Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Killerke23
1
« Dátum: 2019. június 11. - 20:41:11 »
az jó lett, de most ez a baj, valahol itt chat(\"Jail: \"..player2..\" has been released from jail.\",255,255,0) ERROR \"(\" \")\" a két zárojellel van valami
2
« Dátum: 2019. június 11. - 12:57:31 »
itt az egész script
jailx, jaily, jailz = 1516, -1462, 10 -- You can change to custom cordinates. jailInterior = 0 jailDimension = 0 releaseX, releaseY, releaseZ = 1546, -1675, 14 -- the release cordinates of the jail releaseInterior = 0-- The interior that they will be released to releaseDimension= 0 -- The dimension that they will be released to. function onPlayerJail(player,command,player2,timer,reason) timer = timer -- I just do this incase, for the timer function. local chat = outputChatBox -- Lets define \"chat\" to \"outputChatBox\" just to save some time prisoner = getPlayerFromName(player2) -- This will get the player who you wan tto jail. if isObjectInACLGroup(\"user.\"..getAccountName, getPlayerAccount( player ),aclGetGroup(\"Admin\")) then -- Check if the player is in the Admin ACL group. if (timer) then if (prisoner) then -- if \"player2\" is a valid player then --- Here Is Where Most of the coding will take place. --- setElementPosition(prisoner,jailx, jaily, jailz) -- Take them to jail setElementInterior(prisoner,jailInterior) -- If they where in an interior, set them to your jails interior setElementDimension(prisoner,jailDimension) -- set them to the jail dimension (opsional) chat(\"Jail :#7cc576 \"..getPlayerName(player)..\" #ffffffbebörtönözte#7cc576 \"..player2..\" #32b3ef\"..timer..\" percre\",root,255,0,0) chat(\"Jail] #7cc576Indok:#ffffff\"..reason,root,255,0,0) jailTimer = ( -- Set the timer, of the player to be released. function ( chat(\"Jail: \"..player2..\" has been released from jail.\",255,255,0) setElementPosition(prisoner,releaseX, releaseY, releaseZ)-- Set their position when they get released SetElementDimension(prisoner,releaseDimension) -- set they dimensioon to the release dimension setElementInterior(prisoner,releaseInterior) -- set their interior to the defined release interior end, jailTimer 1000, 1 -- Will convert the timer into miliseconds. ) else chat(\"Jail: \"..player2..\"Nem érvényes játékos\",player,255,0,0) end else chat(\"[Jail]:#ffffff /\"..command..\" [NÉV] [IDŐ] [INDOK]\",player,255,0,0) -- If they didn\'t enter a time, then outputChatBox that message. end else -- And if their not in the admin ACL chat(\"#d75959[AdminJail]:#ffffffTe nem vagy Admin!.\",player,255,0,0) -- this is really going to do: outputChatBox(\"Jail: Your not an admin.\",player,255,0,0) end end addCommandHandler(\"ajail\",onPlayerJail)
[/quote]
3
« Dátum: 2019. június 10. - 18:05:37 »
Adminjail Sziasztok, probálgatok egy jail scriptet, de valahogy nem sikerül megjelöltem egy csillagot, ott van valami gubanc
function () chat(\"Jail: \"..player2..\" has been released from jail.\",255,255,0) setElementPosition(prisoner,releaseX, releaseY, releaseZ)-- Set their position when they get released SetElementDimension(prisoner,releaseDimension) -- set they dimensioon to the release dimension setElementInterior(prisoner,releaseInterior) -- set their interior to the defined release interior *** end 1000 ) -- Will convert the timer into miliseconds. else Vagyis a csillag sorába
4
« Dátum: 2019. június 04. - 10:21:45 »
Sziasztok itt egy scrip-t amit megpróbáltam így-úgy formázni, de nem sikerül az ha belemegyek a cílinder-be hogy engem elteleporátl a warehouse- garázsba, és ha megint bele megyek akkor vissza, egy kis segítséget szeretnék kérni tőlletek ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------SERVER.LUA-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- local marker = createMarker(2046.47729, -1034.00098, 26.04413, \"cylinder\", 1.5, 255, 15, 20) setElementInterior(marker2,10) setElementDimension(marker2, 0) addEventHandler(\"onMarkerHit\", marker, function (player) setElementPosition(player, 1408.94031, -11.26400, 1000.92255) setElementInterior(player, 10) end ) local marker2 = createMarker(1409.09521, -5.68351, 1000.92267, \"cylinder\", 1.5, 255, 15, 20) setElementInterior(marker2,0) setElementDimension(marker2, 0) addEventHandler(\"onMarkerHit\", marker2, function (player) setElementPosition(player, 2049.13257, -1037.15454, 26.19548) setElementInterior(player, 0) end )
5
« Dátum: 2019. június 03. - 20:45:12 »
VALAKI VALAMIT TUD SEGÍTENI A /cv-be?
6
« Dátum: 2019. május 24. - 21:19:04 »
Vagy, ha leakarom hívni a járművet, hogy /cv Admiral pl.. akkor hova kell bemásolnom azt, hogy \"\"\" Sikeresen lehívtál egy járművet (Admiral)! \"\"\"\"
7
« Dátum: 2019. május 22. - 20:08:39 »
outputChatBox, az admin, csak ez a \"messages\" xml-van... <group action=\"kick\" r=\"255\" g=\"0\" b=\"0\"> <all>[Kick]: $player has been kick $by_admin_4all.</all> <log>ADMIN: $admin ki kickelte $player $data</log>
8
« Dátum: 2019. május 20. - 17:43:17 »
Bejelentkezés infobox Sziasztok van egy script, ha érdeklődnétek, NEM AZ ENYÉM!, és azt szeretném, ha ki kickelek valakit akkor felül írja ki hogy Player has been kick Admin (reason), vagy ha ez nem lehetséges akkor amiko beírom hogy /cv Admiral, akkor Sikeresen létrehoztál egy járművet: Admiral!, mit kell kicserélni benne hogy ez működjön?
[INFOBOX]: client local screen = {} screen.x, screen.y = guiGetScreenSize() local anims, builtins = {}, {\"Linear\", \"InQuad\", \"OutQuad\", \"InOutQuad\", \"OutInQuad\", \"InElastic\", \"OutElastic\", \"InOutElastic\", \"OutInElastic\", \"InBack\", \"OutBack\", \"InOutBack\", \"OutInBack\", \"InBounce\", \"OutBounce\", \"InOutBounce\", \"OutInBounce\", \"SineCurve\", \"CosineCurve\"} local itypes = { alert = \"alert.png\", info = \"info.png\", success = \"success.png\", warning = \"warning.png\", } local itypes2 = {\"alert\",\"info\",\"success\",\"warning\"} local font = dxCreateFont(\"helveticaneue.otf\",10) local messages = {} local infobox = {} infobox.w = 200 infobox.h = 33 infobox.y = 10 infobox.x = screen.x/2 - infobox.w/2 function createInfoBox(message,itype) local id = #messages+1 table.insert(messages,id,{ id = id, message = message, itype = itype, x = infobox.x, y = infobox.y, w = infobox.h, h = infobox.h, dWidth = infobox.h + dxGetTextWidth(message,1,font) + 10, opacity = 0, -- 0-1 eső érték animState = false, }) createAnimation(0,1,4,300,function(animation) messages[id].opacity = animation end,function() createAnimation(infobox.h,messages[id].dWidth,4,300,function(animation) messages[id].w = animation end,function() setTimer(function() createAnimation(messages[id].dWidth,infobox.h,4,300,function(animation) messages[id].w = animation end,function() createAnimation(1,0,4,300,function(animation) messages[id].opacity = animation end,function() messages[id] = nil end) end) end,2000,1) end) end) end function renderInfoBox() local i = 0 for _,v in pairs(messages) do v.x = screen.x/2 - v.w/2 -- Szöveg háttere dxDrawRectangle(v.x,v.y + i*v.h + i*10,v.w,v.h,tocolor(0,0,0,170*v.opacity)) -- Ikon háttere dxDrawRectangle(v.x,v.y + i*v.h + i*10,v.h,v.h,tocolor(0,0,0,170*v.opacity)) -- dxDrawImage(v.x + v.h/2 - (v.h-10)/2,v.y + i*v.h + i*10 + v.h/2 - (v.h-10)/2,v.h - 10,v.h - 10,itypes[v.itype],0,0,0,tocolor(255,255,255,255*v.opacity)) -- Szöveg dxDrawText(v.message, v.x + v.h + 5, v.y + i*v.h + i*10 + v.h/2 - dxGetFontHeight(1,font)/2, v.x+v.w, v.y + i*v.h + i*10 +v.h, tocolor(255,255,255,255*v.opacity),1,font,\"left\",\"top\",true) i = i + 1 end end addEventHandler(\"onClientRender\",root,renderInfoBox) function table.find(t, v) for k, a in ipairs(t) do if a == v then return k end end return false end function createAnimation(f, t, easing, duration, onChange, onEnd) assert(type(f) == \"number\", \"Bad argument @ \'animate\' [expected number at argument 1, got \"..type(f)..\"]\") assert(type(t) == \"number\", \"Bad argument @ \'animate\' [expected number at argument 2, got \"..type(t)..\"]\") assert(type(easing) == \"string\" or (type(easing) == \"number\" and (easing >= 1 or easing <= #builtins)), \"Bad argument @ \'animate\' [Invalid easing at argument 3]\") assert(type(duration) == \"number\", \"Bad argument @ \'animate\' [expected function at argument 4, got \"..type(duration)..\"]\") assert(type(onChange) == \"function\", \"Bad argument @ \'animate\' [expected function at argument 5, got \"..type(onChange)..\"]\") table.insert(anims, {from = f, to = t, easing = table.find(builtins, easing) and easing or builtins[easing], duration = duration, start = getTickCount( ), onChange = onChange, onEnd = onEnd}) return #anims end function destroyAnimation(a) if anims[a] then table.remove(anims, a) end end addEventHandler(\"onClientRender\", root, function( ) local now = getTickCount( ) for k,v in ipairs(anims) do v.onChange(interpolateBetween(v.from, 0, 0, v.to, 0, 0, (now - v.start) / v.duration, v.easing)) if now >= v.start+v.duration then if type(v.onEnd) == \"function\" then v.onEnd( ) end table.remove(anims, k) end end end) createInfoBox(\"Ez egy teszt üzenet\"..itypes2[math.random(1,#itypes2)]) --createInfoBox(\"Teszt üzenet\",\"alert\")
[/quote] Nekem Hard, tippek? :/
9
« Dátum: 2019. május 18. - 09:22:50 »
Szia, bocsi egy pár hét elteltével. de jó lenne csak a \"screenWidth\" írja ki hogy nil value
10
« Dátum: 2019. május 16. - 13:31:40 »
Sziasztok, megoldottam nagy neheze, zárható, azért elnézést hogy kiraktam, de megoldottam. Szép napot kívánok.....
11
« Dátum: 2019. május 15. - 20:33:19 »
.
12
« Dátum: 2019. május 04. - 14:32:30 »
Hello és az add_info elé, vagyután kell tenni az addCommandHandler-t?
13
« Dátum: 2019. május 03. - 19:18:57 »
Rendben, köszönöm, jóóó lett de még van egy infoboxom. ami azt szeretném hogy kiírja hogy event kezdete x perc múlva kezdődik, ha kiírta azt az x- időt akkor automatán leálljon a resource, tehát ha újra akarom hogy kiírja akkor újra \"/start resource\" parancsal keljen elindítani
14
« Dátum: 2019. május 02. - 22:18:59 »
shutdown rendszer Sziasztok, elkezdtem egy \"Shutdown\" rendszert, ami ha beírom hogy /shutdown akkor ezt írná ki [SHUTDOWN] lefog állni a szerver 5 perc múlva [SHUTDOWN] \"indok\" eddig idáíg jutottam nem tudom hogy jó e.
Client.lua addCommandHandler ( \"shutdown\", function ( player, command ) if ( hasObjectPermissionTo ( player, \"function.shutdown\" ) ) then shutdown ( reason or \"\" ) bool outputChatBox ( \"[SHUTDOWN]: A szerver 5 perc múlva lefog állni\" [, element visibleTo = getRootElement(), int r = 231, int g = 217, int b = 176, bool colorCoded = false ] ) bool outputChatBox ( \"[SHUTDOWN]:\" reason [, element visibleTo = getRootElement(), int r = 231, int g = 217, int b = 176, bool colorCoded = false ] ) end end ) timeToRespawn = 500*60*10 --5perc minute = 4 second = 60 minusTime = setTimer(minusTimer, 500, shutdown)
[/quote] és
meta.lua <meta> <script src=\"client.lua\" type=\"client\" />
[/quote] és nem indul el mert error-t ír ki, mivel nem vagyok profi, 2 meg vissza kéne számolni pl 1 percenként hogy SHUTDOWN:4 perc van hátra SHUTDOWN:3 perc van hátra SHUTDOWN:2 perc van hátra SHUTDOWN:1 perc van hátra SHUTDOWN:10mp van hátra SHUTDOWN:9mp van hátra SHUTDOWN:8mp van hátra SHUTDOWN:7mp van hátra SHUTDOWN:6mp van hátra SHUTDOWN:5mp van hátra SHUTDOWN:4mp van hátra SHUTDOWN:3mp van hátra SHUTDOWN:2mp van hátra SHUTDOWN:1mp van hátra SHUTDOWN: LEÁLL A SZERVER
15
« Dátum: 2019. április 27. - 23:29:41 »
Köszönöm.. megvan, csak így nem jó, mert úgy kellene kinéznie hogy Kick:Név kilett kickelve Admin álta, indok Valami
|