Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / Re:Ház betöltésnél minden oké, kilépésnél a legnagyobb ID-s háznál dob ki.« Dátum: 2024. június 25. - 00:10:09 »
Fura. Köszönöm, megoldódott. igen, a lekérés volt a ludas. Csak fura, hogy eddig jó volt, nem foglalkoztam a házrendszerrel, más rendszerekkel foglalkoztam, azt hirtelen sehol sári lett. Köszönöm mégegyszer!:D
2
Segítségkérés / Re:Ház betöltésnél minden oké, kilépésnél a legnagyobb ID-s háznál dob ki.« Dátum: 2024. június 24. - 23:56:57 »
Nem kértem le, ellenőriztem sehol, ahogy írtam, eddig működött rendesen. A kódom a módomból van kimásolva, rendesen megvan írva, és nem is értem miért így másolta be, bocsi.
3
Segítségkérés / Ház betöltésnél minden oké, kilépésnél a legnagyobb ID-s háznál dob ki.« Dátum: 2024. június 24. - 19:07:20 »
Sziasztok! Igen, sose növök fel, hogy még ma is írom a samp szerverem. Viszont. A házrendszerem az egyik pillanatról a másikra elkezdett elég érdekes dolgokat művelni. Dinivel mentek, tudom, minek, és hogy miért. Mert lassan 10 éve azzal kezdtem, nincs sok kedvem sqlre átírni a modot. Amint belépek a házba, minden oké, abba a virtualworldbe, és interiorba tesz, ami van a mentés fájlban, viszont kilépésnél a legnagyobb ID-s háznál tesz ki. Viszont jön megint egy csavar. Másik interiornál ugyan ezt csinálni, csak azon adott interioros mentésű legnagyobb idvel. Ha hülyén fogalmazok, elnézést. A kód a be és kimenetelnél:
for(new i;i<MAX_HOUSES;i++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.5, hInfo[hX],hInfo[hY],hInfo[hZ])) { SetPlayerInterior(playerid, hInfo[hInti]); SetPlayerVirtualWorld(playerid, hInfo[hVW]); SetPlayerPos(playerid, hInfo[hIntX], hInfo[hIntY], hInfo[hIntZ]); } if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.5, hInfo[hIntX],hInfo[hIntY],hInfo[hIntZ])) { SetPlayerInterior(playerid, 0), SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0); SetPlayerPos(playerid, hInfo[hX], hInfo[hY], hInfo[hZ]); } } Köszönöm előre is, bárki bárhogy szól hozzá. 5
Általános / Re:Dini-vel összebugol több karakter« Dátum: 2022. január 16. - 14:41:30 »
A GetNev funkció csak egy #define GetNev GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)) egyszerűsítés.
A betöltés pedig a bejelentkezésnél, dialogra reagálva: format(file,sizeof(file),"/Karakterek/%s.ini", nev); if(dini_Exists(file)) { new pw = dini_Int(file, "Jelszo"); if(udb_hash(inputtext) == pw) { playerLoad(playerid); azóta átraktam a betöltést stockba, hátha. SpawnPlayer(playerid); } else { SendClientMessage(playerid,HIBA,"[HIBA] Rossz adatot adtál meg!"); printf("[LOG] %s bejelentkezése sikertelen volt!",nev); Kick(playerid); } } a stockos betöltés pedig: stock playerLoad(playerid) { GetNev; new file[128]; format(file,sizeof(file),"/Karakterek/%s.ini", nev); if(dini_Exists(file)) { Belepve[playerid] = 1; ResetPlayerMoney(playerid); playerInfo[playerid][Szint] = dini_Int(file,"Szint"), TextDrawSetString(LEVEL[playerid], playerInfo[playerid][Szint]); playerInfo[playerid][Skin] = dini_Int(file,"Skin"),SetPlayerSkin(playerid, playerInfo[playerid][Skin]); playerInfo[playerid][Penz] = dini_Int(file,"Penz"); itt is van egy rakás betöltés. } } 6
Általános / Re:Dini-vel összebugol több karakter« Dátum: 2022. január 15. - 23:19:32 »
igen, de az a te id-d. ha csak simán id lenne az a másik játékos idje. ergo muszáj vagyok playeridt használni. legalábbis én így látom/tudom.
7
Általános / Re:Dini-vel összebugol több karakter« Dátum: 2022. január 15. - 20:47:14 »
azt tudom, hogy előbb menteni kell, utána nullázni annak fejébe, hogy ne legyen az, ami a problémám jelenleg, de valahogy nem adja ki a dolog.
Kód: [Kijelölés] public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
8
Általános / Dini-vel összebugol több karakter« Dátum: 2022. január 15. - 17:15:48 »
Sziasztok! A problémám annyi lenne, hogy mai nap felhívtam egy barátomat a szerveremre, amit már több éve írok. Először feljött, beregisztrált minden oké, lelépett majd vissza, és az Én mentett dolgaimat kapta meg, a jelszó kivételével. Disconnectnél levan nullázva minden érték, miután lementette a játékos értékeit, de összebuggol, és már nem tudom mit tudnék vele tenni. Ha esetleg valaki tudna segíteni, azt megköszönném. Remélem érthetően írtam, további szépeket!
Oldalak: [1]
|