Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1
SA-MP: Szerverfejlesztés / Super Cars /Derbycars« Dátum: 2011. augusztus 30. - 13:08:28 »
Nemtom ennek miértelme igazából de attól még jó kis script.
2
SA-MP: Szerverfejlesztés / AFK Rendszer by: checcovt« Dátum: 2011. augusztus 29. - 08:06:49 »
thx.
3
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / [Map]Admin Ház!« Dátum: 2011. augusztus 28. - 21:04:00 »
Akkor az nem 4órás lenne
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. augusztus 28. - 21:11:34 ) Amúgy én is akarok vmi jó dolgot mappolni csak nem tudom hogy mit Ötletet tudnátok adni? (feheristi -é lesz sf ) [mod]Nem itt kéne megbeszélni ki mit csináljon nyiss a segítségekben témát és ott intézd ezt a dolgot .Amúgy elég baj hogy mappernek tartjátok magatokat és nem tudjátok mit mapoljatok Kreatívság![/mod] 4
SA-MP: Szerverfejlesztés / AFK Rendszer by: checcovt« Dátum: 2011. augusztus 28. - 20:49:15 »
Köszi mindenkinek
5
SA-MP: Szerverfejlesztés / Magyar Ház rendszer script!« Dátum: 2011. augusztus 25. - 21:57:21 »
WoW ez tetszik!
6
SA-MP: Szerverfejlesztés / AFK Rendszer by: checcovt« Dátum: 2011. augusztus 25. - 21:56:16 »
Sziasztok most összedobtam egy Afk rendszert és gondoltam megosztom veletek!
Elkészítési idõ: 5-10perc Itt is van: [pawn] /* ***** AFK RENDSZER By: checcovt ***** */ #include <a_samp> #define COLOR_YELLOW 0xFFFF00AA //Sárga #define DIALOG (0) #if defined FILTERSCRIPT public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" AFK RENDSZER BETÖLTVE by: checcovt\"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnFilterScriptExit() { print(\"\\n----------------------------------\"); print(\" AFK RENDSzer Kikapcsolva by: checcovt\"); print(\"----------------------------------\\n\"); return 1; } #endif public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(\"/afk\", cmdtext, true) == 0) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válaszd ki hova mész: \", \"WC -re\\nScriptelni\\nMappolni\\nCsajommal beszélni!\\nBoltba\", \"OK\", \"Mégse\"); } if(strcmp(\"/back\", cmdtext, true) == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Jó Játékot!\"); TogglePlayerControllable(playerid,1); new string3[70]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(string3, sizeof(string3), \"{33FF33}%s {33CCFF}viszajött!!\", name); SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string3); return 1; } return 0; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOG && response == 1) { switch(listitem) { case 0: { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"{33CCFF}AFK-ban vagy írd be {FF0000}/back {33CCFF}hogy visszatérj a játékba!\"); TogglePlayerControllable(playerid,0); new string3[70]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(string3, sizeof(string3), \"{FF0000}%s {33CCFF}elment WC -re!\", name); SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string3); } case 1: { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"{33CCFF}AFK-ban vagy írd be {FF0000}/back {33CCFF}hogy visszatérj a játékba!\"); TogglePlayerControllable(playerid,0); new string3[70]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(string3, sizeof(string3), \"{FF0000}%s {33CCFF}elment Scriptelni!\", name); SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string3); } case 2: { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"{33CCFF}AFK-ban vagy írd be {FF0000}/back {33CCFF}hogy visszatérj a játékba!\"); TogglePlayerControllable(playerid,0); new string3[70]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(string3, sizeof(string3), \"{FF0000}%s {33CCFF}elment Mappolni!\", name); SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string3); } case 3: { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"{33CCFF}AFK-ban vagy írd be {FF0000}/back {33CCFF}hogy visszatérj a játékba!\"); TogglePlayerControllable(playerid,0); new string3[70]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(string3, sizeof(string3), \"{FF0000}%s {33CCFF}elment csajozni!\", name); SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string3); } case 4: { SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"{33CCFF}AFK-ban vagy írd be {FF0000}/back {33CCFF}hogy visszatérj a játékba!\"); TogglePlayerControllable(playerid,0); new string3[70]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(string3, sizeof(string3), \"{FF0000}%s {33CCFF}elment Boltba!\", name); SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string3); } } } return 1; } [/pawn] Ha tetszik nyomj egy + -t ! Nekem jó lett: [pawn] Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase [/pawn] 7
SA-MP: Szerverfejlesztés / AquaPark« Dátum: 2011. augusztus 24. - 19:13:43 »
Ez is tetszik !! ment a +
És már bent van szerómba 8
SA-MP: Szerverfejlesztés / Easy drift mapp« Dátum: 2011. augusztus 24. - 19:01:52 »
Tetszik [LÁJK]
10
SA-MP: Szerverfejlesztés / Lv Kataszrofa terület :)« Dátum: 2011. augusztus 24. - 18:29:21 »
Az összes mapod tetszik ugyhogy huh szépek grat!!
12
SA-MP: Szerverfejlesztés / Csõ« Dátum: 2011. augusztus 24. - 18:06:51 »
Szép kis map... lehet én is lassan publikálok vmit
13
SA-MP: Szerverfejlesztés / DialogKocsi-parancsok« Dátum: 2011. augusztus 24. - 18:03:45 »
Szép script lehet hogy felhasználom és kicsit átírom grat!
14
SA-MP: Szerverfejlesztés / Jetpack« Dátum: 2011. augusztus 24. - 17:57:06 »
Nekem is sikerült, jó lett
15
SA-MP: Szerverfejlesztés / Night-Admin« Dátum: 2011. augusztus 24. - 17:55:19 »
Jó lett, grat !!
|