.8203 ,2.0); SetPlayerAttachedObject(playerid,szemetviseles(playerid),1265,6,0.257000,-0.078999,-0.124999,0.000000,-113.899955,0.000000,1.000000,1.000000,1.000000); szemetetvisz[playerid] = 1; SetTimerEx(\"kuka33\", 120000, 0, \"%i\", playerid); kuka3 = 0; new s2[200]; format(s2, 200, \"* %s kiszedte a szemetet egy kukábol\", Nev(playerid)); ProxDetector( 15.0, playerid, s2, LILA, LILA, LILA, LILA, LILA); SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Kiszedted a szemett egy kukábol, el ne merd szórni!\"); }else SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Ez a kuka még nincs tele.\"); } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.5, 1617.9436,676.7985,15.4154)) { if(kuka4 == 1) { SetPlayerCheckpoint(playerid, 1647.4519,676.3967,10.8203 ,2.0); SetPlayerAttachedObject(playerid,szemetviseles(playerid),1265,6,0.257000,-0.078999,-0.124999,0.000000,-113.899955,0.000000,1.000000,1.000000,1.000000); szemetetvisz[playerid] = 1; SetTimerEx(\"kuka44\", 120000, 0, \"%i\", playerid); kuka4 = 0; new s2[200]; format(s2, 200, \"* %s kiszedte a szemetet egy kukábol\", Nev(playerid)); ProxDetector( 15.0, playerid, s2, LILA, LILA, LILA, LILA, LILA); SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Kiszedted a szemett egy kukábol, el ne merd szórni!\"); }else SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Ez a kuka még nincs tele.\"); } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.5, 0.0,0.0,0.0)) { if(kuka5 == 1) { SetPlayerCheckpoint(playerid, 1647.4519,676.3967,10.8203 ,2.0); SetPlayerAttachedObject(playerid,szemetviseles(playerid),1265,6,0.257000,-0.078999,-0.124999,0.000000,-113.899955,0.000000,1.000000,1.000000,1.000000); szemetetvisz[playerid] = 1; SetTimerEx(\"kuka55\", 120000, 0, \"%i\", playerid); kuka5 = 0; new s2[200]; format(s2, 200, \"* %s kiszedte a szemetet egy kukábol\", Nev(playerid)); ProxDetector( 15.0, playerid, s2, LILA, LILA, LILA, LILA, LILA); SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Kiszedted a szemett egy kukábol, el ne merd szórni!\"); }else SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Ez a kuka még nincs tele.\"); } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.5, 0.0,0.0,0.0)) { if(kuka6 == 1) { SetPlayerCheckpoint(playerid, 1647.4519,676.3967,10.8203 ,2.0); SetPlayerAttachedObject(playerid,szemetviseles(playerid),1265,6,0.257000,-0.078999,-0.124999,0.000000,-113.899955,0.000000,1.000000,1.000000,1.000000); szemetetvisz[playerid] = 1; SetTimerEx(\"kuka66\", 120000, 0, \"%i\", playerid); kuka6 = 0; new s2[200]; format(s2, 200, \"* %s kiszedte a szemetet egy kukábol\", Nev(playerid)); ProxDetector( 15.0, playerid, s2, LILA, LILA, LILA, LILA, LILA); SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Kiszedted a szemett egy kukábol, el ne merd szórni!\"); }else SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Ez a kuka még nincs tele.\"); } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.5, 0.0,0.0,0.0)) { if(kuka7 == 1) { SetPlayerCheckpoint(playerid, 1647.4519,676.3967,10.8203 ,2.0); SetPlayerAttachedObject(playerid,szemetviseles(playerid),1265,6,0.257000,-0.078999,-0.124999,0.000000,-113.899955,0.000000,1.000000,1.000000,1.000000); szemetetvisz[playerid] = 1; SetTimerEx(\"kuka77\", 120000, 0, \"%i\", playerid); kuka7 = 0; new s2[200]; format(s2, 200, \"* %s kiszedte a szemetet egy kukábol\", Nev(playerid)); ProxDetector( 15.0, playerid, s2, LILA, LILA, LILA, LILA, LILA); SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Kiszedted a szemett egy kukábol, el ne merd szórni!\"); }else SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Ez a kuka még nincs tele.\"); } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.5, 0.0,0.0,0.0)) { if(kuka8 == 1) { SetPlayerCheckpoint(playerid, 1647.4519,676.3967,10.8203 ,2.0); SetPlayerAttachedObject(playerid,szemetviseles(playerid),1265,6,0.257000,-0.078999,-0.124999,0.000000,-113.899955,0.000000,1.000000,1.000000,1.000000); szemetetvisz[playerid] = 1; SetTimerEx(\"kuka88\", 120000, 0, \"%i\", playerid); kuka8 = 0; new s2[200]; format(s2, 200, \"* %s kiszedte a szemetet egy kukábol\", Nev(playerid)); ProxDetector( 15.0, playerid, s2, LILA, LILA, LILA, LILA, LILA); SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Kiszedted a szemett egy kukábol, el ne merd szórni!\"); }else SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Ez a kuka még nincs tele.\"); } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.5, 0.0,0.0,0.0)) { if(kuka9 == 1) { SetPlayerCheckpoint(playerid, 1647.4519,676.3967,10.8203 ,2.0); SetPlayerAttachedObject(playerid,szemetviseles(playerid),1265,6,0.257000,-0.078999,-0.124999,0.000000,-113.899955,0.000000,1.000000,1.000000,1.000000); szemetetvisz[playerid] = 1; SetTimerEx(\"kuka99\", 120000, 0, \"%i\", playerid); kuka9 = 0; new s2[200]; format(s2, 200, \"* %s kiszedte a szemetet egy kukábol\", Nev(playerid)); ProxDetector( 15.0, playerid, s2, LILA, LILA, LILA, LILA, LILA); SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Kiszedted a szemett egy kukábol, el ne merd szórni!\"); }else SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Ez a kuka még nincs tele.\"); } }else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Már fölvettél egy szemeteszsákot!\"); }else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy kukás!\"); return 1; }
114
« Dátum: 2012. Július 28. - 16:28:19 »
Sziasztok van egy kis gondom a TextDrawommal...térkép felett kéne jeleznie de nem jelzi ki. Ez lenne az ha tudtok benne segíteni azt meg köszöném #include <a_samp> #include <zcmd> #define ZOLD 0x33AA33AA forward Changecmds(); forward ChangeTextcmds (text[]); new Text:Textcmds; new TextcmdsCount = 0; #define gamemodecount 11 #define ms 5000 #define websitecount 11 #define ms 5000 #define cmdscount 11 #define ms 5000 public OnPlayerConnect(playerid) { SendClientMessage(playerid, ZOLD,\"Térkép felett találsz egy kis segítséget!\"); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { TextDrawHideForPlayer(playerid, Textcmds); return 1; } public ChangeTextcmds(text[]) { TextDrawHideForAll(Textcmds); TextDrawSetString(Textcmds,text); TextDrawShowForAll(Textcmds); return 1; } public Changecmds() { if(TextcmdsCount > cmdscount) TextcmdsCount = 0; switch(TextcmdsCount) { case 0: { ChangeTextcmds(\"Web:Hamarosan\"); // Ezeket átirhatod de csak ami kékkel van!!itt a /help } case 1: { ChangeTextcmds(\"Szervert a [clans.hu] biztositja\"); } case 2: { ChangeTextcmds(\"Barmi gondod van /report\"); } case 3: { ChangeTextcmds(\"/help\"); } } TextcmdsCount++; }
115
« Dátum: 2012. Július 28. - 14:51:17 »
Üdv tehát mikor beírom a jelszómat már akkor ott van egy kép...ezt hogy tudom kivenni?Vagy lecserélni másra? Elõre is köszi
116
« Dátum: 2012. Július 28. - 08:29:50 »
Üdv.Tehát egy olyan script kéne ami adminoknak jelzo hogy kijött fel...plusz fel csatlakozásnál az IP címét is kiírná Le csatlakozásnál meg az okát írná ki,ha meg oldható pl crash ,kifagyott vagy csak szimplán elment. Elõre is köszönöm a HELP-et.
117
« Dátum: 2012. Július 25. - 19:31:51 »
Sziasztok van egy módom és abban van 3 admin szint még pedig ezek: 1-es 2-es 3-as Ezeket szeretném,hogy ne így jelezze,hanem így Kezdõ Admin Haladó Admin Fõadmin A Segítségeteket elõre is köszönöm szépen.
118
« Dátum: 2012. Június 03. - 14:17:03 »
Sziasztok,egy olyan script kéne ami pl:használat /tban perc szóval kitilt egy adott ideig. Elõre is köszönöm aki segít benne.
119
« Dátum: 2012. Május 31. - 18:33:07 »
Sziasztok! Beszeretném nektek mutatni a hamarosan nyíló DM/TDM szerverem. Körülbelül 1 hónapja kezdtem el rajta dolgozni,igaz nem sokat haladtam, mivel dolgozok is mellette,de amikor van egy kis szabadidõm dolgozok rajta! Modról: Leginkább Counter Strikera szeretném,hogy hasonlítson csak GTA filingben ![Mosolyog :)](https://gtakozosseg.hu/Smileys/aaron/smiley.gif) Ha valaki meg hal nem fog egybõl újra spawnolni,hanem ha lejárt az 5 perc köridõ vagy ha, meg halt az összes társa. Mappok is timerhez lesznek állítva és változni fognak,Kb 25-30 percenként! Két csapat lesz Katonák és Terroristák. Terroristáknak szintén lesz feladatuk,lesz pár kijelölt hely ahova bombát kell letenniük és azt élesíteni. (Még bõvülni fog más egyéb dolgokkal is HAMAROSAN hozzá csatolom) A mód most jelenleg 20%-nál jár. Jelenleg Dadmin rendszer fut,de már dolgozok egy saját rendszeren amihez MonsterGame-tõl kapok segítséget. Szerver elérhetõsége ---> 193.138.125.89:7782(Jelszóval védett) Weboldal ---> HAMAROSAN Kezdõ \"scripter\" vagyok elég sok segítséget kapok innen forumról is.Ezért köszönet akik segítettek eddig ![Mosolyog :)](https://gtakozosseg.hu/Smileys/aaron/smiley.gif) Tehát szívesen vennék be segéd scriptereket 1-2 embert. Aki jól tud mappolni az is jelentkezhet abból kb 3-4 ember is jöhet. Ha valaki segíteni szeretne nekünk PM-be jelentkezzen. Szerver adminjai: (3)admin: BosS Scripter/Mapper (3)admin: Example Mapper/Web (3)admin: Lex Mapper/Web Egyenlõre sziasztok,bõvíteni hetente fogom a leírást,és minden új dolgot közlök veletek. Köszönöm,hogy elolvastad!
120
« Dátum: 2012. Május 23. - 19:07:58 »
Üdv. Õ ha jól tudom,meg lehet valahogy oldani,hogy objectekre írjunk saját szöveget. Ezt,hogy lehet meg oldani? Ha meg oldható,akkor még annyi kérdésem lenne,hogy kocsira is lehet írni saját szöveget? Helpet elõre is köszönöm.
Oldalak: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14
|