Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - jeae1220

Oldalak: [1]
1
Pályakészítő / Kezdő mappoló
« Dátum: 2017. január 07. - 17:26:24 »
Sziasztok. Bele kezdenék a mappolás világában. Szeretnék egyedi mappolásokat készíteni....
 
Milyen programok kellenek?
 
Honnan lehet objeteket/házakat szóval ilyen dolgokat leszedni?
 
Illetve hogy lehet MTA objektet felülírni?

2
Segítségkérés / Lehal a kliens rész
« Dátum: 2016. december 31. - 18:39:39 »
Helló. Ettől a scripttől, a kliens úgy lehal, hogy csak IC chat megy, se ooc, se admin parancsok stb (ha megy nagyon belassul) de reconenct megoldja, gondolom hogy ez kliens oldali lehet. Mi lehet a hiba?
 
 
 
 
 
 
 

function playerAnimationToServer (localPlayer, animName, animtoName, itemID)
setPedAnimation(localPlayer, animName, animtoName, -1, true, false, false, false)
if itemID then
   exports[\'mta_item\']:RemovePlayerDutyItems(localPlayer, itemID)
end
end
addEvent(\"playerAnimationToServer\", true)
addEventHandler(\"playerAnimationToServer\", getRootElement(), playerAnimationToServer)
function removeComponentFromVehicle (player, element,commandName)
triggerClientEvent(getRootElement(), \"player->removeComponentFromVehicleG\", getRootElement(), element, commandName)
end
addEvent(\"player->removeComponentFromVehicle\", true)
addEventHandler(\"player->removeComponentFromVehicle\", getRootElement(), removeComponentFromVehicle)
function updateComponentVehicle (player, element,commandName)
triggerClientEvent(getRootElement(), \"player->updateComponentVehicleG\", getRootElement(), element, commandName)
end
addEvent(\"player->updateComponentVehicle\", true)
addEventHandler(\"player->updateComponentVehicle\", getRootElement(), updateComponentVehicle)
function repairEngine (player, element)
setElementHealth(element, 1000)
end
addEvent(\"player->repairEngine\", true)
addEventHandler(\"player->repairEngine\", getRootElement(), repairEngine)
local object1 = {}
local object = {}
local objectCol = {}
addEventHandler(\"onResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()), function()
for index, value in ipairs (objectTable) do
   object1[index] = createObject(value[1], value[2], value[3], value[4], 0, 0, 90)
   setElementData(object1[index], \"mechanic:Object\", index)
end   
for index, value in ipairs (objectTable2) do
   object[index] = createObject(value[1], value[2], value[3], value[4]+1.0, 0, 0, 90)
   
   objectCol[index] = createColCuboid(value[2]-1.5, value[3]-1, value[4]-0.5, 3, 2, 3)
   setElementData(objectCol[index], \"mechanic:liftID\", index)
   
   setElementData(object[index], \"mechanic:Object\", index)
   setElementData(object[index], \"moving\", false)
end
end)
function moveObjectFunction(player, object, x, y, z)
local liftID = tonumber(object:getData(\"mechanic:Object\") or 0)
moveObject ( object1[liftID], 10000, x, y, z)
if isTimer(klikkTimerRun) then return end
   setElementData(object, \"moving\", true)
   setElementData(player, \"current\", true)
klikkTimerRun = setTimer(function()
   setElementData(object, \"moving\", false)
   setElementData(player, \"current\", false)
end,10000,1)
end
addEvent(\"moveObjectFunction\", true)
addEventHandler(\"moveObjectFunction\", root, moveObjectFunction)
function attachFunction (vehicle, liftID)
attachElements ( vehicle, object1[liftID], 0, 0, 0.12 , 0, 0, 90)
end
addEvent(\"attachFunction\", true)
addEventHandler(\"attachFunction\", root, attachFunction)
function detachFunction (liftID)
setTimer(function()
   detachElements(liftID)
end, 10000-10, 1)
end
addEvent(\"detachFunction\", true)
addEventHandler(\"detachFunction\", root, detachFunction)
function repairWheel(playerSource, element , fixComponentName)
local fLeftWheel, rLeftWheel, fRightWheel, rRightWheel = getVehicleWheelStates(element)
if (tostring(fixComponentName) == \"wheel_lf_dummy\") then
   fLeftWheel = 0
elseif (tostring(fixComponentName) == \"wheel_lb_dummy\") then
   rLeftWheel = 0
elseif (tostring(fixComponentName) == \"wheel_rf_dummy\") then
   fRightWheel = 0
elseif (tostring(fixComponentName) == \"wheel_rb_dummy\") then
   rRightWheel = 0
end
setVehicleWheelStates(element, fLeftWheel, rLeftWheel, fRightWheel, rRightWheel)
end
addEvent(\"player->repairWheel\", true)
addEventHandler(\"player->repairWheel\", getRootElement(), repairWheel)
function repairPanel(playerSource, element , fixComponentID)
if element and fixComponentID then
   setVehiclePanelState(element, fixComponentID, 0)
end
end
addEvent(\"player->repairPanel\", true)
addEventHandler(\"player->repairPanel\", getRootElement(), repairPanel)
function repairDoors(playerSource, element , fixComponentID)
if element and fixComponentID then
   setVehicleDoorState(element, fixComponentID, 0)
   setVehiclePanelState(element, fixComponentID, 0)
end
end
addEvent(\"player->repairDoors\", true)
addEventHandler(\"player->repairDoors\", getRootElement(), repairDoors)

 
 

3
Segítségkérés / Job/License system jobb klick bug
« Dátum: 2016. augusztus 27. - 17:55:18 »
Log?Esetleg console?

4
Segítségkérés / Frakció ,szerelő
« Dátum: 2016. augusztus 26. - 13:08:39 »
Úgysem akar menni. :D

5
Segítségkérés / Frakció ,szerelő
« Dátum: 2016. augusztus 25. - 22:19:04 »
Sziasztok.
Nos  a script müködik, és él is ha kiveszem belőle azt a részét, ami a frakcióhoz köti.
De ha kiveszem, semmi...
Nem reagál a parancsra.
A script.
 
function onFix()
--if (getElementData(localPlayer, \"char.faction\") == 3) then 
if tonumber(getPlayerFactionType(p)) == 3 then
if #args < 2 then
   if inMechanicPoint then
      local targetVehicle = getNearVehicle()
      if (targetVehicle) then
         if not getElementData(targetVehicle, \"inFix\") then
            if fixProgress then
            outputChatBox(\"Egy alkatrész éppen javítás alatt áll!\")
            else
               setElementData(targetVehicle, \"inFix\", true)
               damageComponents = {}
               getVehicleDamagedComponent(targetVehicle)
               showFix = true
               activeVehicle = targetVehicle
            end
         else
            outputChatBox(\"Éppen szerelik ezt az autót!\")
         end
      else
         outputChatBox(\"Nincs a közeledben jármű!\")
      end
   else
      outputChatBox(\"Csak a szerelőtelepen javíthatsz!\")
   end
end
end
end
addCommandHandler(\"fix\", onFix)

 
Itt consolba azt írja: attempt to call global \'getPlayerFactionType\'(a nill value)
Persze ha a a fenti van.
Ha a  a következő van:



function onFix()
if (getElementData(localPlayer, \"char.faction\") == 3) then
   if inMechanicPoint then
      local targetVehicle = getNearVehicle()
      if (targetVehicle) then
         if not getElementData(targetVehicle, \"inFix\") then
            if fixProgress then
               outputChatBox(\"Egy alkatrész éppen javítás alatt áll!\")
            else
               setElementData(targetVehicle, \"inFix\", true)
               damageComponents = {}
               getVehicleDamagedComponent(targetVehicle)
               showFix = true
               activeVehicle = targetVehicle
            end
         else
            outputChatBox(\"Éppen szerelik ezt az autót!\")
         end
      else
         outputChatBox(\"Nincs a közeledben jármű!\")
      end
   else
      outputChatBox(\"Csak a szerelőtelepen javíthatsz!\")
   end
end
end
addCommandHandler(\"fix\", onFix)
 
Akkor erre hibát ír:
 
function isSoundFinished(theSound)
    if (getSoundPosition(theSound) == getSoundLength(theSound)) then
return true
else
return false <---
end
end

 
Miért írja ezt? Viszont ha nincs ott egyik frakcióhoz kötő részlet, akkor természetesen tökéletesen megy. O.o

6
Segítségkérés / Pozició
« Dátum: 2016. augusztus 22. - 16:38:50 »
Értem. :D Köszi.

7
Segítségkérés / Pozició
« Dátum: 2016. augusztus 22. - 16:25:12 »
Üdv. Nos. Elkezdtem egy szerelő-rendszert , de a poziciónálást nem értem.
local mechanicCols = {
{1249.8522949219,-2014.4527587891,12.6, 7, 10, 3},
{1134.9525146484,-2014.3541259766,12.6, 7, 10, 3},
{2345.6522216797,-2014.4510498047,12.6, 7, 10, 3},
{1566.0465087891,-2028.5129394531,12.6, 10, 7, 3},
{3565.9302978516,-2036.8466796875,12.6, 10, 7, 3},
 Úgye az első 3 az XYZ ,de az utolsó 3DB (10,7,3) mi melyik szeretne lenni?

8
Segítségkérés / Csak error, log nincs
« Dátum: 2016. augusztus 21. - 22:21:47 »
Értem. :D Köszi :D  :thumbsup:

9
Segítségkérés / Csak error, log nincs
« Dátum: 2016. augusztus 21. - 22:00:20 »
[2016-08-21 21:48:39] stop: Requested by Console
[2016-08-21 21:48:39] stop: Resource stopping
[2016-08-21 21:48:39] Stopping login
[2016-08-21 21:48:39] INFO: Ellett mentve 0 jatekos adata!
[2016-08-21 21:48:44] start: Requested by Console
[2016-08-21 21:48:45] Resource \'login\' changed, reloading and starting
[2016-08-21 21:48:45] Starting login
[2016-08-21 21:48:45] INFO: Ellett mentve 0 jatekos adata!
[2016-08-21 21:48:46] start: Resource \'login\' started
[2016-08-21 21:49:08] INFO: Ellett mentve 5 garázs adata!
[2016-08-21 21:50:08] INFO: Ellett mentve 5 garázs adata!
[2016-08-21 21:50:09] INFO: Ellett mentve 109 cserép adata!
[2016-08-21 21:51:08] INFO: Ellett mentve 5 garázs adata!
[2016-08-21 21:51:12] INFO: Járművek mentve. [220] db
[2016-08-21 21:52:08] INFO: Ellett mentve 5 garázs adata!
[2016-08-21 21:52:45] INFO: Ellett mentve 0 jatekos adata!
[2016-08-21 21:53:08] INFO: Ellett mentve 5 garázs adata!
Ennyi :D itt még +-ba újra is indítottam :D

10
Segítségkérés / Csak error, log nincs
« Dátum: 2016. augusztus 21. - 21:55:25 »
Helló. Nos próbálok bejelentkezni,regelni de csak errort ír.
http://kepfeltoltes.hu/view/160821/mta-screen_2016-08-21_21-50-27_www.kepfeltoltes.hu_.png
A console semmit nem ír, se a log. Ötlet?

11
Archívum / Loginpanel hiba (Social)
« Dátum: 2016. március 16. - 10:12:08 »
Művelet/Logika hiba. A panellel semmi gond nem LEHET, nagy esély van rá hogy a mysql kapcsolati dolgok nem egyeznek és az adatbázis.
 Szerintem nézd meg a MYsql Adatbázisát mi és hogy van. Pl hogy Characters vagy \"Karakter\" táblád is megvan-e. (Nem tudom máshogy leírni) a lekérdezése karakter táblában lévő adatokat kéri le.
(De lehet hülyeséget írok, azért meg bocs.)

12
Archívum / Autó model betöltési hiba|Nem tölti be
« Dátum: 2016. március 14. - 17:13:53 »
Üdv. Nos van egy egyszerű kis \"script\" aminek a dolga hogy egy random ID-re betöltse a megadott kocsi-t.
Mivel úgy van hogy a flash-re több féle autót kellene betöltenie (pl a flashra rá állítok egy Hondát és egy ferrárit, a honda 130-as ID é as a ferári a 131-...) ez egy egyedi autórendszerhez kellene.
De nem tölti be a megadott flash modelleket.
A leírása alapján  (ezt neten találtam) minden jólvan megadva.
A script
 
function onResourceStart()
local node = xmlLoadFile ( \"mods.xml\" )
if (node) then
local children = xmlNodeGetChildren ( node )
for k,v in ipairs(children) do
   local DFF = xmlNodeGetAttribute(v, \"DFF\")
   local TXD = xmlNodeGetAttribute(v, \"TXD\")
   local Model = tonumber(xmlNodeGetAttribute(v, \"model\"))
   if (DFF and TXD and Model) then
      engineImportTXD ( engineLoadTXD ( TXD ), Model )
      engineReplaceModel ( engineLoadDFF ( DFF,  Model ), Model )
   end
end
else
local root = xmlCreateFile ( \"mods.xml\", \"mods\" )
local root = xmlCreateChild ( root, \"mod\" )
xmlSaveFile ( root )
end
end
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", getResourceRootElement(getThisResource()), onResourceStart)

 
A gond már ott adodik hiába benne van, nem hozza létre a se a mod mappát, se az XML-t.
A leírás amit egy fórumon találtam:



This system is for loading vehicle mods without having to modify san andreas files, it does this by using MTA\'s loading functions instead.
De ezt én létre hoztam.Bele raktam a módot.
Bele írtam az mods.xml-be:
To add a vehicle to be replaced edit mods.txt
which should look something like this
<mods>
    <mod />
</mods>
Adding a mod will be pretty simple here, just change it to this
<mods>
    <mod DFF=\"changeme.dff\" TXD=\"changeme.txd\" model=\"changeme\" />
</mods>
where
DFF is the full path to the DFF file
TXD is the full path to the TXD file
model is the model id this is replacing
or your file may look like this
<mods>
    <mod TXD=\"TXD.TXD\" DFF=\"DFF.DFF\" model=\"model\" />
</mods>
in which case add a line
like forth
<mods>
    <mod TXD=\"TXD.TXD\" DFF=\"DFF.DFF\" model=\"model\" />
    <mod TXD=\"changeme.txd\" DFF=\"changeme.dff\" model=\"changeme\" />
</mods>
where
DFF is the full path to the DFF file
TXD is the full path to the TXD file
model is the model id this is replacing
Note everything is case sensative
so
<mod txd=\"changeme.txd\" dff=\"changeme.dff\" MODEL=\"changeme\" />
will not work
Quick example
To replace the enforcer use this line
<mod txd=\"flash.txd\" dff=\"flash.dff\" MODEL=\"124\" />
assuming the enforcer.txd isn\'t in a folder inside vehicle-mods-system if it is read below.
Folders:
if you wish to use folders (its advised) then when editing the txd and dff part of the line from changeme you will need to specify the directory like so
Say you have enforcer.txd and enforcer.dff in a folder mods
<mod TXD=\"mods/enforcer.txd\" DFF=\"mods/enforcer.dff\" model=\"427\" />
is the line you would use
 
De én már bele írtam ,létre hoztam ezt.:
<mods>
    <mod txd=\"flash.txd\" dff=\"flash.dff\" MODEL=\"124\" />
</mods>
és a Debugscript hibát jelez rá.



[2016-03-14 16:53:10] WARNING: vehicle-mods-system\\c_vehicle_mods.lua:10: Error loading TXD @ \'engineLoadTXD\' [flash.txd]
[2016-03-14 16:53:10] WARNING: vehicle-mods-system\\c_vehicle_mods.lua:10: Bad argument @ \'engineImportTXD\' [Expected txd at argument 1, got boolean]
[2016-03-14 16:53:10] WARNING: vehicle-mods-system\\c_vehicle_mods.lua:11: Error loading DFF @ \'engineLoadDFF\' [flash.dff]
[2016-03-14 16:53:10] WARNING: vehicle-mods-system\\c_vehicle_mods.lua:11: Bad argument @ \'engineReplaceModel\' [Expected dff at argument 1, got boolean]
[2016-03-14 16:54:21] WARNING: vehicle-mods-system\\c_vehicle_mods.lua:10: Error loading TXD @ \'engineLoadTXD\' [flash.txd]
[2016-03-14 16:54:21] WARNING: vehicle-mods-system\\c_vehicle_mods.lua:10: Bad argument @ \'engineImportTXD\' [Expected txd at argument 1, got boolean]
[2016-03-14 16:54:21] WARNING: vehicle-mods-system\\c_vehicle_mods.lua:11: Error loading DFF @ \'engineLoadDFF\' [flash.dff]
[2016-03-14 16:54:21] WARNING: vehicle-mods-system\\c_vehicle_mods.lua:11: Bad argument @ \'engineReplaceModel\' [Expected dff at argument 1, got boolean]

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal