Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: [1]
1
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[FS]Telefon Rendszer« Dátum: 2013. május 19. - 11:19:41 »
Jaj te mondod, mindenkinek csak keménykedsz pedig egy átlagos csicska faszopó vagy, jó lenne már vissza venni te..... kurvára nagyra tartod magad pedig egy csicska vagy, nah csõ :facepalm: :facepalm:
2
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:[FS]Telefon Rendszer« Dátum: 2013. május 19. - 11:01:08 »
ZyZu hagyad már ott van neki kitéve hogy \'\'Kezdõ Scripter\'\' akkor mit vársz? hogy 1 nap alatt megírja szép vagy..
3
Munkaerő keresése / | Modern Stunt | Mappert keressünk!« Dátum: 2013. május 19. - 10:35:44 »
Üdvözletem.
Én még új vagyok a fórumon, de a kollégám elutazott Romániába, és át adta a módot. Még nem találtunk mappert, reméljük hogy ebben a témában valaki jelentkezni fog. Szerverünk még nincsen, mert csak potyára fizettük volna be majd ha a játékmód kész lesz akkor megrendeljük! a játékmód teljesen egyedi akarom csinálni, hogy ne fikázanak minket hogy edit módból csináltuk, ez legyen bármilyen játékmód. Amit elvárunk a mappertõl. Pontosan mappoljon. Megbízható legyen. Jó fej legyen a társaival. Ne olyan ember legyen hogy belép egyik nap aztán felmond a következõ napon. +Ne olyan legyél hogy csak azért jöttél mappolni hozzánk, hogy kezedbe kerülhessen a játékmód, és publikáld. Mit adunk cserébe? A Weboldalhoz/Szerverhez hozzáférés. A Weboldalon illetve a szerveren mapper rang(egyenlõ, a tulajdonossal csak más a rang neve). Kedves társasság, a nevét a szerveren felfogjuk tüntetni. Elérhetõségek: A PM be el lehet kérni a skype címemet. Köszönöm szépen a figyelmet! Remélem mindenkibe megragad az alkalom és próbára teszi magát. Üdvözlettel: Modern Stunt admin csapata! 4
Pluginok és Programok / Egy játékom(xna, c#,pong)« Dátum: 2013. május 12. - 09:06:45 »
Nekem nem akar elindulni! :Cry2:
5
SA-MP: Szerverfejlesztés / Left 4 Dead San Andreas (2012) + dinamikus képek« Dátum: 2013. május 11. - 16:20:16 »
Nem jó a letöltési link!
6
Kérdések, Segítség / Photoshop CS5 kép.« Dátum: 2013. május 11. - 15:26:41 »
Üdvözletem!
Olyan képet hogy lehet mondjuk, hogy lerakok a photoshopba egy alap képet, aztán rá írok valamit PL: Teszt, és akkor átlátszó lesz? Remélem érhetõen, elmagyaráztam aki dobna 1 tutorialt adnám a +! Köszi elõre is 7
Klánok / DriftingBrotherZ« Dátum: 2013. május 11. - 10:47:44 »
Ki**szott jó leírás tuti jelentkezek majd, csak még van mit gyakorolnom
Ment a \'\'+\'\'!! 8
Counter Strike 1.6 / Counter Strike 1.6 leírás.« Dátum: 2013. május 11. - 09:58:26 »
Hát meg köszönném!
PM be küld! 9
Counter Strike 1.6 / Counter Strike 1.6 leírás.« Dátum: 2013. május 10. - 21:51:12 »
Fogom persze.
10
Counter Strike 1.6 / Counter Strike 1.6 leírás.« Dátum: 2013. május 10. - 21:43:20 »Counter-Strike A Counter-Strike (röviden CS) egy taktikai, belsõ nézetû akciójáték (FPS), melyben a fõ hangsúly a csapatjátékon van. Az elsõ béta verzió 1999. június 19-én látta meg a napvilágot a Half-Life modifikációjaként. Az 1.0-s verzió után a Counter-Strike mint önálló játék is megjelent, ezt a boltban kapható független verzióját nevezzük dobozosnak (vagy retail). Emellett továbbra is elérhetõ Half-Life mod formájában; frissítések mindkét változathoz letölthetõk. A játék legújabb változata a Counter-Strike: Global Offensive, ami a Half-Life 2 motorjával mûködik. A Counter-Strike 1.5 még WON-os játékos azonosítással mûködött, Steam keretrendszer nélkül. Attól függetlenül, hogy az 1.5 támogatása hivatalosan megszûnt 2004-ben, még nagyon sok régi 1.5-ös szerver mûködik világszerte, így Magyarországon is. A pénzdíjas versenyek nagyobb részét még mindig a Counter-Strike 1.6 alatt játsszák, noha a Counter-Strike: Source már régen elkészült, a nagyobb gépigénye és játékmenetbeli hiányosságai miatt csak több évnyi továbbfejlesztés után kezdett e téren az elõdje nyomaiba lépni. Játékmenet A fejlesztõk megpróbálták pontosan annyira élethûre alakítani a játékmenetet, hogy az még ne menjen a játszhatóság rovására. Például nincsenek elsõsegélycsomagok, viszont ahhoz, hogy valaki meghaljon, még a legerõsebb fegyverbõl is legrosszabb esetben két találat szükséges (csak ha lábra megy). Az élethûség a fegyverek kialakításában is alapvetõ szempont volt, a játékban található modellek egytõl egyig megtalálhatók a valós életben is, azoknak szinte pontos másával találkozhatunk egy-egy akció közben. A fegyverek alapvetõen két csoportra vannak osztva: a pisztolyokra és a vállfegyverekre. A vállfegyver lehet géppisztoly, sörétes puska, vagy karabély, azon belül gépkarabély, félautomata, vagy forgó-toló záras mesterlövészpuska. Mindkét típusból egyet-egyet vihetünk magunkkal induláskor, melyeket vásárlással szerezhetünk meg. Minden megölt ember ($300) és megnyert kör után pénzt kap a játékos – a gyõztes csapat tagjai nagyobb összeget. Túszok illetve csapattársak sebzéséért, megöléséért pénzmegvonás jár. A játékot két csapat játssza, a terroristák (Terrorists, röviden T) és a terrorista-elhárító alakulat (Counter-Terrorists, röviden CT). A játék körökre van osztva, minden kör elején mindkét csapat teljes létszámmal indul. A kezdõ területen van lehetõség arra, hogy a csapattagok fegyvert, páncélt, és egyéb kiegészítõket (gránátok, lõszer stb.) vegyenek, majd indul a kör, melyben mindkét csapatnak egy adott feladatot kell végrehajtania. A feladatok A pályák a feladatok szerint lehetnek CS (counter-strike), DE (demolition), AS (assassination), ES (escape) és FY (fighting yard) típusúak. A CS típusú pályákon a CT-k feladata a terroristák fogságában lévõ túszok megkeresése, és a kezdõpontjukra történõ kimentése. A terroristáknak természetesen ezt kell megakadályozni, tehát itt gyakorlatilag a CT-k támadnak, a T-k védenek. A DE típusú pályákon két célpont van. A T-k feladata felrobbantani ezek közül az egyiket. A két célpont között tetszõlegesen választhatnak. Az egyik T-nél van a bomba, ezt a hátán lévõ hátizsák jelzi. Ezt a célponthoz eljutva élesítenie kell (alapban 5-ös gomb, és tûz gomb nyomva tartása), és szervertõl függõen 35-45 másodpercen belül robban a bomba (de ez lehet kevesebb vagy több is). A CT-knek ezzel szemben a bomba lerakását kell megakadályozniuk. Ha a T-knek mégis sikerül beélesíteniük, akkor a hatástalanítást kell elvégezni. Ez bombahatástalanító készlet (defusal kit) nélkül 10, defuse kittel 5 másodpercig tart, a use gombot kell lenyomva tartani a bombára nézve. Eközben mozdulni, ugrani nem tudunk. Az AS típusú pályák már kihalóban vannak. A feladat nagyon egyszerûen hangzik: egy VIP személyt kell eljuttatni a pálya egyik végétõl a másikig. A VIP-t mindig az egyik CT játssza, õ vásárolni nem képes, csak az alap pisztolyt használhatja. Ha lelövik, a kört a CT-k elvesztették. Az ES típusú pályák szinte teljesen eltûntek. A feladat a következõ: a T-knek el kell menekülni egy vagy két kijutási ponton, a CT-knek ezt kell megakadályozni. Ha az összes T meghal, vagy nem szabadulnak ki a rendelkezésre álló idõ alatt, a kört a CT-k nyerik. Ezeken a pályákon limitálva van a vásárlás. A FY típusú pályáknak nincs tényleges konkrét feladat-tartalmuk, egyszerûen csak le kell lõni az ellenség összes játékosát. Ezek többnyire szórakozásra készített „fun” pályák, az ún. funserverek futtatják õket. Az AIM típusú pályán a két csapat általában egymással szemben helyezkedik el, és egy bizonyos fegyverrel kell az ellenség minden tagját megölni. Ha a csapat egyik tagja átmegy a másik fél területére (rushol), akkor a szerver szabályai szerint kirúgható a szerverrõl. A GG (GunGame) típusú pályákon a játékos a fegyvereket egy adott sorrendben kapja (általában AWP-tõl a pisztolyokig lefelé, majd gránát és kés), de akár ez fordítva is lehet. A játékos mindig akkor lép a következõre, ha az elõzõvel teljesítette a követelményt, ami általában egy gyilkolás az adott fegyverrel. Az nyeri a játékot, aki elõször teljesíti az összes fegyvert. A KZ típusú pályáknál általában csak a CT-csapat szerepel, a lényeg csak annyi, hogy végig kell ugrálni az általában falon elhelyezett kiálló elemeken a pálya végéig, ez mehet idõre is a pálya elején elhelyezett gombbal. A ZM típusú pályákon a Zombik és a CT-csapat (még ha a karakterválasztásnál valamelyik terroristát jelölted be, akkor is kék lesz a neved, tehát CT vagy) harcolnak egymással. A játék általában úgy kezdõdik, hogy 1 CT átváltozik Zombivá, majd karmolással megfertõzheti ellenségeit, majd a legutolsó CT-nek teljesen 0-ra kell vinnie az életét. Fejlettebb pályákon már megjelenik a Nemesis (Zombi) és a Survivor (CT) karakter, amiknek általában 10000 fölött van az életpontjuk, és elég erõset ütnek (a Survivor persze lõ). Itt a gránátok is átváltoznak: SG grenade>Lámpa, HE grenade>Égetõ gránát, vagy a zombiknál fertõzõ gránát, Flashbang>Fagyasztógránát. A Surf típusú pályákon a csapatok egy helyrõl indulnak csak van köztük egy elválasztó fal (a legtöbb surf mapon) Innen egy ferde falon kell végig \"szörfölni\" és fegyvereket szerezni amikor elérkeztél egy megállóra választhatsz mész vissza kezdõhelyre (TOP) vagy mész a börtönbe (JAIL). Akik leesnek szörfölés közben azok kerülnek be a jailbe ahonnan nem lehet kijutni vagy csak nehezen vagy ha kinyitják nekik. Kifejezések Rush: Gyors támadás. Például, ha egy bombás pályán, ahol a terroristák feladata, lerakni a bombát, a CT-k dolga pedig a védés, rushnak nevezzük, ha a CT nem a lerakón elhelyezkedve próbál érvényesülni, hanem agresszíven rátámad a terroristákra, ezzel meglepetést okozva nekik. Fontos megjegyezni, hogy egyes publikus szervereken, valamint társaságokban a CT-ként való rusholás tiltott lehet, de mindenképp kiemelendõ, hogy semmilyen hivatalos verseny szabályzatában nincs erre való korlátozás. Tehát mindig figyeljünk oda az adott szerver házi rendjére! Camp: egy helyben állás, az ellenfél bevárása. Túszos pályán a terroristák feladata a campelés, ellenben a CT-k nem tehetik, mivel az õ feladatuk a rush, vagyis a túszokhoz való eljutás. Headshot: fejlövés Noob, Láma: A noob szó magyarul kezdõt jelent, arra szokták mondani, aki gyengén játszik, a lámát pedig arra, aki ostobaságokat mûvel, beszél. Cheat, cheater: csalni, csaló. Olyan személy, aki segédprogramot használ, hogy a növelje a pontjai számát. Pl.: WH (wallhack, falon átlátás), vagy aimbot (automatacélzás), speedhack (játékos extra gyors mozgása). Fun Mapok témái A FY típusú lapok, melyek „csak” az ellenség lelövésére készültek, a következõképpen ismertek (a pro csézõk számára): Ha egy fegyver (például AWP) nevével indul a map, az többnyire azt jelenti, hogy a pályán csak az adott fegyverrel lehet „menni”. 35hp - 35 életerõvel (HP) játszható, általában késelõs pályák 1hp - 1 életerõs, általában késelõs pályák Akad köztük pisztolyos is, de 1 lõszerrel, tehát ha nem pontosan célzol… A fegyverek 1. Kés: Bowie Kés (Strider Knives) 2. Pisztolyok: Glock 18 (9x19) H&K USP Tactical (.45 ACP) SIG Sauer P228 (.357 SIG) Desert Eagle (.50 AE) FN Five-seveN (5.7x28) (Elhárítók) Beretta 92G Elite (9x19) (Terroristák) 3. Sörétes puskák: Benelli M3 Super 90 (12) Benelli M4 Super 90 (12) 4. Géppisztolyok: Steyr TMP (9x19) (Elhárítók) Ingram MAC-10 (.45 ACP) (Terroristák) H&K MP5-N (9x19) H&K UMP (.45 ACP) FN P90 (5,7x27) 5. Gépkarabélyok: FAMAS F1 (5,56x45) (Elhárítók) IMI Galil ARM (7,62x39) (Terroristák) Steyr Scout (7,62x51) M4A1 (5,56x45) (Elhárítók) AK-47 (7,62x39) (Terroristák) Steyr AUG (5,56x46) (Elhárítók) SIG SG 552 Commando (5,56x45) (Terroristák) AI AWSM (8,60x70) SIG SG 550 Sniper (5,56x45) (Elhárítók) H&K G3SG/1 (7,62x51) (Terroristák) 6. Géppuskák: M249 SAW (5,56x45) Filmek, Counter-Strike videók, movie-k A játékban van lehetõségünk úgynevezett \"demot\" felvenni (consoleban a record \"demonév\" paranccsal). Ennek célja, hogy megörökítsük játékunkat, és egy esetleges szép lövésünket késõbb visszanézhessük. Ennek segítségével, ha elegendõ mennyiségû anyagunk gyûlt össze, lehetõségünk van a legszebb jeleneteket speciális programokkal, például a Frapsszel videóként rögzíteni. Ez egy gyors, ellenben minõségben egy kicsit gyengébb megoldás. A legnépszerûbb módszer, ha a startmovie \"fps szám\" \"név\" paranccsal .bmp kiterjesztésû képeket készítünk, amit késõbb videóvágó programokkal kész videóba konvertálhatunk. CS movie-t több céllal készíthetünk: Frag Movie - saját magunk, vagy más játékának bemutatása; Clan movie - egy egész csapat bemutatása; LAN vagy liga movie - egy verseny bemutatása; Cheater movie - egy csaló játékos játékát megörökítõ videó, mely célja hogy lebuktasson egy csalót. Leghíresebb magyar movie készítõk : Moltes, Hadrian, NvG, titus, Sapek. Admin parancsok admin_help Információ az elérhetõ parancsokról. admin_ban Célpont bannolása. A 0 perc végleges bant jelent. admin_cancelvote Leállítja az éppen futó hlds_ld szavazást. admin_cfg Konfig fájlt indít el a szerveren. admin_chat Az üzenetet csak az adminok látják. admin_csay Az üzenetet a kép közepére írja ki. admin_denymap Törli a szavazatokat adott mapra. admin_disco Disco indítása. Csak fun mód. admin_enableallweapons Minden fegyvert elérhetõvé tesz, megszünteti a korlátozásokat. admin_enableequipment Minden felszerelést elérhetõvé tesz, megszünteti a korlátozásokat. admin_enablemenu Megszüneteti a tiltásokat adott menüben. admin_enableweapon Megszünteti a tiltásokat adott fegyverre. admin_execall Mindenkin végrehajtja a parancsot. admin_execclient Adott emberen hajta végre a parancsot. admin_execteam Adott csapaton belül mindenkin elindítja a parancsot. admin_fraglimit Beállítja az mp_fraglimit cvar-t. admin_friendlyfire Beállítja a mp_friendlyfire cvar-t. admin_fun <\"on\" | \"off\"> Ki -és bekapcsolja a fun módot. admin_gag [] Némítja a célpontot. 0 perc örökös némítás. admin_glow Elkezdesz világítani adott színben. admin_godmode <\"on\" | \"off\"> Sérthetetlenséget ad a célpontnak. admin_gravity Beállítja az sv_gravity cvar-t. admin_hostname Beállítja a hostname cvar-t. admin_kick [] Kirúgja a célpontot. admin_listmaps A mapcycle-ben lévõ mapok kiíratása. admin_listspawn Kilistázza a spawnoltakat. admin_llama Llama-fy a célpontot. admin_map Mapot vált. admin_messagemode A \'say\'-t parancsként kezeli. admin_movespawn Egy spawnolt tárgyat mozgat arrébb. admin_nextmap A következõ mapot írja ki. admin_noclip <\"on\" | \"off\"> Beállítja a noclip-et a célponton. admin_nomessagemode A \'say\'-t \'say\'-ként kezeli. admin_nopass Eltörli a szerver jelszavát. admin_pass Beállítja a szerver jelszavát. admin_pause A pausable cvar-t 1-re állítja. admin_psay Privát üzenetet küld célpontnak. admin_rcon Rcon parancsot hajt végre. admin_reload Újratölti az Adminmod fájljait. admin_removespawn Egy spawnolt tárgyat töröl el. admin_restrictallweapons Az összes fegyver vásárlását megtiltja. admin_restrictequipment Az összes felszerelés vásárlását megtiltja. admin_restrictmenu Minden megvásárlását megtiltja adott menüben. admin_restrictweapon Adott fegyver vásárlását megtiltja. admin_say Admin üzenetet küld. admin_servercfg A konfigfájlt a szerver alapbeállításainak állítja be. admin_slap Slappolja célpontot. admin_slay Kivégzi célpontot. admin_slayteam Kivégez mindekit adott csapatban. admin_spawn Új tárgyat spawnol. admin_ssay Admin üzenetet küld, az admin nevének kiírása nélkül. admin_stack Mindenkit a fejedre tesz. admin_startvote hlds_ld szavazást indít. admin_teamplay Beállítja az mp_teamplay cvar-t. admin_teleport Célpontot megadott koordinátákra teleportálja. Lásd admin_userorigin. admin_timeleft Kiírja a hátralévõ idõt. admin_timelimit Beállítja az mp_timelimit cvar-t percekben. admin_tsay A jobb alsó sarokba ír ki üzenetet. admin_unban Unbannolja a célpontot. admin_ungag Újra beszélhet a célpont. admin_unllama Unllama-fy a célpontot. admin_unpause A pausable cvar-t 0-ra állítja. admin_userlist [] Játékosok listája. admin_userorigin Visszaviszi az X, Y, Z koordinátákra a célpontot. admin_vote_kick Szavazást indít célpont kirúgására. admin_vote_map Szavazást indít mapváltásra. admin_vsay Kérdést szavazás formájában teszi fel. admin_ungag Újra beszélhet a célpont. admin_unllama Unllama-fy a célpontot. say rockthevote hlds_ld szavazást indít. say vote Mapszavazást indít. Bázisépítõ: Bázisépítõ: 2:30 Perc Épitési idõ - CT-k épitenek 30 Mp Felkészülõdési idõ- A CT-k tesztelik bázisukat 5 Perc Játék- A CT-k megprobálják megvédeni a bázisukat a Zombik-tól! Építés Bind: bind e +use (Az ejrõernyõ Bindjét használja! Ha nem bindelted át alapból megvan) Építés: Ránézel az elemre megnyomod az E betût és elmozdítod! Egér Ball klikk-Elem távolítása! Egér Jobb Klikk-Elem közelebb huzása Zombik feladata : megfertõzni minden embert Emberek fladata : megvédeni a bázisukat 5 percen át, a zombik támadásátol. Furien. T-k fegyvere : Kés, gránátok. A T-k mozdulatlanul láthatatlanok, és nagyon gyorsan futnak. Ct-k feladata megölni a furieneket ( Anti-furien team ) Õk kis géppisztollyal vannak ( pontba kerül ajobbak feloldása ) mihejz láthatóvá válik egy T meg ell ölniük ( mihejt megmozdul már látható ). Mi is az a hamachi? A Hamachi egy automatikusan konfigurált hálózatot hoz létre a kliensek között, amelyen keresztül biztonságosan, jelszóvédetten és titkosítva folyhat az adatcsere - A Hamachi ingyenes alkalmazás - A Hamachi alkalmas játékhálózatok létrehozására, számítógépek biztonságos távoli adminisztrációjára, privát FTP-szerver üzemeltetésére, fájl- és nyomtatómegosztásra a kliensek közt és még sok más egyébre... A Hamachi egyik nagy elõnye más VPN-ekhez képest, hogy teljesen automatikusan konfigurálja magát, megkímélve ezzel a kezdõ felhasználót, hogy már az elején meggyûlölje az egész VPN-t. Telepítéskor a Hamachi egy új, virtuális hálókártyát telepít a már meglévõk mellé és ezzel párhuzamosan létre is hoz egy fix IP-t a saját címtartományából, mellyel aztán az adott kliens azonosítható lesz. Maga a hálózat P2P rendszerû, ami azt jelenti, hogy nem egy központi szerveren tárolódnak az adatok a kliensek közt utazva, hanem maguk a kliensek a kiszolgálók és a kiszolgáltak is egyben. Mivel a Hamachi rendszere biztonságos kapcsolatot hoz létre a kliensek közt, ezért mindegyik kliensnek van egy saját egyedi \"elektronikus ujjlenyomata\", amellyel minden kétséget kizáróan igazolni tudja, hogy jogosult az adott hálózatra belépni. A hálózat és a kliens azonosítják magukat a másik elõtt, hogy biztosítva legyen az adatok titkossága, így csak az léphet be az adott hálózatra, aki ismeri a jelszót. Az elsõ találkozáskor a hálózat és a kliens kulcsot cserélnek, innentõl felismerik egymást. Az azonosításhoz azonban szükség van egy közpoti szerverre, amely a peer-eket összehozza. Az azonosító szerverre csak a kapcsolat kiépüléséig csatlakoznak a kliensek, az \"alagút\" kiépülése után az információcsere már nem a szerveren keresztül zajlik. Az azonosító szerverhez való csatlakozáshoz TCP protokollt és a 12975-ös portot használja, a peer-ek közti kommunikációhoz pedig UDP-t használ és különbözõ véletlenszerû portokon folyik az adatcsere. Amennyiben valakinek szüksége lenne rá, hogy egy bizonyos portra terelje az adatforgalmat, megteheti, ha a beállítások részben megkeresei a \"mágikus kapcsolót\" és a mezõben megadja a használni kívánt portot. Hivatalos hamachi oldal: www.hamachi.cc Ezután menjünk a Többjátékos menübe ott pedig ne a direct ip-t hanem a hálozati játékra kattints ott pedig kattints az uj-ra. Ekkor megjelenik a játék listába a szerver amit kreáltál, és ezután felcsatlakozik, azért tudtok hálozatra menni mert a hamachi virtuális hálozatot kreál közted és az ellenefeled között. És igy nem lagol a játék (tapasztalat) Ha még lenne bármi kérdés a hamachival kapcsolatban akkor látogassatok el ide: http://hamachi.workforyou.hu Szerverparancsok servercfgfile szerver szerver admin a szerver konfig fájlját állítja - alapesetben server.cfg serverprofile szerver szerver admin a szevrer profilját állítja be addip szerver szerver admin egy IP címet ad a filterban listába - 0 perc végleges bant jelent banid szerver szerver admin a játékosokat egyéni id-jük alapján bannolja a szerver - az egyéni id-k a \"users\" paranccsal tudhatóak meg, a 0 perc végleges bant jelent banid kick szerver szerver admin bannolja és kirúgja a játékosokat a szerverrõl egyéni id-jük alapjánr - az egyéni id-k a \"users\" paranccsal tudhatóak meg, a 0 perc végleges bant jelent changelevel szerver szerver admin mapotvált és megtartja a kliensekkel a kapcsolatot changelevel2 szerver szerver admin folytatja a játékot egy új mapon cmdlist szerver szerver admin kilistázza az összes konzol parancsot cr_demoman # szerver szerver admin egy csapaton belüli robbanóanyag szakértõk számát határozza meg cr_engineer # szerver szerver admin egy csapaton belüli mérnökök számát határozza meg cr_hw # szerver szerver admin egy csapaton belüli hw-sek számát határozza meg cr_medic # szerver szerver admin egy csapaton belüli szanitécek számát határozza meg cr_pyro # szerver szerver admin egy csapaton belüli tûzszerészek számát határozza meg cr_sniper # szerver szerver admin egy csapaton belüli mesterlövészek számát határozza meg cr_soldier # szerver szerver admin egy csapaton belüli katonák számát határozza meg cr_spy # szerver szerver admin egy csapaton belüli kémek számát határozza meg cvarlist szerver szerver admin az összes konzol változót (cvar) kilistázza decalfrequency szerver szerver admin logók megjelenítésének gyakoriságát szabályozza - az alapeset 30 dropclient szerver szerver admin klienst lekapcsolja a szerverrõl exec szerver szerver admin elindít egy .cfg fájlt exit szerver szerver admin bezárja a játékot vagy a dedikált szerverprogramot rákérdezés nélkül filterban 0 szerver szerver admin az IP cím alapján történõ bannolást szabályozza - 1 \'bekapcsolva\', 0 \'kikapcsolva\' heartbeat szerver szerver admin a master szervert \"emlékezteti\" egy jellel, hogy szervered még mindig fut és elérhetõ host_framerate 0 szerver szerver admin a szerver beavatkozásának sebességét határozza meg a játékba host_killtime 0 szerver szerver admin a szerver lekapcsolása elõtt eltelt idõ hostname szerver szerver admin beállítja a szerver nevét hostport 27015 szerver szerver admin a szerver portját határozza meg info szerver szerver admin infókat ír ki a játékosokról ip_hostport 0 szerver szerver admin szerver portját határozza meg egy TCP/IP játék esetén ipx_serverport 0 szerver szerver admin szerver portját határozza meg egy IPX játék esetén keys szerver szerver admin a CD kulcs infót írja ki kick szerver szerver admin kirúg egy játékost a szerverrõl név alapján kick # szerver szerver admin kirúg egy játékost a szerverrõl id kulcs alapján - az id a \"keys\" paranccsal tudható meg kick # szerver szerver admin kirúg egy játékost a szerverrõl userid alapján - a userid a \"users\" paranccsal tudható meg killserver szerver szerver admin szerver kikapcsolása listid szerver szerver admin az id-ket jelzi ki a banlistában listip szerver szerver admin az IP címeket jelzi ki a filterban listából log on log off szerver szerver admin a loggolást állítja be logaddress szerver szerver admin a logfájl címét határozza meg, amikor a loggolás egy külsõ gépre kerül lservercfgfile szerver szerver admin a listen szerver konfig fájlját határozza meg - alapesetben listenserver.cfg map szerver szerver admin mapot vált és megszakítja a kliensekkel a kapcsolatot mapcyclefile 0 szerver szerver admin meghatározza a mapcycle-t tartalmazó fájl nevét - alapesetben \'mapcycle.txt\' maps szerver szerver admin kilistázza azokat a mapokat, amelyek a -t tartalmazzák maxplayers 16 szerver szerver admin a maximális játékosszámot határozza meg motd_display_time 8 szerver szerver admin az idõ, ameddig az automatikus üzenetek megjelennek a képernyõn másodpercekben mp_autocrosshair 0 szerver szerver admin az autoaim-et szabályozza - 1 \'bekapcsolva\', 0 \'kikapcsolva\' mp_decals 300 szerver szerver admin a maximális decal szintet szabályozza mp_falldamage 0 szerver szerver admin a realisztikus sérülést szabályozza lezuhanás esetén - 1 \'bekapcsolva\', 0 \'kikapcsolva\' mp_flashlight 0 szerver szerver admin a flashlight ki -és bekapcsolása - 1 \'bekapcsolva\', 0 \'kikapcsolva\' mp_footsteps 0 szerver szerver admin a lépéshangokat szabályozza - 1 \'bekapcsolva\', 0 \'kikapcsolva\' mp_forcerespawn 0 szerver szerver admin a játékosok azonnal újjáélednek haláluk után - 1 \'bekapcsolva\', 0 \'kikapcsolva\' mp_fraglimit 40 szerver szerver admin a maximális elérhetõ fragszámot határozza meg, mely elérése után a szerver mapot vált mp_friendlyfire 0 szerver szerver admin a csapattárs sebzést szabályozza - 1 \'bekapcsolva\', 0 \'kikapcsolva\' mp_logecho 0 szerver szerver admin az echo parancsok loggolását szabályozza - 1 \'bekapcsolva\', 0 \'kikapcsolva\' mp_logfile 0 szerver szerver admin a loggolást szabályozza többjátékos módban - 1 \'bekapcsolva\', 0 \'kikapcsolva\' mp_teamlist teamname/modelname> szerver szerver admin a csapatneveket és modelleket határozza meg teamplay módban mp_teamplay 21 szerver szerver admin a flag számot határozza meg a csapatjátékos módban mp_timelimit 25 szerver szerver admin egy mapon eltöltendõ idõt állítja be mp_weaponstay 0 szerver szerver admin a fegyverek a földön maradnak, miután egy játékos felvette - 1 \'bekapcsolva\', 0 \'kikapcsolva\' password szerver szerver admin a szerver privát jelszavát állítja be path szerver szerver admin kijelzi a jelenlegi fõkönyvtárat pausable 0 szerver szerver admin a kliensek jogát szabályozza a játék szüneteltetésére - 1 \'bekapcsolva\', 0 \'kikapcsolva\' ping szerver szerver admin az összes kliens pingjét kijelzi port 27015 szerver szerver admin a szerver portját állítja be quit szerver szerver admin kilép a windows-ba rákérdezés nélkül rcon rcon szerver szerver admin rcon parancs megadásának módja - parancs indítása elõtt kötelezõ az elsõ sort beütni az rcon jelszavával rcon_address szerver szerver admin beállítja az rcon IP címét rcon_password szerver szerver admin beállítja az rcon jelszavát rcon_port 27015 szerver szerver admin beállítja az rcon portját registered 0 szerver szerver admin reload szerver szerver admin újratölti a jelenlegi mapot removeid szerver szerver admin az egyéni id-ket törli a bannolható adatok közül removeip szerver szerver admin törli az IP címeket a filterban listából restart kliens/ szerver szerver admin újraindítja a jelenlegi mapot és törli a statisztikát setmaster szerver szerver admin a master szervert állítja be - IP vagy hostcím is használható stuffcmds szerver szerver admin a kliens konzol parancsokat tölti be a szerverrõl és újraindítja a szervert sv_accelerate 10 szerver szerver admin a játékos gyorsítását határozza meg a szerver felé sv_aim 0 szerver szerver admin az auto-aim-et szabályozza - 1 \'bekacsolva\', 0 \'kikapcsolva\' sv_airaccelerate 10 szerver szerver admin a levegõben mozgás sebességét határozza meg sv_airmove 0 szerver szerver admin a levegõben mozgást szabályozza sv_allow_download szerver szerver admin engedélyezi a klienseknek a modellek és adatok letöltését sv_allow_upload szerver szerver admin engedélyezi a klienseknek a modellek és adatok feltöltését sv_allowdownload 0 szerver szerver admin adatok és modellek letölthetõségét szabályozza a szerverrõl - 1 \'bekacsolva\', 0 \'kikapcsolva\' sv_allowupload 0 szerver szerver admin a kliensek lehetõségét szabályozza modellek és adatok feltöltésére - 1 \'bekacsolva\', 0 \'kikapcsolva\' sv_bounce 0 szerver szerver admin ütközési zónákat kapcsol ki és be - 1 \'bekacsolva\', 0 \'kikapcsolva\' sv_challengetime 15 szerver szerver admin meghatározza, hogy mennyi idõ áll rendelkezésre a klienseknek a szerverre kapcsolódáshoz sv_cheats 0 szerver szerver admin a csalásokat szabályozza - 1 \'bekacsolva\', 0 \'kikapcsolva\' sv_clienttrace 3.5 szerver szerver admin a kliens kiterjedését határozza meg ütközések esetén sv_clipmode 0 szerver szerver admin a clipping módot szabályozza - 1 \'bekacsolva\', 0 \'kikapcsolva\' sv_friction 4 szerver szerver admin a súrlódást szabályozza sv_gravity 800 szerver szerver admin a gravitáció szintjét határozza meg sv_idealpitchscale 0.800 szerver szerver admin sets the pitch preference sv_lan 0 szerver szerver admin a LAN szervert módot szabályozza - 1 \'bekacsolva\', 0 \'kikapcsolva\' sv_language 0 szerver szerver admin a nyelvet határozza meg sv_logrelay szerver szerver admin sv_maxrate 5000 szerver szerver admin a maximális adatszintet (pinget) határozza meg sv_maxspectators 8 szerver szerver admin a megfigyelõk maximális számát határozza meg sv_maxspeed 500 szerver szerver admin a kliensek maximális sebességét határozza meg sv_maxvelocity 2000 szerver szerver admin a maximális gyorsaságot határozza meg sv_minrate 8000 szerver szerver admin a minimális adatszintet (pinget) határozza meg sv_netsize 0 szerver szerver admin a maximális hálózati csomagot határozza meg - 0 = automatikus sv_newunit 0 szerver szerver admin sv_password 0 szerver szerver admin a szerverjelszót határozza meg sv_print_custom szerver szerver admin a játékos felé SZ_Overflow hibát ad és kilép a szerverrõl sv_sendvelocity 1 szerver szerver admin sv_showcmd 0 szerver szerver admin sv_skyname 0 szerver szerver admin az ég textúráját határozza meg sv_smartdelta 1 szerver szerver admin Külsõ hivatkozások Steam hivatalos oldal (angolul) http://store.steampowered.com/ Valve hivatalos oldala (angolul) http://www.valvesoftware.com/ Hivatalos honlap a Steamen (angolul) http://store.steampowered.com/app/10/ FPS banana Letölthetõ CS skinek (nem csak CS-hez) (angolul) http://gamebanana.com/skins/games/3 Játék letöltése http://lacka_weboldal.mindenkilapja.hu/html/19332616/render/cs-1-6-letoltes-_ http://www.counterstrikeletoltes.com/2013/01/counter-strike-16-letoltese.html Videók :laugh: Leírásban segített: vargabalint98! Forrás: wikipedia.org 11
Bemutatkozás / Freeway« Dátum: 2013. május 10. - 20:23:10 »
Nevem: Freeway
Korom: 15 Zene stílusaim: Rock, Rap, Kedvenc játékaim:
Kedvenc zenéim:
Kedvenc filmjeim:
Kedvenc fegyvereim:
Oldalak: [1]
|