native SetPlayerGravity(playerid, Float:gravity);native Float:GetPlayerGravity(playerid);native CreatePlayerExplosion(playerid, Float:x, Float:y, Float:z, type, Float:radius);
native AddToBanList(_ip[], time_ms = 0);native RemoveFromBanList(_ip[]);native ClearBanList();native IsBanned(_ip[]);
public OnPlayerConnect(playerid){SetPlayerGravity(playerid, 0.008, true);return 1;}
hello a palya szerkesztöben az autok 400-611 ig objekt nak számit de azokba be lehet ülni és jatekos utajn mozog nem olyan hogy pl egy haz ott van és hiab lövöd nem lesz semmit annal van egy olyan lehetöség hogy2 verzios at tudok (de hülyevagyok ehez nekem ez magas)az az A pontbol elmegy a B pontba mozog -> itt viszi magaval vagy otthagyja és leesikmasik meg eltünik és vissza spawnolodik -> leesik és ujraspawnolodik de itt még hogy ugyan ugy oösszeragad vagy nem ragad összebocsi a helyesirásom miatt ha nem érted akkor leirom vazlat pontokba
Másik dolog meg, hogy tudnák per player gangzone-t is csinálni, csak 1játékosnak felmutatni és a szerveren ne foglalja a helyet, de arra nemsok szükségem van úgyhogy nem is igen foglalkoztam vele, csak bele néztem hogy mûködik és rájöttem, hogy könnyen megoldható. Ha esetleg vkit érdekelne akkor ezt megtudom csinálni.
Hát jelenleg sikerült az AttachPlayerObjectToObject-et is összehozni, majd küldöm is Incognito-nak a 2 függvényt és remélem be is rakja a streamerbe.Másik dolog meg, hogy tudnák per player gangzone-t is csinálni, csak 1játékosnak felmutatni és a szerveren ne foglalja a helyet, de arra nemsok szükségem van úgyhogy nem is igen foglalkoztam vele, csak bele néztem hogy mûködik és rájöttem, hogy könnyen megoldható. Ha esetleg vkit érdekelne akkor ezt megtudom csinálni.Pickupokkal is nagyon sokat sz*rakodtam, de oda valószinû nem elég az én tudásom hogy ez meglegyen.
native CreatePlayerGangZone(playerid, Float:minx, Float:miny, Float:maxx, Float:maxy);native ShowPlayerGangZone(playerid, zoneid, color, Float:minx = 0.0, Float:miny = 0.0, Float:maxx = 0.0, Float:maxy = 0.0);native DestroyPlayerGangZone(playerid, zoneid, removefrompool = 1);native AO_ResetVars(playerid); // Ezt berakod az OnPlayerConnect() alá
SetPlayerTeam:push offset aD_6 ; \"D\"unicode 0, <D>,0 // I don\'t know about this.. I tried: int rpc = \'D\' but this doesn\'t work. Same with SetPlayerGravity, there was \'í\' and I need to find it manualy (check all RPC in game)SendDeathMessage:push offset unk_4AE7D4unk_4AE7D4 db 0Eh // There is no problem, the RPC is 0xE4 (14)