Üdvözletem , egyik ismerősömnek van egy rp szervere , amin Holiday RPG Mód fut (Defensive edit) , de amikor Crashel a szerverről a játékos vagy újraindul a szerver a karakterek egyszerűen törlődnek és újra kell regisztrálniuk, ha valaki tudna ebben segíteni meg köszönném.
OnPlayerdisconnect rész + Mentés:
stock Ment(playerid)
{
format(File, sizeof(File), \"Players/%s.ini\", SimaNev(playerid));
if(dini_Exists(File))
{
dini_IntSet(File, \"Admin\", pInfo[playerid][pAdmin]);
dini_IntSet(File, \"Pénz\", pInfo[playerid][pMoney]);
dini_IntSet(File, \"Prémiumpont\", pInfo[playerid][pPremium]);
dini_IntSet(File, \"Válaszok\", pInfo[playerid][pValaszok]);
dini_IntSet(File, \"Skin\", pInfo[playerid][pSkin]);
dini_IntSet(File, \"Frakció\", pInfo[playerid][pFrakcio]);
dini_IntSet(File, \"FrakcióSkin\", pInfo[playerid][pFSkin]);
dini_IntSet(File, \"RuhaFajta\", pInfo[playerid][pClothes]);
dini_IntSet(File, \"Szervezet\", pInfo[playerid][pSzerv]);
dini_IntSet(File, \"Munka\", pInfo[playerid][pMunka]);
dini_IntSet(File, \"Munka2\", pInfo[playerid][pMunka2]);
dini_IntSet(File, \"BenzinSofor\", pInfo[playerid][benzinSofor]);
dini_IntSet(File, \"Bann\", pInfo[playerid][pBanned]);
dini_IntSet(File, \"Körözés\", pInfo[ playerid ][ pWanted ]);
dini_IntSet(File, \"Kor\", pInfo[playerid][pKor]);
dini_IntSet(File, \"Nem\", pInfo[playerid][pNem]);
dini_IntSet(File, \"Ház\", pInfo[playerid][pHaz]);
dini_IntSet(File, \"VHáz\", pInfo[playerid][pVHaz]);
dini_IntSet(File, \"Teló\", pInfo[playerid][pMobile]);
dini_IntSet(File, \"TKönyv\", pInfo[playerid][pBook]);
dini_IntSet(File, \"TSzám\", pInfo[playerid][pNumber]);
dini_IntSet(File, \"Cigi\", pInfo[playerid][pCigi]);
dini_IntSet(File, \"Gyújtó\", pInfo[playerid][pGyujto]);
dini_IntSet(File, \"Kaja\", pInfo[playerid][pKaja]);
dini_IntSet(File, \"Vontatokotel\", pInfo[playerid][pVontatokotel]);
dini_IntSet(File, \"Kungfu\", pInfo[playerid][pkung]);
dini_IntSet(File, \"Elbow\", pInfo[playerid][pelbow]);
dini_IntSet(File, \"Rugas\", pInfo[playerid][prugas]);
dini_IntSet(File, \"Box\", pInfo[playerid][pboxing]);
dini_IntSet(File, \"Kneehead\", pInfo[playerid][pknee]);
dini_IntSet(File, \"Pia\", pInfo[playerid][pPia]);
dini_IntSet(File, \"GPS\", pInfo[playerid][pGPS]);
dini_IntSet(File, \"Adóvevő\", pInfo[playerid][pWTalkie]);
dini_IntSet(File, \"SzámlaSzám\", pInfo[playerid][pBankSzamla]);
dini_IntSet(File, \"BankPin\", pInfo[playerid][pBankPin]);
dini_IntSet(File, \"BankPénz\", pInfo[playerid][pBankMoney]);
dini_IntSet(File, \"Fizetés\", pInfo[playerid][pFizetes]);
dini_IntSet(File, \"JÓra\", pInfo[playerid][pOra]);
dini_IntSet(File, \"JPerc\", pInfo[playerid][pPerc]);
dini_IntSet(File, \"JMPerc\", pInfo[playerid][pMPerc]);
dini_IntSet(File, \"Adó\", pInfo[playerid][pAdo]);
dini_IntSet(File, \"Börtön\", pInfo[playerid][pBorton]);
dini_IntSet(File, \"RPPont\", pInfo[playerid][pRPPont]);
dini_IntSet(File, \"Deagle\", pInfo[playerid][pDeagle]);
if(pInfo[playerid][pFrakcio] != RENDOR)
{
//dini_IntSet(File, \"Deagle\", pInfo[playerid][pDeagle]);
dini_IntSet(File, \"Colt\", pInfo[playerid][pColt]);
//dini_IntSet(File, \"Basseball\", pInfo[playerid][pBasseball]);
//dini_IntSet(File, \"Shotgun\", pInfo[playerid][pShotgun]);
//dini_IntSet(File, \"M4\", pInfo[playerid][pM4]);
}
dini_IntSet(File, \"Basseball\", pInfo[playerid][pBasseball]);
dini_IntSet(File, \"Shotgun\", pInfo[playerid][pShotgun]);
dini_IntSet(File, \"M4\", pInfo[playerid][pM4]);
dini_IntSet(File, \"Kresz\", pInfo[playerid][pKresz]);
//dini_IntSet(File, \"Rutin\", pInfo[playerid][pRutin]);
dini_IntSet(File, \"Jogsi\", pInfo[playerid][pJogsi]);
dini_IntSet(File, \"Kokain\", pInfo[playerid][pCocain]);
dini_IntSet(File, \"Mati\", pInfo[playerid][pMati]);
dini_IntSet(File, \"FCigi\", pInfo[playerid][pFCigi]);
dini_IntSet(File, \"Büntetés\", pInfo[playerid][pBuntetes]);
dini_IntSet(File, \"Kocsi\", pInfo[playerid][VEHICLE]);
dini_IntSet(File, \"KocsiID\", pInfo[playerid][VEHICLE_ID]);
dini_IntSet(File, \"Kocsi2\", pInfo[playerid][VEHICLE2]);
dini_IntSet(File, \"KocsiID2\", pInfo[playerid][VEHICLE_ID2]);
dini_IntSet(File, \"Kocsi3\", pInfo[playerid][VVEHICLE]);
dini_IntSet(File, \"KocsiID3\", pInfo[playerid][VVEHICLE_ID]);
dini_IntSet(File, \"Kocsi4\", pInfo[playerid][VVEHICLE2]);
dini_IntSet(File, \"KocsiID4\", pInfo[playerid][VVEHICLE_ID2]);
dini_IntSet(File, \"KölcsönKocsi\", pInfo[playerid][KVEHICLE]);
dini_IntSet(File, \"KölcsönKocsiID\", pInfo[playerid][KVEHICLE_ID]);
dini_Set(File, \"ANév\", pInfo[playerid][pANev]);
dini_FloatSet(File, \"pArmor\", pInfo[playerid][pArmor]);
dini_FloatSet(File, \"spawnx\", pInfo[playerid][spawnx]);
dini_FloatSet(File, \"spawny\", pInfo[playerid][spawny]);
dini_FloatSet(File, \"spawnz\", pInfo[playerid][spawnz]);
dini_IntSet(File, \"Interior\", pInfo[playerid][pInterior]);
dini_IntSet(File, \"pOrokAs\", pInfo[playerid][pOrokAs]);
dini_IntSet(File, \"pEngedelyColt\", pInfo[playerid][pEngedelyColt]);
dini_IntSet(File, \"pEngedelyDesi\", pInfo[playerid][pEngedelyDesi]);
dini_IntSet(File, \"pBukosisak\", pInfo[playerid][pBukosisak]);
dini_IntSet(File, \"RiasztoVan\", pInfo[playerid][HazRiasztoVan]);
dini_IntSet(File, \"KocsiRiasztoVan\", pInfo[playerid][KocsiRiasztoVan]);
dini_IntSet(File, \"VedelmiVan\", pInfo[playerid][VedelmiVan]);
dini_IntSet(File, \"Utolsorob\", pInfo[playerid][utolsorob]);
dini_IntSet(File, \"Utolsotanulas\", pInfo[playerid][utolsotanulas]);
dini_IntSet(File, \"RabloTanulas\", pInfo[playerid][pRablo]);
dini_IntSet(File, \"TolvajTanulas\", pInfo[playerid][pTolvaj]);
dini_IntSet(File, \"MentesTanulas\", pInfo[playerid][pMentes]);
dini_Set(File, \"pRang\", pInfo[playerid][pRang]);
dini_Set(File, \"pIP\", pInfo[playerid][pIP]);
dini_IntSet(File, \"VIP\", pInfo[playerid][pVIP]);
dini_IntSet(File, \"VIP2\", pInfo[playerid][pVIP2]);
dini_IntSet(File, \"SpawnHely\", pInfo[playerid][pSpawn]);
dini_IntSet(File, \"pFigyelmeztetes\", pInfo[playerid][pFigyelmeztetes]);
dini_IntSet(File, \"Maszk\", pInfo[playerid][pMaszk]);
dini_IntSet(File, \"AdoFreq\",pInfo[playerid][pWTFreq]);
dini_Set(File, \"HamisNev\",pInfo[playerid][HamisNev]);
dini_IntSet(File, \"JatekosSzemuveg\",pInfo[playerid][pSzemuveg]);
dini_IntSet(File, \"Körözésalatt\", pInfo[playerid][pKorozesAlatt]);
dini_Set(File, \"Körözéstkiadta\", pInfo[playerid][pKorozestKiadta]);
dini_Set(File, \"KörözésIndok\", pInfo[playerid][pKorozesIndok]);
dini_IntSet(File, \"DrogMag\", pInfo[playerid][pDrogMag]);
dini_FloatSet(File, \"DrogHelyX\", pInfo[playerid][pDrogTermelesiHelyX]);
dini_FloatSet(File, \"DrogHelyY\", pInfo[playerid][pDrogTermelesiHelyY]);
dini_FloatSet(File, \"DrogHelyZ\", pInfo[playerid][pDrogTermelesiHelyZ]);
dini_IntSet(File, \"Drog\", pInfo[playerid][pDrogMarj]);
dini_IntSet(File, \"DrogKokain\", pInfo[playerid][pDrogKoko]);
}
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
Fagyasztvavan[playerid] = 0;
Ment(playerid);
Nevekki(playerid);
new Weapon, Ammo, S[128], Float: xxx, Float: yyy, Float: zzz;
GetPlayerPos( playerid, xxx, yyy, zzz );
pInfo[playerid][spawnx] = xxx;
pInfo[playerid][spawny] = yyy;
pInfo[playerid][spawnz] = zzz;
pInfo[playerid][pInterior] = GetPlayerInterior( playerid );
pInfo[playerid][pDrogMag] = 0;
pInfo[playerid][pDrogTermelesiHelyX] = 0.0;
pInfo[playerid][pDrogTermelesiHelyY] = 0.0;
pInfo[playerid][pDrogTermelesiHelyZ] = 0.0;
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
Weapon = GetPlayerWeapon(playerid);
Ammo = GetPlayerAmmo(playerid);
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
if(pInfo[pFrakcio] == RFONOK || pInfo[pFrakcio] == RENDOR)
{
SetPlayerMarkerForPlayer( i, playerid, 0xFFFFFF00 );
}
}
}
if(Weapon == 24 && Ammo > 0)
{
pInfo[playerid][pDeagle] += Ammo;
}
if(Weapon == 22 && Ammo == 0)
{
pInfo[playerid][pColt] += Ammo;
}
SetVehicleToRespawn(BicoID[playerid]);
KocsiOff(BicoID[playerid]);
SetVehicleToRespawn(HajoID[playerid]);
KocsiOff(HajoID[playerid]);
Nulla(playerid);
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
if(GetVehicleModel(vehicleid) == 578)
{
DestroyObject(fa[ vehicleid ][ 0 ]);
DestroyObject(fa[ vehicleid ][ 1 ]);
DestroyObject(fa[ vehicleid ][ 2 ]);
DestroyObject(fa[ vehicleid ][ 3 ]);
DestroyObject(fa[ vehicleid ][ 4 ]);
}
}
switch(reason)
{
case 0:
{
format(S, sizeof(S), \"< %s crashelt a szerverről >\", Nev(playerid));
SendAdminMessage(NARANCS, S);
format(S, sizeof(S), \"(( %s crashelt ))\", Nev(playerid));
ProxDetector(10.0, playerid, S, FONTOS, FONTOS, FONTOS, FONTOS, FONTOS);
}
case 1..2:
{
format(S, sizeof(S), \"< %s kilépett a szerverről >\", Nev(playerid));
SendAdminMessage(NARANCS, S);
format(S, sizeof(S), \"(( %s kilépett ))\", Nev(playerid));
ProxDetector(10.0, playerid, S, FONTOS, FONTOS, FONTOS, FONTOS, FONTOS);
}
}
KillTimer(SerultTimer[playerid]);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Box);
TextDrawHideForPlayer(playerid, WebText);
PlayerTextDrawHide(playerid, Ft);
PlayerTextDrawHide(playerid, jOra);
PlayerTextDrawHide(playerid, NevMutat2);
PlayerTextDrawHide(playerid, jOra2);
PlayerTextDrawHide(playerid, BankPenz);
// Admin Chat
TextDrawHideForPlayer(playerid, Chat9);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Chat0);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Chat1);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Chat2);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Chat3);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Chat4);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Chat5);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Chat6);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Chat7);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Chat8);
Injourney[playerid] = 0;
Watching[playerid] = 0;
Goto[playerid] = 0;
return 1;
}