Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - DuFF

Oldalak: [1] 2
1
Segítségkérés / Hogy lehet amx ett?
« Dátum: 2012. július 30. - 22:26:12 »
Megy már köszönöm.
De azért nem fogok adni + hogy ide írogat csak úgy mindenki!!!
Akinek + adtam: Flash, BlooseBroavaz, BoSS, T0ny,

2
Segítségkérés / Hogy lehet amx ett?
« Dátum: 2012. július 30. - 18:25:43 »
Beraktam azt a fájlt a incudéba mindent megcsináltam de nem jó?

3
Segítségkérés / Hogy lehet amx ett?
« Dátum: 2012. július 30. - 18:08:52 »
Köszi megy mindenkinek a + aki ide irt mégegyszer thy

4
Segítségkérés / Hogy lehet amx ett?
« Dátum: 2012. július 30. - 18:01:21 »
ez a híba  C:\\Documents and Settings\\Tomi\\Asztal\\dy\\gamemodes\\PrisonRPG.pwn(58) : fatal error 100: cannot read from file: \"seif_walk\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.

5
Segítségkérés / Hogy lehet amx ett?
« Dátum: 2012. július 30. - 17:59:11 »
Megnyomtam mgecsináltam és hol fogja kiadni mert nem adta ki edig sehol :S

Ezt írja C:\\Documents and Settings\\Tomi\\Asztal\\dy\\gamemodes\\PrisonRPG.pwn(58) : fatal error 100: cannot read from file: \"seif_walk\"


Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase


1 Error.



6
Segítségkérés / Hogy lehet amx ett?
« Dátum: 2012. július 30. - 17:43:54 »
Sziasztok.

Letöltöttem egy jó kis rpg módot és csak PWN van a módba megvan a Pawno és a pluginok hogy lehet pawnoból amx ett csinálni?


Aki segít dobok egy + neki!

7
Grafikai Munkák/Logók / Pár perces munkák
« Dátum: 2012. július 22. - 23:49:26 »
Hayy.
Kezdõ vagyok photoshopba de csináltam 1 képet remélem tetszeni fog!
\"1perces_www.kepfeltoltes.hu_.png\"

8
Segítségkérés / Nem enged fel a szervere.
« Dátum: 2012. július 22. - 22:03:28 »
Mi lehet nem tudod leírni légyszí?

9
Segítségkérés / Nem enged fel a szervere.
« Dátum: 2012. július 22. - 21:45:45 »
Sziasztok!!

Nekem van 1 módom egyik haverom kérte meg teszteljem le ezt a módot


És jó kitöltöttem a rp tesztet azzal rendben vagyúnk és regisztráltam is aztán nem enged tovább


Kép:


\"width=500http://kepfeltoltes.hu/120722/casd_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

Aki tud segíteni légyszíves segítsen nagyon sok hálával megköszõném neki!

10
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Pick Up-os fegyverbolt
« Dátum: 2012. július 10. - 12:17:41 »
Halod te kussolj jólvan tudod?

Semmi közöd nincs mit csinálok mert avégén még kitiltatlak a forúmról úgy vigyáz!

11
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Script Oktatás.
« Dátum: 2012. július 10. - 12:04:52 »
Sziasztok.

Szeretnék segíteni sok kedves játékosnak scriptett oktatni :)


Ez a munka ahogy leírtam 3 hetem volt.


A skin váltás:


=== Ez lesz a jel magyarázat.


mindig legyen a mód elején szín kód


COLOR_FEHÉR FF1F2 === SZIN KÓD


if(strcmp(cmd, \"/ruhavált\", true) == 0) === parancssor


{===nyitás


SendClientMessage=== beszéd küldés a szervernek


==== pawn skin parancs SetPlayerSkin


SetPlayerSkin(playerid,SKIN ID 0-299-IG LEHET);


SendClientMessage(playerid, COLOR_FEHÉR, \"Ruhát váltottál \");


return 1;


====return az a vissza hívás jelenti


} === zárás


Jármû lehozása :


if(strcmp(cmd, \"/KOCSIHOZ\", true) == 0) ===parancssor


{===nyitás


new Float:X,Float:Y,Float:Z;


GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);


=== ez a te kordinátád Y,X,Z


=== ez a kocsi lehozó vagy egyéb pawn parancs CreateVehicle


CreateVehicle(KOCSI ID-411-611 ig, X,Y,Z, 0.0, 0, 0, 7200000);


return 1;


}===zárás


Még írok script tanulást de egyenlõre amit most írtam az nagyon gyenge szint.


BY :Adam_Sandler


Ha valamit rosszul írtam akkor pötyögj.


Ide már aki jól tud scriptelni inkáb az olvasa...kb ez 10/3 -szitn amit most írtam.


Nagyon egyszerû de azért nem lesz olyan jó mertahoz komoly script tudás kell.


Nos,akkor el is kezdeném.


Nem írok anyi magyarázatot mert az sokk idõ


röviden == } zárás


{ nyitás


Playerid ===te vagy


GivePlayerid=== Valaki más ember akit ki választasz.


#define COLOR_WHITE FFG32


Mód elejére mindíg ha valamit be teszel akkor == new ....


new munkaq;


new csokicucc;


public SetPlayerSpawn(playerid)=== ez az ha valaki be jelentkezik


{


PlayerInfo[playerid][munkaq] = 0;=== ha valaki be jelentkezik akkor-0 lesz a munka 1-je


return 1;


}


public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])=== ez allá a parancsokat


{


if(strcmp(cmd, \"/munkavesz\", true) == 0)===parancs sor


{


PlayerInfo[playerid][munkaq] = 1;===itt most viszont 1-es a munkaq


szóval itt el lett fogadva a munka


SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Meg szerezted a munkát\");


if(PlayerToPoint(25.0,playerid,2128.0864,-1135.3912,25.5855) || PlayerToPoint(50,playerid,537.3366,-1293.2140,17.2422) || PlayerToPoint(35,playerid,2521.5544,-1524.4504,23.8365) || PlayerToPoint(50,playerid,2155.0146,-1177.3333,23.8211) || PlayerToPoint(50,playerid,299.1723,-1518.6627,24.6007))


{


Na és most jöjön a CP-S MUNKA:


Ugye meg szerezted a munkát és tegyük fel pizzás vagy


if(strcmp(cmd, \"/felveszrendelés\", true) == 0)===ez a parancs hogy fel vedd arendelést


{


if(PlayerInfo[playerid][munkaq] != 1)


{


SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE, \"Te nem vagy PIZZÁS\");


return 1;


}


SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"fel vetted a rendelést és most szállísd le a meg adott helyre\");


SetPlayerCheckpoint(playerid,2308.3540,-2354.0039,12.6842,8.0);==itt példa kordináta a cp mutatja a helyet.


SetPlayerCheckpoint===ez a pawn parancs a cp mutató.


if(strcmp(cmd, \"/LEADRENDELÉS\", true) == 0)===ez a parancs hogy LE TEDTED A RENDELÉST


{


if(PlayerInfo[playerid][munkaq] != 1)


{


SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nem vagy pizzás\");=== ez az hogy csak 1 -es munka tudja be írni a parancsot


return 1;


}


if(PlayerToPoint(8.0,playerid,1244.2936,203.9180,19.6454))== ez az hogy ki zárólag csak egy helyen tudja le rakni a pizzát.


{


SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"Nem vagy a pizza le pakoló helyen!!\");


retunr 1;


}


SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE, \"Le pakoltad a pizzát\");


SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Kaptál 100$\");


GivePlayerMoney== ez a pawn parancs a pénzel kapcsoltad ba ha azt akarad hogy le vegyen akor tegyél oda( - jelet)


PlayerInfo[playerid][CsokiCucc] = 1;== ezzel veted fel a pizzát


retunr 1;


}


Bocs hogy nem dolgoztam ki anyira de ha nagyon ki dongoznám akkor azt nem tudnád meg csinálni.


Ha valamit el írtam akkor csak pötyögj.


Ha javítani valóvan akkor írj.


By:Adam_Sandler


Tippem szerint én 10/9- szintû scripter.Mert plugint meg ahoz indulance fájt INC sem tudok.


Most egy kis pawn magyarázat lesz kezdõknek


Ha valamit el hibáztam akkor csak írj.


Egy kiss pawn magyarázat KEZÕDKNEK:


MoveObject-----object mozgatás


Példa: mOveObject(asd,232,2334,566,44,44,1,1);


SetPlayserSkin----ember skin


Példa:SetPlayserSkin(playerid,50,);


SetTimer--idõvel kapcsoltaos dolgokk ilyen börtöbe meddig vagy ilyesmi


Kérj példát ha mert ez kicsit sokk.


SetPlayerHoldingObject----objectet hordozod magadal bár melyiktestrészen


Példa:ehez is kérj pédát mert ez is sok


SetPlayerColor--Ez az amikor meg nyomod TABB-ot és ott vannak a nevek és szinesek


Példa:SetPlayerColor(playerid,COLOR_RED);


GetPlayerMoney---Player-nek pénz adása vagy el vétele


Példa:GetPlayerMoney(playerid,10000);


vagy ha el veszel akkor: GetPlayerMoney(playerid,-10000);


RemovePlayerFromVehicle---Ez ki dobja a embert a kocsibol.


Példa:RemovePlayerFromVehicle(playerid);


SendClientMessage--beszéd küldés a szervernek


Példa: SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"BESZÉD EL KÜLDVE A SZERVERE\");


Figyled a zárásokat és a \" jeleket zárásokat


GameTextForPlayer---Ez az hogy nem a logba írja hanem ilyen textdraw félébe a képrenyõ közepére írja 3 másodpercig


GameTextForPlayer(playerid,\"HELLO\",5000, 1);


NE ÍRJ ÉKEZETES BETÛKET ODA MERT AZT NEM MUTAJA (PL.:Á,Û,Ü,Ó,Õ,Ú,É)


~r~--------Ez pirosan mutatja


~g~--------Ez zölden mutaja


~w~--------Ez fehéren mutaja


~y~--------Ez sárgán mutaja


ApplyAnimation----Ez indítja el a animációt.De azt külön file ban találod


Példa: ApplyAnimation(playerid,\"PARK\",\"Tai_Chi_Loop\",4.0,1,0,0,0,0);


SetPlayerInterior------Ez a emberinteriorja ha kint vagy akkor 100% hogy 0 (Körübelül 0-20 közzöt szoktak lenni)de habent vagy valahol akkor bár menyi lehet ezt neked kell tudni.


Be mész valaholva és be írod /interior és ki írja bár melyik szerveren.


Példa: SetPlayerInterior(playerid,10);


RepairVehicle--Ez a kocsi javítása


Példa: RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid), 1000.0);


SetPlayerPos-------Ez a teleportáció valahova


Példa: SetPlayerPos(playerid,2196.1860,1677.2170,12.3672);


Kordinátta be készítés Be mész a szerveredre és NE KOCSIBA LEGYÉL ésbe írod /save enniy.


És aztán megtalálod a Gta san andreas mappáiba ha win-7van akkor be mész a meg hajtótba utána a fel használóba


és be írob jobb felsõ sarokba hogy: save ,és ki dobja


TogglePlayerControllable------Ez a sokkolás fagyasztás és ki olvsztás ki oldás.


Példa:


TogglePlayerControllable(playerid,0);==ez a sokkolás


Példa: TogglePlayerControllable(playerid,1);==ez a ki ki oldás és a olvadás


CreateVehicle----Ez a jármû kezelés lehozása


Példa: CreateVehicle(560,1251.0406,279.4952,31.4535);


de ez egy nizonyos korditátára hozza le és nem akér hova írd át.


SetPlayerHealth-----Ez logikus ez a 0-ás szintûek-nek van


Példa: SetPlayerHealth(playerid,100);


PlayerPlaySound----Ez egy kis dalam vagy zene Pl.:amikor gt san andreas-ba singl -be meg csináltad a feladtatoto akkor be tesz valami zenét nos ez ugyan az csak lehet hogy nem az a zene


Példa:


PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0);


PlayerPlayMusic(playerid);


SendClientMessageToAll--Ez az amikor MINEKI látja a írást aki fentvan a szerveren


SendClientMessageToAll(playerid,COLOR_WHITE,\"ÜDV MINEKINEK\");


Finish.....


Akkor hát most le írok egy kis 0.3c verziós scriptet ami NEON-rol szól


Nem írok magyarázatot mert aki ennyit nem tud azt sajnálom...Am könyû lesz


By:Carlos_Tom


#


#include #


#if defined FILTERSCRIPT


#


#


public OnFilterScriptInit()


#


{


#


print(\"\n--------------------------------------\");


#


print(\"Neon -os script betöltése\");


#


print(\"--------------------------------------\n\");


#


return 1;


#


}


#


#


public OnFilterScriptExit()


#


{


#


return 1;


#


}


#


#


#else


#


#


main()


#


{


#


print(\"\n----------------------------------\");


#


print(\" Neon script!\");


#


print(\"----------------------------------\n\");


#


}


#


#


#endif


#


public OnGameModeInit()


#


{


#


CreateObject(8954, -1984.5048828125, 426.61761474609, 28.943223953247, 0, 0, 184);


#


CreateObject(11326, -1994.1408691406, 437.97189331055, 28.679206848145, 0, 0, 0.25);


#


CreateObject(7191, -1956.515625, 448.09234619141, 28.587062835693, 0, 0, 95.25);


#


CreateObject(1173, -1980.5299072266, 435.47134399414, 30.378553390503, 0, 0, 0);


#


CreateObject(1172, -1980.4494628906, 435.71505737305, 29.489776611328, 0, 0, 0);


#


CreateObject(1171, -1981.2755126953, 435.64346313477, 29.886144638062, 0, 178, 354.75);


#


CreateObject(1169, -1981.0889892578, 435.56182861328, 29.487819671631, 0, 0, 0);


#


CreateObject(1168, -1975.2124023438, 435.77593994141, 30.412317276001, 0, 0, 178);


#


CreateObject(1167, -1975.1953125, 435.8342590332, 29.416021347046, 0, 0, 178);


#


CreateObject(1163, -1984.1585693359, 439.34622192383, 30.586503982544, 274, 0, 269.75);


#


CreateObject(1162, -1984.1672363281, 441.52844238281, 30.722972869873, 270, 179.40661621094, 87.406616210938);


#


CreateObject(1139, -1984.2535400391, 443.72668457031, 30.460748672485, 280.19604492188, 191.37036132813, 98.445404052734);


#


CreateObject(1112, -1973.9462890625, 437.38125610352, 29.646976470947, 3.9391174316406, 349.97607421875, 0.6956787109375);


#


CreateObject(1098, -1974.1801757813, 440.46667480469, 29.947492599487, 0, 0, 6);


#


CreateObject(1098, -1974.1300048828, 440.42913818359, 28.843486785889, 0, 0, 4);


#


CreateObject(1097, -1974.123046875, 438.56341552734, 29.941816329956, 0, 0, 180.5);


#


CreateObject(1097, -1974.0185546875, 438.56216430664, 28.837507247925, 0, 0, 2);


#


CreateObject(1096, -1974.1331787109, 442.32843017578, 29.935081481934, 0, 0, 181.25);


#


CreateObject(1096, -1974.1580810547, 442.26931762695, 28.77064704895, 0, 0, 0);


#


CreateObject(1089, -1977.2879638672, 447.44540405273, 30.869338989258, 0, 0, 0);


#


CreateObject(1085, -1974.0982666016, 444.29943847656, 29.984083175659, 0, 0, 179.25);


#


CreateObject(1085, -1974.0404052734, 444.24810791016, 28.742120742798, 0, 0, 0);


#


CreateObject(1080, -1973.9967041016, 436.78811645508, 28.870197296143, 0, 0, 0.75);


#


CreateObject(1080, -1974.0190429688, 436.87274169922, 30.091676712036, 0, 0, 181);


#


CreateObject(1065, -1975.4147949219, 447.41397094727, 30.93871307373, 0, 0, 0);


#


CreateObject(1047, -1984.2227783203, 440.37838745117, 29.250276565552, 0, 0, 181.5);


#


CreateObject(1039, -1984.2292480469, 443.45150756836, 29.330806732178, 0, 0, 184);


#


CreateObject(1036, -1984.1687011719, 437.39694213867, 29.339908599854, 0, 0, 178);


#


CreateObject(1010, -1984.2023925781, 437.30276489258, 30.272491455078, 0, 90, 0);


#


CreateObject(1009, -1984.2290039063, 437.81698608398, 30.226253509521, 0, 90.500061035156, 0);


#


CreateObject(1008, -1984.1997070313, 436.64154052734, 30.228116989136, 0, 88.5, 0);


#


#pragma tabsize 0


#


#define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA


#


}


#


#


public OnGameModeExit()


#


{


#


return 1;


#


}


#


#


#


public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])


#


{


#


new cartype = GetPlayerVehicleID(playerid);


#


new State=GetPlayerState(playerid);


#


#


#


if(strcmp(cmdtext, \"/neonvesz\", true) == 0)


#


{


#


#


SetPlayerInterior(playerid,0);


#


{if(State!=PLAYER_STATE_DRIVER)


#


{SetPlayerPos(playerid,-1980.0026,474.2643,29);}


#


else if(IsPlayerInVehicle(playerid, cartype) == 1)


#


{SetVehiclePos(cartype,-1980.0026,474.2643,29);


#


SetVehicleZAngle(cartype,180.1530);}


#


else


#


{SetPlayerPos(playerid,-1980.0026,474.2643,29);}


#


SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW,\"Vedd fel a neont /neon\");}


#


#


return 1;}


#


#


if (strcmp(cmdtext, \"/neon\", true)==0)


#


{


#


if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, -1979.3672,440.1091,27))


#


{


#


#


ShowPlayerDialog(playerid, 8899, DIALOG_STYLE_LIST, \"szinek\", \"kék\nPiros\nZöld\nFehér\nRzsa szin\nSárga\nKékes zöld\nNeon lila\nFekete\nOladra igízít\nJobra igazít\nLe vesz neon\", \"Ok\", \"Kilép\");


#


PlayerPlaySound(playerid, 1133, 0.0, 0.0, 10.0);


#


}


#


return 1;}


#


return 0;


#


}


#


#


public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])


#


{


#


#


if(dialogid == 8899)


#


{


#


if(response)


#


{


#


if(listitem == 0)


#


{


#


#


#


#


SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1);


#


SetPVarInt(playerid, \"neon\", CreateObject(18648,0,0,0,0,0,0));


#


SetPVarInt(playerid, \"neon1\", CreateObject(18648,0,0,0,0,0,0));


#


AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);


#


AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);


#


}


#


if(listitem == 1)


#


{


#


#


#


#


SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1);


#


SetPVarInt(playerid, \"neon2\", CreateObject(18647,0,0,0,0,0,0));


#


SetPVarInt(playerid, \"neon3\", CreateObject(18647,0,0,0,0,0,0));


#


AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon2\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);


#


AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon3\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);


#


SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"neon használva\");


#


#


}


#


if(listitem == 2)


#


{


#


#


#


//zöld


#


SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1);


#


SetPVarInt(playerid, \"neon4\", CreateObject(18649,0,0,0,0,0,0));


#


SetPVarInt(playerid, \"neon5\", CreateObject(18649,0,0,0,0,0,0));


#


AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon4\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);


#


AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon5\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);


#


SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"neon Használva\");


#


#


}


#


if(listitem == 3)


#


{


#


#


//fehér


#


SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1);


#


SetPVarInt(playerid, \"neon6\", CreateObject(18652,0,0,0,0,0,0));


#


SetPVarInt(playerid, \"neon7\", CreateObject(18652,0,0,0,0,0,0));


#


AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon6\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);


#


AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon7\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);


#


SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"neon Használva\");


#


#


}


#


if(listitem == 4)


#


{


#


#


#


#


SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1);


#


SetPVarInt(playerid, \"neon8\", CreateObject(18651,0,0,0,0,0,0));


#


SetPVarInt(playerid, \"neon9\", CreateObject(18651,0,0,0,0,0,0));


#


AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon8\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);


#


AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon9\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);


#


SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"neon Használva\");


#


#


}


#


if(listitem == 5)


#


{


#


#


#


#


SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1);


#


SetPVarInt(playerid, \"neon10\", CreateObject(18650,0,0,0,0,0,0));


#


SetPVarInt(playerid, \"neon11\", CreateObject(18650,0,0,0,0,0,0));


#


AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon10\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);


#


AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon11\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);


#


SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"neon Használva\");


#


#


}


#


if(listitem == 6)


#


{


#


#


#


#


SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1);


#


SetPVarInt(playerid, \"neon12\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0));


#


SetPVarInt(playerid, \"neon13\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0));


#


AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon12\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);


#


AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"neon13\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0);


#


SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"neon Használva\");


#


#


}


#


#


if(listitem == 7)


#


{


#


SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1);


#


SetPVarInt(playerid, \"interior\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0));


#


SetPVarInt(playerid, \"interior1\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0));


#


AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"interior\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0, -0.0, 0, 2.0, 2.0, 3.0);


#


AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"interior1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), 0, -0.0, 0, 2.0, 2.0, 3.0);


#


SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Interior os neon be\");


#


#


}


#


if(listitem == 


#


{


#


#


#


SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1);


#


SetPVarInt(playerid, \"back\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0));


#


SetPVarInt(playerid, \"back1\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0));


#


AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"back\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.0, -1.5, -1, 2.0, 2.0, 3.0);


#


AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"back1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.0, -1.5, -1, 2.0, 2.0, 3.0);


#


SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Visza neon\");


#


}


#


if(listitem == 9)


#


{


#


#


#


SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1);


#


SetPVarInt(playerid, \"front\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0));


#


SetPVarInt(playerid, \"front1\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0));


#


AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"front\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.0, 1.5, -0.6, 2.0, 2.0, 3.0);


#


AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"front1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.0, 1.5, -0.6, 2.0, 2.0, 3.0);


#


SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Fel neon\");


#


}


#


if(listitem == 10)


#


{


#


#


SetPVarInt(playerid, \"Status\", 1);


#


SetPVarInt(playerid, \"undercover\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0));


#


SetPVarInt(playerid, \"undercover1\", CreateObject(18646,0,0,0,0,0,0));


#


AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"undercover\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.5, -0.2, 0.8, 2.0, 2.0, 3.0);


#


AttachObjectToVehicle(GetPVarInt(playerid, \"undercover1\"), GetPlayerVehicleID(playerid), -0.5, -0.2, 0.8, 2.0, 2.0, 3.0);


#


SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Tuning neon fel\");


#


}


#


if(listitem == 11)


#


{


#


#


DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon\"));


#


DeletePVar(playerid, \"Status\");


#


DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon1\"));


#


DeletePVar(playerid, \"Status\");


#


DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon2\"));


#


DeletePVar(playerid, \"Status\");


#


DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon3\"));


#


DeletePVar(playerid, \"Status\");


#


DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon4\"));


#


DeletePVar(playerid, \"Status\");


#


DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon5\"));


#


DeletePVar(playerid, \"Status\");


#


DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon6\"));


#


DeletePVar(playerid, \"Status\");


#


DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon7\"));


#


DeletePVar(playerid, \"Status\");


#


DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon8\"));


#


DeletePVar(playerid, \"Status\");


#


DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon9\"));


#


DeletePVar(playerid, \"Status\");


#


DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon10\"));


#


DeletePVar(playerid, \"Status\");


#


DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon11\"));


#


DeletePVar(playerid, \"Status\");


#


DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon12\"));


#


DeletePVar(playerid, \"Status\");


#


DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"neon13\"));


#


DeletePVar(playerid, \"Status\");


#


DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"interior\"));


#


DeletePVar(playerid, \"Status\");


#


DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"interior1\"));


#


DeletePVar(playerid, \"Status\");


#


DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"back\"));


#


DeletePVar(playerid, \"Status\");


#


DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"back1\"));


#


DeletePVar(playerid, \"Status\");


#


DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"front\"));


#


DeletePVar(playerid, \"Status\");


#


DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"front1\"));


#


DeletePVar(playerid, \"Status\");


#


DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"undercover\"));


#


DeletePVar(playerid, \"Status\");


#


DestroyObject(GetPVarInt(playerid, \"undercover1\"));


#


#


DeletePVar(playerid, \"Status\");


#


#


#


}


#


}


#


}


#


return 0;}


#


#


public OnPlayerConnect()


#


{


#


new playerid;


#


SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW,\"Ha neon kéne akkor :/neonvesz\");


#


return 1;


#


}


Nos hát ekkor ennyi volt a neon-os script .Szivesen csináltam


ha kell valami szóljatok msn: e-mail


Nos akkor most következen egy kis Drfit számoló és pénzt ad rá


Ez nagyon jó higyétek el 


3.


#include 4.


#define MaximumPlayers 50 //csak 50 majom


5.


6.


//drifting elõ készítés


7.


new bool:DriftingState[MaximumPlayers];


8


new bool:ScoreState[MaximumPlayers];


9.


new Float:TDirection,


10.


Float:CDirection,


11.


Float:DriftAngle,


12.


Float:speed;


13.


new Score[MaximumPlayers];


14.


new string[64];


15.


16.


//textdraws a dftifet -hez kell


17.


new Text:DrawSpeedBonus[MaximumPlayers]; //sebesség


18.


new Text:DrawAngleBonus[MaximumPlayers]; //fék


19.


new Text:DrawScore[MaximumPlayers]; //kanyar


20.


new Text:DrawLastScore[MaximumPlayers]; //sima fék


21.


new Text:DrawBestScore[MaximumPlayers]; //állás


22.


23.


public OnPlayerConnect(playerid)


24.


{


25.


DrawScore[playerid] = TextDrawCreate(484.000000, 102.000000, \"Gyenge drit: 0\");


26.


TextDrawBackgroundColor(DrawScore[playerid], 255);


27.


TextDrawFont(DrawScore[playerid], 1);


28.


TextDrawLetterSize(DrawScore[playerid], 0.500000, 1.000000);


29.


TextDrawColor(DrawScore[playerid], -16776961);


30.


TextDrawSetOutline(DrawScore[playerid], 1);


31.


TextDrawSetProportional(DrawScore[playerid], 1);


32.


33.


DrawBestScore[playerid] = TextDrawCreate(484.000000, 122.000000, \"Jó drfit: 0\");


34.


TextDrawBackgroundColor(DrawBestScore[playerid], 255);


35.


TextDrawFont(DrawBestScore[playerid], 1);


36.


TextDrawLetterSize(DrawBestScore[playerid], 0.500000, 1.000000);


37.


TextDrawColor(DrawBestScore[playerid], -16776961);


38.


TextDrawSetOutline(DrawBestScore[playerid], 1);


39.


TextDrawSetProportional(DrawBestScore[playerid], 1);


40.


41.


DrawLastScore[playerid] = TextDrawCreate(485.000000, 112.000000, \"Közepes drift: 0\");


42.


TextDrawBackgroundColor(DrawLastScore[playerid], 255);


43.


TextDrawFont(DrawLastScore[playerid], 1);


44.


TextDrawLetterSize(DrawLastScore[playerid], 0.500000, 1.000000);


45.


TextDrawColor(DrawLastScore[playerid], -16776961);


46.


TextDrawSetOutline(DrawLastScore[playerid], 1);


47.


TextDrawSetProportional(DrawLastScore[playerid], 1);


48.


49.


DrawSpeedBonus[playerid] = TextDrawCreate(606.000000, 133.000000, \"Bónust kaptál sebességed miadt\");


50.


TextDrawAlignment(DrawSpeedBonus[playerid], 3);


51.


TextDrawBackgroundColor(DrawSpeedBonus[playerid], 255);


52.


TextDrawFont(DrawSpeedBonus[playerid], 1);


53.


TextDrawLetterSize(DrawSpeedBonus[playerid], 0.500000, 1.000000);


54.


TextDrawColor(DrawSpeedBonus[playerid], 16711935);


55.


TextDrawSetOutline(DrawSpeedBonus[playerid], 1);


56.


TextDrawSetProportional(DrawSpeedBonus[playerid], 1);


57.


58.


DrawAngleBonus[playerid] = TextDrawCreate(606.000000, 143.000000, \"+ kaptál bonus!\");


59.


TextDrawAlignment(DrawAngleBonus[playerid], 3);


60.


TextDrawBackgroundColor(DrawAngleBonus[playerid], 255);


61.


TextDrawFont(DrawAngleBonus[playerid], 1);


62.


TextDrawLetterSize(DrawAngleBonus[playerid], 0.500000, 1.000000);


63.


TextDrawColor(DrawAngleBonus[playerid], 16711935);


64.


TextDrawSetOutline(DrawAngleBonus[playerid], 1);


65.


TextDrawSetProportional(DrawAngleBonus[playerid], 1);


66.


67.


SendClientMessage(playerid, 0xAAFFFFFF, \"Nem tudsz drfittelni? Használd /drifthelp.\");


68.


}


69.


70.


public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])


71.


{


72.


if (strcmp(\"/drifthelp\", cmdtext, true, 10) == 0)


73.


{


74.


SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFF, \"Info: /drift indítás.\");


75.


SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFF, \"Kicsit gyorsaban.\");


76.


SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFF, \"Ha jól szeretnél menni akkor meny éles kanyarokba.\");


77.


SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFF, \"Elegy a legjobb drift autó azt ajánlom\");


78.


SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFF, \"Nitróval jobban tudsz menni!!\");


79.


SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFF, \"In order for the drift to count, you must be sliding at an angle of 15 degrees or higher.\");


80.


SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFF, \" 60-kmsebesség allat ne legyeél sehol\");


81.


SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFF, \"\");


82.


SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFF, \"\");


83.


SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFF, \"\");


84.


return 1;


85.


}


86.


87.


if (strcmp(\"/drift\", cmdtext, true, 6) == 0)


88.


{


89.


if ((DriftingState[playerid] == false) && (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)==1))


90.


{


91.


DriftingState[playerid]=true;


92.


SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"Drift be kapolcsva!\");


93.


TextDrawShowForPlayer(playerid,DrawScore[playerid]);


94.


TextDrawShowForPlayer(playerid,DrawLastScore[playerid]);


95.


TextDrawShowForPlayer(playerid,DrawBestScore[playerid]);


96.


}


97.


else if (DriftingState[playerid] == true)


98.


{


99.


CancelDrifting(playerid);


100.


SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"Drifting mode ki kapcsolva\");


101.


}


102.


if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid)==0)


103.


{


104.


SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"Nyomjad neki...!!\");


105.


}


106.


return 1;


107.


}


108.


return 0;


109.


}


110.


111.


public OnPlayerUpdate(playerid)


112.


{


113.


if (DriftingState[playerid] == true)


114.


{


115.


Drifting(playerid);


116.


}


117.


return 1;


118.


}


119.


120.


forward Drifting(playerid);


121.


public Drifting(playerid)


122.


{


123.


124.


new Float:x, Float:y, Float:z, vid;


125.


vid = GetPlayerVehicleID(playerid);


126.


GetVehicleVelocity(vid, x, y, z);


127.


speed = floatpower(x*x+y*y, 0.5);


128.


if (speed > 0.2)


129.


{


130.


131.


if (x<0)


132.


{


133.


if(y>0)


134.


{ TDirection = atan(floatabs(x/y)); }


135.


else if (y<=0)


136.


{ TDirection = atan(y/x) + 90; }


137.


}


138.


else if (x>0)


139.


{


140.


if(y<0)


141.


{ TDirection = atan(floatabs(x/y)) + 180; }


142.


else if (y>=0)


143.


{ TDirection = atan(y/x) + 270; }


144.


}


145.


else if (x==0)


146.


{


147.


if (y>0)


148.


{ TDirection = 0; }


149.


else if (y<0)


150.


{ TDirection = 180; }


151.


}


152.


153.


GetVehicleZAngle(vid, CDirection);


154.


DriftAngle = floatabs(TDirection - CDirection);


155.


156.


if ((15 < DriftAngle < 80) || ( 280 < DriftAngle < 345)) //drift le mérésse sebesség allat


157.


{


158.


ScoreState[playerid] = true;


159.


Score[playerid]++;


160.


if ((25 < DriftAngle < 70) || (290 < DriftAngle < 335))


161.


{


162.


Score[playerid]++;


163.


if ((35 < DriftAngle < 45) || (315 < DriftAngle < 325))


164.


{


165.


Score[playerid]++;


166.


SetPVarInt(playerid, \"+ bónus \", GetPVarInt(playerid, \"+ bónus \")+1);


167.


format(string,sizeof(string),\"bónus + %d !\", GetPVarInt(playerid, \"kicsi bónus\"));


168.


TextDrawSetString(DrawAngleBonus[playerid], string);


169.


TextDrawShowForPlayer(playerid, DrawAngleBonus[playerid]);


170.


}


171.


}


172.


if (speed > 0.6)


173.


{


174.


Score[playerid]++;


175.


SetPVarInt(playerid, \"sebesség bónus\", GetPVarInt(playerid, \"sebesség bónus\")+1);


176.


format(string,sizeof(string),\"Speed Bonus + %d !\", GetPVarInt(playerid, \"SpeedBonus\"));


177.


TextDrawSetString(DrawSpeedBonus[playerid], string);


178.


TextDrawShowForPlayer(playerid, DrawSpeedBonus[playerid]);


179.


}


180.


format(string, sizeof(string), \"This drift: %d\", Score[playerid]);


181.


TextDrawSetString(DrawScore[playerid], string);


182.


}


183.


184.


else if (Score[playerid]>0)


185.


{


186.


if (ScoreState[playerid] == true)


187.


{


188.


if (Score[playerid] > GetPVarInt(playerid, \"MaxScore\"))


189.


{


190.


SetPVarInt(playerid, \"Max dtift\", Score[playerid]);


191


DriftRewards(vid, Score[playerid]);


192.


if (Score[playerid] > GetPVarInt(playerid, \"Gyorsaban..\"))


193.


{


194.


SetPVarInt(playerid, \"drift\", Score[playerid]);


195.


format(string,sizeof(string),\"Max drift: %d\",GetPVarInt(playerid,\"AbsMaxScore\"));


196.


TextDrawSetString(DrawBestScore[playerid], string);


197.


SetPlayerScore(playerid, Score[playerid]);


198.


}


199.


else


200.


{


201.


format(string,sizeof(string),\"Te drift: %d\",Score[playerid]);


202.


TextDrawSetString(DrawLastScore[playerid], string);


203.


}


204.


}


205.


else


206.


{


207.


format(string,sizeof(string),\"Last drift %d\",Score[playerid]);


208.


TextDrawSetString(DrawLastScore[playerid], string);


209.


if (Score[playerid] > 70) //notró ki használásha


210.


{


211.


RepairVehicle(vid);


212.


SetVehicleHealth(vid, 1000);


213.


AddVehicleComponent(vid, 1009); //2x nitró


214.


}


215.


}


216.


ScoreState[playerid] = false;


217.


}


218.


TextDrawHideForPlayer(playerid, DrawSpeedBonus[playerid]);


219.


SetPVarInt(playerid, \"gyors\", 0);


220.


TextDrawHideForPlayer(playerid, DrawAngleBonus[playerid]);


221.


SetPVarInt(playerid, \"lassú\", 0);


222.


Score[playerid]--;


223.


format(string, sizeof(string), \"This drift: %d\", Score[playerid]);


224.


TextDrawSetString(DrawScore[playerid], string);


225.


}


226.


}


227.


else if (Score[playerid] > 0)


228.


{


229.


if (Score[playerid] > GetPVarInt(playerid, \"AbsMaxScore\"))


230.


{


231.


SetPVarInt(playerid, \"AbsMaxScore\", Score[playerid]);


232.


format(string,sizeof(string),\"Best drift: %d\",Score[playerid]);


233.


TextDrawSetString(DrawBestScore[playerid], string);


234.


}


235.


format(string,sizeof(string),\"Te drift: %d\",Score[playerid]);


236.


TextDrawSetString(DrawLastScore[playerid], string);


237.


DriftRewards(vid, Score[playerid]);


238.


Score[playerid] = 0;


239.


TextDrawSetString(DrawScore[playerid], \"This drift: 0\");


240.


TextDrawHideForPlayer(playerid, DrawSpeedBonus[playerid]);


241.


SetPVarInt(playerid, \"gyors bónus\", 0);


242.


TextDrawHideForPlayer(playerid, DrawAngleBonus[playerid]);


243.


SetPVarInt(playerid, \"Lassú Bonus\", 0);


244.


}


245.


}


246.


247.


CancelDrifting(playerid)


248.


{


249.


DriftingState[playerid] = false;


250.


ScoreState[playerid] = false;


251.


Score[playerid] = 0;


252.


SetPVarInt(playerid, \"MaxScore\", 0);


253.


SetPVarInt(playerid, \"SpeedBonus\", 0);


254.


SetPVarInt(playerid, \"AngleBonus\", 0);


255.


TextDrawHideForPlayer(playerid,DrawScore[playerid]);


256.


TextDrawHideForPlayer(playerid,DrawBestScore[playerid]);


257.


TextDrawHideForPlayer(playerid,DrawLastScore[playerid]);


258.


TextDrawHideForPlayer(playerid, DrawSpeedBonus[playerid]);


259.


TextDrawHideForPlayer(playerid, DrawAngleBonus[playerid]);


260.


return 1;


261.


}


262.


263.


DriftRewards(vid, RewardSize)


264.


{


265.


if (GetVehicleModel(vid) == 560) //sultan be mérése


266.


{


267.


SultanRewards(vid, RewardSize);


268.


}


269.


else if (GetVehicleModel(vid) == 562) //elegy -||-


270.


{


271.


ElegyRewards(vid, RewardSize);


272.


}


273.


else


274.


{


275.


GenericRewards(vid, RewardSize);


276.


}


277.


}


278.


279.


SultanRewards(vid, RewardSize)


280.


{


281.


if (RewardSize>20)


282.


{


283.


AddVehicleComponent(vid, 1033);


284.


if (RewardSize>40)


285.


{


286.


AddVehicleComponent(vid, 1030);


287.


AddVehicleComponent(vid, 1031);


288.


if (RewardSize > 70)


289.


{


290.


RepairVehicle(vid);


291.


SetVehicleHealth(vid, 1000);


292.


AddVehicleComponent(vid, 1009); //2x nitró ki használása


293.


if (RewardSize>80)


294.


{


295.


AddVehicleComponent(vid, 1029);


296.


AddVehicleComponent(vid, 1170);


297.


if (RewardSize>100)


298.


{


299.


AddVehicleComponent(vid, 1085);


300.


AddVehicleComponent(vid, 1139);


301.


AddVehicleComponent(vid, 1140);


302.


ChangeVehicleColor(vid, 151, 166);


303.


} } } } } }


304.


305.


ElegyRewards(vid, RewardSize)


306.


{


307.


if (RewardSize>50)


308.


{


309.


AddVehicleComponent(vid, 1034);


310.


if (RewardSize > 70)


311.


{


312.


RepairVehicle(vid);


313.


SetVehicleHealth(vid, 1000);


314.


AddVehicleComponent(vid, 1009);


315.


if (RewardSize>100)


316.


{


317.


AddVehicleComponent(vid, 1036);


318.


AddVehicleComponent(vid, 1040);


319.


if (RewardSize>150)


320.


{


321.


AddVehicleComponent(vid, 1029);


322.


AddVehicleComponent(vid, 1171);


323.


if (RewardSize>200)


324.


{


325.


AddVehicleComponent(vid, 1085);


326.


AddVehicleComponent(vid, 1147);


327.


AddVehicleComponent(vid, 1149);


328.


ChangeVehicleColor(vid, 151, 166);


329.


} } } } } }


330.


331.


GenericRewards(vid, RewardSize)


332.


{


333.


if (RewardSize>20)


334.


{


335.


AddVehicleComponent(vid, 1074);


336.


if (RewardSize>70)


337.


{


338.


AddVehicleComponent(vid, 1009);


339.


AddVehicleComponent(vid, 1011);


340.


if (RewardSize>80)


341.


{


342.


AddVehicleComponent(vid, 1085);


343.


ChangeVehicleColor(vid, 151, 166);


344.


} } } }


345.


346.


public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)


347.


{


348.


if (DriftingState[playerid] == true)


349.


{


350.


CancelDrifting(playerid);


351.


SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFFAA, \"Drift mod ki kapocslva\");


352.


}


353.


return 1;


354.


}


355.


356.


public OnVehicleDamageStatusUpdate(vehicleid, playerid)


357.


{


358.


if (DriftingState[playerid] == true)


359.


{


360.


new a,b,c,d;


361.


GetVehicleDamageStatus(vehicleid, a,b,c,d);


362.


if (a || b || c || d == 1)


363.


{


364.


Score[playerid] = 0;


365.


TextDrawHideForPlayer(playerid, DrawSpeedBonus[playerid]);


366.


SetPVarInt(playerid, \"SpeedBonus\", 0);


367.


TextDrawHideForPlayer(playerid, DrawAngleBonus[playerid]);


368.


SetPVarInt(playerid, \"AngleBonus\", 0);


369.


TextDrawSetString(DrawScore[playerid], \"This drift: 0\");


370.


}


371.


}


372.


return 1;


373.


}


374.


375.


public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)


376.


{


377.


if (DriftingState[playerid] == true)


378.


{


379.


CancelDrifting(playerid);


380.


SendClientMessage(playerid, 0xFFAAFFAA, \"Ne kapartazsd\");


381.


}


382.


return 1;


383.


}


384.


385.


public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)


386.


{


387.


CancelDrifting(playerid);


388.


SetPVarInt(playerid, \"AbsMaxScore\", 0);


389.


TextDrawHideForAll(DrawScore[playerid]);


390.


TextDrawDestroy(DrawScore[playerid]);


391.


TextDrawHideForAll(DrawBestScore[playerid]);


392.


TextDrawDestroy(DrawBestScore[playerid]);


393.


TextDrawHideForAll(DrawLastScore[playerid]);


394.


TextDrawDestroy(DrawLastScore[playerid]);


395.


TextDrawHideForAll(DrawAngleBonus[playerid]);


396.


TextDrawDestroy(DrawAngleBonus[playerid]);


397.


TextDrawHideForAll(DrawSpeedBonus[playerid]);


398.


TextDrawDestroy(DrawSpeedBonus[playerid]);


399.


return 1;


400.


}


Nos hát akkor ennyi volt


Remélem mindenkinek sikerül majd hajrá..:)


By:Carlos_Tom


Na emberek, most olyan írtam hogy ha be írod /gyorsan akkor nyomod a \"Caps Lock\"-ot akkor nagyon gyorsan tudsz menni .Am egy ilyet csinálni nagyon bonyolult.


#include a_samp


new bool:speeding[MAX_PLAYERS];


public OnFilterScriptInit() return print(\"eBoost By Epsilon --- loaded\"),1;


public OnFilterScriptExit() return print(\"eBoost By Epsilon --- unloaded\"),1;


public OnPlayerConnect(playerid) return speeding[playerid] = false;


public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])


{


if (!strcmp(\"/gyorsan\", cmdtext, true))


{


if(speeding[playerid]) speeding[playerid] = false; else speeding[playerid] = true;


if(speeding[playerid]) return SendClientMessage(playerid,0x33AA33AA,\"Hajrá gyorsan mehetsz\"); else return SendClientMessage(playerid,0x33AA33AA,\"eBoost deaktiválva\");


}


return 0;


}


public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)


{


if (newkeys & 2 && GetPlayerState(playerid)-1 && speeding[playerid]) return BoostVeh(GetPlayerVehicleID(playerid)); else if (newkeys &&2& GetPlayerState(playerid)-1 && speeding[playerid]) JumpVeh(GetPlayerVehicleID(playerid));


return 1;


}


JumpVeh(vid, Float:dis = 0.3)


{


new Float:T[3];


GetVehicleVelocity(vid, T[0], T[1], T[2]);


SetVehicleVelocity(vid, T[0], T[1], floatadd(T[2],dis));


SetVehicleHealth(vid,floatpower(1500.84,16));


return 1;


}


BoostVeh(vid, Float:dis = 0.24)


{


new Float:T[4];


GetVehicleVelocity(vid, T[0], T[1], T[2]);


GetVehicleZAngle(vid, T[3]);


SetVehicleVelocity(vid,floatadd(T[0],floatmul(dis,floatsin(-T[3],degrees))), floatadd(T[1],floatmul(dis,floatcos(-T[3],degrees))), T[2]);


SetVehicleHealth(vid,floatpower(1500.84,16));


return 1;


}



12
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Pick Up-os fegyverbolt
« Dátum: 2012. július 10. - 12:02:27 »
Ezt a pawnoba kell be scriptelni hogy úgy mûködjön ahogy akarod.
Vannak ott a objectek és ott kell bescriptelni! :)

13
Szkript kérések / MYSQL kapcsolódás
« Dátum: 2012. július 10. - 11:59:13 »
Azt nem tudom sajnálom.

Szerintem annak valami külön hibája van szerintem kezd elõröl én vajon is ezt ajánlom.


Ha nem tudod még jól a MYSQL akkor néz youtubén oktató videót.


Üdvözlettel: DuFF

14
Segítségkérés / Account feltörések
« Dátum: 2012. július 10. - 11:56:38 »
Sziasztok.

Vannak ilyen bunkók akik mai napig is használnak account feltörõ programot.


Szerintem is kellene rcon mert a szerverõl bannolják ki a játékosokat és a többi admint.


Akkor rcon felehet oldani :)

15
Segítségkérés / Report crash játék indítás elõtt!
« Dátum: 2012. július 10. - 11:51:13 »
Szia.

Telepisd újra és úgy remélem megoldódik a probléma nekem is volt ilyen újra telepítettem a gta san andreast és már nem crashelt


Remélem segítettem!


Üdvözlettel: DuFF

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal