Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - trubicsd

Oldalak: [1]
1
Segítségkérés / Responsive dxDrawRectangle & dxDrawText
« Dátum: 2018. szeptember 11. - 17:21:51 »
Idézetet írta: Live date=1536517264


   

local screenX, screenY = guiGetScreenSize()
local responsiveMultipler = 0.75 + (screenX - 1024) * (1 - 0.75) / (1920 - 1024) --> reMap

   
       
   


Na most reálisabban működik. Köszi. :)

2
Segítségkérés / Responsive dxDrawRectangle & dxDrawText
« Dátum: 2018. szeptember 06. - 21:57:34 »
Idézetet írta: asdpudingasd date=1536167059


   
      Lol, ez nem Jayceon kódja amit múltkor küldött el másnak? :D :D Egyébként faszán működik nekem, szóval te rontottál el valamit.
   


Kétlem, hogy az lenne. :D Alap GTA Forumon találtam. Max 1,2 dolgot alakítgattam rajta. 
 
 
 
Idézetet írta: Enigma date=1536174430


   
      \"giphy.gif\"


Nem tudom mit nevetsz kamu \"programozó\". :) Helyedben szerintem csendben maradnék és szépen ülnék a valagamon. :D 

3
Segítségkérés / Responsive dxDrawRectangle & dxDrawText
« Dátum: 2018. augusztus 30. - 19:12:40 »
Sziasztok
 
Profibbak segítségét szeretném kérni, aki esetleg már kísérletezett ezzel és sikerrel.
Próbálkoztam responsive dx-et összerakni, de az egész valamiért nem akart normálisan működni.
Az egész alatt arra gondolok, hogy ha van egy 1920x1080 méretű monitorod, és a dx-et beállítod rajta meg minden, akkor
az egy 1024x768-as méretű monitoron is ugyan úgy nézzen ki. Tehát ne lógjon ki, illetve próbálja a dx-et ahhoz méretezni, hogy méretarányos legyen.
Ha már jártatok az FFS Gaming szerverén, akkor tulajdonképpen ugyan arra gondolok, mint náluk a lobby. Az minden monitoron jó. 
Én a következő módszerrel próbálkoztam:
 

local screenWidth, screenHeight = guiGetScreenSize()
local responsiveMultiplier = (screenWidth + 2048) / (2048 * 2)
local rectangleWidth, rectangleHeight = 270 * responsiveMultiplier, 150 * responsiveMultiplier
local font = dxCreateFont(\"font.ttf\", 12 * responsiveMultiplier, false, \"antialiased\")
local rectangleX, rectangleY = screenWidth/2 - rectangleWidth/2, screenHeight/2 - rectangleHeight/2
-- Tudom, hogy itt nem funkcióban van. Scripten belül ott van.
dxDrawRectangle(rectangleX, rectangleY, rectangleWidth, rectangleHeight, tocolor(0, 0, 0, 150))

 
A válaszokat előre is köszönöm.
 

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal