Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - atyo16
1
« Dátum: 2012. február 02. - 20:51:12 »
Bocs de én még nem igazán vagyok ilyenben jártas és ebbõl nem vettem ki hogy ez mit is tud tulajdonképpen..Mit tud ez/mire jó?
2
« Dátum: 2012. január 22. - 16:25:15 »
És az illetõ benne volt a te hálózatodban?
3
« Dátum: 2012. január 22. - 16:22:49 »
Pedig neked is ugyanolyan mint nekem, nekem pedig megy hamachival is.........háát ez érdekes....még megpróbálok valami megoldást találni de nem ígérek semmit.
4
« Dátum: 2012. január 22. - 16:13:17 »
A server.cfg-d így néz ki? echo Executing Server Config... lanmode 1 rcon_password ********** maxplayers 30 port 7777 hostname [HUN]Dunra RPG gamemode0 dunrarpg 1 filterscripts pVehicle rope_eng samp0.3c announce 0 query 1 plugins sscanf mysql streamer weburl www.dunra-rpg.ucoz.hu onfoot_rate 40 incar_rate 40 weapon_rate 40 stream_distance 300.0 stream_rate 2000 maxnpc 0 logtimeformat [%H:%M:%S] password *************** Mivel én is hamachival futtatom egyenlõre a szerveremet és nekem megy. Próbáld meg átírni ilyenre
5
« Dátum: 2012. január 22. - 16:04:00 »
A [ jeleket írjátok át [-re!!! [/quote] Átírtam de úgy is...
7
« Dátum: 2012. január 22. - 12:40:09 »
Az egy program amivel virtuális hálózatot tudsz létrehozni és a többiek arra kapcsolódnak.
8
« Dátum: 2012. január 22. - 12:18:18 »
Én Hamachit javaslom úgy biztos fog menni.
9
« Dátum: 2012. január 22. - 12:05:06 »
Nekem valamiért a sscanf nélkülin q-e betûs scriptre amikor leakartam compilezni egyszerûen leállt a pawnom, tudja valaki hogy miért?
10
« Dátum: 2012. január 21. - 16:49:14 »
11
« Dátum: 2012. január 15. - 13:33:14 »
A letöltési link valóban rossz a hozzászólásokban szokás ilyenkor keresgélni ezt találtam: http://forum.sa-mp.com/showpost.php?p=1253404&postcount=27 És ezt: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:v1dyNP6ivIIJ:realcop228.com/sampreleases/notmine/speedcap.inc+http://realcop228.com/sampreleases/&cd=3&hl=hu&ct=clnk&gl=hu
/* Vehicle speed cap filterscript. ----------- This makes it possible to limit the maxspeed of vehicles; there are, however, a few things to consider. * This will not work well on people with high pings. * This works best with lower server rates. * Driving at the speed limit will cause the handling to be different; however, if used for roleplay, driving real-life like shouldn\'t be an issue with this at all! How do I get started with this? First off, Try it on to see if it works. Load the filterscript, go ingame, and log in with /rcon login. Now, use the testing command /myspeedcap to see if it works. An example of a value that feels like 50 km/h is 0.3. So, simply: /myspeedcap 0.3 Put the macros below in your other scripts and do this for example: SetPlayerSpeedCap( playerid, 0.3 ); Another example that disables speed cap only for the NRG: public OnPlayerEnterVehicle( playerid, vehicleid, ispassenger ) { new modelid = GetVehicleModel( vehicleid ); if ( modelid == 522 ) // 522 - NRG-500 SetPlayerSpeedCap( playerid, 0.4 ); else DisablePlayerSpeedCap( playerid ); } Put this in other scripts so they can change the speed cap easily. #define SetPlayerSpeedCap(%0,%1) CallRemoteFunction( \"SetPlayerSpeedCap\", \"if\", %0, %1 ) #define DisablePlayerSpeedCap(%0) CallRemoteFunction( \"DisablePlayerSpeedCap\", \"i\", %0 ) Author: Slice */ #include <a_samp> #include <YSI\\y_hooks> forward SetPlayerSpeedCap( playerid, Float:value ); forward DisablePlayerSpeedCap( playerid ); new Float:g_fSpeedCap[ MAX_PLAYERS ] = { 0.0, ... } ; hook OnPlayerUpdate(playerid) { static s_iVehicle ; if ( g_fSpeedCap[ playerid ] != 0.0 && GetPlayerState( playerid ) == PLAYER_STATE_DRIVER ) { s_iVehicle = GetPlayerVehicleID( playerid ); if ( s_iVehicle ) { static Float:s_fX, Float:s_fY, Float:s_fZ, Float:s_fVX, Float:s_fVY, Float:s_fVZ ; GetVehiclePos( s_iVehicle, s_fX, s_fY, s_fZ ); GetVehicleVelocity( s_iVehicle, s_fVX, s_fVY, s_fVZ ); if ( !IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, g_fSpeedCap[ playerid ] + 0.05, s_fX + s_fVX, s_fY + s_fVY, s_fZ + s_fVZ ) ) { static Float:s_fLength ; s_fLength = floatsqroot( ( s_fVX * s_fVX ) + ( s_fVY * s_fVY ) + ( s_fVZ * s_fVZ ) ); s_fVX = ( s_fVX / s_fLength ) * g_fSpeedCap[ playerid ]; s_fVY = ( s_fVY / s_fLength ) * g_fSpeedCap[ playerid ]; s_fVZ = ( s_fVZ / s_fLength ) * g_fSpeedCap[ playerid ]; if ( s_iVehicle ) SetVehicleVelocity( s_iVehicle, s_fVX, s_fVY, s_fVZ ); else SetPlayerVelocity( playerid, s_fVX, s_fVY, s_fVZ ); } } } return 1; } /*public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] ) { if ( !IsPlayerAdmin( playerid ) ) return 0; if ( !strcmp( \"/myspeedcap\", cmdtext, true, 11 ) ) { new szMessage[ 24 ] ; if ( !( cmdtext[ 11 ] && cmdtext[ 12 ] ) ) { SendClientMessage( playerid, -1, \"USAGE: /myspeedcap [max speed]\" ); SendClientMessage( playerid, -1, \"USAGE: 0 will disable the speed cap.\" ); return 1; } g_fSpeedCap[ playerid ] = floatstr( cmdtext[ 12 ] ); format( szMessage, sizeof( szMessage ), \"* Speed cap: %0.4f\", g_fSpeedCap[ playerid ] ); SendClientMessage( playerid, 0xFFFF00FF, szMessage ); return 1; } return 0; }*/ public SetPlayerSpeedCap( playerid, Float:value ) { if ( 0 <= playerid < sizeof( g_fSpeedCap ) ) g_fSpeedCap[ playerid ] = value; } public DisablePlayerSpeedCap( playerid ) { if ( 0 <= playerid < sizeof( g_fSpeedCap ) ) g_fSpeedCap[ playerid ] = 0.0; }
Ebben a kódban 10 error van mégpedig a következõk: C:\\Documents and Settings\\Szabó\\Plocha\\Dunra RPG szerver\\filterscripts\\lassito.pwn(81) : error 010: invalid function or declaration C:\\Documents and Settings\\Szabó\\Plocha\\Dunra RPG szerver\\filterscripts\\lassito.pwn(83) : error 010: invalid function or declaration C:\\Documents and Settings\\Szabó\\Plocha\\Dunra RPG szerver\\filterscripts\\lassito.pwn(87) : error 010: invalid function or declaration C:\\Documents and Settings\\Szabó\\Plocha\\Dunra RPG szerver\\filterscripts\\lassito.pwn(89) : error 010: invalid function or declaration C:\\Documents and Settings\\Szabó\\Plocha\\Dunra RPG szerver\\filterscripts\\lassito.pwn(95) : error 010: invalid function or declaration C:\\Documents and Settings\\Szabó\\Plocha\\Dunra RPG szerver\\filterscripts\\lassito.pwn(140) : warning 203: symbol is never used: \"s_fLength\" C:\\Documents and Settings\\Szabó\\Plocha\\Dunra RPG szerver\\filterscripts\\lassito.pwn(140) : warning 203: symbol is never used: \"s_fVX\" C:\\Documents and Settings\\Szabó\\Plocha\\Dunra RPG szerver\\filterscripts\\lassito.pwn(140) : warning 203: symbol is never used: \"s_fVY\" C:\\Documents and Settings\\Szabó\\Plocha\\Dunra RPG szerver\\filterscripts\\lassito.pwn(140) : warning 203: symbol is never used: \"s_fVZ\" C:\\Documents and Settings\\Szabó\\Plocha\\Dunra RPG szerver\\filterscripts\\lassito.pwn(140) : warning 203: symbol is never used: \"s_fX\" C:\\Documents and Settings\\Szabó\\Plocha\\Dunra RPG szerver\\filterscripts\\lassito.pwn(140) : warning 203: symbol is never used: \"s_fY\" C:\\Documents and Settings\\Szabó\\Plocha\\Dunra RPG szerver\\filterscripts\\lassito.pwn(140) : warning 203: symbol is never used: \"s_fZ\" C:\\Documents and Settings\\Szabó\\Plocha\\Dunra RPG szerver\\filterscripts\\lassito.pwn(140) : warning 203: symbol is never used: \"s_iVehicle\" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 10 Errors.
12
« Dátum: 2012. január 14. - 20:25:39 »
Igen csak nekem valamiért errort ír a linkre.....nem tudsz másik linket én már kerestem de valamiért nem sok sikerrel, vagy ha neked megvan akkor nem tudnád nekem valahova feltölteni.
13
« Dátum: 2012. január 14. - 19:49:39 »
Nem a Windows 7 a hiba sztem mivel nekem is az van és cseppet sem laggolok.
14
« Dátum: 2012. január 14. - 18:56:32 »
DjRiCsI[5]\" post=\"212774\" timestamp=\"1326563428\"] Üdv Ennek az objectnek szeretném az idjét elkérni(az üveg az)
[/quote] 3851
15
« Dátum: 2012. január 14. - 17:13:09 »
Bunkó válasz szal ne sértõdj meg de ez az igazság, és a segítség egyben. Ahonnan kimásoltad a kódot, abban keresd ezt a funkciót \"SetPlayerSpeedCap\", mivel nem alap SA-MP native funkció vagy az alap include fájlokban szereplõ eljárás, hanem valaki megírta. Ezért keresgélj a szkriptben ahonnan szedted, lehetséges hogy egy include .inc fájlban találod meg. Másik lehetõség hogy megírod: [pawn]stock SetPlayerSpeedCap(playerid, Float:bla) { printf(\"Tanulgatok szkriptelni: playerid: %d | Float: %f\", playerid, bla); return 1; }[/pawn] Elnézést kérek, de másképp nem tudtam leírni. Edit: javítva a print printf-re. Kösz az észrevételt Fl0rian.
Zsoleszka ha valami kész scriptbõl szedtem volna ezt akkor megtaláltam volna a hibát. De ezt az egyik topicban írták, de csak ezt a kódot semmi egyéb ott nem volt csak maga a script, de a definiálása az nem volt leírva ha akarod adok linket is rá: http://sampforum.hu/index.php?topic=18966.0És én nem vagyok ennyire profi csak tanuló szal nem tudom megírni ezért kérem a segítségeteket
|