Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - siklosikrisz

Oldalak: [1] 2 3 ... 27
1
Kérdések, Segítség / ingatlan hirdetés feladás külföldre
« Dátum: 2016. július 18. - 03:01:48 »
kicsit megkésve, de köszönöm a válaszod!

2
Kérdések, Segítség / ingatlan hirdetés feladás külföldre
« Dátum: 2016. június 20. - 20:25:32 »
üdv!
olyan lehetőséget keresek, ahol fel lehet adni magyarországi ingatlan hirdetést külföldre
(nem baj, ha fizetni kell a hirdetésért, de először az ingyenes/olcsóbb megoldásokat érdekelnek)

3
Segítségkérés / növényesítés
« Dátum: 2016. április 26. - 22:03:22 »
sziasztok!
mta map editorban van valami lehetőség arra, hogy ne egyenként kelljen lepakolni a bokrokat/fákat/egyéb növényeket?
egy nagyon nagy területről lenne szó és egyesével lerakosgatni ezeket a növényeket borzasztó hosszadalmas..

4
Segítségkérés / objekt textúra hiba
« Dátum: 2016. április 24. - 18:52:11 »
rendben, köszönöm!

5
Segítségkérés / objekt textúra hiba
« Dátum: 2016. április 24. - 17:45:29 »
hm.. és azt hol/hogy tudom megadni? :o

6
Segítségkérés / objekt textúra hiba
« Dátum: 2016. április 24. - 16:21:48 »
köszi, működik!
még annyit kérdeznék, hogy azok az objektek, amelyeknek lecseréltem a textúráját, miért csak akkor töltenek be, ha nagyon közel vagyok hozzá? szóval a mögötte lévő objekt(amin nincs lecserélve a textúra) betölt egy bizonyos távolságból, de ugyanabból a távolságból az előtte lévő(amin le van cserélve) nem tölt be.

7
Segítségkérés / objekt textúra hiba
« Dátum: 2016. április 24. - 13:32:27 »
hello
lecseréltem 1-2 objektnek a textúráját, azonban az egyiknek valamiért nem sikerült és az egész fekete lett.
próbáltam másik textúrát hozzáadni, de úgy sem volt jó.(ugyanúgy csináltam, mint a többinél)
http://kepfeltoltes.hu/160424/154695432sa-mp-011_www.kepfeltoltes.hu_.png
 
   new center_area;
center_area = CreateObject(13607, 7964.6001, -1293.6, 4.5, 0, 0, 0);
SetObjectMaterial((center_area), 0, 6064, \"law_beach1\", \"musk2\", 0xFFFFFFFF);
SetObjectMaterial((center_area), 1, 6064, \"law_beach1\", \"musk2\", 0xFFFFFFFF);
SetObjectMaterial((center_area), 2, 6064, \"law_beach1\", \"musk2\", 0xFFFFFFFF);
SetObjectMaterial((center_area), 3, 6064, \"law_beach1\", \"musk2\", 0xFFFFFFFF);

 
mi lehet a hiba?

8
Segítségkérés / Objekt érzékelés
« Dátum: 2015. augusztus 18. - 14:45:08 »
Köszi! :)

9
Segítségkérés / Objekt érzékelés
« Dátum: 2015. augusztus 18. - 02:01:47 »
Sziasztok!
Lehetséges ellenőrizni, hogy egy játékos nekimegy egy objektnek, vagy éppen közvetlen mellette áll?
(Az összes objektre értendő, tehát nem csak egy konkrétról van szó.)

10
Segítségkérés / Üzenet kiírása a megadott játékosoknak.
« Dátum: 2014. december 10. - 18:06:43 »
Sziasztok!
Azt szeretném megoldani,hogy csak azoknak a játékosoknak írjon ki egy megadott szöveget,akik rendelkeznek a megfelelő változó értékkel.
Így próbáltam megoldani,de nem működik.
 
CMD:proba(playerid,params[])
{
SendClientMessageToHG(playerid,-1,str);
return 1;
}

 

forward SendClientMessageToHG(playerid,color,const string[]);
public SendClientMessageToHG(playerid,color,const string[])
{
        for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
        {
                if(IsPlayerInHG[playerid])
                {
         SendClientMessage(i, color, string);
      }
}
        return 1;
}

 
[gmod]Kitettem helyetted a pawn code taget.[/gmod]

11
Segítségkérés / Foglalt koordináta.
« Dátum: 2014. december 07. - 14:10:23 »
\"Most már értem.,,
Kissé figyelmetlen voltam.><

12
Segítségkérés / Foglalt koordináta.
« Dátum: 2014. december 07. - 13:55:44 »
Az hogyan oldaná meg a problémámat?:o

13
Segítségkérés / Foglalt koordináta.
« Dátum: 2014. december 06. - 14:07:22 »
Sziasztok!
Szeretném megoldani,hogy ha valaki beír egy parancsot,akkor az illetőt elteleportálja \"A1 koordinátára,,.
Azonban ha valaki utána beírja szintén ugyan azt a parancsot,akkor őt már az \"A2 koordinátára,, teleportálja el.
Tehát ne egymásra teleportálódjanak,hanem mindig egy másik megadott koordinátára.
 
CMD:dm(playerid,params[])
{
if(IsPlayerInDM[playerid] == false)
{
IsPlayerInDM[playerid] = true;
}
else
{
    SendClientMessage(playerid,-1,\"Már csatlakoztál a DM-be!\");
}
new slot = 0;
switch(slot)
    {
        case 0:
{
               SetPlayerPos(playerid,A1);
               slot ++;
}
case 1:
{
               SetPlayerPos(playerid,A2);
               slot ++;
}
case 2:
{
               SetPlayerPos(playerid,A3);
               slot ++;
}
case 3:
{
               SetPlayerPos(playerid,A4);
               slot ++;
}
case 4:
{
               SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs több hely!\");
}
    }
return 1;
}

 
Így próbáltam megoldani,viszont ha valaki elhagyja a DM-et,akkor az ő helye üres lesz,és oda már nem tudnak akkor belépni.
Kivéve ha kilépésnél levonok egyet a változó értékéből..
Viszont akkor meg az a probléma áll fenn,hogy ha már négyen vannak bent,és a második kilép,akkor a változó értéke így 3-lesz és akkor ha ismét belép valaki,akkor a 3. helyen már ketten lesznek.
Hogy lehetne megoldani,hogy mindig az üres helyre tegye a játékost?

14
Beszélgetés / Idegesség levezetés
« Dátum: 2014. július 24. - 16:19:42 »
Ha ideges vagy,akkor gondolj arra,hogy tudsz-e tenni ellene..Ha nem akkor ne idegeskedj mert nem lesz jobb.Ha tudsz tenni ellene akkor tedd meg,és nem leszel ideges.
Fõleg játékokon nem kéne idegeskedni..
Én is cs-ztem..Tudom milyen..:D
De ha csalnak,akkor fogd fel úgy,hogy végig arra gondolj,hogy ha legyõzõd õket,akkor nagyon ügyes vagy,és õk meg még így is bénák..
Ha meg csak alapból nem vagy jó játékos,akkor arra törekedj,hogy az légy,és fogadd el hogy vannak nálad jobbak.
Szerintem ha ezt az elvet követed akkor sosem leszel ideges.:p

15
Archívum / Hungarian Cops And Robbers
« Dátum: 2014. július 16. - 22:09:34 »
Nagyon jó szerver lesz ebbõl.Amit a teszt során láttam már az is eszméletlen jó.:)
Örülök,hogy egy ilyen szerver csapat tagja lehetek. :D

Oldalak: [1] 2 3 ... 27
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal