Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Vital Metal

Oldalak: [1] 2
1
Archívum / XtraLife RPG
« Dátum: 2014. január 15. - 14:52:54 »
XtraLife RolePlay 2014
IP: -HAMAROSAN-
Weboldal: -HAMAROSAN-
Map: EQ-LP-LB (FC)
Mód:
Egymagam kezdtem alakítani egy igen elterjedt módot. Ezt szabadidõmben unalomûzésként csinálgattam. Jelenleg olyan szintre jutottam el vele, hogy még egy kis továbbfejlesztés, javítás és szerintem megér egy próbát.
A szerver játéktere EQ-LP-LB [FC] területét foglalja el. Ebbõl EQ-LP-LB teljesen elkészült, FC jelenleg alakítgatás alatt.
A terület úgy alakul majd, ahogy a playerek száma. Tehát FC és LB egyelõre csak meg van mapolva, de funkciója nincs. Késõbb, nagyobb playerszámtól kerülnek ki boltok, kirendeltségek, munkák...
Rendszerek: -Jogsirendszer -> Minden autóvezetõnek meg kell szereznie a jogosítványt. (100%)
                     -Bizniszrendszer -> Lehetõség nyílik üzletek,vendéglátóegységek vásárlására, ezekbõl egy kis + bevételre tehetsz szert (0%)
                     -Házrendszer --> Lehetõség van házak vásárlására
                     -Bank rendszer -> Átutalás, lekötés, pénz felvétel.
                     -Biztonsági öv rendszer -> Autóban be kell kötni magadat
                     -Traffipax rendszer --> Sebességhatárok jelölve az egyes helyeken, attól magasabb sebességgel közlekedés esetén traffipax bemér és fizets
Alap munkák: [VÁLTOZÁS AZ ALAP MUNKÁKKAL]
mivel gyakran az alap munkáknál használt jármûvek szanaszét hagyva hevernek a szervereken, ezzel totál non-rp feelinget adva a szervernek, ezért azt a módosítást vezettem be, hogy az alap munkánál a feladat ugyan az, ami eddig, de leadereket kapnak, és kiegészülnek rádióval, felhívással, késõbbi fejlesztéseknél további parancsokkal is.
-Fagylaltárus --> Árulj fagyit a város minden pontján
-Szemétszállító -->Szállítsd el a városi emberek által termelt hulladékot
-Pincér --> Szolgálj fel a helyi étteremben
-Biztosító --> Bizotsításokat köttethetsz
-Ügyvéd --> Védenced csak rád számíthat, védd, és hozd ki a börtönbõl
-Tejszállító --> Szállíts tejet a városban
-Pizzafutár --> Vidd a pizzát az éhes lakóknak
-Postás --> Újság, csekk, levélkihordás
-Utcaseprõ --> Tartsuk tisztán a város utcáit.
Frakciók:
-Rendõr ->A rend fenntartása, vandálok, maffiózók visszaszorítása
-Tûzoltó --> A bandáknak/maffiának van gyújtogatási lehetõsége, melyet, ha használnak, nagy tüzet idéznek elõ, ezek eloltása a TÛZOLTÓK feladata
-Mentõs --> Sérült, balesetet szenvedett emberek kivizsgálása, meggyógyítása
-Közlekedési Vállalas --> Ha hívják, azonnal megy, célja, hogy az utas elégedett legyen a taxitársaság nyújtotta szolgáltatásokkal  (Taxi, Hajó)
-Buszvezetõ --> Elõre megalkotott menetrend szerint kell közlekednie, a pályaudvarról induláskor tájékoztatni kell az utasoka, hogy elindult ( /start)
-Partiõrség/Vízimentõk --> Vízen, vagy vízparton történt baleset? Felgyulladt a hajó? Rendbontás a nyílt vízen? Hívd a vízimentõket.
-Banda1 --> Bandázás, rablás, verekedés, drog és fegyverterítés
-Banda2 -->Bandázás, rablás, verekedés, drog és fegyverterítés
-Utcalány -->Leadere a strici. Feladatuk, hogy örömet okozzanak a kiéhezett kuncsaftok számára (/sex)
-Pap --> Esketés, keresztelés. Ha szükséged van bármely szolgáltatására, keresd fel a helyi templomban.
-Szerelõ -->
Feladata: -Balesetekben roncsolódott, meghibásodott autók mûhelybe(LP) vontatása és javítása.
                -Tilosban parkoló jármûvek elszállítása a telepre(LB)
                -Autók átfestése,tuningolása
Szerelõ rangok:
Gyakornok ->  Betanítás alatt minden szerelõ ezt a rangot kapja
LB kutas -> LB benzinkútján dolgozik, Õ tankolja meg az autókat (Ellentétben az EQ-ban található benzinkúttal, ott magának tankol mindenki (Ha hívják, nem köteles menni)
Parkolóõr -> Szabálytalan, tilosban parkoló autók elszállítása, ha hívják,nem kötelezõ mennie.
Telepvezetõ LB -> Parkolóõr,Benzinkutas, Ha hívják, kötelezõen ki kell mennie, tuningolást, festést vállal
Telepvezetõ LP ->  Parkolóõr,Benzinkutas, Ha hívják, kötelezõen ki kell mennie, tuningolást, festést vállal
Fõ telepvezetõ LP-LB ->  Parkolóõr,Benzinkutas, Ha hívják, kötelezõen ki kell mennie, tuningolást, festést vállal
A parancsok ranghoz vannak kötve, tehát a kutas csak tankolni, és javítani tud, a parkolóõr vontatni, javítani.
-Polgármester--> Város irányítása
A mód alakulásával a leírás is bõvül folyamatosan, képek a szerverrõl, hamarosan
Várható nyitás: 2014.02.11
Helyzetjelentés:
Mapolások elkészültek.
Jelenleg a frakciók fixálásán dolgozom.

2
Archívum / [HuN]Palomino Village Roleplay v1.0
« Dátum: 2013. december 16. - 11:01:19 »
Nem tudni... Ramm semmi életjelet nem ad (csak annyit, hogy belép a fórumra minden nap) Nem ír semmit, senki semmit nem tud.  :wag: :wag:

3
Archívum / [HuN]Palomino Village Roleplay v1.0
« Dátum: 2013. december 06. - 20:10:26 »
Amennyiben Palomino RPG néven hirdetitek a szervert,  élünk a mód publikálásnál kiírt dologgal, és szólunk egy itteni mdoerátornak, hogy intézkedjen.  
Nem azért publikáltuk, hogy \"ellopjátok\" magát a szervert, szerver nevét.
[/quote]
Legend! A módnál leírtakat tiszteletben tartjuk, mint látod, nem azon a néven indul a szerver, ami a régi volt, de sajnos az ilyen \"agyasoknak\" ez semmit sem számít, ugyan úgy, mint az sem, hogy ne hirdesse pofátlan módon másik szerver oldalán...
A mód készítõi fel vannak tûntetve a szerver honlapján, ami így tiszteséges.
Az ilyen értetlen gondolkodásmentes embereket pedig megpróbáljuk szûrni minél hatékonyabban.
J._M.

4
Archívum / [HuN]Palomino Village Roleplay v1.0
« Dátum: 2013. december 05. - 15:00:14 »
Már csak 3 leader kiadó!
Gyertek, és jelentkezzetek!
Hamarosan nyitás! :)

5
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Scriptert,mappert,weblapost. Keresek.
« Dátum: 2013. március 19. - 16:19:49 »
szevasz!
Mapolást elvállalom, ha megmondod, mirõl van szó :D

6
Munkaerő keresése / Mappolást vállalok!
« Dátum: 2013. március 15. - 10:50:12 »
Sziasztok!
Mapolást vállalok!
Egy-vagy több kisváros (EQ-LP-BB-DM-PALO-MONTGOMERY-ANGELPINE-LB...) átépítését, teljes átmapolását elvállalom!
Ha érdekel írj PÜ-ben, és megbeszéljük!

7
Munkaerő keresése / Scriptert,Mappert keresek!Sürgõs
« Dátum: 2013. március 04. - 18:53:08 »
Szia!
Segítek szerver készítésben.
Nekem is van egy módom, amit most csináltam meg :D csak host kell hozzá és mehet is :D (ha kell, elküldöm és már fut is)

8
SA-MP: Szerverfejlesztés / Defensive RPG
« Dátum: 2013. január 29. - 20:57:17 »
Sziasztok!
Linux szerverre tettem fel a módot, és CHMOD 777-et adtam a scriptfilesnek, így nem áll le a szerver, DE amikor regisztrálnám a felhasználómat, akkor beírom a jelszót, elfogadja, viszont a belépésnél már nem, Rossz jelszó! Üzenettel , és lekapcsolódik a szerverrõl.
Mi lehet a probléma? Mert ugye, ha belenyúlok a Jatekos mappában lévõ fájlba, akkor lehet, hogy elromlik, de notepad++-al mentve nincs probléma, DE ebben az esetben még a Jatekos mappa TELJESEN üres.
Valakinek van valami ötlete?

9
Segítségkérés / Tûz probléma
« Dátum: 2012. február 27. - 20:46:46 »
A sok LOOSE IDENTATION eltûnt, de még vannak dolgok:
 
C:\\Users\\Bart Simpson\\Desktop\\DT RPG\\pawno\\include\\fire2.inc(43) : warning 219: local variable \"Health\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\Bart Simpson\\Desktop\\DT RPG\\pawno\\include\\fire2.inc(46) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Bart Simpson\\Desktop\\DT RPG\\pawno\\include\\fire2.inc(49) : warning 213: tag mismatch
C:\\Users\\Bart Simpson\\Desktop\\DT RPG\\pawno\\include\\fire2.inc(50) : warning 213: tag mismatch

10
Segítségkérés / Tûz probléma
« Dátum: 2012. február 27. - 20:31:15 »
[pawn]    ///****************************************************************************//
    /*                           Fire-Script
                                                                    by
                                                            Sniperwolfes
    */
    //****************************************************************************//
     
     
    #include <a_samp>
    //======================================
    //#define Labels // 3D Labels above the Fires showing the Health?
    //#define LoseHealth // Should Players and Vehicles lose Health if they stand in the fire?
    //======================================
    #define Holding(%0) \\
            ((newkeys & (%0)) == (%0))
    #define MaxFire 80 // How many fires max.?
    forward OnFireKill(ID, killerid);
    forward f_OnPlayerUpdate(playerid);
    forward VehicleToPoint(Float:radi, vehicleid, Float:x, Float:y, Float:z);
    forward HealthDown();
    forward f_init();
     
     
    public f_init()
    {
            #if defined LoseHealth
                    SetTimer(\"HealthDown\", 600, 1);
            #endif
    }     
     
     
    new
        FireObj[MaxFire],
        Float:FirePos[MaxFire][3],
            TotalFires = 0,
            FireHealth[MaxFire],
            FireHealthMax[MaxFire];
     
    #if defined Labels
    new Text3D:FireText[MaxFire];
    #endif
     
    stock AddFire(Float:x, Float:y, Float:z, Health)
    {
        TotalFires++;
            new ID = TotalFires;
            FireObj[iD] = CreateObject(3461, x, y, z-2.61, 0, 0, 0.0);
            FirePos[iD][0] = x, FirePos[iD][1] = y, FirePos[iD][2] = z;
            FireHealth[iD] = Health;
            FireHealthMax[iD] = Health;
            #if defined Labels
                new string[128];
                format(string, sizeof(string), \"%d/%d\", FireHealth[iD], FireHealthMax[iD]);
                FireText[iD] = Create3DTextLabel(string, 0xFFFFFFFFF, x, y, z, 20, 0);
            #endif
    }
    stock DeleteFire(ID)
    {
            DestroyObject(FireObj[iD]);
            TotalFires--;
            FirePos[iD][0] = 0, FirePos[iD][1] = 0, FirePos[iD][2] = 0;
            #if defined Labels
                Delete3DTextLabel(FireText[iD]);
            #endif
    }
    stock DeleteAllFire()
    {
            new ID;
            for(ID = 0; ID<MaxFire; ID++)
            {
                    DestroyObject(FireObj[iD]);
                    TotalFires= 0;
                    FirePos[iD][0] = 0, FirePos[iD][1] = 0, FirePos[iD][2] = 0;
                    #if defined Labels
                    Delete3DTextLabel(FireText);

                    #endif


            }


    }


    stock IsValidFire(ID)


    {


            if( (FirePos[iD][0] != 0) && (FirePos[iD][1] != 0) && (FirePos[iD][2] != 0) ) return true;


            else return false;


    }


     


    stock GetClosestFire(playerid)


    {


            new i;


            for(i = 0; i<MaxFire; i++)


            {


                if(IsValidFire(i) && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1, FirePos
  • ,  FirePos[1],  FirePos[2]))


                {


                    return i;


                    }


            }


            return 0;


    }


     


     


    public f_OnPlayerUpdate(playerid)


    {


            new newkeys,l,u;


            GetPlayerKeys(playerid, newkeys, l, u);


            new i;


            if(Holding(KEY_FIRE))


            {


            if(GetPlayerWeapon(playerid) == 42)


            {


                for(i = 0; i<MaxFire; i++)


                    {


                            if(IsValidFire(i))


                            {


                                if(PlayerFaces(playerid, FirePos
  • ,  FirePos[1],  FirePos[2], 1) && IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4, FirePos
  • ,  FirePos[1],  FirePos[2]))


                                    {


                                            FireHealth
-=2;

                                                #if defined Labels


                                                    new string[128];


                                                    format(string, sizeof(string), \"%d/%d\", FireHealth
, FireHealthMax);

                                                            Update3DTextLabelText(FireText
, 0xFFFFFFFF, string);

                                                    //Delete3DTextLabel(FireText
);

                                                    //FireText
= Create3DTextLabel(string, 0xFFFFFFFF, FirePos
  • ,  FirePos[1],  FirePos[2], 20, 0);


                                                #endif


                                                if(FireHealth
<= 0)

                                                {


                                                            DeleteFire(i);


                                                            CallRemoteFunction(\"OnFireDeath\", \"dd\", i, playerid);


                                                    }


                                            }


                                    }


                            }


                    }


            }


            return 1;


    }


     


     


    Float:DistanceCameraTargetToLocation(Float:CamX, Float:CamY, Float:CamZ,   Float:ObjX, Float:ObjY, Float:ObjZ,   Float:FrX, Float:FrY, Float:FrZ) {


     


            new Float:TGTDistance;


            TGTDistance = floatsqroot((CamX - ObjX) * (CamX - ObjX) + (CamY - ObjY) * (CamY - ObjY) + (CamZ - ObjZ) * (CamZ - ObjZ));


            new Float:tmpX, Float:tmpY, Float:tmpZ;


            tmpX = FrX * TGTDistance + CamX;


            tmpY = FrY * TGTDistance + CamY;


            tmpZ = FrZ * TGTDistance + CamZ;


            return floatsqroot((tmpX - ObjX) * (tmpX - ObjX) + (tmpY - ObjY) * (tmpY - ObjY) + (tmpZ - ObjZ) * (tmpZ - ObjZ));


    }


     


    stock PlayerFaces(playerid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:radius)


    {


            new Float:cx,Float:cy,Float:cz,Float:fx,Float:fy,Float:fz;


            GetPlayerCameraPos(playerid, cx, cy, cz);


            GetPlayerCameraFrontVector(playerid, fx, fy, fz);


            return (radius >= DistanceCameraTargetToLocation(cx, cy, cz, x, y, z, fx, fy, fz));


    }


     


    public VehicleToPoint(Float:radi, vehicleid, Float:x, Float:y, Float:z)


    {


                    new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;


                    new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;


                    GetVehiclePos(vehicleid, oldposx, oldposy, oldposz);


                    tempposx = (oldposx -x);


                    tempposy = (oldposy -y);


                    tempposz = (oldposz -z);


                    //printf(\"DEBUG: X:%f Y:%f Z:%f\",posx,posy,posz);


                    if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))


                    {


                            return 1;


                    }


                    return 0;


    }


     


    public HealthDown()


    {


            new i,v,p;


            for(i = 0; i<MaxFire; i++)


            {


                    if(IsValidFire(i))


                    {


                            for(p = 0; p<MAX_PLAYERS; p++)


                            {


                                    if(IsPlayerInRangeOfPoint(p, 1, FirePos
  • , FirePos[1], FirePos[2]) && !IsPlayerInAnyVehicle(p))


                                    {


                                            new Float:HP;


                                    GetPlayerHealth(p, HP);


                                            SetPlayerHealth(p, HP-4);


                                    }     


                            }


                            for(v = 0; v<MAX_VEHICLES; v++)


                            {


                                    if(VehicleToPoint(2, v, FirePos
  • , FirePos[1], FirePos[2]))


                                    {


                                            new Float:HP;


                                    GetVehicleHealth(v, HP);


                                            SetVehicleHealth(v, HP-30);


                                    }


                            }


                    }


            }


    }


[/pawn]


Ezt a tûz inc-et próbáltam meg használni, beírtam az include-t a GM tetejére, és még amiket kellett, de nem akarja az igazat (csináltam egy parancsot, amivel leteszi a tüzet, de sem a tûz HP nincs ott és mag  tûz is elolthatatlan, tehát csak objectet rak le :S


Valaki tudna segíteni?


Következõ warokat adja, amikor a GM-et compilezem:


[pawn]C:\\Users\\Bart Simpson\\Desktop\\DT RPG\\pawno\\include\\fire2.inc(43) : warning 219: local variable \"Health\" shadows a variable at a preceding level


C:\\Users\\Bart Simpson\\Desktop\\DT RPG\\pawno\\include\\fire2.inc(46) : warning 217: loose indentation


C:\\Users\\Bart Simpson\\Desktop\\DT RPG\\pawno\\include\\fire2.inc(183) : warning 217: loose indentation


C:\\Users\\Bart Simpson\\Desktop\\DT RPG\\pawno\\include\\fire2.inc(184) : warning 217: loose indentation


C:\\Users\\Bart Simpson\\Desktop\\DT RPG\\pawno\\include\\fire2.inc(192) : warning 217: loose indentation


C:\\Users\\Bart Simpson\\Desktop\\DT RPG\\pawno\\include\\fire2.inc(193) : warning 217: loose indentation[/pawn]

11
Munkaerő keresése / Scriptert/Mapper keresek(ünk)
« Dátum: 2012. február 08. - 21:02:32 »
Szervusz!
DT módhoz eléggé értek, valamint + dolgokat is tudok beilleszteni, elég szépen :D
Jutalomnak egy admint és egy leadert várok, ha igényt tartasz a munkámra, írj vissza!

12
Segítségkérés / DT mód kezdõhelye
« Dátum: 2012. február 07. - 22:47:07 »
Hello!
Az a probléma, hogy DT modban a kezdõhely elõször valahova letesz (ahol kiléptem) és utána pár másodperc múlva pedig a beállított spawn helyre tesz be.
Az lenne a kérdésem, hogy ezt a hibát hogy javíthatom?
Köszönöm!

13
Törölt RP Szerverek / Country Towns RPG [RELOADED]
« Dátum: 2012. február 07. - 17:50:22 »
Üdvözlök mindenkit! Mint a szerver leírásában is láthatjátok, hogy új mód várható, így itt is be szeretnénk jelenteni, hogy hamarosan egy új mód lesz feltéve, melyben remélem lényegesebben kevesebb bug lesz és jobb játékélményt fog nektek okozni.
Ezúton szeretném megköszönni a szerver fõadminjának, hogy igényt tartott a munkámra :)
Szóval türelem és hamarosan egy úJ, még egyedibb módban játszhattok! :) :)

14
Archívum / Travel RPG
« Dátum: 2012. február 07. - 14:15:30 »
Kedves játékosk, akik a szerveren voltak!
A mai nappal a hamachis szervert bezártam!! Ennek a szervernek HOSTOS JÖVÕJE NEM LESZ, de nem kell aggódni, a munkáim nem vezsnek el:)
egy másik RP szeró csapatát erõsítem, és segítem mûködésüket :)
Kedves moderátorok/adminisztrátorok!
A témát lehet zárni!
Köszönöm!

15
Archívum / Travel RPG
« Dátum: 2012. február 02. - 20:48:50 »
A szerver hamachi hálójai frissítve megtalálhatók a szerver leírásban!

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal