Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Killerke23

Oldalak: [1] 2
1
Segítségkérés / Adminjail
« Dátum: 2019. június 11. - 20:41:11 »
az jó lett, de most ez a baj, valahol itt
 
   chat(\"Jail: \"..player2..\" has been released from jail.\",255,255,0) 
 
ERROR \"(\"   \")\"  
 
a két zárojellel van valami

2
Segítségkérés / Adminjail
« Dátum: 2019. június 11. - 12:57:31 »
itt az egész script
 



   
          jailx, jaily, jailz = 1516, -1462, 10 -- You can change to custom cordinates. 
          jailInterior = 0 
          jailDimension = 0 
            
          releaseX, releaseY, releaseZ = 1546, -1675, 14 -- the release cordinates of the jail 
          releaseInterior = 0-- The interior that they will be released to 
          releaseDimension= 0 -- The dimension that they will be released to. 
            
          function onPlayerJail(player,command,player2,timer,reason) 
              timer = timer -- I just do this incase, for the timer function. 
              local chat = outputChatBox -- Lets define \"chat\" to \"outputChatBox\" just to save some time 
              prisoner = getPlayerFromName(player2) -- This will get the player who you wan tto jail. 
              if isObjectInACLGroup(\"user.\"..getAccountName, getPlayerAccount( player ),aclGetGroup(\"Admin\")) then -- Check if the player is in the Admin ACL group. 
                  if (timer) then 
                      if (prisoner) then -- if \"player2\" is a valid player then 
                          --- Here Is Where Most of the coding will take place. --- 
                          setElementPosition(prisoner,jailx, jaily, jailz) -- Take them to jail 
                          setElementInterior(prisoner,jailInterior) -- If they where in an interior, set them to your jails interior 
                          setElementDimension(prisoner,jailDimension) -- set them to the jail dimension (opsional) 
                          chat(\"Jail   :#7cc576 \"..getPlayerName(player)..\" #ffffffbebörtönözte#7cc576 \"..player2..\" #32b3ef\"..timer..\" percre\",root,255,0,0) 
                          chat(\"Jail] #7cc576Indok:#ffffff\"..reason,root,255,0,0) 
                          jailTimer = ( -- Set the timer, of the player to be released. 
                              function ( 
                                  chat(\"Jail: \"..player2..\" has been released from jail.\",255,255,0) 
                                  setElementPosition(prisoner,releaseX, releaseY, releaseZ)-- Set their position when they get released 
                                  SetElementDimension(prisoner,releaseDimension) -- set they dimensioon to the release dimension 
                                  setElementInterior(prisoner,releaseInterior) -- set their interior to the defined release interior 
                              end, jailTimer 1000, 1  -- Will convert the timer into miliseconds. 
                              )      
                      else 
                          chat(\"Jail:    \"..player2..\"Nem érvényes játékos\",player,255,0,0) 
                      end 
                  else 
                      chat(\"[Jail]:#ffffff /\"..command..\" [NÉV] [IDŐ] [INDOK]\",player,255,0,0) -- If they didn\'t enter a time, then outputChatBox that message. 
                  end 
              else -- And if their not in the admin ACL 
                  chat(\"#d75959[AdminJail]:#ffffffTe nem vagy Admin!.\",player,255,0,0) -- this is really going to do: outputChatBox(\"Jail: Your not an admin.\",player,255,0,0) 
              end 
          end 
          addCommandHandler(\"ajail\",onPlayerJail) 
       
   

[/quote]
 
 

3
Segítségkérés / Adminjail
« Dátum: 2019. június 10. - 18:05:37 »
Adminjail
Sziasztok, probálgatok egy jail scriptet, de valahogy nem sikerül
 
megjelöltem egy csillagot, ott van valami gubanc
 

                        function () 
                            chat(\"Jail: \"..player2..\" has been released from jail.\",255,255,0) 
                            setElementPosition(prisoner,releaseX, releaseY, releaseZ)-- Set their position when they get released 
                            SetElementDimension(prisoner,releaseDimension) -- set they dimensioon to the release dimension 
                            setElementInterior(prisoner,releaseInterior) -- set their interior to the defined release interior 
                   ***     end  1000 ) -- Will convert the timer into miliseconds. 
                else 
 
 
Vagyis a csillag sorába
 

4
Segítségkérés / CreaterMarker
« Dátum: 2019. június 04. - 10:21:45 »
Sziasztok itt egy scrip-t amit megpróbáltam így-úgy formázni, de nem sikerül az ha belemegyek a cílinder-be hogy engem elteleporátl a warehouse- garázsba, és ha megint bele megyek akkor vissza, egy kis segítséget szeretnék kérni tőlletek
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------SERVER.LUA--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
local marker = createMarker(2046.47729, -1034.00098, 26.04413, \"cylinder\", 1.5, 255, 15, 20) 
setElementInterior(marker2,10) 
setElementDimension(marker2, 0) 
addEventHandler(\"onMarkerHit\", marker, 
 function (player) 
 setElementPosition(player, 1408.94031, -11.26400, 1000.92255) 
 setElementInterior(player, 10) 
end 

  
local marker2 = createMarker(1409.09521, -5.68351, 1000.92267, \"cylinder\", 1.5, 255, 15, 20) 
setElementInterior(marker2,0) 
setElementDimension(marker2, 0) 
addEventHandler(\"onMarkerHit\", marker2, 
 function (player) 
 setElementPosition(player, 2049.13257, -1037.15454, 26.19548) 
 setElementInterior(player, 0) 
end 
) 

5
Segítségkérés / Infobox
« Dátum: 2019. június 03. - 20:45:12 »
VALAKI VALAMIT TUD SEGÍTENI A /cv-be?

6
Segítségkérés / Infobox
« Dátum: 2019. május 24. - 21:19:04 »
Vagy, ha leakarom hívni a járművet, hogy /cv Admiral pl.. akkor hova kell bemásolnom azt, hogy \"\"\" Sikeresen lehívtál egy járművet (Admiral)! \"\"\"\"

7
Segítségkérés / Infobox
« Dátum: 2019. május 22. - 20:08:39 »
outputChatBox, az admin, csak ez a \"messages\" xml-van...
 
 
 
    <group action=\"kick\" r=\"255\" g=\"0\" b=\"0\">
      <all>[Kick]: $player has been kick $by_admin_4all.</all>
      <log>ADMIN: $admin ki kickelte $player $data</log>

8
Segítségkérés / Infobox
« Dátum: 2019. május 20. - 17:43:17 »
Bejelentkezés infobox
 
Sziasztok van egy script, ha érdeklődnétek, NEM AZ ENYÉM!,  és azt szeretném, ha ki kickelek valakit akkor felül írja ki hogy  Player has been kick Admin (reason), vagy ha ez nem lehetséges akkor amiko beírom hogy /cv Admiral, akkor Sikeresen létrehoztál egy járművet: Admiral!, mit kell kicserélni benne hogy ez működjön?
 



   
      [INFOBOX]: client 
   
   
      local screen = {}
      screen.x, screen.y = guiGetScreenSize()
      local anims, builtins = {}, {\"Linear\", \"InQuad\", \"OutQuad\", \"InOutQuad\", \"OutInQuad\", \"InElastic\", \"OutElastic\", \"InOutElastic\", \"OutInElastic\", \"InBack\", \"OutBack\", \"InOutBack\", \"OutInBack\", \"InBounce\", \"OutBounce\", \"InOutBounce\", \"OutInBounce\", \"SineCurve\", \"CosineCurve\"}
   
   
      
      local itypes = {
          alert = \"alert.png\",
          info = \"info.png\",
          success = \"success.png\",
          warning = \"warning.png\",
      }
   
   
      local itypes2 = {\"alert\",\"info\",\"success\",\"warning\"}
   
   
      local font = dxCreateFont(\"helveticaneue.otf\",10)
   
   
      local messages = {}
   
   
      local infobox = {}
      infobox.w = 200
      infobox.h = 33
      infobox.y = 10
      infobox.x = screen.x/2 - infobox.w/2
   
   
      
      function createInfoBox(message,itype)
          local id = #messages+1
          table.insert(messages,id,{
              id = id,
              message = message,
              itype = itype,
              x = infobox.x,
              y = infobox.y,
              w = infobox.h,
              h = infobox.h,
              dWidth = infobox.h + dxGetTextWidth(message,1,font) + 10,
              opacity = 0, -- 0-1 eső érték
              animState = false,
              })
   
   
          createAnimation(0,1,4,300,function(animation) messages[id].opacity = animation end,function()
              createAnimation(infobox.h,messages[id].dWidth,4,300,function(animation) messages[id].w = animation end,function()
                  setTimer(function()
                      createAnimation(messages[id].dWidth,infobox.h,4,300,function(animation) messages[id].w = animation end,function()
                          createAnimation(1,0,4,300,function(animation) messages[id].opacity = animation end,function()
                              messages[id] = nil
                          end)
                      end)
                  end,2000,1)
              end)
          end)
      end
   
   
      function renderInfoBox()
          local i = 0
          for _,v in pairs(messages) do
              v.x = screen.x/2 - v.w/2
              -- Szöveg háttere
              dxDrawRectangle(v.x,v.y + i*v.h + i*10,v.w,v.h,tocolor(0,0,0,170*v.opacity))
              -- Ikon háttere
              dxDrawRectangle(v.x,v.y + i*v.h + i*10,v.h,v.h,tocolor(0,0,0,170*v.opacity))
              --
              dxDrawImage(v.x + v.h/2 - (v.h-10)/2,v.y + i*v.h + i*10 + v.h/2 - (v.h-10)/2,v.h - 10,v.h - 10,itypes[v.itype],0,0,0,tocolor(255,255,255,255*v.opacity))
   
   
              -- Szöveg
              dxDrawText(v.message,
                  v.x + v.h + 5,
                  v.y + i*v.h + i*10 + v.h/2 - dxGetFontHeight(1,font)/2,
                  v.x+v.w,
                  v.y + i*v.h + i*10 +v.h,
                  tocolor(255,255,255,255*v.opacity),1,font,\"left\",\"top\",true)
   
   
              i = i + 1
          end
      end
      addEventHandler(\"onClientRender\",root,renderInfoBox)
   
   
      
      function table.find(t, v)
          for k, a in ipairs(t) do
              if a == v then
                  return k
              end
          end
          return false
      end
   
   
      function createAnimation(f, t, easing, duration, onChange, onEnd)
          assert(type(f) == \"number\", \"Bad argument @ \'animate\' [expected number at argument 1, got \"..type(f)..\"]\")
          assert(type(t) == \"number\", \"Bad argument @ \'animate\' [expected number at argument 2, got \"..type(t)..\"]\")
          assert(type(easing) == \"string\" or (type(easing) == \"number\" and (easing >= 1 or easing <= #builtins)), \"Bad argument @ \'animate\' [Invalid easing at argument 3]\")
          assert(type(duration) == \"number\", \"Bad argument @ \'animate\' [expected function at argument 4, got \"..type(duration)..\"]\")
          assert(type(onChange) == \"function\", \"Bad argument @ \'animate\' [expected function at argument 5, got \"..type(onChange)..\"]\")
          table.insert(anims, {from = f, to = t, easing = table.find(builtins, easing) and easing or builtins[easing], duration = duration, start = getTickCount( ), onChange = onChange, onEnd = onEnd})
          return #anims
      end
   
   
      function destroyAnimation(a)
          if anims[a] then
              table.remove(anims, a)
          end
      end
   
   
      addEventHandler(\"onClientRender\", root, function( )
          local now = getTickCount( )
          for k,v in ipairs(anims) do
              v.onChange(interpolateBetween(v.from, 0, 0, v.to, 0, 0, (now - v.start) / v.duration, v.easing))
              if now >= v.start+v.duration then
                  if type(v.onEnd) == \"function\" then
                      v.onEnd( )
                  end
                  table.remove(anims, k)
              end
          end
      end)
   
   
              createInfoBox(\"Ez egy teszt üzenet\"..itypes2[math.random(1,#itypes2)])
      --createInfoBox(\"Teszt üzenet\",\"alert\")
   

[/quote]
 
Nekem Hard, tippek? :/
 

 

9
Segítségkérés / TÖRÖLHETŐ
« Dátum: 2019. május 18. - 09:22:50 »
Szia, bocsi egy pár hét elteltével. de jó lenne csak a  \"screenWidth\" írja ki hogy nil value

10
Segítségkérés / TÖRÖLHETŐ
« Dátum: 2019. május 16. - 13:31:40 »
Sziasztok, megoldottam nagy neheze, zárható, azért elnézést hogy kiraktam, de megoldottam.
 
Szép napot kívánok.....

11
Segítségkérés / TÖRÖLHETŐ
« Dátum: 2019. május 15. - 20:33:19 »
.

12
MTA: Szerverfejlesztés / [SCRIPT] Infobox
« Dátum: 2019. május 04. - 14:32:30 »
Hello és az add_info elé, vagyután kell tenni az addCommandHandler-t?

13
Segítségkérés / shutdown rendszer
« Dátum: 2019. május 03. - 19:18:57 »
Rendben, köszönöm, jóóó lett
 
 
 
de még van egy infoboxom. ami azt szeretném hogy kiírja hogy event kezdete x perc múlva kezdődik, ha kiírta azt az x- időt akkor automatán leálljon a resource, 
 
tehát ha újra akarom hogy kiírja akkor újra \"/start resource\" parancsal keljen elindítani :)

14
Segítségkérés / shutdown rendszer
« Dátum: 2019. május 02. - 22:18:59 »
shutdown rendszer
 
Sziasztok, elkezdtem egy \"Shutdown\" rendszert, ami ha beírom hogy /shutdown akkor ezt írná ki
 
[SHUTDOWN] lefog állni a szerver 5 perc múlva
 
[SHUTDOWN] \"indok\"
 
eddig idáíg jutottam nem tudom hogy jó e.
 



   
      Client.lua
   
   
              
              addCommandHandler ( \"shutdown\", function ( player, command )
        if ( hasObjectPermissionTo ( player, \"function.shutdown\" ) ) then
          shutdown ( reason or \"\" )
          bool outputChatBox ( \"[SHUTDOWN]: A szerver 5 perc múlva lefog állni\" [, element visibleTo = getRootElement(), int r = 231, int g = 217, int b = 176, bool colorCoded = false ] )
          bool outputChatBox ( \"[SHUTDOWN]:\" reason [, element visibleTo = getRootElement(), int r = 231, int g = 217, int b = 176, bool colorCoded = false ] )
        end
      end )
              timeToRespawn = 500*60*10 --5perc
              minute = 4
              second = 60
              minusTime = setTimer(minusTimer, 500, shutdown)
   

[/quote]
 
és 
 



   
      meta.lua
   
   
      <meta>
          <script src=\"client.lua\" type=\"client\" />
   

[/quote]
 
és nem indul el mert error-t ír ki, mivel nem vagyok profi, 2 meg vissza kéne számolni pl 1 percenként hogy
 
SHUTDOWN:4 perc van hátra
 
SHUTDOWN:3 perc van hátra
 
SHUTDOWN:2 perc van hátra
 
SHUTDOWN:1 perc van hátra
 
SHUTDOWN:10mp van hátra
 
SHUTDOWN:9mp van hátra
 
SHUTDOWN:8mp van hátra
 
SHUTDOWN:7mp van hátra
 
SHUTDOWN:6mp van hátra
 
SHUTDOWN:5mp van hátra
 
SHUTDOWN:4mp van hátra
 
SHUTDOWN:3mp van hátra
 
SHUTDOWN:2mp van hátra
 
SHUTDOWN:1mp van hátra
 
SHUTDOWN: LEÁLL A SZERVER

15
Segítségkérés / Kick outputchatbox
« Dátum: 2019. április 27. - 23:29:41 »
Köszönöm.. megvan, csak így nem jó, mert úgy kellene kinéznie hogy
 
Kick:Név kilett kickelve Admin álta, indok Valami

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal