Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Image1481048957

Oldalak: [1]
1
MTA: Szerverfejlesztés / [GAMEMODE]MÓD GYÜJTEMÉNY!
« Dátum: 2015. február 25. - 17:51:30 »
Imádom amikor a sok tudatlan elhiszi magáról, hogy ő mindent tud.
Felvilágosítanék mindenkit, hogy annyi köze van az itt elhangzottaknak a valósághoz mint ennek a Robert srácnak az értelemhez... Semmi.

2
Munkaerő keresés / SAS-Network adminisztrátori jelentkezés
« Dátum: 2015. február 20. - 20:05:37 »
Sziasztok!
Aktív, erős angoltudással rendelkező embereket keresünk az SAS-Network admin csapatba.
Feltételek:
- Betöltött 16. életév
- Logikus gondolkodásmód
- Erős angol tudás (Ellenőrizni fogjuk)
- Naponta több órát tudj az adminisztrátori teendőkre fordítani (Minden nap!)
- A szerveren legalább 200 játszott órával rendelkezz
A jelentkezésednek a következőket kell tartalmaznia:
- Hosszú, részletes bemutatkozás
- Miért jelentkezel adminisztrátornak? (Szintén kifejtve, részletesen elmesélve, indoklással)
- Miért pont téged válasszunk? (Szintén kifejtve, részletesen elmesélve, indoklással)
- Szerinted mi egy adminisztrátor feladata?
- Milyen napokon, és mennyi időt tudnál a szerverre fordítani?
- Csapatmunkához való hozzáállásod (Szintén kifejtve, részletesen elmesélve, indoklással)
- Legalább 3 negatív, és 3 pozitív tulajdonságot írj magadról
Az összecsapott, helyesírási hibáktól hemzsegő jelentkezéseket automatikusan elutasítjuk.
Előny, ha a szöveget angolul megfogalmazva külditek el nekünk!
Fontos, hogy a jelentkezéseket az [email protected] e-mail címre küldjétek!
Az email tárgya a következő legyen: \"Adminisztrátori jelentkezés | Név - Felhasználónév\" (Értelem szerűen a név helyére a nevedet írod, a felhasználónév helyére pedig a
játékbeli felhasználónevedet)
A továbbjutó emberekkel egy teamspeak beszélgetés keretében fogunk jobban megismerkedni, ahol tesztelésre kerül többek között az angol tudás is!
Mindenkinek sok sikert kívánok!

3
Archívum / Kockatérkép blip
« Dátum: 2014. augusztus 20. - 20:47:30 »
dxDrawImage és matek.

4
Archívum / Zero MTA - Pénz számláló limit
« Dátum: 2014. július 14. - 14:01:08 »
Lehetetlen, hogy 9 milliárd legyen az alap gta pénzlimitje, mivel a 32 bites integer tárolókapacitása 2147483647.

5
MTA: Szerverfejlesztés / Hasznos függvények
« Dátum: 2014. június 24. - 09:50:36 »
Idézetet írta: Xenius date=1403588144\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"55332\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Akkor folytatnám az osztályokkal. Miért jobb mint a sima funkciók? Mert sokkal gyorsabbak, jobban kezelhető.
Egy egyszerű osztály (MTA Kliens oldal):
 
local Bank = {}
Bank.__index = Bank
function Bank.Create(balance)
   local bnkdt = {}
   setmetatable(bnkdt,Bank)
   bnkdt.balance = balance
   return bnkdt
end
function Bank:Withdraw(amount)
   self.balance = self.balance - amount
end
function Bank:Deposit(amount)
   self.balance = self.balance + amount
end
function Bank:Get()
   return self.balance
end
function onClientResourceStartt()
startTick = getTickCount()
local data = Bank.Create(520000)
data:Withdraw(5000)
local balance = data:Get()
endTick = getTickCount()
outputDebugString(\"Ennyi idő alatt lefutott: \".. (endTick - startTick) .. \" ms\")
end
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", resourceRoot, onClientResourceStartt)

 
További információk: http://lua-users.org/wiki/SimpleLuaClasses
 
A fejlesztési időt lehet, hogy gyorsítják, de sebességben bőven elmaradnak egy kellően optimalizált, nem OOP kódtól.

6
Archívum / LasventurasRPG
« Dátum: 2014. június 20. - 18:42:06 »
Ez nem SAMP, hogy GF előtagokat használjunk...

7
MTA: Szerverfejlesztés / [GAMEMODE]Valhalla 4.0.24
« Dátum: 2014. június 20. - 14:22:24 »
Senki nem fog helyetted dolgozni.

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal