Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Killerzolika2

Oldalak: [1]
1
Tanuljunk PAWN nyelvet / Alapok II - Az Objectek
« Dátum: 2014. szeptember 05. - 11:42:31 »
Hasznos kis leírás, nagyon szép lett :) Szerintem a SA:MP Editorról is szólhattál volna pár szót, nekem jobban bejön mint az MTA editora. De azért remek leírás lett :)  :thumbsup:

2
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rszemélyi -Real személyi
« Dátum: 2014. augusztus 17. - 00:14:41 »
Nagyon szép :) Tökéletesen mûködik, a szerkesztés elõtti kommentet ha láttad akkor megmondom én voltam figyelmetlen :D

3
Segítségkérés / /nyit és /zár bug
« Dátum: 2013. december 04. - 19:19:24 »
Üdv. Az lenne a problémám hogy van 2 sorompó egy parkoló elõtt, amiket paranccsal lehet ki/be zárni. Az elsõ sorompó mûködik is tökéletesen de a 2. a parancs után mindig csak kinyílik, leküldi az \"Unknown Command\"-ot és már nem lehet vissza zárni. Itt a kód:
 
CMD:nyit(playerid,params[])
{
if(gLogged[playerid] == 1)
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,6.0,-2090.5,330.8,35.0) && Nyitva[Kapu1ny] == 0)
    {
    DestroyObject(Kapu1z);
   Kapu1ny = CreateObject(968, -2086.88696, 330.86829, 35.00280,   0.00000, 00.00000, 0.00000);
   Nyitva[Kapu1ny] = 1;
}
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,6.0,-2104.0,330.8,35.0) && Nyitva[Kapu2ny] == 0)
{
    DestroyObject(Kapu2z);
    Kapu2ny = CreateObject(968, -2107.97656, 330.87051, 35.00280,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
   Nyitva[Kapu2ny] = 1;
}
}
return 1;
}
CMD:zar(playerid,params[])
{
if(gLogged[playerid] == 1)
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,6.0,-2090.5,330.8,35.0) && Nyitva[Kapu1ny] == 1)
    {
    DestroyObject(Kapu1ny);
   Kapu1z = CreateObject(968, -2086.88696, 330.86829, 35.00280,   0.00000, -90.00000, 0.00000);//OnGameModeInit alatt már 1x megvan csinálva zárt állapotban ugyan ezzel a sorral
   Nyitva[Kapu1ny] = 0;
}
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,6.0,-2104.0,330.8,35.0) && Nyitva[Kapu2ny] == 1)
{
    DestroyObject(Kapu2ny);
    Kapu2z = CreateObject(968, -2107.97656, 330.87051, 35.00280,   0.00000, 90.00000, 0.00000);//OnGameModeInit alatt már 1x megvan csinálva zárt állapotban ugyan ezzel a sorral
    Nyitva[Kapu2ny] = 0;
}
}
return 1;
}

 
Próbáltam már hogy a 2. else if legyen, az sem használt. Esetleg ha valaki tudna segíteni akkor megköszönném

4
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2013. december 03. - 15:54:42 »

Köszi,hogy segítesz.De egy nagyon nagy göröngyös felületû talajról beszélünk..Mire ezzel kiraknám a talaljt..
 
[/quote]
Ühm, 4242  - ez elég nagy?

5
Segítségkérés / Random játékos szín
« Dátum: 2013. november 25. - 17:56:50 »
Egy random szín választót akartam csinálni, ami minden belépésnél egy színt ad a játékosnak.
 
public OnPlayerConnect(playeird)

 

new ConnectColors[124] =
{//ezek a színek
0xCD5C5CFF,0xF08080FF,0xFA8072FF,0xE9967AFF,0xFFA07AFF,0xDC143CFF,0xFF0000FF,0xB22222FF,
0x8B0000FF,0xFFC0CBFF,0xFFB6C1FF,0xFF69B4FF,0xFF1493FF,0xC71585FF,0xDB7093FF,0xFF7F50FF,
0xFF6347FF,0xFF4500FF,0xFF8C00FF,0xFFA500FF,0xFFD700FF,0xFFFF00FF,0xFFFFE0FF,0xFFFACDFF,
0xFAFAD2FF,0xFFEFD5FF,0xFFE4B5FF,0xFFDAB9FF,0xEEE8AAFF,0xF0E68CFF,0xBDB76BFF,0xE6E6FAFF,
0xD8BFD8FF,0xDDA0DDFF,0xEE82EEFF,0xDA70D6FF,0xFF00FFFF,0xFF00FFFF,0xBA55D3FF,0x9370DBFF,
0x9966CCFF,0x8A2BE2FF,0x9400D3FF,0x9932CCFF,0x8B008BFF,0x800080FF,0x4B0082FF,0x6A5ACDFF,
0x483D8BFF,0x7B68EEFF,0xADFF2FFF,0x7FFF00FF,0x7CFC00FF,0x00FF00FF,0x32CD32FF,0x98FB98FF,
0x90EE90FF,0x00FA9AFF,0x00FF7FFF,0x3CB371FF,0x2E8B57FF,0x228B22FF,0x008000FF,0x006400FF,
0x9ACD32FF,0x6B8E23FF,0x808000FF,0x556B2FFF,0x66CDAAFF,0x8FBC8FFF,0x20B2AAFF,0x008B8BFF,
0x008080FF,0x00FFFFFF,0x00FFFFFF,0xE0FFFFFF,0xAFEEEEFF,0x7FFFD4FF,0x40E0D0FF,0x48D1CCFF,
0x00CED1FF,0x5F9EA0FF,0x4682B4FF,0xB0C4DEFF,0xB0E0E6FF,0xADD8E6FF,0x87CEEBFF,0x87CEFAFF,
0x00BFFFFF,0x1E90FFFF,0x6495EDFF,0x7B68EEFF,0x4169E1FF,0x0000FFFF,0x0000CDFF,0x00008BFF,
0x000080FF,0x191970FF,0xFFF8DCFF,0xFFEBCDFF,0xFFE4C4FF,0xFFDEADFF,0xF5DEB3FF,0xDEB887FF,
0xD2B48CFF,0xBC8F8FFF,0xF4A460FF,0xB8860BFF,0xCD853FFF,0x8B4513FF,0xA0522DFF,0xA52A2AFF,
0x800000FF,0xFFFFFFFF,0xDCDCDCFF,0xD3D3D3FF,0xC0C0C0FF,0xA9A9A9FF,0x808080FF,0x696969FF,
0x778899FF,0x708090FF,0x2F4F4FFF,0x000000FF
};
new rCC = random(sizeof(ConnectColors));//random
SetPlayerColor(playerid,rCC[ConnectColors]);//igazság szerint ez kéne a játékos szinét változtassa

 
Mikor le akarom fordítani ezt a hibát adja:
 

D:\\SAMP Server\\gamemodes\\KillerGameMode.pwn(457) : error 028: invalid subscript (not an array or too many subscripts): \"rCC\"
D:\\SAMP Server\\gamemodes\\KillerGameMode.pwn(457) : warning 215: expression has no effect
D:\\SAMP Server\\gamemodes\\KillerGameMode.pwn(457) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\"
D:\\SAMP Server\\gamemodes\\KillerGameMode.pwn(457) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\SAMP Server\\gamemodes\\KillerGameMode.pwn(457) : fatal error 107: too many error messages on one line

 
Keresgéltem a neten hátha van valami hasonló, és már megoldott dolog de egyik sem használt. Próbáltam már hátha a zárójelekkel hibáztam de az sem vitt semerre, tehát ha van valakinek ötlete hogy mi a baj szivesen várom.

6
Segítségkérés / Jármû mentés
« Dátum: 2013. október 05. - 17:28:58 »
Üdv mindenki!
Segítséget szeretnék kérni tõletek. Egy baráti szeróra kellene hogy el tudja mindenki menteni a saját kocsiját úgy ahogy van, és akkor bárhol betölthesse. Elég kezdõ scripter vagyok még de megpróbálkoztam vele:
 
stock UserPath(playerid)
{
    new string[128],playername[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid,playername,sizeof(playername));
    format(string,sizeof(string),PATH,playername);
    return string;
}

 

CMD:savecar(playerid, params[])
{
if (!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem jármûben ülsz!\");
new cmodel,szin1,szin2,pName[MAX_PLAYER_NAME];
new vID = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetPlayerName(playerid,pName,sizeof(pName));
cmodel = GetVehicleModel(vID);
GetVehicleColor(vID, szin1,szin2);
new INI:file = INI_Open(UserPath(playerid));
INI_SetTag(file,\"Car\");
INI_WriteInt(file,\"modell\",cmodel);
INI_WriteInt(file,\"szin1\",szin1);
INI_WriteInt(file,\"szin2\",szin2);
INI_Close(file);
SendClientMessage(playerid, COLOR_CORAL, \"Sikeresen elmentetted a jármûvedet!\");
     return 1;
}

 
Különbözõ helyekrõl néztem hogy hogy is kéne kinézzen satöbbi. Annyira sikerült hogy nincs hibakód, a pawno tökéletesen átkonvertálja, de ha belépek a játékba nem mûködik. Esetleg van valami ötletetek hogy hol hibáztam?
A betöltõ része még nincs meg, de szeretném ha elõbb ez mûködne mert elég zavaró.
\"noob vagy\" emberkék kíméljenek. köszönöm

7
Nagyon jó nekem tetszik :) ment a +
Mindig is bírtam a NFS-t és ez nagyon ott van :D
Am találtam egy kis hibát benne. Ha \"Bal klikk\"-el indítom a nitrót akkor rendesen fogy a százalék meg minden ha elengedem leáll. De ha \"Ctrl\" billentyûvel indítom a nitrót akkor a GTA-ban megszokott nitró hatás van, amíg tart megy utána pedig a várakozás, valamint közben nem fogy a nitró százalék.

8
SA-MP: Szerverfejlesztés / Mysql Objektum Editor
« Dátum: 2013. június 29. - 10:46:26 »
Helló, egy kis segítséget szeretnék kérni. Annyira sikerült beizzítanom hogy felismeri a MySQL szervert, meg elindul minden, de mikor le akarok valamit tenni a szerver console kiírja hogy nincs alap értéke a dolgoknak. Én a hibát annak tulajdonítom hogy nem csináltam Table-t. Esetleg valaki elmagyarázná hogyan is kéne rendesen elindítani ezt az egészet?
(U.i. tudom hogy nagyon kezdõ vagyok és nem kellene a MySQL-el bajlódnom de azért kérek segítséget hogy tanuljak)

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal