Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Basshunter

Oldalak: [1] 2 3 4
1
Munkaerő keresés / Ötletgazdákat keresek
« Dátum: 2017. június 24. - 19:32:03 »
Idézetet írta: id100 date=1498325280


   
      ekkora f*sz nincs mégegy
   
   
      Ja rosszts, mondhatunk akármit, de ha áthúzod is ottvan, bocs tesó :)
   
   
      figyelmetlen meg nem vagyok mert láttam a vonal alatti részt is, az a figyelmetlen aki nem törli hanem otthagyja
   


\"ottvan, bocs tesó\"... mondjuk mert direkt hagytam ott? :D a figyelmetlenséget pedig másra értettem:)

2
Munkaerő keresés / Ötletgazdákat keresek
« Dátum: 2017. június 24. - 17:56:19 »
Idézetet írta: id100 date=1498292333


   
      Én az \"1 fejlesztő github lol\" résszel arra gondoltam, hogy minek kéne GitHub-ot használni 1db fejlesztőnek.. De szerintem azt sem tudod jobbára, hogy mi az ha azt kezded el magyarázni, hogy miért ne tudna 1db fejlesztő összehozni egy modot mikor a GH-ról írtam.
   


Ha jobban megnézed, két hozzászólásodat idéztem és az idézetek alatt válaszoltam rájuk :) de szólj csak le nyugodtan. :D viszont ha ilyen figyelmetlen vagy, megértem, hogy ennyi ember kell a fejlesztéshez :) inkább nem süllyedek oda, hogy én is lenézzelek

3
Munkaerő keresés / Ötletgazdákat keresek
« Dátum: 2017. június 23. - 22:05:19 »
Idézetet írta: Enigma date=1498248223


   
      Ettől függetlenül nagyban lecsökkenti a hibákat a unit tesztelés. MTAban nemtudom van-e hozzá valamiféle framework vagy library. :D
   


piaci rés, írj, ha nincs :D

4
Munkaerő keresés / Ötletgazdákat keresek
« Dátum: 2017. június 23. - 22:00:40 »
Idézetet írta: Enigma date=1498247099


   
      Mindent unit tesztelni kell, és nem jön elő. Én már csakis TDD alapon programozok, tehát először a teszt, utána pedig a kód ami kielégíti a tesztet. Sokat segít a gyorsaságban, és a hibák kiküszöbölésében. Nyílván nem MTAról van szó, de ottis simán használható lehetne a TDD.
   


Bugok akkor is előjöhetnek. Egyrészt nem biztos, hogy a teszt minden eshetőséget lefed, akkor meg bukod a legelején. Főleg egy multiplayer játékban, ahol 1000 emberből legalább 200-nak modolt a kliense, 300-nak sz*r a pingje, 100 meg aimozik :D Vagy egy egyszerűbb eset, nyom a player egy ESC-et :D anno ezzel nagyot szívtunk az egyik barátommal :D hiába gondoltunk minden eshetőségre, akkor nem hívodott meg az OnPlayerUpdate :D Szóval... lényeg a lényeg, hogy mindenre kiterjető teszteseteket nehéz írni, nehéz mindent számításba venni, minden egyes baromságot szimulálni, ami megtörténhet. Sokat segíthet, ha ezeket így végig gondolod, ez kétségtelen. De gyakorlatban dől el, hogy tényleg működik-e a program, főleg egy ilyen játéknál. A Windowst is agyontesztelik, mégis szinte napi szinten fedeznek fel benne hibákat. De ne hasonlítsunk egy Windowst egy RP módhoz, míg az egyiknek legalább 10 millió soros kódja van, a másiknak meg legfeljebb 100-200 ezer. Jó, nyilván nem a sorok mennyisége adja egy program minőségét, de sokkal karbantarthatóbb. :) 

5
Munkaerő keresés / Ötletgazdákat keresek
« Dátum: 2017. június 23. - 21:31:31 »
Idézetet írta: id100 date=1498234976


   
      Ha minden emberét számoljuk nyáron napi 25 órát is scriptelünk. (3 felé osztva...... )És már 2 nyár ugye ráment. Szóval lehetetlen 3 hónap alatt megírni. Fél év minimum, 1,5 maximum.
   
   
      1 fejlesztőnek meg soha nem lesz annyi ideje hogy megcsináljon a semmiből egy full rp modot. Vagy ha igen akkor nagyon bugos lesz, elavult mire kész lesz, optimalizálatlan.
   


 
 
Idézetet írta: id100 date=1498235351


   
      1 fejlesztő github lol
   


Miért ne tudna egy fejlesztő összehozni egy RP módot? Nem értem. Ha rendesen fel van építve egy terv, hogy mit szeretnél megcsinálni, akkor nem hiszem, hogy elavult, bugos lesz. Nyilván nem lesz bugmentes, hibátlan, de tesztelni kell folyamatosan. Bugok bármikor előjöhetnek.
 
A githubbal az lehet a gond, hogy a private repokért fizetni kell (nyilván ki ki maga döntse el, hogy mennyire használja ki), de pl. egy bitbucket tökéletes erre a célra. Egyébként... ha kicsit univerzálisabb megoldásokban gondolkozol, nem hülyeség, ki tudja, később ki csatlakozik be, ki megy el, így csak van egy alapvetően követhető fejlesztési történet :) 

6
Munkaerő keresés / Ötletgazdákat keresek
« Dátum: 2017. június 23. - 14:47:56 »
 
 
Idézetet írta: LegendaryOm date=1498132550


   
      SAMP-on van még 2-3 szerver.
      A Fay ami már ne is haragudj de nem konkurencia.
      Az általad említett LVRP ami nem is fut és kétlem hogy LV ben bárki is szívesen RPzne.
      A harmadik ami játékosszámmal rendelkezik ez a Capari akármi ami sajnos szintén minimális.
      Tehát az állításod nem áll helyt.
      Így mind SAMP ról, mind MTA ról jogosan számíthatok olyan játékosokra, akik szeretik a klasszikus, letisztult RP-t, és a farmolás helyett is inkább az RPt választják. :)
   
   
      Ezeknek a játékosonak fogunk teremteni egy olyan szervert, reményeim szerint, amire a magyar RP közösség évek óta vár.
      Ahol nincs lenézés, nincs arrogáns viselkedés, nincs hatalommal való visszaélés, és mindenki véleményét meghallgatjuk.
      A magyar szerverek mentalitását a youtubehoz tudnám hasonlítani és az ott pózoló figyelemhiányos emberekhez.
      Elindul egy szerver... kevés játékos, minden admin rendes segítőkész, mindenkire odafigyelnek... aztán esetlegesen berobban a szerver... megnő a játékosszám és az a plusz minusz 5-10 ember már nem is számít... elveszik a hála, az alázat, a segítőkészség és kialakul ez a diktatúra stílus... ahol csak az adminnak van igaza a player kussoljon és örüljön hogy játszhat...mint youtube on... a magas nézettségnél meg amikor a majomkodásból már kapja a zsét azt a plusz minusz 50-100 nézőt már pont leszarja emberünk...
      Nos mi ennek szöges ellentétét próbáljuk véghez vinni. Mindannyian játékosként kezdtük éveig játszottunk és tapasztaltuk meg megannyi szerveren mitől is rossz egy szerver...
       
   
   
      Egy próbát megér a tisztességes és értelmes játékosokért. :)
   


Ez jól hangzik, de a tapasztalat általában az ellenkezőjét szokta igazolni. Szinte mindenki ezzel a felfogással indul aztán \"valami megváltozik\". Szerintem egyszerűen a nagy számok törvénye. Nem tudsz annyi felé figyelni, nem tudsz annyi embert meghallgatni. Több ember, több probléma. Ha így berobban valami, az pedig idomulni szokott a nagy számok törvényeihez. Létrehozhatsz egy fórumot a gondok megvitatására, ami úgymond nyilvános és mindenki bele-beletekinthet, de azon a ponton mindenkire figyelni akkor is nagyon nehéz. Illetve nem tudom, 2017-ben, a jelenlegi helyzetben mennyire van értelme belefogni egy ilyen vállalkozásba?
 
Idézetet írta: LegendaryOm date=1498063624


   
      Vaaagy ha kevésbé lennél arrogáns, arra is gondolhattál volna hogy minél több embert szeretnék bevonni, hogy ez egy közösségi szerver legyen ahol mindenkinek van szava és kcisit mindenki a magáénak érezze a szervert... 
      De biztosan ezért keresek embereket. :D Nade mindegy is... Nem te vagy a célközönség ne aggódj :)
   


Nagyon durván írták le Neked, de az a baj, hogy az ötleteket nagy vonalakban össze kéne szedned és azok alapján megnyitni a témát. Valami olyasmi, hogy \"Helló, itt van ez és ez az ötlet, ilyen meg ilyen szervert szeretnék csinálni, mit szóltok hozzá? Esetleg ötlet, hozzáfűznivaló?\" Érted a problémát, ugye? :) 
 
Mindentől függetlenül sok sikert kívánok hozzá :)
 
Idézetet írta: Flash date=1498219760


   
      2-3 hónap? Ha azt 2 jó szkripter írja még akkor se készül el az 100%
   


Ha adnak mondjuk egy GTX 1080 Ti-t cserébe, és a rendelkezésemre bocsátják az elméleti vázat, ami köré fel akarják építeni a szervert, akkor napok alatt is megoldható, megfelelő szervezéssel :) Csak arra az időre félre kell tenni az egyéb teendőket. A kérdés inkább az, hogy 2-3 hónap múlva lesz-e még játékos, aki felmenne rá? Vagy egyáltalán most? :D Elég régen volt már, hogy utoljára játszottam. A napokban néztem fel újra, de megcsappant a magyarok létszáma. Vagyis amennyire én láttam. A szkripter liga iránt se volt valami nagy az érdeklődés, de ki tudja, talán a játékosok még aktívabbak.

7
Verseny szervezése / Szkripter liga
« Dátum: 2017. június 14. - 23:45:13 »
Idézetet írta: #ωᴇʙsᴛᴇʀ date=1497476357


   
      Tavaly is volt szkripter liga.
   
   
      Azt a fele jelentkezo nem is teljesitette ami a feladat volt 
   
   
      Minek meg tobb ilyen ?
   
   
       
   


Igazad van, de leírtam 3 lényeges különbséget az én elképzelésem és az eddigi versenyek között. Hátha így lenne esélye. Szerinted?

8
Verseny szervezése / Szkripter liga
« Dátum: 2017. június 14. - 22:55:38 »
Ha támogatod a versenyt és esetleg részt is vennél rajta, kérlek hozzászólásban jelezd, hogy \"támogatom\", Ha pedig bármilyen építő jellegű ötleted van, légy oly kedves és azt is írd le hozzászólásba :) Köszönöm. :)
 
Sziasztok!
 
Arra gondoltam, hogy lehetne szervezni egy szkripter ligát a következő elgondolással:
 
Legyen két forduló, egy elméleti teszt és egy gyakorlati teszt, mindegyikben lehetne szerezni mondjuk 50-50 pontot, és az nyerne, aki minél több pontot tud szerezni összesen a két fordulóban.
 
A versenynek készítenénk egy weboldalt (ha kell, ezt a felületet szívesen elkészítem). Ezen az oldalon lehetne leadni a jelentkezést (egy jelentkezési oldalon egyszerűen megadja az illető a fórumon használt felhasználónevét és jelszavát, amit pl. ki lehetne olvasni az adatbázisból - hogy ne történjen visszaélés, persze csak akkor ha az adminok ehhez hozzájárulnak) és a versenyszabályzat elfogadásával tud is jelentkezni. Ha nem, akkor simán beírja a nevét, és jelentkezik.
 
A két tesztet külön időpontban bonyolítanánk le, hogy egyszerre ne legyen sok.
 
Az elméleti teszt úgy nézne ki, hogy nem nagyon lenne több fél óránál az időkeret (pl. délután 4-kor kezdjük és fél 5-kor lezárjuk a beadást), lennének különböző kategóriákban kérdések, amikhez tartozna 3-4 válaszlehetőség, és azok közül kell megjelölni az(oka)t, amely(ek) helyes(ek). A kérdésekből így összeállna X pont (pl 50), mondjuk lenne 25 kérdés, és minden válasz 2 pontot érne. Vagy lennének egy pontos könnyű kérdések, amik pedig nehezebbek, azok több pontot érnének, és úgy jönne ki valamilyen logika szerint az X pont.
 
Ilyen elméleti kérdés lehet pl. mondjuk az, hogy mik lesznek az new a[9] = {1,2,3,10,20,30,...}; tömb maradék elemei?
 
A 1, 2, 3
 
B  40, 50, 60
 
C 31, 32, 33
 
Vagy pl. lenne egy programkód (nyilván képként, hogy ne lehessen már bemásolni és megnézni), és meg kéne mondani, a lehetséges kimenetek közül melyiket adja eredményül. Mit tudom én, pl. az alábbi kód mit ad eredményül:
 

#include <a_samp>
public OnFilterScriptInit()
{
new a, b = 0xf;
#emit const.pri  255
#emit neg
#emit load.s.alt b
#emit add
#emit stor.s.pri a
printf(\"%i\", a);
return 1;
}

 
A 255
 
B -255
 
C 240
 
D -240
 
E 15
 
Az elméleti teszt kategorizálható lenne a PAWN nyelv hivatalos leírása alapján (bááár, a SA-MP egy átalakított 3.2-es verziót használ, de mindegy), mivel itt alapvetően a pawn nyelv szintaxisának ismeretére lennénk kíváncsiak. De lehetnének kérdések a SA-MP dokumentációjából is, pl mi a különbség a CreateVehicle és az AddStaticVehicle között... a nyelv doksija itt érhető el: https://github.com/compuphase/pawn/blob/master/doc/Pawn_Language_Guide.pdf
 
Tehát az elmélet úgy nézne ki, mint a KRESZ vizsga, kitöltik a versenyzők és a végén ki is írja az elért pontok számát, ha kell.
 
A gyakorlati tesztet úgy képzeltem el, hogy a feladatok adottak lennének ugyanígy az oldalon (egy másik időpontban, napon, mint az elméleti teszt), olyan szkripteket kéne összeállítani, amiknél pontosan meg lenne határozva, hogy mit csináljanak (pl. írjanak ki egy eredményt a konzolra), és ez alapján egy ellenőrző program le tudná pontozni (azaz, hogy milyen teszteseteknek felel meg, és ezek alapján mennyire átgondolt magának a programnak a felépítése). Tehát a versenyző beillesztené a kódot egy szövegmezőbe, rányomna a \"Beküldés\" gombra és a program azonnal ki is értékelné neki a szkriptet.
 
A teszt könnyebb szkriptekkel kezdődne (pl. írd ki a szerveren levő játékosok nevét, akinél ez meg ez a feltétel teljesül, írd ki az első n prímszámot, rendezz növekvő sorrendbe egy tömböt, egy tömbből add meg az összes olyan elemet, ami prímszám, vagy listázd ki azokat a neveket, amiben van a betű, stb stb) és a végén lehetnének összetettebbek is (pl. csatlakozzon fel a szkript egy mysql szerverre egy előre meghatározott plugin segítségével és küldjön neki kéréseket, ill. fogadjon adatokat, amiket dolgozzon fel, stb.) Természetesen ötleteket szívesen fogadnék :) 
 
Az eddigi elgondolásokkal szemben szerintem ennek a következő előnyei vannak:
 
- közösen tudnánk megszervezni a témaköröket, a verseny logikáját, szóval kisebb eséllyel lenne elégedetlenség, hogy ez meg az nem kapcsolódik a script ligához, stb.
 
- mindenki ugyanazokat a feladatokat kapná, nem lennének különböző fordulók, esetleg különböző nehézségű feladatok, nem lehetne azt mondani, hogy \"a másiké könnyebb volt\", hanem tényleg egységes lenne a dolog, nem 1v1, hanem mindenki mindenkivel
 
- nem kéne vesződni a javítással, mert előre adott lenne a megoldás, vagy jó, vagy nem
 
Ami az eredményeket illeti, igazából nem a klasszikus dobogós helyezésekre gondoltam, hanem összpontszámok szerint csökkenő sorrendben (tehát a legjobbak lennének elől) megjeleníteni mondjuk egy listát, a versenyzők neveivel, mellette a feladatokon elért részpontjaikkal és a végén az összesített pontszámukkal.
 
A legjobb X versenyzőnek esetleg fel lehetne ajánlani valamiféle jutalmat, akár a fórumon valami extra dolgot, vagy pénzt... (ez megint csak nem tőlem függ).
 
Szóval a kérdésem: érdekelne valakit egy ilyen verseny? :) 
 
Én valamikor a nyárra gondoltam, akkor nekem is több időm van, és szerintem így a tanév / vizsgaidőszak vége felé többőtök is így van ezzel :)
 
Üdv.
 
Basshunter

9
Szkript kérések / [MySQL] Offline és online tagok kilistázása
« Dátum: 2017. június 14. - 22:05:06 »
Szia!
 
Nem néztem utána mélyrehatóan, de ha jól értem a leírását, a mysql_tquery-nek szüksége van egy callback-re, ami akkor hívódik meg, ha a lekérdezés sikeres volt. Elképzelhető, hogy kell egy kis idő, míg a lekérdezésedre eredményt ad a szerver, és mivel Te közvetlenül a lekérdezés elküldése után hívod meg a cache funkciókat, nem biztos, hogy addig végez és úgy érzékeled, mintha nem lenne eredmény.
 
Nézd meg, hogy csinálja a példa kódban: http://wiki.sa-mp.com/wiki/MySQL/R40#mysql_tquery
 
Ebben az esetben valahogy így kéne kinézzen a történet, ha jól értelmeztem a dokumentációt:
 

forward successQuery_members(playerid);
public successQuery_members(playerid) {
new num_rows,num_fields;
cache_get_data(num_rows,num_fields,mysql_id);
new username[MAX_PLAYER_NAME];
new rang;
new string[128];
if(num_rows > 0)
{
    for(new i = 0; i < num_rows; i++)
    {
         cache_get_field_content(i,\"name\",username);
         rang = cache_get_field_content_int(i,\"rank\");
         if(ReturnUser(username))
         {
            format(string, sizeof(string), \"%d. NÉV: %s | RANG: %d - ONLINE\", i, username, rang);
            return SendClientMessage(playerid, -1, string);
         }
         format(string, sizeof(string), \"%d. NÉV: %s | RANG: %d - OFFLINE\", i, username, rang);
         SendClientMessage(playerid, -1, string);
    }
}
else SCM(playerid,COLOR_WHITE,\"(( A frakció üres! ))\");
}
CMD:members(playerid,params[])
{
if(pInfo[playerid][pAdmin] >= 1)
{
   new id;
   if(sscanf(params,\"d\",id)) return SCM(playerid,COLOR_WHITE,\"(( Használat: /members [frakció id] ))\");
   if(id >= 0 && id <= MAX_FRACTIONS)
   {
      mysql_format(mysql_id, query, sizeof(query), \"SELECT * FROM `users` WHERE `fraction` = \'%d\'\", id);
      mysql_tquery(mysql_id, query, \"successQuery_members\", \"i\", playerid);
   }
   else SCM(playerid,COLOR_ORANGE,\"(( A frakció id-nek 0 és 30 között kell lennie! ))\");
}
else perm(playerid);
return 1;
}

 
Sok sikert, ha bármilyen kérdésed van, írj nyugodtan. :)

10
SA-MP: Szerverfejlesztés / Képernyő Üdvözlés
« Dátum: 2017. június 14. - 21:36:11 »
Idézetet írta: Lola. date=1497403407


   
      Sziasztok!
   
   
      Véletlenül 2x küldte el a fórum az elöző témámat, (Járműlekérő parancs) ezért gyors,egy nagyon egyszerű kis szkriptet mutatok be. Ez a nagyon kezdő szkriptereknek jól jön!
   
   
      Egy sima Képernyő Üdvözlés, amit csatlakozásnál ír ki.
   
   
      Üzenet: \"Üdvözöllek a szerveren! Jó szórakozást!\"
   
   
      Ha akarjátok, nyugodtan átírhatjátok! 
   
      Szkript
   
   

#include <a_samp>
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new Text:textid = TextDrawCreate(100.0, 100.0, \"{FF0000}Üdvözöllek a szerveren! Jó szórakozást!\");
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
TextDrawShowForPlayer(playerid, textid);
}

   
       
   


Nem bántásból, de... ennek mi értelme? Milyen funkciót lát el? Csak mert megjeleníti a textdraw-ot (igazából minden formázás, csinosítás nélkül), de nincs meghatározva, hogy hol, mikor, milyen esetekben tűnjön el (eleve nem egy lokális válozóban kéne eltárolni az azonosítószámát). Illetve lekéred ugyan a játékos nevét, de mit csinálsz vele? Nem használod fel sehol a lekért nevet.

11
SA-MP: Szerverfejlesztés / Járműlekérő parancs (/v) ZCMD-vel
« Dátum: 2017. június 14. - 20:25:20 »
Szia!
 
Legalább még valaki tölt fel ilyesmit. Csak így tovább :) 
 
Engedj meg egy észrevételt: a mai RAM-ok korában takarékoskodj a memóriával, és ne hozz létre 256 méretű tömböket, mikor sose fogod kihasználni. Pláne egy színhez, ahol normális esetben csak néhány számot vársz. Ha jól emlékszem, a beviteli mező (ahová a parancsokat is beírod) legfeljebb 144 karaktert enged, de ebben nem vagyok biztos. Ha igaz, még annyira sincs értelme ilyen nagy méretű tömböket létrehozni.

12
SA-MP: Szerverfejlesztés / Antikáromkodás
« Dátum: 2017. június 14. - 00:25:17 »
Szia!
 
Ezzel a szkripttel csak az a gond, hogyha valakinek azt írod, hogy \"buzi vagy, fasza, igaz?\" vagy \"te buzi gyufaszál\" :D Nézd meg, gyakorlatilag azt csinálod, hogyha találsz egy tiltott szót, akkor rögtön megnézed, van-e a szövegben kivételek között szereplő szó és ha igen, akkor átengeded az üzenetet. 
 
Egyébiránt feleslegesnek tartom az ilyesmit, csak feleslegesen emészti az erőforrásokat, de ez már más kérdés.

13
Segítségkérés / Ha a játékos fegyvert kap
« Dátum: 2016. november 10. - 23:54:35 »
Hello
Jó a kérdés :D Hát nem jut eszembe valóban értelmes megoldás :D De! azért annyit hozzátennék, h az OnPlayerUpdate-val óvatosan bánj, ahogy néztem kb. 30x fut le másodpercenként.. https://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerUpdate
A lenti megoldásom NEM tökéletes (és nem teszteltem remélem működik :D). Meg kell adni neki egy intervallumot, de még így se jó annyira..NE adj meg túl kicsi intervallumot!
A lényege az lenne, h külön fs-ként betöltöd (vagy berakod valamelyik meglevőbe, ez már m1) és minden scriptben meghívja az OnPlayerReceiveWeapon-t, ahol az létezik.
Elvileg érzékelnie kellene ha bármelyik sloton megváltozik vmelyik fegyver.
Észrevételek és elméleti baszakvás:
A GivePlayerWeapon-os újradefiniálgatós megoldással sztem két alapvető gond van:
- csak abban a scriptben működik, ahol implementálva van a változtatás
- ha minden igaz a játékos nem csak az által kaphat fegyvert (l. SetSpawnInfo épp vmelyik nap jött fel vmelyik témában)
A legjobb megoldás sztem az lenne ha írnánk rá egy plugint. Erre hirtelen az az ötletem lenne h azokat a fv-eket, amik érintik a fegyverek adását kis manipulálással átirányítanánk módosított fv-ekre, amik kezelik ezt a problémát. Sokkal hatékonyabb és elegánsabb lenne, mint így megoldani.
(Vagy a SetSpawnInfo-t is meg minden ilyen fv-t át kell írni minden kódban és pl fájlba, PVar-ba tárolgatni a dolgokat... de ez csak elmélkedés xd) így ugye közel univerzális megoldást kaphatnánk. :)
Jim Toretto megoldásával ha jól látom az a gond, h lekéri a fegyvereket egy lokális változóba de nem tárolja magasabb szinten őket, ezért ahol van fegyver (gondolom a nem 0 érték) azt mindig új fegyver kapásának fogja venni. :)
Illetve DEFEATER megoldásával ránézésre ezek a gondok vannak sztem:
- GivePlayerWeapon újradefiniálás akar lenni de tkp a GivePlayerWeapon nincs is benne alkalmazva pl a végén, tehát fegyvert nem is lenne képes adni
- hiányzik a GetWeaponSlot implementációja, gondolom az megmondaná az id-hez tartozó slotot a fegyverek táblázatából :) (ami itt érhető el: https://wiki.sa-mp.com/wiki/Weapons)
- a fegyvert 0-hoz hasonlítja, nem a megadott weaponid-hez
- a töltények mennyisége sztem irreleváns, de lehet tévedek
- fv-en belül küld üzenetet eljárás hívás helyett, ami nem egy szép és hatékony megvalósítás
félreértés végett nem sértésből hanem segítő szándékkal ez csak néhány észrevétel. :)
Nah de remélem ezzel mész valamire:
 
#include <a_samp>
// Vedd figyelembe, hogy az OnPlayerUpdate mp-ént kb. 30x fut le, szval nem kellene túlterhelni.. így se a legjobb..
#define WEAPON_CHECK_INTERVAL 2500 // milliszekundumban van megadva (1s = 1000ms), ez 2.5 mp..
new WeaponsChecked[MAX_PLAYERS], WeaponData[MAX_PLAYERS][13];
forward OnPlayerReceiveWeapon(playerid, slot, weaponid, ammo);
// Ezt bármelyik szkriptedbe beteheted csak előtte forward-old, ahogy fenn is látod
public OnPlayerReceiveWeapon(playerid, slot, weaponid, ammo) {
new formatstring[128];
format(formatstring, 128, \"NEW WEAPON! SLOT: %d | ID: %d | AMMO: %d\", slot, weaponid, ammo);
SendClientMessage(playerid, 0x00aa00ff, formatstring);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) {
WeaponData[playerid] = {0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0};
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if (GetTickCount() - WeaponsChecked[playerid] > WEAPON_CHECK_INTERVAL) {
    for (new slot = 0; slot <= 12; slot++) {
        new weapon, ammo;
       GetPlayerWeaponData(playerid, slot, weapon, ammo);
       if (weapon != WeaponData[playerid][slot]) {
           CallRemoteFunction(\"OnPlayerReceiveWeapon\", \"iiii\", playerid, slot, weapon, ammo);
                WeaponData[playerid][slot] = weapon;
   }
}
WeaponsChecked[playerid] = GetTickCount();
}
return 1;
}

14
SAMP / Továbbjutottak - Döntő
« Dátum: 2016. november 10. - 19:28:02 »
Idézetet írta: 1ST_Chr date=1478782756\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"63550\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 :facepalm: ....


attól mert whadezland polgármester asszisztens nője vagy attól még nem kéne belém kötnöd. Egyenlőre nem ártottam semmit se neked se a főnöködnek innentől kezdve keress mást. Amúgy te miért nem indultál el mondjuk? vagy esetleg Whadezke? Ha már úgyis megkapja 999x az UB-t addig nem kapott volna hogy elinduljon? Ja hogy az EverLife módba még nem volt beleépítve Sockettel kapcsolatban semmi és neten se volt túl sok segítség. Így már érthető, lehet többet kellett gondolkodni mint azon hogy most éppen mit másoljon honnan. Remélem törölteted a hozzászólást mert megint nem tetszik a vélemény.
 
Vigyázz mert ezen a fórumon trollkodni szabad, felháborodni ezen meg tilos. :)
Amúgy grat a helyezéshez, és gl Basshunternek a döntőbe.
 
[/quote]
Koszi, neked is sok sikert

15
Kérdések, Segítség / SMF fórummotorral kapcsolatos kérdések
« Dátum: 2016. november 09. - 20:34:43 »
\" post=\"586715\" timestamp=\"1478466257\"]
Szia!
Feltelepíted az SMF et az új ftp n keresztul. Ha ez megvan feltelepited a modifikaciokat es a sablont.
Aztan az adatbázist lemented majd felmásolod az új helyre. Ez a legegyszerűbb része. Igy hirtelen gyorsan igy sikerult osszeszednem neked. Remelem segitsegedre lesz.
Gyors maagyarazat. Az ftp re telepitett fajlok telepites nelkuli atmasolasa is jo lenne csak a telepitesnel megadsz adatokat melyeket itt atkene irnod. De egyszerubb vegigcsinalni gyorsan a telepitest es flottul megy.
 
[/quote]
Atmasolod a fajlokat, az adatbazist, majd a Settings.php-t beallitod es annyi :) kár bonyolitani..  egyébként is ha az adatbázis elotag nem stimmel a telepítés után, akk allitani kell

Oldalak: [1] 2 3 4
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal