Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Dante Sanders
1
« Dátum: 2014. október 31. - 00:13:37 »
Te is mehetsz ugyan oda ahova ő Hirtelen milyen izomszag csapta meg a nózim, csak az a baj hogy nem tölled :Cry2: Valaki segitene, köszönöm?
2
« Dátum: 2014. október 30. - 23:49:05 »
Nem jó!
3
« Dátum: 2014. október 30. - 23:43:05 »
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)return Streamer_Update(playerid); { SetPlayerPos(playerid, 311.3297,1821.1222,404.1098); SetPlayerCameraPos(playerid, 318.0656,1821.1660,404.0547); SetPlayerFacingAngle(playerid, 266.2768); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 318.0656,1821.1660,404.0547); // Display a short message to inform the player about the class he\'s about to choose switch (classid) { case 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7: // Classes that will be truckdrivers { // Display the name of the class GameTextForPlayer(playerid, TXT_ClassTrucker, 3000, 4); // Store the class for the player (truckdriver) APlayerData[playerid][PlayerClass] = ClassTruckDriver; ApplyAnimation(playerid, \"RAPPING\", \"Laugh_01\", 4.0, 0, 0, 0, 0, 0); } case 8, 9: // Classes that will be bus-drivers { // Display the name of the class GameTextForPlayer(playerid, TXT_ClassBusDriver, 3000, 4); // Store the class for the player (busdriver) APlayerData[playerid][PlayerClass] = ClassBusDriver; ApplyAnimation(playerid, \"SMOKING\", \"F_smklean_loop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); } case 10: // Classes that will be Pilot { // Display the name of the class GameTextForPlayer(playerid, TXT_ClassPilot, 3000, 4); // Store the class for the player (pilot) APlayerData[playerid][PlayerClass] = ClassPilot; SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE1); } case 11, 12, 13: // Classes that will be police { // Display the name of the class GameTextForPlayer(playerid, TXT_ClassPolice, 3000, 4); // Store the class for the player (police) APlayerData[playerid][PlayerClass] = ClassPolice; SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE2); } case 14, 15, 16: // Classes that will be mafia { // Display the name of the class GameTextForPlayer(playerid, TXT_ClassMafia, 3000, 4); // Store the class for the player (mafia) APlayerData[playerid][PlayerClass] = ClassMafia; SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE3); } case 17, 18: // Classes that will be courier { // Display the name of the class GameTextForPlayer(playerid, TXT_ClassCourier, 3000, 4); // Store the class for the player (courier) APlayerData[playerid][PlayerClass] = ClassCourier; SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_DANCE4); } case 19: // Classes that will be assistance { // Display the name of the class GameTextForPlayer(playerid, TXT_ClassAssistance, 3000, 4); // Store the class for the player (assistance) APlayerData[playerid][PlayerClass] = ClassAssistance; ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"fucku\",4.0,0,0,0,0,0); } case 20, 21, 22: // Classes that will be roadworker { // Display the name of the class GameTextForPlayer(playerid, TXT_ClassRoadWorker, 3000, 4); // Store the class for the player (roadworker) APlayerData[playerid][PlayerClass] = ClassRoadWorker; ApplyAnimation(playerid, \"ped\", \"cower\", 3.0, 1, 0, 0, 0, 0); } } return 1; }
4
« Dátum: 2014. október 30. - 23:28:00 »
Te nyomorúlt vagy de most komolyan... :thumbsdown: Ha valamit nem ért az ember már egyből fel kell adnia? És ha nem akarsz segiteni akkor klikkelj vissza a főoldalra és chatelj! Bunkó! Amúgy meg ennyit tett a kódod: C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(3124) : warning 213: tag mismatch C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(15506) : warning 217: loose indentation C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19629) : error 055: start of function body without function header C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19635) : error 010: invalid function or declaration C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19637) : error 010: invalid function or declaration C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19640) : error 010: invalid function or declaration C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19640) : error 021: symbol already defined: \"FIXCHARS_GameTextForPlayer\" C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19642) : error 010: invalid function or declaration C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19645) : error 010: invalid function or declaration C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19648) : error 010: invalid function or declaration C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19648) : error 021: symbol already defined: \"FIXCHARS_GameTextForPlayer\" C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19650) : error 010: invalid function or declaration C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19653) : error 010: invalid function or declaration C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19656) : error 010: invalid function or declaration C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19656) : error 021: symbol already defined: \"FIXCHARS_GameTextForPlayer\" C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19658) : error 010: invalid function or declaration C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19661) : error 010: invalid function or declaration C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19664) : error 010: invalid function or declaration C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19664) : error 021: symbol already defined: \"FIXCHARS_GameTextForPlayer\" C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19666) : error 010: invalid function or declaration C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19669) : error 010: invalid function or declaration C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19672) : error 010: invalid function or declaration C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19672) : error 021: symbol already defined: \"FIXCHARS_GameTextForPlayer\" C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19674) : error 010: invalid function or declaration C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19677) : error 010: invalid function or declaration C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19680) : error 010: invalid function or declaration C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19680) : error 021: symbol already defined: \"FIXCHARS_GameTextForPlayer\" C:\\Users\\Krisztian-(Delia)\\Desktop\\Retro Trucker\'s\\gamemodes\\RTS.pwn(19682) : error 010: invalid function or declaration Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 26 Errors.
és még te mondod hogy ne folytassam? [gmod]Javítottam a code taget![/gmod]
5
« Dátum: 2014. október 30. - 23:09:42 »
Nem jön össze
6
« Dátum: 2014. október 30. - 22:54:19 »
OnPlayerConnect hez?
7
« Dátum: 2014. október 30. - 22:50:14 »
Én evvel a fügvénnyel nem vagyok jóba xd valaki nyomna egy példát? XD
8
« Dátum: 2014. október 30. - 22:31:05 »
Sziasztok! Van egy problémám még peddig az hogy skin választáskor nem tölt be a map a levegőben... csak spawnolás után. valami ötlet? Köszönöm!
9
« Dátum: 2014. október 27. - 12:41:40 »
Köszi rayle, +!
10
« Dátum: 2014. október 27. - 11:03:56 »
Szaisztok! Valaki tudna nekem adni egy kódot ami mindennap délben újra inditja a szervert? Köszönöm előrre!
11
« Dátum: 2014. október 26. - 22:18:56 »
Én is
12
« Dátum: 2014. október 26. - 21:36:55 »
Jelentés: Én is Rolux neki áltunk a mód fejlesztésének!
13
« Dátum: 2014. október 26. - 00:18:29 »
Villogót rakj bele.
//////////////////////////////////////////////////////// /* Halloween-i tök script by Tomasz */ //////////////////////////////////////////////////////// #include <a_samp> #include <zcmd> #define SCM SendClientMessage #define PIROS 0xFF0000FF new tok[MAX_PLAYERS]; new Tuz[MAX_PLAYERS]; new oTok[MAX_PLAYERS]; main() { printf(\"\\n----------------------------------------------------\"); printf(\" Halloween-i tök script by Tomasz \"); printf(\"----------------------------------------------------\"); } forward TokRohadas(playerid); public TokRohadas(playerid) { DestroyObject(oTok[playerid]); DestroyObject(Tuz[playerid]); SCM(playerid,PIROS,\"Elrohadt a tököd!\"); return 1; } public OnPlayerEditObject(playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ) { if(tok[playerid] == 2) { tok[playerid] = 1; DestroyObject(oTok[playerid]); DestroyObject(Tuz[playerid]); oTok[playerid] = CreateObject(19320,fX,fY,fZ,fRotX,fRotY,fRotZ,100); Tuz[playerid] = CreateObject(19294,fX,fY,fZ,fRotX,fRotY,fRotZ,100); SetTimerEx(\"TokRohadas\",60*60000,false,\"i\",playerid); } return 1; } CMD:lerak(playerid) { if(tok[playerid] == 0) { new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); oTok[playerid] = CreateObject(19320,x+3,y,z,0,0,0,100); Tuz[playerid] = CreateObject(19294,x+3,y,z,0,0,0,100); EditObject(playerid,oTok[playerid]); EditObject(playerid,Tuz[playerid]); tok[playerid] = 2; } else if(tok[playerid] == 1)SCM(playerid,PIROS,\"Neked már van egy tököd, várd meg amíg elrohad!\"); return 1; } Kész, nem teszteltem!
14
« Dátum: 2014. október 25. - 22:43:58 »
//////////////////////////////////////////////////////// /* Halloween-i tök script by Tomasz */ //////////////////////////////////////////////////////// #include <a_samp> #include <zcmd> #define SCM SendClientMessage #define PIROS 0xFF0000FF new tok[MAX_PLAYERS]; new Tuz[MAX_PLAYERS]; new oTok[MAX_PLAYERS]; main() { printf(\"\\n----------------------------------------------------\"); printf(\" Halloween-i tök script by Tomasz \"); printf(\"----------------------------------------------------\"); } forward TokRohadas(playerid); public TokRohadas(playerid) { DestroyObject(oTok[playerid]); DestroyObject(Tuz[playerid]); SCM(playerid,PIROS,\"Elrohadt a tököd!\"); return 1; } public OnPlayerEditObject(playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ) { if(tok[playerid] == 2) { tok[playerid] = 1; DestroyObject(oTok[playerid]); DestroyObject(Tuz[playerid]); oTok[playerid] = CreateObject(19320,fX,fY,fZ,fRotX,fRotY,fRotZ,100); Tuz[playerid] = CreateObject(18688,fX,fY,fZ,fRotX,fRotY,fRotZ,100); SetTimerEx(\"TokRohadas\",60*60000,false,\"i\",playerid); } return 1; } CMD:lerak(playerid) { if(tok[playerid] == 0) { new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); oTok[playerid] = CreateObject(19320,x+3,y,z,0,0,0,100); Tuz[playerid] = CreateObject(18688,x+3,y,z,0,0,0,100); EditObject(playerid,oTok[playerid]); EditObject(playerid,Tuz[playerid]); tok[playerid] = 2; } else if(tok[playerid] == 1)SCM(playerid,PIROS,\"Neked már van egy tököd, várd meg amíg elrohad!\"); return 1; }
Hozzá csatoltam egy tűz objektet is,azt is szerkeszthetőre csináltam...de nem az igazi mert úgy néz ki mintha felgyult volna a tök! :laugh:
15
« Dátum: 2014. október 25. - 22:21:55 »
Én úgy tudom hogy Október 31. a Halloween napja!
|