Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Scottish

Oldalak: [1]
1
Archívum / Accident system
« Dátum: 2015. február 20. - 09:40:05 »
Sziasztok! Zero modban elvan helyezve egy accident system ami hogyha ütközöl egy járművel, kidob az autóból és betesz egy animba. Kérdésem az lenne, hogy ezeket a sorokat melyik resource melyik lua file-ja tartalmazza. Válaszaitokat előre is köszönöm! További szép napot :)

2
Archívum / Karakter létrehozás skinek
« Dátum: 2015. február 07. - 17:56:19 »
Azt tudom de melyik lua-ban találom azoknak a skineknek az ID-it amiket lehet választani kezdetben.

3
Archívum / Karakter létrehozás skinek
« Dátum: 2015. február 07. - 17:29:50 »
Hali! Az lenne a kérdésem, hogy zero modban hol lehet beállítani azokat a skineket amik közül karakter létrehozáskor lehet választani? Válaszaitokat előre is köszönöm! További szép napot!

4
Archívum / Sound lejátszása kocsiról
« Dátum: 2015. január 21. - 14:02:28 »
Hali! Az lenne a kérdésem, hogy ugyebár playsound3d funkciójába x y z koordinátát kellene megadni. Azt szeretném megoldani, hogy ne koordinátáról szóljon a sound hanem a kocsiból akkor is ha mozog. Hogy tudnám ezt megoldani? Válaszaitokat előre is köszönöm! További szép napot!

5
Archívum / Vonat összekapcsolódás
« Dátum: 2015. január 18. - 16:45:48 »
Nem, sajnos nem

6
Archívum / Vonat összekapcsolódás
« Dátum: 2015. január 18. - 15:51:02 »
Nem alap szerver.

7
Archívum / Vonat összekapcsolódás
« Dátum: 2015. január 18. - 14:49:12 »
Hali! Felmerült az a probléma, hogy a vonatok nem kapcsolódnak össze. Keresgéltem és megtaláltam az interneten ezt a scriptet ami valóban lepakolja a mozdonyt illetve a kocsikat de belesázllni már nem tudok mert ezt a hibaüzenetet írja: \"You cannot enter a vehicle being towed\". Akinek esetleg van megoldása a problémára kérem írjon! Válaszaitokat előre is köszönöm! :)
 
function train()
local loco = createVehicle ( 537, -1948.375, 109.79296875, 26.776805877686 )
local parent = loco
for k=1, 3 do
local carriage = createVehicle ( 570, -1948.375+(k*18), 109.79296875, 26.776805877686 )
   attachTrailerToVehicle( carriage, parent )
   parent = carriage
end
end
addCommandHandler(\"lepakol\", train)

8
Archívum / Duty
« Dátum: 2014. december 22. - 15:39:01 »
Hali! Nem tudom milyen RP modhoz kérdezed Zero esetében így néz ki
pdColShape = createColSphere(215.40234375, 187.8193359375, 1003.03125, 2)
exports.pool:allocateElement(pdColShape)
setElementDimension(pdColShape, 198)
setElementInterior(pdColShape, 3)
elérési út: faction-system\\s_duty_commands.lua

9
Archívum / ZeroMTA mentő system
« Dátum: 2014. december 20. - 12:25:52 »

Hali! Az lenne a problémám, hogy ahogyan észrevettem a zero modban a mentő faction nem tud halottat újraéleszteni/felsegíteni csak olyan embert aki elvesztette az eszméletét. Kérdésem csupán az volna, hogy ezt a problémát meglehetne-e oldani? Pl.: mentő frakciónak van egy olyan commandja, hogy felsegit és felsegíti a halottat vagy a heal command működne halott esetében is és nemcsak eszméletét vesztett ember esetében. a

Válaszaitokat előre is köszönöm! További szép napot!

10
Archívum / Script gombhoz adása
« Dátum: 2014. december 19. - 17:50:54 »
Így valahogy?
Client:
 
--client
local sounds = {}
function startSirene ( vehicle )
    local x,y,z = getElementPosition( vehicle )
    local sirene = playSound3D( \"files\\\\siren.mp3\", x, y, z, true)
setSoundVolume(sirene, 0.9)
setSoundMinDistance ( sirene, 90 )
setSoundMaxDistance ( sirene, 150 )
    attachElements ( sirene, vehicle)
    sounds [ vehicle ] = sirene
end
addEvent( \"startSirene\", true )
addEventHandler(\"startSirene\", getRootElement(), startSirene)
function stopSirene( vehicle )
    local sirene = sounds [ vehicle ]
    stopSound ( sirene )
end
addEvent( \"stopSirene\", true )
addEventHandler(\"stopSirene\", getRootElement(), stopSirene)
function bindTheKeys ()
  bindKey ( \"x\", \"down\", startSirene )
  bindKey ( \"x\", \"up\", stopSirene )
end

 
Server:
 
--server
function startSirene( player, cmd )
        local commandant = getPedOccupiedVehicle(player)
        triggerClientEvent ( \"startSirene\", getRootElement(), commandant )
end
addCommandHandler ( \"sirenon\", startSirene)
function stopSirene( player, cmd )
       local commandant = getPedOccupiedVehicle(player)
       triggerClientEvent ( \"stopSirene\", getRootElement(), commandant )
end
addCommandHandler ( \"sirenoff\", stopSirene)
 
function bindTheKeys ( player, commandName )
  bindKey ( player, \"x\", \"down\", startSirene )
  bindKey ( player, \"x\", \"up\", stopSirene )
end

11
Archívum / Script gombhoz adása
« Dátum: 2014. december 19. - 13:26:13 »
Hali! Annyi segítségre szorulnék, hogy az alábbi scriptet szeretném rátenni valamelyik billentyű gombra, hogy ne commandos legyen és ki-be lehessen kapcsolni!
 

Client oldal:

 
--client
local sounds = {}
function startSirene ( vehicle )
    local x,y,z = getElementPosition( vehicle )
    local sirene = playSound3D( \"files\\\\siren.mp3\", x, y, z, true)
setSoundVolume(sirene, 0.9)
setSoundMinDistance ( sirene, 90 )
setSoundMaxDistance ( sirene, 150 )
    attachElements ( sirene, vehicle)
    sounds [ vehicle ] = sirene
end
addEvent( \"startSirene\", true )
addEventHandler(\"startSirene\", getRootElement(), startSirene)
function stopSirene( vehicle )
    local sirene = sounds [ vehicle ]
    stopSound ( sirene )
end
addEvent( \"stopSirene\", true )
addEventHandler(\"stopSirene\", getRootElement(), stopSirene)

 
Server oldal:
 
--server
function startSirene( player, cmd )
        local commandant = getPedOccupiedVehicle(player)
        triggerClientEvent ( \"startSirene\", getRootElement(), commandant )
end
addCommandHandler ( \"sirenon\", startSirene)
function stopSirene( player, cmd )
       local commandant = getPedOccupiedVehicle(player)
       triggerClientEvent ( \"stopSirene\", getRootElement(), commandant )
end
addCommandHandler ( \"sirenoff\", stopSirene)
 

 
Válaszotokat előre is köszi!

12
Archívum / Modell csíkozás segítség
« Dátum: 2014. december 16. - 13:57:30 »
Tudom, direkt ki is hangsúlyoztam, hogy play serveren működik a modell. Kipróbáltam egy másik RolePlay moddal, abban működik.

13
Archívum / Modell csíkozás segítség
« Dátum: 2014. december 15. - 19:08:20 »
Sziasztok! A minap szembesültem egy hibával a szerveremen amit bármennyire is szerettem volna de nem sikerült kiküszöbölnöm, ezért úgy döntöttem nyitok itt egy témát és megkérdezem, hát hogyha valaki tud ebben segíteni.

A probléma annyi lenne, hogy betettem egy autó modellt (jelen esetben egy mentőmodellt) a szerveremre melyet lekértem. Annyit tudni kell, hogy egy RolePlay mod bevan üzemelve a szerveren. Majd mikor lekértem, szembesültem azzal a ténnyel, hogy az autó teljes egészében egyszínű, a modellben megtalálható csíkok nincsnek rajta. Próbáltam átszínezni átlátszóra, nem sikerült. Próbáltam egy sima, egyszerű play szerveren a modellt, tökéletesen működött. Ez ügyben szeretném a segítségeteket kérni, hogy hogyan lehetne megoldani azt, hogy sikerüljön a csíkokkal ellátott autót lehívni úgy, hogy látszódjanak a csíkok és ne csak egy egyszínű autó legyen.


Segítségeteket előre is köszönöm! További szép napot!  :)

14
Archívum / Modell csíkozás segítség
« Dátum: 2014. december 15. - 19:07:50 »
Sziasztok! A minap szembesültem egy hibával a szerveremen amit bármennyire is szerettem volna de nem sikerült kiküszöbölnöm, ezért úgy döntöttem nyitok itt egy témát és megkérdezem, hát hogyha valaki tud ebben segíteni.

A probléma annyi lenne, hogy betettem egy autó modellt (jelen esetben egy mentőmodellt) a szerveremre melyet lekértem. Annyit tudni kell, hogy egy RolePlay mod bevan üzemelve a szerveren. Majd mikor lekértem, szembesültem azzal a ténnyel, hogy az autó teljes egészében egyszínű, a modellben megtalálható csíkok nincsnek rajta. Próbáltam átszínezni átlátszóra, nem sikerült. Próbáltam egy sima, egyszerű play szerveren a modellt, tökéletesen működött. Ez ügyben szeretném a segítségeteket kérni, hogy hogyan lehetne megoldani azt, hogy sikerüljön a csíkokkal ellátott autót lehívni úgy, hogy látszódjanak a csíkok és ne csak egy egyszínű autó legyen.


Segítségeteket előre is köszönöm! További szép napot!  :)

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal