Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Patrik91

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / Script manipuláció
« Dátum: 2016. június 09. - 13:22:09 »
Nagyon sokféle ilyen rejtett funkciót lehet csinálni, ha van elég fantáziád. ( Pl. létrehozhatsz egy random parancsot, majd onPlayerCommand eventel adsz neki dolgokat. Vagy onPlayerJoin és egy serial lekérdezés, stb... )

2
Segítségkérés / regisztrációk .db accountok
« Dátum: 2016. június 01. - 08:57:04 »
A .db egy MySQL fájl. DBLite-al tudod olvasni azokat. Köszönjük a sok értelmes kommentet Yane.

3
Archívum / onClientClick-nél nem fut le az elseif ág.
« Dátum: 2016. február 12. - 17:24:02 »
Teljesen mindegy, hogy melyik ágat veszed ki? Vagy mindig ugyan azt vetted ki?

4
Archívum / ZeroMTA Bejelentkezés/regisztrálás hiba
« Dátum: 2016. január 19. - 18:37:07 »
Szia Ambri!
Megoldódott már a problémád?
Ha nem, vegyél fel Skypen ( admpatrik ), és segítek benne.
#NeXuS

5
Archívum / IsPlayerInRangeOfPoint illetve Interiorba mappolás
« Dátum: 2015. december 26. - 22:15:32 »
Hali!
Ha jól gondolom, amit te keresel funckió, az a getDistanceBetweenPoints2D vagy a getDistanceBetweenPoints3Dvel megoldható.
Interiot pedig mapeditorban is áttudsz állítani, dupla klikk az objectre, és ott az interior, ha jól emlékszem.
Remélem segíthettem.
#NeXuS
 

local x, y, z, x2, y2, z2 = getElementPosition(player1), getElementPosition(player2)
if getDistanceBetweenPoints3D(x, y, z, x2, y2, z2) <= 5 then -- radius
-- végrehajtani kívánt dolog
end

6
Archívum / getElementData false
« Dátum: 2015. december 26. - 22:08:13 »
Hali!
A setElementDataval beállított datak az element törlésénél törlésre kerülnek.
Tegyük fel, egy játékosnak adsz egy datat a setElementData segítségével. Ő megunja, és lelép, ( elementeknél ez destroyElement ), ekkor az összes data, amivel az element rendelkezett, törlésre kerül. Ha megakarod oldani a mentést, és nem akarsz belemenni a MySQLes mentésbe, használj setAccountData-t, persze, így csak bejelentkezett játékosoknak lesz elérhető a vásárlás.
Remélem segíthettem.
#NeXuS
Az account funckiókat csakis kizárólag server oldalon lehet használni.
 

function example(pSource, cmd, mit, mire)
local account = getPlayerAccount(pSource)
if account then
  if mit and mire then
   setAccountData(account, mit, mire)
   outputChatBox(getAccountName(account) .. \" \" .. mire .. \" hallgató data átírva \" .. mire)
  end
else
  outputChatBox(\"Ez csak bejelentkezett játékosoknak elérhető.)
end
end
addCommandHandler(\"elementdata\", example)
( Nem teszteltem, ha hiba van benne, írj bátran, és átnézem.)

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal