Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Zsifon

Oldalak: [1] 2 3 ... 6
1
Segítségkérés / Dinamikus mod
« Dátum: 2017. április 10. - 20:52:29 »
Sziasztok!
 
Régebben már valahol volt itt a fórumon egy olyan téma ami az MTA moduláris mod-ot hozta fel SAMP-ba ez alapján kezdtem el gondolkozni. Már kb 1 éve írok egy modot és az elmúlt időben nem igazán nyúltam hozzá, de most elkezdtem újra gondolni az egészet. Keresgéltem a hivatalos fórumon a moduláris programozás után találtam is egy - két tutorialt és egy más elejtet mondatot ( http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=597338 ). Ez alapján gondoltam, hogy tovább lehetne-e fejleszteni ezt olyan szintre amikor van egy központi .pwn fájl ami össze fogja a többi .pwn fájlt olyan módon, hogy ha az admin rendszerbe írok egy új parancsot akkor ne kelljen az egész szervert újra indítani az egész szervert csak in-game resetelem az admin systemet (pl). Azt tudom, hogy filterscript-el ( fs ) ez működő képes csak saját tapasztalatom alapján az fs-ek nem mindig szuperálnak úgy ahogy kelen nekik.
 
Ha esetleg valaki tud valamit erről és megosztaná velem annak nagyon szépen köszönöm a hozzászólást előre. 

2
Segítségkérés / Regisztráció kijavítás
« Dátum: 2017. február 04. - 11:42:42 »


   if(!strcmp( dini_Int(file, \"Jelszo\"),  inputtext , true )) Próbáld ezzel 

3
Segítségkérés / Regisztráció kijavítás
« Dátum: 2017. február 04. - 10:19:00 »
if(dini_Int(file, \"Jelszo\") == *Hiányzik, hogy mivel egyenlő* ) 

4
Segítségkérés / Interiorok és 100-as tagolás
« Dátum: 2017. január 29. - 20:11:09 »
nagyon szép köszönöm a válaszokat!

5
Segítségkérés / Interiorok és 100-as tagolás
« Dátum: 2017. január 29. - 12:16:31 »
Sziasztok!
 
Ma is 2 különböző kérdésem lenne!
 
Az egyik:
 
Vannak ügye a GTA-ban alap ház intreriorok bútorral meg minden mással. Viszont mikor oda teleportálok, akkor csak az üres házat találom bútorok s miegymás nélkül. Ez mért van?
 
A másik:
 
Hogy lehet hogy lehet egy számot 100-asokra tagolni. Pl.: 1.000.000, 10.00, 100.000, 985.754.301.548 stb verzió.
 
 
 
Válaszotok előre is köszönöm!

6
Segítségkérés / Samp alap includ visszafejtés
« Dátum: 2016. december 21. - 13:00:57 »
Esetleg annyit még meg tudnál e nekem mondani, hogy hogyan csinálja azt ez a függvény, hogy a kulzor pozícióját egy 2D s koordináta koordinátábol, hogy csinál egy 3D-s koordinátát?

7
Segítségkérés / Samp alap includ visszafejtés
« Dátum: 2016. december 21. - 12:14:39 »
Férre értesz. A fent megnevezett függvényt akarom átalakítani, hogy az nekem jól legyen. Azaz ne jelenjenek meg az X Y Z kordináta rendszer és az adatai az objectnek.

8
Segítségkérés / Samp alap includ visszafejtés
« Dátum: 2016. december 21. - 11:51:43 »
Nekem a SelectObject-t kéne valahonna. Utána nézek az általd linkelt fórumon, hátha találok valami hasnolót!

9
Segítségkérés / Samp alap includ visszafejtés
« Dátum: 2016. december 21. - 10:49:54 »
Köszönöm válaszod!
 
Hogy mit szeretnék vele kezdeni? Van egy ötlet amit meg szettnék valósítani, csak az alap samp a_object includbol ki kéne varázsoljak egy függvényt amit átalakítok olyan formára ami nekem kell.

10
Segítségkérés / Samp alap includ visszafejtés
« Dátum: 2016. december 20. - 21:33:50 »
Hellósztok!
 
Az lenne a kérdésem, hogy lehet egy alap includot (pl.: a_objectet vissza fejteni?
Mert mikor megnyitom, csak a nativok, definicók és változókat látom, de hogy mi bírja műkódésre azt nem.
 
 

11
Segítségkérés / Legközelebbi jármű IDjének lekérése
« Dátum: 2016. december 20. - 20:03:49 »
Én ezt a kódot használom. Valahol fentvan itt a fórumon a topik amiböl kiszdtem
 
 
 


stock GetVehicleWithinDistance(playerid, &Float:dist = 0.0)
{
        new Float:temp_distance = Float:0x7F800000, Float:distance = 0.0, temp_vehicle = INVALID_VEHICLE_ID, Float:x, Float:y, Float:z;
        GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
        for(new vehicleid = 1; vehicleid <= MAX_VEHICLES; vehicleid++)
        {
                if(IsValidVehicle(vehicleid))
                {
                        distance = GetVehicleDistanceFromPoint(vehicleid, x, y, z);
                        if(temp_distance > distance)
                        {
                                temp_distance = distance;
                                temp_vehicle = vehicleid;
                        }
                }
        }
        dist = temp_distance;
        return temp_vehicle; // return legközelebb lévo jármu azonosítószáma (vehicleid)
}

12
Segítségkérés / Eltünő texturák
« Dátum: 2016. december 12. - 17:42:25 »
Azóta fura módon megjavult :D
 
 

13
Segítségkérés / Eltünő texturák
« Dátum: 2016. december 08. - 14:12:33 »

tmpobjid = CreateObject(19358,2064.683,-1390.917,1717.972,0.000,0.000,0.000,300.000);
SetObjectMaterial(tmpobjid, 0, 14674, \"civic02cj\", \"sl_hotelwall1\", 0);

 
Így nézki? Hol állítsam be? 

14
Segítségkérés / Eltünő texturák
« Dátum: 2016. december 07. - 19:37:54 »
Sziasztok!
 
 
 
Úgy 2 napja egy igen érdekes problémával találkoztam. Van egy - két textúrázott mappolásom és eltűntek róla a textúra egyik napról a másikrol.

15
Segítségkérés / FCNPC
« Dátum: 2016. november 05. - 16:43:36 »
Hellósztok!
Elkezdtem foglalkozni NPC-kel, gondoltam, hogy keresek valami npc kezelő plugint mikor rátaláltam az FCNPC-re ami igen ígéreteske  tűnt. Létrehoztam vele egy NPC-t de az istennek nem akar mozogni, ha paranccsal csinálom, ha lescriptelem neki. Valamint még engem sem képes követni a szerencsétlenje.
Válaszotok előre is köszönöm!

Oldalak: [1] 2 3 ... 6
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal