Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - bazsina

Oldalak: [1] 2 3
1
Idézetet írta: JustaCube date=1433967778\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54641\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
én személy szerint 4 évig Emelt Infót tanultam. percenként 160-180 karakter a leütéseim száma...
a te kódod 23862 karakter a szóközökkel és a tabokkal együtt.. ami még 180-as leütés mellett is akkor, ha folyamatosan írsz, és nem görgetsz fel-le, majd 2 óra.
persze ez rövidül, ha a nagyrésze másolva van....akkor hogy is sikerült ez 5 perc alatt?
ha már kamuzzuk a tudásunkat, legalább reálisan tegyük.....
\"Capture_www.kepfeltoltes.hu_.jpg\"
 
Oszt akkor mivan 5 perc ide vagy oda legalább nem másoltam..... mint ahogy a többi...... szóval mindenki kiakad azon az 5 percen erre megy a játék.....Jah mások meg másfél órát írnak egy ilyen parancsra.
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
CMD:heal(playerid,params[])
{
SetPlayerHealth(playerid,100);
SendClientMessage(playerid,0xffffffAA,\"Sikeresen feltöltötted az életed!);
return 1;
}

 
Amúgy is nem mindegy mennyi időt szántam rá...... az a lényeg hogy másnak jól jöjjön......

2
MER\" post=\"541930\" timestamp=\"1433960592\"]
5perc alatt megírtad? Akkor te, vagy az újjaid ultrahiperszupergyors(ak) :D
 
[/quote]
Csak tudom kívűlről a billentyűzetet. Kapok rá egy ötöst? :)

3
Idézetet írta: System date=1433953091\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54641\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem tudom,hogy mennyire áthozott vagy ő csinálta-e viszont vannak olyan ismerőseim akik szeretnek angolul írni dolgokat miközben ők magyarok szerintem ő is csak ilyen lehet.
 
Valójában csak kezdőknek írtam hogy át tekinthető legyen. A nyelv az mindegy mivel a pawno is angol.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2015. Június 10. 18:36:45[/time] )

A jelszó mentést javítottam. Most aki akarja magyarosíthatja. Én így publikálom nektek. Várok valami jó hírt is.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. június 10. - 19:30:56 )

Ha ennyire akarjátok fel rakom a magyarosított verziót. (Mivel én írtam csak tudom hogyan kell magyarosítani.......)

4
Idézetet írta: JustaCube date=1433941447\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54641\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
nekem lenne egy kérdésem.
az oké, hogy a játékos fájljába mindent angolul mentesz, viszont a jelszót \"Jelszó\"-ként akarod ellenőrizni.
itt jön a hiba. Regisztráláskor egyáltalán nem mented el a játékos jelszavát...
akkor hogy is működik ez? :D
 

new password = dini_Int(File,\"Jelszó\");

 

Gond ha angolul csinálom?!?!.....asdasdasd magyar admin rendszer is annyi van mint a nyűűű (Igaz angolból is van,de az szinte csak editelt) Az enyém nem. Meg amgy is a SA-MP szervert angolok találták ki nem magyarok....
És a másik:
 

Nem rossz indulatúságból de szerintem ezt nem te írtad maximum csak magyarosítottál benne 1-2 dolgot.. de szerintem ez nem a te munkád [Lehet hogy tévedek!!] de magyar ember még ha fura változókat is használ [Én is használok érdekeseket aláírom] de akkor sem angolt...
Meg 5 perc... hát nem tudom milyen gyorsan vered a billentyűt de 5 perc alatt azért ennyit nem lehet megcsinálni én szerintem..
 
[/quote]
5 perc volt mivel én is ehhez hasonlóan kezdtem csinálni a szerverem. Avagy ha feljöttök rá meglátjátok....
Jah és nem 1-2 magyarosítottam benne hanem az egészet én csináltam.

5
Idézetet írta: EnterR date=1433939467\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54641\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

#define COLOR_LIGHTBLUE

 

#define DIALOG_ADMINCOMMANDS

 

print(\"                 Admin System Loaded!             \");

 

format(File,sizeof(File),\"Admin_System/Players/%s.ini\",pName(playerid));

 
Nekem kicsit furcsa ez a félig magyar-félig angol fordítás, de ne legyen igazam.
 
Mert így is akartam... avagy a kezdők több helyen is így látják más admin rendszernél,nem mintha másoltam volna(Nem másoltam)...csak általába ilyenek vannak benne.

6
[JAVÍTVA!]
Elkészítettem egy másik admin rendszert ami Dinivel képes menteni.
Kezdőknek éppen jól jöhet egy szerver kezdéshez.
Alap parancsokat megtalálhatjátok benne.
Elfogadok rossz és jó válaszokat is.
Ha valami rossz benne akkor nyugodtan írjátok,hisz az ember ebből tanul.
Aki szeretne ehhez még parancsokat az Privátba írjon vagy Skype -on és Facebook -on elérhető vagyok.
Az admin rendszer 3 szintből áll.
Játékmódba is egyaránt beépíthető.
Elmentési helye: scriptfiles/Admin_Rendszer/Jatekosok/%s.ini
Készítette: Blaise (én)
Tesztelve van!
Parancsok:
/adminparancsok (/apar) , /valakihez , /szovegtisztitas(/szovtisz) , /hozzam , /mindenkinek(/mnek) , /idojaras , /idoallitas , /kirugatas , /kitorles , /penzadas , /pontadas , /visszahozas
 
#include <a_samp>
#include <sscanf>
#include <zcmd>
#include <dini>
#include <dudb>
#define SZIN_LIMONADE      0x99FF00FF
#define SZIN_PIROS         0xFF0000FF
#define SZIN_SZURKE         0xB4B5B7FF
#define SZIN_NARANCS      0xFF6600FF
#define SZIN_FEHER         0xFFFFFFFF
#define SZIN_ZOLD         0x00FF00FF
#define SZIN_CITROM         0xFFFF00FF
#define SZIN_VILAGOSKEK      0x33FFCCFF
#define SZIN_VILAGOSZOLD   0x66FF00FF
#define SZIN_KEK         0x0000FFFF
#define SZIN_FEKETE         0x000000FF
#define SZIN_LILA         0x990099FF
#define SZIN_ROZSASZIN      0xFF00FFFF
#define DIALOG_REGISZTRACIO      1
#define DIALOG_BELEPES         2
#define DIALOG_ADMINPARANCSOK   3
#pragma unused ret_memcpy
enum jAdat
{
Adminszint,
Halalok,
Olesek,
Penz,
Pont
};
new JatekosAdat[MAX_PLAYERS][jAdat];
new JelszoHiba[MAX_PLAYERS];
new Regisztralva[MAX_PLAYERS];
new JatekosID;
stock JatekosNev(playerid)
{
new Nev[24];
GetPlayerName(playerid,Nev,24);
return Nev;
}
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"Admin Rendszer Bekapcsolva!\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"Admin Rendszer Kikapcsolva!\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    Regisztralva[playerid] = 0;
JatekosAdat[playerid][Adminszint] = 0;
JatekosAdat[playerid][Olesek] = 0;
JatekosAdat[playerid][Halalok] = 0;
SetPlayerMoney(playerid,500);
SetPlayerScore(playerid,2);
    new Fajl[512],Szoveghossz[1024];
    format(Fajl,sizeof(Fajl),\"Admin_Rendszer/Jatekosok/%s.ini\",JatekosNev(playerid));
if(!fexist(Fajl))
{
format(Szoveghossz,sizeof(Szoveghossz),\"Üdvözöllek %s a szerveren!\\n\\nKérlek regisztrálj a szerverre!\",JatekosNev(playerid));
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REGISZTRACIO,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Regisztráció\",Szoveghossz,\"Regisztráció\",\"Kilépés\");
}
if(fexist(Fajl))
{
format(Szoveghossz,sizeof(Szoveghossz),\"Üdvözöllek %s a szerveren!\\n\\nKérlek, lépj be a felhasználódba\",JatekosNev(playerid));
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_BELEPES,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Bejelentkezés\",Szoveghossz,\"Bejelentkezés\",\"Kilépés\");
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    new Fajl[512];
    format(Fajl,sizeof(Fajl),\"Admin_Rendszer/Jatekosok/%s.ini\",JatekosNev(playerid));
if(fexist(Fajl))
{
    dini_IntSet(Fajl,\"Admin Szint\",JatekosAdat[playerid][Adminszint]);
    dini_IntSet(Fajl,\"Ölések\",JatekosAdat[playerid][Olesek]);
    dini_IntSet(Fajl,\"Halálok\",JatekosAdat[playerid][Halalok]);
    dini_IntSet(Fajl,\"Pénz\",GetPlayerMoney(playerid));
    dini_IntSet(Fajl,\"Pont\",GetPlayerScore(playerid));
}
Regisztralva[playerid] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
    JatekosAdat[playerid][Halalok]++;
JatekosAdat[killerid][Olesek]++;
    SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)-1);
SetPlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid)+1);
GivePlayerMoney(playerid,GetPlayerMoney(playerid)-1000);
GivePlayerMoney(killerid,GetPlayerMoney(killerid)+1000);
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_REGISZTRACIO)
{
if(response)
{
    new Fajl[512],Szoveghossz[512];
   if(strlen(inputtext) == 0)
   {
      format(Szoveghossz,sizeof(Szoveghossz),\"Üdvözöllek %s a szerveren! \\n\\nKérlek regisztrálj a szerverre!\",JatekosNev(playerid));
      ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REGISZTRACIO,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Regisztráció\",Szoveghossz,\"Regisztráció\",\"Kilépés\");
      return 0;
   }
   format(Fajl,sizeof(Fajl),\"Admin_Rendszer/Jatekosok/%s.ini\",JatekosNev(playerid));
   if(!fexist(Fajl))
   {
      dini_Create(Fajl);
      dini_IntSet(Fajl,\"Jelszó\",udb_hash(inputtext));
      dini_IntSet(Fajl,\"Admin Szint\",JatekosAdat[playerid][Adminszint]);
       dini_IntSet(Fajl,\"Ölések\",JatekosAdat[playerid][Olesek]);
       dini_IntSet(Fajl,\"Halálok\",JatekosAdat[playerid][Halalok]);
       dini_IntSet(Fajl,\"Pénz\",GetPlayerMoney(playerid));
       dini_IntSet(Fajl,\"Pont\",GetPlayerScore(playerid));
      SendClientMessage(playerid,SZIN_ZOLD,\"Sikeresen regisztráltál a szerverre! További jó játékot!\");
      format(Szoveghossz,sizeof(Szoveghossz),\"Ez a felhasználó már regisztrálva van!\\n\\n\\nÜdvözöllek %s a szerveren!\\n\\nKérlek jelentkezz be a felhasználódba\",JatekosNev(playerid));
      ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_BELEPES,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Bejelentkezés\",Szoveghossz,\"Bejelentkezés\",\"Kilépés\");
      PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);
   }
}
        else
{
   SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,\"Mivel nem regisztáltál így játszanod sem kell!\");
   Kick(playerid);
}
}
if(dialogid == DIALOG_BELEPES)
{
if(response)
{
    new Fajl[512],Szoveghossz[512];
   if(strlen(inputtext) == 0)
   {
       format(Szoveghossz,sizeof(Szoveghossz),\"Ez a felhasználó már regisztrálva van!\\n\\n\\nÜdvözöllek %s a szerveren!\\n\\nKérlek jelentkezz be a felhasználódba\",JatekosNev(playerid));
      ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_BELEPES,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Bejelentkezés\",Szoveghossz,\"Bejelentkezés\",\"Kilépés\");
      return 0;
   }
   format(Fajl,sizeof(Fajl),\"Admin_Rendszer/Jatekosok/%s.ini\",JatekosNev(playerid));
   if(fexist(Fajl))
   {
       new jelszo = dini_Int(Fajl,\"Jelszó\");
       if(udb_hash(inputtext) != jelszo)
       {
           if(JelszoHiba[playerid] == 0)
           {
               JelszoHiba[playerid] = 1;
               SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,\"Hibás az alábbi jelszó amit beírtál!\\nMég 1 próbálkozásod maradt!\");
               format(Szoveghossz,128,\"Üdv %s a szerveren!\\n\\nKérlek jelentkezz be a szerverre!\",JatekosNev(playerid));
               ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_BELEPES,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Bejelentkezés\",Szoveghossz,\"Bejelentkezek\",\"Mégsem\");
         }
         else if(JelszoHiba[playerid] == 1)
          {
             SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,\"Nincsen 1 próbálkozásod sem ezért a szerverről autómatikusan ki vagy rúgva\");
             Kick(playerid);
          }
             }
       else
       {
          Regisztralva[playerid] = 1;
         SetPlayerMoney(playerid,dini_Int(Fajl,\"Pénz\"));
            SetPlayerScore(playerid,dini_Int(Fajl,\"Pont\"));
            JatekosAdat[playerid][Halalok] = dini_Int(Fajl,\"Halálok\");
         JatekosAdat[playerid][Olesek] = dini_Int(Fajl,\"Ölések\");
         JatekosAdat[playerid][Adminszint] = dini_Int(Fajl,\"Admin Szint\");
            SendClientMessage(playerid,SZIN_ZOLD,\"Sikeresen bejelentkeztél!További jó játékot!\");
               }
   }
}
}
return 1;
}
//Admin parancsok//
//1-es szintű admin parancsok//
CMD:apar(playerid,params[])
{
    if(JatekosAdat[playerid][Adminszint] >= 1 || IsPlayerAdmin(playerid))
{
    return cmd_adminparancsok(playerid,params);
}
else
{
    SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,\"Ehhez a parancshoz legalább 1-es szintű Adminisztrátornak kell lenned!\");
}
return 1;
}
CMD:adminparancsok(playerid,params[])
{
if(JatekosAdat[playerid][Adminszint] >= 1 || IsPlayerAdmin(playerid))
{
new Szoveghossz[512];
format(Szoveghossz,sizeof(Szoveghossz),\"%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s%s\",
\"\\n---------------------------------------------------------\\n\",
\"\\n\\t1-es Szintű admin parancsok:\\n\",
\"\\n---------------------------------------------------------\\n\",
\"/valakihez , /adminparancsok(/apar) , /szovegtisztitas(/szovtisz)\\n\",
\"\\n---------------------------------------------------------\\n\",
\"\\n\\t2-es Szintű admin parancsok:\\n\",
\"\\n---------------------------------------------------------\\n\",
\"/idoallitas , /idojaras , /hozzam , /kirugatas , /mindenkinek(/mnek)\\n\",
\"\\n---------------------------------------------------------\\n\",
\"\\n\\t3-as Szintű admin parancsok:\\n\",
\"\\n---------------------------------------------------------\\n\",
\"/adminadas , /penzadas , /pontadas , /kitorles , /visszahozas\\n\",
\"\\n---------------------------------------------------------\\n\");
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_ADMINPARANCSOK,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Admin parancsok\",Szoveghossz,\"Kilépés\",\"\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,\"Ehhez a parancshoz legalább 1-es szintű Adminisztrátornak kell lenned!\");
}
return 1;
}
CMD:szovtisz(playerid, params[])
{
    if(JatekosAdat[playerid][Adminszint] >= 1 || IsPlayerAdmin(playerid))
    {
return cmd_szovegtisztitas(playerid,params);
}
else
{
SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,\"Ehhez a parancshoz legalább 1-es szintű Adminisztrátornak kell lenned!\");
}
return 1;
}
CMD:szovegtisztitas(playerid, params[])
{
if(JatekosAdat[playerid][Adminszint] >= 1 || IsPlayerAdmin(playerid))
{
    new Szoveghossz[256];
for(new i = 0; i < 50; i++) SendClientMessageToAll(0x33FF33AA,\" \");
if(sscanf(params,\"u\")) return SendClientMessage(playerid,SZIN_CITROM,\"Használat: /szovegtisztitas(/szovtisz)\");
format(Szoveghossz, sizeof(Szoveghossz), \"{0000FF}[Admin] {FFFFFF}%s {00FF00}ezt a parancsot használta: {FF0000}[sZOVEGTISZTITAS]\",JatekosNev(playerid));
SendClientMessageToAll(SZIN_LIMONADE,Szoveghossz);
}
else
{
SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,\"Ehhez a parancshoz legalább 1-es szintű Adminisztrátornak kell lenned!\");
}
return 1;
}
CMD:valakihez(playerid,params[])
{
if(JatekosAdat[playerid][Adminszint] >= 1 || IsPlayerAdmin(playerid))
{
new Float:X,Float:Y,Float:Z,Szoveghossz[512];
if(sscanf(params,\"u\",JatekosID)) return SendClientMessage(playerid,SZIN_CITROM,\"Használat: /valakihez [PlayerID]\");
if(JatekosID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,\"Nincs ilyen játékos!\");
GetPlayerPos(JatekosID,X,Y,Z);
SetPlayerPos(playerid,X,Y+5,Z);
format(Szoveghossz, sizeof(Szoveghossz),\"{0000FF}[Admin] {FFFFFF}%s {00FF00}ezt a parancsot használta: {FF0000}[VALAKIHEZ]\",JatekosNev(playerid));
SendClientMessageToAll(SZIN_LIMONADE,Szoveghossz);
format(Szoveghossz, sizeof(Szoveghossz),\"{FF9900}[Admin] {FFFFFF}\'%s\' {00FF00}odateleportált hozzád!\",JatekosNev(playerid));
SendClientMessage(JatekosID,SZIN_FEHER,Szoveghossz);
}
else
{
SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,\"Ehhez a parancshoz legalább 1-es szintű Adminisztrátornak kell lenned!\");
}
return 1;
}
//2-es szintű admin parancsok//
CMD:idoallitas(playerid,params[])
{
if(JatekosAdat[playerid][Adminszint] >= 2 || IsPlayerAdmin(playerid))
{
new Ora,Perc,Szoveghossz[1024];
if(sscanf(params,\"dd\",Ora,Perc)) return SendClientMessage(playerid,SZIN_CITROM,\"Használat: /idoallitas [Óra] [Perc]\");
if(Ora < 1 || Ora > 24) return SendClientMessage(playerid,SZIN_CITROM,\"Csak 1 és 24 óra közt lehet!\");
if(Perc < 1 || Perc > 60) return SendClientMessage(playerid,SZIN_CITROM,\"Csak 1 és 60 perc közt lehet!\");
for(new i; i<MAX_PLAYERS;i++)
{
   SetPlayerTime(i,Ora,Perc);
}
format(Szoveghossz, sizeof(Szoveghossz),\"{0000FF}[Admin] {FFFFFF}%s {00FF00}ezt a parancsot használta: {FF0000}[iDOALLITAS]\",JatekosNev(playerid));
SendClientMessageToAll(SZIN_LIMONADE,Szoveghossz);
format(Szoveghossz, sizeof(Szoveghossz),\"{00FF00}Megváltoztattad az időt erre{FFFFFF} Óra:%i Perc:%i!\",Ora,Perc);
SendClientMessage(playerid,SZIN_FEHER,Szoveghossz);
}
else
{
SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,\"Ehhez a parancshoz legalább 2-es szintű Adminisztrátornak kell lenned!\");
}
return 1;
}
CMD:idojaras(playerid,params[])
{
if(JatekosAdat[playerid][Adminszint] >= 2 || IsPlayerAdmin(playerid))
{
new Idojaras,Szoveghossz[1024];
if(sscanf(params,\"d\",Idojaras)) return SendClientMessage(playerid,SZIN_CITROM,\"Használat: /idojaras [időjárásid]\");
for(new i; i<MAX_PLAYERS;i++)
{
   SetPlayerWeather(i,Idojaras);
}
format(Szoveghossz, sizeof(Szoveghossz), \"{0000FF}[Admin] {FFFFFF}%s {00FF00}ezt a parancsot használta: {FF0000}[iDOJARAS]\",JatekosNev(playerid));
SendClientMessageToAll(SZIN_LIMONADE,Szoveghossz);
format(Szoveghossz, sizeof(Szoveghossz), \"{00FF00}Megváltoztattad az időjárást erre{FFFFFF} Időjárás:%i!\",JatekosNev(playerid),Idojaras);
SendClientMessage(playerid,SZIN_FEHER,Szoveghossz);
}
else
{
SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,\"Ehhez a parancshoz legalább 2-es szintű Adminisztrátornak kell lenned!\");
}
return 1;
}
CMD:hozzam(playerid, params[])
{
if(JatekosAdat[playerid][Adminszint] >= 2 || IsPlayerAdmin(playerid))
{
new Float:X,Float:Y,Float:Z,Szoveghossz[1024];
if(sscanf(params,\"u\",JatekosID)) return SendClientMessage(playerid,SZIN_CITROM,\"Használat: /hozzam [PlayerID]\");
if(JatekosID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,\"Nincs ilyen játékos!\");
GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
SetPlayerPos(JatekosID,X,Y,Z);
format(Szoveghossz,sizeof(Szoveghossz),\"{0000FF}[Admin] {FFFFFF}%s {00FF00}ezt a parancsot használta: {FF0000}[HOZZAM]\",JatekosNev(playerid));
SendClientMessageToAll(SZIN_LIMONADE,Szoveghossz);
format(Szoveghossz,sizeof(Szoveghossz),\"{FFFFFF}\'%s\' Admin Tag magához teleportált téged!\",JatekosNev(playerid));
SendClientMessage(JatekosID,SZIN_FEHER,Szoveghossz);
}
else
{
SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,\"Ehhez a parancshoz legalább 2-es szintű Adminisztrátornak kell lenned!\");
}
return 1;
}
CMD:kirugatas(playerid,params[])
{
if(JatekosAdat[playerid][Adminszint] >= 2 || IsPlayerAdmin(playerid))
{
new indok[200],Szoveghossz[1024];
if(sscanf(params,\"us[200]\",JatekosID,indok)) return SendClientMessage(playerid,SZIN_CITROM,\"Használat: /kirugatas [PlayerID][indok]\");
if(JatekosID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,\"Nincs ilyen játékos!\");
format(Szoveghossz,sizeof(Szoveghossz),\"{0000FF}[Admin] {FFFFFF}%s {00FF00}ezt a parancsot használta: {FF0000}[KIRUGATAS]\",JatekosNev(playerid));
SendClientMessageToAll(SZIN_LIMONADE,Szoveghossz);
format(Szoveghossz, sizeof(Szoveghossz), \"{0000FF}[Admin] {FFFFFF}\'%s\' {00FF00}kickelt téged! Indok: {FFFFFF}\'%s\'\",JatekosNev(playerid),indok);
SendClientMessage(JatekosID,SZIN_FEHER,Szoveghossz);
Kick(JatekosID);
}
else
{
SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,\"Ehhez a parancshoz legalább 2-es szintű Adminisztrátornak kell lenned!\");
}
return 1;
}
CMD:mnek(playerid,params[])
{
if(JatekosAdat[playerid][Adminszint] >= 2 || IsPlayerAdmin(playerid))
{
    return cmd_mindenkinek(playerid,params);
}
else
{
    SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,\"Ehhez a parancshoz legalább 2-es szintű Adminisztrátornak kell lenned!\");
}
return 1;
}
CMD:mindenkinek(playerid,params[])
{
if(JatekosAdat[playerid][Adminszint] >= 2 || IsPlayerAdmin(playerid))
{
new Szoveg[150];
if(sscanf(params,\"s[150]\",Szoveg)) return SendClientMessage(playerid,SZIN_CITROM,\"Használat: /mindenkinek(/mnek) [szöveg]\");
GameTextForAll(Szoveg,2500,3);
}
else
{
SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,\"Ehhez a parancshoz legalább 2-es szintű Adminisztrátornak kell lenned!\");
}
return 1;
}
//3-as szintű admin parancsok//
CMD:adminadas(playerid,params[])
{
    if(JatekosAdat[playerid][Adminszint] >= 3 || IsPlayerAdmin(playerid))
{
    new AdminSzint,Szoveghossz[1024];
    if(sscanf(params,\"id\",JatekosID,AdminSzint)) return SendClientMessage(playerid,SZIN_CITROM,\"HASZNÁLAT:/adminadas [PlayerID] [AdminSzint]\");
    if(AdminSzint < 0 || AdminSzint > 3) return SendClientMessage(playerid,SZIN_CITROM,\"Az adminszint csak 0 és 3 között lehetséges!\");
    if(JatekosID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,\"Nincsen fent a játékos!\");
    JatekosAdat[JatekosID][Adminszint] = AdminSzint;
    format(Szoveghossz, sizeof(Szoveghossz), \"{0000FF}[Admin] {FFFFFF}%s {00FF00}ezt a parancsot használta: {FF0000}[ADMINADAS]\",JatekosNev(playerid));
SendClientMessageToAll(SZIN_LIMONADE,Szoveghossz);
format(Szoveghossz,sizeof(Szoveghossz),\"{0000FF}[Admin] {FFFFFF}\'%s\' {00FF00}átállította az admin szintedet erre: {FFFFFF}\'%d\'!\",JatekosNev(playerid),AdminSzint);
SendClientMessage(JatekosID,SZIN_FEHER,Szoveghossz);
}
else
{
SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,\"Ehhez a parancshoz legalább 3-as szintű Adminisztrátornak kell lenned!\");
}
return 1;
}
CMD:pontadas(playerid,params[])
{
    if(JatekosAdat[playerid][Adminszint] >= 3 || IsPlayerAdmin(playerid))
{
    new Score,Szoveghossz[1024];
    if(sscanf(params,\"id\",JatekosID,Score)) return SendClientMessage(playerid,SZIN_CITROM,\"HASZNÁLAT:/pontadas [PlayerID] [Pont]\");
    if(JatekosID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,\"Nincsen fent a játékos!\");
    SetPlayerScore(JatekosID,Score);
    format(Szoveghossz,sizeof(Szoveghossz),\"{0000FF}[Admin] {FFFFFF}%s {00FF00}ezt a parancsot használta: {FF0000}[PONTADAS]\",JatekosNev(playerid));
SendClientMessageToAll(SZIN_LIMONADE,Szoveghossz);
format(Szoveghossz,sizeof(Szoveghossz),\"{0000FF}[Admin] {FFFFFF}\'%s\' {00FF00}átállította a pontjaidat erre: {FFFFFF}\'%d\'!\",JatekosNev(playerid),Score);
SendClientMessage(JatekosID,SZIN_FEHER,Szoveghossz);
}
else
{
SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,\"Ehhez a parancshoz legalább 3-as szintű Adminisztrátornak kell lenned!\");
}
return 1;
}
CMD:penzadas(playerid,params[])
{
if(JatekosAdat[playerid][Adminszint] >= 3 || IsPlayerAdmin(playerid))
{
    new Money,Szoveghossz[1024];
    if(sscanf(params,\"id\",JatekosID,Money)) return SendClientMessage(playerid,SZIN_CITROM,\"HASZNÁLAT:/penzadas [PlayerID] [Pénz]\");
    if(JatekosID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,\"Nincsen fent a játékos!\");
    SetPlayerMoney(JatekosID,Money);
    format(Szoveghossz,sizeof(Szoveghossz), \"{0000FF}[Admin] {FFFFFF}%s {00FF00}ezt a parancsot használta: {FF0000}[PENZADAS]\",JatekosNev(playerid));
SendClientMessageToAll(SZIN_LIMONADE,Szoveghossz);
format(Szoveghossz,sizeof(Szoveghossz),\"{0000FF}[Admin] {FFFFFF}\'%s\' {00FF00}átállította a pénzedet erre: {FFFFFF}\'%d\'!\",JatekosNev(playerid),Money);
SendClientMessage(JatekosID,SZIN_FEHER,Szoveghossz);
}
else
{
SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,\"Ehhez a parancshoz legalább 3-as szintű Adminisztrátornak kell lenned!\");
}
return 1;
}
CMD:visszahozas(playerid, params[])
{
if(JatekosAdat[playerid][Adminszint] >= 3 || IsPlayerAdmin(playerid))
{
    new Szoveghossz[1024];
if(sscanf(params,\"s[18]\",playerid)) return SendClientMessage(playerid,SZIN_CITROM,\"Használat: /visszahozas [iP]\");
format(Szoveghossz,sizeof(Szoveghossz),\"Admin_Rendszer/Jatekosok/%s.ini\",playerid);
SendRconCommand(Szoveghossz);
SendRconCommand(\"unbanip\");
format(Szoveghossz,sizeof(Szoveghossz),\"{0000FF}[Admin] {FFFFFF}%s {00FF00}ezt a parancsot használta: {FF0000}[VISSZAHOZAS]\",JatekosNev(playerid));
SendClientMessageToAll(SZIN_LIMONADE,Szoveghossz);
}
else
{
SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,\"Ehhez a parancshoz legalább 3-as szintű Adminisztrátornak kell lenned!\");
}
return 1;
}
CMD:kitorles(playerid,params[])
{
if(JatekosAdat[playerid][Adminszint] >= 3 || IsPlayerAdmin(playerid))
{
new Indok[200],Szoveghossz[1024];
if(sscanf(params,\"us[200]\",JatekosID,Indok)) return SendClientMessage(playerid,SZIN_CITROM,\"Használat: /kitorles [playerid][indok]\");
if(JatekosID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,\"Nincs ilyen játékos!\");
if(JatekosID == playerid) return SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,\"Magadat nem bannolhatod, Sajnos:\'(!\");
format(Szoveghossz,sizeof(Szoveghossz),\"{0000FF}[Admin] {FFFFFF}%s {00FF00}ezt a parancsot használta: {FF0000}[KITORLES]\",JatekosNev(playerid));
SendClientMessageToAll(SZIN_LIMONADE,Szoveghossz);
format(Szoveghossz,sizeof(Szoveghossz),\"{0000FF}[Admin] {FFFFFF}\'%s\' {00FF00}bannolt téged! Indok : {FFFFFF}\'%s\'\",JatekosNev(playerid),Indok);
SendClientMessage(JatekosID,SZIN_FEHER,Szoveghossz);
Ban(JatekosID);
}
else
{
SendClientMessage(playerid,SZIN_PIROS,\"Ehhez a parancshoz legalább 3-as szintű Adminisztrátornak kell lenned!\");
}
return 1;
}

 
A letölthető .Zip csomagban bent van:
 - filterscript
 - include-ok
 - plugin(sscanf)
 - scriptfiles
Letöltés: http://www.solidfiles.com/d/e9a856a9e5/
[JAVÍTVA] : Teljes magyarosítás

7
Segítségkérés / [SA-MP]Automata üzenet
« Dátum: 2015. június 01. - 16:36:57 »
Van nekem egy reklámom hátha segít és egyszerű is.
 
#include <a_samp>
new ido;/*Ez lesz a reklámodnak az idő változója*/
new Reklam[7][]=/*A [7]-nél annyit kell beírnod ahány sor szöveget írsz*/
{
\"Teszt szöveg\", /*Ha többet akarsz létre hozni akkor szükséged lesz a vesszőre*/
    \"Teszt szöveg\",
    \"Teszt szöveg\",
\"Teszt szöveg\",
\"Teszt szöveg\",
\"Teszt szöveg\",
\"Teszt szöveg\" /*Ha esetleg nem kell már több szöveg akkor már nem kell vessző és a végére írsz egy \" }; \" jelet és ezzel kész lennél.*/
};
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
ido = SetTimer(\"reklam\",60000,true);/*Ahogy látod itt kell az idő változó,hogy az előző szövegeket majd percenként kimutatja.(Az időt változtathatod)*/
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
KillTimer(ido);/*Ez azért kell hogyha leállítanád a szerót akkor ez egybe meg állítja a reklámokat is*/
return 1;
}
forward reklam(playerid);
public reklam(playerid)
{
    SendClientMessageToAll(-1,Reklam[random(sizeof(Reklam))]);/*Itt össze-vissza azaz randomba fogja kiírni a reklám szövegeket*/
return 1;
}

 
Teszteltem és nálam működik.

8
Segítségkérés / Reakció teszt probléma!
« Dátum: 2015. június 01. - 16:26:22 »
Idézetet írta: Applejack date=1433099141\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54529\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A probléma az hogy amik a teleport tömbben van megadva, azok mind parancs formátunban vannak, szóval azt az OnPlayerText-nél soha nem fog lehívódni, tehát maradnia kell OnPlayerCommandTextnél.
De mivel most olvasom hogy ZCMD-t használsz, ami talánmegmagyarázza miért is nem megy az CommandText. Írd át ezt a sort:
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])

 
erre:
 
public OnPlayerCommandPerformed(playerid, cmdtext[], success)

 
Ezek után elvileg működnie kell.
 
Sajna úgyis próbáltam de semmi. Ami működött(csak filterszkriptbe) az ez: http://sampforum.hu/index.php?topic=53349.0 csak én kicsit alakítottam rajta és be raktam már játék módba is de semmit nem lehet csinálni mivel a reakciót megadja de ha beírom a teleportot ami rajta szerepel akkor már nem írja ki hogy (én) nyertem vagy ilyesmi.
 

#include <a_samp>
#define RED         0xAA3333AA
#define PURPLE      0xBF60FFFF
#define BLUE      0x1AAD3FF
#define GREEN      0x94D317FF
#define LIGHTBLUE   0x33CCFFAA
#define LIGHTBLUE2   0xF6BB0AA
#define Time   180000
#define function%0(%1)  forward%0(%1); public%0(%1)
#define Loop(%0,%1) for(new %0 = 0; %0 != %1; %0++)
 
new Teleportok[][] =
{
\"/spawnhely\",\"/groove\",\"/ls\",\"/sf\",\"/lv\",\"/lsair\",\"/sfair\",\"/lvair\",\"/banya\",\"/beach\",\"/dillimore\",\"/farm\",\"/blueberry\",
\"/palomino\",\"/lasbarrancas\",\"/bayside\",\"/elquebrados\",\"/fortcarson\",\"/bazis\",\"/sivatag\",\"/montgomery\",\"/angelpine\"
};
new teleport[67] = \"\", TeleportIdo, Penz, bool: reakcio;
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n----------------------------\");
print(\"Teleport Reaction Test loaded!\");
print(\"----------------------------\\n\");
TeleportIdo = SetTimer(\"CommandReactionTest\",Time,1);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
print(\"\\n------------------------------\");
print(\"Teleport Reaction Test unloaded!\");
print(\"------------------------------\\n\");
KillTimer(TeleportIdo);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
switch(reakcio)
{
case true:
{
   if(!strcmp(teleport, cmdtext, false))
   {
      new Szoveghossz[256];
      new Nev[MAX_PLAYER_NAME];
      GetPlayerName(playerid, Nev, sizeof(Nev));
      format(Szoveghossz, sizeof(Szoveghossz), \"{ffffff} {DCAB00}[Teleport Reakció]{FFFFFF}: %s megnyerte a teleport reakciót. \'{01DBCA}%s{FFFFFF}\', és nyert %d $-t!\", Nev, teleport, Penz);
      SendClientMessageToAll(0xFFFFFFAA, Szoveghossz);
      GivePlayerMoney(playerid, Penz);
      TeleportIdo = SetTimer(\"CommandReactionTest\",Time,1);
      reakcio = false;
      format(Szoveghossz, sizeof(Szoveghossz), \"{ffffff} {DCAB00}[Teleport Reakció]{FFFFFF}: A következő teleport reakció {01DBCA}%d{FFFFFF} percen belül kezdődik!\",Time/60000);
      SendClientMessageToAll(0xFFFFFFAA, Szoveghossz);
      return 0;
   }
}
}
return 0;
}
function CommandReactionProgress()
{
switch(reakcio)
{
case true:
{
    new Szoveghossz[256];
    format(Szoveghossz, sizeof(Szoveghossz),\"{ffffff} {DCAB00}[Teleport Reakció]{FFFFFF}: Teleport tesztnek vége.\");
    SendClientMessageToAll(0xFFFFFFAA, Szoveghossz);
    format(Szoveghossz, sizeof(Szoveghossz),\"{ffffff} {DCAB00}[Teleport Reakció]{FFFFFF}: Következő teleport teszt {01DBCA}%d{FFFFFF} percen belül kezdődik!\",Time/60000);
    SendClientMessageToAll(0xFFFFFFAA, Szoveghossz);
   TeleportIdo = SetTimer(\"CommandReactionTest\",Time,1);
}
}
return 1;
}
function CommandReactionTest()
{
new Szoveghossz[256];
new xLength = (random(8) + 2);
Penz = (random(10000) + 20000);
format(teleport, sizeof(teleport), \"\");
Loop(x, xLength) format(teleport, sizeof(teleport), \"%s\", Teleportok[random(sizeof(Teleportok))][0]);
format(Szoveghossz, sizeof(Szoveghossz), \"{ffffff} {DCAB00}[Teleport Reakció]{FFFFFF}: Aki a leghamarabb elteleportál ide: \'{01DBCA}%s {FFFFFF}\' az nyerhet: %d $-t.\", teleport, Penz);
SendClientMessageToAll(0xFFFFFFAA, Szoveghossz);
KillTimer(TeleportIdo);
reakcio = true;
SetTimer(\"CommandReactionProgress\",Time,0);
return 1;
}

9
Segítségkérés / Reakció teszt probléma!
« Dátum: 2015. május 31. - 19:10:43 »
Idézetet írta: .RäNÐoM. date=1433084110\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54529\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Próbáld meg így..
 
#include <a_samp>
stock
        reakcio_szam = -1,
idozito = -1;
       
stock const teleportok[22][16] =
{
        \"/spawnhely\",\"/groove\",\"/ls\",\"/sf\",\"/lv\",\"/lsair\",\"/sfair\",
        \"/lvair\",\"/banya\",\"/beach\",\"/dillimore\",\"/farm\",\"/blueberry\",
        \"/palomino\",\"/lasbarrancas\",\"/bayside\",\"/elquebrados\",\"/fortcarson\",
        \"/bazis\",\"/sivatag\",\"/montgomery\",\"/angelpine\"
};
main() {}
public OnGameModeInit()
{
        SetTimer(\"reakcio\", 60000, false);
        return 1;
}
forward reakcio();
public  reakcio()
{
        if (reakcio_szam == -1)
        {
                reakcio_szam = random(sizeof(teleportok));
                new str[50];
                format(str,sizeof(str),\"Reakció teszt! Szöveg: %s\",teleportok[reakcio_szam]);
              SendClientMessageToAll(-1,str);
                idozito = SetTimer(\"reakcio\",300000,false);
        }
        else
        {
                SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA,\"Senki nem oldotta meg a reakció tesztet.\");
              SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA,\"A következő teszt 1 percen belül kezdődik!\");
                SetTimer(\"reakcio\",60000,false);
                reakcio_szam = -1;
        }
        return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
        if (reakcio_szam != -1)
        {
                if (!strcmp(text, teleportok[reakcio_szam], true))
                {
                        new str[70];
                        GetPlayerName(playerid,str,sizeof(str));
                        format(str,sizeof(str),\"%s megnyerte a reakciótesztet, nyereménye: 5000$\",str);
                        SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA,str);
                        GivePlayerMoney(playerid,5000);
                        SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA,\"A következő reakció teszt 1 perc múlva kezdődik\");
                        KillTimer(idozito);
                        SetTimer(\"reakcio\",60000,false);
                        reakcio_szam = -1;
                }
        }
        return 1;
}

 

Ezaz hogy megy a settimer de ha beírom a teleportot akkor elteleportál oda csak nem írja ki hogy nyerek vagy ilyesmi.

10
Segítségkérés / Reakció teszt probléma!
« Dátum: 2015. május 31. - 15:41:59 »
Írta: Applejack
« Dátum: Ma - 14:03:07 » Idézet beszúrása
 

#include <a_samp>
stock
        reakcio_szam = -1,
        idozito = -1;
stock const teleportok[][] =
{
        \"/spawnhely\",\"/groove\",\"/ls\",\"/sf\",\"/lv\",\"/lsair\",\"/sfair\",
        \"/lvair\",\"/banya\",\"/beach\",\"/dillimore\",\"/farm\",\"/blueberry\",
        \"/palomino\",\"/lasbarrancas\",\"/bayside\",\"/elquebrados\",\"/fortcarson\",
        \"/bazis\",\"/sivatag\",\"/montgomery\",\"/angelpine\"
};
main() {}
public OnGameModeInit()
{
        SetTimer(\"reakcio\",60000,false);
        return;
}
forward reakcio();
public  reakcio()
{
        if (reakcio_szam == -1)
        {
                reakcio_szam = random(sizeof(teleportok));
                new str[50];
                format(str,sizeof(str),\"Reakció teszt! Szöveg: %s\",teleportok[reakcio_szam]);
        SendClientMessageToAll(-1,str);
                idozito = SetTimer(\"reakcio\",300000,false);
        }
        else
        {
                SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA,\"Senki nem oldotta meg a reakció tesztet.\");
        SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA,\"A következő teszt 1 percen belül kezdődik!\");
                SetTimer(\"reakcio\",60000,false);
                reakcio_szam = -1;
        }
        return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
        if (reakcio_szam != -1)
        {
                if (!strcmp(cmdtext,teleportok[reakcio_szam],true))
                {
                        new str[70];
                        GetPlayerName(playerid,str,sizeof(str));
                        format(str,sizeof(str),\"%s megnyerte a reakciótesztet, nyereménye: 5000$\",str);
                        SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA,str);
                        GivePlayerMoney(playerid,5000);
                        SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA,\"A következő reakció teszt 1 perc múlva kezdődik\");
                        KillTimer(idozito);
                        SetTimer(\"reakcio\",60000,false);
                        reakcio_szam = -1;
                }
        }
        return 1;
}

 
[/quote]Beraktam a gamemodeba de nem működik. Lehetséges hogy ZCMD-t használok a parancsoknál?

11
Segítségkérés / Reakció teszt probléma!
« Dátum: 2015. május 31. - 11:22:13 »
Nem megy így sem.

12
Segítségkérés / Reakció teszt probléma!
« Dátum: 2015. május 30. - 13:47:58 »
Van egy alap reakció tesztem ami nem működik. CMD-be akartam hogy berakjam a gamemodeba...de filterscriptbe próbáltam először de nem működik.
HIBÁJA: Amikor beírom a tesztnek a megoldását nem írja ki hogy én nyertem és még a pénzt sem kapom meg.
 
#include <a_samp>
new szoveg[20];
new bool:reakcio;
new Teleportok[][] =
{
\"/spawnhely\",\"/groove\",\"/ls\",\"/sf\",\"/lv\",\"/lsair\",\"/sfair\",\"/lvair\",\"/banya\",\"/beach\",\"/dillimore\",\"/farm\",\"/blueberry\",
\"/palomino\",\"/lasbarrancas\",\"/bayside\",\"/elquebrados\",\"/fortcarson\",\"/bazis\",\"/sivatag\",\"/montgomery\",\"/angelpine\"
};
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
SetTimer(\"Reakcio\",60000,true);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
if(reakcio == true)
{
if(!strcmp(text,szoveg, true))
{
   new String[128];
   new Name[24];
   GetPlayerName(playerid,Name,24);
   format(String,128,\"%s megnyerte a reakciótesztet, nyereménye: 5000$\",Name);
   SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA,String);
   GivePlayerMoney(playerid,5000);
   SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"A következő reakció teszt 1 perc múlva kezdődik\");
   SetTimer(\"Reakcio\",60000,true);
   reakcio = false;
   return 0;
}
}
else if(reakcio == false)
{
    SendClientMessage(playerid,0xFFFF00AA,\"A reakció tesztet már megoldották!\");
}
return 1;
}
forward Reakcio();
public Reakcio()
{
    new String[128];
    new rand = random(sizeof(Teleportok));
    format(szoveg, 100, Teleportok[rand]);
    format(String, 128, \"Reakció teszt! Szöveg: %s\", szoveg);
    SendClientMessageToAll(-1,String);
    reakcio = true;
    SetTimer(\"Reakcio2\",300000,true);
}
forward Reakcio2(playerid);
public Reakcio2(playerid)
{
SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA,\"Senki nem oldotta meg a reakció tesztet.\");
SendClientMessageToAll(0xFFFF00AA,\"A következő teszt 1 percen belül kezdődik!\");
SetTimer(\"Reakcio\",60000,true);
}

  :OO :OO

13
Segítségkérés / /fix parancs probléma!
« Dátum: 2015. május 26. - 21:42:09 »
Holnap kipróbálom!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. május 27. - 07:52:38 )

Köszönöm a tanácsokat de AnthonyGates-é bevált(kicsi átalakítással) de azért köszi mindenkinek a tanácsokat. A témát megoldottam.

14
Segítségkérés / /fix parancs probléma!
« Dátum: 2015. május 26. - 15:35:24 »
Ezt hogy érted?
Letudod írni nekem a teljes scriptet?(Enyémről másolva!)

15
Segítségkérés / /fix parancs probléma!
« Dátum: 2015. május 26. - 12:30:14 »
Segítségeteket szeretném kérni egy alap szkript miatt.
A gondom az lenne hogy restartolom a szerót és belépek a játékba.Kipróbálásként vminek neki megyek nem javul meg ,ezért bekapcsolom az autójavítót. Ez eddig minden oké.
PROBLÉMA:Ha kilépek a játékból és újból belépek (Nem restartolom!) a játékba akkor már úgy érzékeli hogy autójavító bekapcsolva maradt ez miért van?Elvileg az OnPlayerConnect-nél állítom be hogy a player fellép akkor maradjon kikapcsolva. :wall: :wall: :wall: :weep: :hmmm:
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define COLOR_RED          0xFF0000FF
#define COLOR_GREEN       0x00FF00FF
new Kocsijavitas[MAX_PLAYER_NAME];
new Javitas;
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Blank Filterscript by your name here\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    Kocsijavitas[playerid] = 0;
return 1;
}
forward Kocsijavito(playerid, vehicleid);
public Kocsijavito(playerid, vehicleid)
{
SetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid), 1000);
RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
}
CMD:fix(playerid, params[])
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))return SendClientMessage (playerid,0xFFFF00FF,\"Ezt a parancsot, csak kocsiban használhatod!\");
{
if(Kocsijavitas[playerid] == 0)
{
   Javitas = SetTimer(\"Kocsijavito\", 800, true);
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Automata Javitás Bekapcsolva (Kikapcsolni a [/fix] Paranccsal)!\");
           Kocsijavitas[playerid] = 1;
       }
else if(Kocsijavitas[playerid] == 1)
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Automata javítás kikapcsolva!\");
   Kocsijavitas[playerid] = 0;
   KillTimer(Javitas);
}
}
return 1;
}

 
Egyetlen bajom van hogy többféle módon is próbálkoztam. Pl.
 

new Kocsijavitas[MAX_PLAYERS];
new Kocsijavitas[MAX_PLAYER_NAME];
new bool:Kocsijavitas[MAX_PLAYERS];
new bool:Kocsijavitas[MAX_PLAYER_NAME];

Oldalak: [1] 2 3
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal