Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1
Általános / SA:MP RPG szerver« Dátum: 2014. október 10. - 22:24:35 »
Sajnos..
![]() 2
Általános / SA:MP RPG szerver« Dátum: 2014. október 10. - 22:16:22 »
Nem akarok potyára szervert nyitni..
![]() ![]() 3
Általános / SA:MP RPG szerver« Dátum: 2014. október 10. - 22:10:01 »
A kérdés adott. Egy felmérést szeretnénk végezni, amiben azt szeretnénk kideríteni, hogy manapság lenne-e igény egy normálisan össze rakott SA:MP RPG szerverre.
4
Archívum / Spirit Soldier DM/TDM« Dátum: 2013. augusztus 31. - 22:19:59 »
Holnap a várószobáról várhatóak képek!
5
Archívum / Spirit Soldier DM/TDM« Dátum: 2013. augusztus 31. - 20:06:59 »
Nem a DM-hez értenek hanem a DM szervereken való adminkodáshoz. Az adminok nem nagyon fognak játszani, feladatuk a szerveren játszó játékosok segítése és felügyelete
6
Archívum / Spirit Soldier DM/TDM« Dátum: 2013. augusztus 31. - 18:21:31 »http://blog.flamingtext.com/blog/2013/08/31/flamingtext_com_1377960362_750158601.png[/img] Szerver neve: Spirit Soldier DM/TDM Hosting: Clans.hu (valószínûleg) Szerver típusas: DeathMatch / Team Deathmatch Szerver verzió: 0.3x IP cím: Egyenlõre nem elérhetõ Játéktér: DM zónák & Váró szoba Slot: 60 ![]() Amit a szerver nyújt: - Egyedileg kialakított játékterek külön DM, külön TDM meccsekhez! - Várószoba - Szintrendszer 10 szinttel - Szintenként elérhetõ jutalmak - Kiváló DM/TDM rendszer - Segítõkész, érett, tapasztalt Admin csapat - Halál utáni nézõke - Véletlenszerû pickup rendszer - Kiváló játékélmény - Headshot rendszer ![]() Várószoba: Spawnoláskor a játékosok nem San Andreas pályájára kerülnek, hanem egy direkt erre a célra kialakított szobába, ahol nem lehet sebezni, ölni. A játékos itt csatlakozhat egy DM vagy TDM meccshez. DM meccs: A játékos bármikor csatlakozhat bármelyik DM-hez, függetlenül attól, hogy folyik-e épp mérkõzés, vagy nem. TDM meccs: A játékos benyújthatja csatlakozási kérelmét a szerver felé, de a meccs csak akkor kezdõdik el, ha minimum 6 játékos várakozik. Értelem szerûen a szerver fele-fele arányban osztja el a játékosokat. ![]() Szint rendszer: A \"TAB\" gomb lenyomása után a Score oszlop alatt a játékos szintje szerepel. Egy 10 szintes ranglétrát kell a játékosoknak megmászniuk, hogy elérjék a legmagasabb szintet. Ahhoz, hogy a játékosok szintet léphessenek tapasztalati pontokat kell szerezniük, amit játékos öléskor, DM gyõzelemkor és TDM gyõzelemkor kapnak. A szintek: 1 - Bicebóca 2 - Zöldfülû 3 - Préda 4 - Akaratos 5 - Alattomos 6 - Vakmerõ 7 - Tapasztalt 8 - Ragadozó 9 - Veterán 10 - Legenda ![]() Ha bekövetkezik a halál: Halál után a játékosok dönthetnek, hogy tovább nézik a mérkõzést, vagy vissza kerülnek a váróba, ahol új játékot indíthatnak. Ha egy játékos meghal, nem veszít a tapasztalati pontjaiból, semmilyen következménnyel nem jár. ![]() Jutalmak: Szintlépés esetén a játékosok extra dolgokat kapnak, amiket késõbb a meccsek alatt használhatnak. Csupán esztétikai dolgok, semmilyen elõnyt nem nyújtanak a játékosnak. Egy kis ízelítõ a jutalmakból: Fegyver lézer, Különbözõ ikonok a játékos feje fölé, amivel felhívhatja magára a figyelmet, megmutathassa, hogy neki bizony már ilyen is van, mivel elérte azt a szintet. (Mindent nem árulok el) ![]() Véletlenszerû pickup rendszer: A meccsek során véletlenszerûen felbukkannak pickupok, amelyek extra fegyvert, életet, védõmellényt és egyéb dolgokat nyújtanak azoknak a játékosoknak, akik felveszik õket. Nagyon hasznosak tudnak lenni, fõleg ha az ellenfél az esélyesebb. ![]() Admin csapat: Nos, az adminok nevét nem árulhatom el, viszont egy kis információval szolgálhatok: 5 admin van jelenleg, akik a szervert fogják felügyelni, kellõképp rutinosak, megérettek a feladatra, nem 12 éves hatalommániás gyerekek. ![]() Admin felvétel: Jelenleg kettõ (2) adminisztrátorra van még szükségünk, akik kellõen tapasztaltak, tisztába vannak a DM alapszabályaival. Feltételek: - Elmúltál 16 éves - Tudsz helyesen, érthetõen írni - Van tapasztalatod mind játék, mind adminisztrátori téren - Skype elérhetõség - Legalább naponta egy órát aktív vagy - Szerverek neve ahol adminkodtál eddig + idõtartam ![]() Szerver nyitás várható ideje: 2013.09.15
SS Team 7
Általános / Mire lenne igény?« Dátum: 2013. augusztus 30. - 23:06:35 »Idézetet írta: returnfalse date=1377890723\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"42162\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic miért nincs olyan opció, hogy ne csinálj szervert?mert azt hszbe kell ![]() 8
Általános / Mire lenne igény?« Dátum: 2013. augusztus 30. - 15:17:51 »Idézetet írta: Melvin date=1377845685\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"42162\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic NE csinálj semmit..Köszi a linket, olvasgattam ![]() ![]() 9
Általános / Mire lenne igény?« Dátum: 2013. augusztus 30. - 08:16:17 »
Sziasztok!
Mostanában nézegettem a hostingokat, és van pár, ami egész normális áron kínál szerverhostingot, állítólag jót. Kedvet kaptam egy szerver indításához, de nem tudom melyikre lenne igény. A tapasztalataim alapján: - RPG szerver: Sok idõ kell neki, mire állandó, normális mennyiségû player lesz, ráadásul a mod megírása is rengeteg idõ, aminek a következménye a tetemes mennyiségû MOD-edit szerver... - DeathMatch szerver: Mostanában nem nagyon látni DeathMatch szervereket, vagy ha igen, akkor az nem sima DM, hanem valamilyen másik játék SAMP-sített változata, vagy ha valamilyen csoda folytán sima DM szerver, akkor irtózatosan rosszul van megcsinálva és a player is kevés rajta. - Stunt és Drift szerver: Ebbõl a fajta szerverbõl akad pár darab, viszont ezekre a játékosok 70%-a csak kikapcsolódni jár fel, mivel nincs célja a mod-nak. Bolyongsz különbözõ helyeken, élvezed a játékot, de igazából itt kifujt a mod értelme. - Party szerver: Õszintén megvallva, nem vagyok pontosan tisztába ennek a mod-nak a lényegével (ha esetleg valaki leírná hsz-be azt megköszönném) de playerszám alapján eddig õ viszi a pálmát. - FUN szerver: A fun-szerverek nagy átka a \"mindenbõl egy kicsit, semmibõl sem sokat\"... Ez alatt azt értem, hogy szinte mindegyik mod egy kis darabja megtalálható ezeken a szervereken, de jobban nem tér ki egyikre sem. Playerszám alapján kicsivel van lemaradva a Party szerverektõl. A leírt véleményemben leírtak persze függenek attól, hogy mennyire van jól összerakva a szerver, mennyire van jól hirdetve fórumokon stb.. Én átlagosan írtam le a saját tapasztalataimat. A ti véleményetek is érdekelne, és az, hogy ezek közül melyik szerverre járnátok fel szívesen. 10
Segítségkérés / Szerver errors« Dátum: 2013. augusztus 28. - 11:54:58 »
error 017 arra enged kövezkeztetni, hogy rossz pár .inc file.. viszont az összes többi error arra utal, hogy nagyon el*urtad...
11
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Szerver errors« Dátum: 2013. augusztus 28. - 11:45:08 »
Vagy szar a pawnod, vagy nagyon béna vagy... vagy mindkettõ
12
Szkript kérések / Vip rendszer« Dátum: 2013. augusztus 28. - 11:36:45 »
Sajnos DCMD de ha akarod alakítsd át... egy elég régi VIP rendszerem. Amiket tartalmaz: 3 VIP szint, Egy VIP adó parancs RCON adminnak, egy parancs a playereknek, hogy megnézzék VIP szintjüket és az élettöltés parancs. Persze csak a saját életét töltheti fel..
#include <a_samp> 13
Segítségkérés / Karakterválasztó« Dátum: 2013. augusztus 28. - 10:36:27 »
OnPlayerSpawn alá írd be õket. RequestClass alól meg törölj mindent.
14
Segítségkérés / Pénz textdraw« Dátum: 2013. augusztus 27. - 21:44:54 »Idézetet írta: Packman date=1377616076\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41974\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic A \'fontos\' szinet nem defininaltadjavítottam ![]() ![]() 15
Segítségkérés / gteam nevek« Dátum: 2013. augusztus 27. - 21:24:27 »
megoldva elvileg! elküldtem vissza a pm-et bár én tesztelni nem tudtam mivel elszállt a videokártyám és így elég nehéz samp-ozni :S
Azért a \"megoldást\" publikálom, aztán hogy jó-e vagy nem az majd kiderül, solyom úgyis megírja. public OnPlayerSpawn(playerid) Azért lett kétszer beleírva a \"if(gTeam[playerid] == 1)\" mert volt ott más is, ami bezavarhatott volna neki, de mivel a mód nem publikus így azt nem tehetem közzé... |