Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Creed
Oldalak: [1]
1
« Dátum: 2012. november 29. - 15:02:42 »
Sziasztok.
Akarok csinálni egy youtube háttérképet és kellene egy alap youtube háttér!!
Kösz, csak ennyi lenne aki segít jutalmazóm +-all!!
2
« Dátum: 2012. november 28. - 19:09:02 »
Szia. Ha azt kéred, hogyan kell újabb teleportokat készíteni, akkor nézd meg a rövid leírásomat: Forrás: http://nagymagyarmdklan.mindenkilapja.hu/html/18635403/render/teleport-keszites Teleport készítése
1. Ugyanazt csináljuk, mint a kocsiberakásnál az 1. lépéstõl a 4. ig. 2. Most kocsi nélkül, vagy vele elmegyünk 1 helyre, ahova akarunk, és kocsi nélkül /save teleport
3. Kilépünk, és a savedpositions.txt-t megnyissuk!
4. Kb ez áll benne:
AddPlayerClass(0,1427.7222,-806.6459,86.4655,183.8121,0,0,0,0,0,0); // teleport
Na ebbõl nem lesz még teleport mert ez csak 1 skinberakás lenne. Tehát ki kell másolnunk néhány dolgot.
Itt van amit ki kell:
AddPlayerClass(0,\"1427.7222,-806.6459,86.4655\",183.8121,0,0,0,0,0,0); // teleport
kiveszed és kimásolod valahova ezeket (ami nálad van nem ezt)...
1427.7222,-806.6459,86.4655
Na most van 3 koordináta, de még nincs meg a parancsa. Ez a 3 szám kell vesszõvel elválasztva!
Megkeresel a pawnoban 1 paranccsinálást vagy innen kimásolod ezt:
1427.7222,-806.6459,86.4655
bemásolod ide:
SetPlayerPos(playerid,1427.7222,-806.6459,86.4655);
Na ha eddig hibátlan akkor sikerült megcsinálni a pawno parancsát, de még nincs vége. Ha nem tudsz parancsot írni akkor másold le ezt innen, na megcsináltuk a parancsot és beleraktuk a parancsok public-ba (a playeridt hagyd meg!).
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/tele-wine\", true) == 0) {
SetPlayerPos(playerid,1427.7222,-806.6459,86.4655);
return 1;
}
return 0;
}
Ha van ilyen public akkor a kapcsos zárójel nyitása után bemásolod valahova, tökmind1 a sorrend, csak legyen semleges a többi parancstól, ajánlott a return 0; fölé írni mert úgy nincs kavarodás (pirossal van írva itt)! + minden parancs zárója elött legyen return 1;
ide írni!
return 0;
} [/quote] Remélem, segítettem ha nem tudod hogy kell írj PÜ be!!
3
« Dátum: 2012. november 28. - 18:57:50 »
Ezt a pawno kódot tedd ki a téma leírásba: //include-ok #include <a_samp> #include <zcmd> #include <streamer> #include <dini> //színek #define COLOR_BLUE 0x0000FFAA #define COLOR_RED 0xAA3333AA #define COLOR_YELLOW 0xf7ff00AA #define COLOR_BLACK 0x000000AA #define COLOR_GRAY 0x616159AA #define COLOR_GREEN 0x00ff11AA #define COLOR_PINK 0xcc00ffAA #define COLOR_LIGHTBLUE 0x0088ffAA #define RED 0xff0000AA #define ORANGE 0xff8c00AA #define JOGSI_AR 5000 #define JOGSI_POS 2200.8530,1389.1033,10.8203 #define VIZSGAKOCSI_POS 2233.8877,1398.0369,10.8203 #define VIZSGA_MINUTE 59 // Az az 1 Perc #define VIZSGA_SEC 30 // 30 Másodpec new vizsgakocsi, Text3D:vizsgakocsitext, bool:vizsgazik[MAX_PLAYERS], CP[MAX_PLAYERS] = -1, str[128], file[64], pname[MAX_PLAYER_NAME], VizsgaMinute[MAX_PLAYERS] = VIZSGA_MINUTE, VizsgaSec[MAX_PLAYERS] = VIZSGA_SEC, vizsgatimer[MAX_PLAYERS]; forward VizsgaTime(playerid); //100 feletti ping... forward OnPlayerLaggol(playerid); main() { print(\"\\n................................\"); print(\" Kézdivásárhelyi RPG Fut!\\n\"); print(\" Készítette: Okos_Erik\\n\"); print(\"................................\\n\"); } //skin választó public OnPlayerRequestClass(playerid) { ApplyAnimation(playerid, \"ON_LOOKERS\", \"wave_loop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); // Wave SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerPos(playerid,-384.3259,2394.8289,37.8055); SetPlayerFacingAngle(playerid, 270.0); SetPlayerCameraPos(playerid,-382.2751,2390.4070,36.9519); SetPlayerCameraLookAt(playerid,-384.3259,2394.8289,37.8055); return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) { if(vehicleid == vizsgakocsi) { if(vizsgazik[playerid] == true) { DisablePlayerCheckpoint(playerid); CP[playerid] = 0; SetPlayerCheckpoint(playerid,2245.0698,1385.7650,10.7179,3.0); vizsgatimer[playerid] = SetTimerEx(\"VizsgaTime\",1000,true,\"i\",playerid); } else RemovePlayerFromVehicle(playerid),SendClientMessage(playerid,RED,\"Nem fizetted ki a tanfolyamot ezért nem vizsgázhatsz!\"); } } return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { if(vehicleid == vizsgakocsi) { if(vizsgazik[playerid] == true) { SendClientMessage(playerid,RED,\"Kiszálltál a kocsiból ezért megbuktál!\"); DisablePlayerCheckpoint(playerid); SetVehicleToRespawn(vizsgakocsi); vizsgazik[playerid] = false; KillTimer(vizsgatimer[playerid]); vizsgatimer[playerid] = -1; } } return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { switch(CP[playerid]) { case 0: { SetPlayerCheckpoint(playerid,2306.9607,1380.2651,10.7908,3.0); CP[playerid]++; } case 1: { SetPlayerCheckpoint(playerid,2260.4417,1480.1423,15.7490,3.0); CP[playerid]++; SendClientMessage(playerid,ORANGE,\"[OKTATÓ] Parkolj be!\"); } case 2: { SetPlayerCheckpoint(playerid,2250.1218,1380.7107,10.7720,3.0); CP[playerid]++; } case 3: { SetPlayerCheckpoint(playerid,2233.2866,1427.6865,10.8203,3.0); CP[playerid]++; } case 4: { SetPlayerCheckpoint(playerid,2165.9568,1414.7357,10.8203,3.0); CP[playerid]++; } case 5: { SetPlayerCheckpoint(playerid,2187.9734,1421.3657,10.8203,3.0); SendClientMessage(playerid,ORANGE,\"[OKTATÓ] Tolass be!\"); CP[playerid]++; } case 6: { SetPlayerCheckpoint(playerid,2091.0317,1404.5146,10.8203,3.0); CP[playerid]++; } case 7: { SetPlayerCheckpoint(playerid,2106.4063,1381.2911,10.7356,3.0); CP[playerid]++; } case 8: { SetPlayerCheckpoint(playerid,2079.0679,1375.1686,10.6639,3.0); CP[playerid]++; } case 9: { SetPlayerCheckpoint(playerid,2028.4353,1351.5546,10.8203,3.0); CP[playerid]++; } case 10: { SetPlayerCheckpoint(playerid,2015.7626,1356.3845,9.4967,3.0); CP[playerid]++; } case 11: { SetPlayerCheckpoint(playerid,2008.6814,1368.9521,9.2501,3.0); CP[playerid]++; } case 12: { SetPlayerCheckpoint(playerid,1962.9766,1365.2643,9.2501,3.0); CP[playerid]++; } case 13: { SetPlayerCheckpoint(playerid,1963.6858,1319.5132,9.2501,3.0); CP[playerid]++; } case 14: { SetPlayerCheckpoint(playerid,2014.7059,1319.1608,9.2578,3.0); CP[playerid]++; } case 15: { SetPlayerCheckpoint(playerid,2019.3538,1334.4059,9.8770,3.0); CP[playerid]++; } case 16: { SetPlayerCheckpoint(playerid,2188.5935,1386.8868,10.8203,3.0); CP[playerid]++; } case 17: { SetPlayerCheckpoint(playerid,2243.6731,1392.2461,10.8507,3.0); CP[playerid]++; } case 18: { SetPlayerCheckpoint(playerid,2234.8948,1420.7866,10.8203,3.0); CP[playerid]++; } case 19: { new Float:VHealth; GetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid),VHealth); if(VHealth >= 998) { new year,month,day,hour,minute,sec; getdate(year,month,day); gettime(hour,minute,sec); SendClientMessage(playerid,ORANGE,\"Sikeresen Átmentél a vizsgán!\"); CP[playerid] = -1; DisablePlayerCheckpoint(playerid); format(file,sizeof(file),\"Jogositvanyok/%s.ini\",pName(playerid)); vizsgazik[playerid] = false; SetVehicleToRespawn(vizsgakocsi); KillTimer(vizsgatimer[playerid]); vizsgatimer[playerid] = -1; if(!fexist(file)){ dini_Create(file); format(str,sizeof(str),\"%d,%02d,%02d %02d:%02d:%02d\",year,month,day,hour,minute,sec); dini_Set(file,\"Név\",pName(playerid)); dini_Set(file,\"Megkapta\",str); } } else { SendClientMessage(playerid,RED,\"Megbuktál!\"); CP[playerid] = -1; vizsgazik[playerid] = false; SetVehicleToRespawn(vizsgakocsi); DisablePlayerCheckpoint(playerid); KillTimer(vizsgatimer[playerid]); vizsgatimer[playerid] = -1; } } } return 1; } CMD:jogsivesz(playerid, params[]) { if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,8.0,JOGSI_POS)) return SendClientMessage(playerid,RED,\"Itt nem vehetsz jogosítványt! LV ben az Auto Bahnnál vásárolhatsz!\"); if(GetPlayerMoney(playerid) < JOGSI_AR) return SendClientMessage(playerid,RED,\"Nincs elég pénzed!\"); format(file,sizeof(file),\"Jogositvanyok/%s.ini\",pName(playerid)); if(fexist(file)) return SendClientMessage(playerid,RED,\"Neked már van jogosítványod!\"); if(vizsgazik[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid,RED,\"Te már vizsgázol!\"); SendClientMessage(playerid,ORANGE,\"Kifizetted a tanfolyamot. Most menj a vizsga kocsihoz!\"); SetPlayerCheckpoint(playerid,VIZSGAKOCSI_POS,4.0); GivePlayerMoney(playerid, - JOGSI_AR); vizsgazik[playerid] = true; return 1; } public VizsgaTime(playerid) { if(VizsgaMinute[playerid] == 0) { VizsgaMinute[playerid] = 0; VizsgaSec[playerid] = 0; vizsgazik[playerid] = false; DisablePlayerCheckpoint(playerid); SetVehicleToRespawn(vizsgakocsi); KillTimer(vizsgatimer[playerid]); vizsgatimer[playerid] = -1; SendClientMessage(playerid,RED,\"Lejárt az idõd megbuktál!\"); return 1; } if(VizsgaSec[playerid] != 0) { VizsgaSec[playerid]--; format(str,sizeof(str),\"~g~01:%02d\",VizsgaSec[playerid]); GameTextForPlayer(playerid,str,1000,4); } else { VizsgaMinute[playerid]--; format(str,sizeof(str),\"~g~00:%02d\",VizsgaMinute[playerid]); GameTextForPlayer(playerid,str,1000,4); } return 1; } pName(playerid) { GetPlayerName(playerid,pname,sizeof(pname)); return pname; } public OnGameModeInit() { vizsgakocsitext = Create3DTextLabel(\"Vizsga Kocsi\",0xff0000AA,0,0,0,50.0,0,0); vizsgakocsi = CreateVehicle(565,VIZSGAKOCSI_POS,178.7419,6,6,-1); Attach3DTextLabelToVehicle(vizsgakocsitext,vizsgakocsi,0,0,2.0); SetGameModeText(\"[HUN]Kézdivásárhelyi RPG\"); ShowPlayerMarkers(0); ShowNameTags(1); UsePlayerPedAnims(); //skinék AddPlayerClass(162,1938.6619,168.0561,37.2752,345.2966,0,0,0,0,0,0); // AddPlayerClass(199,1938.6619,168.0561,37.2752,345.2966,0,0,0,0,0,0); // AddPlayerClass(197,1938.6619,168.0561,37.2752,345.2966,0,0,0,0,0,0); // AddPlayerClass(132,1938.6619,168.0561,37.2752,345.2966,0,0,0,0,0,0); // AddPlayerClass(128,1938.6619,168.0561,37.2752,345.2966,0,0,0,0,0,0); // return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } //csatlakozik a player public OnPlayerConnect(playerid) { new plname[128]; GetPlayerName(playerid, plname, sizeof(plname)); new namestring = strfind(plname, \"_\", true); if(namestring == -1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"RP szerver, valósághubb nevet írj be, ami lehet saját vagy kitalált!\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Így kell kinéznie: Vezetéknév_Keresztnév pl: Proba_Peter\"); Kick(playerid); return 1; } SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Üdv Kézdivásárhelyen!\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Ha szerted az RPG szerókat játsz ezen!!!\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_PINK,\"A szerver betöltve!!\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Admin TGF:OFF!\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Infóért: /help!\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"A Gamemóde készítõje: Okos_Erik!\"); GivePlayerMoney(playerid, 0); new pName[30], string[128]; GetPlayerName(playerid, pName, 30); format(string, 256, \"{FFFFFF}%s feljött a {33FF00}Kézdi-i {FFFFFF}szerverre.\", pName); SendClientMessageToAll(0x33AA33AA,string); return 1; } CMD:help(playerid, paramsp[]){ SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"{6EF83C}===========Parancsok /help=====================\"); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"{6EF83C}Munkák:/uttisztitio\"); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"{6EF83C}Parancsok:/rendszam\"); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"{FFA1A1}Még lesznek parancsok nyugi!\"); SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"============================================\"); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new pName[30], string[128]; GetPlayerName(playerid, pName, 30); format(string, 256, \"{FFFFFF}%s lelépett a {33FF00}Kézdi-i {FFFFFF}szerverrõl.\", pName); SendClientMessageToAll(0xA52A2AAA,string); return 1; } //spawnol a player public OnPlayerSpawn(playerid) { TogglePlayerClock(playerid, 0); SetPlayerTime(playerid, 12,0); SetPlayerWeather(playerid, 0); SetPlayerPos(playerid, 2286.7939,83.2971,26.4844); return 1; } //megdöglik a player public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Meghaltál!!\"); return 1; } //öngyilkosság /kill CMD:kill(playerid,params[]) { SetPlayerHealth(playerid,0); } // 100 feletti ping esetén public OnPlayerLaggol(playerid) { if(GetPlayerPing(playerid) > 100) { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"\\n.............................\\n\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nagy volt a pinged ezért kibaszott a szerver!!\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"\\n.............................\"); } return 1; } szntem inkább törölje!!! [/quote] Mért is törölje??? Majd eldönti ö vagy egy moderátor!!
Jah, és légyszíves helyes írásokra figyelj!!
4
« Dátum: 2012. november 28. - 17:34:32 »
Jónak, jó csak 1 baj van vele!! Mért, használsz a módba káromkodós szókat?? Példák: Nagy volt a pinged ezért kibaszott a szerver!![/quote]
megdöglik a player[/quote] Off: Szerintem, ez Desert Towns RPG mód változata.
PL:
Gyere fel valósághû nével: PL: Próba_Péter((Ez benne van...))
Jogsi rendszer is ugyan az!!
Jah, és tedd ki a pawno kódját a játékmódnak!!
Oldalak: [1]
|