1
« Dátum: 2020. február 09. - 17:52:40 »
Dialog: case DIALOG_FELSZERELES:
{
if(!response)
return SCM(playerid, COL_MKEK, "Kiléptél a felszerelés választóból!"
switch(listitem)
{
case 0:
{
GiveWeapon(playerid, 3, 1, false, true);//gumibot
GiveWeapon(playerid, 24, 80, false, true);//deagle
GiveWeapon(playerid, 25, 80, false, true);//shoti
GiveWeapon(playerid, 41, 3000, false, true);//spray
SCM(playerid, COL_MKEK, "Felvetted a járőr felszerelést!"
}
case 1:
{
GiveWeapon(playerid, 3, 1, false, true);//gumibot
GiveWeapon(playerid, 24, 80, false, true);//deagle
GiveWeapon(playerid, 41, 3000, false, true);//spray
SCM(playerid, COL_MKEK, "Felvetted a motoros felszerelést!"
SetSkin(playerid,284,false);
}
case 2:
{
if(BevetesiFelszereles == 0)
{
SCM(playerid,COL_LRED,"Nincs engedélyezve!"
return 1;
}
GiveWeapon(playerid, 33, 50, false, true);
GiveWeapon(playerid, 31, 120, false, true);
GiveWeapon(playerid, 24, 30, false, true);
GiveWeapon(playerid, 17, 10, false, true);
SCM(playerid, COL_MKEK, "Felvetted a bevetési felszerelést!"
}
case 3:
{
GiveWeapon(playerid,43,100,false,true);
GiveWeapon(playerid,24,100,false,true);
}
}
return true;
}
case DIALOG_SWAT:
{
if(!response)
return SCM(playerid, COL_MKEK, "Kiléptél a felszerelés választóból!"
switch(listitem)
{
case 0:
{
GiveWeapon(playerid, 3, 1, false, true);//gumibot
GiveWeapon(playerid, 24, 80, false, true);//deagle
GiveWeapon(playerid, 29, 200, false, true);//mp5
GiveWeapon(playerid, 41, 3000, false, true);//spray
SetArmour(playerid, MAX_ARMOUR);
SetHealth(playerid, MAX_HP);
SetSkin(playerid, 285, false);
PlayerInfo[playerid][pSWATDuty] = 1;
SCM(playerid, COL_MKEK, "Felvetted az alap felszerelést!"
}
case 1:
{
GiveWeapon(playerid, 3, 1, false, true);//gumibot
GiveWeapon(playerid, 24, 80, false, true);//deagle
GiveWeapon(playerid, 29, 200, false, true);//mp5
GiveWeapon(playerid, 34, 100, false, true);//sniper
GiveWeapon(playerid, 17, 20, false, true);//teargas
GiveWeapon(playerid, 41, 3000, false, true);//spray
SetArmour(playerid, MAX_ARMOUR);
SetHealth(playerid, MAX_HP);
SetSkin(playerid, 285, false);
PlayerInfo[playerid][pSWATDuty] = 1;
SCM(playerid, COL_MKEK, "Felvetted a közepes felszerelést!"
}
case 2:
{
GiveWeapon(playerid, 3, 1, false, true);//gumibot
GiveWeapon(playerid, 24, 80, false, true);//deagle
GiveWeapon(playerid, 31, 500, false, true);//m4
GiveWeapon(playerid, 27, 100, false, true);//combat
GiveWeapon(playerid, 34, 100, false, true);//sniper
GiveWeapon(playerid, 17, 20, false, true);//teargas
GiveWeapon(playerid, 41, 3000, false, true);//spray
SetArmour(playerid, MAX_ARMOUR);
SetHealth(playerid, MAX_HP);
SetSkin(playerid, 285, false);
PlayerInfo[playerid][pSWATDuty] = 1;
SCM(playerid, COL_MKEK, "Felvetted a nehéz felszerelést!"
}
case 3:
{
PlayerInfo[playerid][pSWATDuty] = 0;
SetArmour(playerid, 0.0);
DeleteWeapon(playerid);
SetPlayerSkin(playerid,PlayerInfo[playerid][pskin]);
}
}
return true;
}
Parancs: }
CMD:felszereles(playerid,params[])
{
if(PlayerInfo[playerid][pFrakcio] != FRAKCIO_LSPD)
return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, NEM_HASZNALHATO);
if(PlayerInfo[playerid][prang] < 2)
return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, NEM_HASZNALHATO);
new felszereles[32];
sscanf(params,"s",felszereles);
if(!egyezik(felszereles,"engedely")
{
if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 255.3863,77.1573,1003.6406) && !IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 267.768, 118.279, 1004.617))//LSPD bázis duty hely
{
SCM(playerid, COL_LRED, "Nem vagy az öltözőszekrényeknél!"
return true;
}
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_FELSZERELES, 2, "Felszerelések", "Járőr felszerelés\nMotoros felszerelés\nBevetési felszerelés\nDetektív Felszerelés", "Felvesz", "Mégse"
}
if(egyezik(felszereles,"engedely")
{
if(PlayerInfo[playerid][pLeader] != FRAKCIO_LSPD) return 1;
if(BevetesiFelszereles == 0)
{
foreach(Player, id)
{
if(PlayerInfo[id][pFrakcio] == FRAKCIO_LSPD)
{
SendFormatMessage(id, 0x00e1ffAA, "HQ: Bevetési felszerelés engedélyezve!", 0);
}
}
BevetesiFelszereles = 1;
return 1;
}
else
{
foreach(Player, id)
{
if(PlayerInfo[id][pFrakcio] == FRAKCIO_LSPD)
{
SendFormatMessage(id, 0x00e1ffAA, "HQ: Bevetési felszerelés tiltva!", 0);
}
}
BevetesiFelszereles = 0;
}
}
return true;
}
CMD:swat(playerid,params[])
{
if(PlayerInfo[playerid][pSWAT] != 1 && !IsScripter(playerid))
return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, NEM_HASZNALHATO);
new car = NINCS;
car = GetClosestVehicle(playerid);
if(GetDistanceToVehicle(playerid, car) < 5.0)
{
if(GetVehicleModel(car) == 427)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SWAT, 2, "SWAT", "Alap felszerelés\nKözepes felszerelés\nNehéz felszerelés\nLead", "Felvesz", "Mégse"
}
} else
return SCM(playerid, COL_LRED, "Nincs Enforcer a közeledben!"
return true;
}