Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - raxem
Oldalak: [1]
1
« Dátum: 2013. április 19. - 16:52:14 »
format(PlayerFile,sizeof(PlayerFile),\"Users/%s.ini\",PlayerName(playerid));
Így, de nem megy sajnos :/
PMben adott tippeddel se megy.
2
« Dátum: 2013. április 19. - 16:42:31 »
format(PlayerFile,sizeof(PlayerFile),pFile,PlayerName(playerid)); Talán megvan a probléma... Ennél: \"pFile\" megadod, hogy hol van a fájl. Egyszerûbb lenne simán megadni az elérési útját... E miatt rossz szerintem a sor. Ráadásul így a lekérdezett nevet sehol sem használod fel. Írd át ilyenre: \"Users/%.ini\", vagy ahol vannak a játékosaid.
#define pFile \"Users/%s.ini\" De ha átírom Users/%.ini\"-re, akkor ugyanúgy megkapom az errort: D:\\samphost\\gamemodes\\bfroam.pwn(155) : error 012: invalid function call, not a valid address D:\\samphost\\gamemodes\\bfroam.pwn(155) : warning 215: expression has no effect D:\\samphost\\gamemodes\\bfroam.pwn(155) : error 001: expected token: \";\", but found \")\" D:\\samphost\\gamemodes\\bfroam.pwn(155) : error 029: invalid expression, assumed zero D:\\samphost\\gamemodes\\bfroam.pwn(155) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors.
Egész gamemode, kicsit összevisszaság, de eme login rendszer nélkül (eddig) mûködik :whistle:: /*====================== < BattleField Freeroam gamemode > ======================*/ new str[256]; new PlayerName[64]; #include <a_samp> #include <a_players> //#include \"../include/gl_common.inc\" #include <zcmd> #include <sscanf2> #include <antiweapon> #include <streamer> #if !defined _ALS_OnGameModeInit || !defined SSCANF_Init #error You\'re using the wrong include somehow. #endif #include <dini> #include <dudb> #include <dutils> #include <fixchars> #define narancs 0xFF9933AA #define szurke 0xAFAFAFAA #define zold 0x33AA33AA #define feher 0xFFFFFFAA #define neon 0x00FFFFFF #define kek 0x0C2EF0AA #define hiba 0xFF0000FF #pragma tabsize 0 #define msg SendClientMessage #define msgall SendClientMessageToAll #define ALAPOBJECTDISTANCE 100.0 #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA #define COLOR_GREEN 0x33AA33AA #define COLOR_LIME 0x00FF00FF #define COLOR_RED 0xFF0000FF #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA #define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA #define COLOR_PINK 0xFF00B9FF #define COLOR_BLUE 0x1E00FFFF #define COLOR_LIGHTBLUE 0x0000FF91 #define COLOUR_GREY 0xAFAFAFAA #define COLOUR_GREEN 0x33AA33AA #define COLOUR_LIME 0x00FF00FF #define COLOUR_RED 0xFF0000FF #define COLOUR_YELLOW 0xFFFF00AA #define COLOUR_WHITE 0xFFFFFFAA #define COLOUR_PINK 0xFF00B9FF #define COLOUR_BLUE 0x1E00FFFF #define COLOUR_LIGHTBLUE 0x0000FF91 #define DIALOGID 4320 #define pFile \"Users/%s.ini\" static iPlayerChatTime[MAX_PLAYERS]; static szPlayerChatMsg[MAX_PLAYERS][128]; forward SendAdminMessage(color,string[]); forward Restart(); public Restart() return SendRconCommand(\"gmx\"); native WP_Hash( buffer[ ], len, const str[ ] ); enum PlayerInfo { LoggedIn, Kills, Deaths, AdminSzint, }; new pInfo[MAX_PLAYERS][PlayerInfo]; //#pragma unused ret_memcpy forward SzerverNev(); forward Tippek(); // < SPAWNHELYEK - EGYENLÕRE MÉG DMKÖRNYEZETBE > new Float:RandomSpawns[11][3] = { {-1035.48,1019.84,1344.00}, {-1016.22,1057.61,1344.00}, {-1040.42,1098.20,1344.00}, {-1104.74,1085.99,1342.50}, {-1135.63,1019.43,1346.50}, {-1101.36,1019.06,1343.00}, {-1054.40,1061.07,1342.00}, {-1008.24,1020.19,1342.00}, {-978.20,1053.60,1345.50}, {-971.40,1099.34,1345.50}, {-992.91,1042.75,1343.00} }; main() { new Year,Month,Day,Hour,Minute; gettime(Hour,Minute); getdate(Year,Month,Day); print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" < DeathMatch gamemode by Pedro >\"); printf(\" < %d.%d.%d. - %d:%d >\",Year,Month,Day,Hour,Minute); print(\"----------------------------------\\n\"); } public OnGameModeInit() { SetGameModeText(\"<< BattleField FreeRoam >>\"); SetWorldTime(5); ShowPlayerMarkers(1); ShowNameTags(1); AllowInteriorWeapons(1); UsePlayerPedAnims(); SetTimer(\"Checkping\", 1000 * 5, true); SetTimer(\"SzerverNev\", 5000, 1); SetTimer(\"Tippek\", 180000, 1); AddIllegalWeapon(1); AddIllegalWeapon(2); AddIllegalWeapon(3); AddIllegalWeapon(4); AddIllegalWeapon(5); AddIllegalWeapon(6); AddIllegalWeapon(7); AddIllegalWeapon(; AddIllegalWeapon(9); AddIllegalWeapon(10); AddIllegalWeapon(11); AddIllegalWeapon(12); AddIllegalWeapon(13); AddIllegalWeapon(14); AddIllegalWeapon(15); AddIllegalWeapon(16); AddIllegalWeapon(17); AddIllegalWeapon(18); AddIllegalWeapon(19); AddIllegalWeapon(20); AddIllegalWeapon(21); AddIllegalWeapon(26); AddIllegalWeapon(27); AddIllegalWeapon(28); AddIllegalWeapon(32); AddIllegalWeapon(35); AddIllegalWeapon(36); AddIllegalWeapon(37); AddIllegalWeapon(38); AddIllegalWeapon(39); AddIllegalWeapon(40); AddIllegalWeapon(41); AddIllegalWeapon(42); AddIllegalWeapon(43); AddIllegalWeapon(44); AddIllegalWeapon(45); AddIllegalWeapon(46); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { SendClientMessage(playerid, neon, \"A játékmód betöltése folyamatban....\"); PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://ddl3.data.hu/get/0/6111292/Jomekka_-_Dinosaurs_Love_808s_-_01_-_Roach_attack.mp3\"); GameTextForPlayer(playerid,\"~b~<~w~ BattleField FreeRoam~b~ >\",10000,3); pInfo[playerid][Kills] = 0; pInfo[playerid][Deaths] = 0; pInfo[playerid][AdminSzint] = 0; pInfo[playerid][LoggedIn] = 0; new PlayerFile[128], string[128]; format(PlayerFile,sizeof(PlayerFile),\"Users/%s.ini\",PlayerName(playerid)); if(!fexist(PlayerFile)) { if(!strcmp(PlayerIp(playerid),dini_Get(pFile,\"IP\"),true)) { GivePlayerMoney(playerid, -GetPlayerMoney(playerid) + dini_Int(pFile,\"Pénz\")); SetPlayerScore(playerid, dini_Int(pFile,\"Skill\")); pInfo[playerid][Kills] = dini_Int(pFile,\"Ölések\"); pInfo[playerid][Deaths] = dini_Int(pFile,\"Halálok\"); pInfo[playerid][AdminSzint] = dini_Int(pFile,\"AdminSzint\"); pInfo[playerid][LoggedIn] = 1; SendClientMessage(playerid,narancs,\"IP Egyezés miatt automatikusan beléptettünk, jó játékot!\"); //SendClientMessage(playerid,narancs,\"Statisztikáid: Pénz: $%d | Skill: %d | Ölések: %d | Halálok: %d\",GetPlayerMoney(playerid),GetPlayerScore(playerid), pInfo[playerid][Kills], pInfo[playerid][Deaths]); } else { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\",\"Írd be a jelszavad a bejelentkezéshez:\",\"Belépés\",\"Mégse\"); } } else { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\",\"A játékhoz regisztráció szükséges! Írd be a jelszavad:\",\"Regisztrálás\",\"\"); } GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName)); format(str, sizeof(str), \"%s csatlakozott a szerverhez.\", PlayerName); SendClientMessageToAll(narancs, str); SetPlayerInterior(playerid,10); SetPlayerVirtualWorld(playerid,1337); SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_PISTOL,1001); SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_PISTOL_SILENCED,1001); SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_DESERT_EAGLE,1001); SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_SHOTGUN,1001); SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_SAWNOFF_SHOTGUN,-1); SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_SPAS12_SHOTGUN,-1); SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_MICRO_UZI,-1); SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_MP5,1001); SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_AK47,1001); SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_M4,1001); SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(pFile, \"Skin\")); } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { new PlayerFile[128]; format(PlayerFile,sizeof(PlayerFile),PlayerFile,PlayerName(playerid)); if(dialogid == DIALOGID+1) { if(strlen(inputtext) < 5) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Register\",\"Password length must be greater than 4 characters\\n\\nEnter password to register:\",\"Register\",\"\"); dini_Create(pFile); dini_IntSet(pFile,\"Password_Hash\",hash(inputtext)); dini_Set(pFile,\"IP\",PlayerIp(playerid)); dini_IntSet(pFile,\"Pénz\",GetPlayerMoney(playerid)); dini_IntSet(pFile,\"Skill\",GetPlayerScore(playerid)); dini_IntSet(pFile,\"Ölések\",pInfo[playerid][Kills]); dini_IntSet(pFile,\"Halálok\",pInfo[playerid][Deaths]); dini_IntSet(pFile,\"Adminszint\",pInfo[playerid][AdminSzint]); pInfo[playerid][LoggedIn] = 1; SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"(AccountInfo) Regisztrálva vagy!\"); } if(dialogid == DIALOGID+2) { if(dini_Int(pFile,\"Password_Hash\") == hash(inputtext)) { GivePlayerMoney(playerid, -GetPlayerMoney(playerid) + dini_Int(pFile,\"Pénz\")); SetPlayerScore(playerid, dini_Int(pFile,\"Skill\")); pInfo[playerid][Kills] = dini_Int(pFile,\"Ölések\"); pInfo[playerid][Deaths] = dini_Int(pFile,\"Halálok\"); pInfo[playerid][AdminSzint] = dini_Int(pFile,\"AdminSzint\"); pInfo[playerid][LoggedIn] = 1; dini_Set(pFile,\"IP\",PlayerIp(playerid)); format(string,128,\"(Account) You have been loggedin. {FFFFFF}[Money: $%d | Score: %d]\",GetPlayerMoney(playerid),GetPlayerScore(playerid)); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,string); }else { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\",\"Hibás jelszó, próbáld újra!\\n\\nÍrd be a HELYES jelszavad a belépéshez!:\",\"Belépés\",\"Mégse\"); } } if(dialogid == DIALOGID+3) { if(strlen(inputtext) < 5) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+3, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Jelszócsere\",\"Az új jelszavadnak 4 betûnél többnek kell lennie,\\n\\nírd be az új jelszavad a megváltoztatáshoz:\",\"Csere\",\"Mégse\"); dini_IntSet(pFile,\"Password_Hash\",hash(inputtext)); format(string,128,\"(Account) You have successfuly changed your password {FFFFFF}\\\"%s\\\"\",inputtext); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN,string); return 1; } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new PlayerFile[128]; format(PlayerFile,sizeof(PlayerFile),PlayerFile,PlayerName(playerid)); if(pInfo[playerid][LoggedIn] == 1) { dini_IntSet(pFile,\"Pénz\",GetPlayerMoney(playerid)); dini_IntSet(pFile,\"Skill\",GetPlayerScore(playerid)); dini_IntSet(pFile,\"Ölések\",pInfo[playerid][Kills]); dini_IntSet(pFile,\"Halálok\",pInfo[playerid][Deaths]); } } if(reason == 0) { GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName)); format(str, sizeof(str), \"%s kilépett. <Oka: crash>\", PlayerName); SendClientMessageToAll(narancs, str); } if(reason == 1) { GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName)); format(str, sizeof(str), \"%s kilépett.\", PlayerName); SendClientMessageToAll(narancs, str); } return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { new rand = random(sizeof(RandomSpawns)); SetPlayerPos(playerid,RandomSpawns[rand][0],RandomSpawns[rand][1],RandomSpawns[rand][2]); SetPlayerInterior(playerid,10); GivePlayerWeapon(playerid,24,99999); GivePlayerWeapon(playerid,30,99999); StopAudioStreamForPlayer(playerid); TogglePlayerControllable(playerid,1); SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(pFile, \"Skin\")); SetPlayerHealth(playerid, 999.0); SetPlayerArmour(playerid, 999.0); SetPlayerChatBubble(playerid, \"< Spawn védelem\", 0xFF0000AA, 100.0, 10000); TogglePlayerControllable(playerid,0); SetTimerEx(\"Spawnvedelem\",2000,0,\"i\",playerid); return 1; } public SzerverNev() { new rand = random(6); switch(rand) { case 0: SendRconCommand(\"hostname < BattleField FreeRoam >\"); case 1: SendRconCommand(\"hostname < Gyere, és játssz velünk! >\"); case 2: SendRconCommand(\"hostname < Folyamatos frissítések, újítások! >\"); case 3: SendRconCommand(\"hostname < Egyedi scriptek, egyedi élmény! >\"); case 4: SendRconCommand(\"hostname < Segítõkész adminteam! >\"); case 5: SendRconCommand(\"hostname < Egyedi, eddig sehol nem publikált mod! >\"); } return 1; } public Tippek() { new rand = random(6); switch(rand) { case 0: SendClientMessageToAll(feher,\"< Nem tudod a parancsokat? /commands\"); case 1: SendClientMessageToAll(feher,\"< Lemaradtál a legújabb frissítésekrõl? /updates\"); case 2: SendClientMessageToAll(feher,\"< Nem tudod a szabályzatot? /rules\"); case 3: SendClientMessageToAll(feher,\"< Szeretnél kocsit szerezni, vagy elteleportálni valahova? /tele\"); case 4: SendClientMessageToAll(feher,\"< Szeretnél fejlesztõje/adminja lenni a csapatnak? /elerhetosegek\"); case 5: SendClientMessageToAll(feher,\"< Bugot találtál? Jelentsd az adminnak /pm-mel, vagy írj egy levelet a tulajdonosnak! /elerhetosegek\"); } return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { SetPlayerArmour(playerid,0); TogglePlayerControllable(playerid,0); GivePlayerMoney(killerid,500); GivePlayerMoney(playerid,-100); if(killerid != INVALID_PLAYER_ID) { pInfo[playerid][Deaths] ++; pInfo[killerid][Kills] ++; } public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success) { if(!success) { new strin[128]; format(strin, sizeof(strin), \"Azthiszem valamit elírtál! Ilyen parancs nem létezik: %s!\", cmdtext); SendClientMessage(playerid,hiba, strin); } return 1; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { if(IsPlayerFlooding(playerid) && !IsPlayerAdmin(playerid)) { SendClientMessage(playerid, hiba, \"Ne floodolj! Másodpercenként csak egy üzenetet küldj el!\"); return 0; } if(!IsPlayerAdmin(playerid)) { if(strlen(text) == strlen(szPlayerChatMsg[playerid]) && !strcmp(szPlayerChatMsg[playerid], text, false)) { SendClientMessage(playerid, hiba, \"Ne Floodolj! Mindig másmilyen szöveget írj be!\"); format(szPlayerChatMsg[playerid], 128, \"%s\", text); return 0; } } format(szPlayerChatMsg[playerid], 128, \"%s\", text); iPlayerChatTime[playerid] = GetTickCount(); return 1; } public SendAdminMessage(color, string[]) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { if(IsPlayerAdmin(i)) { SendClientMessage(i, color, string); } } } return 1; } public OnWeaponHack(playerid,weaponid) { GameTextForPlayer(playerid,\"~r~HACKEEEEEEEEEEEEEEEER!\",10000,1); SendClientMessage(playerid,hiba,\"Így jár aki csal. Soha viszont látásra!\"); Ban(playerid); return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { Antiweap_ON(playerid); return 1; } forward Spawnvedelem(playerid); public Spawnvedelem(playerid) { SetPlayerHealth(playerid, 100.0); SetPlayerArmour(playerid, 100.0); SendClientMessage(playerid, szurke, \"< Spawn védelem vége\"); TogglePlayerControllable(playerid,1); return 1; } // ============================================================================= // PARANCSOK, MÓDOSÍTÁSUKKAL HIBÁS LESZ A MOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! // ============================================================================= CMD:jelszocsere(playerid, params[]) { if(pInfo[playerid][LoggedIn] == 1) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+3, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Password Change\",\"Enter your new password:\",\"Change\",\"Cancel\"); return 1; }else return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"You must be loggedin to use this command\"); } return 1; } CMD:stats(playerid, params[]) { new string[128]; SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"You\'re Stats:\"); format(string,128,\"Money: $%d | Score: %d\",GetPlayerMoney(playerid),GetPlayerScore(playerid)); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string); format(string,128,\"Kills: %d | Deaths: %d\",pInfo[playerid][Kills],pInfo[playerid][Deaths]); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string); SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"**************\"); return 1; } command(tele, playerid, params[]) { if(isnull(params)) { SendClientMessage(playerid, szurke, \"< /tele [LS/SF/LV/CHILIAD]\"); } if(!strcmp(params, \"ls\", true)) { if (GetPlayerState(playerid) == 2) { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), 1529.6,-1691.2,13.3); } else { SetPlayerPos(playerid, 1544,-1675.6,14); if(IsPlayerAdmin(playerid)) { AddStaticVehicle(411, 1536,-1666.5,13.3,0.0,0,1); SendClientMessage(playerid, zold, \"(AdminInfo) Mivel Admin vagy, így kaptál egy infernust!\") } else { AddStaticVehicle(560, 1536,-1666.5,13.3,0.0,0,1); } } SendClientMessage(playerid, narancs, \"El lettél teleportálva Los Santosba. \"); SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0); ResetPlayerWeapons(playerid); TogglePlayerControllable(playerid,0); SetTimerEx(\"Spawnvedelem\",2000,0,\"i\",playerid); } if(!strcmp(params, \"sf\", true)) { if (GetPlayerState(playerid) == 2) { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), -1993.62, 99.60, 27); } else { SetPlayerPos(playerid, -1993.62, 99.60, 27); if(IsPlayerAdmin(playerid)) { AddStaticVehicle(411, -1993.62, 99.60,0,1); SendClientMessage(playerid, zold, \"(AdminInfo) Mivel Admin vagy, így kaptál egy infernust!\"); } else { AddStaticVehicle(560, -1993.62, 99.60,0,1); } } SendClientMessage(playerid, narancs, \"El lettél teleportálva San Fierroba. \"); SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0); ResetPlayerWeapons(playerid); TogglePlayerControllable(playerid,0); SetTimerEx(\"Spawnvedelem\",2000,0,\"i\",playerid); } if(!strcmp(params, \"lv\", true)) { if (GetPlayerState(playerid) == 2) { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), 2161.41, 1683.30, 10.47); } else { SetPlayerPos(playerid, 2177.77, 1677.48, 10.82); if(IsPlayerAdmin(playerid)) { AddStaticVehicle(411, 2161.41, 1683.30, 10.47, 0.0,0,1); SendClientMessage(playerid, zold, \"(AdminInfo) Mivel Admin vagy, így kaptál egy infernust!\"); } else { AddStaticVehicle(560, 2161.41, 1683.30, 10.47, 0.0,0,1); } } SendClientMessage(playerid, narancs, \"El lettél teleportálva San Fierroba. \"); SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0); ResetPlayerWeapons(playerid); TogglePlayerControllable(playerid,0); SetTimerEx(\"Spawnvedelem\",2000,0,\"i\",playerid); } if(!strcmp(params, \"chiliad\", true)) { if (GetPlayerState(playerid) == 2) { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), -2311.386962, -1642.797851, 483.703125); } else { SetPlayerPos(playerid, -2311.386962, -1642.797851, 483.703125); if(IsPlayerAdmin(playerid)) { AddStaticVehicle(411, -2311.386962, -1642.797851, 483.703125,0.0,0,1); SendClientMessage(playerid, zold, \"(AdminInfo) Mivel Admin vagy, így kaptál egy infernust!\"); } else { AddStaticVehicle(560, -2311.386962, -1642.797851, 483.703125,0.0,0,1); } } SendClientMessage(playerid, narancs, \"El lettél teleportálva Mount Chiliad tetejére. \"); SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0); ResetPlayerWeapons(playerid); TogglePlayerControllable(playerid,0); SetTimerEx(\"Spawnvedelem\",2000,0,\"i\",playerid); } return true; } CMD:fixveh(playerid, params[]) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"Mégis mit akarsz megjavítani? -.-\"); RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); GivePlayerMoney(playerid,-500); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Megjavítottad a kocsidat 500$-ért!\"); return 1; } CMD:crs(playerid,params[]) { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"Nem használhatod a parancsot!\"); DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); SendClientMessage(playerid, szurke, \"Kocsi törölve!\"); return 1; } CMD:poz(playerid, params[]) { new Float: X, Float: Y, Float: Z, Float: A; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); GetPlayerFacingAngle(playerid, A); format(str, sizeof(str), \"Pozíciód: X: %0.2f | Y: %0.2f | Z: %0.2f | A: %0.2f | Int: %d | VW: %d\",X,Y,Z,A,GetPlayerInterior(playerid),GetPlayerVirtualWorld(playerid)); SendClientMessage(playerid, szurke, str); return 1; } /*CMD:rules(playerid, params[]) { ShowPlayerDialog(playerid, 3, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"< ===== Szabályzat ===== >\", \"Mindenféle hack használata tiltott, anticheat rendszerünk 100 százalékos, nem érdemes vele szórakozni!\\nTiszteld a játékosokat és adminokat egyaránt.\\nNe SK-zz(Spawnkill), illetve ne WK-zz!(WriteKill)\\nHa bármilyen bugot észlelsz, azonnal jelentsd az adminok felé, hogy kijavíthassuk!\\nNe hirdess semmilyen fajta szervert!\", \"Megértettem\"); return 1; } CMD:commands(playerid, params[]) { ShowPlayerDialog(playerid, 4, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"< ===== Parancsok ===== >\", \"/tele /fixveh /poz /rules /commands /help\\n /kill /updates /hp /armor====================\\nAdmin parancsok:\\n /setskin /givemoney /goto /gethere /tv /tvoff\\n/a /asay /kick /ban /gmx(CSAK ENGEDÉLLYEL!)\", \"Megértettem!\"); return 1; }*/ CMD:help(playerid, params[]) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"< ==================== HELP ====================\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"< Több parancsot a /commands paranccsal találsz.\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"< A szabályzatot a /rules paranccsal tudod elolvasni.\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"< ==================== HELP ====================\"); return 1; } CMD:kill(playerid, params[]) { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Öngyilkos lettél..\"); SetPlayerHealth(playerid, 0); SetPlayerArmour(playerid, 0); return 1; } CMD:updates(playerid, params[]) { SendClientMessage(playerid, hiba, \"Technikai okok miatt kiszedve (kihasználható volt), a frissítéseket megtalálod a fórumon! www.bfdm.eu\"); return 1; } CMD:hp(playerid, params[]) { SetPlayerHealth(playerid, 99.9); GivePlayerMoney(playerid, -10000); SendClientMessage(playerid, COLOR_PINK, \"< Magadhoz vettél egy kötszercsomagot, amivel bekötözted a sebeid, így teljes életerõvel harcolhatsz tovább!\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_PINK, \"< Ez 10000 dollárodba került.\"); return 1; } CMD:armor(playerid, params[]) { SetPlayerArmour(playerid, 99.9); GivePlayerMoney(playerid, -25000); SendClientMessage(playerid, COLOR_PINK, \"< Új páncélt vettél magadhoz, így sértetlen páncéllal harcolhatsz tovább!\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_PINK, \"< Ez 25000 dollárodba került.\"); return 1; } CMD:setskin(playerid, params[]) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { new target,value; if(sscanf(params, \"ud\", target, value)) return SendClientMessage(playerid, szurke, \"< Használat: /setskin [név/id] [skin id]\"); if(!IsPlayerConnected(target)) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"< Hiba: a játékos nem elérhetõ.\"); if(value < 0 || value == 74 || value > 299) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"< Hiba: rossz skin id! Az értéknek 0 és 299 között kell lennie!\"); new string[64]; new name_variable[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(target, name_variable, sizeof(name_variable)); format(string, sizeof(string), \"< Átállítottad %s skinjét erre: %d\", name_variable, value); SendClientMessage(playerid, COLOUR_LIME, string); GetPlayerName(playerid, name_variable, sizeof(name_variable)); format(string, sizeof(string), \"< A skined át lett állítva erre: %d\", value, name_variable); SendClientMessage(target, COLOUR_LIME, string); Save(playerid); return SetPlayerSkin(target, value); } else { SendClientMessage(playerid, hiba, \"< Nincs jogosultságod a parancs használatához!\"); } return 1; } CMD:givemoney(playerid, params[]) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { new target,value; if(sscanf(params, \"ud\", target, value)) return SendClientMessage(playerid, szurke, \"< Használat: /givemoney [név/id] [összeg]\"); if(!IsPlayerConnected(target)) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"< Hiba: a játékos nem elérhetõ.\"); if(value < 0 || value == 9999999999) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"< Hiba: hibás összeg! Az értéknek 0 és 9999999999 között kell lennie!\"); new string[64]; new name_variable[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(target, name_variable, sizeof(name_variable)); format(string, sizeof(string), \"< Hozzáadtál %d$-t neki: %s\", value, name_variable); SendClientMessage(playerid, COLOUR_LIME, string); GetPlayerName(playerid, name_variable, sizeof(name_variable)); format(string, sizeof(string), \"< Egy adminisztrátor hozzáadott %d$-t a pénzedhez\", value); SendClientMessage(target, COLOUR_LIME, string); return GivePlayerMoney(target, value); } else { SendClientMessage(playerid, hiba, \"< Nincs jogosultságod a parancs használatához!\"); } return 1; } CMD:pm(playerid,params[]) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { new pm[128]; new id; new string[128]; new nev[20]; GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); if(sscanf(params, \"us[128]\",id,pm)) msg(playerid,szurke,\"Használat: /pm [JátékosID] [Üzenet]\"); else if(id == INVALID_PLAYER_ID) return msg(playerid,hiba,\"< Hiba: a játékos nem elérhetõ.\"); else { format(string,sizeof(string),\"[PM] (%d)%s üzeni: %s\",playerid,nev,pm); msg(id,kek,string); msg(playerid,narancs,\"Üzeneted elküldve!\"); } } return 1; } CMD:goto(playerid,params[]) //Játékoshoz teleportálás { if(IsPlayerConnected(playerid)) { { new id; if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,hiba,\"< Nincs jogosultságod a parancs használatához!\"); if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid,szurke,\"Használat: /goto [JátékosID]\"); if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"< Hiba: a játékos nem elérhetõ.\"); new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(id,x,y,z); SetPlayerPos(playerid,x,y,z); } } return 1; } CMD:gethere(playerid,params[]) //Egy játékost oda hozni ahol te vagy { if(IsPlayerConnected(playerid)) { { new id; if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,hiba,\"< Nincs jogosultságod a parancs használatához!\"); if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid,szurke,\"Használat: /gethere [JátékosID]\"); if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"< Hiba: a játékos nem elérhetõ.\"); new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(id,x,y,z); SetPlayerPos(id,x,y,z); } } return 1; } CMD:tv(playerid,params[]) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { { new id; new string[128]; new nev[30]; GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); new pnev[30]; GetPlayerName(id,pnev,sizeof(pnev)); if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,hiba,\"< Nincs jogosultságod a parancs használatához!\"); if(sscanf(params,\"u\", id)) return msg(playerid, szurke, \"< Használat: /tv [id]\"); else if(id == INVALID_PLAYER_ID) return msg(playerid, hiba, \"< Hiba: a játékos nem elérhetõ.\"); TogglePlayerSpectating(playerid, 1); PlayerSpectatePlayer(playerid, id); SetPlayerInterior(playerid,GetPlayerInterior(id)); SetPlayerVirtualWorld(playerid, GetPlayerVirtualWorld(id)); format(string,sizeof(string),\"< %s megfigyeli %s-t!\",nev,pnev); SendAdminMessage(hiba,string); } } return 1; } CMD:tvoff(playerid) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { { if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,hiba,\"< Nincs jogosultságod a parancs használatához!\"); TogglePlayerSpectating(playerid,0); SendClientMessage(playerid,szurke,\"< Abbahagytad a TV-zést, tovább jó játékot.\"); } } return 1; } CMD:a(playerid,params[]) { new nev[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); new achat[128]; new string[128]; if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return msg(playerid,hiba,\"< Nincs jogosultságod a parancs használatához!\"); if(sscanf(params, \"s[128]\",achat)) return msg(playerid,szurke,\"< Használat: /a [üzenet]\"); else { format(string,sizeof(string),\"Admin %s: %s\",nev,achat); SendAdminMessage(zold,string); } return 1; } CMD:asay(playerid, params[]) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { new szFormat[ 144 + 1 ]; if(isnull(params)) return SendClientMessage( playerid, szurke, \"< Használat: /asay [üzenet]\"); format(szFormat, sizeof (szFormat), \"< ADMIN BEJELENTÉS: %s\", params); SendClientMessageToAll(COLOR_LIME, szFormat); } else SendClientMessage(playerid, hiba, \"< Nincs jogosultságod a parancs használatához!\"); return 1; } CMD:kick(playerid, params[]) { new kickid, indok[24], string[128], JatekosNev[24], AdminNev[24]; if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"< Nincs jogosultságod a parancs használatához!\"); if(sscanf(params, \"us[24]\", kickid, indok)) return SendClientMessage(playerid,szurke,\"< Használat: /kick [id] [indok]\"); if(kickid == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,hiba,\"< Hibás ID!\"); GetPlayerName(kickid, JatekosNev, sizeof(JatekosNev)); GetPlayerName(playerid, AdminNev, sizeof(AdminNev)); format(string, sizeof(string), \"< %s kirúgta a %s nevû játékost | Indok: %s\", AdminNev, JatekosNev, indok); SendClientMessageToAll(narancs, string); Kick(kickid); return 1; } CMD:ban(playerid, params[]) { new banid, indok[24], string[128], JatekosNev[24], AdminNev[24]; if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, hiba, \"< Nincs jogosultságod a parancs használatához!\"); if(sscanf(params, \"us[24]\", banid, indok)) return SendClientMessage(playerid,szurke,\"< Használat: /ban [id] [indok]\"); if(banid == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,hiba,\"< Hibás ID!\"); GetPlayerName(banid, JatekosNev, sizeof(JatekosNev)); GetPlayerName(playerid, AdminNev, sizeof(AdminNev)); format(string, sizeof(string), \"< %s bannolta a %s nevû játékost | Indok: %s\", AdminNev, JatekosNev, indok); SendClientMessageToAll(narancs, string); Ban(banid); return 1; } CMD:gmx(playerid, params[]) { if (IsPlayerAdmin(playerid)) { new string[64]; format(string, sizeof(string), \"~r~SZERVER RESTART!\"); GameTextForAll(string, 8000, 4); SendClientMessageToAll(COLOUR_RED, \"< A szerver újraindul frissítések/bugjavítások miatt!\"); SetTimer(\"Restart\", 8000, false); } else { SendClientMessage(playerid, COLOUR_RED, \"< Nincs jogosultságod a parancs használatához!\"); } return 1; } // ============================================================================= // PARANCSOK, MÓDOSÍTÁSUKKAL HIBÁS LESZ A MOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! // ============================================================================= stock Name(playerid) { new Name2[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, Name2, sizeof(Name2)); return Name2; } stock GetName( playerid ) { new pName[ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName( playerid, pName, sizeof( pName )); return pName; } stock hash(buf[]) { new length=strlen(buf); new s1 = 1; new s2 = 0; new n; for (n=0; n<length; n++) { s1 = (s1 + buf[n]) % 65521; s2 = (s2 + s1) % 65521; } return (s2 << 16) + s1; } stock PlayerName(playerid) { new pname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname)); return pname; } stock PlayerIp(playerid) { new ip[24]; GetPlayerIp(playerid, ip, sizeof(ip)); return ip; } stock IsPlayerFlooding(playerid) { if(GetTickCount() - iPlayerChatTime[playerid] < 1000) return 1; return 0; }
3
« Dátum: 2013. április 19. - 16:20:15 »
Jelöltem, ez: format(PlayerFile,sizeof(PlayerFile),pFile,PlayerName(playerid)); Stringgel ugyanúgy hibát ír ki.
5
« Dátum: 2013. április 19. - 16:04:58 »
Hali. Mostanában elkezdtem a DM gamemodeomat átírni Freeroammá, így bele is akarnék tenni egy login rendszert. Keresgettem hivatalos fórumon, találtam is egyet (Ezt: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=431038), melyet megpróbáltam beépíteni a gamemodemba (ctrl+c ctrl+v az elején, majd kicsit átmagyarosítottam), ám errorozik (a teljesen alappal is), a következõt adja ki: D:\\samphost\\gamemodes\\bfroam.pwn(155) : error 012: invalid function call, not a valid address D:\\samphost\\gamemodes\\bfroam.pwn(155) : warning 215: expression has no effect D:\\samphost\\gamemodes\\bfroam.pwn(155) : error 001: expected token: \";\", but found \")\" D:\\samphost\\gamemodes\\bfroam.pwn(155) : error 029: invalid expression, assumed zero D:\\samphost\\gamemodes\\bfroam.pwn(155) : fatal error 107: too many error messages on one line 155. sor, és a köré tartozók: public OnPlayerConnect(playerid) { SendClientMessage(playerid, neon, \"A játékmód betöltése folyamatban....\"); PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://ddl3.data.hu/get/0/6111292/Jomekka_-_Dinosaurs_Love_808s_-_01_-_Roach_attack.mp3\"); GameTextForPlayer(playerid,\"~b~<~w~ BattleField FreeRoam~b~ >\",10000,3); pInfo[playerid][Kills] = 0; pInfo[playerid][Deaths] = 0; pInfo[playerid][AdminSzint] = 0; pInfo[playerid][LoggedIn] = 0; new PlayerFile[128]; format(PlayerFile,sizeof(PlayerFile),pFile,PlayerName(playerid)); // 155. SOR, több helyen is benn van a modban, mindenhol errorozik.. if(!fexist(PlayerFile)) { if(!strcmp(PlayerIp(playerid),dini_Get(pFile,\"IP\"),true)) { GivePlayerMoney(playerid, -GetPlayerMoney(playerid) + dini_Int(pFile,\"Pénz\")); SetPlayerScore(playerid, dini_Int(pFile,\"Skill\")); pInfo[playerid][Kills] = dini_Int(pFile,\"Ölések\"); pInfo[playerid][Deaths] = dini_Int(pFile,\"Halálok\"); pInfo[playerid][AdminSzint] = dini_Int(pFile,\"AdminSzint\"); pInfo[playerid][LoggedIn] = 1; SendClientMessage(playerid,narancs,\"IP Egyezés miatt automatikusan beléptettünk, jó játékot!\"); //SendClientMessage(playerid,narancs,\"Statisztikáid: Pénz: $%d | Skill: %d | Ölések: %d | Halálok: %d\",GetPlayerMoney(playerid),GetPlayerScore(playerid), pInfo[playerid][Kills], pInfo[playerid][Deaths]); } else { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bejelentkezés\",\"Írd be a jelszavad a bejelentkezéshez:\",\"Belépés\",\"Mégse\"); } } else { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGID+1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\",\"A játékhoz regisztráció szükséges! Írd be a jelszavad:\",\"Regisztrálás\",\"\"); } GetPlayerName(playerid, PlayerName, sizeof(PlayerName)); format(str, sizeof(str), \"%s csatlakozott a szerverhez.\", PlayerName); SendClientMessageToAll(narancs, str); SetPlayerInterior(playerid,10); SetPlayerVirtualWorld(playerid,1337); SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_PISTOL,1001); SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_PISTOL_SILENCED,1001); SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_DESERT_EAGLE,1001); SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_SHOTGUN,1001); SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_SAWNOFF_SHOTGUN,-1); SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_SPAS12_SHOTGUN,-1); SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_MICRO_UZI,-1); SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_MP5,1001); SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_AK47,1001); SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_M4,1001); SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(pFile, \"Skin\")); } Ami érdekes, hogy ha nem a gamemodba rakom bele, akkor nincs semmi baja. Én mindenképpen szeretném beleépíteni a gamemodba, de nem nagyon megy. Kéne kis segítség, megköszönném!
Oldalak: [1]
|