Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - yamaha14
1
« Dátum: 2014. október 07. - 16:55:05 »
Sziasztok! A gamemodomban ezt a hibát írja: C:\\Users\\KenBlock\\Desktop\\NewHunNewLife\\gamemodes\\bare.pwn(549) : error 025: function heading differs from prototype Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error. Itt pedig a 549-es sor. public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart) //549 { ShowHitMarker(playerid); PlayerPlaySound(playerid, 1135, 0.0, 0.0, 0.0); return 1; } Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. október 07. - 17:48:36 )
Nah sikerült megoldanom.Egyszerûen frissítettem az includjaimat...
2
« Dátum: 2014. szeptember 29. - 21:26:38 »
Köszönöm a segítségeteket. Végülis sikerült megoldani TeamSpeaken keresztül az egyik barátommal (ViktorZs) Így sikerült: if(!strcmp(cmdtext, \"/tele\", true)) { new str1[200],str2[300],str3[200],str4[200],str5[200],str6[200],str7[200],string[1500]; format(str1,sizeof(str1),\"{15FF00}Las Venturas\\n{15FF00}Monster2\"); format(str2,sizeof(str2),\"\\n{15FF00}Kamionos{FF0606}(Munka3)\\n{15FF00}Pizzafutár{FF0606}|Munka4|\"); format(str3,sizeof(str3),\"\\n{15FF00}Monster\\n{15FF00}San Fiero\\n{15FF00}Los Santos\\n{15FF00}Chilliad\"); format(str4,sizeof(str4),\"\\n{15FF00}Las Vegas Air\\n{15FF00}San Fiero Air\\n{15FF00}Los Santos Air\"); format(str5,sizeof(str5),\"\\n{15FF00}Old Air (aa)\\n{15FF00}Puertorico\\n{15FF00}Area51\\n{15FF00}Beach\"); format(str6,sizeof(str6),\"\\n{15FF00}Beach1\\n{15FF00}Farm {FF0606}(Munka)\\n{15FF00}Farm1 {FF0606}(Munka1)\"); format(str7,sizeof(str7),\")\\n{15FF00}Bánya {FF0606}(Munka2)\\n{15FF00}Vastelep\"); format(string,sizeof(string),\"%s%s%s%s%s%s%s\",str1,str3,str4,str5,str6,str7,str2); ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFCC33}Hun New Life Teleport Menu:\", string, \"Választ\", \"Kilép\"); return 1; } return 0; }
3
« Dátum: 2014. szeptember 29. - 19:41:58 »
Új dialogot nem szeretnék azt szeretném ha az összes teleport /tele parancsban benne lenne,Esetleg úgy ,hogy a /tele parancsban van olyan hogy Munkák és azon belül vannak a munka teleportok.Na de ilyeneket meg nem tudok csinálni mert teljesen kezdõ vagyok.
4
« Dátum: 2014. szeptember 29. - 18:31:09 »
De az úgy nem mûködik.Hibákat ír ki.Azt a \\n minden teleport között használom ugye hogy egy sorral lejjebb tegye,Na de a pawnóba elértem az 550karaktert és azt írja ki hogy: error 075: input line too long (after substitutions)
5
« Dátum: 2014. szeptember 29. - 18:23:37 »
Sziasztok.A következõ kis problém van.Mivel 550-karakter hosszú lehet egy sor hogyan folytassam a következõ sorba? if(!strcmp(cmdtext, \"/tele\", true)) { ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FFCC33}Hun New Life Teleport Menu:\", \"{15FF00}Las Venturas\\n{15FF00}Monster2\\n{15FF00}Monster\\n{15FF00}San Fiero\\n{15FF00}Los Santos\\n{15FF00}Chilliad\\n{15FF00}Las Vegas Air\\n{15FF00}San Fiero Air\\n{15FF00}Los Santos Air\\n{15FF00}Old Air (aa)\\n{15FF00}Puertorico\\n{15FF00}Area51\\n{15FF00}Beach\\n{15FF00}Beach1\\n{15FF00}Farm {FF0606}(Munka)\\n{15FF00}Farm1 {FF0606}(Munka1)\\n{15FF00}Bánya {FF0606}(Munka2)\\n{15FF00}Vastelep\", \"Választ\", \"Kilép\"); return 1; } return 0; } És ezeket még hozzászeretném írni: \\n{15FF00}Kamionos{FF0606}(Munka3)\\{15FF00}Pizzafutár{FF0606}(Munka4) Olvasgattam hogy fordított per jellel lehet valahogy,de sajnos nem értem.Kezdõ vagyok így ha lehet beírnátok nekem ezt a pár parancsot? Elõre is köszönöm.
6
« Dátum: 2014. szeptember 28. - 21:08:33 »
Sziasztok! A következõ a problémám: Ha berakok egy filterscriptet (Gigi Hause System) Akkor nincs chat!Valaki ír valamit a chatbe és nem látja. A következõ sorokat találtam benne: public OnPlayerText(playerid, text[]) { new string[128]; if(TalkWith[playerid] != 999) { format(string,sizeof(string),\"%s: %s\",GetName(playerid),text); SCM(TalkWith[playerid],-1,string); } return 0; } Elvileg ez lehet a baj,de mit javítsak ki rajta?Úgy ,hogy a ház szisztem mûködõ képes maradjon? Válaszotokat elõre is köszönöm.
7
« Dátum: 2014. szeptember 28. - 11:51:49 »
Ismét köszönöm a válaszod
8
« Dátum: 2014. szeptember 28. - 10:47:12 »
Sziasztok. Egy apró kis kérdésem lenne: PlayAudioStreamForPlayer-hez kellene egy olyan link amit lejátszik.Vannak saját zenéim de hol konvertáljam át õket? A dopboxot nemtudom használni,linket nem akar adni csak letöltési linket. Elõre is köszönöm.
9
« Dátum: 2014. szeptember 27. - 14:25:09 »
Köszönöm szépen,sokat segítettél! Respect!!! :thumbsup:
10
« Dátum: 2014. szeptember 27. - 10:45:43 »
Köszi hogy leírtad csak sajna kezdõ vagyok és nem boldogulok így még vele,esetleg ha egy példát tudnál írni megköszönném
11
« Dátum: 2014. szeptember 26. - 14:58:17 »
Teleportálásnál miért nem ülteti bele az embert a kocsiba? Próbálkoztam vele,addig eljutottam hogy teleportálásnál a kocsit is telézze,de sajnos ez így nem jó nekem,fõleg hogy beleragadok a kocsiba mivel ugyan azt a kordinátát adtam meg. Tehát aki ért hozzá légyszíves írja le nekem hogy milyen sorokkal egészítsem ki.Elõre is köszönöm. Ja és még valami: Ha azt akarom hogy kommandal is mûködjön pluszba miket írjak még hozzá?Tehát ne csak dialogból tudjak telézni. Várom a válaszaitokat és mégegyszer köszönöm. #include <a_samp> #if defined FILTERSCRIPT #else #endif public OnGameModeInit() { SetGameModeText(\"bare\"); // put here your gamemode\'s name AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(!strcmp(cmdtext, \"/tele\", true)) { ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_LIST, \"{FF0000}HNL Teleport {0066CC}Menu:\", \"{FFCC33}Las Venturas\\n{FF0000}Los Venturas {0066CC}Airport\\n{FFCC33}Las Venturas\\n{FF0000}Las Venturas {0066CC}Airport\\n{FFCC33}San Fierro\\n{FF0000}San Fierro {0066CC}Airport\\n{FFCC33}Abandoned Airport\\n{FFCC33}Area {0066CC}51\\n{FF0000}Vine{0066CC}wood\\n{FF0000}Jizzy\'s {FF0000}Club\\n{FFCC33}Train {FF0000}Station\\n{15FF00}Grove Street\", \"Valaszt\", \"Kilep\"); return 1; } return 0; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(response) { switch(dialogid) { case 1: { switch(listitem) { case 0: { new VehicleID; new sendername[MAX_PLAYER_NAME]; new string[256]; SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); SetPlayerPos(playerid, 2043.5623,1343.6849,10.6719); VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid); SetVehiclePos(VehicleID,2043.5623,1343.6849,10.6719); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(string, sizeof(string), \"{FF3300}[Teleport] {66FF00}%s {FFFF00}Teleportált: {FF6633} Las Venturas {FFFF00}(/lv)\", sendername); SendClientMessageToAll(0xDDDD2357 , string); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Udvozollek ~y~itt ~b~Las Venturas ~y~!\", 5000, 5); } case 1: { SetPlayerPos(playerid, 1877.6699,-2284.7002,13.5469); SetPlayerFacingAngle(playerid, 260.4315); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Welcome ~y~to ~b~Los Santos ~y~Airport!\", 5000, 5); } case 2: { SetPlayerPos(playerid, 2025.3252,1545.6010,10.8192); SetPlayerFacingAngle(playerid, 269.7592); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Welcome ~y~to ~b~Las Venturas ~y~!\", 5000, 5); } case 3: { SetPlayerPos(playerid, 1559.1111,1446.2366,10.8181); SetPlayerFacingAngle(playerid, 86.0950); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Welcome ~y~to ~b~Las Venturas ~y~Airport!\", 5000, 5); } case 4: { SetPlayerPos(playerid, -1970.2772,258.1686,35.1719); SetPlayerFacingAngle(playerid, 91.2533); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Welcome ~y~to ~b~San Fierro ~y~!\", 5000, 5); } case 5: { SetPlayerPos(playerid, -1462.8778,-190.5083,14.1484); SetPlayerFacingAngle(playerid, 26.2477); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Welcome ~y~to ~b~San Fierro ~y~Airport!\", 5000, 5); } case 6: { SetPlayerPos(playerid, 405.0000,2453.0205,16.5703); SetPlayerFacingAngle(playerid, 0.3133); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Welcome ~y~to ~b~Abandoned ~y~Airport!\", 5000, 5); } case 7: { SetPlayerPos(playerid, 213.0199,1874.7501,17.6406); SetPlayerFacingAngle(playerid, 0.1378); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Welcome ~y~to ~b~Area ~y~51!\", 5000, 5); } case 8: { SetPlayerPos(playerid, 1429.6951,-872.1203,50.7058); SetPlayerFacingAngle(playerid, 12.9845); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Welcome ~y~to ~b~Vine~y~wood!\", 5000, 5); } case 9: { SetPlayerPos(playerid, -2633.4050,1371.2870,7.1158); SetPlayerFacingAngle(playerid, 271.5350); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Welcome ~y~to ~b~Jizzy\'s ~y~Club\", 5000, 5); } case 10: { SetPlayerPos(playerid, 1773.0492,-1943.0696,13.5591); SetPlayerFacingAngle(playerid, 179.6012); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Welcome ~y~to ~b~Train ~y~Station\", 5000, 5); } case 11: { SetPlayerPos(playerid, 2492.6211,-1663.7303,13.3359); SetPlayerFacingAngle(playerid, 83.9166); GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Welcome ~y~to ~b~Groove ~y~Street\", 5000, 5); } } } } return true; } return false; }
12
« Dátum: 2014. szeptember 22. - 20:01:10 »
de csináltam,mingyárt berakom ide.
13
« Dátum: 2014. szeptember 22. - 19:20:51 »
igazából megcsináltam de nem mûködik,nem is csatlakozik semmit nem csinál.Újra kellene kezdenem ugy hogy valaki közbe magyarázza.Ha gondolod és van idõd odatudom adni a temaspeak3 ip-met ott könyebben megértjük egymást.
14
« Dátum: 2014. szeptember 22. - 18:35:43 »
Sziasztok! Olyan kérésem lenne hogy valaki tud segíteni 0.3z szerverre npc-t készíteni?Sajnos az összes tuturial videot végignéztem de sajnos nem sikerült megcsinálnom.Ha valaki tudna segíteni benne esetleg megírni nekem nagyon hálás lennék! Nekem sajna nem megy. Tehát az elsõ amit készítettem: -mynpc.rec (scriptfile-bõl átmásoltam a npcmodes recordings mappába. A következõ: -Csináltam egy scriptfájlt.Elmentettem script-néven. #include <a_samp> new MyFirstNPCVehicle; // Globális változó public OnFilterScriptInit ( ) { print ( \"my filterscript\" ); ConnectNPC ( \"MyFirstNPC\", \"mynpc\" ); MyFirstNPCVehicle = CreateVehicle ( 400, 0.0, 0.0, 5.0, 0.0, 3, 3, 5000 ); return 1; } public OnPlayerSpawn ( playerid ) { if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenõrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e { new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba if ( !strcmp ( npcname, \"MyFirstNPC\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel { PutPlayerInVehicle ( playerid, MyFirstNPCVehicle, 0 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe } return 1; } // Ha a játékos normális játékos, azaz nem NPC játékos, azok funkciói itt lesznek return 1; } Utána csináltam egy másik scriptfájlt life néven. #define RECORDING \"mynpc\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél #define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol #include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása public OnRecordingPlaybackEnd ( ) { StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING ); return 0; } #if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid ) { StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING ); return 0; } public OnNPCExitVehicle ( ) { StopRecordingPlayback ( ); return 0; } #else // Viszont ha gyalogos public OnNPCSpawn ( ) { StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING ); return 0; } #endif Itt van a szerver cfg-m: echo Executing Server Config... lanmode 0 rcon_password 1234 maxplayers 150 port 7777 hostname SA-MP 0.3 Server gamemode0 bare filterscripts script plugins streamer Whirlpool sscanf announce 0 query 1 chatlogging 0 weburl www.sa-mp.com onfoot_rate 40 incar_rate 40 weapon_rate 40 stream_distance 300.0 stream_rate 1000 maxnpc 5 maxnpc number_goes_here 0 logtimeformat [%H:%M:%S]
Tehát most melyiket hova másoljam?Melyiket írjam be a cfg-be?Jól csináltam eddig?Válaszotokat elõre is köszönöm. [mod]Javítottam helyetted a taget tagre![/mod]
15
« Dátum: 2014. szeptember 21. - 05:24:05 »
Sziasztok!Olyan problémám van hogy: dm-be való belépéskor a már meglévõ fegyvereket nem veszi el.És /exitdm parancs után nem rak vissza az eredeti helyemre. Illetve kérdeznék még valamit:Próbáltam hozzáírni még 1 dmzónát tesztdm-néven,de sajnos nem mûködik. (fogalmam nincs miért) Ezekhez kérnék tõletek segítséget,sajnos kezdõ vagyok,így ha lehet részletes segítséget kérnék.Elõre is köszönöm. #include <a_samp> #include <zcmd> #include <sscanf2> #pragma tabsize 0 static FREEDM[MAX_PLAYERS]={ -1, ... }; #define COLOR_TENGER 0x00a6ffAA #define COLOR_SÁRGA 0xfff700AA #define COLOR_PIROS 0xff0000AA //Dialog Define #define DIALOG_DMEK 2013 //Sawndm RANDOM new Float:RandomDM[6][3] = { {1305.2129,2191.8435,11.0234}, {1390.3733,2107.3083,11.0156}, {1390.5880,2192.2305,11.0234}, {1305.4147,2107.0833,11.0156}, {1356.1439,2196.3647,11.0234}, {1350.9719,2105.7046,11.0156} }; //M4DM RANDOM new Float:RandomDM2[9][3] = { {-32.1949,48.3527,3.1172}, {-34.2015,51.4968,3.1094}, {-39.6453,53.1995,6.4844}, {-92.7494,-23.9238,3.1172}, {-60.0644,52.9396,6.4766}, {-58.9392,-32.4063,3.1172}, {-62.3151,-43.0170,3.1172}, {-121.2243,-101.2563,3.1181}, {-74.4122,-103.9932,3.1181} }; //SniperDM new Float:RandomDM3[6][3] = { {2705.4529,2716.8281,12.8222}, {2605.1272,2687.8218,10.8203}, {2671.2771,2749.1133,10.8203}, {2613.0930,2734.4707,36.5386}, {2630.9536,2725.3049,23.8222}, {2647.3257,2767.6680,10.8203} }; //tesztDM new Float:RandomDM4[6][3] = { {2705.4529,2716.8281,12.8222}, {2605.1272,2687.8218,10.8203}, {2671.2771,2749.1133,10.8203}, {2613.0930,2734.4707,36.5386}, {2630.9536,2725.3049,23.8222}, {2647.3257,2767.6680,10.8203} }; #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\"DM System BY: ]FreePlay[ Verzió 1.0\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" DM System BY: ]FreePlay[ Verzió 1.0\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif public OnPlayerConnect(playerid) { FREEDM[playerid] = -1; SendClientMessage(playerid,COLOR_TENGER,\"A szerveren rengeteg király DM-Rendszer üzemel\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_TENGER,\"DM Zónákért : /dms\"); return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { switch(FREEDM[playerid]) { case 0: { new rand = random(sizeof(RandomDM)); SetPlayerPos(playerid, RandomDM[rand][0], RandomDM[rand][1],RandomDM[rand][2]); ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid,26,1); SetPlayerHealth(playerid,100); SetPlayerArmour(playerid,100); SetPlayerVirtualWorld(playerid,2); } case 1: { new rand = random(sizeof(RandomDM2)); SetPlayerPos(playerid, RandomDM2[rand][0], RandomDM2[rand][1],RandomDM2[rand][2]); ResetPlayerWeapons(playerid); SetPlayerHealth(playerid,25); GivePlayerWeapon(playerid,31,100); SetPlayerVirtualWorld(playerid,3); } case 2: { ResetPlayerWeapons(playerid); new rand = random(sizeof(RandomDM3)); SetPlayerPos(playerid, RandomDM3[rand][0], RandomDM3[rand][1],RandomDM3[rand][2]); SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); GivePlayerWeapon(playerid,20,100); SetPlayerHealth(playerid,5); SetPlayerVirtualWorld(playerid,4); } case 3: { ResetPlayerWeapons(playerid); new rand = random(sizeof(RandomDM4)); SetPlayerPos(playerid, RandomDM4[rand][0], RandomDM4[rand][1],RandomDM4[rand][2]); SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); GivePlayerWeapon(playerid,20,100); SetPlayerHealth(playerid,5); SetPlayerVirtualWorld(playerid,4); } } return 1; } //SawnDM CMD:sawndm(playerid,params[]) { if(FREEDM[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid,COLOR_PIROS,\"Te már DM-zónában vagy : /exitdm\"); new rand = random(sizeof(RandomDM)); SetPlayerPos(playerid, RandomDM[rand][0], RandomDM[rand][1],RandomDM[rand][2]); FREEDM[playerid] = 0; new pName[30], string[128]; GetPlayerName(playerid, pName, 30); format(string, 256, \"%s csatlakozot a Sawn DM-hez belépés: (/sawndm)\", pName); SendClientMessageToAll(COLOR_SÁRGA,string); SetPlayerVirtualWorld(playerid,2); GivePlayerWeapon(playerid,26,6789); SendClientMessage(playerid,COLOR_TENGER,\"Csatlakoztál a Sawn DM-hez\"); return 1; } //M4DM CMD:m4dm(playerid,params[]) { if(FREEDM[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid,COLOR_PIROS,\"Te már DM-zónában vagy : /exitdm\"); new rand = random(sizeof(RandomDM2)); SetPlayerPos(playerid, RandomDM2[rand][0], RandomDM2[rand][1],RandomDM2[rand][2]); FREEDM[playerid] = 1; new pName[30], string[128]; SetPlayerHealth(playerid,25); GetPlayerName(playerid, pName, 30); format(string, 256, \"%s csatlakozot az M4DM-hez belépés: (/m4dm)\", pName); SendClientMessageToAll(COLOR_SÁRGA,string); SetPlayerVirtualWorld(playerid,3); GivePlayerWeapon(playerid,31,9990); SendClientMessage(playerid,COLOR_TENGER,\"Csatlakoztál az M4DM -hez\"); return 1; } //Sniperdm CMD:sniperdm(playerid,params[]) { if(FREEDM[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid,COLOR_PIROS,\"Te már DM-zónában vagy : /exitdm\"); new rand = random(sizeof(RandomDM3)); SetPlayerPos(playerid, RandomDM3[rand][0], RandomDM3[rand][1],RandomDM3[rand][2]); FREEDM[playerid] = 2; ShowPlayerMarkers(true); SetPlayerHealth(playerid,5); SetPlayerVirtualWorld(playerid,4); new pName[30], string[128]; GetPlayerName(playerid, pName, 30); format(string, 256, \"%s csatlakozot a Sniper DM-hez belépés: (/sniperdm)\", pName); SendClientMessageToAll(COLOR_SÁRGA,string); GivePlayerWeapon(playerid,34,100); SendClientMessage(playerid,COLOR_TENGER,\"Csatlakoztál a SniperDM -hez\"); return 1; } //Tesztdm CMD:tesztdm(playerid,params[]) { if(FREEDM[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid,COLOR_PIROS,\"Te már DM-zónában vagy : /exitdm\"); new rand = random(sizeof(RandomDM4)); SetPlayerPos(playerid, RandomDM4[rand][0], RandomDM4[rand][1],RandomDM4[rand][2]); FREEDM[playerid] = 3; ShowPlayerMarkers(true); SetPlayerHealth(playerid,5); SetPlayerVirtualWorld(playerid,5); new pName[30], string[128]; GetPlayerName(playerid, pName, 30); format(string, 256, \"%s csatlakozot a Sniper DM-hez belépés: (/tesztdm)\", pName); SendClientMessageToAll(COLOR_SÁRGA,string); GivePlayerWeapon(playerid,34,100); SendClientMessage(playerid,COLOR_TENGER,\"Csatlakoztál a tesztDM -hez\"); return 1; } //Kilépés Parancs CMD:exitdm(playerid,params[]) { if(FREEDM[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_PIROS, \"Nem tartózkodsz DM-zónában\"); SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); FREEDM[playerid] = -1; ShowPlayerMarkers(false); return SendClientMessage(playerid,COLOR_SÁRGA,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\"); } CMD:dms(playerid,params[]) { if(FREEDM[playerid] == 0) return SendClientMessage(playerid,COLOR_PIROS,\"Te már DM-zónában vagy : /exitdm\"); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_DMEK, DIALOG_STYLE_LIST, \"DM-Zónák\", \"Sawn DM\\nM4DM\\nSniperDM\", \"Csatlakozás\", \"Mégsem\"); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOG_DMEK) { if(response) { if(listitem == 0) //Sawn DM { new rand = random(sizeof(RandomDM)); SetPlayerPos(playerid, RandomDM[rand][0], RandomDM[rand][1],RandomDM[rand][2]); FREEDM[playerid] = 0; new pName[30], string[128]; GetPlayerName(playerid, pName, 30); format(string, 256, \"%s csatlakozot a Sawn DM-hez belépés: (/sawndm)\", pName); SendClientMessageToAll(COLOR_SÁRGA,string); SetPlayerVirtualWorld(playerid,2); GivePlayerWeapon(playerid,26,6789); SendClientMessage(playerid,COLOR_TENGER,\"Csatlakoztál a Sawn DM-hez\"); } if(listitem == 1) //M4DM { new rand = random(sizeof(RandomDM2)); SetPlayerPos(playerid, RandomDM2[rand][0], RandomDM2[rand][1],RandomDM2[rand][2]); FREEDM[playerid] = 1; new pName[30], string[128]; GetPlayerName(playerid, pName, 30); format(string, 256, \"%s csatlakozot az M4DM-hez belépés: (/m4dm)\", pName); SendClientMessageToAll(COLOR_SÁRGA,string); SetPlayerVirtualWorld(playerid,3); GivePlayerWeapon(playerid,31,9990); SendClientMessage(playerid,COLOR_TENGER,\"Csatlakoztál az M4DM -hez\"); } if(listitem == 2) //SniperDM { new rand = random(sizeof(RandomDM)); SetPlayerPos(playerid, RandomDM[rand][0], RandomDM[rand][1],RandomDM[rand][2]); FREEDM[playerid] = 2; SetPlayerVirtualWorld(playerid,4); new pName[30], string[128]; GetPlayerName(playerid, pName, 30); format(string, 256, \"%s csatlakozot a KDM-hez belépés: (/kdm)\", pName); SendClientMessageToAll(COLOR_SÁRGA,string); GivePlayerWeapon(playerid,34,100); ShowPlayerMarkers(false); SendClientMessage(playerid,COLOR_TENGER,\"Csatlakoztál a Kartantén DM -hez\"); } if(listitem == 3) //tesztDM { new rand = random(sizeof(RandomDM4)); SetPlayerPos(playerid, RandomDM[rand][0], RandomDM[rand][1],RandomDM[rand][2]); FREEDM[playerid] = 3; SetPlayerVirtualWorld(playerid,5); new pName[30], string[128]; GetPlayerName(playerid, pName, 30); format(string, 256, \"%s csatlakozot a tesztdm-hez belépés: (/tesztdm)\", pName); SendClientMessageToAll(COLOR_SÁRGA,string); GivePlayerWeapon(playerid,34,100); ShowPlayerMarkers(false); SendClientMessage(playerid,COLOR_TENGER,\"Csatlakoztál a teszt DM -hez\"); } } return 1; } return 0; }
|