Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - benji11
1
« Dátum: 2011. március 07. - 16:59:39 »
Sziasztok. Lenne egy olyan kérdésem, hogy lehet csinálni-e egy olyat, hogy valaki meghal és oda lerakjon valakit és addig legyen ott amíg fel nem veszi, vagy be nem száll pickup v autó tök mind1:D
2
« Dátum: 2011. február 24. - 06:18:58 »
Dialgo csere: #define VEHICLE_CONTROL_DIALOG 1234 a 1234-et írd át valami nagyobbra v kissebbre pl 5000
3
« Dátum: 2011. február 24. - 06:15:36 »
hpeter94 írta aki sztem nem egy hülye... SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid)); ezt szedd ki belõle...
tessék...
4
« Dátum: 2011. február 24. - 06:14:23 »
Azért mert használatban van már a dialogus id és nem hülyeség mert mindjé meg mondom mi az... én kitöröltem és csak ugy ment és olvass a fórumon keresd meg v Vehicle control írta azzeroth... az osztály társam... és írták h ki ell törölni te nagyon okos gyerek...-.-\"
hpeter94 írta aki sztem nem egy hülye... SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid)); ezt szedd ki belõle...
tessék...
Dialgo csere: #define VEHICLE_CONTROL_DIALOG 1234 a 1234-et írd át valami nagyobbra v kissebbre pl 5000 staR: Kérek egy glob. moderátort vagy admin, adjon +20% (szerintem) warnt neki: Vitaszítás, triplapost
5
« Dátum: 2011. február 22. - 16:31:10 »
Hozzá szólnék mambo-nak a Code-jához, mert bugos:D azt a sort hogy: SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid)); töröld ki mert különben nem fogja átirni csak eltünik a kocsid:D
6
« Dátum: 2011. február 22. - 06:22:49 »
Am meg Penzykee hez beszéltem:D Stricicával nem tudnék összeveszni ien jó CHATBOT után:D
7
« Dátum: 2011. február 22. - 06:21:26 »
Ha írtam, hogy a sajátom akk Stricicával tartok...
8
« Dátum: 2011. február 21. - 18:59:53 »
Nem érdemelte ki de elõször gondolkozzon aztán irjon... és bocsi ha megsértettelek:S
9
« Dátum: 2011. február 21. - 18:53:35 »
Bocsi rájöttem, hogy ez igy nem lesz jó nekem:D Nem akarom az idõdet rabolni(Star) De nem tudnád igy megcsinálni?: Csak annyi kellene mint elõbb, hogy beleilleszted mikor beirjak, hogy /dm akk kijön, hogy Minigun meg Gangwar belemek akk kijönnek ezek és ha belemegy pl, hogy Aztékok, akkor kijön megint 1 és ott beirnád névnek, hogy pl CJ következõ meg asd me ugy akarom, hogy kiválasztják hogy aztékok és azon belül ki tudják a 2 fajta aztékokat választani meg minigunba ugy ahogy az elõzöben csak nem vok még pró ezekhez:D nem tok rájönni, hogy kell:D ebbõl majd tudni fogom me nme tom mit kell mivel össze kapcsolni, meg azt hogy minigunba ha rámegy, hogy test1 akk kiirja h üdv a test1 cspatban me akk hozá tom kapcsolni a teleport stb.t:D #include <a_samp> #define DIALOG_0 (0) #define DIALOG_1 (1) public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[ ]) { if(!strcmp(\"/gangwar\", cmdtext, true)) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_1, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válassz egy csapatot!\",\"--->Police<---\\n--->Lilák<---\\n--->Zöldek<---\\n--->Sárgák<---\\n--->Aztékok<---\",\"Kiválaszt\",\"Mégse\"); return 1; } return 0; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == DIALOG_1) { if(response == 1) { switch(listitem) { case 0: { SetPlayerPos(playerid,2110, -1779, 14); SendClientMessage(playerid, 0x066CCFF, \"Üdv. a Rend Õrei között!\" ); ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid,22 ,500); GivePlayerWeapon(playerid,3 ,1); SetPlayerSkin(playerid, 283); } case 1: { SetPlayerPos(playerid,2287, -1680, 15); SendClientMessage(playerid, 0x663399FF, \"Üdv. a Lilák között!\" ); ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid,22 ,500); SetPlayerSkin(playerid, 104); } case 2: { SetPlayerPos(playerid,2491, -1670, 14); SendClientMessage(playerid, 0x006600FF, \"Üdv. a Zöldek között!\" ); ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid,22 ,500); SetPlayerSkin(playerid, 106); } case 3: { SetPlayerPos(playerid,2382, -1476, 25); SendClientMessage(playerid, 0xFFCC66FF, \"Üdv. a Sárgák között!\" ); ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid,22 ,500); SetPlayerSkin(playerid, 109); } case 4: { SetPlayerPos(playerid,2041, -1639, 15); SendClientMessage(playerid, 0x00FFFFFF, \"Üdv. az Aztékok között!\" ); ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid,22 ,500); SetPlayerSkin(playerid, 115); } } } else { SendClientMessage(playerid, 0xEB000FFF, \"Talán meggondoltad magad?? \"); } return 1; } return 0; }
10
« Dátum: 2011. február 21. - 18:44:55 »
Köszi. Nagyon szép munka csak kicsit másképp csináltad. 1-el többet de az nem baj:D
11
« Dátum: 2011. február 21. - 18:23:37 »
MTA persze de nekem igazábol az Object lerako az üres házhoz kell hogy csináljak egy lakberendezõ munkát szoval Nekem egy ojan dolog kell hogy eléd rakja a Fotelt pl. és mész és elõted tolja és pl beirod hogy /forgat elfordul /letesz és igy be lehetne épiteni ijenre céloztam
Hát az MTA azt a célt szolgálja hogy forgatni tudd az objecteket.. [/quote] Hát te aztán marha okos vagy-.-\" Az MTA az nem arról szól, hogy megcsinálod és átkonvertálod pawno-hoz-.-\" Hanem az egy külön multiplayer és amúgy nem csak forgatni lehet benne...-.-\"
12
« Dátum: 2011. február 21. - 18:21:21 »
Nem az én munkám a control system innen a fórumról van, de javítottam, mert 1-2 bug volt benne.... pl eltûnt a kocsi mikor változtattam a rendszámot és igen innen a fórumról van:D:D:D
13
« Dátum: 2011. február 21. - 07:13:09 »
Hát ha ismered a NGen-t akk.: Szerinted a ngenesek mivel csinálták? Ha nem akk.: Szerinted én mivel csináltam?
14
« Dátum: 2011. február 21. - 06:44:19 »
Szerintem egyszerûbb lenne ha letöltesz egy MTA-t azon megcsinálod ami kell elmented átkonvertálod és berakod a szerverbe... MTA: http://download.chip.eu/en/GTA-San-Andreas-Multi-Theft-Auto_145595.htmlletöltesz egy stremaert: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=102865&highlight=streamerha nem értesz hozzá akk. Letöltöd bemásolod a plugins mappába megnyitod a server.cfg-t és legalulra beirod, hogy plugins streamer Utána nyitsz egy filterscriptet felülre: #includes <a_samp> #include <streamer> és asszem public OnFilterScriptInit() { CreateDynamicObject(ID,X,Y,Z); CreateDynamicObject(ID,X,Y,Z); stb. return 1; } public OnFilterScriptExit() { return 1; } ha jól emléxem ez de nem tom me fáradt vok:D Ja igen miután MTA-ba elmentetted akk Belemész MTA mappába server/mods/deathmatch/resources/és amit elmentettél megnyitod a . map filet felmész erre az oldalra: http://gtamap.delux-host.com/converter/beirod a .map file cuccait, vagy feltöltöd és utána kiválasztod a PAWN nyelvet ha ezzel készen vagy nyitsz egy jegyzet tömböt, oda bemásolod CreateDynamic... igy néz most ki az 1. elé benyomsz egy TAB-ot és fogod kijelölöd az 1.t ctrl+c aztán törlöd a tab-ot utána ctrl+h 1. hejre bemásolod és törlöd a tabot 2.hejre is bemásolod és a CreateObject hejére beirod, hogy CreateDynamicObject és összes cseréje azt utána már másolhatod is a filterscriptbe:)
15
« Dátum: 2011. február 20. - 19:34:14 »
Nem csak 1-be raktam õket:) de 1-2 dolog be van javítva is... az saját munka E.: És egy VehicleControl (/control) Átírhatod a rendszámod,ki-be nyithatod az ajtót;motorh.tetõ;csomagtartót lámpákat ki be kapcsolhatod és riasztó is van ami elég bugos:D #include <a_samp> #define VEHICLE_CONTROL_DIALOG 1234 #define COLOUR_INFORMATION 0xFF8C00FF #define COLOUR_ERROR 0xFF0000FF #define OFF 0 #define ON 1 #define AUTO_REOPEN_DIALOG new Locked[MAX_PLAYERS], IsLocked[MAX_VEHICLES]; new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective; public OnPlayerConnect(playerid) { Locked[playerid] = 0; return 1; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { new string[128]; format(string, sizeof(string), \"Beültél egy jármübe ID: %i\",vehicleid); SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, string); return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(\"/control\", cmdtext, true, 10) == 0) { ShowVehicleControlDialog(playerid); return 1; } return 0; } stock ShowVehicleControlDialog(playerid) { if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) { return ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármü Menu:\", \"Motor ki/be kapcsolás\\nLámpák\\nRiasztó\\nBezárás/Kinyitás \\nMotorháztetö\\nCsomagtartó\\nRendszámtábla átirás\", \"Választ\", \"Mégse\"); } else return SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Kocsi nélkül **szhatod:]!\"); } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG && response) { switch(listitem) { case 0: ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG+1, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Jármü Menu:\", \"Elinditod/Leállítom az motort?\", \"Elindítom\", \"Leállítom\"); case 1: ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG+2, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Jármü Menu:\", \"{0xFFFFFF}Bekapcsolod a lámpákat?\", \"Bekapcsolom\", \"Kikapcsolom\"); case 2: ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG+3, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Jármü Menu:\", \"Bekapcsolod a riasztót?\", \"Bekapcsolom\", \"Kikapcsolom\"); case 3: ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG+4, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Jármü Menu:\", \"Bezárod/feloldod a kocsidat?\", \"Feloldom\", \"Lezárom\"); case 4: ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG+5, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Jármü Menu:\", \"Felnyitod a motorháztetöt? \", \"Felnyitás\", \"Lecsukás\"); case 5: ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG+6, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Jármü Menu:\", \"Felnyitod a csomagtartót?\", \"Felnyitás\", \"Lecsukás\"); case 6: ShowPlayerDialog(playerid, VEHICLE_CONTROL_DIALOG+7, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Jármü Menu:\", \"Ird be az új rendszámot!\", \"Átirás\", \"Mégse\"); } return 1; } if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG+1) { if(response) { SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Elinditotad az Enginét!\"); GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), ON, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); } if(!response) { SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Leálitotad az Enginét!\"); GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), OFF, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); } #if defined AUTO_REOPEN_DIALOG ShowVehicleControlDialog(playerid); #endif return 1; } if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG+2) { if(response) { SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Bekapcsoltad a lámpát!\"); GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, ON, alarm, doors, bonnet, boot, objective); } if(!response) { SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Kikapcsoltad a lámpát!\"); GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, OFF, alarm, doors, bonnet, boot, objective); } #if defined AUTO_REOPEN_DIALOG ShowVehicleControlDialog(playerid); #endif return 1; } if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG+3) { if(response) { SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Bekapcsoltad a riasztót!\"); GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, ON, doors, bonnet, boot, objective); } if(!response) { SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Kikapcsoltad a riasztót!\"); GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, OFF, doors, bonnet, boot, objective); } #if defined AUTO_REOPEN_DIALOG ShowVehicleControlDialog(playerid); #endif return 1; } if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG+4) { if(response) { SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Kinyitottad az ajtókat!.\"); UnlockVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); } if(!response) { SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Bezártad az ajtókat!\"); LockVehicle(playerid, GetPlayerVehicleID(playerid)); } #if defined AUTO_REOPEN_DIALOG ShowVehicleControlDialog(playerid); #endif return 1; } if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG+5) { if(response) { SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Kinyitottad a motorháztetöt!\"); GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, ON, boot, objective); } if(!response) { SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Bezártad a motorháztetöt!\"); GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, OFF, boot, objective); } #if defined AUTO_REOPEN_DIALOG ShowVehicleControlDialog(playerid); #endif return 1; } if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG+6) { if(response) { SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Kinyitottad a csomagtartót!\"); GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, ON, objective); } if(!response) { SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, \"Bezártad a csomagtartót!\"); GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective); SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, OFF, objective); } #if defined AUTO_REOPEN_DIALOG ShowVehicleControlDialog(playerid); #endif return 1; } if(dialogid == VEHICLE_CONTROL_DIALOG+7) { new string[128], Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:angle; if(strlen(inputtext) < 1 || strlen(inputtext) > return SendClientMessage(playerid, COLOUR_ERROR, \"Rosz rendszám!\"); else { format(string, sizeof(string), \"Beálitottad a rendszám táblát erre: \'%s\'.\", inputtext); SendClientMessage(playerid, COLOUR_INFORMATION, string); GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); GetPlayerFacingAngle(playerid, angle); SetVehicleNumberPlate(GetPlayerVehicleID(playerid), inputtext); SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid)); GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), X, Y, Z); SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), angle); PutPlayerInVehicle(playerid, GetPlayerVehicleID(playerid), 0); SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), X, Y, Z+2); } } return 0; } public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i ++) { if(IsPlayerConnected(i) && IsLocked[vehicleid] == 1) SetVehicleParamsForPlayer(vehicleid, forplayerid, 0, 1); } return 1; } stock LockVehicle(playerid, vehicleid) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i ++) { if(IsPlayerConnected(i) && i != playerid) { IsLocked[vehicleid] = 1; SetVehicleParamsForPlayer(vehicleid,i,0,1); } } } stock UnlockVehicle(vehicleid) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i ++) { if(IsPlayerConnected(i)) { IsLocked[vehicleid] = 0; SetVehicleParamsForPlayer(vehicleid,i,0,0); } } } DrAkE: Legközelebb került a dupla postot.
|