Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Jex

Oldalak: [1] 2 3 ... 5
1
Paradise RolePlay / EX - [HUN] Core RPG (Archív + társalgó)
« Dátum: 2011. július 08. - 12:39:10 »
így van, fõ az optimizmus :D

2
Paradise RolePlay / EX - [HUN] Core RPG (Archív + társalgó)
« Dátum: 2011. július 08. - 11:43:21 »
Idézetet írta: Earl Rickey date=1310108910\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4888\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nekem az egyik Tag jex testvére a barátom, és kérdeztem nemrég, hogy mivan a Coreval és azt mondja, hogy majdnem feledésbe merült ez a Projektuk, de ráakarta venni a többilyeket, hogy folytassák.
 
téged nagyon átvertek akkor xDD
amúgy ne izguljatok, készül. kb egy hete kezdtem el rajta megint dolgozni. (szintén napi kihagyásokkal, a magánéletre is kell koncentrálni xD)

3
Paradise RolePlay / EX - [HUN] Core RPG (Archív + társalgó)
« Dátum: 2011. június 21. - 21:55:33 »
Idézetet írta: Mambo date=1308575755\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4888\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
nem akarok pesszimista szkeptikus lenni, de ez
néphülyítés?
 
Francba, lebuktunk.. /=

4
Paradise RolePlay / EX - [HUN] Core RPG (Archív + társalgó)
« Dátum: 2011. május 21. - 22:46:09 »
az, hogy nincs jó tárhely, részletekbe ne menjünk bele :D

5
SA-MP: Szerverfejlesztés / regisztráció rendszer
« Dátum: 2011. május 01. - 15:01:42 »
Y_ini nem hibás, csak nagyon hülyén lehet használni és nem fekszik nekem... :D de a többi tényleg hibás.

6
Segítségkérés / Hibák
« Dátum: 2011. április 26. - 15:21:04 »
Biztosan nem plugin hiba!
 

[14:40:47] Server Plugins
[14:40:47] --------------
[14:40:47]  Loaded 0 plugins.

 
És a logból egyértelmûen lejön, hogy rögtön bezárul az ablak, mikor elindítja a szervert.
Röviden a kérdésedre elõzõ válaszom mellett kitartva: keresd meg az összes megnyitandó fájlt (amit OnGameModeInit-ben (vagy mainben) hívsz meg) és nézd meg, hogy léteznek-e.

7
Segítségkérés / Hibák
« Dátum: 2011. április 25. - 21:06:03 »
leggyakrabban azért áll le, mert egy olyan fájlt akar megnyitni ami nem is létezik. nézz ennek utána, hogy van-e ilyen fájlnyitás a szerverben.

8
Segítségkérés / Progress Bar Probléma
« Dátum: 2011. április 25. - 18:20:15 »
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new Float:hp;
        new Bar:hpbar;
GetPlayerHealth(playerid, hp);
SetProgressBarValue(hpbar, hp);
if(GetPlayerHealth(playerid, hp) < 80 && GetPlayerHealth(playerid, hp) > 60)
{
SetProgressBarColor(hpbar, COLOR_GREEN);
}
else if(GetPlayerHealth(playerid, hp)  < 60 && GetPlayerHealth(playerid, hp) > 30)
{
      SetProgressBarColor(hpbar, COLOR_ORANGE);
}
else if(GetPlayerHealth(playerid, hp) < 30 && GetPlayerHealth(playerid, hp) > 1)
{
      SetProgressBarColor(hpbar, COLOR_RED);
}
UpdateProgressBar(hpbar);
        return 1;
}

 
A GetPlayerHealth nem tér vissza értékkel, hanem a második argumentumban megadott változóba teszi az értéket. (nekem is gondot szokott okozni, elég hülyén van megoldva...)
így jó lesz:
 
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new Float:hp;
        new Bar:hpbar;
GetPlayerHealth(playerid, hp);
SetProgressBarValue(hpbar, hp);
if(hp < 80 && hp > 60)
{
SetProgressBarColor(hpbar, COLOR_GREEN);
}
else if(hp  < 60 && hp > 30)
{
      SetProgressBarColor(hpbar, COLOR_ORANGE);
}
else if(hp < 30 && hp > 1)
{
      SetProgressBarColor(hpbar, COLOR_RED);
}
UpdateProgressBar(hpbar);
        return 1;
}

 
és egy tanács... OnPlayerUpdate-be ne tegyél progressbar-os dolgokat :D néhány ember után akkora lesz a lag, hogy csak na. Tegyed át inkább egy timerbe.. ;)

9
Segítségkérés / regisztrációs rendszer
« Dátum: 2011. április 24. - 21:06:02 »
majdnem.
udb_hash egy olyan függvény ami egy stringbõl számokat generál. egy egyszerû titkosító rendszer, mert ha valaki nem hozzáértõ belenéz a fájlba, akkor a jelszó helyett csak ilyet fog látni: 15346432346
ez az elsõ.
a másodiknál pedig annyit csinál, hogy kiolvassa a fájlból a \"Jelszó\" mezõben levõ számokat, és összehasonlítja a beírt jelszóból generált számokkal. ha helyes jelszót írsz be, akkor igazzal fog visszatérni az if.

10
Segítségkérés / DM Skin Error
« Dátum: 2011. április 24. - 17:33:40 »
new GroveSkins[3] = {
{105}, {106}, {107}
};

 
helyett próbáld meg így:
 
new GroveSkins[3] = {
105, 106, 107
};

 
valószínûleg az a hiba, hogy így próbálja meg belerakni
SetPlayerSkin(playerid, {105});  a helyes SetPlayerSkin(playerid, 105); helyett

11
Archívum / [HUN]..::Desperate City RPG::..
« Dátum: 2011. április 24. - 12:12:00 »
nem, szó sincs errõl.
Azt próbálja bizonyítani, hogy Õ csinálta teljesen nulláról a sebességmérõt.
Áhh mindegy......

12
Archívum / [HUN]..::Desperate City RPG::..
« Dátum: 2011. április 23. - 22:20:18 »
msn-en bizonygatta a készítõje, hogy a sebességmérõt õ csinálta. küldött róla képet:
http://imagerz.com/QEFEXUtvAwMEAA1MQwVR
itt az eredeti: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=128157
hozzáteszem ezután is bizonygatja, hogy õ csinálta, méghozzá egy textdraw készítõ programmal!
valami nem stimmel itt nekem :D

13
SA-MP: Szerverfejlesztés / Fact
« Dátum: 2011. április 14. - 20:56:31 »
hát én pl ezt most pont fogom használni :D
wiki: A kombinatorikában faktoriálissal számítható ki az alapadatokból a permutációk, a kombinációk és a variációk száma.
erre kell.
amúgy csak azért mutattam Zharkonak ezt a függvényt, hogy lássa, hogy hogyan lehet rekurzívan megoldani egy függvényt.
a rekurzív az azt jelenti, hogy a függvény önmagát hívja meg. ha van kis logikád, akkor rengeteg sort tudsz ezzel spórolni (de megértéséhez és leírásához elég széles látókör kell)

14
@ RolePlay szövetség / RolePlay Összefogás
« Dátum: 2011. március 30. - 22:57:37 »
így van. de mi ezt még egy hete se csináljuk, de te már több éve :)

15
@ RolePlay szövetség / RolePlay Összefogás
« Dátum: 2011. március 30. - 22:51:54 »
köszi a szép szavakat Kovacs_Richard, a közös banlistára csak az ehhez hasonló vitaszítókat tennénk. Non-rp meg hasonló szerveren belüli komoly szabályszegések miatti bannok csak szerverszinten maradnának. Legalábbis ez az én elképzelésem.
Vissza az elõzõ esethez. Az összefogás az nem a furkálódásról és besértõdésrõl szól, hanem a megértésrõl, megbocsátásról. Ha ez egy hasonló vitában egyik fél részérõl sem nyilatkozik meg, akkor egyiküknek sincs helyük ebben a közösségben. Ebben a vitában pártatlan maradnék, bár személyes véleményem megvan. Csak annyit fûznék hozzá, hogy mindketten elrontottátok valahol...
\"ROLEPLAY ÖSSZEFOGÁS NEM ARRÓL SZÓL, HOGY SEGÍTSÜK EGYMÁS SZERVERTÉ ÉS SEGÍTSÜK EGYMÁST?\"
Nem errõl szól, ez csak a következmény lenne. Arról szól, hogy ne legyenek ilyen gyerekes viták és békében meglegyenek egymással a szerverek.
És még a legvégére annyit, hogy a közösségben szerverek vesznek részt, nem pedig független emberek. Szóval ha egy ember miatt felhúzzuk magunkat (aki akár támogatja ezt a szervezetet, akár nem), akkor valamit rosszul csinálunk.

Oldalak: [1] 2 3 ... 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal