Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Tony Blake

Oldalak: [1] 2
1
Segítségkérés / DetachElements hiba
« Dátum: 2018. május 03. - 22:26:03 »
Nekem az a kapcsos zárójel gyanús. Elvileg annyi,hogy lekéred a kocsin található elemet a megfelelő funkcióval,amit eltárolsz egy változóban,Aztán a destroyElement értéke az a változó lesz,amiben eltároltad a lekért elemet. Ezzel a destroyElement megkapja,hogy melyik elemet kell,hogy törölje.

2
Segítségkérés / Sql kezelés
« Dátum: 2018. május 03. - 22:12:21 »
Köszönjük szépen :) 

3
Segítségkérés / Sql kezelés
« Dátum: 2018. május 01. - 10:46:36 »
Sziasztok! Az Mta Wiki-n próbálom elemezni az sql kezelést,de így angol nyelven leírva nekem nagyon sötét,hiába fordítom le. Az összekötés,és a phpmyadmin-ban a táblák létrehozása már megvan,de tovább nem jutok. Az lenne a kérdésem,hogy lenne valaki,aki nagyon tömören és egyszerűen le tudná írni,hogy miképpen lehet lekérdezni,törölni,hozzáadni az értékeket? Sok a kérdés ezzel kapcsolatban is,szóval lehetne ebből egy rögzített poszt ,szerintem sok mindenkinek nyújtana nagy segítséget! 

4
Segítségkérés / Tuning elemek szétbuggolása.
« Dátum: 2018. április 29. - 21:05:07 »
Idézetet írta: Tony Blake date=1524589986


   
      Valaki segítene?
   


5
Segítségkérés / Tuning elemek szétbuggolása.
« Dátum: 2018. április 24. - 19:13:06 »
Sziasztok! A probléma az lenne,hogy van 1-2 kocsi modom,amihez vannak úgynevezett tuning elemek,tehát első-hátsó lökös,küszöb stb.. Azt is tudom,hogy melyik elemet melyik ID-re kell cserélnem. Mindent megcsináltam,a DFF fájlokat először fileExists-eltem,aztán engineLoadDFF,majd engineReplaceModel. A kocsi bent van rendesen,bugmentes,a törésmodell is megvan. ám mikor a tuningolóba megyek,és felraknék egy lököst,akkor nem a kocsira rakja rá,hanem az első lököst a kocsi elé akarja tenni,a hátsót pedig a kocsi mögé. A küszöbnél hasonló a helyzet,belelóg a kerékbe. Ez a probléma nem csak 1 modellnél áll fent,már a 3.-al próbáltam,valamit én rontok el,csak kérdés,hogy mit. 

6
Segítségkérés / \"Animáció\" lassítása.
« Dátum: 2018. február 24. - 12:54:44 »
Idézetet írta: AlexSwamp date=1519469576


   
      Nem tudom, hogy jutottál el a lopásig abból, hogy kellene neked egy timer, de egészségedre.
      Kérdésedre a válasz az, hogy a setVehicleDoorOpenRation-nál a választható argumentnél megadod az időt. Ha pedig jobban megnézed a function-t, akkor láthatod, hogy második argumentként meg lehet adni ajtót. Vagy úgy csinálod, hogy a kocsira teszel col-t és ha belemegy a ped, akkor az adott ajtót nyitja ki, vagy pedig mint írtad a legközelebbi ajtót nyitja ki.
      Én pedig, ha csinálok valamit localhoston magamnak, akkor is igyekszek a legjobb kódot megcsinálni, függetlenül attól, hogy az soha nem fog bekerülni sehova vagy éppen valakinek készül.
       
   


Nem volt célom,hogy esetleg kötekedő jellegű legyen a hozzászólásom,sajnálom ha félreértettél. Ezt a funkciót használtam eddig is,csak elkerülte a figyelmemet az időzítő,utóbbi ötlettel pedig az a probléma,hogy az elméletet tudom,viszont azt nem,hogy az MTA-ban mely funkcióval lehet megcsinálni ezt a \"legközelebbi ajtó\" kinyitást. A lopást meg arra értettem,hogy ha valaki kicsit ért hozzá,akkor ezzel sok mindent lehet kezdeni,úgymond mintát adhat egy alap jármű rendszerhez is. Mivel a törésnél illetve az ajtónyitásnál is le vannak kérve az objectek állapota,while ciklussal megoldva. De megoldható for ciklussal is,annyi,hogy én a while-t jobban ismerem. A lényeg,hogy ebből kis időráfordítással szerelő rendszer is simán írható,ha külön külön kiiratod melyik objectnek milyen az állapota,külön külön meg tudod szerelni és így tovább :D Persze csak ha mindez server oldalon van.
 
Mindenesetre jóindulatúnak veszem a hozzászólásodat,és megpróbálok a tökéletességre törekedni én is ezentúl. Egy komplett jármű rendszert is szívesen megírnék,csak az adatbáziskezeléshez még nem szagoltam hozzá sem,az pedig már igen-igen szükséges ahhoz. A választ a kérdésemre megkaptam,köszönöm a segítséget. 

7
Segítségkérés / \"Animáció\" lassítása.
« Dátum: 2018. február 23. - 17:42:27 »
Idézetet írta: AlexSwamp date=1519365984


   
      Pontosan. Utolsó argumentként megadható neki az idő. El kell játszani vele, hogy mennyi legyen az annyi. Viszont arra figyelj, hogy (ha jól tudom akkor,) ha ezt client oldalon csinálod csak a client fogja látni, tehát nem lesz szinkronban a mozgás és a többieknek áll az ajtó egy helyben.


Tudom,ismerem a külöbséget a client és a server oldal közt,de ennél a scriptnél számomra ez lényegtelen,ugyanis nem nyitott szerverre szánom,hanem olyanoknak akik helyi szerveren le szokták esetleg tesztelni a töréseket,tényleg semmi komoly nincs benne,csak pár billentyűhöz van rendelve pár funkció,az egyik összetöri az autón található összes elemet,az egyik megszereli teljesen,a harmadik pedig az ajtónyitás,amit perpillanat egyszerre nyit ki mindet,de lehet berakom bindre,hogy egyessével is ki lehessen nyitni mindent. Igazából aki meg ki akar lopni belőle egy pár dolgot,hogy bele rakja az \"Rp\" szerverébe,beleírja,hogy például ha kívül állsz és odaállsz az ajtóhoz akkor kérje le a hozzád legközelebbi ajtót,és nyissa ki/csukja be,mindezt server oldalon,és kész :D Egyrészt ha lopni akarnak,legalább dolgozzanak meg érte,másrészt nekem nem ők a \"célközönség\",hanem a modellezők. Nekik meg nem igazán van szükségük arra,hogy server oldalon is látszódjon. Nincs jogosultsághoz kötve a script,tehát ha valaki másnak mégis meg akarja mutatni akkor csak felmegy,lekér neki is egy kocsit aztán ő is ugyan úgy le tudja tesztelni. 

8
Segítségkérés / \"Animáció\" lassítása.
« Dátum: 2018. február 22. - 20:26:01 »
Idézetet írta: AlexSwamp date=1519279680


   
      Ha jól emlékszem, akkor  a setVehicleDoorOpenRatio segítségével tudod az ajtó mozgását állítgatni. Előtte persze az alap GTA-s ajtónyitást destroyoltatni kell és újat csinálni. Fogalmam sincs, hogy erre van -e lehetőség, de gondolom hasonlóképp lehet, mint mikor az \"RP\" szervereken látni lehet, hogy mondjuk mikor kiakarod rángatni csórit csak úgy random (asszem HL-n volt régebben ilyesmi).
   


Az ajtónyitás ezzel van beleírva,de ez azonnal változtatja az ajtó helyzetét,tehát nem kinyílik,hanem egyszer csak be van csukva,egyszer csak ki van nyitva. Igazából amikor az alap GTA-ban beszállsz egy autóba,akkor is látszódik ahogy kinyitja az ajtót(miért ne látszódna). Nekem valahogyan az kellene,hogy az játszódjon le,amikor megváltoztatom az ajtó állapotát. Azért gondoltam igazából erre,mert meg akarnám csinálni,hogy egyessével ki lehessen nyitni,és látszódjon ahogy kinyílik,hátha szemléletesebb,ajtónyitási pont vagy akármi más szempontból. De igazából nem is tudom,hogy lenne-e erre szükség,viszont ha valamit nem tudsz és megtanulod,akkor se válik az ellenségeddé,ha épp nincs hasznodra. 

9
Segítségkérés / \"Animáció\" lassítása.
« Dátum: 2018. február 21. - 16:34:46 »
Sziasztok! Önszorgalomból és hobbiból elkezdtem írni,egy teszt scriptet olyanok számára,akik le szeretnék tesztelni egy kocsi modelljét,hogy mindenhol van e törésmodellje,és,hogy rendben van e. Ajtónyitás funkciót is szeretnék bele,félig meddig már sikerült is megírni,viszont azt mindenképp szeretném valahogyan megcsinálni,hogy ne csak úgy kicsapódjon az ajtó,hanem lassan nyíljon ki. Nem tudom,hogy ezt mivel tudnám megvalósítani.Remélem tud valaki segíteni benne.

10
Segítségkérés / Login panel hiba
« Dátum: 2018. február 19. - 19:24:31 »
Idézetet írta: Kiage date=1519057540


   
      Sziasztok az lenne a problémám hogy béreltem egy szervert hostingtól. External modot raktam be (haverokkal funolgatni) de a Login panellet valamit elrontottam amikor fellépek és be akarok regisztrálni nem történik semmi a Console-ban pedig ezt az ünzenetet kapom:
   
   
      mta_accounts/userS.lua:104: Bad argument @ \'dbQuery\' [Expected db-connection at argument 2, got nil]
   
   
      És nem történik semmi. Hogy tudnám megoldani?
   
   
      Remélem tud valaki segíteni Válaszokat előre is köszönöm
   


Hagyjuk ezt a \"haverokkal funolgatni\". Hogyha tényleg annyit szeretnél,akkor elég lenne egy localhost-os szerver,vagy esetleg hamachi-s,tök lényegtelen. Ráadásképp felesleges egy Rp modot berakni funolgatni.. a freeroam mod tökéletes rá,és igazából a saját gépről futtatott szerverbe is azt raksz be amit akarsz. Sőt!!Még adatbázist is tudsz készíteni. De funolgatáshoz felesleges. Egyébként ha annyira érdekel,mysql csatlakozási hiba van,szükséges a modhoz tartozó sql fájlt felölteni a phpmyadmin-ba,illetve a mysql-t összekötni a moddal. Ezen felül a megfelelő \"modules\" mappa is kelleni fog,már ha ezt nem rakta fel a hosting. 

11
Segítségkérés / Nem jó a küldetés amit írtam.
« Dátum: 2018. február 18. - 21:14:52 »
Idézetet írta: YT_andrasxa date=1518972705


   
      Én írtam!
   


Akkor sok mindent félreértelmeztél. A wikin úgy van feltüntetve az outputChatBox,hogy (\"blablabla\",[paraméterek]). Ezért te is szorgalmasan szögletes zárójelbe raktad ezeket a paramétereket,holott a wikin a szögletes zárójel azt jelenti,hogy az ott lévő paramétereket megadni nem kötelező,ha nem adtad meg,akkor alapértelmezett beállításokkal fog működni. Amit Robika leírt hibák,azokat tudnám én is elmondani. Illetve tudnám azt ajánlani,hogy formáld meg a szokásokat. Ugyanis ha ezt így gyorsan bepötyögöd aztán megpróbálod elindítani és nem megy,sőt ha még hibaüzeneted sem lesz,akkor hidd el,hogy szartig lesz megtalálni mi a probléma. Nem árt fokozatosan haladni. Először csak leraksz egy markert,betöltöd,ha működik akkor hozzáadsz egy blip-et,ha működik hozzáadsz egy funkciót,aztán ha betöltöd, és ha véletlen nem működne,akkor már fogod is tudni,hogy hol keresd a hibát. 
 
 
 
Szerk.: Azt nem tudom,hogy az MTA formalitása engedélyezi-e a speciális karaktereket a funkciónevekben,de normál esetben ha mondjuk ugyan azok a szabályok vonatkoznak rá,mint a változókra,akkor nem,hogy kötőjel,de semmilyen speciális karakter nem engedélyezett,kivéve az alsóvonást.

12
Segítségkérés / Jármű lehívás
« Dátum: 2018. február 18. - 15:28:47 »
Idézetet írta: BlackSy date=1518964001


   
      A script mindegyik makeveh-vel létrehozott kocsinak ad egy ID-t. A createVehicle nem tartozik bele, nem kap ID-t. viszont a a kocsi rendszer gátolja azok kocsik indítását, amihez nincs kulcsod/nincs ID-je. Legalábbis gondolom én.
   


A legtöbb esetben a bérelt kocsik sem kapnak ID-t,tehát nem hiszem,hogy az ID nélküli kocsik beindítását meggátolná.De igen ezt kihagytam,az ID is fontos. 

13
Segítségkérés / Jármű lehívás
« Dátum: 2018. február 18. - 15:16:11 »
Ja,hogy te írkálod,értem. Nos az a gond,hogy a Modba van építve,hogy a járműveket csakis akkor indíthatod be,ha van hozzá kulcsod,vagy megfelelő frakcióban vagy,illetve ha megfelelő a munkahelyed. Viszont hiába mondjuk a 405 ID-jű kocsi(csak példa),legyen egy áruszállítós kocsi,attól,hogy te lehívod,még nem biztos,hogy az egy áruszállítós kocsi lesz. Hiszen a /makeveh parancsban is valahogy úgy van,hogy a /makeveh után azt is meg kell adnod,hogy melyik frakcióhoz vagy munkához hívod le az adott kocsit. A te cuccodhoz, azt kellene hozzáadnod,hogy kapjon kulcsot az illető amikor ledobja neki az autót.  
 
Szerk: Hogyha nem akarsz a kulcsolással bajlódni,meg lehet szerintem úgy is csinálni,hogy hozzáadsz egy új autó csoportot,amit kulcs nélkül beindíthatsz,viszont annak az a hátránya,hogy ha te lehívsz egy kocsit,mások is fogják tudni vezetni. Illetve meg lehet úgy is,mint az autóbérlést,hogy csak a játékosnak adsz jogosultságot vezetni az adott járműt.Utóbbi a legpraktikusabb.

14
Segítségkérés / Jármű lehívás
« Dátum: 2018. február 18. - 13:12:35 »
Használj másik parancsot. /makeveh vagy /makecivveh,de ha munka jármű kell akkor a /makeveh lesz a jó szerintem.

15
Munkaerő keresés / Ötletgazdákat keresek
« Dátum: 2018. február 17. - 13:45:57 »
Ez az \"RP szellem\" tetszik. Hülyeség. Tudod,hogy miért nem fogsz kapni egy 200 playeres szervert normális játékosokkal? Mert a normális emberek 95%-a a való életben Rp-zik. Ezt úgy hívják,hogy játék. Aki esetleg egész héten dolgozik,és el van foglalva a mindennapi problémáival,nem vágyik arra,hogy bekapcsolja a számítógépet,és pizzafutárkodjon egy szerveren. Ha meg arra vágyik,hogy közösségben legyen és \"RP-zzen\",akkor lemegy a sarki kocsmába/bárba/játékterembe,akárhova. Egy fokkal izgalmasabb. Viszont a 13-14 évesek,és az élettelenek itt fogják kiélni a vágyaikat,és a HL,See,és akármelyik ahol 200 átlag player megvan,mind ebből él. Sőt,el kell,hogy rontsam a kedvedet,de ez nem mesevilág. Mindenki a hülyékből él meg elsősorban. A hülyék és élettelenek fognak a legjobban rákockulni,ők fognak 20K-t PP-zni,stb... Nem hiába van a Youtube-ereknél is,hogy leszarják a 100-200 nézőt. Bizony,hogy le. Nem mindegy,hogy 2000-nek kedvez,vagy 200-nak. Mindig a kereslet teremti a piacot. Aztán meg amúgy,a maradék 15% playered,akik normálisak,a faszuk is ki lesz azzal,hogy ha lépni akarnak kettőt,akkor írni kell rögtön 2 sor \"rp\"-t.De szeretnek néha ők is felmenni,mert lehet szivatni a nokedliket,át lehet verni őket/be lehet húzni őket pár jó üzlettel.Sok a nokedli a szervereken? Lesznek is,mert ők az elsődleges célközönség. Ők töltik a leghamarabb a PP-t. 
 
Másrészt én láttam már olyan szervert,ami tényleg teljesen fullra 0ról lett írva,és a fejlesztő is olyan,hogy bármi ötleted van,meg tudja valósítani. Nem kispályások,mégis napi 30 player a max,mert nem azt valósítják meg,ami a tömegnek kell. ;) 

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal