Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ripme0

Oldalak: [1]
1
Fura. Köszönöm, megoldódott. igen, a lekérés volt a ludas. Csak fura, hogy eddig jó volt, nem foglalkoztam a házrendszerrel, más rendszerekkel foglalkoztam, azt hirtelen sehol sári lett. Köszönöm mégegyszer!:D

2
Nem kértem le, ellenőriztem sehol, ahogy írtam, eddig működött rendesen. A kódom a módomból van kimásolva, rendesen megvan írva, és nem is értem miért így másolta be, bocsi. :D

3
Sziasztok! Igen, sose növök fel, hogy még ma is írom a samp szerverem. Viszont. A házrendszerem az egyik pillanatról a másikra elkezdett elég érdekes dolgokat művelni. Dinivel mentek, tudom, minek, és hogy miért. Mert lassan 10 éve azzal kezdtem, nincs sok kedvem sqlre átírni a modot. Amint belépek a házba, minden oké, abba a virtualworldbe, és interiorba tesz, ami van a mentés fájlban, viszont kilépésnél a legnagyobb ID-s háznál tesz ki. Viszont jön megint egy csavar. Másik interiornál ugyan ezt csinálni, csak azon adott interioros mentésű legnagyobb idvel. Ha hülyén fogalmazok, elnézést. A kód a be és kimenetelnél:

                for(new i;i<MAX_HOUSES;i++)
      {
                  if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.5, hInfo[hX],hInfo[hY],hInfo[hZ]))
              {
                      SetPlayerInterior(playerid, hInfo[hInti]);
                     SetPlayerVirtualWorld(playerid, hInfo[hVW]);
                      SetPlayerPos(playerid, hInfo[hIntX], hInfo[hIntY], hInfo[hIntZ]);
                   }
                    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.5, hInfo[hIntX],hInfo[hIntY],hInfo[hIntZ]))
              {
                 SetPlayerInterior(playerid, 0), SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
                 SetPlayerPos(playerid, hInfo[hX], hInfo[hY], hInfo[hZ]);   
                }
                }

Köszönöm előre is, bárki bárhogy szól hozzá.

4
Általános / Re:Dini-vel összebugol több karakter
« Dátum: 2022. január 16. - 18:06:45 »
stocknál?

5
Általános / Re:Dini-vel összebugol több karakter
« Dátum: 2022. január 16. - 14:41:30 »
A GetNev funkció csak egy #define GetNev GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)) egyszerűsítés.
A betöltés pedig a bejelentkezésnél, dialogra reagálva:
format(file,sizeof(file),"/Karakterek/%s.ini", nev);
if(dini_Exists(file))
{
   new pw = dini_Int(file, "Jelszo");
   if(udb_hash(inputtext) == pw)   
   {
                playerLoad(playerid); azóta átraktam a betöltést stockba, hátha.
                SpawnPlayer(playerid);
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid,HIBA,"[HIBA] Rossz adatot adtál meg!");
       printf("[LOG] %s bejelentkezése sikertelen volt!",nev);
                 Kick(playerid);
   }
}

a stockos betöltés pedig:
stock playerLoad(playerid)
{
   GetNev;
   new file[128];
        format(file,sizeof(file),"/Karakterek/%s.ini", nev);
   if(dini_Exists(file))
   {
           Belepve[playerid] = 1;
      ResetPlayerMoney(playerid);
      playerInfo[playerid][Szint] = dini_Int(file,"Szint"), TextDrawSetString(LEVEL[playerid], playerInfo[playerid][Szint]);
      playerInfo[playerid][Skin] = dini_Int(file,"Skin"),SetPlayerSkin(playerid, playerInfo[playerid][Skin]);
      playerInfo[playerid][Penz] = dini_Int(file,"Penz");
                itt is van egy rakás betöltés.
   }
}


6
Általános / Re:Dini-vel összebugol több karakter
« Dátum: 2022. január 15. - 23:19:32 »
igen, de az a te id-d. ha csak simán id lenne az a másik játékos idje. ergo muszáj vagyok playeridt használni. legalábbis én így látom/tudom.

7
Általános / Re:Dini-vel összebugol több karakter
« Dátum: 2022. január 15. - 20:47:14 »
azt tudom, hogy előbb menteni kell, utána nullázni annak fejébe, hogy ne legyen az, ami a problémám jelenleg, de valahogy nem adja ki a dolog.

public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{

   new dcstring[256];
   new file[128];
   GetNev;
   format(dcstring,sizeof(dcstring),"[AC-LOG][ID: %d] %s elhagyta a szervert!",playerid, nev);
   SendAdminMessage(-1,dcstring);
   format(file,sizeof(file),"/Karakterek/%s.ini",nev);
   if(fexist(file) && playerlogin[playerid] == 1)
   {
         dini_IntSet(file,"Szint", playerInfo[playerid][Szint]);
         dini_IntSet(file,"Penz", playerInfo[playerid][Penz]);
         dini_IntSet(file,"DoorDashErtekeles", playerInfo[playerid][DoorDashErtekeles]);
         nyilván van több mentés is, de az egészet hadd ne másoljam be
   }
   playerInfo[playerid][Szint] = 0;
   playerInfo[playerid][Penz] = 0;
   playerInfo[playerid][DoorDashErtekeles] = 0;
   pár killtimer
   textdrawhideok

}
return 1;

8
Általános / Dini-vel összebugol több karakter
« Dátum: 2022. január 15. - 17:15:48 »
Sziasztok! A problémám annyi lenne, hogy mai nap felhívtam egy barátomat a szerveremre, amit már több éve írok. Először feljött, beregisztrált minden oké, lelépett majd vissza, és az Én mentett dolgaimat kapta meg, a jelszó kivételével. Disconnectnél levan nullázva minden érték, miután lementette a játékos értékeit, de összebuggol, és már nem tudom mit tudnék vele tenni. Ha esetleg valaki tudna segíteni, azt megköszönném.:) Remélem érthetően írtam, további szépeket!

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal