Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: [1]
1
SA-MP: Szerverfejlesztés / Saját kezdetleges fórum« Dátum: 2014. október 16. - 23:15:15 »
[quote author=krisk date=1413107769\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50972\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic\">vagy .[/quote]
https://news.ycombinator.com/item?id=4177516 2
Általános / Újabb RP szerverek indítása.« Dátum: 2013. január 20. - 11:35:04 »
Engedjétek meg, hogy megosszam veletek tapasztalataimat, hogy szerintem miért van kevés egyedi RP szerver (mert a hazai szervertulajdonosok félnek, hogy üresen marad szerverük, ezért megpróbálják ellehetleníteni a próbálkozásokat)
Szerintem a magyar SA-MP közösség részére nem éri meg RP szervert készíteni. Idézetet írta: Csabesz date=1313154987\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10369\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic [4.] Egyedi RP szerverekHónapok munkája, teljesen nulláról írt mod, teljesen egyedi helyszínek, ötletek, mappolás, napi 6-8 óra munka után nyitottuk meg szerverünket egy \"látogatásra\", hogy majd ha megnyílik a szerver, a potenciális játékosok lássák, mi hol van, hogy mûködik. A ~30 playerbõl, akik feljöttek, volt kb. 5-6 cheater, voltak akik reportban próbálták nyalással elintézni a bejutásukat az admin csapatba, voltak persze értelmes emberek is (talán kettõ). Nem hagyott alább a lendületünk, a szerver már futott tesztüzemben, ugyan még félkész moddal, ám megjelentek a \"hazai nagy\" RP szerverek képviselõi, a szokásos \"lopott mod\", \"édes anyátok\", stb szövegekkel. Az egész projekt így végzõdött: [11:29:29] [join] Szokolai_Istvan has joined the server (0:81.183.9.80) Ilyeneknek szervert csinálni? Erre nem éri meg heteket áldozni az életedbõl. Aki normális RP-t akar az játsszon külföldi szerveren. A többieknek meg jók ezek a \"jó kis\" magyar szerverek, gerinces tulajokkal, stb. Disclaimer: a fenti dolgokat csupán tanulságként osztottam meg. Ha szabályzatba ütköznek, vagy egyéb okokból nem elfogadható a hozzászólásom, megkérnék egy moderátort hogy PM-ben értesítsen róla. 3
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / OnPlayerShootPlayer v8« Dátum: 2013. január 20. - 01:24:39 »4
Segítségkérés / logontime = jailtime? MIVAAAAAAAAAAAN?« Dátum: 2013. január 19. - 22:34:45 »
Zsolesszka, hát.. sok álmatlan éjszakától mentettél meg engem.
Összekevertem kicsit az enum-ot a structtal, és azt hittem default valuet adok meg neki:D Hát nagyon köszi 5
Segítségkérés / logontime = jailtime? MIVAAAAAAAAAAAN?« Dátum: 2013. január 19. - 20:05:46 »Idézetet írta: Casamiro date=1358622085\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32687\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Nem! a logontime-t írja át, mint látszik is, 0-ra. Holott a jailtime-t kéne neki átírnia. 6
Segítségkérés / logontime = jailtime? MIVAAAAAAAAAAAN?« Dátum: 2013. január 19. - 19:47:43 »
Üdv!
Valakinek van ötlete ehhez? Engem már szétvet az ideg. Ha értéket adok a pInfo[playerid][jailtime]-nak, azt a pInfo[playerid][logontime] kapja meg.
eredmeny: bundaskenyer/jailtime Deklarálások: #define iPlayer pInfo[playerid] 7
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / ZCMD_fixed (0.3.1)« Dátum: 2013. január 19. - 00:34:54 »Idézetet írta: hegdavid95 date=1358551716\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32537\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic strins kb 2x olyan gyors de mindegy.A format-nál elképzelhetõ, de ahogy most átalakítottam így már nem lenne gyorsabb. Ugyanis így direktbe beírja a szöveget az arraybe, míg a másik megoldással ezután még meg kell hívni az strins-t, ami átmásolgatja a cellákat... Még egy tipp esetleg 8
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / ZCMD_fixed (0.3.1)« Dátum: 2013. január 19. - 00:30:52 »Idézetet írta: ɐʞzssǝlosz date=1358551191\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32537\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Azért fura hogy, pont ilyen eljárással publikáltam korábban egy zcmd módosítást. Na mindegy.Ezt még tavaly írtam, aztán abbahagytam a samp-ot, most visszatértem egy projekt miatt és gondoltam megosztom a többiekkel. Rákerestem fórumon a zcmd -re, includeok között is néztem de semmit nem találtam. Ezért raktam fel. Egyébként ha megnézed, azért más elven mûködik a kettõ, én például nem vagyok benne biztos hogy a tolower az ékezetes betûket is átalakítja [vagyis hogy ascii-ban nagyobb az értékük mint 32 (space)]. Fogalmam sem volt, hogy valaki már hasonlót megírt 9
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / ZCMD_fixed (0.3.1)« Dátum: 2013. január 19. - 00:24:45 »
Idõközben megszületett a javítás, eredeti postban frissítettem a linket. Tesztelve. mostmár nem kell format -ot használnunk (-1 native hívás, valószínûleg ->profit)
funcname[MAX_FUNC_NAME] = \"cmd_\"; 10
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / ZCMD_fixed (0.3.1)« Dátum: 2013. január 19. - 00:14:10 »
Az eredeti változatban ugyanez a sor szerepel, így nem változtattam. Majd megnézem hogy lehet gyorsítani rajta. Bár szerintem nem érdemes
11
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / ZCMD_fixed (0.3.1)« Dátum: 2013. január 16. - 20:36:55 »Idézetet írta: DrAkE date=1358364550\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32537\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Nem kellene azért kiszedni a FILTERSCRIPT makrót, ugyanis így még a filterscriptben is lesz OnGameModeInit eljárás, ami szinte szükségtelen, ezen felül több minden kerül beágyazásra (nem mint ha sokat fordítana).Filterscriptben hiába van OnGameModeInit és OnGameModeExit, sosem hívódik meg. Ugyanígy gamemode-ban az OnFilterScriptInit és az OnFilterScriptExit sem. Ha figyelembe vesszük, hogy úgysem hívódik meg, az a pár bájt nem sokat zavar az amx fájlban viszont elég sok kellemetlen perctõl szabadulunk meg ezzel. (Személy szerint értelmetlennek tartom a FILTERSCRIPT makró használatát mindenhol) 12
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / ZCMD_fixed (0.3.1)« Dátum: 2013. január 16. - 18:17:02 »
Hát hova? Ez egy include.
13
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / ZCMD_fixed (0.3.1)« Dátum: 2013. január 16. - 18:12:28 »
(A fordítás eredetije megtalálható a http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=91354 oldalon. A módosításokat a fordítás végén közlöm)
Leírás Ez egy kis include, ami az OnPlayerCommandText() callback-et használja a játékosok parancsainak feldolgozására. Minden parancsnak van egy külön funkciója, mint a dcmd-ben, de a zcmd követlenül hívja meg a CallLocalFunction() segítségével. Ez a módszer sokkal gyorsabb, mintha egymás után hasonlítanád össze a szövegeket a beírt paranccsal minden egyes scriptedben lévõ parancsnál (különösen ha egy nem létezõ parancsot ír be a játékos, az összeset végignézi) valamint a fölénye a régi változattal szemben egyenesen arányos a parancsok számával. Készítettem egy sebesség tesztet amikor még csak gondolkoztam ezen a dolgon, az eredményei megtalálhatóak itt. Használat Egy parancs létrehozásához csupán egy public funkciót kell létrehoznod egy speciális elõredefiniált makró segítségével, így:
vagy (régi mód):
Itt a params[] egy string ami a paramétereket tartalmazza, a playerid az ID-je a játékosnak, aki ezt a parancsot beírta. Ez minden! Nagyon egyszerû, ugye? Fontos: A 0.3-as verzió óta az OnPlayerCommandText nem használható többé (a ZCMD_NO_CALLBACK opció is el lett távolítva), de van helyette 2 új callback: OnPlayerCommandReceived(playerid, cmdtext[]) Ez akkor hívódik meg, mikor a játékos beír egy parancsot. Ha itt return 0 -val térünk vissza, a parancs nem kerül feldolgozásra. OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success) Ez pedig a parancs lefutása után hívódik meg, ha itt return 0 -val térünk vissza, a játékos a szokásos \"SERVER: Unknown command\" üzenetet fogja megkapni. A \"success\" paraméter az az érték, amivel a parancs funkciója visszatér (ha nincs ilyen funkció, a success értéke 0). Ezeket a callback-eket nem szükséges beleírni a scriptedbe, ha nem használod õket. Hogy csináljunk két különbözõ parancsot, amik ugyanazt teszik Például, van egy /valami parancs:
és szeretnél egy másikat is csinálni, pl. /masik ami azt csinálja, amit a /valami csinál. A legegyszerûbb módja ennek:
Megjegyzés #1: Ha a zcmd-t egy filterscriptben szeretnéd használni, include elé szúrd be ezt a define-t:(a javított kiadásban erre nincs szükség) #define FILTERSCRIPT Megjegyzés #2: Ha meg szeretnéd vizsgálni, hogy a \"params\"(paraméterek) string üres-e, ne így tedd:
vagy:
mivel a string hossza sosem nulla (errõl bõvebben: itt), egyszerûen használd a zcmd-be épített isnull() függvényt:
Tulajdonképpen, ha az sscanf-et használod, nem kell elvégezned ezt az ellenõrzést, mivel abban van beépített \"isnull\" vizsgálat. Itt egy példa, hogyan készíthetünk egy /givemoney parancsot zcmd és sscanf használatával:
Változtatások balintx által A ZCMD_fixed két fõ változtatást foglal magában:
Használatához nem kell átírni a már létezõ modokat, csupán újra kell fordítani a zcmd_fixed.inc -el. Példa a használatra: CMD:jatekosnev(playerid, params[])
Letöltés /********************************** Legal Az eredeti include Zeex tulajdona. Az eredeti publikáció itt megtalálható: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=91354 A módosítás az utolsó, 0.3.1-es zcmd változathoz készült. 14
Általános / [DISCUSSION] [EMR]Emergency v3 Remake« Dátum: 2013. január 16. - 17:14:10 »Idézetet írta: Gentleman date=1358284473\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"32510\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Én igazából ezt mindig ilyen gyenge RP és CnR átfedésnek tartottam.Az is volt. De olyan hangulata volt a szervernek, amit azóta semmi nem tudott visszaadni.
15
Általános / [DISCUSSION] [EMR]Emergency v3 Remake« Dátum: 2013. január 15. - 22:01:59 »
Üdv mindenkinek!
\"Vita\"-topikom elsõsorban azoknak szól majd, akik emlékeznek még a több mint 2 éve bezárt EMR (Emergency) szerverére. Leginkább azoknak, akik adminok voltak ott, vagy gyakran feljáró civilek. Az akkori modot Hambi készítette, az Õ döntése volt a szerver bezárása és az is, hogy elforduljon a játékosoktól. Így a szerver és sokak számára a SAMP is feledésbe merült. Idõvel többekben visszatértek a régi emlékek, és a vágy egy esetleges újranyitásra. Gamemode hiányában azonban erre nem volt lehetõségünk, Hambi pedig sehol nem elérhetõ. Elérkeztünk 2013 januárjához, amikor a gondolatok tettekké alakultak. Több régi EMR tag felvette egymással a kapcsolatot, és elkezdtük megcsinálni a mod remake-jét. Ez nem egy olyan mod lesz, ami csak hasonlít az eredetire, esetleg más néven, hanem amennyire csak lehet szeretnénk pontosan visszaadni az eredeti EMR feelinget. Így a cél a legutolsó hivatalos (v3) mod újraírása. Azonban az évek alatt mindenki rengeteget felejtett, és bár többünknek rendelkezésre áll tengernyi screenshot és emlék, vannak olyan dolgok amikre már mi sem emlékszünk. A két fõ ok, amiért e topic létrejött: - Minden információ, screenshot, videó kell, amibõl többet tudunk meg a mod mûködésérõl. Ha birtokában álltok ilyeneknek, ne habozzatok a megosztásával! Ha te már nem is akarsz többet az EMR-en játszani, nekünk sokat segítenél vele, gyorsabban elkészülhetne a mod. - A szerverre leginkább a régi játékosokat várjuk. Akik régen EMR-esek voltak, és szeretnének csatlakozni az adminokhoz, természetesen várjuk õket, hisz a klánt is újra szeretnénk éleszteni. Ez a topic arra is jó, hogy felvegyük egymással a kapcsolatot, nosztalgiázzunk a régi dolgokon. Az új játékosokat természetesen ugyanúgy szeretettel fogadjuk. Szeretnék megkérni mindenkit, hogy tekintsen el a régen szerzett sérelmeitõl, melyek az EMR-hez köthetõek. Rengeteg idõ telt el, sok mindenki változott, nem lenne jó ha a topic tele lenne anyázásokkal, hogy az adminok mekkora ilyen-olyanok voltak. Sok régi játékosunk, akik akkoriban szidalmazták a szervert, jelezte hogy jönnének, ha ismét lenne EMR. Ez sokat jelent. Ha a topic kicsit beindul, itt lesz egy állapot, amin keresztül nyomon lehet követni a mod állását, valamint hamarosan kikerülnek azok az információk is, amelyekrõl nincsenek pontos adataink. Ti segíthettek! 2rGV82g2hFI Hamarosan EMR! (ha ti is akarjátok)
Oldalak: [1]
|