Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - red98
1
« Dátum: 2013. január 08. - 07:28:18 »
0.3e használok
2
« Dátum: 2013. január 07. - 19:32:06 »
Error : :Cry2: D:\\NST 2.0\\filterscripts\\DMtext.pwn(9) : error 017: undefined symbol \"CreatePlayerTextDraw\" D:\\NST 2.0\\filterscripts\\DMtext.pwn(9) : warning 213: tag mismatch D:\\NST 2.0\\filterscripts\\DMtext.pwn(10) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawFont\" D:\\NST 2.0\\filterscripts\\DMtext.pwn(11) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawUseBox\" D:\\NST 2.0\\filterscripts\\DMtext.pwn(13) : error 017: undefined symbol \"CreatePlayerTextDraw\" D:\\NST 2.0\\filterscripts\\DMtext.pwn(13) : warning 213: tag mismatch D:\\NST 2.0\\filterscripts\\DMtext.pwn(14) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawFont\" D:\\NST 2.0\\filterscripts\\DMtext.pwn(15) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawUseBox\" D:\\NST 2.0\\filterscripts\\DMtext.pwn(19) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawDestroy\" D:\\NST 2.0\\filterscripts\\DMtext.pwn(20) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawDestroy\" D:\\NST 2.0\\filterscripts\\DMtext.pwn(24) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawShow\" D:\\NST 2.0\\filterscripts\\DMtext.pwn(25) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawShow\" D:\\NST 2.0\\filterscripts\\DMtext.pwn(30) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawHide\" D:\\NST 2.0\\filterscripts\\DMtext.pwn(31) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawHide\" D:\\NST 2.0\\filterscripts\\DMtext.pwn(37) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawSetString\" D:\\NST 2.0\\filterscripts\\DMtext.pwn(40) : error 017: undefined symbol \"PlayerTextDrawSetString\" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 14 Errors.
3
« Dátum: 2013. január 07. - 15:30:02 »
eléggé kezdõ vagyok... :\'( Megcsinálnád?
4
« Dátum: 2013. január 07. - 14:40:43 »
Hy! itt leírtam 2texdrawot az egyik öléseket a másik halálokat jelzi. Azt meglehet csinálni, hogy mikor megölök valakit Akkor Ölés: 1 írjon és ugyanezt a halálnál is írja ki. Megcsinálná Valaki? ÖLÉS // This is a comment // uncomment the line below if you want to write a filterscript //#define FILTERSCRIPT #include <a_samp> new Text:textdraw; new Text:textdraw1;
public OnGameModeInit() { textdraw = TextDrawCreate(21,446,\"Ölés:\"); TextDrawFont(textdraw,1); TextDrawUseBox(textdraw,1); textdraw1 = TextDrawCreate(156,440,\"Halal:\"); TextDrawFont(textdraw,1); TextDrawUseBox(textdraw,1); return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { TextDrawShowForPlayer(playerid, textdraw1); TextDrawShowForPlayer(playerid, textdraw); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { TextDrawHideForPlayer(playerid, textdraw1); TextDrawHideForPlayer(playerid, textdraw); return 1; }
5
« Dátum: 2012. november 05. - 17:55:24 »
Erre én nem tudok a választ.....
6
« Dátum: 2012. augusztus 10. - 19:43:35 »
// This is a comment // uncomment the line below if you want to write a filterscript #include <a_samp> static dmid[MAX_PLAYERS]={ -1, ... }; public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #pragma tabsize 0 #define COLOR_RED 0xE60000FF //{E60000} #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA //{FFFFFF} public Object(playerid) { TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztás GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltese~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szöveg PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közben SetTimerEx(\"ObjectOff\", 4000, 0,\"e\",playerid); //Az \"ObjectOff\" meghívása 4 másodperc múlva return 1; } public ObjectOff(playerid) { TogglePlayerControllable(playerid, true); //fagyasztás feloldása GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltve~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szöveg PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése végén return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { dmid[playerid] = -1; return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { switch(dmid[playerid]) { case 0: // dm1 azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,3172.8940,-1212.3438,4.8205); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elmet\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0xFFFF00FF, string ); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); } case 1: // dm2 azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elmet\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0xFFFF00FF, string ); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); } case 2: // dm3 azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elmet\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0xFFFF00FF, string ); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); } default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt GivePlayerMoney(playerid,100); GivePlayerWeapon(playerid,1,1); SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS } } return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0) { if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"{FFFFFF}[HIBA] Nem vagy DM Zónában!\"); dmid[playerid] = -1; SpawnPlayer(playerid); return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\"); }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elöbb lépj ki a DeathMatch zónából.\"); if (strcmp(\"/dm1\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása return 1; } if (strcmp(\"/dm2\", cmdtext, true) == 0) { //dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása return 1; } if (strcmp(\"/dm3\", cmdtext, true) == 0) { //dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása return 1; } return 0; }
Ugyan ott rak ki:S nem jó..:S Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. augusztus 11. - 10:14:27 )
ötlet? Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. augusztus 11. - 14:34:56 )
Ötlet?
7
« Dátum: 2012. augusztus 10. - 18:32:14 »
Megírtam egy dm zónát beírom pl: /dm1 nem a dmben rak ki hanem az alap spawn helyen ahol mikor belépek letesz. Ez miért van? // This is a comment // uncomment the line below if you want to write a filterscript //#define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else static dmid[MAX_PLAYERS]={ -1, ... }; #pragma tabsize 0 #define COLOR_RED 0xE60000FF //{E60000} #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA //{FFFFFF} main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Blank Gamemode by your name here\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif public OnGameModeInit() { return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public Object(playerid) { TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztás GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltese~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szöveg PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közben SetTimerEx(\"ObjectOff\", 4000, 0,\"e\",playerid); //Az \"ObjectOff\" meghívása 4 másodperc múlva return 1; } public ObjectOff(playerid) { TogglePlayerControllable(playerid, true); //fagyasztás feloldása GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltve~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szöveg PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése végén return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { dmid[playerid] = -1; return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { switch(dmid[playerid]) { case 0: // dm1 azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,3172.8940,-1212.3438,4.8205); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elmet\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0xFFFF00FF, string ); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); } case 1: // dm2 azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elmet\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0xFFFF00FF, string ); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); } case 2: // dm3 azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek { SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be new string [ 128 ], pName [ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName ( playerid, pName, sizeof ( pName ) ); format ( string, sizeof ( string ), \"%s elmet\", pName ); SendClientMessageToAll ( 0xFFFF00FF, string ); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); } default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt GivePlayerMoney(playerid,100); GivePlayerWeapon(playerid,1,1); SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS } } return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0) { if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"{FFFFFF}[HIBA] Nem vagy DM Zónában!\"); dmid[playerid] = -1; SpawnPlayer(playerid); return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\"); }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elöbb lépj ki a DeathMatch zónából.\"); if (strcmp(\"/dm1\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása return 1; } if (strcmp(\"/dm2\", cmdtext, true) == 0) { //dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása return 1; } if (strcmp(\"/dm3\", cmdtext, true) == 0) { //dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása return 1; } return 0; }
8
« Dátum: 2012. augusztus 10. - 17:10:54 »
Nem tudom mit rontottam el, de nem még mindig enged teleportálni: A téma elejére kiírtam egy részt amit a PublicOnPlayerCommandText felé kell másolni és ha azt illesztené valaki be?? A script: // This is a comment // uncomment the line below if you want to write a filterscript //#define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #pragma tabsize 0 #define COLOR_RED 0xE60000FF #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Blank Gamemode by your name here\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif new DMArena[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { //ha van onplayerconnect csak az DMArena[playerid] = 1 et rakd be alla DMArena[playerid] = 1; return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { DMArena[playerid] = false; return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(!strcmp(cmdtext, \"/dm\", true)) { if(DMArena[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"DM kozben nem lehet\"); ResetPlayerWeapons(playerid); // meglévo fegyvereit elvesszük GivePlayerWeapon(playerid,32,1000); // Adunk neki fegyvert SetPlayerArmour(playerid, 100); // Adunk neki páncélt SetPlayerPos(playerid,2782.3257,-2019.7649,13.5620); // Teleport koordinátája ( ide teleportálja ) SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA,\"Csatlakoztál a DM-hez! Kilépéshez: /exitdm\"); // Ki írunk neki egy \'infó\' szöveget return 1; // Visszatérés } if ( !strcmp( cmdtext, \"/exitdm\" )) { if(DMArena[playerid] == 0) { return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy DM zonaban\"); DMArena[playerid] = 0; ResetPlayerWeapons(playerid); SendClientMessage( playerid,COLOR_RED, \"Kiléptél a DM -bol!\" ); SpawnPlayer(playerid); } return 1; } return 0; }
Amit be kellene tenni: if(DM[playerid]>true&& strcmp(cmdtext, \"/kill\", true)&& strcmp(cmdtext, \"/weapons\", true)&& strcmp(cmdtext, \"/bomb\", true) && strcmp(cmdtext, \"/exitdm\", true) != 0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"[HIBA] DM zónába vagy, itt csak ezeket a parancskoat használhatod: /exitdm, /kill, /weapons /bomb\"); // ide meg írjuk azokat a parancsokat amiker használhat dm be Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. augusztus 10. - 17:39:31 )
Köszy a segítséget mindenkinek aki segített megy a +
9
« Dátum: 2012. augusztus 10. - 09:23:05 »
>.< // This is a comment // uncomment the line below if you want to write a filterscript //#define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Blank Gamemode by your name here\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif new DMArena[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); return 1; } new DMArena[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerConnect(playerid) { //ha van onplayerconnect csak az DMArena[playerid] = 1 et rakd be alla DMArena[playerid] = 1; return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { DM[playerid] = false; return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(!strcmp(cmdtext, \"/dm\", true)) { if(DMArena[playerid] == 1) return SendClienMessage(playerid, KEK, \"DM kozben nem lehet\"); ResetPlayerWeapons(playerid); // meglévo fegyvereit elvesszük GivePlayerWeapon(playerid,32,1000); // Adunk neki fegyvert SetPlayerArmour(playerid, 100); // Adunk neki páncélt SetPlayerPos(playerid,2782.3257,-2019.7649,13.5620); // Teleport koordinátája ( ide teleportálja ) SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA,\"Csatlakoztál a DM-hez! Kilépéshez: /exitdm\"); // Ki írunk neki egy \'infó\' szöveget DM[playerid] = true; // beállítjuk a DM változót, hogy True ( igaz ) értéket mutasson. SetPlayerVirtualWorld(playerid,DM[playerid]); // áthelyezés mási VW-be return 1; // Visszatérés } if ( !strcmp( cmdtext, \"/exitdm\" )) { if (DMArena[playerid] == 0) return SendClientMessage( playerid, KSE_VOROS, \"Nem vagy DM zónában!?\"); DMArena[playerid] = 0; ResetPlayerWeapons(playerid); SendClientMessage( playerid, ZOLD, \"Kiléptél a DM -bol!\" ); SpawnPlayer(playerid); return 1; } return 0; }
D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(46) : error 021: symbol already defined: \"DMArena\" D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(55) : error 017: undefined symbol \"DM\" D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(55) : warning 215: expression has no effect D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(55) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\" D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(55) : error 029: invalid expression, assumed zero D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(55) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 5 Errors.
10
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 20:46:42 »
Ugyanúgy használhatok teleportokat és parancsokat...
11
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 20:37:02 »
// This is a comment // uncomment the line below if you want to write a filterscript //#define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Blank Gamemode by your name here\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif new bool:DM[MAX_PLAYERS]; new DMArena[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { DM[playerid] = false; DMArena[playerid] = 0; return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { DM[playerid] = false; return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext, \"/dm\") == 0 ) { if(DMArena[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem teleportalhatsz dm kozben); DMArena[playerid] = 1; if(DM[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"DM zónában vagy ! Eloször /exitdm\"); // Lekérdezzük hogy DM zónában van-e vagy nincs ResetPlayerWeapons(playerid); // meglévo fegyvereit elvesszük GivePlayerWeapon(playerid,32,1000); // Adunk neki fegyvert SetPlayerArmour(playerid, 100); // Adunk neki páncélt SetPlayerPos(playerid,2782.3257,-2019.7649,13.5620); // Teleport koordinátája ( ide teleportálja ) SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA,\"Csatlakoztál a DM-hez! Kilépéshez: /exitdm\"); // Ki írunk neki egy \'infó\' szöveget DM[playerid] = true; // beállítjuk a DM változót, hogy True ( igaz ) értéket mutasson. SetPlayerVirtualWorld(playerid,DM[playerid]); // áthelyezés mási VW-be return 1; // Visszatérés } if(strcmp(cmdtext, \"/exitdm\") == 0) { if(DM[playerid] == false) return SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"Nem vagy DM zónában!\"); DM[playerid] = false; // Ha a játékos sikeresen kilépet akkor false ( hamis ) értéket kap SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA,\"Sikeresen kiléptél a DM zónából!\"); // Ha kilépett a DM zónából akkor küldünk neki üzenetet ResetPlayerWeapons(playerid); // Elvesszük a fegyvereit. return 1; // Visszatérés } return 0; }
D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(65) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string) D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(65) : error 017: undefined symbol \"Nem\" D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(65) : error 017: undefined symbol \"teleportalhatsz\" D:\\Server Biz másolplás\\filterscripts\\hhh.pwn(65) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors.
amit xSkillZ7x mondott ugye abba semilyen parancsot nem lehet használni csak /exitdm?
12
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 18:39:34 »
Vki help?
13
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 17:19:56 »
De nem értek hozzá kértem valamit hogy azt a cuuctok illesztétek be a parancsok felé úgy hogy ne legyen erroros...:S Olyan nehéz..
14
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 16:07:09 »
Csinallsz egy valtozot.
new DMArena[MAX_PLAYERS];
OnPlayerConnect ala:
DMArena[playerid] = 0; ha el teleportal a dm re
DMArena[playerid] = 0;
A parancs utani elso sorba pedig
if(DMArena[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem teleportalhatsz dm kozben);
ez már benne van csak másképpen Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. augusztus 09. - 16:59:58 )
pls valaki help me
15
« Dátum: 2012. augusztus 09. - 14:36:23 »
Hy Ebbe hogy tudom azt belépítei hogy a játékos ne tudjon parancsot használni? Se teleportálni se semmilyen parancsot, s írja ki neki :dm be vagy ilyenkor nem használhatsz parancsot. // This is a comment // uncomment the line below if you want to write a filterscript //#define FILTERSCRIPT #include <a_samp> #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" Blank Filterscript by your name here\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } #else main() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" Blank Gamemode by your name here\"); print(\"----------------------------------\\n\"); } #endif new bool:DM[MAX_PLAYERS]; public OnGameModeInit() { // Don\'t use these lines if it\'s a filterscript SetGameModeText(\"Blank Script\"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } public OnGameModeExit() { return 1; } public OnPlayerRequestClass(playerid, classid) { SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { DM[playerid] = false; return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { DM[playerid] = false; return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) { return 1; } public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) { return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext, \"/dm\") == 0 ) { if(DM[playerid] == true) return SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"DM zónában vagy ! Eloször /exitdm\"); // Lekérdezzük hogy DM zónában van-e vagy nincs ResetPlayerWeapons(playerid); // meglévo fegyvereit elvesszük GivePlayerWeapon(playerid,32,1000); // Adunk neki fegyvert SetPlayerArmour(playerid, 100); // Adunk neki páncélt SetPlayerPos(playerid,2782.3257,-2019.7649,13.5620); // Teleport koordinátája ( ide teleportálja ) SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA,\"Csatlakoztál a DM-hez! Kilépéshez: /exitdm\"); // Ki írunk neki egy \'infó\' szöveget DM[playerid] = true; // beállítjuk a DM változót, hogy True ( igaz ) értéket mutasson. return 1; // Visszatérés } if(strcmp(cmdtext, \"/exitdm\") == 0) { if(DM[playerid] == false) return SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"Nem vagy DM zónában!\"); DM[playerid] = false; // Ha a játékos sikeresen kilépet akkor false ( hamis ) értéket kap SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA,\"Sikeresen kiléptél a DM zónából!\"); // Ha kilépett a DM zónából akkor küldünk neki üzenetet ResetPlayerWeapons(playerid); // Elvesszük a fegyvereit. return 1; // Visszatérés } return 0; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { return 1; } public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) { return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { return 1; } public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid) { return 1; } public OnRconCommand(cmd[]) { return 1; } public OnPlayerRequestSpawn(playerid) { return 1; } public OnObjectMoved(objectid) { return 1; } public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid) { return 1; } public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid) { return 1; } public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid) { return 1; } public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid) { return 1; } public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2) { return 1; } public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row) { return 1; } public OnPlayerExitedMenu(playerid) { return 1; } public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid) { return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { return 1; } public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success) { return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { return 1; } public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid) { return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { return 1; } public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source) { return 1; }
Ezt elvileg a OnPlayerCommandText tetejére kellene de nem tudom beépíteni megcsinálná vki? if(DM[playerid]>true&& strcmp(cmdtext, \"/kill\", true)&& strcmp(cmdtext, \"/weapons\", true)&& strcmp(cmdtext, \"/bomb\", true) && strcmp(cmdtext, \"/exitdm\", true) != 0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"[HIBA] DM zónába vagy, itt csak ezeket a parancskoat használhatod: /exitdm, /kill, /weapons /bomb\"); // ide meg írjuk azokat a parancsokat amiker használhat dm be
|