Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Icegun91

Oldalak: [1]
1
Függvények / GetPlayerWeaponData(playerid, slot, &weapons, &ammo)
« Dátum: 2014. szeptember 06. - 14:55:11 »
Na akkor ide be kell irnom..
A parancs: GetPlayerWeaponData(playerid, slot, weapon, ammo);
nekem ez nem egyértelmû.. ezzel le tudom kérni a játékos kezében lévõ fegyver slot-ját is, vagy csak egy megadott slot-ban lévõ fegyver adatait?

2
Segítségkérés / Hogy nullázzam a töltényt, ha kifogyott a fegyverbõl?
« Dátum: 2014. szeptember 05. - 18:30:37 »
Pompázatos vagy! akkor valahogy így kellene kinéznie..mások kedvéért is :)
 
public OnPlayerWeaponShot(playerid, weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
{
        if(GetPlayerAmmo(playerid) == 1)
        {
                    for(new i=0; i<3; i++)
           {
               new weapon;
               new ammo;
           GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapon, ammo);
           if(weapon != 0)
           {
              if(i == 1)
      {
      GetPlayerWeaponData(playerid, 1, weapon, ammo);
                  pInfo[playerid][pGun1] = 0;
                  pInfo[playerid][pAmmo1] = 0;
       }
              else if(i == 2)
      {
           GetPlayerWeaponData(playerid, 2, weapon, ammo);
                  pInfo[playerid][pGun2] = 0;
                  pInfo[playerid][pAmmo2] = 0;
              }
                       }
                 }
        }
        return 1;
}

 
Javítottam helyetted a

taget

tagre!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. szeptember 05. - 18:50:23 )

Szívesen adnék érte pluszt ha tudnék :/

3
Segítségkérés / Hogy nullázzam a töltényt, ha kifogyott a fegyverbõl?
« Dátum: 2014. szeptember 05. - 13:07:16 »
Sziasztok! Dini-t használok file-ok mentésére és olvasására.
 
pInfo[playerid][pGun5] //5.Slotban lévõ fegyver id-je
pInfo[playerid][pAmmo5] //5.Slotban lévõ fegyver töltényszáma

 
na most! ha elõveszi a fegyvert 20 töltényel:
 
GivePlayerWeapon(playerid, pInfo[playerid][pGun5], pInfo[playerid][pAmmo5]);

 
Eddig okés minden, lõ vele, és HA elrakja akkor:
 
GetPlayerWeaponData(playerid, 5, weapon, ammo);
Ment(playerid);
Betolt(playerid);

 
De ha nem rakja el, de elfogy a lõszer, akkor nem tudom elmenteni..ezért ha elõveszi újra, akkor már megint ugyanazt a töltényszámot kapja meg mint amivel utoljára elõvette.
Gondoltam arra, hogy ha elõvette a fegyvert, elindítok egy idõzítõt amibe benne lenne ez:
 
GetPlayerWeaponData(playerid, 5, weapon, ammo);
pInfo[playerid][pGun5] = weapon;
pInfo[playerid][pAmmo5] = ammo;
Ment(playerid);
Betolt(playerid);

 
De viszont ezzel az a baj hogy ha 20 játékos warozik pl akkor elég szép laggot okoz!
egyéb megoldási lehetõségekre várok, jöhetnek a tippek.
Köszi elõre is!
[mod]Kitettem helyetted a 4 db

taget![/mod]

4
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rádió RPG szerverre
« Dátum: 2014. augusztus 21. - 16:53:56 »
Gyönyörû, ez való nekem :P
OFF: Hogy kell +-t adni? bocsi kezdõ vagyok.. ha valaki megtudná mondani pls irjon köszi!!!

5
Szkript kérések / Hogy tudom kiolvasni dini-vel a töltényszámot?
« Dátum: 2014. augusztus 18. - 17:42:04 »
Gyönyörû, köszönöm  :thumbsup:

6
Szkript kérések / Hogy tudom kiolvasni dini-vel a töltényszámot?
« Dátum: 2014. augusztus 18. - 16:01:25 »
Sziaztok!
Hogyan tudom kiolvasni úgy a lõszerszámot hogy nem feltételbe adom meg, hanem kiolvassa a fájlbol mint változót és betudjam helyettesíteni valahová?
mert a következõ nem jó, ahol egy megadott darabszámot adok meg feltételnek: :tantrum:
 
if(pInfo[playerid][pM4] >= 30) // ha megvan a 30 lõszer
{
     SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elõvetted a fegyvert!\"); //üzenet a játékosnak
     GivePlayerWeapon(playerid, 31, 30); //odaadja a fegyvert a játékosnak 30 lõszerrel
     pInfo[playerid][pM4] -= 30; //a file-ba pedig elvesz 30-lõszert..
}

7
Beszélgetés / Hogyan tudom kiolcasni dini-vel a töltényszámot?
« Dátum: 2014. augusztus 18. - 15:49:27 »
Sziaztok!
Hogyan tudom kiolvasni úgy a lõszerszámot hogy nem feltételbe adom meg, hanem pl:
pInfo[playerid][pM4] és ide valami hogy betudjam helyettesíteni..
mert a következõ nem jó, ahol egy megadott darabszámot adok meg feltételnek: :tantrum:
if(pInfo[playerid][pM4] >= 30)
{
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Elõvetted a fegyvert!\");
GivePlayerWeapon(playerid, 31, 30);
pInfo[playerid][pM4] -= 30;
}

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. augusztus 18. - 15:57:15 )

Rosz helyre irtam..

Oldalak: [1]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal