Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Riky35800

Oldalak: [1] 2
1
Segítségkérés / Y_ini regisztrációs rendszer .ini probléma
« Dátum: 2016. október 23. - 03:39:52 »
Megoldottam, zárom

2
Segítségkérés / Y_ini regisztrációs rendszer .ini probléma
« Dátum: 2016. október 21. - 06:59:41 »
Hy! \"Próbálkozom\" egy admin rendszer beüzemelésére egy tutorial alapján (http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=273088&highlight=admin)
Kifogástalanul működik már 2 parancsot csináltam is rá, viszont azt szeretném, hogy a fontosabb információkat, pl: a pénz, az Admin szintet az .ini fájl elejére írja.
Sok + dolgot tervezek bele, és nem szeretnék majd görgetgetni, kényelmesebb átláthatóbb ini-ket szeretnék :D
Józan paraszt ésszel, elkezdtem fordítva bepakolgatni, de sajnos elbaszarinthattam valamit, mert a jelszót nem fogadja el, mindíg azt írja hogy hibás a jelszó. Regisztrációnál elfogadja, fel is tördeli számokra, be is írja jó sorrendbe stb, de beolvasni nem tudja a jelszót. A loginnal lehet a baj, jó lenne egy ötlet, hogy hogyan kéne megcsinálni.
 
#include <a_samp>
#include <YSI\\y_ini>
#include <zcmd>
 
#define DIALOG_REGISTER 1
#define DIALOG_LOGIN 2
#define DIALOG_SIKERES_1 3
#define DIALOG_SIKERES_2 4
#define PATH \"BSR/Users/%s.ini\"
#define COL_WHITE \"{FFFFFF}\"
#define COL_RED \"{F81414}\"
#define COL_GREEN \"{00FF22}\"
#define COL_LIGHTBLUE \"{00CED1}\"
enum pInfo
{
Login,
    pPass,
    pCash,
    pAdmin,
    pKills,
    pDeaths
}
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];
forward LoadUser_data(playerid,name[],value[]);
public LoadUser_data(playerid,name[],value[])
{
    INI_Int(\"Halálok\",PlayerInfo[playerid][pDeaths]);
INI_Int(\"Ölések\",PlayerInfo[playerid][pKills]);
INI_Int(\"Admin\",PlayerInfo[playerid][pAdmin]);
INI_Int(\"Pénz\",PlayerInfo[playerid][pCash]);
INI_Int(\"Jelszó\",PlayerInfo[playerid][pPass]);
return 1;
}
stock UserPath(playerid)
{
new string[128],playername[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,playername,sizeof(playername));
format(string,sizeof(string),PATH,playername);
return string;
}
/*Credits to Dracoblue*/
stock udb_hash(buf[]) {
new length=strlen(buf);
    new s1 = 1;
    new s2 = 0;
    new n;
    for (n=0; n<length; n++)
    {
       s1 = (s1 + buf[n]) % 65521;
       s2 = (s2 + s1)     % 65521;
    }
    return (s2 << 16) + s1;
}
 
public OnGameModeInit()
{
SetGameModeText(\"Teszt\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
PlayerInfo[playerid][Login] = 0;
if(fexist(UserPath(playerid)))
{
INI_ParseFile(UserPath(playerid), \"LoadUser_%s\", .bExtra = true, .extra = playerid);
        ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT,\"\"COL_WHITE\"Login\",\"\"COL_WHITE\"Type your password below to login.\",\"Login\",\"Quit\");
}
else
{
   ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT,\"\"COL_WHITE\"Registering...\",\"\"COL_WHITE\"Type your password below to register a new account.\",\"Register\",\"Quit\");
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));
INI_WriteInt(File,\"Halálok\",PlayerInfo[playerid][pDeaths]);
INI_WriteInt(File,\"Ölések\",PlayerInfo[playerid][pKills]);
INI_WriteInt(File,\"Admin\",PlayerInfo[playerid][pAdmin]);
INI_WriteInt(File,\"Pénz\",GetPlayerMoney(playerid));
INI_Close(File);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
PlayerInfo[killerid][pKills]++;
PlayerInfo[playerid][pDeaths]++;
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    switch( dialogid )
    {
        case DIALOG_REGISTER:
        {
            if (!response) return Kick(playerid);
            if(response)
            {
                if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"\"COL_WHITE\"Registering...\",\"\"COL_RED\"You have entered an invalid password.\\n\"COL_WHITE\"Type your password below to register a new account.\",\"Register\",\"Quit\");
                new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));
                INI_WriteInt(File,\"Halálok\",0);
                INI_WriteInt(File,\"Ölések\",0);
                INI_WriteInt(File,\"Admin\",0);
                INI_WriteInt(File,\"Pénz\",0);
                INI_WriteInt(File,\"Jelszó\",udb_hash(inputtext));
                INI_Close(File);
      PlayerInfo[playerid][Login] = 1;
                SetSpawnInfo(playerid, 0, 0, 1958.33, 1343.12, 15.36, 269.15, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
                SpawnPlayer(playerid);
                ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SIKERES_1, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"\"COL_WHITE\"Success!\",\"\"COL_GREEN\"Great! Your Y_INI system works perfectly. Relog to save your stats!\",\"Ok\",\"\");
   }
        }
        case DIALOG_LOGIN:
        {
            if ( !response ) return Kick ( playerid );
            if( response )
            {
                if(udb_hash(inputtext) == PlayerInfo[playerid][pPass])
                {
                    INI_ParseFile(UserPath(playerid), \"LoadUser_%s\", .bExtra = true, .extra = playerid);
                    GivePlayerMoney(playerid, PlayerInfo[playerid][pCash]);
         ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SIKERES_2, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"\"COL_WHITE\"Success!\",\"\"COL_GREEN\"You have successfully logged in!\",\"Ok\",\"\");
         PlayerInfo[playerid][Login] = 1;
                }
                else
                {
                    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT,\"\"COL_WHITE\"Login\",\"\"COL_RED\"You have entered an incorrect password.\\n\"COL_WHITE\"Type your password below to login.\",\"Login\",\"Quit\");
                }
                return 1;
            }
        }
    }
    return 1;
}

3
Segítségkérés / Gögővel fegyver elővétel
« Dátum: 2016. október 21. - 06:32:52 »
Láttam már szerveren olyant hogy hiába tekergettem a görgőt eggyátalán nem hozta elő a fegyvert kizárólag csak paranccsal.[/quote]
Azt az \"egyáltalán\" szó szerint érted? Biztos nem MTA-n láttad? Class, SeeRPG módokban is régebb, ha tekergetted a görgőt, egy pár századmásodpercre mindig megjelent a fegyver a kezedbe, aztán rögtön el is tünt. Class-on ha jól tudom úgy volt megoldva később, hogy gyakorlatilag nem volt nála fegyver hanem a reg regrendszerbe lementették a fegyver ID-t, és töltényt És mikor beírtad a parancsot, akkor megnézi az .Ini fájl-ba, hogy van-e neki ilyen fegyvere, és ha igen akkor GivePlayerWeapon
Ha tévedek, akkor bocsánat még elég kezdő vagyok. Én biztos így oldanám meg, persze biztos van más módja.
De talán egy kicsit részletesebben leírhatnád, hogy konkrétan mi a gáz. Ha sokat görgőzöl, akkor rendesen előveszi, vagy csak az a probléma, hogy egy másodpercre megjelenik, és eltűnik?

4
Segítségkérés / Szín definiálása a legegyszerűbb módon
« Dátum: 2016. október 21. - 06:11:08 »
Nos, ha nem lehet, akkor nem lehet. Reménykedtem azért, hogy valamilyen furmányos módon ki lehet cselezni, de úgy tűnik mégse.
Azért köszönöm szépen a segítséget,   :wave:

5
Segítségkérés / Szín definiálása a legegyszerűbb módon
« Dátum: 2016. október 18. - 22:37:05 »
:laugh: Hát most na, ez is egyfajta fura kényszer. Ha létrehozok egy string2 változót ami szintén 144 elemet képes eltárolni, és hozzáírom a formathoz, az úgy nem működhetne? Csak mert rendes betű csak csupán a fele, a többi színkód. És hülyén néz ki szerintem, hogy le van írva 10 szó, és több nem fér bele.

6
Segítségkérés / Szín definiálása a legegyszerűbb módon
« Dátum: 2016. október 18. - 21:08:27 »
Uhh értem. Azthittem ezzel valamennyire lecsökkenthetem a string-et.
Semmi módszer nincs a string \"megnagyobbítására\"?  Pl include, vagy plugin, esetleg más módszer? Csak van valami kis kibúvó

7
Segítségkérés / Szín definiálása a legegyszerűbb módon
« Dátum: 2016. október 18. - 01:26:02 »
A problémám a következő lenne: Kevés string elem, hosszú szín kódok. Az a helyzet, hogy csak 144 string-et engedélyez a SAMP és minden kis szónál egy 8 karakterű színváltó eléggé megnehezíti a feladatot. Szeretném a legegyszerűbb módon lerövidíteni a színeket. Ezzel próbálkoztam: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=196360
de nem sikerült megcsinálni. Szerintem már kivették 0.3c óta. Van valami egyszerű módszer, ami működik?
EDIT: Rendben, szóval mégis működik az összes üzenetre egy kivételével. (Pont azon az egyen próbáltam ki)
Itt az első format az ami semmi warning/error-t nem jelez, a szerver mégsem írja ki.
Viszont, ha rendes Hex color-al írom ki akkor működik de, hogy lehetséges ez?  :blink:
 
public pZsak()
{
new string[175];
if(!pZsakFound)
{
format(string, sizeof(string), \"{0ac900}<\"F\"Pénzeszsák{0ac900}> \"F\"A pénzeszsák még nem került elő, így még mindig a(z) {0ac900}%s \"F\"környékén található!\", pZsakLocation);
SendClientMessageToAll(FEHER, string);
}
else if(pZsakFound)
{
   pZsakFound = 0;
   new randombag = random(sizeof(PZSSPAWN));
   pZsakPos[0] = PZSSPAWN[randombag][XPOS];
   pZsakPos[1] = PZSSPAWN[randombag][YPOS];
   pZsakPos[2] = PZSSPAWN[randombag][ZPOS];
   format(pZsakLocation, sizeof(pZsakLocation), \"%s\", PZSSPAWN[randombag][Position]);
   format(string, sizeof(string), \"\"P\"<\"F\"Pénzeszsák\"P\"> \"F\"Egy pénzeszsák lett elrejtve a(z) \"P\"%s \"F\"környékén!\", pZsakLocation);
   SendClientMessageToAll(FEHER, string);
   pZsakPick = CreatePickup(1550, 2, pZsakPos[0], pZsakPos[1], pZsakPos[2], -1);
}
return 1;
}

8
SA-MP: Szerverfejlesztés / Farmer \"munka\"
« Dátum: 2014. szeptember 04. - 06:49:40 »
Nekem is lenne egy kérdésem. Hogy tanúltál meg scriptelni? Nézegettél más alkotásokat, és megtanúltad, vagy programozó vagy?

9
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rszemélyi -Real személyi
« Dátum: 2014. szeptember 04. - 06:46:40 »
EZ PICSA JÓ LETT!! :D Elismerésem nagyon nagyot alkottál.

10
SA-MP: Szerverfejlesztés / FallOut Minigame v1.0
« Dátum: 2014. szeptember 04. - 06:42:52 »
Egy két tanács: A minigame-t nem árt más VW-ben futtatni, mert odajönnek a játékosok ha mondjuk van kocsi fly, és fegyverrel szétlövik az üveglapokat.
Tehát nem árt más VW, és más objectek, mert a hackerek és az arra vándorlók gyakran tönkre teszik a mókát! Amúgy szép munka!

11
SA-MP: Szerverfejlesztés / S0beit Textdraw
« Dátum: 2014. szeptember 04. - 06:40:24 »
Én tudom mi értelme! Megcsinálod egy parancsra pl /sobeit be
És akkor megörül a játékos, és nagyba elkezdi nyomogatni a gombokat, hogy hátha elkezd repülni
És akkor kiíródik középre egy szöveg, hogy ezt elbasztad. :D
Nagyon menõ lett amúgy :)

12
Segítségkérés / 1 Parancsból 2-õt készíteni.
« Dátum: 2014. április 27. - 12:48:57 »
Miért jó az, hogy 1 parancsot 2 command tesz ki?
 Én olyanra gondoltam, hogy az egyiknél kiírja hogy kaptál 1-es VIP rangot, a másiknál meg azt hogy 2-est. Külön-külön.

13
Segítségkérés / 1 Parancsból 2-õt készíteni.
« Dátum: 2014. április 27. - 11:38:52 »
Ott az elejént CMD:vszint  Elírtam neharagudj
 
CMD:vszint(playerid,params[])
{
     if(IsPlayerAdmin(playerid))
     {
         new id,szint;
         new neve[MAX_PLAYER_NAME];
         if(sscanf(params,\"ui\",id,szint))return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /vszint [Player ID] [szint]\");
         if(szint < 0 || szint > 2) return SendClientMessage(playerid,-1,\"A szintnek 0 és 2 között kell lennie!\");
         vipszint[playerid] = szint;
    new file[128];
    GetPlayerName(id,neve,sizeof(neve));
    format(file,sizeof(file),\"/Karakterek/%s.ini\",neve);
    dini_Create(file);
    dini_IntSet(file,\"vipszint\",vipszint[playerid]);
           GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
           GetPlayerName(id,neve,sizeof(neve));
           new string[128];
           format(string,sizeof(string),\"%s megváltoztatta a vipszintedet erre: %d\",nev,szint);
           SendClientMessage(id,-1,string);
           format(string,sizeof(string),\"Megváltoztattad %s vipszintjét erre: %d\",neve,szint);
           SendClientMessage(playerid,-1,string);
           printf(\"%s megváltoztatta %s vipszintjét erre: %d\",nev,neve,szint);
     }
     else SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy rcon admin!\");
  return 1;
}

 
[mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]

14
Segítségkérés / 1 Parancsból 2-õt készíteni.
« Dátum: 2014. április 27. - 10:11:40 »
Üdvözlet. Ma találtam a forumon egy viprendszert amit Shift készített, köszönöm neki nagy segítség!
Minden tökéletes, csak 1 problémám van vele. Van egy /vipszint [iD] [szint] parancs.
Ebbõl akarok 2 parancsot csinálni. 1. /vip1 [iD] 2. /vip2 [iD] Az a probléma, hogy nem jön össze sehogyse.
Állandóan errorozik. Valaki tudna segíteni ?
Spoiler for Hosszú a forráskód, ezért spoilerbe tettem:

/*
                  VIP System by: _[G]M[K]_Sh1ft_
*/
#include <a_samp>
#include <dini>
#include <dudb>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#include <fixchars>
#pragma tabsize 0
#pragma unused ret_memcpy
#define red 0xFF0000AA
#define green 0x00ff09AA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#define blue 0x375FFFFF
//-------VIP System-------//
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
new vipszint[MAX_PLAYERS];
//---Jármû respawn cuccok---//
new vehicletimer, vehtimer;
new vehicletime;
//---Jármû lehívó cuccok---//
new SpawnedVehicles[MAX_PLAYERS];
new VehicleNames[212][] = {
{\"Landstalker\"},{\"Bravura\"},{\"Buffalo\"},{\"Linerunner\"},{\"Perrenial\"},{\"Sentinel\"},{\"Dumper\"},{\"Firetruck\"},{\"Trashmaster\"},{\"Stretch\"},{\"Manana\"},{\"Infernus\"},{\"Voodoo\"},{\"Pony\"},{\"Mule\"},
{\"Cheetah\"},{\"Ambulance\"},{\"Leviathan\"},{\"Moonbeam\"},{\"Esperanto\"},{\"Taxi\"},{\"Washington\"},{\"Bobcat\"},{\"Mr Whoopee\"},{\"BF Injection\"},{\"Hunter\"},{\"Premier\"},{\"Enforcer\"},{\"Securicar\"},
{\"Banshee\"},{\"Predator\"},{\"Bus\"},{\"Rhino\"},{\"Barracks\"},{\"Hotknife\"},{\"Trailer 1\"},{\"Previon\"},{\"Coach\"},{\"Cabbie\"},{\"Stallion\"},{\"Rumpo\"},{\"RC Bandit\"},{\"Romero\"},{\"Packer\"},{\"Monster\"},
{\"Admiral\"},{\"Squalo\"},{\"Seasparrow\"},{\"Pizzaboy\"},{\"Tram\"},{\"Trailer 2\"},{\"Turismo\"},{\"Speeder\"},{\"Reefer\"},{\"Tropic\"},{\"Flatbed\"},{\"Yankee\"},{\"Caddy\"},{\"Solair\"},{\"Berkley\'s RC Van\"},
{\"Skimmer\"},{\"PCJ-600\"},{\"Faggio\"},{\"Freeway\"},{\"RC Baron\"},{\"RC Raider\"},{\"Glendale\"},{\"Oceanic\"},{\"Sanchez\"},{\"Sparrow\"},{\"Patriot\"},{\"Quad\"},{\"Coastguard\"},{\"Dinghy\"},{\"Hermes\"},{\"Sabre\"},
{\"Rustler\"},{\"ZR-350\"},{\"Walton\"},{\"Regina\"},{\"Comet\"},{\"BMX\"},{\"Burrito\"},{\"Camper\"},{\"Marquis\"},{\"Baggage\"},{\"Dozer\"},{\"Maverick\"},{\"News Chopper\"},{\"Rancher\"},{\"FBI Rancher\"},{\"Virgo\"},{\"Greenwood\"},
{\"Jetmax\"},{\"Hotring\"},{\"Sandking\"},{\"Blista Compact\"},{\"Police Maverick\"},{\"Boxville\"},{\"Benson\"},{\"Mesa\"},{\"RC Goblin\"},{\"Hotring Racer A\"},{\"Hotring Racer B\"},{\"Bloodring Banger\"},{\"Rancher\"},
{\"Super GT\"},{\"Elegant\"},{\"Journey\"},{\"Bike\"},{\"Mountain Bike\"},{\"Beagle\"},{\"Cropdust\"},{\"Stunt\"},{\"Tanker\"}, {\"Roadtrain\"},{\"Nebula\"},{\"Majestic\"},{\"Buccaneer\"},{\"Shamal\"},{\"Hydra\"},{\"FCR-900\"},
{\"NRG-500\"},{\"HPV1000\"},{\"Cement Truck\"},{\"Tow Truck\"},{\"Fortune\"},{\"Cadrona\"},{\"FBI Truck\"},{\"Willard\"},{\"Forklift\"},{\"Tractor\"},{\"Combine\"},{\"Feltzer\"},{\"Remington\"},{\"Slamvan\"},
{\"Blade\"},{\"Freight\"},{\"Streak\"},{\"Vortex\"},{\"Vincent\"},{\"Bullet\"},{\"Clover\"},{\"Sadler\"},{\"Firetruck LA\"},{\"Hustler\"},{\"Intruder\"},{\"Primo\"},{\"Cargobob\"},{\"Tampa\"},{\"Sunrise\"},{\"Merit\"},{\"Utility\"},{\"Nevada\"},{\"Yosemite\"},{\"Windsor\"},{\"Monster A\"},{\"Monster B\"},{\"Uranus\"},{\"Jester\"},
{\"Sultan\"},{\"Stratum\"},{\"Elegy\"},{\"Raindance\"},{\"RC Tiger\"},{\"Flash\"},{\"Tahoma\"},{\"Savanna\"},{\"Bandito\"},{\"Freight Flat\"},{\"Streak Carriage\"},{\"Kart\"},{\"Mower\"},{\"Duneride\"},{\"Sweeper\"},
{\"Broadway\"},{\"Tornado\"},{\"AT-400\"},{\"DFT-30\"},{\"Huntley\"},{\"Stafford\"},{\"BF-400\"},{\"Newsvan\"},{\"Tug\"},{\"Trailer 3\"},{\"Emperor\"},{\"Wayfarer\"},{\"Euros\"},{\"Hotdog\"},{\"Club\"},{\"Freight Carriage\"},
{\"Trailer 3\"},{\"Andromada\"},{\"Dodo\"},{\"RC Cam\"},{\"Launch\"},{\"Police Car (LSPD)\"},{\"Police Car (SFPD)\"},{\"Police Car (LVPD)\"},{\"Police Ranger\"},{\"Picador\"},{\"S.W.A.T. Van\"},{\"Alpha\"},{\"Phoenix\"},{\"Glendale\"},
{\"Sadler\"},{\"Luggage Trailer A\"},{\"Luggage Trailer B\"},{\"Stair Trailer\"},{\"Boxville\"},{\"Farm Plow\"},{\"Utility Trailer\"}
};
//---Lockcar cuccok---//
new PlayerCar[MAX_PLAYERS], LockedCar[1000];
new Text:Locked;
new MsgLocked[MAX_PLAYERS], LockedTimer[MAX_PLAYERS];
forward RemoveLock(playerid);
//---Jármû respawn cuccok---//
forward VehicleRespawn();
forward CheckTimer();
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
vipszint[playerid]= 0;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    new file[128];
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
format(file,sizeof(file),\"/Karakterek/%s.ini\",nev);
    vipszint[playerid] = dini_Int(file,\"vipszint\");
    PlayerCar[playerid] = -1;
return 1;
}
 
public OnPlayerText( playerid, text[ ] )
{
new textstr[ 128 ];
if ( text[ 0 ] == \'!\' && vipszint[playerid] >= 1 )
{
GetPlayerName( playerid, textstr, sizeof( textstr ) );
format( textstr, sizeof( textstr ),\"VIP-Chat: {00FF00}%s:{FF5500} %s\", textstr, text[ 1 ] );
SendVipMessage( red, textstr );
return 0;
}
return 1;
}
CMD:vszint(playerid,params[])
{
    if(IsPlayerAdmin(playerid))
    {
        new id,szint;
        new neve[MAX_PLAYER_NAME];
        if(sscanf(params,\"ui\",id,szint))return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /vszint [Player ID] [szint]\");
        if(szint < 0 || szint > 2) return SendClientMessage(playerid,-1,\"A szintnek 0 és 2 között kell lennie!\");
        vipszint[playerid] = szint;
      new file[128];
      GetPlayerName(id,neve,sizeof(neve));
      format(file,sizeof(file),\"/Karakterek/%s.ini\",neve);
      dini_Create(file);
      dini_IntSet(file,\"vipszint\",vipszint[playerid]);
              GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
              GetPlayerName(id,neve,sizeof(neve));
              new string[128];
              format(string,sizeof(string),\"%s megváltoztatta a vipszintedet erre: %d\",nev,szint);
              SendClientMessage(id,-1,string);
              format(string,sizeof(string),\"Megváltoztattad %s vipszintjét erre: %d\",neve,szint);
              SendClientMessage(playerid,-1,string);
              printf(\"%s megváltoztatta %s vipszintjét erre: %d\",nev,neve,szint);
    }
    else SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy rcon admin!\");
return 1;
}
CMD:vcmds(playerid, params[])
{
    if(vipszint[playerid] == 1) //11 parancs
    {
SendClientMessage(playerid, red, \"--------------------Parancsok--------------------\");
    SendClientMessage(playerid, green, \"/varmour /vcar /vcolor /vfix /vheal\");
    SendClientMessage(playerid, green, \"/vjetpack /vlockcar /vgoto\");
    SendClientMessage(playerid, green, \"/vsetmytime /vsetmyweather /vunlockcar\");
    SendClientMessage(playerid, red, \"------------------------------------------------------\");
    SendClientMessage(playerid, red, \"VIP chat: {00ff09}!(szöveg)\");
    return 1;
    }
else
{
if(vipszint[playerid] == 2) //22 parancs
    {
SendClientMessage(playerid, red, \"-----------------------------------------------Parancsok----------------------------------------------\");
       SendClientMessage(playerid, green, \"/vann /varmour /varmourall /vcar /vcolor /vfix /vget /vgoto /vheal\");
       SendClientMessage(playerid, green, \"/vhealall /vhide /vjetpack /vkick /vlockcar /vrac /vsetallwanted\");
    SendClientMessage(playerid, green, \"/vsetarmour /vsethealth /vsetmytime /vsetmyweather /vunhide /vunlockcar\");
         SendClientMessage(playerid, red, \"-----------------------------------------------------------------------------------------------------------\");
       SendClientMessage(playerid, red, \"VIP chat: {00ff09}!(szöveg)\");
         }
           else
           {
           SendClientMessage(playerid, red, \"HIBA: Nem vagy VIP tag!\");
           }
           }
return 1;
}
//----------------------------------------------------------------------------//
//--------------------------------VIP Parancsok-------------------------------//
//---------------------------VIP 1. szintû parancsok--------------------------//
//----------------------------------------------------------------------------//
 
CMD:varmour(playerid, params[])
{
if(vipszint[playerid] >= 1)
{
SetPlayerArmour(playerid,100.0);
}
else
    {
    SendClientMessage( playerid, red, \"HIBA: Nem vagy VIP tag!\");
    }
return 1;
}
CMD:vcar(playerid, params[])
{
if(vipszint[playerid] >=1)
{
new Index;
    new tmp[256];  tmp  = strtok(params,Index);
new tmp2[256]; tmp2 = strtok(params,Index);
new tmp3[256]; tmp3 = strtok(params,Index);
    if(!strlen(tmp)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /vcar [modellid/jármûnév] [szín1] [szín2]\");
new car, string[128], colour1, colour2;
if(!IsNumeric(tmp)) car = GetVehicleModelIDFromName(tmp);
else car = strval(tmp);
if(car < 400 || car > 611) return  SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /vcar [modellid/jármûnév] [szín1] [szín2]\");
if(!strlen(tmp2)) colour1 = random(126); else colour1 = strval(tmp2);
if(!strlen(tmp3)) colour2 = random(126); else colour2 = strval(tmp3);
    if(SpawnedVehicles[playerid] != 0) DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]);
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
new Float:Angle,int1;
new LVehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
int1 = GetPlayerInterior(playerid);
SpawnedVehicles[playerid] = CreateVehicle(car, X+3,Y,Z, Angle, colour1, colour2, -1);
LinkVehicleToInterior(LVehicleID,int1);
PutPlayerInVehicle(playerid,SpawnedVehicles[playerid],0);
format(string, sizeof(string), \"Jármû sikeresen lekérve!\");
return SendClientMessage(playerid, green, string);
}
else
    {
    SendClientMessage( playerid, red, \"HIBA: Nem vagy VIP tag!\");
    }
return 1;
}
CMD:vcolor(playerid, params[])
{
if(vipszint[playerid] >= 1)
ShowPlayerDialog(playerid, 4949, DIALOG_STYLE_LIST, \"Színek\", \"{000000}Color1\\n{FFFFFF}Color2\\n{FF0000}Color3\\n{ff006f}Color4\\n{ff00d5}Color5\\n{f700ff}Color6\\n{d500ff}Color7\\n{8400ff}Color8\\n{5100ff}Color9\\n{0900ff}Color10\\n{003cff}Color11\\n{006fff}Color12\\n{0099ff}Color13\\n{00c4ff}Color14\\n{00eaff}Color15\\n{00ffc4}Color16\\n{00ff99}Color17\\n{00ff51}Color18\\n{00ff00}Color19\\n{51ff00}Color20\\n{7bff00}Color21\\n{aeff00}Color22\\n{ffff00}Color23\\n{ff9900}Color24\\n{ff5e00}Color25\", \"Kiválaszt\", \"Kilépés\");
}
CMD:vfix(playerid, params[])
#pragma unused params
{
if(vipszint[playerid] >= 1)
        {
        if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Nem vagy jármûben!\");
        return RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)),  SendClientMessage(playerid, green, \"Jármû megjavítva!\");
        }
        else
            {
   SendClientMessage(playerid, red, \"HIBA: Nem vagy VIP tag!\");
   }
return 1;
}
CMD:vgoto(playerid,params[])
{
    if(vipszint[playerid] >= 1) {
    if(!strlen(params)) return SendClientMessage( playerid, red, \"Használat: /vgoto [playerid]\" );
    new player1;
if(!IsNumeric(params)) player1 = ReturnPlayerID(params);
      else player1 = strval(params);
    if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID && player1 != playerid) {
   new Float:x, Float:y, Float:z;   GetPlayerPos(player1,x,y,z); SetPlayerInterior(playerid,GetPlayerInterior(player1));
   SetPlayerVirtualWorld(playerid,GetPlayerVirtualWorld(player1));
   if(GetPlayerState(playerid) == 2) {
      SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),x+3,y,z+3);   LinkVehicleToInterior(GetPlayerVehicleID(playerid),GetPlayerInterior(player1));
      SetVehicleVirtualWorld(GetPlayerVehicleID(playerid),GetPlayerVirtualWorld(player1));
   } else SetPlayerPos(playerid,x+2,y,z+3);
} else return SendClientMessage( playerid, red, \"Használat: /vgoto [playerid]\" );
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Nem vagy VIP tag!\");
return 1;
}
CMD:vheal(playerid, params[])
{
if(vipszint[playerid] >= 1)
{
SetPlayerHealth(playerid,100.0);
}
else
    {
    SendClientMessage( playerid, red, \"HIBA: Nem vagy VIP tag!\");
    }
return 1;
}
CMD:vjetpack(playerid, params[])
{
if(vipszint[playerid] >= 1)
{
    SetPlayerSpecialAction(playerid,2);
    }
    else
{
SendClientMessage( playerid, red, \"HIBA: Nem vagy VIP tag!\");
}
    return 1;
}
CMD:vlockcar(playerid, params[])
{
    if(vipszint[playerid] >= 1)
    {
        if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
            return SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFAA,\"You have to be inside a vehicle.\");
        if(GetPlayerVehicleSeat(playerid) != 0)
            return SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFAA,\"You have to be a driver.\");
        if(PlayerCar[playerid] != -1)
        {
            LockedCar[PlayerCar[playerid]] = 0;
        }
        PlayerCar[playerid] = GetPlayerVehicleID(playerid);
        LockedCar[GetPlayerVehicleID(playerid)] = 1;
        return 1;
    }
    else
{
SendClientMessage( playerid, red, \"HIBA: Nem vagy VIP tag!\");
}
    return 1;
}
CMD:vsetmytime(playerid,params[])
{
if(vipszint[playerid] >= 1)
{
new time;
if(sscanf(params,\"i\",time))SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Használat: /vsetmytime 0-24\");
if(time < 0 || time > 24) return SendClientMessage(playerid, 0xbbff00aa, \"Használat: /vsetmytime 0-24\");
SetPlayerTime(playerid,time, time);
return 1;
}
    else
{
SendClientMessage( playerid, red, \"HIBA: Nem vagy VIP tag!\");
}
    return 1;
}
CMD:vsetmyweather(playerid,params[])
{
if(vipszint[playerid] >= 1)
    ShowPlayerDialog(playerid, 4951, DIALOG_STYLE_LIST, \"Weathers:\", \"{FFFFFF}Kék egek\\n{FFFFFF}Viharos\\n{FFFFFF}Felhõs és Ködös\\n{FFFFFF}Hõhullám\\n{FFFFFF}Homok vihar\\n{FFFFFF}Ködös, zöldes\", \"Kiválaszt\", \"Kilépés\");
}
CMD:vunlockcar(playerid, params[])
{
if(vipszint[playerid] >= 1)
{
        if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
            return SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFAA,\"You have to be inside a vehicle.\");
        if(GetPlayerVehicleSeat(playerid) != 0)
            return SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFAA,\"You have to be a driver.\");
        PlayerCar[playerid] = -1;
        LockedCar[GetPlayerVehicleID(playerid)] = 0;
        return 1;
    }
            else
{
SendClientMessage( playerid, red, \"HIBA: Nem vagy VIP tag!\");
}
    return 1;
}
//----------------------------------------------------------------------------//
//---------------------------VIP 2. szintû parancsok--------------------------//
//----------------------------------------------------------------------------//
 
CMD:vann(playerid, params[])
{
if(vipszint[playerid] == 2)
{
if(!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid,red,\"Használat: /vann <szöveg>\");
return GameTextForAll(params,4000,3);
    } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Nem vagy VIP tag!\");
}
CMD:varmourall(playerid, params[])
{
if(vipszint[playerid] == 2)
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
SetPlayerArmour(i,100.0);
}
}
else
{
SendClientMessage( playerid, red, \"HIBA: Nem vagy VIP tag!\");
}
return 1;
}
CMD:veject(playerid, params[])
{
if(vipszint[playerid] == 2)
if(sscanf(params,\"u\",playerid)) SendClientMessage( playerid, red, \"Használat: /veject [playerid]\");
else
{
    if(playerid == INVALID_PLAYER_ID) SendClientMessage( playerid, red, \"HIBA: A játékos nem található!\");
    else
        {
        RemovePlayerFromVehicle(playerid);
           }
}
else
{
SendClientMessage( playerid, red, \"HIBA: Nem vagy VIP tag!\");
}
return 1;
}
CMD:vget(playerid, params[])
{
new PID;
new Float:x, Float:y, Float:z;
    if(vipszint[playerid] == 2)
    if ( sscanf( params, \"u\", PID ) ) return SendClientMessage( playerid, red, \"Használat: /vget [playerid]\" );
if ( IsPlayerConnected( PID ) && PID != INVALID_PLAYER_ID && PID != playerid )
{
GetPlayerPos( playerid, x, y, z );
    SetPlayerInterior( PID, GetPlayerInterior( playerid ) );
SetPlayerVirtualWorld( PID, GetPlayerVirtualWorld( playerid ) );
if ( GetPlayerState( PID ) == 2 )
{
    new VehicleID = GetPlayerVehicleID( PID );
   SetVehiclePos( VehicleID, x+3, y, z);
   LinkVehicleToInterior( VehicleID, GetPlayerInterior( PID ) );
   SetVehicleVirtualWorld( GetPlayerVehicleID( PID ), GetPlayerVirtualWorld( PID ) );
} else {
   SetPlayerPos( PID, x+2, y, z );
   }
   }
   else
   {
   SendClientMessage (playerid, red, \"HIBA: Nem vagy VIP tag!\");
   }
return 1;
}
CMD:vhealall(playerid, params[])
{
if(vipszint[playerid] == 2)
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
SetPlayerHealth(i,100.0);
}
}
else
{
SendClientMessage( playerid, red, \"HIBA: Nem vagy VIP tag!\");
}
return 1;
}
CMD:vhide(playerid, params[])
{
        if(vipszint[playerid] == 2)
        {
                SetPlayerColor(playerid, 0xFFFFFF00);
        }
        return 1;
}
CMD:vkick(playerid, params[])
{
if(vipszint[playerid] == 2)
if(sscanf(params,\"u\",playerid)) SendClientMessage( playerid, red, \"Használat: /vkick [playerid]\");
else
{
    if(playerid == INVALID_PLAYER_ID) SendClientMessage( playerid, red, \"HIBA: A játékos nem található!\");
    else
        {
        Kick(playerid);
           }
}
   else
            {
   SendClientMessage(playerid, red, \"HIBA: Nem vagy VIP tag!\");
   }
return 1;
}
CMD:vrac(playerid, params[])
{
if(vipszint[playerid] == 2)
{
if(sscanf(params, \"d\", vehicletime)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /vrac [1-10]\");
if(vehicletime < 1 || vehicletime > 10) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /vrac [1-10]!\");
    vehicletimer = vehicletime;
    vehtimer = SetTimer(\"VehicleRespawn\", 1000, true);
    new string[128], sendername[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
    format(string, sizeof(string), \"* Minden használaton kívüli jármû repsawnolva lesz %d másodperc múlva.\", vehicletime, sendername);
    SendClientMessageToAll(0xFF9900AA, string);
    }
    else
{
SendClientMessage( playerid, red, \"HIBA: Nem vagy VIP tag!\");
}
return 1;
}
CMD:vsetallwanted(playerid,params[])
{
if(vipszint[playerid] == 2)
{
    if(!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /vsetallwanted [körözési szint]\");
new var = strval(params);
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) {
   if(IsPlayerConnected(i)) {
   SetPlayerWantedLevel(i,var);
   }
}
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Nem vagy VIP tag!\");
return 1;
}
CMD:vsetarmour(playerid,params[])
{
if(vipszint[playerid] == 2)
{
    new tmp[256], tmp2[256], Index; tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index);
    if(!strlen(tmp) || !strlen(tmp2) || !IsNumeric(tmp2)) return SendClientMessage(playerid, red, \"USAGE: /vsetarmour [playerid] [érték]\");
if(strval(tmp2) < 0 || strval(tmp2) > 100) return SendClientMessage(playerid, red, \"HIBA: Rossz érték 0-100\");
new player1 = strval(tmp), armour = strval(tmp2), string[128];
        if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID) {
   format(string, sizeof(string), \"You have set \\\"%s\'s\\\" armour to \'%d\", pName(player1), armour); SendClientMessage(playerid,blue,string);
   if(player1 != playerid) { format(string,sizeof(string),\"VIP \\\"%s\\\" has set your armour to \'%d\'\", pName(playerid), armour); SendClientMessage(player1,blue,string); }
            return SetPlayerArmour(player1, armour);
    } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Rossz playerid!\");
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Nem vagy VIP tag!\");
}
CMD:vsethealth(playerid,params[])
{
if(vipszint[playerid] == 2)
{
    new tmp[256], tmp2[256], Index; tmp = strtok(params,Index), tmp2 = strtok(params,Index);
    if(!strlen(tmp) || !strlen(tmp2) || !IsNumeric(tmp2)) return SendClientMessage(playerid, red, \"Használat: /vsethealth [playerid] [érték]\");
if(strval(tmp2) < 10 || strval(tmp2) > 100) return SendClientMessage(playerid, red, \"HIBA: Rossz érték (10-100)\");
new player1 = strval(tmp), health = strval(tmp2), string[128];
        if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID) {
   if(player1 != playerid) { format(string,sizeof(string),\"VIP \\\"%s\\\" has set your health to \'%d\'\", pName(playerid), health); SendClientMessage(player1,blue,string); }
            return SetPlayerHealth(player1, health);
    } else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Rossz playerid!\");
} else return SendClientMessage(playerid,red,\"HIBA: Nem vagy VIP tag!\");
}
CMD:vunhide(playerid, params[])
{
        if(vipszint[playerid] == 2)
        {
                SetPlayerColor(playerid, 0x09ff00AA);
        }
        return 1;
}
//-----------------------------Stocks----------------------------------------//
 
stock GetVehicleModelIDFromName(vname[]) {
for(new i = 0; i < 211; i++) {
if ( strfind(VehicleNames, vname, true) != -1 ) return i + 400;
}
return -1;
}
stock IsNumeric(string[]) {
for (new i = 0, j = strlen(string);   i < j; i++) {
if (string > \'9\' || string < \'0\') return 0;
}
return 1;
}
stock ReturnPlayerID(PlayerName[])
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
   if(strfind(pName(i),PlayerName,true)!=-1) return i;
}
}
return INVALID_PLAYER_ID;
}
stock pName(playerid)
{
  new name[MAX_PLAYER_NAME];
  GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
  return name;
}
CMD:vsaw(playerid, params[])
{
return cmd_vsetallwanted(playerid, params);
}
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
if (PRESSED(KEY_SUBMISSION))
{
        if(vipszint[playerid] >= 1)
   RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)),  SendClientMessage(playerid, green, \"Jármû megjavítva!\");
}
return 1;
}
//---respawncars---//
public VehicleRespawn()
{
--vehicletimer;
if( !vehicletimer )   {
new vehid;
    while(vehid < MAX_VEHICLES)
    {
        if(!IsVehicleOccupied(vehid))
        {
            SetVehicleToRespawn(vehid);
        }
        vehid++;
    }
KillTimer(vehtimer);
return;
}
static string[ 3 ];
format( string, 3, \"%d\", vehicletimer );
GameTextForAll(string, 1000, 6 );
}
stock IsVehicleOccupied ( vehicleid )
{
new i;
while(i < MAX_PLAYERS)
{
if ( IsPlayerInVehicle ( i, vehicleid ) ) return 1;
i++;
}
return 0;
}
forward SendVipMessage( color, const string[ ] );
public SendVipMessage( color, const string[ ] )
{
for ( new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++ )
{
if ( IsPlayerConnected( i ) )
{
   if ( vipszint[ i ] >= 1 )
   {
       SendClientMessage( i, color, string );
   }
}
}
return 1;
}
 
//------------------------------Lockcar Cuccok--------------------------------//
 
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
    if(LockedCar[vehicleid] == 1 && PlayerCar[playerid] != vehicleid)
    {
        if(MsgLocked[playerid] == 1)
        {
            TextDrawHideForPlayer(playerid, Locked);
            MsgLocked[playerid] = 0;
            KillTimer(LockedTimer[playerid]);
        }
        TogglePlayerControllable(playerid, true);
Locked = TextDrawCreate(10.0, 250.0, \"This Vehicle is Locked\");
        TextDrawUseBox(Locked, 1);
        TextDrawBoxColor(Locked, 0x00000055);
        TextDrawTextSize(Locked, 125, 5);
        TextDrawShowForPlayer(playerid, Locked);
        LockedTimer[playerid] = SetTimer(\"RemoveLock\", 4000, false);
        MsgLocked[playerid] = 1;
    }
    return 1;
}
public RemoveLock(playerid)
{
    if(MsgLocked[playerid] == 1)
    {
        TextDrawHideForPlayer(playerid, Locked);
        MsgLocked[playerid] = 0;
    }
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
    LockedCar[vehicleid] = 0;
    for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
    {
        if(PlayerCar == vehicleid)
            PlayerCar = -1;
    }
    return 1;
}
 
//------------------------------DIALOGS---------------------------------------//
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 4949)
{
if(response)
{
if(listitem == 0)
{
SetPlayerColor(playerid,0x000000AA);
}
if(listitem == 1)
{
SetPlayerColor(playerid,0xffffffAA);
}
if(listitem == 2)
{
SetPlayerColor(playerid,red);
}
if(listitem == 3)
{
SetPlayerColor(playerid,0xff006fAA);
}
if(listitem == 4)
{
SetPlayerColor(playerid,0xff00d5AA);
}
if(listitem == 5)
{
SetPlayerColor(playerid,0xf700ffAA);
}
if(listitem == 6)
{
SetPlayerColor(playerid,0xd500ffAA);
}
if(listitem == 7)
{
SetPlayerColor(playerid,0x8400ffAA);
}
if(listitem == 8)
{
SetPlayerColor(playerid,0x5100ffAA);
}
if(listitem == 9)
{
SetPlayerColor(playerid,0x0900ffAA);
}
if(listitem == 10)
{
SetPlayerColor(playerid,0x003cffAA);
}
if(listitem == 11)
{
SetPlayerColor(playerid,0x006fffAA);
}
if(listitem == 12)
{
SetPlayerColor(playerid,0x0099ffAA);
}
if(listitem == 13)
{
SetPlayerColor(playerid,0x00c4ffAA);
}
if(listitem == 14)
{
SetPlayerColor(playerid,0x00eaffAA);
}
if(listitem == 15)
{
SetPlayerColor(playerid,0x00ffc4AA);
}
if(listitem == 16)
{
SetPlayerColor(playerid,0x00ff99AA);
}
if(listitem == 17)
{
SetPlayerColor(playerid,0x00ff51AA);
}
if(listitem == 18)
{
SetPlayerColor(playerid,0x00ff00AA);
}
if(listitem == 19)
{
SetPlayerColor(playerid,0x51ff00AA);
}
if(listitem == 20)
{
SetPlayerColor(playerid,0x7bff00AA);
}
if(listitem == 21)
{
SetPlayerColor(playerid,0xaeff00AA);
}
if(listitem == 22)
{
SetPlayerColor(playerid,0xffff00AA);
}
if(listitem == 23)
{
SetPlayerColor(playerid,0xff9900AA);
}
if(listitem == 24)
{
SetPlayerColor(playerid,0xff5e00AA);
}
}
return 1;
}
if(dialogid == 4951)
{
if(response)
{
if(listitem == 0)
{
SetPlayerWeather(playerid, 0);
}
if(listitem == 1)
{
SetPlayerWeather(playerid, 8);
}
if(listitem == 2)
{
SetPlayerWeather(playerid, 9);
}
if(listitem == 3)
{
SetPlayerWeather(playerid, 11);
}
if(listitem == 4)
{
SetPlayerWeather(playerid, 19);
}
if(listitem == 5)
{
SetPlayerWeather(playerid, 20);
}
}
return 1;
}
return 0;
}

 
[mod]Javítottam pawn code tagre![/mod]

15
Segítségkérés / Egy szó definálása
« Dátum: 2014. április 27. - 10:08:35 »
Köszönöm mindenkinek a választ , sikerült! Hogyan kell +-t adni ? :D (GTA Fourmról gyüttem sry)

Oldalak: [1] 2
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal