Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - AndoRr21

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / szerverbe moddolás lehet olyat?
« Dátum: 2012. Július 10. - 04:50:40 »
sziasztok. az a kérdésem hogy lehet e olyat hogy modolás a szerverbe tehát ha egy szkint vagy vamlait lehet e modolni a szerverbe hogy mindenki lása? elöre is köszi szépen. (mint például a Mta-ba is van ilyen) ha lehet akor hogy

2
Segítségkérés / 2 kérésem lenne. Boltrablás, Orvosság
« Dátum: 2012. Május 30. - 23:21:26 »
Sziasztok, 2 kérésem lenne. az 1ik az lenne hogy Boltrablás, hogy lehessen boltot rabolni PL: bemész a boltba odamész a kasszához és beírom hogy /boltrob és akkor elkezdi rabolni, és a végén megkapom a pénzt és közbe Riaszt a rendõrségre hogy rabolják az egyik boltot.
a második kérésem az lenne hogy egy orvosságos dolog ami azt takarja hogy Orvosságot lehetne venni mondjuk egy gyógyszertárban a /orvosság vesz paranccsal és lenne olyan parancs még hogy /orvosság beszed vagy bevesz és akkor ez adna hp-t az orvosság. elõre is köszönöm szépen és remélem kapok segítséget

3
Szkript kérések / asdddddddddd
« Dátum: 2012. Május 22. - 20:12:27 »
asddddddddddddddd

4
Szkript kérések / Frakcióból kirúgás/Rangadás Indokkal
« Dátum: 2012. Május 22. - 19:32:09 »
végülis úgy is jólenne nekem.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Május 23. - 12:45:02 )

Tudna valaki segiteni pls?

5
Szkript kérések / Frakcióból kirúgás/Rangadás Indokkal
« Dátum: 2012. Május 22. - 19:14:37 »
sziasztok, van 2 parancsom a módban benne van..
az egyik /giverank, a másik /uninvite és ezekhez hozzászeretnék tenni, olyat hogy kelljen okot is írni hozzá , és egyértelmûen ha adnak rangot neki, kiírja hogy miért kapta, és ha kirúgják, azt is kiírja hogy miért.. (egyértelmûen Frakcióleaderek tudják használni)
tehát itt van ez a két parancs, le írtam ide, és mit tegyek hozzá hogy kelljen okot írni és kimutassa? nem nagyon értek az ilyen dolgokhoz de elõre is köszönöm szépen.
 
if(strcmp(cmd, \"/uninvite\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /uninvite [playerid/PartOfName]\");
      return 1;
   }
   new para1;
   para1 = ReturnUser(tmp);
   if(PlayerInfo[playerid][pLeader] >= 1)
   {
       if(IsPlayerConnected(para1))
       {
           if(para1 != INVALID_PLAYER_ID)
           {
             if (PlayerInfo[para1][pMember] > 0)
             {
               if (PlayerInfo[playerid][pLeader] == PlayerInfo[para1][pMember])
               {
                  if(PlayerInfo[para1][pLeader] == PlayerInfo[playerid][pLeader])
                     return Msg(playerid, \"Õ is leader, nem rúghatod ki!\");
                  if(FrakcioInfo[ PlayerInfo[playerid][pLeader] ][fUtolsoTagFelvetel] > (gettime() - 300))
                     { SendFormatMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"NextRPG: Csak 5percenként lehet tagot felvenni / kirúgni! A következõhöz kell még %dmp\", FrakcioInfo[ PlayerInfo[playerid][pLeader] ][fUtolsoTagFelvetel] - (gettime() - 300)); return 1; }
                  FrakcioInfo[ PlayerInfo[playerid][pLeader] ][fUtolsoTagFelvetel] = gettime();
                  FrakcioInfo[ PlayerInfo[playerid][pLeader] ][fTagokSzama]--;
                  GetPlayerName(para1, giveplayer, sizeof(giveplayer));
                  GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                  printf(\"AdmCmd: %s has uninvited %s.\", sendername, giveplayer);
                  SendClientMessage(para1, COLOR_LIGHTBLUE, \"* Fõnök kirúgott! Ismét civil vagy.\");
                  PlayerInfo[para1][pMember] = 0;
                  PlayerInfo[para1][pRank] = 0;
                  PlayerInfo[para1][pChar] = 0;
                  PlayerInfo[para1][pSwattag] = 0;
                  PlayerInfo[para1][pSwatRang] = 0;
                  new rand = random(sizeof(CIV));
                  SetSpawnInfo(para1, SPAWNID, PlayerInfo[para1][pModel],0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0);
                  PlayerInfo[para1][pModel] = CIV[rand];
                  MedicBill[para1] = 0;
                  SpawnPlayer(para1);
                  format(string, sizeof(string), \"Kirúgtad: %s\", giveplayer);
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
                  new queryx[128];
                  format(queryx, 128, \"UPDATE %s SET Member=\'%d\' WHERE ID=\'%d\'\", SQL_DB_Player, PlayerInfo[playerid][pLeader], SQLID(para1));
                  mysql_query(queryx);
               }
               else
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Nem azonos szervezethez tartoztok! Ezért nem rúghatod ki...\");
            }
         }
      }//not connected
   }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"   Leadernek csak!\");
   }
}
return 1;
}

 

if(strcmp(cmd, \"/giverank\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /giverank [playerid/PartOfName] [0-7] (Nem minden helyen van 7es!)\");
      return 1;
   }
   new para1;
   new level;
   para1 = ReturnUser(tmp);
   tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /giverank [playerid/PartOfName] [0-7] (Nem minden helyen van 7es!)\");
      return 1;
   }
   level = strval(tmp);
   if(level < 0 || level > OsszRang[PlayerInfo[playerid][pLeader]])
   {
      SendFormatMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"NextRPG: 0-%d\", OsszRang[PlayerInfo[playerid][pLeader]]);
      return 1;
   }
   if (PlayerInfo[playerid][pLeader] >= 1)
   {
       if(IsPlayerConnected(para1))
       {
           if(para1 != INVALID_PLAYER_ID)
           {
               if (PlayerInfo[playerid][pLeader] == PlayerInfo[para1][pMember])
             {
               GetPlayerName(para1, giveplayer, sizeof(giveplayer));
               GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
               PlayerInfo[para1][pRank] = level;
               format(string, sizeof(string), \" Új rangot (%d) adtál neki: %s\", level, giveplayer);
               SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
               format(string, sizeof(string), \"A fõnöködtõl új rangot kaptál!\");
               SendClientMessage(para1, COLOR_LIGHTBLUE, string);
            }
            else
            {
               SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Nem te vagy a fõnöke, így nem tudsz neki rangot adni\");
            }
         }
      }
   }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"   Nem használahatod ezt a parancsot(Leadereknek csak)!\");
   }
}
return 1;
}

6
Szkript kérések / asdddddddddd
« Dátum: 2012. Május 22. - 20:12:27 »
asddddddddddddddd

7
Szkript kérések / Frakcióból kirúgás/Rangadás Indokkal
« Dátum: 2012. Május 22. - 19:32:09 »
végülis úgy is jólenne nekem.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Május 23. - 12:45:02 )

Tudna valaki segiteni pls?

8
Szkript kérések / Frakcióból kirúgás/Rangadás Indokkal
« Dátum: 2012. Május 22. - 19:14:37 »
sziasztok, van 2 parancsom a módban benne van..
az egyik /giverank, a másik /uninvite és ezekhez hozzászeretnék tenni, olyat hogy kelljen okot is írni hozzá , és egyértelmûen ha adnak rangot neki, kiírja hogy miért kapta, és ha kirúgják, azt is kiírja hogy miért.. (egyértelmûen Frakcióleaderek tudják használni)
tehát itt van ez a két parancs, le írtam ide, és mit tegyek hozzá hogy kelljen okot írni és kimutassa? nem nagyon értek az ilyen dolgokhoz de elõre is köszönöm szépen.
 
if(strcmp(cmd, \"/uninvite\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /uninvite [playerid/PartOfName]\");
      return 1;
   }
   new para1;
   para1 = ReturnUser(tmp);
   if(PlayerInfo[playerid][pLeader] >= 1)
   {
       if(IsPlayerConnected(para1))
       {
           if(para1 != INVALID_PLAYER_ID)
           {
             if (PlayerInfo[para1][pMember] > 0)
             {
               if (PlayerInfo[playerid][pLeader] == PlayerInfo[para1][pMember])
               {
                  if(PlayerInfo[para1][pLeader] == PlayerInfo[playerid][pLeader])
                     return Msg(playerid, \"Õ is leader, nem rúghatod ki!\");
                  if(FrakcioInfo[ PlayerInfo[playerid][pLeader] ][fUtolsoTagFelvetel] > (gettime() - 300))
                     { SendFormatMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"NextRPG: Csak 5percenként lehet tagot felvenni / kirúgni! A következõhöz kell még %dmp\", FrakcioInfo[ PlayerInfo[playerid][pLeader] ][fUtolsoTagFelvetel] - (gettime() - 300)); return 1; }
                  FrakcioInfo[ PlayerInfo[playerid][pLeader] ][fUtolsoTagFelvetel] = gettime();
                  FrakcioInfo[ PlayerInfo[playerid][pLeader] ][fTagokSzama]--;
                  GetPlayerName(para1, giveplayer, sizeof(giveplayer));
                  GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                  printf(\"AdmCmd: %s has uninvited %s.\", sendername, giveplayer);
                  SendClientMessage(para1, COLOR_LIGHTBLUE, \"* Fõnök kirúgott! Ismét civil vagy.\");
                  PlayerInfo[para1][pMember] = 0;
                  PlayerInfo[para1][pRank] = 0;
                  PlayerInfo[para1][pChar] = 0;
                  PlayerInfo[para1][pSwattag] = 0;
                  PlayerInfo[para1][pSwatRang] = 0;
                  new rand = random(sizeof(CIV));
                  SetSpawnInfo(para1, SPAWNID, PlayerInfo[para1][pModel],0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0,0);
                  PlayerInfo[para1][pModel] = CIV[rand];
                  MedicBill[para1] = 0;
                  SpawnPlayer(para1);
                  format(string, sizeof(string), \"Kirúgtad: %s\", giveplayer);
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
                  new queryx[128];
                  format(queryx, 128, \"UPDATE %s SET Member=\'%d\' WHERE ID=\'%d\'\", SQL_DB_Player, PlayerInfo[playerid][pLeader], SQLID(para1));
                  mysql_query(queryx);
               }
               else
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Nem azonos szervezethez tartoztok! Ezért nem rúghatod ki...\");
            }
         }
      }//not connected
   }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"   Leadernek csak!\");
   }
}
return 1;
}

 

if(strcmp(cmd, \"/giverank\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /giverank [playerid/PartOfName] [0-7] (Nem minden helyen van 7es!)\");
      return 1;
   }
   new para1;
   new level;
   para1 = ReturnUser(tmp);
   tmp = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(tmp))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /giverank [playerid/PartOfName] [0-7] (Nem minden helyen van 7es!)\");
      return 1;
   }
   level = strval(tmp);
   if(level < 0 || level > OsszRang[PlayerInfo[playerid][pLeader]])
   {
      SendFormatMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"NextRPG: 0-%d\", OsszRang[PlayerInfo[playerid][pLeader]]);
      return 1;
   }
   if (PlayerInfo[playerid][pLeader] >= 1)
   {
       if(IsPlayerConnected(para1))
       {
           if(para1 != INVALID_PLAYER_ID)
           {
               if (PlayerInfo[playerid][pLeader] == PlayerInfo[para1][pMember])
             {
               GetPlayerName(para1, giveplayer, sizeof(giveplayer));
               GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
               PlayerInfo[para1][pRank] = level;
               format(string, sizeof(string), \" Új rangot (%d) adtál neki: %s\", level, giveplayer);
               SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, string);
               format(string, sizeof(string), \"A fõnöködtõl új rangot kaptál!\");
               SendClientMessage(para1, COLOR_LIGHTBLUE, string);
            }
            else
            {
               SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Nem te vagy a fõnöke, így nem tudsz neki rangot adni\");
            }
         }
      }
   }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"   Nem használahatod ezt a parancsot(Leadereknek csak)!\");
   }
}
return 1;
}

9
RP/RPG kérések / Frakció Kocsi Rendszer kellene nekem (FK)
« Dátum: 2012. Május 04. - 20:29:12 »
a bizonyos Frakció Leadere tudná parkolni a jármûveket és stb..

10
RP/RPG kérések / Frakció Kocsi Rendszer kellene nekem (FK)
« Dátum: 2012. Május 04. - 20:10:34 »
RP szerverre egy Frakció Kocsi Rendszer kellene amivel Frakció kocsikat IG tudnék parkolni.. elég lenne az hogy IG tudjak Parkolni Frakció Kocsikat.. sokkal egyszerûbb lenne mint módban.. ha PL: HQ-t költöztetnék ne kelljen új kocsikat létrehoznom a módban és ilyesmi hanem simán egy Frakció kocsi rendszerrel elparkolgatni a Frakciónak a jármûveit.. most így érthetõ volt?:D

11
RP/RPG kérések / Frakció Kocsi Rendszer kellene nekem (FK)
« Dátum: 2012. Május 04. - 19:28:32 »
Sziasztok egy bizonyos Frakció kocsi rendszer kellene nekem (fk) RP szerverre, ami azt takarná hogy Frakció Jármûveket lehet Venni/Eladni/Parkolni stb.. Remélem tudna valaki adni nekem egy ilyet vagy valami.. elõre is köszönöm szépen..

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal