Sziasztok!
Az volna a gondom hogy csináltam egy időzítőhöz kötött random pickupos dolgot de valamiért a pickupot nem lehet felvenni, nem történik semmi pedig lenne mit csinálnia, de semmi funckiót nem hajlandó végrehajtani hiába megyek bele.
Valaki tudna esetleg segíteni hogy mégis mi folyik itt?
new Float:RandomSpawns[3][3] =
{
{1769.1660,-2865.0493,29.4266},
{2020.5420,-2927.8000,35.1393},
{1816.3173,-3131.4280,13.3409}
};
new hiddenp, hPo, hpspawn;
public OnGameModeInit()
{
hpspawn = SetTimer(\"hiddenpackage\", 30000, false);
return 1;
}
forward hiddenpackage(playerid);
public hiddenpackage(playerid)
{
new rand = random(sizeof(RandomSpawns));
hiddenp = CreatePickup(1276, 1, RandomSpawns[rand][0], RandomSpawns[rand][1], RandomSpawns[rand][2], 0);
SendClientMessageToAll(COLOR_PINK, \"Rejtett csomag elrejtve a pályán, találd meg!\");
hPo = SetTimerEx(\"hiddenPover\", 40000, false, \"i\", playerid);
KillTimer(hpspawn);
}
forward hiddenPover(playerid);
public hiddenPover(playerid)
{
SendClientMessageToAll(COLOR_PINK, \"Nem sikerült időben megtalálni a csomagot, pár perc múlva újra lehet próbálni!\");
DestroyPickup(hiddenp);
SetTimerEx(\"hiddenpackage\", 5000, false, \"i\", playerid);
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if(pickupid == hiddenp)
{
DestroyPickup(hiddenp);
KillTimer(hPo);
KillTimer(hpspawn);
SetTimer(\"hiddenpackage\",30000, false);
GivePlayerMoney(playerid, 100);
new name[