Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 1
Segítségkérés / Kurzor a vizen!« Dátum: 2017. március 05. - 14:35:26 »
Nagyon köszi! Én itt már mindenféli bizarr pedeket akarok létrehozni, és azzal megoldani (azzal is meglehet! ).
Még egyszer köszönöm! 3
Segítségkérés / dxDrawText lekerekítése« Dátum: 2017. március 05. - 12:18:23 »
Érdekes. Nekem nem úgy jelentek meg. És Lehet kerekítés az eltolás is ha fehér színnel tolom el és nem feketével. Vastagabb és sokkal szebb lesz.
4
Segítségkérés / dxDrawText lekerekítése« Dátum: 2017. március 05. - 11:44:22 »
Igen, de például a seemta Roboto fonto(kat) használ. Viszont ha én is azt használom egy scriptben, azok vékonyabban és rondábbul jelennek meg.
Nem tudom kinek segítség kinek nem, de én úgy oldottam meg hogy 2x rendereli ugyanazt a szöveget és a második \"réteget\" egy 0.5 értékkel jobbra és lefele is eltolja. 5
Segítségkérés / Kurzor a vizen!« Dátum: 2017. március 05. - 10:43:32 »
Tudom hogy kell, nem vagyok a.f.b csak azt nem tudom hogy kell a vízet lekérni hogyha azon van a kurzor
6
Segítségkérés / dxDrawText lekerekítése« Dátum: 2017. március 05. - 10:29:35 »
Arra gondolt szerintem hogy a szélei simábbak legyenek és szépek, mint pl seemta-n. Mert azért elég erősen láthatóak a szélei
7
Segítségkérés / Kurzor a vizen!« Dátum: 2017. március 04. - 23:30:49 »
Sziasztok. Hogyan lehetne lekérni azt, hogyha a Játékos kurzora a vizen van?
GetElementModel-el nem sikerült, olyanra is gondoltam hogy pedet tesz le és annak nézi meg hogy vízben található e az adott ped (kicsit túl extrém). Egyszerűbben meg lehet esetleg oldani? Minden választ előre köszönök! 8
Segítségkérés / H.U.D Ikonok« Dátum: 2017. március 03. - 19:43:34 »
Node pontosan mit teszek bele a dxDrawText-be? Honnan tudom kimásolni ezeket a font-okat? És a FontAwesome.ttf-et kéne lekérnem vagy mit?
9
Segítségkérés / H.U.D Ikonok« Dátum: 2017. március 03. - 19:12:15 »
Nagyon hálásan köszönöm! Még annyit, hogy ha ezeket beleírom a meta-ba, akkor ezeket valamilyen módom dxCreateFont-al kell lekérni scripten belül? Vagy mivel? Előre is köszönöm! (Ilyennel még nem volt sajnos dolgom!)
10
Segítségkérés / H.U.D Ikonok« Dátum: 2017. március 03. - 18:26:55 »
Sziasztok. A SeeMTA hud képei (szív,armor,stb...) honnan szerzi a képeket? Mivel a resource fileokban nincsen.
Lehetséges hogy egy saját betűkészletet használna? (Csak magára a metódusra vagyok kíváncsi!) Előre is köszönöm, aki meg tudja mondani! 11
Segítségkérés / unexpected symbol« Dátum: 2017. február 14. - 21:18:21 »
Le akarod nézni azt,hogy a játékosnak a kamerája hol van?
Erre nem ez a megoldás... Itt a megoldás ha neked ez kell: Ha viszont nem ez kell,akkor elnézést kérek!
13
Modellezés / Probléma« Dátum: 2017. február 13. - 19:56:41 »
Használj 2D-s négyzetet, aminek adsz bevel-el egy magasságot. Így bugmentes lesz. Én is így csinálom. (Kam\'s scriptel)
14
Segítségkérés / HTML File-ok« Dátum: 2017. február 13. - 19:11:17 »
Sziasztok!
Mostanában egyre több szerver kliens oldali scriptjei között látom, hogy sok elem (példának okáért: HUD,SPEEDO), HTML file-ban van elkészítve. Mármint úgy gondolom hogy adott egy HTML file és a képek. Miért használnak sok helyen HTML-t MTA-n belül? Momentán mindek a scriptbe egy HUD-hoz egy HTML file? Gyorsabb a lefutása? Sok mindent értek, de ezt nem nagyon tudom hova tenni! Bárki aki megmagyarázza, annak nagyon szépen köszönöm! 15
Archívum / Kérdés a szinkronizálással kapcsolatban« Dátum: 2016. március 16. - 22:06:14 »
Sziasztok. Egy csak kliens oldali funkciót hogyan lehet szinkronizálni milyen funkcióval szerver oldalra,hogy csak a localPlayer-nek fusson le de mindenki lássa?
Válaszokat előre is köszönöm |