Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Creed

Oldalak: [1]
1
Kérdések, Segítség / Alap youtube csatorna háttérkép
« Dátum: 2012. november 29. - 15:02:42 »
Sziasztok.

Akarok csinálni egy youtube háttérképet és kellene egy alap youtube háttér!!


Kösz, csak ennyi lenne aki segít jutalmazóm +-all!!

2
Segítségkérés / PPC_Trucking Teleport készités
« Dátum: 2012. november 28. - 19:09:02 »
Szia.

Ha azt kéred, hogyan kell újabb teleportokat készíteni, akkor nézd meg a rövid leírásomat:


Forrás:
http://nagymagyarmdklan.mindenkilapja.hu/html/18635403/render/teleport-keszites

Teleport készítése




1. Ugyanazt csináljuk, mint a kocsiberakásnál az 1. lépéstõl a 4. ig.
2. Most kocsi nélkül, vagy vele elmegyünk 1 helyre, ahova akarunk, és kocsi nélkül /save teleport


3. Kilépünk, és a savedpositions.txt-t megnyissuk!


4. Kb ez áll benne:



 

AddPlayerClass(0,1427.7222,-806.6459,86.4655,183.8121,0,0,0,0,0,0); // teleport


Na ebbõl nem lesz még teleport mert ez csak 1 skinberakás lenne. Tehát ki kell másolnunk néhány dolgot.


Itt van amit ki kell:


AddPlayerClass(0,\"1427.7222,-806.6459,86.4655\",183.8121,0,0,0,0,0,0); // teleport


kiveszed és kimásolod valahova ezeket (ami nálad van nem ezt)...


1427.7222,-806.6459,86.4655


Na most van 3 koordináta, de még nincs meg a parancsa. Ez a 3 szám kell vesszõvel elválasztva!


Megkeresel a pawnoban 1 paranccsinálást vagy innen kimásolod ezt:


1427.7222,-806.6459,86.4655


bemásolod ide:


SetPlayerPos(playerid,1427.7222,-806.6459,86.4655);


Na ha eddig hibátlan akkor sikerült megcsinálni a pawno parancsát, de még nincs vége. Ha nem tudsz parancsot írni akkor másold le ezt innen, na megcsináltuk a parancsot és beleraktuk a parancsok public-ba (a playeridt hagyd meg!).


public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])


{


if(strcmp(cmdtext, \"/tele-wine\", true) == 0) {


SetPlayerPos(playerid,1427.7222,-806.6459,86.4655);


return 1;


}


return 0;


}


Ha van ilyen public akkor a kapcsos zárójel nyitása után bemásolod valahova, tökmind1 a sorrend, csak legyen semleges a többi parancstól, ajánlott a return 0; fölé írni mert úgy nincs kavarodás (pirossal van írva itt)! + minden parancs zárója elött legyen return 1;


ide írni!


return 0;


}

[/quote]
Remélem, segítettem ha nem tudod hogy kell írj PÜ be!!

3
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szeretném publikálni a sáját RPG módomat!
« Dátum: 2012. november 28. - 18:57:50 »
Ezt a pawno kódot tedd ki a téma leírásba:
 
//include-ok
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <streamer>
#include <dini>
//színek
#define COLOR_BLUE                0x0000FFAA
#define COLOR_RED                 0xAA3333AA
#define COLOR_YELLOW              0xf7ff00AA
#define COLOR_BLACK               0x000000AA
#define COLOR_GRAY                0x616159AA
#define COLOR_GREEN               0x00ff11AA
#define COLOR_PINK                0xcc00ffAA
#define COLOR_LIGHTBLUE           0x0088ffAA
#define RED                 0xff0000AA
#define ORANGE              0xff8c00AA
 
#define JOGSI_AR            5000
#define JOGSI_POS           2200.8530,1389.1033,10.8203
#define VIZSGAKOCSI_POS     2233.8877,1398.0369,10.8203
#define VIZSGA_MINUTE       59 // Az az 1 Perc
#define VIZSGA_SEC          30 // 30 Másodpec
new
vizsgakocsi,
Text3D:vizsgakocsitext,
bool:vizsgazik[MAX_PLAYERS],
CP[MAX_PLAYERS] = -1,
str[128],
file[64],
pname[MAX_PLAYER_NAME],
VizsgaMinute[MAX_PLAYERS] = VIZSGA_MINUTE,
VizsgaSec[MAX_PLAYERS] = VIZSGA_SEC,
vizsgatimer[MAX_PLAYERS];
forward VizsgaTime(playerid);
//100 feletti ping...
forward OnPlayerLaggol(playerid);
main()
{
print(\"\\n................................\");
print(\"     Kézdivásárhelyi RPG Fut!\\n\");
print(\"       Készítette: Okos_Erik\\n\");
print(\"................................\\n\");
}
//skin választó
public OnPlayerRequestClass(playerid)
{
    ApplyAnimation(playerid, \"ON_LOOKERS\", \"wave_loop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); // Wave
    SetPlayerInterior(playerid,0);
    SetPlayerPos(playerid,-384.3259,2394.8289,37.8055);
    SetPlayerFacingAngle(playerid, 270.0);
    SetPlayerCameraPos(playerid,-382.2751,2390.4070,36.9519);
    SetPlayerCameraLookAt(playerid,-384.3259,2394.8289,37.8055);
    return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
    new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
if(vehicleid == vizsgakocsi)
{
    if(vizsgazik[playerid] == true)
    {
      DisablePlayerCheckpoint(playerid);
      CP[playerid] = 0;
      SetPlayerCheckpoint(playerid,2245.0698,1385.7650,10.7179,3.0);
      vizsgatimer[playerid] = SetTimerEx(\"VizsgaTime\",1000,true,\"i\",playerid);
   }
   else RemovePlayerFromVehicle(playerid),SendClientMessage(playerid,RED,\"Nem fizetted ki a tanfolyamot ezért nem vizsgázhatsz!\");
}
}
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
if(vehicleid == vizsgakocsi)
{
    if(vizsgazik[playerid] == true)
    {
        SendClientMessage(playerid,RED,\"Kiszálltál a kocsiból ezért megbuktál!\");
           DisablePlayerCheckpoint(playerid);
           SetVehicleToRespawn(vizsgakocsi);
           vizsgazik[playerid] = false;
           KillTimer(vizsgatimer[playerid]);
       vizsgatimer[playerid] = -1;
    }
}
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
switch(CP[playerid])
{
    case 0:
    {
   SetPlayerCheckpoint(playerid,2306.9607,1380.2651,10.7908,3.0);
   CP[playerid]++;
}
    case 1:
{
   SetPlayerCheckpoint(playerid,2260.4417,1480.1423,15.7490,3.0);
   CP[playerid]++;
    SendClientMessage(playerid,ORANGE,\"[OKTATÓ] Parkolj be!\");
}
case 2:
{
   SetPlayerCheckpoint(playerid,2250.1218,1380.7107,10.7720,3.0);
   CP[playerid]++;
}
case 3:
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid,2233.2866,1427.6865,10.8203,3.0);
    CP[playerid]++;
}
case 4:
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid,2165.9568,1414.7357,10.8203,3.0);
    CP[playerid]++;
}
case 5:
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid,2187.9734,1421.3657,10.8203,3.0);
    SendClientMessage(playerid,ORANGE,\"[OKTATÓ] Tolass be!\");
    CP[playerid]++;
}
case 6:
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid,2091.0317,1404.5146,10.8203,3.0);
    CP[playerid]++;
}
case 7:
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid,2106.4063,1381.2911,10.7356,3.0);
    CP[playerid]++;
}
case 8:
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid,2079.0679,1375.1686,10.6639,3.0);
    CP[playerid]++;
}
case 9:
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid,2028.4353,1351.5546,10.8203,3.0);
    CP[playerid]++;
}
case 10:
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid,2015.7626,1356.3845,9.4967,3.0);
    CP[playerid]++;
}
case 11:
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid,2008.6814,1368.9521,9.2501,3.0);
    CP[playerid]++;
}
case 12:
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid,1962.9766,1365.2643,9.2501,3.0);
    CP[playerid]++;
}
case 13:
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid,1963.6858,1319.5132,9.2501,3.0);
    CP[playerid]++;
}
case 14:
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid,2014.7059,1319.1608,9.2578,3.0);
    CP[playerid]++;
}
case 15:
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid,2019.3538,1334.4059,9.8770,3.0);
    CP[playerid]++;
}
case 16:
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid,2188.5935,1386.8868,10.8203,3.0);
    CP[playerid]++;
}
case 17:
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid,2243.6731,1392.2461,10.8507,3.0);
    CP[playerid]++;
}
case 18:
{
    SetPlayerCheckpoint(playerid,2234.8948,1420.7866,10.8203,3.0);
    CP[playerid]++;
}
case 19:
{
   new Float:VHealth;
   GetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid),VHealth);
   if(VHealth >= 998)
   {
       new year,month,day,hour,minute,sec;
       getdate(year,month,day);
       gettime(hour,minute,sec);
       SendClientMessage(playerid,ORANGE,\"Sikeresen Átmentél a vizsgán!\");
       CP[playerid] = -1;
       DisablePlayerCheckpoint(playerid);
      format(file,sizeof(file),\"Jogositvanyok/%s.ini\",pName(playerid));
      vizsgazik[playerid] = false;
      SetVehicleToRespawn(vizsgakocsi);
      KillTimer(vizsgatimer[playerid]);
       vizsgatimer[playerid] = -1;
      if(!fexist(file)){
          dini_Create(file);
         format(str,sizeof(str),\"%d,%02d,%02d %02d:%02d:%02d\",year,month,day,hour,minute,sec);
         dini_Set(file,\"Név\",pName(playerid));
          dini_Set(file,\"Megkapta\",str);
      }
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid,RED,\"Megbuktál!\");
       CP[playerid] = -1;
       vizsgazik[playerid] = false;
       SetVehicleToRespawn(vizsgakocsi);
       DisablePlayerCheckpoint(playerid);
       KillTimer(vizsgatimer[playerid]);
       vizsgatimer[playerid] = -1;
   }
}
}
return 1;
}
CMD:jogsivesz(playerid, params[])
{
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,8.0,JOGSI_POS)) return SendClientMessage(playerid,RED,\"Itt nem vehetsz jogosítványt! LV ben az Auto Bahnnál vásárolhatsz!\");
if(GetPlayerMoney(playerid) < JOGSI_AR) return SendClientMessage(playerid,RED,\"Nincs elég pénzed!\");
format(file,sizeof(file),\"Jogositvanyok/%s.ini\",pName(playerid));
if(fexist(file)) return SendClientMessage(playerid,RED,\"Neked már van jogosítványod!\");
if(vizsgazik[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid,RED,\"Te már vizsgázol!\");
SendClientMessage(playerid,ORANGE,\"Kifizetted a tanfolyamot. Most menj a vizsga kocsihoz!\");
SetPlayerCheckpoint(playerid,VIZSGAKOCSI_POS,4.0);
GivePlayerMoney(playerid, - JOGSI_AR);
vizsgazik[playerid] = true;
return 1;
}
public VizsgaTime(playerid)
{
if(VizsgaMinute[playerid] == 0)
{
    VizsgaMinute[playerid] = 0;
    VizsgaSec[playerid] = 0;
    vizsgazik[playerid] = false;
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    SetVehicleToRespawn(vizsgakocsi);
    KillTimer(vizsgatimer[playerid]);
    vizsgatimer[playerid] = -1;
    SendClientMessage(playerid,RED,\"Lejárt az idõd megbuktál!\");
    return 1;
}
if(VizsgaSec[playerid] != 0)
{
    VizsgaSec[playerid]--;
    format(str,sizeof(str),\"~g~01:%02d\",VizsgaSec[playerid]);
GameTextForPlayer(playerid,str,1000,4);
}
else
{
    VizsgaMinute[playerid]--;
    format(str,sizeof(str),\"~g~00:%02d\",VizsgaMinute[playerid]);
    GameTextForPlayer(playerid,str,1000,4);
}
return 1;
}
pName(playerid)
{
GetPlayerName(playerid,pname,sizeof(pname));
return pname;
}
public OnGameModeInit()
{
    vizsgakocsitext = Create3DTextLabel(\"Vizsga Kocsi\",0xff0000AA,0,0,0,50.0,0,0);
    vizsgakocsi = CreateVehicle(565,VIZSGAKOCSI_POS,178.7419,6,6,-1);
    Attach3DTextLabelToVehicle(vizsgakocsitext,vizsgakocsi,0,0,2.0);
    SetGameModeText(\"[HUN]Kézdivásárhelyi RPG\");
    ShowPlayerMarkers(0);
    ShowNameTags(1);
    UsePlayerPedAnims();
//skinék
    AddPlayerClass(162,1938.6619,168.0561,37.2752,345.2966,0,0,0,0,0,0); //
    AddPlayerClass(199,1938.6619,168.0561,37.2752,345.2966,0,0,0,0,0,0); //
AddPlayerClass(197,1938.6619,168.0561,37.2752,345.2966,0,0,0,0,0,0); //
AddPlayerClass(132,1938.6619,168.0561,37.2752,345.2966,0,0,0,0,0,0); //
AddPlayerClass(128,1938.6619,168.0561,37.2752,345.2966,0,0,0,0,0,0); //
    return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
//csatlakozik a player
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    new plname[128];
    GetPlayerName(playerid, plname, sizeof(plname));
    new namestring = strfind(plname, \"_\", true);
    if(namestring == -1)
    {
        SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"RP szerver, valósághubb nevet írj be, ami lehet saját vagy kitalált!\");
        SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Így kell kinéznie: Vezetéknév_Keresztnév pl: Proba_Peter\");
        Kick(playerid);
        return 1;
    }
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Üdv Kézdivásárhelyen!\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"Ha szerted az RPG szerókat játsz ezen!!!\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_PINK,\"A szerver betöltve!!\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Admin TGF:OFF!\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Infóért: /help!\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,\"A Gamemóde készítõje: Okos_Erik!\");
GivePlayerMoney(playerid, 0);
new pName[30], string[128];
GetPlayerName(playerid, pName, 30);
format(string, 256, \"{FFFFFF}%s feljött a {33FF00}Kézdi-i {FFFFFF}szerverre.\", pName);
SendClientMessageToAll(0x33AA33AA,string);
 
return 1;
}
CMD:help(playerid, paramsp[]){
        SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"{6EF83C}===========Parancsok /help=====================\");
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"{6EF83C}Munkák:/uttisztitio\");
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"{6EF83C}Parancsok:/rendszam\");
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"{FFA1A1}Még lesznek parancsok nyugi!\");
        SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"============================================\");
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    new pName[30], string[128];
    GetPlayerName(playerid, pName, 30);
    format(string, 256, \"{FFFFFF}%s lelépett a {33FF00}Kézdi-i {FFFFFF}szerverrõl.\", pName);
    SendClientMessageToAll(0xA52A2AAA,string);
      return 1;
}
//spawnol a player
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
TogglePlayerClock(playerid, 0);
SetPlayerTime(playerid, 12,0);
SetPlayerWeather(playerid, 0);
SetPlayerPos(playerid, 2286.7939,83.2971,26.4844);
return 1;
}
//megdöglik a player
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Meghaltál!!\");
return 1;
}
//öngyilkosság /kill
CMD:kill(playerid,params[])
{
SetPlayerHealth(playerid,0);
}
// 100 feletti ping esetén
public OnPlayerLaggol(playerid)
{
if(GetPlayerPing(playerid) > 100)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"\\n.............................\\n\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nagy volt a pinged ezért kibaszott a szerver!!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"\\n.............................\");
}
return 1;
}

 

szntem inkább törölje!!! [/quote]
Mért is törölje??? Majd eldönti ö vagy egy moderátor!!

Jah, és légyszíves helyes írásokra figyelj!!

4
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szeretném publikálni a sáját RPG módomat!
« Dátum: 2012. november 28. - 17:34:32 »
Jónak, jó csak 1 baj van vele!!

Mért, használsz a módba káromkodós szókat??


Példák:

 
Nagy volt a pinged ezért kibaszott a szerver!![/quote]
 
megdöglik a player[/quote]
Off: Szerintem, ez Desert Towns RPG mód változata.

PL:


Gyere fel valósághû nével: PL: Próba_Péter((Ez benne van...))


Jogsi rendszer is ugyan az!!


Jah, és tedd ki a pawno kódját a játékmódnak!!

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal