Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1
Segítségkérés / SQL Probléma« Dátum: 2016. július 13. - 07:59:48 »
Igen, ne haragudj! Közben rájöttem, hogy nem az SQL-el lesz a probléma, mert valami ok folytán megváltozik a pNev-nevű változóm értéke.
Debug: http://imgur.com/a3QzRnT Név Dialog: case NevDialog: Másik dialog: case KorDialog: Textdraw kattintás if(playertextid == Textdraw5[playerid]) Szóval itt a probléma akkor jön elő, amikor megnyitok egy újabb dialog-ot, vagy amikor textdrawra kattintok, vagy amikor másik változónak adok értéket. 2
Segítségkérés / SQL Probléma« Dátum: 2016. július 12. - 21:56:01 »
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni. A problémám az, hogy az adatbázisba érdekesen illeszti be az adatot, amit be szeretnék tenni. Inkább képekkel illusztrálom. http://imgur.com/a/7K5dn Valaki találkozott már hasonló problémával? Előre is köszönöm! Szerk: Csináltam egy kis debug-ot. Szóval ha megnyitok egy másik dialog-ot akkor csinálja ezt. Vagy ha rá kattintok egy textdrawra(?!) Szerk2: Megoldva! Nem adtam méretet a pNev-nek :/ Péter 4
Segítségkérés / Ütközés« Dátum: 2013. január 23. - 18:11:12 »
Hi. Hogy lehetne lekérdezni azt, hogy ha egy kocsi ütközik egy másik kocsival?
5
Segítségkérés / Ezzel a TD BoX-al mi a baj?« Dátum: 2012. március 17. - 15:28:49 »
OnPlayerSpawnhoz
TextDrawShowForPlayer(playerid,BoX); 6
Segítségkérés / Skin betöltési gond..« Dátum: 2012. március 17. - 10:14:04 »
[pawn]SetPlayerSkin( playerid, pInfo[playerid][cskin] );[/pawn]
a [pawn]SetSpawnInfo[/pawn] alatt legyen. 7
Segítségkérés / return probléma« Dátum: 2012. március 16. - 22:47:39 »
[pawn] if(JatekosInfo[playerid][Frakcio] == 2)
{ if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5,1,1,1)) { new rangskin; if(JatekosInfo[playerid][Rang] == 0) {rangskin = 1;} if(JatekosInfo[playerid][Rang] == 1) {rangskin = 1;} if(JatekosInfo[playerid][Rang] == 2) {rangskin = 1;} if(JatekosInfo[playerid][Rang] == 3) {rangskin = 1;} if(JatekosInfo[playerid][Rang] == 4) {rangskin = 1;} if(JatekosInfo[playerid][Rang] == 5) {rangskin = 1;} SetPlayerSkin(playerid,rangskin); JatekosInfo[playerid][szolgalatban] = 1; GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); new string[256]; format(string,sizeof(string),\"%s szolgálatba állt.(Mentõ)\",nev); printf(string); return 1; } else { SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nem vagy az öltözõben!\"); return 1; } else { SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Nem vagy olyan frakcióban,aminél szolgálatba lehetne állni!\");3 return 1; }[/pawn] Ha igy se jo akkor nemtudom.. 8
Segítségkérés / Kene egy olyan hogy minden 10 percbe minden ember kap 10.000$-t« Dátum: 2012. március 16. - 17:29:24 »
Gamemode elejére:
forward FizuTimer(playerid);//Timer Forwardja OnPlayerConnecthez: SetTimer(\"FizuTimer\", 600000, 1);// a Timer inditása Valahova a módba: public FizuTimer(playerid)// Ha lejár a Timer 9
Segítségkérés / Ha neki megyek az objectnek« Dátum: 2012. március 16. - 13:40:24 »
Nemtudom.. szerintem csak valahogy ugy, hogy lekérdezed az object helyzetét
[pawn]GetObjectPos();[/pawn] És összeviszonyítod a playerével [pawn]GetPlayerPos();[/pawn] 11
Segítségkérés / Házrendszer« Dátum: 2012. március 16. - 12:13:36 »
Frissítsd egy függvénnyel restart közbe.
12
Segítségkérés / NPC hiba« Dátum: 2012. március 16. - 12:12:45 »
Csatlakoztattad a szerverhez?
[pawn]ConnectNPC(\"NPC Neve\",\"Record neve\");[/pawn] Ha igen, van valami regisztációs vagy valami ilyesmi dolog a szerveren? Mert akkor az NPC-t át kell rajta engedni. [pawn]if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1;[/pawn] 13
Segítségkérés / Alapobject mozgatás« Dátum: 2012. március 16. - 09:07:46 »
Van egy függvény amivel ki lehet törölni az adott objectet és belerakod helyére a sajátod akkor azt már tudod mozgatni!
[pawn]RemoveBuildingForPlayer();[/pawn] 14
Segítségkérés / Kép« Dátum: 2012. március 16. - 08:52:00 »
Nikolaev シ: jaja az kéne.
Cannonn: Ezt már láttam de azért kösz. 15
Segítségkérés / játszott Órára állítani« Dátum: 2012. március 16. - 00:26:28 »
Gamemod elejére:
[pawn]forward SzintCheck();[/pawn] Csinálj ennek timert: [pawn]SzintCheck();[/pawn] [pawn]public SzintCheck() { new Szint; for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { Szint = PlayerInfo[pConnectTime]; SetPlayerScore(i, Szint); } } return 1; }[/pawn] |