Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Norby

Oldalak: [1] 2 3 ... 104
1
Igen én készítettem kivéve a getElementSpeed, math.round ezek mind megtalálhatóak a wikin, de amúgy ha az embernek van több programnyelvben tapasztalata akkor nem hiszem, hogy olyan nagy kunszt elkészíteni egy ilyen scriptet egy kis wiki olvasás után :)
Aki azt mondja, hogy ezt a kódot már látta valahol az nyugodtan linkelje, hogy hol mert ez csak itt van publikálva ;)

2
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Fort Carson RolePlay | FCRP @ 2015
« Dátum: 2015. október 10. - 23:56:12 »
Idézetet írta: Hawkz date=1444514123\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"63436\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Jelenleg nem tudok olyannal szolgálni :( De amint kész lesz az éppen készülő szerverem, te leszel az első, akinek megmutatom a weboldalával együtt.
 
Na akkor majd folytatjuk a beszélgetésünket.

3
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Fort Carson RolePlay | FCRP @ 2015
« Dátum: 2015. október 10. - 23:52:15 »
Csak úgy kíváncsiságból mutass fel pár munkádat.

4
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Fort Carson RolePlay | FCRP @ 2015
« Dátum: 2015. október 10. - 23:44:28 »
Egy szóval nem mondtam flashnek hogy mutassa meg a nagyvilágnak a reszponzivitást is meg akartam csinálni előtte!

5
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Fort Carson RolePlay | FCRP @ 2015
« Dátum: 2015. október 10. - 23:36:05 »
Idézetet írta: Hawkz date=1444511374\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"63436\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Parancsolj. (Javítva)
Oh, és ezt csak miattam? Hát nagyon szépen köszönöm : ) Megtiszteltetés számomra...
 
Ha még esetleg belekötnél valamibe[/quote]
Nem szeretnék, de azért még megpróbálok.

EDIT: Loading... közbe is rátudok kattintani a képekre látatlanba.


EDIT: Mellesleg miért Loading... amikor maga az enterpage magyar? Lehetne akkor már Betöltés...


EDIT: Akarom mondani *Loading..*, mert egy .-t (pontot) lespóroltál.

 
Internet Explorert használó úriember[/quote]
Nem értem mi baja mindenkinek az IE-vel, én 5 éve használom, és arra bőven elég, amire nekem kell.
 
[/quote]
Akkor kattints rá látatlanba amint látod flash elhamarkodta a felrakást még a domainra sem került fel az fcrp.hu-ra mivel még rendesen át se néztük/teszteltük, de ezt ne kelljen már mondanom annak aki beleköt mindenbe, ha látnád a domain címet csak nem hivatalos verzió.. Nem mellesleg nem mindegy hogy milyen nyelven van ki írva a betöltés vagy jelen esetben a Loading szerintem ezt mindenki értelmezni tudja. De még azért te sem veszel észre mindent, ha már így nagyon benne vagyunk még van benne hiba!

6
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Fort Carson RolePlay | FCRP @ 2015
« Dátum: 2015. október 10. - 22:59:36 »
Idézetet írta: Hawkz date=1444509998\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"63436\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/151010/0ebd6a01eb8718107c641e25aa78f8c2_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Így kell kinéznie? (Internet Explorer)
 
Parancsolj. (Javítva).
Ha még esetleg belekötnél valamibe még jelenlegi állapotában nem RESPONSIVE a design kedves okos Internet Explorert használó úriember.

7
Idézetet írta: Benceee date=1432489376\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54402\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Drake és Norby van a legjobban felháborodva, mert nekik anno nem jött össze a staffba kerülés(?)
 

Ehhez csak annyit fűznék hozzá hogy ha van valami staff változás és én véleményezem akkor tuti van valaki aki ezt felhozza.
Amugy meg jo esélyem lett volna bekerülni anno és ha tovább forumozok akkor biztosan kaptam volna esélyt, de még jó hogy nem jött össze mert már látom hogy kár lett volna az időmet erre a közösségre pazarolni.
Amióta itt vagy kettőt nem szóltam hozzád de te azért belémkötsz..

8
Teljes mértékben egyetértek Drake-el. Drake +1
Nekem nem volt erőm kifejteni a véleményem, mert hát mit számítana az, de én sem gondolom máshogy mint Drake.

9
Archívum / Nos, eljött ez is...
« Dátum: 2015. március 04. - 19:17:24 »
Ugyan én már nem nagyon élem a fórumozási életem maximum 1-2 témát elcsípek itt annyira felnézek viszont Csabesz volt aki a legtöbbet tett az utóbbi időben a fórumért azelőtt pedig Chuck bácsi akit szintén ugyan úgy tisztelek ezért most tiszteletem jeléül megköszönném a többiek nevében is az eddigi munkád Csabesz még, ha valaki negatív dologgal is fogja fel az eltávozásod ami érthető, mert semmi sem tart örökké. ;)

10
Segítségkérés / A változó egyenlõ-e a tömb valamelyik tagjával
« Dátum: 2014. január 17. - 14:08:27 »

 

Igazából van megoldás bár elég furcsának találom a kérdést, hogy miért nem jó a ciklus? Na mindegy a megoldás a következõ:
Elég szokatlan megoldás, de a kérdésre válaszolva meg lehet oldani ciklus nélkül a dolgot
 
#define ARRAY_SIZE      15
new
arr[ARRAY_SIZE],
count = -1;
arr[14] = 20;
Ugras: count++;
if(count == ARRAY_SIZE) return print(\"nincs találat!\");
if(arr[count] != 20) {
    goto Ugras;
} else {
    print(\"14. tömb elem értéke 20\");
}

 

[/quote]
na ez nagyon nem szép megoldás :D egy jó ideje elavult :) ez a ciklus elõdje
 

Sziasztok!
Az alábbira lennék kíváncsi: hogy fejezzük ki azt,hogy a változó egyenlõ-e a tömb valamelyik tagjával?
Elõre is köszi.
 
[/quote]
ennél szerintem nincs egyszerûbb megoldás, bejárod a tömböt egy ciklussal és cellánként ellenõrzöd hogy egyenlõ e az érték...van rá még egy megoldás de azt nem ajánlom de azért leírom :)
 
#include 
public OnFilterScriptInit()
{
new tomb[5] = {0,1,2,3,4};
new valtozo = 4;
//
for(new i = 0; i < sizeof(tomb); i++)
{
    if(tomb == valtozo) { print(\"Egyenlõ\"); break; }
}
//
if(tomb[0] == valtozo) { print(\"Egyenlõ\"); }
if(tomb[1] == valtozo) { print(\"Egyenlõ\"); }
if(tomb[2] == valtozo) { print(\"Egyenlõ\"); }
if(tomb[3] == valtozo) { print(\"Egyenlõ\"); }
if(tomb[4] == valtozo) { print(\"Egyenlõ\"); }
//
return 1;
}

 

[/quote]
Figyelj azt kérdezte van-e megoldás én leírtam neki az már mindegy hogy mikor hogy volt, de mûködik amúgy igazat adok neked, mert elavult.

11
Segítségkérés / A változó egyenlõ-e a tömb valamelyik tagjával
« Dátum: 2014. január 17. - 02:04:05 »
Igazából van megoldás bár elég furcsának találom a kérdést, hogy miért nem jó a ciklus? Na mindegy a megoldás a következõ:
Elég szokatlan megoldás, de a kérdésre válaszolva meg lehet oldani ciklus nélkül a dolgot
 
#define ARRAY_SIZE      15
new
arr[ARRAY_SIZE],
count = -1;
arr[14] = 20;
Ugras: count++;
if(count == ARRAY_SIZE) return print(\"nincs találat!\");
if(arr[count] != 20) {
    goto Ugras;
} else {
    print(\"14. tömb elem értéke 20\");
}

12
Segítségkérés / SendDeathMessage
« Dátum: 2013. október 20. - 15:52:03 »
Mutasd hogy csináltad másold be az arra vonatkozó sorokat.
Így kellene kinéznie az OnPlayerDeath eljárás alatt.
 
SendDeathMessage(killerid, playerid, reason);

13
Segítségkérés / /admins Flood
« Dátum: 2013. október 20. - 15:45:58 »

Így csak azokat a játékosokat fogja kilistázni, akik adminok.
 

   CMD:admins(playerid)
   {
           for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
           {
                   if(JatekosInfo[AdminSzint] > 0)
                           {
                           new szFormat[128];
                               format(szFormat, sizeof(szFormat), \"{2bff00}Online: {ff0000}%s {00ccff}[Adminszint: {ff0000}%d{00ccff}]\",GetName(i),JatekosInfo[AdminSzint]);
                           }
           }
           SendClientMessage(playerid, -1, szFormat );
                   return 1;
   }

 

[/quote]
Így csak azt fogja ki listázni akinek a legnagyobb az ID-je mint adminnnak mert mindig felülírja a karakterláncot szóval ott a ciklusba miután formáztad utána kellene csinálni egy karakterlánc összefûzést (strcat).
Szóval valahogy így fog kinézni az egész:
 
CMD:admins(playerid) {
   new szFormat[128], kimenet[128];
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) {
    if(JatekosInfo[AdminSzint] > 0) {
       format(szFormat, sizeof(szFormat), \"{2bff00}Online: {ff0000}%s {00ccff}[Adminszint: {ff0000}%d{00ccff}]\",GetName(i),JatekosInfo[AdminSzint]);
       strcat(kimenet, szFormat);
    }
}
SendClientMessage(playerid, -1, kimenet);
return 1;
}

14
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szerveren fent lévõ idõ
« Dátum: 2013. október 13. - 14:45:55 »
Nem rossz, de szerintem felesleges erre timer-t pazarolni timer nélkül is meglehetne oldani ami sokkal elõnyösebb megoldás.
Ha pedig maradsz ennél a megoldásnál akkor pedig szerintem elég másodpercet menteni és onnan maradékos osztással át lehet váltani perc, óra, nap stb..

15
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Regisztrációs rendszer.
« Dátum: 2013. október 01. - 18:10:54 »
Idézetet írta: dns date=1380643818\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43296\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Így kell
 
public OnPlayerConnect(playerid) {
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_BEKELLIRNIJELSZOT, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Bekelírnijelszót - Regisztrácó\",\"MERT ide be kell írni egy jelszót\",\"Enter\",\"\");
return 1;
}

 

ha ennyire értelmetlen megmagyarázhatatlan választ tudsz csak írni, inkább ne is írj semmit, szerinted mit ért el a kérdezõ ezzel amit leírtál?
 
[/quote]
Megutdja tenni az elsõ lépéseket a reigsztrációs rendszer felé.

Oldalak: [1] 2 3 ... 104
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal