Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Rolaj

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / Új világot hogy lehet csinálni?!
« Dátum: 2013. július 14. - 09:54:48 »
Tiszteletem fórumozók!
Olyan kérdésem lenne hogy hogyan lehetne egy új világot nyitni?! Tehát van az alap mapp és szeretném ha a játékosok egy parancs segítségével egy új világba tudnának kerülni ahova mappolnék nekik versenypályákat.
Tehát ha beírják hogy /versenypalya akkor az alap mappból kiszedi õket és úgymond egy világba kerülnek ahova én mappoltam nekik a pályákat.
Tulajdonképpen ez azért kellene nekem mert van futár munka a modban és hát elég macerás az embereknek pl 17 ezer méter magasba menni az ejtõernyõs részhez hogy teljesítsék a feladatukat :)
Elõre is köszönöm a segítséget!
Üdv, Roli

2
Szkript kérések / [HUN]TAPOS A GÁZBA!!! Scriptet keres
« Dátum: 2013. március 04. - 12:23:26 »
Cappsy!
Odáig eljutottam hogy sikerült találnom egy \"free weapon menu\" nevezetû scriptecskét ami valóban ad fegyvert, de
Csak is rendõrnek ad (mert az alap modban amúgy is van neki egy 1 shotija, 1 desert eagle je és egy parachute ja), tehát neki engedélyezve van a fegyver használat így a scriptben beálított fegyvereket meg is kapja úgymond \"nem veszi el tõle a mod\". De a scriptben nincs benne a teljes fegyver arzenál. Valahogy ki kéne agyalni hogy a menübõl elérhetõ legyen az összes fegyver ami gta ban van és hogy a parancsot csak adminok használhassák.
Meg tudjuk oldani?
u.i.: valahogy az anti cheatet kéne átvágni hogy classtól függetlenül admin bármikor fegyverhez juthasson. Ha gondolod össze beszélhetünk, feljössz szerveremre és megmutatom hogy tulajdonképpen hogy is mûködik ez a szerver
 
/*------------------------------------------------------------------------------
   ---------------------------------------------------
   -                                                 -
   -        Weapons Menu 0.2 By Jasen [JA53N]        -
   -                                                 -
   ---------------------------------------------------
 
- Copyright ˆ 2007 JA53N
 
- Type - Filterscript
 
- Version 0.2
 
- Contact at [email protected]
------------------------------------------------------------------------------*/
#include <a_samp>
#include <float>
#define red 0xFF0000AA
#define yellow 0xFFFF00AA
new Menu:FWeapons;
new Menu:FPistols;
new Menu:FMicro_SMGs;
new Menu:FShotguns;
new Menu:FArmour;
new Menu:FSMG;
new Menu:FRifles;
new Menu:FAssault;
new Float:health;
public OnFilterScriptInit()
{
    print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"    [FS] Weapon\'s Menu by JA53N\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
FWeapons = CreateMenu(\"Weapons\",1,20,120,150,40);
    AddMenuItem(FWeapons,0,\"Pistols\");
    AddMenuItem(FWeapons,0,\"Micro SMGs\");
    AddMenuItem(FWeapons,0,\"Shotguns\");
    AddMenuItem(FWeapons,0,\"Armour\");
    AddMenuItem(FWeapons,0,\"SMG\");
    AddMenuItem(FWeapons,0,\"Rifles\");
    AddMenuItem(FWeapons,0,\"Assault\");
FPistols = CreateMenu(\"Weapons\",1,20,120,150,40);
SetMenuColumnHeader(FPistols,0,\"Weapons\");
AddMenuItem(FPistols,0,\"9mm\");
AddMenuItem(FPistols,0,\"Silenced 9mm\");
AddMenuItem(FPistols,0,\"Desert Eagle\");
AddMenuItem(FPistols,0,\"<back>\");
FMicro_SMGs = CreateMenu(\"Weapons\",1,20,120,150,40);
SetMenuColumnHeader(FMicro_SMGs,0,\"Weapons\");
AddMenuItem(FMicro_SMGs,0,\"Tec9\");
AddMenuItem(FMicro_SMGs,0,\"Micro SMG\");
AddMenuItem(FMicro_SMGs,0,\"<back>\");
FShotguns = CreateMenu(\"Weapons\",1,20,120,150,40);
SetMenuColumnHeader(FShotguns,0,\"Weapons\");
AddMenuItem(FShotguns,0,\"Shotgun\");
AddMenuItem(FShotguns,0,\"Sawnoff Shotgun\");
AddMenuItem(FShotguns,0,\"<back>\");
FArmour = CreateMenu(\"Weapons\",1,20,120,150,40);
SetMenuColumnHeader(FArmour,0,\"Weapons\");
AddMenuItem(FArmour,0,\"Body Armour\");
AddMenuItem(FArmour,0,\"<back>\");
FSMG = CreateMenu(\"Weapons\",1,20,120,150,40);
SetMenuColumnHeader(FSMG,0,\"Weapons\");
AddMenuItem(FSMG,0,\"SMG\");
AddMenuItem(FSMG,0,\"<back>\");
FRifles = CreateMenu(\"Weapons\",1,20,120,150,40);
SetMenuColumnHeader(FRifles,0,\"Weapons\");
AddMenuItem(FRifles,0,\"Rifle\");
AddMenuItem(FRifles,0,\"Sniper Rifle\");
AddMenuItem(FRifles,0,\"<back>\");
FAssault = CreateMenu(\"Weapons\",1,20,120,150,40);
SetMenuColumnHeader(FAssault,0,\"Weapons\");
AddMenuItem(FAssault,0,\"AK47\");
AddMenuItem(FAssault,0,\"M4\");
AddMenuItem(FAssault,0,\"<back>\");
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{
    new cmd[256];
new idx;
    cmd = strtok(cmdtext, idx);
if(strcmp(cmd, \"/wm\", true) == 0)
{
   GetPlayerHealth(playerid, health);
   GetPlayerHealth(playerid, Float:health);
   TogglePlayerControllable(playerid, false);
   SetPlayerHealth(playerid, 100000);
   ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   return 1;
}
return 0;
}
 
public OnFilterScriptExit()
{
    DestroyMenu(Menu:FWeapons);
DestroyMenu(Menu:FPistols);
DestroyMenu(Menu:FMicro_SMGs);
DestroyMenu(Menu:FShotguns);
DestroyMenu(Menu:FArmour);
DestroyMenu(Menu:FSMG);
DestroyMenu(Menu:FRifles);
DestroyMenu(Menu:FAssault);
return 1;
}
strtok(const string[], &index)
{
new length = strlen(string);
while ((index < length) && (string[index] <= \' \'))
{
index++;
}
new offset = index;
new result[20];
while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1)))
{
result[index - offset] = string[index];
index++;
}
result[index - offset] = EOS;
return result;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
    new Menu:Current = GetPlayerMenu(playerid);
    if(Current == FWeapons) {
    switch(row){
        case 0:
   if(IsPlayerConnected(playerid))
   {
      ShowMenuForPlayer(FPistols, playerid);
   }
        case 1:
   if(IsPlayerConnected(playerid))
   {
      ShowMenuForPlayer(FMicro_SMGs, playerid);
   }
        case 2:
   if(IsPlayerConnected(playerid))
   {
      ShowMenuForPlayer(FShotguns, playerid);
   }
        case 3:
   if(IsPlayerConnected(playerid))
   {
      ShowMenuForPlayer(FArmour, playerid);
   }
        case 4:
   if(IsPlayerConnected(playerid))
   {
      ShowMenuForPlayer(FSMG, playerid);
   }
        case 5:
   if(IsPlayerConnected(playerid))
   {
      ShowMenuForPlayer(FRifles, playerid);
   }
        case 6:
   if(IsPlayerConnected(playerid))
   {
      ShowMenuForPlayer(FAssault, playerid);
   }
}
}
if(Current == FPistols) {
switch(row){
    case 0:
        if(GetPlayerMoney(playerid) >= 0)
        {
      GivePlayerWeapon(playerid, 22, 500);
      SendClientMessage(playerid,yellow,\"9mm Succsesful!\");
      GetPlayerWeapon(playerid);
      ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid,red,\"Not enough money!\");
       ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
case 1:
    if(GetPlayerMoney(playerid) >= 0)
    {
      GivePlayerWeapon(playerid, 23, 500);
      SendClientMessage(playerid,yellow,\"Silenced 9mm Succsesful!\");
      ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid,red,\"Not enough money!\");
       ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
case 2:
    if(GetPlayerMoney(playerid) >= 0)
    {
      GivePlayerWeapon(playerid, 24, 500);
      SendClientMessage(playerid,yellow,\"Desert Eagle Succsesful!\");
      ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid,red,\"Not enough money!\");
       ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
case 3:ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
}
}
if(Current == FMicro_SMGs) {
switch(row){
    case 0:
        if(GetPlayerMoney(playerid) >= 0)
        {
              GivePlayerWeapon(playerid, 32, 500);
            SendClientMessage(playerid,yellow,\"Tec9 Succsesful!\");
            ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid,red,\"Not enough money!\");
       ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
case 1:
    if(GetPlayerMoney(playerid) >= 0)
    {
      GivePlayerWeapon(playerid, 28, 60);
        SendClientMessage(playerid,yellow,\"Micro SMG Succsesful!\");
        ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid,red,\"Not enough money!\");
       ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
case 2:ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
}
}
if(Current == FShotguns) {
switch(row){
    case 0:
        if(GetPlayerMoney(playerid) >= 0)
        {
         GivePlayerWeapon(playerid, 25, 500);
               SendClientMessage(playerid,yellow,\"Shotgun Succsesful!\");
               ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid,red,\"Not enough money!\");
       ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
case 1:
    if(GetPlayerMoney(playerid) >= 0)
    {
         GivePlayerWeapon(playerid, 26, 500);
            SendClientMessage(playerid,yellow,\"Sawnoff Shotgun Succsesful!\");
            ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid,red,\"Not enough money!\");
       ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
case 2:ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
}
}
    if(Current == FArmour) {
    switch(row){
        case 0:
            if(GetPlayerMoney(playerid) >= 0)
            {
         SetPlayerArmour(playerid, 100);
                    SendClientMessage(playerid,yellow,\"Body Armour Succsesful!\");
                    ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid,red,\"Not enough money!\");
       ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
case 1:ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
}
}
if(Current == FSMG) {
switch(row){
    case 0:
        if(GetPlayerMoney(playerid) >= 0)
        {
         GivePlayerWeapon(playerid, 29, 500);
          SendClientMessage(playerid,yellow,\"SMG Succsesful!\");
          ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid,red,\"Not enough money!\");
       ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
case 1:ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
}
}
if(Current == FRifles) {
switch(row){
    case 0:
        if(GetPlayerMoney(playerid) >= 0)
        {
         GivePlayerWeapon(playerid, 33, 500);
                SendClientMessage(playerid,yellow,\"Rifle Succsesful!\");
                ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid,red,\"Not enough money!\");
       ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
case 1:
    if(GetPlayerMoney(playerid) >= 0)
    {
         GivePlayerWeapon(playerid, 34, 500);
            SendClientMessage(playerid,yellow,\"Sniper Rifle Succsesful!\");
            ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid,red,\"Not enough money!\");
       ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
case 2:ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
}
}
if(Current == FAssault) {
switch(row){
    case 0:
        if(GetPlayerMoney(playerid) >= 0)
        {
      GivePlayerWeapon(playerid, 30, 500);
      SendClientMessage(playerid,yellow,\"AK47 Succsesful!\");
      ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid,red,\"Not enough money!\");
       ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
case 1:
    if(GetPlayerMoney(playerid) >= 0)
    {
      GivePlayerWeapon(playerid, 31, 500);
      SendClientMessage(playerid,yellow,\"M4 Succsesful!\");
      ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid,red,\"Not enough money!\");
       ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
   }
case 2:ShowMenuForPlayer(FWeapons, playerid);
}
}
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, true);
(SetPlayerHealth(playerid, Float:health));
}

3
Szkript kérések / [HUN]TAPOS A GÁZBA!!! Scriptet keres
« Dátum: 2013. március 02. - 01:17:49 »
Csak annyi bajom van a móddal hogy nem lehet modosítani. Ugyanis úgy kaptam ezt a módot tehát csakis kizárólag AMX fájlokat kaptam. persze a DeAmx sem segít hogy legyen pwn. Tehát ezért gondoltam egy külön scriptre

4
Szkript kérések / [HUN]TAPOS A GÁZBA!!! Scriptet keres
« Dátum: 2013. március 01. - 16:53:32 »
Üdv.
Gondolom ismerõs a Taposs a gázba kamionos mód. jelenleg 0.3e szerveren fut a játék, de kellene nekem egy script. Egy olyan script ami feloldja a módban a fegyvereket és csak parancs ellenében adminok tudnának hozzá jutni (igaz nem fegyver de például mondom a jetpacket amit csak adminok használhatnak). Aki tud ilyen scriptet írni nekem az írjon pm ben. Tekintettel arra hogy csak ez az 1 script kell semmi más ezért biztos meg tudunk egyezni.
[mod]A téma nevét kicsit átírtam, mert másra utalt.[/mod]

5
Segítségkérés / PPC_Trucking jogsi
« Dátum: 2012. november 20. - 15:41:29 »
Végülis ez is egy megoldás köszi. De akkor még annyi segítséget kérek hogy hogyan tudnám akkor eltüntetni a jogsis pickup ot?

6
Segítségkérés / PPC_Trucking jogsi
« Dátum: 2012. november 13. - 00:27:48 »
Sziasztok!
Gondolom járt már úgy néhány ember hogy leszedett egy modot berakta minden megy, csak a jogsi szerzéssel vannak problémák. Ugyanis játékban kukás munka jármûre lehet venni jogsit, de pawnoban megnéztem a modot és kamionos jogsi van bele írva. Valaki tudja a modját hogy lehetne ezt a hibát helyre állítani? Vagy van olyan program amivel lehet ilyen pickup okat csinálni ahol én tudom meghatározni a dolgokat, illetve a modbol kitörölje a régi jogsis helyet?!
Elõre is köszönöm a segítséget.
Üdv Roláj

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal