Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - cserko93

Oldalak: [1] 2 3 ... 5
1
Segítségkérés / Sorompóp
« Dátum: 2012. december 31. - 00:46:41 »
Tudom, hogy kell objectet mozgatni engem az érdekelne, hogy kell forgatni!

2
Segítségkérés / Sorompóp
« Dátum: 2012. december 30. - 21:43:27 »
Hogy forgassam, hogy jó is legyen?

3
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2012. december 30. - 15:13:51 »
Hol kell leszedni az MTA ba az új objecteket? [Trafipax]

4
Segítségkérés / Gamemod
« Dátum: 2012. december 29. - 23:14:49 »
Át konvertáltad AMX-é? F5 a Pawnoban! ott írja az esetleges hibákat is.

5
Segítségkérés / Sorompóp
« Dátum: 2012. december 29. - 23:04:53 »
Nem jó rosszul áll és csak úgy oda terem nem mozogja le rendesen...
ott van a zárt illetve nyitott koordináták:
 
/CreateObject(968,1069.8994141,1359.0000000,10.5000000,0.0000000,270.0000000,0.0000000); //object(barrierturn) (1) zarva
//CreateObject(968,1069.8994141,1359.0000000,10.5000000,0.0000000,334.9951172,0.0000000); //object(barrierturn) (1) nyitva

 
Edit:
 
   if (strcmp(\"/zár\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
  new Float:X;
  new Float:Y;
  new Float:Z;
  GetObjectRot(sorompo,X,Y,Z);
  RotateObject(sorompo,1069.8994141,1359.0000000,10.5000000-0,270,0,2.0); //Hibás sor
  return 1;
}

 
HIBA:
 
C:\\Users\\Peter\\Desktop\\Sa-MP\\gamemodes\\basic.pwn(226) : error 017: undefined symbol \"RotateObject\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

6
Segítségkérés / Sorompóp
« Dátum: 2012. december 29. - 22:02:22 »
Nem csinál semmit /nyit /zarra

7
Segítségkérés / Sorompóp
« Dátum: 2012. december 29. - 21:25:53 »
Valahogy biztos lehet, mivel sorompó lenne belõle, és azt fel kell állítani csak nem értem miért ír ki rá hibát..

8
Segítségkérés / Sorompóp
« Dátum: 2012. december 29. - 21:05:50 »
if (strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
MoveObject(sorompo, 1069.8994141,1359,10.5,0,334.9951172,0);//This will move the gate
}
return 1;
}
if (strcmp(\"/zar\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
MoveObject(sorompo, 1069.8994141,1359,10.5,0,270,0);//This will move the gate back to the old position
}
return 1;
}

 

C:\\Users\\Peter\\Desktop\\Sa-MP\\gamemodes\\basic.pwn(226) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Peter\\Desktop\\Sa-MP\\gamemodes\\basic.pwn(230) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Peter\\Desktop\\Sa-MP\\gamemodes\\basic.pwn(232) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Peter\\Desktop\\Sa-MP\\gamemodes\\basic.pwn(237) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Peter\\Desktop\\Sa-MP\\gamemodes\\basic.pwn(239) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Peter\\Desktop\\Sa-MP\\gamemodes\\basic.pwn(242) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Peter\\Desktop\\Sa-MP\\gamemodes\\basic.pwn(244) : error 010: invalid function or declaration
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
7 Errors.

 
Hogy kell forgatni az objectet?

9
Szkript kérések / Be-ki-lépés a közelben
« Dátum: 2012. december 29. - 20:42:57 »
Sziasztok, valaki meg csinálná nekem azt hogy ezeket az üzeneteket csak valakinek a környékén dobja ki?
Valaki belépett a közeledben, Valaki kifagyott a közeledben, Valakit kirúgtak vagy kibanoltak a közeledben,  Valaki kilépett a közeledben,
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
GameTextForPlayer(playerid,\"~r~Udv, jo jatekot!\",3,600);//Announce üdvözlö üzenet!
    new joiner[128];
format(joiner, 128, \"((%s [%d] belépett.))\", GetPlayerNameEx(playerid), playerid);
    SendClientMessageToAll(COLOR_BEKILEPES, joiner);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid,reason)
{
    new string[128];
    switch(reason)
    {
        case 0:
        {
             format(string, sizeof(string), \"((%s [%d] kifagyott.))\", GetPlayerNameEx(playerid), playerid);
             SendClientMessageToAll(COLOR_BEKILEPES, string);
        }
        case 1:
        {
             format(string, sizeof(string), \"((%s [%d] kilépett.))\", GetPlayerNameEx(playerid), playerid);
             SendClientMessageToAll(COLOR_BEKILEPES, string);
        }
        case 2:
        {
             format(string, sizeof(string), \"((%s [%d] kirúgva.))\", GetPlayerNameEx(playerid), playerid);
             SendClientMessageToAll(COLOR_BEKILEPES, string);
}
}
return 1;
}

 
Gondolom lekell kérni az emberek pozicióját de gõzõm sincs, hogy hogy kell!

10
Segítségkérés / Sorompó
« Dátum: 2012. december 28. - 15:05:30 »
Köszönöm!! Edit: Nem jó, ferdén állnak a kapuk, sorompók..

11
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2012. december 28. - 13:09:32 »
Mivel tudok kiszedni objectet? Melyik programmal?

12
Segítségkérés / Sorompó
« Dátum: 2012. december 28. - 12:55:56 »
// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
new hatsosorompo;
new elsosorompo;
hatsosorompo = CreateObject(968,-1701.5000000,687.7000122,24.7000008,0.0000000,90.0000000,270.5000000);
elsosorompo = CreateObject(968,-1572.1992188,658.6992188,6.8000002,0.0000000,270.0000000,270.0000000);
#if defined FILTERSCRIPT
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/elsozar\", cmdtext, true, 10) == 0)
            {
            MoveObject(elsosorompo,-1572.1992188,658.6992188,6.8000002,0.0000000,270.0000000,270.0000000,2.5);//This will move the gate
            }
            return 1;
        }
if (strcmp(\"/elsonyit\", cmdtext, true, 10) == 0)
            {
            MoveObject(elsosorompo,-1572.1992188,658.6992188,6.8000002,0.0000000,330.0000000,270.0000000,2.5);//This will move the gate
            }
            return 1;
        }
        if (strcmp(\"/hatsozar\", cmdtext, true, 10) == 0)
            {
            MoveObject(hatsosorompo,-1701.5000000,687.6992188,24.7000008,0.0000000,33.0000000,270.4998779,2.5);//This will move the gate
            }
            return 1;
        }
        if (strcmp(\"/hatsonyit\", cmdtext, true, 10) == 0)
            {
            MoveObject(hatsosorompo,-1701.5000000,687.7000122,24.7000008,0.0000000,90.0000000,270.5000000,2.5);//This will move the gate back to the old position
            }
            return 1;
        }
return 0;
}

 
Hiba:
 
C:\\Users\\Peter\\Desktop\\Sa-MP\\filterscripts\\kapuk.pwn(9) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Peter\\Desktop\\Sa-MP\\filterscripts\\kapuk.pwn(44) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Peter\\Desktop\\Sa-MP\\filterscripts\\kapuk.pwn(46) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Peter\\Desktop\\Sa-MP\\filterscripts\\kapuk.pwn(50) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Peter\\Desktop\\Sa-MP\\filterscripts\\kapuk.pwn(52) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Peter\\Desktop\\Sa-MP\\filterscripts\\kapuk.pwn(56) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Peter\\Desktop\\Sa-MP\\filterscripts\\kapuk.pwn(58) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Peter\\Desktop\\Sa-MP\\filterscripts\\kapuk.pwn(62) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Peter\\Desktop\\Sa-MP\\filterscripts\\kapuk.pwn(64) : error 010: invalid function or declaration
C:\\Users\\Peter\\Desktop\\Sa-MP\\filterscripts\\kapuk.pwn(67) : warning 203: symbol is never used: \"hatsosorompo\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
8 Errors.

13
Segítségkérés / Sorompó
« Dátum: 2012. december 28. - 12:23:03 »
new hatsosorompo;
new elsosorompo;
hatsosorompo = CreateObject(968,-1701.5000000,687.7000122,24.7000008,0.0000000,90.0000000,270.5000000);
elsosorompo = CreateObject(968,-1572.1992188,658.6992188,6.8000002,0.0000000,270.0000000,270.0000000);
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/elsozar\", cmdtext, true, 10) == 0)
            {
            MoveObject(elsosorompo,-1572.1992188,658.6992188,6.8000002,0.0000000,270.0000000,270.0000000);//This will move the gate
            }
            return 1;
        }
if (strcmp(\"/elsonyit\", cmdtext, true, 10) == 0)
            {
            MoveObject(elsosorompo,-1572.1992188,658.6992188,6.8000002,0.0000000,330.0000000,270.0000000);//This will move the gate
            }
            return 1;
        }
        if (strcmp(\"/hatsozar\", cmdtext, true, 10) == 0)
            {
            MoveObject(hatsosorompo,-1701.5000000,687.6992188,24.7000008,0.0000000,33.0000000,270.4998779);//This will move the gate
            }
            return 1;
        }
        if (strcmp(\"/hatsonyit\", cmdtext, true, 10) == 0)
            {
            MoveObject(hatsosorompo,-1701.5000000,687.7000122,24.7000008,0.0000000,90.0000000,270.5000000);//This will move the gate back to the old position
            }
            return 1;
        }

 
Akkor ez így jó ugye?

14
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Sorompó
« Dátum: 2012. december 28. - 00:19:30 »
Rendesen látszani, fog, hogy nyílik-záródik? nem csak így át vált nyitottról-zártra?

15
Segítségkérés / Sorompó
« Dátum: 2012. december 27. - 23:59:54 »
Lehet-e \"animálni\" a sorompó nyilás zárást mint a kapukét? vagy csak így nyitva van egyszer csak zárva?
 
// hátsó
CreateObject(968,-1701.5000000,687.7000122,24.7000008,0.0000000,90.0000000,270.5000000); //object(barrierturn) (1) zarva hatso
CreateObject(968,-1701.5000000,687.6992188,24.7000008,0.0000000,33.0000000,270.4998779); //object(barrierturn) (1) nyitva hatso
// elsõ
CreateObject(968,-1572.1992188,658.6992188,6.8000002,0.0000000,270.0000000,270.0000000); //object(barrierturn) (2) zarva elso
CreateObject(968,-1572.1992188,658.6992188,6.8000002,0.0000000,330.0000000,270.0000000); //object(barrierturn) (2) nyitva elso

 
Valaki megtudja nekem, úgy írni, hogy pl elsonyit-zar - hatsonyit-zar animálva? tehát mozogjon ne csak változzon teremjem

Oldalak: [1] 2 3 ... 5
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal