Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - n7ng522o

Oldalak: [1] 2 3 ... 5
1
Archívum / Stewart Life RolePlay
« Dátum: 2013. november 24. - 21:20:01 »

Csak szerintem kicsit egoista dolog saját névre keresztelni a szervert? Mármint nem sajátra hanem, vágjátok. Stewart Life.
Amúgy eléggé hasonlít az LPRPG módhoz. Kérlek, áruld el, pontosan melyik módból editelted?
 
[/quote]
Igen azért hasonlít mert pont ott van A tûzoltóság, de teljesen különbözik.

2
Archívum / Stewart Life RolePlay
« Dátum: 2013. november 24. - 21:10:36 »
Melyik módból editelted? Bocs editet írtam? Melyik mód nevét írtad át?[/quote]
Nem csak átirtam
 
A Testerman név nagyon tetszik. RP-s, teljesen korrekt, és el tudom képzelni azt, hogy a fiamat is így fogom elnevezni. Egy szóval le a kalappal elõtte. (Remélem az iróniát érzed.)[/quote]
Van ilyen név.


http://en.wikipedia.org/wiki/Kyle_Testerman
 
Nagyon javaslom a remek belépésrõl készült képet mindenkinek. Aki nem érti, hogy miért, az a kép bal felsõ sarkát olvassa el. (Jó fantáziálgatást.)[/quote]
Tudnád -e mit jelent? Találd ki magad. Találd fel magad hogy te mi leszel.
 
\"Unalmas napok, ugyan az minden. Hogyhogy? Dehogy!\"
Ezeknek a mondatoknak a költõisége, a mondanivalója és a szerkezete egyszerûen lenyûgözött. Érzõdik rajta a a XIX. század végei és a XX. század eleji behatás úgy, hogy gyönyörûen egybefontad a magyar nyelv legválogatottabb, de mégis modern szavaival. Valamint ezt a költõi üzenettel egy kiváló keretbe foglaltad a szó szerinti jelentés ellenére. Fantasztikus, le a kalappal!
[/quote]
Miért nem lehet kicsit viccesebb se?
 
\"Sietsz? Nincs kedved gyalogolni? Huhu hívd fel õket, Máris jönnek. Kis pénz érdekében elvisznek téged akárhova!\"
Ne haragudj, de ezen sírok. Kis pénz ÉRDEKÉBEN? Most megmondtad, hogy a taxisok pénzsóvár sofõrök.... (A bagolyhuhogásról nem is beszélnék)
[/quote]
Nem tudom mi a baj. Pénzért elviszik.
 
Ez az a pont, amikor könyörögtem Allahnak, hogy egy oltári nagy villámot küldjön a gépembe...
Nem tudom, hogy te hány éves vagy, de nagyon gyorsan kapcsold ki a gépedet, bocsáss meg.
Összeesküvés? A TEMPLOMBAN? Milyen ármányok születhetnek Jézus keresztje alatt? Olyan szavakat használj, aminek a jelentését tudod.
\" Lehetsz katolikus vagy Keresztény\"
Tudod, hogy most mit csinálok? Skypeon elküldtem az egyik csoportba ezt a mondatot. A reakcióktól majdnem leolvadt a gépem....
 
[/quote]
Na igen, ezt elirtam, de ezért fel vagy háborodva? Amúgy esküvõ lett volna a helyes szó.
 
\"Õk felelnek a megyei határokért és ugye hogy befizetted-e az adót?\"[/quote]
 
Nos, jó tanácsnak azt tudom mondani, hogy végy 1 kalapácsot, egy lángszórót és adj a gépnek (a sorrendet te döntöd el).[/quote]
Sok szerencsét.
 
Huhu hívd fel õket, Máris jönnek.
Kis pénz érdekében elvisznek téged akárhova! (Érdekében... besírok)
Érezd magad jól , találd ki magad! (Bejelentkezésnél a szöveg)
Unalmas napok, ugyan az minden. Hogyhogy? Dehogy!
Papság: Összeesküvés
És a legjobb:
Lehetsz katolikus vagy Keresztény!
[/quote]
Csak kicsit feldobbtam a szöveget hogy ne legyen unalmas, te meg itt pattogsz.Örülök hogy tetszik neked.

3
Archívum / Stewart Life RolePlay
« Dátum: 2013. november 24. - 20:54:38 »

öhm...
Mi a jó abban,hogy scripteltek bandákat?
FBI,TEK...erre nincs mit mondani...
 
[/quote]
Értem tudom mit gondolsz. Testvéremmel is gondolkoztunk ezen. Majd talán a 2.9 es fejlesztésben kilesz véve a TEK és FBI.

4
Archívum / Stewart Life RolePlay
« Dátum: 2013. november 24. - 20:27:29 »
Köszönöm szépen kedves divkn!
Én még egy videót akartam vólna kirakni de az sajnos most nem sikerült jól.

5
Archívum / Stewart Life RolePlay
« Dátum: 2013. november 24. - 20:15:58 »
Stewart Life RolePlay Gamming


\"Próbáljuk meg elõhozni azt a színvonalat amit a játékosok tudnak!\'[/quote]


Mode: Stewart Life 2.8
Mapp: EQLP
ip: 91.82.84.189:7809    Jóváhagyva!
Slot: 28 ( 2 NPC miatt )
Weboldal: www.sewart9.sunwell.hu
Bejelentkezési kép:
\"sa-mp-001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
 [/url]
A Spoilerek Képeket tartalmaznak!
Koszönetek:
Megköszönöm azoknak akik segítettek egy picit a sampforumon! No meg 1 mappot felhasználtam ami a sampforumon van! Köszönöm szépen!
Admin csapat:
Tulajdonos- Jeffrey_Testerman [script 60% / Map 90%]
Adminisztrátori és RP Felügyelõi felvétel van. Csakis kizárólag a fórumon!Olyan felügyelõket várunk akik megbízhatóak és elmultak 16 éves. Használják a skyppe vagy TeamSpeak alkalmazást.
 
Elõszó:
Testvéremmel szerettünk volna készíteni egy ideális RolePlay szervert, ahól a játékosok nyugodtan játszhatnak és Rpvel dús cselekvéseket helyzeteket hozhatnak létre.
Mivel ugyebár nem szerettünk volna 0-áról irt módot alkotni hanem inkább editelésnek nevezném. És végül Egy falusi módot kezdtünk editelni.
Körülbelül 3 hetet dolgoztunk vele pár kihagyással, végül alkottunk egy IDEÁLIS RolePlay szervert.
Frakciók:
A szerveren sok frakció van ami elég élethû és hasznos is!Minden legális frakció vezetõ kapott egy rádiót, mellyel az összes LEGÁLIS frakcióvezetõvel beszélgethet köztük a polgármesterrel! Parancs /e
Rendõrség:
Tiszteljük õket , segítenek rendet tartani a megyében.Ha rendõrbõl van egy pár a bünmegelõzés sosem árt.


\"tisr2udafneh2bngmmto.jpg\"

Mentõszolgálat:

Õk ügyelnek az egészségre! Nagy baj lenne nélkülük mindenki beteg lenne! Mentõsöknek sok modern felszerelésük van. A kórházuk Las Payadas-ban helyeszkedik el.



\"odalz0g2o53oj0l0hqs9.jpg\"

Megyei Szerelõk:

Piszkosak ám de segítõkészek! Autó javítás?Festés?Fejlesztés? Semmi gond õk megcsinálják! A telefonodon akár ki is hívhatod õket ha lepukkant az autód!


Stewart FM Rádósok:

Unalmas napok, ugyan az minden. Hogyhogy? Dehogy! Ittvannak a rádiósok felvidítanak téged minden nap! Vicces mûsorok jó zenék! A stúdió EQ és LP között található!



\"zxblau468pryayziel4.jpg\"

Stewart Taxi Szolgálat:

Sietsz? Nincs kedved gyalogolni? Huhu hívd fel õket, Máris jönnek. Kis pénz érdekében elvisznek téged akárhova!



\"eyvy1v2rgux9xikt00i.jpg\"

Önkormányzat:

 Ki felel mindenért? Hát a polgármester! Õ állítja be az összes megyei frakcióknak a fizetését. Polgároknak az adóját ami nem túl szép dolog. Városkasszába sok pénz, rablonak sok lé!



\"phyeoc2qkyaf790x60un.jpg\"

Papság:

Esküvõ, Válás, hit. Itt mindent megtehetesz, vagyis a templomban. Lehetsz katolikus vagy Keresztény. Házasodhatsz és elvállhatsz .   
// Kijavítottam ezt a mondatot , nehogy ideg összeroppanást kapjatok.

NemzetiAdóÉsVámhivatal:

Itt vannak a vámosok! Õk felelnek a megyei határokért és ugye hogy befizetted-e az adót? Nem? Akkor jöhet a lakat!



\"841rrdx78ly1akuftc.jpg\"

Stewart Tûzoltóság:

Tûzvan? Bajvan? Mûszaki segítsg kell? Hívd õket! Segítenek kimentenek, csak hívd a 112-õt! Las Payadasban helyeszkedik el az állomásuk.



\"kdiuua5uusjtvwyk1ke.jpg\"

AutóKereskedés:

Kell egy új autó? Hóhahó! Térj be az autókereskedésbe és köss szerzõdést és vegyél autót! Nem találsz magadnak valót? Kérd meg a kereskedõt!



\"u0o0fvmejha0g97q7s5h.jpg\"

Honvédség:

Õket senki sem irányítja csak is az Elnök! Nagyon felszerelt modern eszközeik vannak a bûnözõk és terroristák elfogására!Ha kitõrne a háború? Õk jönnek és megvédenek minket!




\"3wbw6ilmfdio1sv2jrx.jpg\"

\"prkmd7l3wv2ynhrlk53o.jpg\"

\"v78zhi97dbbprb7mh5m.jpg\"

\"mc868c42icd5oesgxk7.jpg\"
 

F.B.I:

Fõbb feledatuk a terrorelhárítás , a kábítószerkereskedelem illetve a szervezett bûnözés elleni harc, a kémelhárítás, az erõszakos bûncselekmények és a fehérgalléros bûnözés.




\"emn18z6kasw7uf1z26uy.jpg\"

\"ydumlaq361qnccep1xru.jpg\"
 

T.E.K:

Vagyis Terrorelhárítási Központ.Már a nevében is bennevan a terrorelhárítással foglalkoznak. Õket tisztelni kell mivel õk is védenek minket mint a többi rendvédelmi szerv!




\"nq8cvhuvd0eft225ede.jpg\"

\"hkgxuknxby2e6bmy6pdi.jpg\"
 

Bandák:

A Szerveren található pár banda . Õk már nagyon jártasak a rablásban. A rendõrség probálja visszafogni ezeket a terroristákat. Mit tehetnek? Elrabolnak téged, kirabolják a megyei bankot vagy éppen egy ATM-et, vagy illegálisan csempésznek.Na õk igazán veszélyesek!




\"8j5wkmp5v2o49o5636kc.jpg\"

\"od7uhctija70ogszp2kd.jpg\"
 

Frakció Felvételrõl:

Frakció vezetõi ( LEADER ) felvételrõl Csakis kizárolag a fórumon tõrténik! Minimum 5 játszott óra szükséges hozzá. Közepes hosszúságú önéletrajz , helyi adatok szükségesek hozzá.


Munkák:

Villanyszerelõ: Mi lenne ha õ nem lenne? Villany. Alap végzettségû munka szintén lehet jelentkezni kezdõknek. Villanyoszlopokat kell javítani cserébe jutalmat kapnak.



\"2gj9ns90iuotijfo314x.jpg\"

Úttisztító:Õk felelõsek az útak tisztaságáért. Nem túl szép látvány lenne ha az útcán szemétdombok lennének.



\"jgljc9dzxr416bgw82f.jpg\"

Kéményseprõ: Õk fogják kitisztani a házad kéményét. Szerintem nem rossz munka Alap végzettség kell hozzá és már hozzáis láthatsz a kéménysepréshez.


Stewart Posta Zrt: Õk felelõsek a címzett házához elvinni a leveleket.Mivel nem kell ehhez nagy tudomány ezért végzettség nélküli munka.



\"53t52jwn4fjm5eyp8m.jpg\"

Stewart Szabó/Varró: Alapfokú munka (lv3). A varrók olyan ruhát varrnak neked amilyet akarsz. Csak csupán pénzbe kerül mert alapanyag is szükséges hozzá.


Stewart Megyei Fuvarozói Vállalat: Rengeteg sok dolgot kell szállítani kocsival. Csak jogosítvánnyal vállalható el. Magas végzettségû munka.



\"ma5afg20ni5uvrkh4rln.jpg\"

Stewart Megyei Autószállító munka: Autószállítás. Igen Az autókereskedõnek szüksége van ilyen emberekre persze megbízható! Magas végzettségû munka!(lv8)


Pizzafutár: Mivel van egy pizzázó a megyénkben ezért kell egy pizzafutár aki elszállítja a friss pizzákat a megrendelõnek. Alapszintû munka.



\"p53fv003gmo3x33lar0.jpg\"

Stewart Megyei Termékértékesítõ Zrt: Õnekik kell elszállítani a megrendelt bútorokat a házakhoz. Közepes vézettségú munka.


Stewart Megyei Ügyvéd íroda: Ügyvédek kiszabadíthatják a börtönben lévõ embereket akit lecsuktak a rendõrök. Persze ha jelen van a rendõr. Magas Végzettségû munka!


Stewart Megyei Biztosító Munka: Ha valami kárt szenvedsz a biztosító kifizeti! Nagyon ajánlatos munka sok pénzt lehet vele keresni, de viszont Magas végzettségû munka.


Rendszerek:

Motor Rendszer:Ha beszállunk egy jármûbe azonnal nem indul el. Be kell indítani a motort SHIFT gombal. Ha beszállunk akkor ki is fogja írni. Azonban ha a kocsiban le akarjuk állítani a motort irjuk be  a /kocsi parancsot és ott válasszuk ki a Motor opciót!

Jármû rendszer:Bizony a játékosok az autókereskedésben vehetnek autót. Lelehet parkolni sõt fejleszteni is lehet õket. Hogy ne szedjenek ki a kocsiból minket be is zárhatjuk a kocsink ajtaját.

Index rendszer: Lehet indexelni. Miért is jó? Látják az autósok hogy merre szeretnénk menni és igy a baleseteket is megtudjuk elõzni vele! Hogyan használhatod? Q és az E gombbal!

NPC-k:A Szerveren Kettõ NPC található. Mégpedig a városházába. Van egy titkárnõ , õ fog beregisztrálni téged polgárként a megyébe! A másikat ugyhívják hogy Joe. Õ körbetud vezetni a városban felületesen. Ha odamész hozzá beírod hogy /joe és mond neked valamit.

Rádió rendszer:Van rádió rendszer.Ha beíród hogy /rádió akkor sok rádiócsatorna közül választhatsz egyet, ami neked megfelel.

Bankrabás És ATM rablás:Az „Bandások” rabolhatnak. Bankrabláshoz szükséges egy bomba amivel ki tudják robbantani a páncélajtót, így kitudják pakolni a pénzt.Ez ellen is van rendvédelem aki megprobálja megakadályozni mindezt!A Szerveren még lehet ATM-eket is rabolni ami LP ben és EQ-ban is van. Sajnos vigyázni kell mert sok pénz lehet bennük!

Iratok:Erre gondolok pl személyi és forgalmira. Személyi igazolványt a titkárnõtõl kapod(kezdésnél) . Rajta bizonyítod hogy ki vagy te. Ha elveszíted akkor a rendõrök meg fognak bírságolni! A forglamit a kereskedõtõl kapod meg amikor szerzõdést kötsz hogy autót vásárolsz!

Jogosítvány rendszer:A szereren van jogosítvány rendszer. Az autósiskolában szerezheted meg a jogosítványt, érdemes megcsináltatni mert akkor a rendõrök nem büntetnek meg.3 részbõl áll a teszt, KRESZ kérdések, Rutin majd Forgalmi.

Fegyver rendszer:A Nemzeti Fegyverboltban lehet venni Igazi fegyvereket.Csak a legális fegyverek vannak kiírva a táblán, de persze lehet illegálisan is vásárolni de az nincs kiírva a táblán! Ha veszel fegyvert, akkor elõveheted /elõvesz parancsal elteheted /eltesz parancsal.

Admin rendszer:A szerveren adminrendszer van kicsit átalakítva mint az eredeti. Adminjelszóval lehet csak intézkedni. Mi már nem nevezzük admin rendszernek mi inkább RP felügyelõknek.

Frakció rendszer:A Szerveren kb 18 frakció található keverve legális és illegálissal. Sok hasznos dolog van benne.A Frakcióknak egyenként van RÁDIÓJA, vannak RANGSOROK, saját JÁRMÛVÜK és egyedi parancsaik frakciónként!

Telefon:Telefon jót szolgál a szerveren mivel tudsz beszélgetni másokkal „Feltudod hívni” õket.SMS-ezni is tudsz sõt hírdetést is fel tudsz vele adni!Parancsok: /felhív /letesz /sms /hirdetés

Animációk:Az alap animációk vannak a szerveren. Sajnos nem túl nagy hangsúlyt fektettünk bele de nem is muszály. /animok parancsal tekintheted meg õket.

Biztosítás:Biztosítást köthetsz a biztosítóval. Ha meghalsz akkor kapsz némi kis pénzecskét.

Kisebb Parancs Lista:

/b /stats /felhív /112 /letesz /report /adminok /hirdetés /enter /exit /id

/leaderek /inni /enni /fizet /személyi /munkaruha /civilruha /cpdel /zsebem /jelszóváltás


Jármûparancsok: /kocsi /forgalmi /jogsi /kocsim /kocsim2 /eladkocsi /ajtó /ajtó2 /kimegy


RolePlay Szabályok:

RP= Role Play magyarul szerepjáték. A játékban egy karaktert irányítasz, akinek az életét te formálod meg és a sorsa is te kezedbe van. A játék lényege minél jobban játszd, ezt a szerepet minél jobban éld bele magad mintha ott lennél.

A játék során sok minden dologra oda kell figyelned nem, mehetsz az út közepén nem ölhetsz meg mindenkit mikor ilyen kedved van.


Szerveren szigorúan tilos csalni és modokat használni.


Bárkit csaláson találsz, akkor szólj azonnal egy adminnak ha nincs fent akkor lefényképezed és elküldöd vagy feltöltöd a fórumra.


RP-s röviditések


Mivel nem minden ember tudja rendesen értelmezni az rp-t és néha nem úgy cselekednek mint ahogy kell és hogy mindenkinek közösen készítettek egy szabályzatot ami minden rp-s szerveren tilos tehát nálunk is!


TILOS


1.   DM=Deathmatch: ok nélkül megölni valakit.


2.   RK=Revenge kill: Halál után bosszút állni.


3.   MG=Metagaming: Szerepen kívüli információt szerepben felhasználása és fordítva sem engedélyezett.


4.   SK=Spawnkill: Valakit ott megölni ahova spawnol((pl.: valamilyen épületbõl ki jönn vki és megölöd))


5.   PG=Powergaming: Olyan dolgot teszel ami a valóságban lehetetlen lenne, vagy nem mernéd megtenni.


6.   DB=Drive By: Nem állhatsz direkt rá másik játékosra a kocsiddal hogy meghaljon. És sofõrként ha lõsz az is DB de utas lõhet!


7.   IRL vagy RL: való életben a jelentése. ez az a dolog amit valóságban is megtennél így játssz a szerveren is.


8.   IG=In Game: játékbeli dolgok.


9.   IC=In Character: Szerepbeli dolgok ez azok a dolgok amik a karaktereddel történek a játékban.


10.   OOC=Out Of Character: Szerepen kivüli dolgok ez az amikor a való életben történnek és nem a játékon belül a karaktereddel.


Példák az RP szabályok megszegésére:


Power Gaming:


1. Ha rád tartják ketten a fegyvert és te elfutsz.


2. Ha rád tartja egy vagy több ember a fegyvert és te elõveszed a fegyveredet és lelövöd õket.


3. Leugrasz a tetõrõl.


4. Kiütöd a kezeddel a kerítést vagy villanyoszlopot.


Revenge Kill:


Téged megölnek a groove-on. Te vissza mész a helyszínre(ez is RK-nak számít kivéve ha a spawn helyednél ölnek meg) és legyilkolod azt aki megölt.


IC - OOC keverése:


1. Ez azt jelenti, hogy én OOC mondok neked valamit és te IC válaszolsz vagy épp fordítva.


Ha odateleportál hozzádegy admin akkor IC-be mondod amit szeretnél neki.


Meta Gaming:


1. Ha neked rádióba, vagy bárhol mondják OOC, hogy XY a dokkokba van, és te oda mész IC és letartóztatod, vagy amit akartál vele.


2. OOC /b-be mondott valamit, te pedig ki lesed a nevét és IC mondod.


Fontosabb parancsok!


Chatbox megnyitása játékban nyomd meg a T-t, ha a T-t megnyomtad és nem írsz elé /b akkor amit írsz azt mint amit való életbe mondanál, ha a /b a szöveg elé írod akkor szerepen kívüli beszélgetés. A kettõt ne keverd soha mert büntetés jár érte. /me A nem látható cselekvésekre való parancs. Ez nagyon jó arra hogy bármit letudj írni amit a karaktered csinál. csak saját karaktered cselekvéseit írhatod le másét nem! mindig E/3-ba használjuk.


Példák:


* Jeffrey elõveszi a fegyvert a kesztyûtartóból


* Jeffrey elõkeresi az iratait a zsebébõl


CHEAT!


Ha valaki csal örök bant kap és nincs visszaút!! Szóval a leges legfontosabb dolgok egyike a csalás ezt ne tedd meg.


További képek:




\"qz890qtczyfd20uph6p1.jpg\"

\"rg7a7jsr52ozzzwafj71.jpg\"

\"wjw471z16dus2n0s3d2.jpg\"

\"78rz7vlgu10rwmse7rlt.jpg\"

\"f89ud5l9bz9nh2cdqszs.jpg\"

\"y3srwzlf5g2mlyilile.jpg\"

\"lqb1jfvdzwvfo5i1ppz0.jpg\"

\"t6o00u5oldvtfhs5zjt.jpg\"

\"s9yns0u2ux31lqu94b0n.jpg\"

6
Beszélgetés / Számoljunk el 10.000-ig!
« Dátum: 2013. november 23. - 20:28:55 »
1120

7
Beszélgetés / Milyen telefonod van?
« Dátum: 2013. november 23. - 20:24:08 »
\"xperia-x8-black-300x348.png\"
ikszpéria iksz 8

8
Segítségkérés / zcmd-bõl strcmp
« Dátum: 2013. november 23. - 18:54:06 »
Ezt megcsináltam
 

:\\Játékok\\Blue World RPG\\filterscripts\\nex.pwn(28) : error 017: undefined symbol \"isnull\"
D:\\Játékok\\Blue World RPG\\filterscripts\\nex.pwn(40) : error 017: undefined symbol \"CreateGate\"
D:\\Játékok\\Blue World RPG\\filterscripts\\nex.pwn(48) : error 017: undefined symbol \"isnull\"
D:\\Játékok\\Blue World RPG\\filterscripts\\nex.pwn(67) : warning 217: loose indentation
D:\\Játékok\\Blue World RPG\\filterscripts\\nex.pwn(78) : warning 217: loose indentation
D:\\Játékok\\Blue World RPG\\filterscripts\\nex.pwn(90) : error 017: undefined symbol \"isnull\"
D:\\Játékok\\Blue World RPG\\filterscripts\\nex.pwn(109) : warning 217: loose indentation
D:\\Játékok\\Blue World RPG\\filterscripts\\nex.pwn(120) : warning 217: loose indentation
D:\\Játékok\\Blue World RPG\\filterscripts\\nex.pwn(144) : warning 217: loose indentation
D:\\Játékok\\Blue World RPG\\filterscripts\\nex.pwn(153) : warning 217: loose indentation
D:\\Játékok\\Blue World RPG\\filterscripts\\nex.pwn(199) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\Játékok\\Blue World RPG\\filterscripts\\nex.pwn(199) : error 004: function \"OnFilterScriptInit\" is not implemented
D:\\Játékok\\Blue World RPG\\filterscripts\\nex.pwn(210) : warning 217: loose indentation
D:\\Játékok\\Blue World RPG\\filterscripts\\nex.pwn(225) : warning 225: unreachable code
D:\\Játékok\\Blue World RPG\\filterscripts\\nex.pwn(225) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\Játékok\\Blue World RPG\\filterscripts\\nex.pwn(225) : error 004: function \"OnFilterScriptExit\" is not implemented
D:\\Játékok\\Blue World RPG\\filterscripts\\nex.pwn(245) : warning 217: loose indentation
D:\\Játékok\\Blue World RPG\\filterscripts\\nex.pwn(258) : warning 225: unreachable code
D:\\Játékok\\Blue World RPG\\filterscripts\\nex.pwn(258) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\Játékok\\Blue World RPG\\filterscripts\\nex.pwn(258) : error 004: function \"OnObjectMoved\" is not implemented
D:\\Játékok\\Blue World RPG\\filterscripts\\nex.pwn(264) : error 017: undefined symbol \"objectid\"
D:\\Játékok\\Blue World RPG\\filterscripts\\nex.pwn(272) : warning 217: loose indentation
D:\\Játékok\\Blue World RPG\\filterscripts\\nex.pwn(273) : error 017: undefined symbol \"objectid\"
D:\\Játékok\\Blue World RPG\\filterscripts\\nex.pwn(275) : warning 217: loose indentation
nex.pwn(277) : warning 217: loose indentation
\\nex.pwn(282) : warning 217: loose indentation
nex.pwn(285) : warning 225: unreachable code
nex.pwn(285) : error 029: invalid expression, assumed zero
nex.pwn(285) : error 017: undefined symbol \"CreateGate\"
nex.pwn(294) : error 017: undefined symbol \"x\"
nex.pwn(296) : warning 217: loose indentation
nex.pwn(297) : error 017: undefined symbol \"x\"
nex.pwn(298) : error 017: undefined symbol \"y\"
nex.pwn(299) : error 017: undefined symbol \"z\"
nex.pwn(300) : error 017: undefined symbol \"a\"
nex.pwn(301) : warning 217: loose indentation
nex.pwn(302) : error 017: undefined symbol \"password\"
nex.pwn(303) : error 017: undefined symbol \"x\"
nex.pwn(310) : warning 217: loose indentation
\\nex.pwn(322) : error 030: compound statement not closed at the end of file (started at line 26)
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
22 Errors.

 
És most ilyen:
 

#include a_samp
#include Dini
#define MAX_GATES                       20
#define GATE_OBJECT                     980
#define GATE_STATE_CLOSED       0
#define GATE_STATE_OPEN         1
enum fs_gates
{
       gCreated,
       Float:gX,
       Float:gY,
       Float:gZ,
       Float:gA,
       gObject,
       gPlacedBy[24],
       gStatus,
       gPassword
}
new GateInfo[MAX_GATES][fs_gates];
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/placegate\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
       if( isnull( cmdtext) )
           return SendClientMessage( playerid, -1, \"Syntax: /placegate [password]\" );
       if( !strval( cmdtext ) )
           return SendClientMessage( playerid, -1, \"You need to input numbers.\" );
       if( IsPlayerInAnyVehicle( playerid ) )
           return SendClientMessage( playerid, -1, \"You need to exit your vehicle.\" );
       new Float:pPos[4];
       GetPlayerPos( playerid, pPos[0], pPos[1], pPos[2] );
       GetPlayerFacingAngle( playerid, pPos[3] );
       CreateGate( playerid, strval( cmdtext ), pPos[0], pPos[1], pPos[2], pPos[3] );
       SendClientMessage( playerid, -1, \"You succesfully created a movable gate. Use /gopen or /gclose.\" );
       return 1;
}
if (strcmp(\"/gopen\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
       if( isnull( cmdtext ) )
           return SendClientMessage( playerid, -1, \"Syntax: /gopen [password]\" );
       new szName[24], gate = -1;
       GetPlayerName( playerid, szName, 24 );
       for( new i = 0; i != MAX_GATES; i++ )
               if( GateInfo[gCreated] == 1 )
                       if( strval( cmdtext ) == GateInfo[gPassword] )
                               { gate = i; break; }
       if( gate != -1 )
       {
           if( !IsObjectMoving( GateInfo[gate][gObject] ) )
           {
               if( IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 10.0, GateInfo[gate][gX], GateInfo[gate][gY], GateInfo[gate][gZ] ) )
                       {
                               if( GateInfo[gate][gStatus] == GATE_STATE_CLOSED )
                       {
                                   MoveObject( GateInfo[gate][gObject], GateInfo[gate][gX], GateInfo[gate][gY], GateInfo[gate][gZ]-5.3, 7.0 );
                                       SendClientMessage( playerid, -1, \"You opened the gate.\" );
                               }
                               else
                               return SendClientMessage( playerid, -1, \"The gate is already open.\" );
                       }
                       else
                       return SendClientMessage( playerid, -1, \"You\'re not near any gate.\" );
       }
       else
               return SendClientMessage( playerid, -1, \"You must wait untill the gate has moved.\" );
       }
       else
           return SendClientMessage( playerid, -1, \"Invalid password.\" );
       return 1;
}
if (strcmp(\"/gclose\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
       if( isnull( cmdtext ) )
           return SendClientMessage( playerid, -1, \"Syntax: /gclose [password]\" );
       new szName[24], gate = -1;
       GetPlayerName( playerid, szName, 24 );
       for( new i = 0; i != MAX_GATES; i++ )
               if( GateInfo[gCreated] == 1 )
                       if( strval( cmdtext ) == GateInfo[gPassword] )
                               { gate = i; break; }
       if( gate != -1 )
       {
           if( !IsObjectMoving( GateInfo[gate][gObject] ) )
           {
               if( IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 10.0, GateInfo[gate][gX], GateInfo[gate][gY], GateInfo[gate][gZ] ) )
                       {
                               if( GateInfo[gate][gStatus] == GATE_STATE_OPEN )
                       {
                                   MoveObject( GateInfo[gate][gObject], GateInfo[gate][gX], GateInfo[gate][gY], GateInfo[gate][gZ]+5.3, 7.0 );
                                       SendClientMessage( playerid, -1, \"You closed the gate.\" );
                               }
                               else
                               return SendClientMessage( playerid, -1, \"The gate is already closed.\" );
                       }
                       else
                               return SendClientMessage( playerid, -1, \"You\'re not near any gate.\" );
       }
       else
               return SendClientMessage( playerid, -1, \"You must wait untill the gate has moved.\" );
       }
       else
           return SendClientMessage( playerid, -1, \"Invalid password.\" );
       return 1;
}
if (strcmp(\"/removegate\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
       for( new i = 0; i != MAX_GATES; i++ )
       {
               if( GateInfo[gCreated] == 1 )
               {
                   if( IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 10.0, GateInfo[gX], GateInfo[gY], GateInfo[gZ] ) )
                       {
                               new szName[24];
                               GetPlayerName( playerid, szName, 24 );
                               if( !strcmp( szName, GateInfo[gPlacedBy], true ) || IsPlayerAdmin( playerid ) )
                               {
                                       DestroyObject( GateInfo[gObject] );
                                       format( GateInfo[gPlacedBy], 24, \"None\" );
                               GateInfo[gCreated] = 0;
                               GateInfo[gX] = 0.0;
                               GateInfo[gY] = 0.0;
                               GateInfo[gZ] = 0.0;
                               GateInfo[gA] = 0.0;
                               GateInfo[gPassword] = 0;
                               GateInfo[gStatus] = GATE_STATE_CLOSED;
                               SendClientMessage( playerid, -1, \"You removed the gate.\" );
                                       new file[32];
                                       format( file, 32, \"Gates/gate_%d.ini\", i );
                                       if( dini_Exists( file ) )
                                       dini_Remove( file );
                                       break;
               }
                               else
                                       return SendClientMessage( playerid, -1, \"You don\'t own this gate.\" );
                       }
                       else
                               return SendClientMessage( playerid, -1, \"You\'re not near any gate.\" );
       }
   }
       return 1;
}
if (strcmp(\"/gateinfo\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
       if( IsPlayerAdmin( playerid ) )
       {
               for( new i = 0; i != MAX_GATES; i++ )
               {
                       if( GateInfo[gCreated] == 1 )
                       {
                           if( IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 5.0, GateInfo[gX], GateInfo[gY], GateInfo[gZ] ) )
                               {
                                       new szString[128];
                                       format( szString, 128, \"Gate Info( Placed by: %s | Password: %d)\", GateInfo[gPlacedBy], GateInfo[gPassword] );
                                       SendClientMessage( playerid, -1, szString );
                                       return 1;
                               }
                               else
                                       return SendClientMessage( playerid, -1, \"You\'re not near any gate.\" );
               }
           }
   }
       else
               return SendClientMessage( playerid, -1, \"You\'re not an admin.\" );
       return 1;
}
public OnFilterScriptInit( )
{
       for( new i = 0; i != MAX_GATES; i++ )
       {
           if( GateInfo[gCreated] == 0 )
           {
                       new file[64];
                       format( file, 64, \"Gates/gate_%d.ini\", i );
                       if( fexist( file ) )
                       {
                           GateInfo[gCreated] = 1;
                               GateInfo[gX] = dini_Float( file, \"X\" );
                               GateInfo[gY] = dini_Float( file, \"Y\" );
                               GateInfo[gZ] = dini_Float( file, \"Z\" );
                               GateInfo[gA] = dini_Float( file, \"A\" );
                               GateInfo[gStatus] = dini_Int( file, \"Status\" );
                               GateInfo[gPassword] = dini_Int( file, \"Password\" );
                               format( GateInfo[gPlacedBy], 24, dini_Get( file, \"PlacedBy\" ) );
                               GateInfo[gObject] = CreateObject( GATE_OBJECT, GateInfo[gX], GateInfo[gY], GateInfo[gZ], 0, 0, GateInfo[gA] );
           }
       }
   }
       return 1;
}
public OnFilterScriptExit( )
{
       for( new i = 0; i != MAX_GATES; i++ )
       {
           if( GateInfo[gCreated] == 1 )
           {
                       new file[64];
                       format( file, 64, \"Gates/gate_%d.ini\", i );
                       if( fexist( file ) )
                       {
                               dini_IntSet( file, \"Object\", GateInfo[gObject] );
                               dini_FloatSet( file, \"X\", GateInfo[gX] );
                               dini_FloatSet( file, \"Y\", GateInfo[gY] );
                               dini_FloatSet( file, \"Z\", GateInfo[gZ] );
                               dini_FloatSet( file, \"A\", GateInfo[gA] );
                               dini_IntSet( file, \"Status\", GateInfo[gStatus] );
                               dini_IntSet( file, \"Password\", GateInfo[gPassword] );
                               dini_Set( file, \"PlacedBy\", GateInfo[gPlacedBy] );
                               DestroyObject( GateInfo[gObject] );
                               format( GateInfo[gPlacedBy], 24, \"None\" );
                       GateInfo[gCreated] = 0;
                       GateInfo[gX] = 0.0;
                       GateInfo[gY] = 0.0;
                       GateInfo[gZ] = 0.0;
                       GateInfo[gA] = 0.0;
                       GateInfo[gStatus] = GATE_STATE_CLOSED;
           }
       }
   }
       return 1;
}
public OnObjectMoved( objectid )
{
       for( new i = 0; i != MAX_GATES; i++ )
       {
           if( GateInfo[gCreated] == 1 )
           {
               if( GateInfo[gObject] == objectid )
               {
                   if( GateInfo[gStatus] == GATE_STATE_CLOSED )
                       GateInfo[gStatus] = GATE_STATE_OPEN;
                               else if( GateInfo[gStatus] == GATE_STATE_OPEN )
                                   GateInfo[gStatus] = GATE_STATE_CLOSED;
                               // Update the variables.
                               new Float:oPos[3];
                               GetObjectPos( objectid, oPos[0], oPos[1], oPos[2] );
                               GateInfo[gX] = oPos[0];
                       GateInfo[gY] = oPos[1];
                       GateInfo[gZ] = oPos[2];
                               break;
           }
       }
   }
   return 1;
}
stock CreateGate( playerid, password, Float:x, Float:y, Float:z, Float:a )
{
       for( new i = 0; i != MAX_GATES; i++ )
       {
           if( GateInfo[gCreated] == 0 )
           {
                       new szName[24];
                       GetPlayerName( playerid, szName, 24 );
                       GateInfo[gObject] = CreateObject( GATE_OBJECT, x, y, z+1.5, 0, 0, a );
                       format( GateInfo[gPlacedBy], 24, \"%s\", szName );
               GateInfo[gCreated] = 1;
               GateInfo[gX] = x;
               GateInfo[gY] = y;
               GateInfo[gZ] = z+1.5; // comment the +1.5 if you\'re not using object 980.
               GateInfo[gA] = a;
                       GateInfo[gStatus] = GATE_STATE_CLOSED;
                       GateInfo[gPassword] = password;
                       SetPlayerPos( playerid, x+1, y+1, z );
                       new file[64];
                       format( file, 64, \"Gates/gate_%d.ini\", i );
                       if( !fexist( file ) )
                       {
                           dini_Create( file );
                               dini_IntSet( file, \"Object\", GateInfo[gObject] );
                               dini_FloatSet( file, \"X\", GateInfo[gX] );
                               dini_FloatSet( file, \"Y\", GateInfo[gY] );
                               dini_FloatSet( file, \"Z\", GateInfo[gZ] );
                               dini_FloatSet( file, \"A\", GateInfo[gA] );
                               dini_IntSet( file, \"Status\", GateInfo[gStatus] );
                               dini_Set( file, \"PlacedBy\", GateInfo[gPlacedBy] );
           }
                       break;
       }
   }
}

9
Segítségkérés / zcmd-bõl strcmp
« Dátum: 2013. november 23. - 18:30:21 »
akkor valaki?

10
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2013. november 23. - 17:01:24 »
Sziasztoj! Valaki segítene?
 
if(PlayerToPoint(6.0, playerid, -1301.0054,2708.2629,50.1141))

 
Hogy lehet megoldani hogy 2 helyen lehet?

11
SA-MP: Szerverfejlesztés / EQ LP mapom
« Dátum: 2013. november 21. - 14:50:06 »
RP Szerverre annyira nem képzelném el de azért mivel dolgoztál valamit, kapsz \" + \"-t!

12
Segítségkérés / zcmd-bõl strcmp
« Dátum: 2013. november 20. - 20:54:05 »
Soha sem megy ZCMD-ból sima strcmp-be parancsot írni! :wag:
Valaki megcsinálná nékem?
Köszönöm szépen
 

#include a_samp
#include zcmd
#include Dini
#define MAX_GATES                       20
#define GATE_OBJECT                     980
#define GATE_STATE_CLOSED       0
#define GATE_STATE_OPEN         1
enum fs_gates
{
       gCreated,
       Float:gX,
       Float:gY,
       Float:gZ,
       Float:gA,
       gObject,
       gPlacedBy[24],
       gStatus,
       gPassword
}
new GateInfo[MAX_GATES][fs_gates];
CMD:placegate( playerid, params[] )
{
       if( isnull( params) )
           return SendClientMessage( playerid, -1, \"Syntax: /placegate [password]\" );
       if( !strval( params ) )
           return SendClientMessage( playerid, -1, \"You need to input numbers.\" );
       if( IsPlayerInAnyVehicle( playerid ) )
           return SendClientMessage( playerid, -1, \"You need to exit your vehicle.\" );
       new Float:pPos[4];
       GetPlayerPos( playerid, pPos[0], pPos[1], pPos[2] );
       GetPlayerFacingAngle( playerid, pPos[3] );
       CreateGate( playerid, strval( params ), pPos[0], pPos[1], pPos[2], pPos[3] );
       SendClientMessage( playerid, -1, \"You succesfully created a movable gate. Use /gopen or /gclose.\" );
       return 1;
}
CMD:gopen( playerid, params[] )
{
       if( isnull( params ) )
           return SendClientMessage( playerid, -1, \"Syntax: /gopen [password]\" );
       new szName[24], gate = -1;
       GetPlayerName( playerid, szName, 24 );
       for( new i = 0; i != MAX_GATES; i++ )
               if( GateInfo[gCreated] == 1 )
                       if( strval( params ) == GateInfo[gPassword] )
                               { gate = i; break; }
       if( gate != -1 )
       {
           if( !IsObjectMoving( GateInfo[gate][gObject] ) )
           {
               if( IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 10.0, GateInfo[gate][gX], GateInfo[gate][gY], GateInfo[gate][gZ] ) )
                       {
                               if( GateInfo[gate][gStatus] == GATE_STATE_CLOSED )
                       {
                                   MoveObject( GateInfo[gate][gObject], GateInfo[gate][gX], GateInfo[gate][gY], GateInfo[gate][gZ]-5.3, 7.0 );
                                       SendClientMessage( playerid, -1, \"You opened the gate.\" );
                               }
                               else
                               return SendClientMessage( playerid, -1, \"The gate is already open.\" );
                       }
                       else
                       return SendClientMessage( playerid, -1, \"You\'re not near any gate.\" );
       }
       else
               return SendClientMessage( playerid, -1, \"You must wait untill the gate has moved.\" );
       }
       else
           return SendClientMessage( playerid, -1, \"Invalid password.\" );
       return 1;
}
CMD:gclose( playerid, params[] )
{
       if( isnull( params ) )
           return SendClientMessage( playerid, -1, \"Syntax: /gclose [password]\" );
       new szName[24], gate = -1;
       GetPlayerName( playerid, szName, 24 );
       for( new i = 0; i != MAX_GATES; i++ )
               if( GateInfo[gCreated] == 1 )
                       if( strval( params ) == GateInfo[gPassword] )
                               { gate = i; break; }
       if( gate != -1 )
       {
           if( !IsObjectMoving( GateInfo[gate][gObject] ) )
           {
               if( IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 10.0, GateInfo[gate][gX], GateInfo[gate][gY], GateInfo[gate][gZ] ) )
                       {
                               if( GateInfo[gate][gStatus] == GATE_STATE_OPEN )
                       {
                                   MoveObject( GateInfo[gate][gObject], GateInfo[gate][gX], GateInfo[gate][gY], GateInfo[gate][gZ]+5.3, 7.0 );
                                       SendClientMessage( playerid, -1, \"You closed the gate.\" );
                               }
                               else
                               return SendClientMessage( playerid, -1, \"The gate is already closed.\" );
                       }
                       else
                               return SendClientMessage( playerid, -1, \"You\'re not near any gate.\" );
       }
       else
               return SendClientMessage( playerid, -1, \"You must wait untill the gate has moved.\" );
       }
       else
           return SendClientMessage( playerid, -1, \"Invalid password.\" );
       return 1;
}
CMD:removegate( playerid, params[] )
{
       for( new i = 0; i != MAX_GATES; i++ )
       {
               if( GateInfo[gCreated] == 1 )
               {
                   if( IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 10.0, GateInfo[gX], GateInfo[gY], GateInfo[gZ] ) )
                       {
                               new szName[24];
                               GetPlayerName( playerid, szName, 24 );
                               if( !strcmp( szName, GateInfo[gPlacedBy], true ) || IsPlayerAdmin( playerid ) )
                               {
                                       DestroyObject( GateInfo[gObject] );
                                       format( GateInfo[gPlacedBy], 24, \"None\" );
                               GateInfo[gCreated] = 0;
                               GateInfo[gX] = 0.0;
                               GateInfo[gY] = 0.0;
                               GateInfo[gZ] = 0.0;
                               GateInfo[gA] = 0.0;
                               GateInfo[gPassword] = 0;
                               GateInfo[gStatus] = GATE_STATE_CLOSED;
                               SendClientMessage( playerid, -1, \"You removed the gate.\" );
                                       new file[32];
                                       format( file, 32, \"Gates/gate_%d.ini\", i );
                                       if( dini_Exists( file ) )
                                       dini_Remove( file );
                                       break;
               }
                               else
                                       return SendClientMessage( playerid, -1, \"You don\'t own this gate.\" );
                       }
                       else
                               return SendClientMessage( playerid, -1, \"You\'re not near any gate.\" );
       }
   }
       return 1;
}
CMD:gateinfo( playerid, params[] )
{
       if( IsPlayerAdmin( playerid ) )
       {
               for( new i = 0; i != MAX_GATES; i++ )
               {
                       if( GateInfo[gCreated] == 1 )
                       {
                           if( IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 5.0, GateInfo[gX], GateInfo[gY], GateInfo[gZ] ) )
                               {
                                       new szString[128];
                                       format( szString, 128, \"Gate Info( Placed by: %s | Password: %d)\", GateInfo[gPlacedBy], GateInfo[gPassword] );
                                       SendClientMessage( playerid, -1, szString );
                                       return 1;
                               }
                               else
                                       return SendClientMessage( playerid, -1, \"You\'re not near any gate.\" );
               }
           }
   }
       else
               return SendClientMessage( playerid, -1, \"You\'re not an admin.\" );
       return 1;
}
public OnFilterScriptInit( )
{
       for( new i = 0; i != MAX_GATES; i++ )
       {
           if( GateInfo[gCreated] == 0 )
           {
                       new file[64];
                       format( file, 64, \"Gates/gate_%d.ini\", i );
                       if( fexist( file ) )
                       {
                           GateInfo[gCreated] = 1;
                               GateInfo[gX] = dini_Float( file, \"X\" );
                               GateInfo[gY] = dini_Float( file, \"Y\" );
                               GateInfo[gZ] = dini_Float( file, \"Z\" );
                               GateInfo[gA] = dini_Float( file, \"A\" );
                               GateInfo[gStatus] = dini_Int( file, \"Status\" );
                               GateInfo[gPassword] = dini_Int( file, \"Password\" );
                               format( GateInfo[gPlacedBy], 24, dini_Get( file, \"PlacedBy\" ) );
                               GateInfo[gObject] = CreateObject( GATE_OBJECT, GateInfo[gX], GateInfo[gY], GateInfo[gZ], 0, 0, GateInfo[gA] );
           }
       }
   }
       return 1;
}
public OnFilterScriptExit( )
{
       for( new i = 0; i != MAX_GATES; i++ )
       {
           if( GateInfo[gCreated] == 1 )
           {
                       new file[64];
                       format( file, 64, \"Gates/gate_%d.ini\", i );
                       if( fexist( file ) )
                       {
                               dini_IntSet( file, \"Object\", GateInfo[gObject] );
                               dini_FloatSet( file, \"X\", GateInfo[gX] );
                               dini_FloatSet( file, \"Y\", GateInfo[gY] );
                               dini_FloatSet( file, \"Z\", GateInfo[gZ] );
                               dini_FloatSet( file, \"A\", GateInfo[gA] );
                               dini_IntSet( file, \"Status\", GateInfo[gStatus] );
                               dini_IntSet( file, \"Password\", GateInfo[gPassword] );
                               dini_Set( file, \"PlacedBy\", GateInfo[gPlacedBy] );
                               DestroyObject( GateInfo[gObject] );
                               format( GateInfo[gPlacedBy], 24, \"None\" );
                       GateInfo[gCreated] = 0;
                       GateInfo[gX] = 0.0;
                       GateInfo[gY] = 0.0;
                       GateInfo[gZ] = 0.0;
                       GateInfo[gA] = 0.0;
                       GateInfo[gStatus] = GATE_STATE_CLOSED;
           }
       }
   }
       return 1;
}
public OnObjectMoved( objectid )
{
       for( new i = 0; i != MAX_GATES; i++ )
       {
           if( GateInfo[gCreated] == 1 )
           {
               if( GateInfo[gObject] == objectid )
               {
                   if( GateInfo[gStatus] == GATE_STATE_CLOSED )
                       GateInfo[gStatus] = GATE_STATE_OPEN;
                               else if( GateInfo[gStatus] == GATE_STATE_OPEN )
                                   GateInfo[gStatus] = GATE_STATE_CLOSED;
                               // Update the variables.
                               new Float:oPos[3];
                               GetObjectPos( objectid, oPos[0], oPos[1], oPos[2] );
                               GateInfo[gX] = oPos[0];
                       GateInfo[gY] = oPos[1];
                       GateInfo[gZ] = oPos[2];
                               break;
           }
       }
   }
   return 1;
}
stock CreateGate( playerid, password, Float:x, Float:y, Float:z, Float:a )
{
       for( new i = 0; i != MAX_GATES; i++ )
       {
           if( GateInfo[gCreated] == 0 )
           {
                       new szName[24];
                       GetPlayerName( playerid, szName, 24 );
                       GateInfo[gObject] = CreateObject( GATE_OBJECT, x, y, z+1.5, 0, 0, a );
                       format( GateInfo[gPlacedBy], 24, \"%s\", szName );
               GateInfo[gCreated] = 1;
               GateInfo[gX] = x;
               GateInfo[gY] = y;
               GateInfo[gZ] = z+1.5; // comment the +1.5 if you\'re not using object 980.
               GateInfo[gA] = a;
                       GateInfo[gStatus] = GATE_STATE_CLOSED;
                       GateInfo[gPassword] = password;
                       SetPlayerPos( playerid, x+1, y+1, z );
                       new file[64];
                       format( file, 64, \"Gates/gate_%d.ini\", i );
                       if( !fexist( file ) )
                       {
                           dini_Create( file );
                               dini_IntSet( file, \"Object\", GateInfo[gObject] );
                               dini_FloatSet( file, \"X\", GateInfo[gX] );
                               dini_FloatSet( file, \"Y\", GateInfo[gY] );
                               dini_FloatSet( file, \"Z\", GateInfo[gZ] );
                               dini_FloatSet( file, \"A\", GateInfo[gA] );
                               dini_IntSet( file, \"Status\", GateInfo[gStatus] );
                               dini_Set( file, \"PlacedBy\", GateInfo[gPlacedBy] );
           }
                       break;
       }
   }
}

13
Segítségkérés / Dialogba
« Dátum: 2013. november 20. - 20:03:28 »
kösz és a parancshoz mi megy?

14
Segítségkérés / Connect textdraw
« Dátum: 2013. november 19. - 19:42:38 »
Mi lehet a gond miért nem jelenik meg a textdraw csatlakozásnál?
 

#include <a_samp>
new Text:Box[MAX_PLAYERS];
new Text:BannedNotice[MAX_PLAYERS];
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit(){
    for(new playerid; playerid < MAX_PLAYERS; playerid ++) {
{
    Box[playerid] = TextDrawCreate(2.000000, 0.000000, \"~n~\");
        TextDrawBackgroundColor(Box[playerid], 255);
        TextDrawFont(Box[playerid], 1);
        TextDrawLetterSize(Box[playerid], 0.500000, 49.700004);
        TextDrawColor(Box[playerid], -1);
        TextDrawSetOutline(Box[playerid], 0);
        TextDrawSetProportional(Box[playerid], 1);
        TextDrawSetShadow(Box[playerid], 1);
        TextDrawUseBox(Box[playerid], 1);
        TextDrawBoxColor(Box[playerid], 255);
        TextDrawTextSize(Box[playerid], 637.000000, 20.000000);
BannedNotice[playerid] = TextDrawCreate(120.000000, 129.000000, \"~w~sziaaaaaaaaaaaaaaa\");
        TextDrawBackgroundColor(BannedNotice[playerid], 255);
        TextDrawFont(BannedNotice[playerid], 1);
        TextDrawLetterSize(BannedNotice[playerid], 0.600000, 5.000000);
        TextDrawColor(BannedNotice[playerid], -1);
        TextDrawSetOutline(BannedNotice[playerid], 0);
        TextDrawSetProportional(BannedNotice[playerid], 1);
        TextDrawSetShadow(BannedNotice[playerid], 1);
return 1;
}
{
public OnFilterScriptExit()
{
    TextDrawHideForAll(Box);
        TextDrawDestroy(Box);
        TextDrawHideForAll(BannedNotice);
        TextDrawDestroy(BannedNotice);
return 1;
}
#endif
 
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, BannedNotice[playerid]);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, BannedNotice[playerid]);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    TextDrawHideForPlayer(playerid, Box[playerid]);
    TextDrawHideForPlayer(playerid, BannedNotice[playerid]);
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}

15
Hostingok / Sunwell Game Hosting @ sunwell.hu
« Dátum: 2013. november 19. - 17:06:32 »
Õõ szeretném kérdezni ugye van a szerveremhez NPC. Az(ok) milyen IP Címen fognak futni? Ugye házi szerveren 127.0.0.1

Oldalak: [1] 2 3 ... 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal