Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - DoggMann

Oldalak: [1] 2 3
1
RP/RPG kérések / RPG Map/mod kérés
« Dátum: 2015. december 21. - 10:29:29 »

2
RP/RPG kérések / Object betöltés hiba
« Dátum: 2015. december 21. - 10:27:30 »
CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = 200.0, Float:drawdistance = 0.0);

 
Ellenorizd le hogy jo parametereket irtal be
 
CreateDynamicObject: Expecting 11 parameter(s), but found 12[/quote]
Elvileg 12 parametert irtal be 11 helyett

3
Szkript kérések / einventory
« Dátum: 2015. december 16. - 09:29:05 »
Nem valoszinu hogy megtalalod
https://sampforum.hu/index.php?topic=49423.0

4
Segítségkérés / MySQL error
« Dátum: 2015. december 06. - 18:19:34 »
Szerintem frissisd a MySQL plugint :D

5
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Teplo i Uyt
« Dátum: 2015. október 08. - 08:32:16 »
WTF??  :blink:

6
Segítségkérés / eheseg
« Dátum: 2015. szeptember 07. - 12:44:03 »

7
Segítségkérés / sscanf alparancsok
« Dátum: 2015. szeptember 04. - 08:56:57 »
Ezt
 
 if(sscanf(params, \"s[64]{}\",string2))

 
Erre
 
 if(sscanf(params, \"s[64]\",string2))

8
Segítségkérés / Újratöltés letiltása
« Dátum: 2015. augusztus 24. - 15:09:35 »

9
Segítségkérés / Újratöltés letiltása
« Dátum: 2015. augusztus 23. - 15:39:21 »
Talán ezzel lehet valamit ügyeskedni :D
 

// Called when a player shoots more ammo than their weapon\'s clip can hold.
forward OnPlayerAntiReload(playerid, weaponid);

10
Szkript kérések / ProxDetectorhoz hasonló függvény
« Dátum: 2015. július 17. - 13:41:05 »
Például ilyen?
 

stock SendLocalMessage(playerid,szin,uzenet[],Float:tavolsag)
{
GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,tavolsag,X,Y,Z))
{
   SendClientMessage(i,szin,uzenet);
}
}
return 1;
}

11
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2015. május 12. - 10:27:50 »
Nem biztos mert nem tudom le ellonorzni de az utolso else szerintem nem kell

12
Segítségkérés / Egy FS-hez szeretnék kapni egy kis segítséget
« Dátum: 2015. április 30. - 17:27:08 »

/etuning x/y/r/done - Choosing where to move the part [Part is moving with keys A and D]or to finish it.When you finish it everything saves in Tuning.txt
 
[/quote]
vagyis beirod hogy /etuning x akkor az x tengelyen mozgathatod A-val vagy D-vel, ugyanez Y-on, es Z-n
ha pedig /etuninh done akkor lementi a tuningot

14
SA-MP: Szerverfejlesztés / Malibu RPG
« Dátum: 2015. április 22. - 11:14:23 »
a te mysql szerver adataidat ird be

15
Szkript kérések / error 021: symbol already defined: "SSCANF_OnPlayerConnect
« Dátum: 2015. április 18. - 15:49:05 »
Az OnPlayerConnect 2x van benne
 

//                                                                           MOD ELEJE
//                                                                     A MODOT ALFONSO NERVO ÍRTA
// Teleportok: /teles
//Üdvözlő üzenet, spawn, mapok
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#include <dini>
#define CITROM 0xFFFF00AA
#define PIROS 0xAA3333AA
#define FILTERSCRIPT
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_GREEN 0x33AA33AA
#if defined FILTERSCRIPT
new File[128];
new PW[64];
new WPW[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
// Gamemode név, spawn helye. Jelenleg a mólón spawnolsz!
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(0, 834.8079,-1948.7460,12.8672,0.9264, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 834.8079,-1948.7460,12.8672);
SetPlayerCameraPos(playerid, 834.8079,-1948.7460,12.8672);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 834.8079,-1948.7460,12.8672);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid) // itt egy OnPlayerConnect
{                                                                 <--------- 88. sor
    new pName[30], string[128];
    GetPlayerName(playerid, pName, 30);
    format(string, 256, \"{FF9933}%s {33AA33}Feljött játszani!. :)\", pName);
    SendClientMessageToAll(0xFF9933AA,string);
    SendClientMessage(playerid, CITROM, \"===================================================\");  //Deaktiválhatóak ha //-t teszel a SendClientMessage-k elé.
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Köszöntelek a szerveren!!! :) \");
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"/teles a teleportokért!\");
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"/rules a szabályokért! \");
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"/cmds a parancsokért! \");
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A szervert nagy részét Alfonso Nervo készítette!\");
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A teleport rendszer Graduado_Cabeludo munkája.\");
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Adminlandot SuspecT mappolta! \");
    //SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Jó szórakozást a szerveren! :) \");
    SendClientMessage(playerid, CITROM, \"===================================================\");
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid) // itt is egy OnPlayerConnect
{
        format(File, sizeof(File), \"User/%s.ini\", Nev(playerid));
        if(!fexist(File))
        {
            ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Írj be egy tetszoleges jelszót!\", \"Oké\", \"Mégse\");
        }
        else
        {
            ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Rendben\", \"Mégse\");
        }
        return 1;
}

Oldalak: [1] 2 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal